Ik zou toch willen dat alle compilaties in een kolom komen bij artiest ofzomcDaedalus schreef op 18 October 2003 @ 18:43:
[...]
Bedoel je met column de kolom "artist" (tweede kolom als je op "browse" klikt)? Dan lijkt mij dat vrij logisch. Als je bijvoorbeeld alle nummers van 1 artiest hoort dat nummer van de soundtrack er ook bij. Als je alleen de nummers van het album The Matrix Reloaded wil hebben kies je als Genre "All" en als Artist "All" en dan in de kolom Album "The Matrix Reloaded". Daar hoef je in principe niet naar toe te scrollen. Je kunt, met de focus op de kolom album, een deel van naam intikken, dan springt iTunes automagische naar het eerste Album dat met die letters begint. In mijn geval moet ik dan "the m" intikken.
Of wil je toch iets anders?
Je kunt iTunes ook vanuit je tray bedienen (met rechtermuisknop). De always on top optie komt denk ik wel bij de volgende updateVerwijderd schreef op 18 October 2003 @ 20:27:
Kan je instellen dat de geminimaliseerde iTunes (de compacte modus) altijd op de voorgrond blijft? Ik kan deze optie namelijk niet vinden?
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2003 22:07 ]
Het programma spreekt me erg aan maar ik snap een paar dingen niet. Mijn bedoeling is eigenlijk om mijn muziek archief zo in te delen:
Bart's Muziek --->
---> Hardcore ---> Dj Outblast
---> Neophyte
---> Lady Dana
---> Carbaret ---> Theo Maasen
---> Hans Teeuwen
---> Pop ---> Outlandish
---> Benni Benassi
Ik hoop dat jullie snapen wat ik bedoel. Is dit mogelijk met iTunes ?
Bart's Muziek --->
---> Hardcore ---> Dj Outblast
---> Neophyte
---> Lady Dana
---> Carbaret ---> Theo Maasen
---> Hans Teeuwen
---> Pop ---> Outlandish
---> Benni Benassi
Ik hoop dat jullie snapen wat ik bedoel. Is dit mogelijk met iTunes ?
[ Voor 16% gewijzigd door Bartjeee op 18-10-2003 22:34 ]
Gewoon zorgen dat de Genres in de ID3 tags goed staan. Dus bij Teeuwen en Maassen wordt dat "Cabaret" en zo zet je ook de andere genres op de goeie plaats. Daarna is het gewoon een kwestie van smart playlist pakken "Genre contains Cabaret" en je hebt automatisch een lijst.
Let er alleen wel op dat je Cabaret b.v. niet de ene keer met en de andere keer zonder spatie hebt staan, hij filtert erg precies dus de ene keer wel en de andere keer niet met hoofdletter kan ook niet
Let er alleen wel op dat je Cabaret b.v. niet de ene keer met en de andere keer zonder spatie hebt staan, hij filtert erg precies dus de ene keer wel en de andere keer niet met hoofdletter kan ook niet
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2003 00:37 ]
Ik heb net met een proggie (wat ik trouwens zelf even opnieuw heb vormgegeven met ResHack want het zag eruit alsof het door een 2-jarige kleuter in elkaar geflanst was) alle ID3 tags uit mijn mp3's gestript. Nu heb ik gewoon overal de filename als Song Name en dat bevalt mij primaVerwijderd schreef op 19 October 2003 @ 00:35:
Gewoon zorgen dat de Genres in de ID3 tags goed staan. Dus bij Teeuwen en Maassen wordt dat "Cabaret" en zo zet je ook de andere genres op de goeie plaats. Daarna is het gewoon een kwestie van smart playlist pakken "Genre contains Cabaret" en je hebt automatisch een lijst.
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Hoe verbind ik mn ipod nu met Itunes ? Ik heb de ipod plugin, ik zie de ipod in verkenner (E:) en ik heb altijd Ephpod gebruikt .. itunes staat open maar ik vind er niets over de ipod ? (de 2de reeks 10GB win)
Op zich ben ik er erg tevreden mee, ik krijg alleen regelmatig op willekeurige moment de volgende foutmelding:

Hebben meer mensen hier last van?

Hebben meer mensen hier last van?
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
Ik heb ondertss mn ipod aan de praat in itunes; was een fout met Ephpod, had maar de helft opgeslaan ofzo, ma wat toegevoed, opnieuw opgeslaan, en het werkt. Ben nu alle liedjes aant copieren naar de pc moest het mislopen, daarna koppel ik hem aan itunes.
[ Voor 3% gewijzigd door Tofu op 19-10-2003 10:45 ]
Een vakje waar je eerst op moet klikken met de muis, vervolgens met het toetsenbord moet intypen wat je zoekt en vervolgens weer met de muis op het gewenste nummer klikken vind ik niet opwegen tegen 'J' drukken, paar letters van de title intikken en op Enter rammen. Ik wil de muis daar niet bij moeten gebruiken en zeker het switchen tussen muis en toetsenbord is niet handig.chem schreef op 18 October 2003 @ 12:16:
wat denk je dat dat searchvakje bovenin doet?
Met een GF4Ti hier nietmet een GF2MX gaat het scrollen vloeiend bij mij
En dat past dus niet bij Windows....hmz, OS X apps kennen geen fullscreen, deze ter GUI consistentie zit die er niet in idd
Op de machine waarop ik hier werk kan het me niet boeien inderdaad, die heeft zat ram, maar op m'n andere, langzamere computer met heel wat minder megabytjes vind ik 15% van het geheugen innemen not done.12 mb geheugen kan me persoonlijk niet boeien, maar continue CPU tijd is idd wel vreemd.
En waarom moeten de mensen die quicktime al geinstalleerd hebben dan ook 12 MB extra downloaden? Biedt dan 2 versies aan...QuickTime is de laag onder iTunes: die verzorgt de coderng/decodering
Ik hou het liefst zowel m'n tags als m'n filenames consistent; kan ik altijd m'n weg vinden.Klopt. iTunes is een music-library-manager - vergeet die file names en paths, en gebruik ID3 tags; en laat die files lekker staan waar ze staan, je hoeft toch geen playlists te laden.
Het automatisch genereren van ID3-tags aan de hand van filenames zou ook geen slechte functie zijn.
Playlist-lijstje, library, player zelf. Playlist lijstje gebruik zou ik heel wat minder gebruiken dan de library, maar als je die tevoorschijn haalt komt de rest ook mee.Dat miste ik idd ook wel, zie evt "fullscreen" verhaal
[..]
Welke onderdelen
Ja, maar niet genoeg vrijheid daarin imo.Je weet dat je iTunes 3 venstermodussen kent? volledig, gedeeltelijk en minimaal (resp. alles, play/fwd/rwd/volume/current track en play/fwd/rwd/volume)
Omdat iTunes een interne database aanhoudt wat het dan weer een stuk moeilijker maakt om delen daarvan te backuppen/kopieren zonder het hele programma erbij te betrekken.Ik denk niet dat je de 2 echt kan vergelijken wat betreft library functionaliteit: WinAmp 3 is dus nog steeds gericht rond .m3u files, terwijl iTunes dat hele concept overboord gooit.
Ach da's dan ook niet mijn grootste probleemJa, het is GUI afwijkend, maar voor mij als OS X gebruiker allemaal heel natuurlijk
Maar voor Jantje van de buren er niet al teveel vanaf weet maar wel ongeveer kan bedenken waar alles zou moeten zitten in Windows niet echt makkelijk te gebruiken.
Naja, not of my concern anyway
Tja
Net ff een poosje met iTunes gestoeid. (Nieuwste Windows versie). Werkt prima, en staat ook prima bij mijn Brushed OS-X skin
He who controls the Spice, controls the Universe.
Verwijderd
Matched: itunes
Hoe stel ik dat dan in?Verwijderd schreef op 18 October 2003 @ 22:05:
[...]
Je kunt iTunes ook vanuit je tray bedienen (met rechtermuisknop).
okEen vakje waar je eerst op moet klikken met de muis, vervolgens met het toetsenbord moet intypen wat je zoekt en vervolgens weer met de muis op het gewenste nummer klikken vind ik niet opwegen tegen 'J' drukken, paar letters van de title intikken en op Enter rammen. Ik wil de muis daar niet bij moeten gebruiken en zeker het switchen tussen muis en toetsenbord is niet handig.
* gooi je library ervoor
* selecteer de kolom waarin je wilt zoeken (b.v. artiest) door gewoon op artist te klikken.
* tik de eerste (paar) letter(s) in van de artiest die je wilt zoeken
fullscreenEn dat past dus niet bij Windows....
* maximaliseer je venster door de greep rechtsonder te gebruiken en zet iTunes beeldvullend.
* sluit iTunes af en start 'm weer op zodat ie je instelling bewaart
* via een dubbelklik op de titelbalk kun je nu switchen tussen volledig en half scherm.
Meer programma's zouden volgens die standaard moeten werken. Hoe het nu ingedeelt wordt is perfect. En met je id3tags op orde en wat slimme afspeellijsten heb je alles zo weer terugOmdat iTunes een interne database aanhoudt wat het dan weer een stuk moeilijker maakt om delen daarvan te backuppen/kopieren zonder het hele programma erbij te betrekken.
niet.. als het goed is staat ie ook in je tray en als je je rechtermuisknop op dat icoontje gebruikt komt er een menu te voorschijnHoe stel ik dat dan in?
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2003 12:21 ]
Ik heb iTunes maar eens aan de test onderworpen. Maar wat mij vooral tegen valt is het volgende:
- Het duurt een eeuwigheid voor hij mijn bestanden in de library heeft zitten. Winamp is daar zo'n 10 minuten mee bezig voor het in de library zit. iTunes doet er tegen de 45 minuten over (als het niet langer is want heb het niet bijgehouden).
- Geheugengebruik is lomp. Ruim 50 MB tegen 19 MB van winamp als ik library aan het bekijken ben
- Checkt mijn lib-folder niet automatisch op nieuwe toevoegingen. Doet Winamp ook niet maar bv Windows Media Player wel. Iets wat echt super handig is.
Kortom, het enige voordeel wat mij betreft zijn de looks. Dat zijn dus 3 programma's met allemaal hun eigen voordelen. Testje ging trouwens op 1 HD met zo'n 20500 mp3's allemaal met ID3 tag (lang leve Tag&Rename) en de HD was via netwerk beschikbaar.
- Het duurt een eeuwigheid voor hij mijn bestanden in de library heeft zitten. Winamp is daar zo'n 10 minuten mee bezig voor het in de library zit. iTunes doet er tegen de 45 minuten over (als het niet langer is want heb het niet bijgehouden).
- Geheugengebruik is lomp. Ruim 50 MB tegen 19 MB van winamp als ik library aan het bekijken ben
- Checkt mijn lib-folder niet automatisch op nieuwe toevoegingen. Doet Winamp ook niet maar bv Windows Media Player wel. Iets wat echt super handig is.
Kortom, het enige voordeel wat mij betreft zijn de looks. Dat zijn dus 3 programma's met allemaal hun eigen voordelen. Testje ging trouwens op 1 HD met zo'n 20500 mp3's allemaal met ID3 tag (lang leve Tag&Rename) en de HD was via netwerk beschikbaar.
Ik heb veel CD's
[ Voor 31% gewijzigd door OzBoz op 19-10-2003 12:40 ]
Ik vind iTunes echt een heerlijk programma. Na mijn 'switch' begon ik het al aardig te missen, maar gelukkig is het er weer. Winamp is echt een ramp; je kunt slechts 1 playlist tegelijk gebruiken, en de interface is klein en onoverzichtelijk. Bij Winamp duurt het een paar dagen voordat je doorhebt hoe alles werkt; bij iTunes heb je hier hoogstens een paar minuten voor nodig.
Dat mensen zeggen dat ze iTunes niet in de System Tray kwijtkunnen snap ik niet; hier werkt het prima. CPU gebruik is 0-5%, geheugen iets van 30.
Brander support is erg goed; (zelfs) mijn Pioneer 106D wordt netjes ondersteund.
Dat mensen zeggen dat ze iTunes niet in de System Tray kwijtkunnen snap ik niet; hier werkt het prima. CPU gebruik is 0-5%, geheugen iets van 30.
Brander support is erg goed; (zelfs) mijn Pioneer 106D wordt netjes ondersteund.
Mage Powerrr \o/ | Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...
wat is het nut van die aanvink-vakjes voor de naam van elk nummer in de library?
Als je b.v. een playlist wilt afspelen op 2 nummers na (omdat ze b.v. te lang duren) dan kun je die ff uitvinken.Straat schreef op 19 October 2003 @ 14:06:
wat is het nut van die aanvink-vakjes voor de naam van elk nummer in de library?
Ook bij het importeren van een CD kan het b.v. makkelijk zijn, als je een verzamel CD wilt importeren vink je de mindere nummers uit en dan importeer je 'm
Ik kom er net achter dat iTunes een cd niet heeft geimporteerd en dat ook niet wil doen
Het zijn mp3tjes en naar mijn weten geen mp3 pro liedjes oid.
Het zijn ook een beetje vreemde mp3tjes, want ze zijn op 448Kbit gecodeerd en met Mpeg 1.0 layer 1 terwijl de meeste andere mp3tje van mij mpeg 1.0 layer 3 zijn...
Winamp speelt ze verder wel gewoon af. Weet iemand wat voor mp3tjes dat zijn?
Het zijn ook een beetje vreemde mp3tjes, want ze zijn op 448Kbit gecodeerd en met Mpeg 1.0 layer 1 terwijl de meeste andere mp3tje van mij mpeg 1.0 layer 3 zijn...
Ah, kijk 's aan
Prettige ontwikkeling dit met die iTunes.. Ook gelijk maar even geïnstalleerd en een paar CD's erin getrapt om te rippen.. Gaat hélemaal top, één keer instellen en hij pakt alles vanzelf.. Zoals het hoort natuurlijk..
Ben alles ook maar naar AAC aan het rippen, zal wel een goed formaat zijn, nietwaar..?
Wat ik mij dus afvraag; ik heb eigenlijk ALLEEN maar originele CD's.. In totaal zo'n 1500 schat ik zo, geen kopies.. Een aantal daarvan (kwam net al wat tegen) hebben zo'n rukbeveiliging, dat je alleen met een bijgesloten (WAARDELOOS) playertje de muziek kunt luisteren op de PC.. Is er een makkelijke (legale) manier om zoiets te omzeilen en met iTunes de CD toch te kunnen rippen voor library-gebruik..? Of word ik als goede betaler van muziek gestraft.....
Ben alles ook maar naar AAC aan het rippen, zal wel een goed formaat zijn, nietwaar..?
Wat ik mij dus afvraag; ik heb eigenlijk ALLEEN maar originele CD's.. In totaal zo'n 1500 schat ik zo, geen kopies.. Een aantal daarvan (kwam net al wat tegen) hebben zo'n rukbeveiliging, dat je alleen met een bijgesloten (WAARDELOOS) playertje de muziek kunt luisteren op de PC.. Is er een makkelijke (legale) manier om zoiets te omzeilen en met iTunes de CD toch te kunnen rippen voor library-gebruik..? Of word ik als goede betaler van muziek gestraft.....
wat staat er bij je preferences in iTunes aangegeven bij codering?Het zijn ook een beetje vreemde mp3tjes, want ze zijn op 448Kbit gecodeerd en met Mpeg 1.0 layer 1 terwijl de meeste andere mp3tje van mij mpeg 1.0 layer 3 zijn...
bron : macosx.nlDave Fester, algemeen directeur van de Digital Media afdeling van Microsoft komt tot de conclusie dat iTunes te beperkt is voor Windows gebruikers. "Vanwege de geslotenheid van het systeem, waarin je alleen kan kopen bij een muziekwinkel van Apple, en je muziek kan plaatsen op de MP3 speler van Apple, is het niet bruikbaar voor Windows gebruikers. Deze verwachten meer keus en variatie in apparatuur en diensten."
voorspelbaar
Ik gebruik voor het rippen van audio CD's het programma Easy CD-DA Extractor, die maakt gebruik van het Lame codec. Deze ript ook beveiligde CD'sObi schreef op 19 October 2003 @ 22:49:
Ah, kijk 's aanPrettige ontwikkeling dit met die iTunes.. Ook gelijk maar even geïnstalleerd en een paar CD's erin getrapt om te rippen.. Gaat hélemaal top, één keer instellen en hij pakt alles vanzelf.. Zoals het hoort natuurlijk..
He who controls the Spice, controls the Universe.
Mjah ik heb geimporteerd een beetje ongelukkig gebruikt in combinatie met cd'sVerwijderd schreef op 19 October 2003 @ 23:20:
[...]
wat staat er bij je preferences in iTunes aangegeven bij codering?
[ Voor 5% gewijzigd door Shagura op 20-10-2003 11:41 ]
Zijn wel het wel MP3'tjes? Je zegt zelf al dat het mpeg layer 1.0 is. Wat wel vaag is eigenlijk.
Winamp leest ze gewoon...Sage schreef op 20 October 2003 @ 16:48:
Zijn wel het wel MP3'tjes? Je zegt zelf al dat het mpeg layer 1.0 is. Wat wel vaag is eigenlijk.
Zit wel iets in, het zou inderdaad wel leuk zijn als iTunes ook zou kunnen synchroniseren/communiceren met andere mp3-spelers. Zelf heb ik een iPod, dus mij hoor je niet klagen.
Waar MS wel vanaf moet is dat achterlijke WMA formaat met het veel te strikte DRM systeem. Apple heeft op dat gebied met AAC(+ minder strikte DRM) en MP3 de zaakjes beter voor elkaar. Ben wel beniewd wast MS hiertegenover zal zetten.
Maar volgens mij kan WinAmp ook aardig wat oude formaten aan. Dacht ik.
Verwijderd
ik kan het niet installeren. Als ik op iTunesSetup.exe klik dan krijg ik "error reading setup initialization file". Heb de setup al 2 keer gedownload, maar bij allebei geeft hij die error. Weet iemand wat dit is?
Het zijn dus geen mp3tjes. Waar denk je dat de 3 voor staat bij mp3! Mpeg Layer 3.Shagura schreef op 19 October 2003 @ 22:23:
Ik kom er net achter dat iTunes een cd niet heeft geimporteerd en dat ook niet wil doenHet zijn mp3tjes en naar mijn weten geen mp3 pro liedjes oid.
Coïtus ergo sum
Verwijderd
Geen matches
Dit vind ik ook ontzettend irritant. Heb mijn mp3's op een apart servertje staan en vanaf meerdere PC's lees ik deze uit. Ik zou willen dat er een autoupdate systeempje in de library kon zitten (optioneel). Wel smart playlists maar geen autoupdate kan echt nieOzBoz schreef op 19 oktober 2003 @ 12:26:
..
- Checkt mijn lib-folder niet automatisch op nieuwe toevoegingen. Doet Winamp ook niet maar bv Windows Media Player wel. Iets wat echt super handig is...
Ben zelf erg tevreden over iTunes 
Zijn wat mensen geweest die hebben geprobeerd het proggie na te maken d.m.v. Media Player skins. Misschien dat ie auto-update functie van de Library in een volgende versie wordt toegevoegd. Kan me overigens niet herinneren dat deze functie in de Mac-versie zat, maar ik kan het mis hebben.
Zijn wat mensen geweest die hebben geprobeerd het proggie na te maken d.m.v. Media Player skins. Misschien dat ie auto-update functie van de Library in een volgende versie wordt toegevoegd. Kan me overigens niet herinneren dat deze functie in de Mac-versie zat, maar ik kan het mis hebben.
Ik vindt ook wel dat Xplay zo zijn voordelen heeft. Voordat ik iTunes had was mijn directory ongeveer zo:
Music
|
|------Albums
|..........|- Coldplay
|..........|- DJ Shadow
|..........|- enzovoort
|
|------Dance
|..........|- Trance
|..........|- Drum 'n Bass
|..........|- UK Garage
|
|------Rock
|
|------Urban
|..........|- RnB
|..........|- Hip Hop
|
|
|
etc.
Nou zijn natuurlijk niet alle ID3 tags pefect. en ik heb geen zin om alle 10.000 tags te perfectioneren. Het voordeel van Xplay is dat ik elke map kan drag 'n droppen in het play list menu van Xplay (voor de mensen die dat niet weten is het geintegreed in je windows explorer), zo krijg ik van elke folder een mooie playlist. Met iTunes is vindt ik het niet zo makkelijk gaan omdat ID3 tags van grote belang zijn en de folder structuur wat minder. Af en toe probeer ik nu de Id3 tags te verbeteren in iTunes, maar dat verveelt mij meestal al na 5 minuutjes
Music
|
|------Albums
|..........|- Coldplay
|..........|- DJ Shadow
|..........|- enzovoort
|
|------Dance
|..........|- Trance
|..........|- Drum 'n Bass
|..........|- UK Garage
|
|------Rock
|
|------Urban
|..........|- RnB
|..........|- Hip Hop
|
|
|
etc.
Nou zijn natuurlijk niet alle ID3 tags pefect. en ik heb geen zin om alle 10.000 tags te perfectioneren. Het voordeel van Xplay is dat ik elke map kan drag 'n droppen in het play list menu van Xplay (voor de mensen die dat niet weten is het geintegreed in je windows explorer), zo krijg ik van elke folder een mooie playlist. Met iTunes is vindt ik het niet zo makkelijk gaan omdat ID3 tags van grote belang zijn en de folder structuur wat minder. Af en toe probeer ik nu de Id3 tags te verbeteren in iTunes, maar dat verveelt mij meestal al na 5 minuutjes
[ Voor 21% gewijzigd door Chillmeister op 22-10-2003 15:33 ]
Het schijnt dat Tag & Rename zeer makkelijk is in het goed zetten van je ID3 Tag's. Ik weet zelf niet hoe het gaat, maar er zijn meer mensen geweest die er duizenden MP3's snel mee hebben gecorrigeerd.
Inderdaad, is het programma Tag&Rename erg handig, maar ook iTunes kan meer dan je op het eerste gezicht zou zeggen. Als je bijvoorbeeld alle nummers van 1 cd selecteert en dan via rechterklik op "Get Info" klikt, kan je in ene keer de ID3 tags aanpassen (b.v. albumnaam, genre, artiest, totaal aantal tracks).Sage schreef op 22 October 2003 @ 18:52:
Het schijnt dat Tag & Rename zeer makkelijk is in het goed zetten van je ID3 Tag's. Ik weet zelf niet hoe het gaat, maar er zijn meer mensen geweest die er duizenden MP3's snel mee hebben gecorrigeerd.
Wat Tag&Rename wel kan, en iTunes niet, is ID3 tags genereren op basis van de bestandsnaam.
majime-it.nl
Verwijderd
Geen matches
Nadat ik de library naar een normalere XML formattering geexporteerd heb, heb ik het volgende paginaatje geprutst. Geen PHP of ander serverside code nodig. Alleen wel een recente versie van IE.
pagina: http://www.xs4all.nl/~roma88/index.htm
xml: http://www.xs4all.nl/~roma88/music.xml
pagina: http://www.xs4all.nl/~roma88/index.htm
xml: http://www.xs4all.nl/~roma88/music.xml
edit:
231Kb groot
ps. ben van plan om ook zoekfunctie op artiest erin te stoppen.
231Kb groot
ps. ben van plan om ook zoekfunctie op artiest erin te stoppen.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2003 23:09 ]
Bedankt voor de tipInderdaad, is het programma Tag&Rename erg handig, maar ook iTunes kan meer dan je op het eerste gezicht zou zeggen. Als je bijvoorbeeld alle nummers van 1 cd selecteert en dan via rechterklik op "Get Info" klikt, kan je in ene keer de ID3 tags aanpassen (b.v. albumnaam, genre, artiest, totaal aantal tracks).
[ Voor 32% gewijzigd door zimmy op 23-10-2003 01:51 ]
Apple heeft een nieuwe versie van iTunes voor Windows uitgebracht met vooral veel bugfixes. iTunes 4.1.1 is hier te downloaden. Een changelog is niet zo snel te vinden...
majime-it.nl
- T-Junkie
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 28-04-2024
user brain not connected...
:strip_exif()/u/27790/icon.gif?f=community)
Het kan zijn dat hij ze naar je libary map aan het kopieren is, check de instellingen daarvoor ff van Itunes.OzBoz schreef op 19 October 2003 @ 12:26:
Is er eigenlijk ergens te vinden welke mp3spelers worden ondersteund anders dan de Ipod? (Ik zit namelijk te twijfelen om er eentje te kopen, en ik zou wel graag willen dat Itunes het er mee doet.)
[ Voor 19% gewijzigd door T-Junkie op 23-10-2003 10:10 ]
Verwijderd
Met winamp of mediaplayer kon ik altijd gewoon op win-L drukken voor het aanmeld scherm, deze muziek bleef dan spelen.
Met iTunes gaat dat helaas niet meer, nummer stopt en gaat verder daar waar hij gestopt is als ik weer inlog (moet ik wel eerst op play klikken).
Of ik moet ergens overheen gekeken hebben natuurijk, dat kan ook.
Met iTunes gaat dat helaas niet meer, nummer stopt en gaat verder daar waar hij gestopt is als ik weer inlog (moet ik wel eerst op play klikken).
Of ik moet ergens overheen gekeken hebben natuurijk, dat kan ook.
Verwijderd
ik gebruikte winamp 2 maar ik vind iTunes beter, qua geluid hoor ik geen verschil. Weten jullie ook of de iTunes videos kan afspelen
Verwijderd
Ben ik nou serieus de enige waarbij tijdens het rippen van een stapeltje CD's iTunes niet ziet dat er een nieuwe CD in de lade is gedaan?
Ik moet steeds iTunes afsluiten en opnieuw opstarten bij elke volgende CD die ik in machine stop. Op drie verschillende machines.
Ik moet steeds iTunes afsluiten en opnieuw opstarten bij elke volgende CD die ik in machine stop. Op drie verschillende machines.
Ik heb daar echt geen last van.. Het laden van cd duurt wel even (net ff te lang naar mijn smaak), maar iTunes ververst keurig de cd. Dat rippen werkt overigens wel erg goed. Gisteren was die op volle snelheid aan het rippen en hij bleef gewoon doorspelen ondertussen.Verwijderd schreef op 23 October 2003 @ 15:08:
Ben ik nou serieus de enige waarbij tijdens het rippen van een stapeltje CD's iTunes niet ziet dat er een nieuwe CD in de lade is gedaan?
Twee cd's tegelijk rippen kan overigens niet

Wat gebruiken jullie eigenlijk als compressie? AAC of MP3?
[ Voor 6% gewijzigd door Gophlin op 23-10-2003 15:37 ]
majime-it.nl
Op mijn latop reageert iTunes helemaal niet op audiocds in de cd-rom speler. Las op andere fora dat er wel meer mensen zijn met dit probleem.Verwijderd schreef op 23 October 2003 @ 15:08:
Ik heb het volgende stukje kunnen vinden op het Discussion board van iTunes voor Windows:watnou.com schreef op 23 October 2003 @ 09:58:
Apple heeft een nieuwe versie van iTunes voor Windows uitgebracht met vooral veel bugfixes. iTunes 4.1.1 is hier te downloaden. Een changelog is niet zo snel te vinden...
Het is niet veel, maar beter dan nietsiTunes 4.1.1 includes improved performance when using your iPod, addresses an incompatibility with Windows 2000 and older third-party CD burning software, and improves support for non-standard mp3 files. Also, the "Keep iTunes Music folder organized" preference is now turned off by default.
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Ik heb iTunes helaaasch moeten deinstalleren, omdat het starten van iTunes opeens ICS uitzette zodat mijn familie niet meer kan internettten. Beetje jammer, het was al mijn nieuwe media speler. Gelukkig heb ik totdat deze bug eruit gehaald wordt een AAC plugin voor winamp gevonden. van audiocoding.com
Human Bobby
MP3. Waarom? Geen DRM, werkt ook op andere platforms, etc.watnou.com schreef op 23 October 2003 @ 15:34:
[...]
Wat gebruiken jullie eigenlijk als compressie? AAC of MP3?
Liever OGG Vorbis en FLAC eigenlijk, maar dat kan iTunes helaas (nog?) niet
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Mp3 blijft toch de beste formaat. heel veel apparaten ondersteunen het. dvd speler, auto radios, Ipod etc. Een mp3 op 256kb is bewezen dat niemand verschil tussen hoort met de originele CD
Jezelf quoten blijft raarwatnou.com schreef op 23 October 2003 @ 09:58:

majime-it.nl
Ik ben heel gelukkig met mij itunes, ik heb hier voor op mijn knieen gelegen bij apple 
Alleen de preformance is minder dan op mijn macje, maar het is de eerste release (tweede
) Maar wat ik nu wil weten hoe gaat mijn irri mIrc scriptje werken met mijn iTunes. Geloof dat ik nou maar een keer zelf iets moet gaan schrijven, kan iemand mij de goede richting in helpen
welke bestandjes ik moet aanroepen enzo 
Het gaat hier om een irri mIrc scriptje die andere mensen lastig valt met op welke nummertjes ik aan het headbangen ben
Alleen de preformance is minder dan op mijn macje, maar het is de eerste release (tweede
Het gaat hier om een irri mIrc scriptje die andere mensen lastig valt met op welke nummertjes ik aan het headbangen ben
[ Voor 14% gewijzigd door joint_me op 24-10-2003 17:52 ]
Hello fellow humans
Ik dacht dat iTunes wel ok was. ik heb er nu de pest in. K*T programma. Het heeft al mijn mp3s in nieuwe folder gestopt. 1 folder per artiest en dan ook nog een per album. ik heb nu dus 1300 folders met daar nog in subfolders.
De artiesten naam is uit het bestands naam verwijderd (artiesten naam staat dus nu alleen in de ID3 tag).
Alle Various Artist albums (a la cafe del mar enzo) is er voor elk artiest een folder voor die album gemaakt. Mijn ID3 tags waren ook niet perfect omdat er pas net mee begonnen was om ze te updaten.
Ik heb dus nu de taak om 7000 mp3 opnieuw te sorteren en renamen. Singles per genre sorteren en albums op artiest. Ik denk dat ik voorlopig nog wel even bezig ben.
De artiesten naam is uit het bestands naam verwijderd (artiesten naam staat dus nu alleen in de ID3 tag).
Alle Various Artist albums (a la cafe del mar enzo) is er voor elk artiest een folder voor die album gemaakt. Mijn ID3 tags waren ook niet perfect omdat er pas net mee begonnen was om ze te updaten.
Ik heb dus nu de taak om 7000 mp3 opnieuw te sorteren en renamen. Singles per genre sorteren en albums op artiest. Ik denk dat ik voorlopig nog wel even bezig ben.
Daar vroeg je dan ook om, je deed import ipv add folder to library.Chillmeister schreef op 29 October 2003 @ 09:58:
Het heeft al mijn mp3s in nieuwe folder gestopt.
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
wat ik had gedaan. bij opties had ik bij "iTunes music folder" mijn muziek folder geselecteerd. Import had ik niet ingedruktblackd schreef op 29 October 2003 @ 13:10:
[...]
Daar vroeg je dan ook om, je deed import ipv add folder to library.
Ai balen, check ook dat de optie "Organize my music" uitstaat, anders krijg hetzelfde effect
Dan is dat inderdaad de optie 'organize my music' die dat heeft veroorzaakt.
Zodra je 'add file to library' doet, zal de mapstructuur hetzelfde blijven, totdat je consolidate library doet.
Zodra je 'add file to library' doet, zal de mapstructuur hetzelfde blijven, totdat je consolidate library doet.
Weet iemand hier of je met een Mac iPod op een Windows PC kan, waarop MacOpener en iTunes geinstalleerd zijn?
Het kan wel, maar niet met iTunes.Sage schreef op 29 October 2003 @ 17:00:
Weet iemand hier of je met een Mac iPod op een Windows PC kan, waarop MacOpener en iTunes geinstalleerd zijn?
Met EphPod kan het prima. Maar denk er wel om... zodra je je Mac geformatteerde iPod gaat gebruiken met EphPod worden je "slimme" afspeellijsten omgezet naar "gewone" afspeellijsten.
Misschien moet ik het in een ander topic posten, of er een nieuwe voor openen. Maar weet iemand of je op een Windows geformatteerde iPod waar al tracks e.d. opstaan Windows 98 kan installeren. En zo ja.. hoe krijg ik 'm zover dat ie de iPod firewire HD herkent in het Bios?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2003 17:29 ]
kijk het sorteren is shit maar dat gaat wel lukken. het irritantste is dat iTunes ook de filename van bijna alle files heeft verandered. iTunes heeft de artiesten naam uit de bestandnaam gehaald
Als je wel goed ingevulde ID3 tags hebt, kun je op basis van die ID3 tags met een programma als bijv. Tag&Rename de filenames opnieuw laten maken.Chillmeister schreef op 29 oktober 2003 @ 18:53:
kijk het sorteren is shit maar dat gaat wel lukken. het irritantste is dat iTunes ook de filename van bijna alle files heeft verandered. iTunes heeft de artiesten naam uit de bestandnaam gehaald
Hmm ongeveer de helft van mijn mp3s zijn goed getaged. Tag en Rename heb ik ook ergens liggen. Ik ga even kijkenblackd schreef op 29 oktober 2003 @ 19:10:
[...]
Als je wel goed ingevulde ID3 tags hebt, kun je op basis van die ID3 tags met een programma als bijv. Tag&Rename de filenames opnieuw laten maken.
Wat ik jammer vindt is dat iTunes nog niet goed werkt met een iPod + USB 1.1
. Maar goed, is wel logisch aangezien USB 2.0 voor m'n iPod wordt aangeraden. Maar EhpPod werkt ook gewoon goed ^_^
.
Morgen Firewire kaartje kopen dan maar
Morgen Firewire kaartje kopen dan maar
Verwijderd
Geen matches
Is er ook een mogelijkheid om een file permanent te deleten? Dat als je op del klikt, dat ie niet alleen uit mijn playlist verdwijnt, maar voorgoed?
Je moet dan gewoon het orginele nummer opzoeken in de labrary van de iPod en dan op backspace. Dan is hij zo van de iPod af. 
Maar in het iPod topic werd wel gezegd dat het zou werken met MacOpener en iTunes. Wat is nou waar?
Maar in het iPod topic werd wel gezegd dat het zou werken met MacOpener en iTunes. Wat is nou waar?
Ik maak nu al vanaf het begin datie er is gebruik van iTunes for Windows en ik moet zeggen, een geweldig pakket. Ik had al mijn Tags al goed gevuld (inclusief album covers) dus voor mij was het een eitje. Tot nu toe heb ik echter maar 2 minpunten kunnen ontdekken.
1. Ik heb een partitie waar al mijn kant en klaar getagde MP3's in staan en zou het toch echt prettig vinden als ik hij deze automatisch bij houdt als ik er nieuwe MP3's in zet (is al eerder gemeld).
2. Mijn "multimedia" toesten werken wel onder iTunes maar NIET als ik iTunes onder "visual effects" draai. Dus dan kan ik niet door nummers skippen en moet ik eerst weer terug naar het library scherm.
1. Ik heb een partitie waar al mijn kant en klaar getagde MP3's in staan en zou het toch echt prettig vinden als ik hij deze automatisch bij houdt als ik er nieuwe MP3's in zet (is al eerder gemeld).
2. Mijn "multimedia" toesten werken wel onder iTunes maar NIET als ik iTunes onder "visual effects" draai. Dus dan kan ik niet door nummers skippen en moet ik eerst weer terug naar het library scherm.
Fünf auf der nach oben offenen Richterskala
Moet eerlijk zeggen dat ik deze functie nooit gebruik. Muziek draait op de achtergrond, dus ik zie er toch geen drol vanMagma schreef op 31 oktober 2003 @ 08:36:
Pijltjes toetsen gebruiken2. Mijn "multimedia" toesten werken wel onder iTunes maar NIET als ik iTunes onder "visual effects" draai. Dus dan kan ik niet door nummers skippen en moet ik eerst weer terug naar het library scherm.
je kunt trouwens ook van effect wisselen bij de visualizer.. met q,w,a,s,z en x. En met "?" krijg je de help.
"some of the selected files are located in your iTunes music Folder. Would you like to move these files to the recycle bin?" cancel, yes, noIs er ook een mogelijkheid om een file permanent te deleten? Dat als je op del klikt, dat ie niet alleen uit mijn playlist verdwijnt, maar voorgoed?
Dat ie ze eerst in de prullenbak zet is wel nodig, want dan kun je altijd nog terug als je b.v verkeerd gedrukt hebt (ben je niet ineens perongeluk een hele stapel mp3's kwijt)
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2003 11:57 ]
Dat lijkt me een handige tip, zal het vanavond meteen eens proberen...Verwijderd schreef op 31 oktober 2003 @ 11:47:
Pijltjes toetsen gebruiken<- ->
je kunt trouwens ook van effect wisselen bij de visualizer.. met q,w,a,s,z en x. En met "?" krijg je de help.
Mensen, als jullie een cd'tje rippen naar AAC op welke kwaliteit zetten jullie het dan meestal?
Ik doe het meestal op 160 kb/sec dat staat gelijk aan ongeveer 192 kb/sec MP3 toch?
Ik doe het meestal op 160 kb/sec dat staat gelijk aan ongeveer 192 kb/sec MP3 toch?
4.1.1 is uit, meldde iTunes me net. Maar wat het verschil is?
edit:
What's new in iTunes 4.1.1
iTunes 4.1.1 includes improved performance when using your iPod, addresses an incompatibility with Windows 2000 and older third-party CD burning software, and improves support for non-standard mp3 files. Also, the "Keep iTunes Music folder organized" preference is now turned off by default.
Ah. Vooral dat laatste is wel handig voor nieuwe gebruikers.
edit:
iTunes 4.1.1 includes improved performance when using your iPod, addresses an incompatibility with Windows 2000 and older third-party CD burning software, and improves support for non-standard mp3 files. Also, the "Keep iTunes Music folder organized" preference is now turned off by default.
[ Voor 95% gewijzigd door KroeT op 03-11-2003 22:46 ]
Peace is not simply the absence of war.
van Macosx.nlMyTunes
Het programma MyTunes maakt het mogelijk muziek te downloaden uit andermans gesharede playlist. Het draait alleen onder Windows, maar muziek van een gesharede playlist van iTunes voor Mac afhalen werkt ook (dit heb ik getest). Je moet weliswaar op hetzelfde subnet zitten, maar op universiteiten of in bedrijven is dat vaak geen belemmering. Verder is het waarschijnlijk onmogelijk het programma op een netwerk te detecteren.
te laat voor mij dus. Ben nog steeds bezig met het renamen van al mijn mp3's. Zeer klote want sommige mp3 heten dan ook gewoon unkown artist - track 1.mp3. en met elk mp3 heeft hij de artiesten naam uit de file naam geplukt.KroeT schreef op 03 november 2003 @ 22:44:
4.1.1 is uit, meldde iTunes me net. Maar wat het verschil is?
edit:
Is het in iTunes trouwens ook mogelijk om zelf radiostreams toe te voegen? Is mij nog niet gelukt....
Heb je al Advanced -> Open Stream... al geprobeerd?Magma schreef op 26 november 2003 @ 06:15:
Is het in iTunes trouwens ook mogelijk om zelf radiostreams toe te voegen? Is mij nog niet gelukt....
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
je kunt de klikbare streams ook gewoon door iTunes standaard laten openen. Als je dan ff een playlist aanmaakt kun je ze er zo inzettenmcDaedalus schreef op 26 november 2003 @ 19:07:
[...]
Heb je al Advanced -> Open Stream... al geprobeerd?
Verwijderd
Op advies van een Apple gebruiker van ging ik dus iTunes proberen, was echt geweldig volgens hem.(voor een gemiddeld mac gebruiker dus)
Ik was opzich al best wel niet voor Apple maar nu slaat het wel om naar anti Apple.
Ik heb het stukje software getest op Xp pro en hier is mijn droevige oordeel:
*Bij poging 1 crasht de installer
*Na een goede installatie staan er shortcuts op mn desktopt terwijl ik dit uitvinkte!
*Het installeerde quicktime! arrghhh!! (vroeg ik daar om, stond niet in de policy!)
*Het vroeg om een herstart! How sad can it be!!!!!
*Het start ZONDER ALWEER DAT IK ER NIET OM VROEG 3 programmas op die meer geheugen vreten als mijn OS, FTP-server, WEB-server, SSH-server, eMule, virusscanner en firewall bij elkaar!!!!
*Het programma staat in mn tray en GUI is niet te bereiken!!
*SPYBOT vind SPYWARE troep
Op zn zachts gezegt heb ik nog nooit zo een beroerd programma op mn altijd perfect werkende pc gehad. Behalve dat had ik alle extra features boven WINAMP eigenlijk niet eens nodig omdat ik zelf erg graag mn HDD goed indeel.
Wie wil mn hand vasthouden? Ik ga nl eens kijken of uninstaller bij poging een het gaat doen......
Ik was opzich al best wel niet voor Apple maar nu slaat het wel om naar anti Apple.
*Na een goede installatie staan er shortcuts op mn desktopt terwijl ik dit uitvinkte!
*Het installeerde quicktime! arrghhh!! (vroeg ik daar om, stond niet in de policy!)
*Het start ZONDER ALWEER DAT IK ER NIET OM VROEG 3 programmas op die meer geheugen vreten als mijn OS, FTP-server, WEB-server, SSH-server, eMule, virusscanner en firewall bij elkaar!!!!
Op zn zachts gezegt heb ik nog nooit zo een beroerd programma op mn altijd perfect werkende pc gehad. Behalve dat had ik alle extra features boven WINAMP eigenlijk niet eens nodig omdat ik zelf erg graag mn HDD goed indeel.
Wie wil mn hand vasthouden? Ik ga nl eens kijken of uninstaller bij poging een het gaat doen......
Dat quicktime gebeuren vind ik vervelend voor je, kun je wel gewoon achteraf verwijderen. Je tray-apps kun je gewoon via opties verwijderen/verbergen. Overige opmerkingen heb ik nog niet opgemerktVerwijderd schreef op 11 december 2003 @ 14:22:
Op advies van een Apple gebruiker van ging ik dus iTunes proberen, was echt geweldig volgens hem.(voor een gemiddeld mac gebruiker dus)
*Edit onder Edit->Preferences-> tabje Advanced kun je "show Itunes icons in system tray" uitvinken.
[ Voor 5% gewijzigd door Miki op 11-12-2003 14:36 ]
Verwijderd
Geen matches
Okay, dan wil ik bij deze goed duidelijk maken dat het geen flame is maar een persoonlijke ervaring!
Mijn persoonlijke ervaring is erg positief.Verwijderd schreef op 11 december 2003 @ 15:30:
Okay, dan wil ik bij deze goed duidelijk maken dat het geen flame is maar een persoonlijke ervaring!
Naar mp3 rippen gaat lekker snel.
Van spyware heb ik niets gemerkt.
Whereof one cannot speak, one must remain silent.
iemand al uitgevonden hoe ik Internet Connection Sharing kan gebruiken op mijn internet pc zodat mijn familie ook kan internetten wanneer ik itunes zou willen draaien?
Het is namelijk zo vanwege een of andere poort die itunes nodig heeft dat ie de dns server instelling in de war brengt. Zoiets had ik gelezen op het apple forum, maar kan daar geen duidelijke oplossing vinden, en nieuwsgroepen vertellen me ook niets.
Het is namelijk zo vanwege een of andere poort die itunes nodig heeft dat ie de dns server instelling in de war brengt. Zoiets had ik gelezen op het apple forum, maar kan daar geen duidelijke oplossing vinden, en nieuwsgroepen vertellen me ook niets.
Human Bobby
Is er al kijk op wanneer je de store kunt gebruiken hier in NL? Ik heb een creditcard maar hij blijft zeuren om een billing adres in de USA
iTunes gebruikt QuickTime als media-library ja.Verwijderd schreef op 11 december 2003 @ 14:22:
Omdat er resources voor CD-R functionaliteit wordt geinstalleerd. De restart is niet nodig, als je dat [nog] niet wilt gebruiken*Het vroeg om een herstart! How sad can it be!!!!!
Ik ben niet DOOF hoor?*Het start ZONDER ALWEER DAT IK ER NIET OM VROEG 3 programmas op die meer geheugen vreten als mijn OS, FTP-server, WEB-server, SSH-server, eMule, virusscanner en firewall bij elkaar!!!!
Wauw, een zooi inactieve services die weinig geheugen verbruiken. Tell it to the world.
iTunes kan standaard niet in de tray, dus dit vind ik maar een wazig verhaal?*Het programma staat in mn tray en GUI is niet te bereiken!!
Tijd voor een virusscanner dan, want iTunes levert geen spyware mee.*SPYBOT vind SPYWARE troep
WinAmp is een media PLAYER. iTunes is een media MANAGER.Op zn zachts gezegt heb ik nog nooit zo een beroerd programma op mn altijd perfect werkende pc gehad. Behalve dat had ik alle extra features boven WINAMP eigenlijk niet eens nodig omdat ik zelf erg graag mn HDD goed indeel.
En dat 'zelf goed indelen', daar willen een heleboel mensen zich helemaal niet mee bezig houden: die willen muziek draaien en zo gemakkelijk mogelijk.
Niet, want je moet in hetzelfde subnet zitten, zie http://www.macnn.com/news/19576&startNumber=10Justice schreef op 11 december 2003 @ 18:00:
iemand al uitgevonden hoe ik Internet Connection Sharing kan gebruiken op mijn internet pc zodat mijn familie ook kan internetten wanneer ik itunes zou willen draaien?
Met een beetje handigheid en een Mac kan je het wel omzeilen (zie bv. http://www.macosxhints.co...p?story=20030602094254826 )
Nee, Canada is nog als eerste aan de beurt.oZy schreef op 17 december 2003 @ 09:56:
Is er al kijk op wanneer je de store kunt gebruiken hier in NL? Ik heb een creditcard maar hij blijft zeuren om een billing adres in de USA
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Er is een nieuwe versie van iTunes uit: v4.2. De changelog laat echter niet veel interessants zien:
What's new in iTunes 4.2
iTunes 4.2 allows you to sign in and buy music from the iTunes Music Store using either your AOL or Apple Account, view the iTunes Music Store in a separate window, and includes a number of performance improvements.
die "performance improvements" zijn misschien wel de moeite waard, ik ga 'm ff downloadenmcDaedalus schreef op 21 december 2003 @ 15:45:
Er is een nieuwe versie van iTunes uit: v4.2. De changelog laat echter niet veel interessants zien:
[...]
Net 4.2 geinstalleerd. Eerste wat me opvalt is dat Itunes nu wel het hele scherm inneemt als je maximaliseert.
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
Waar deze artikelen over gaan si het sharen van itunes over je netwerk. Deze fout wordt overal op het internet gemaakt. Maar het probleem is:chem schreef op 17 december 2003 @ 10:05:
Niet, want je moet in hetzelfde subnet zitten, zie http://www.macnn.com/news/19576&startNumber=10
Met een beetje handigheid en een Mac kan je het wel omzeilen (zie bv. http://www.macosxhints.co...p?story=20030602094254826 )
Zodra itunes aanstaat kunnen windows 2000/xp gebruikers niet meer hun INTERNETconnectie sharen over hun LAN! Dit is dus een veel erger en frustrerender probleem.
Human Bobby
Als ik nummers toevoeg krijg ik soms alle nummers dubbel of driedubbel hoe komt dat, of beter hoe is dit op te lossen
Verwijderd
Is een hele verbetering!
Ik had een probleem met iTunes dat de CD niet "ververst" werd. Als ik de CD verwisselde na het rippen, dat bleef iTunes de oude CD laten zien, en de nieuw ingestopte CD werd dan niet herkend.
Is nu opgelost.
Ik had een probleem met iTunes dat de CD niet "ververst" werd. Als ik de CD verwisselde na het rippen, dat bleef iTunes de oude CD laten zien, en de nieuw ingestopte CD werd dan niet herkend.
Is nu opgelost.
Verwijderd
Steeds als ik iTunes open, krijg ik een error, nl.:
Het bestand iTunes Music Library is onleesbaar omdat het geen geldig bibliotheekbestand is.
Weet niet zo goed wat ik moet doen.
Heb het progr al is opnieuw geinstalleerd, maar helpt niets.
Thx als jullie me kunnen helpen
Het bestand iTunes Music Library is onleesbaar omdat het geen geldig bibliotheekbestand is.
Weet niet zo goed wat ik moet doen.
Heb het progr al is opnieuw geinstalleerd, maar helpt niets.
Thx als jullie me kunnen helpen
Gooi de hele C:\Documents and Settings\JOUWNAAM\My Documents\My Music\iTunes directory eens weg?
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Gewoon zoeken naar iTunes music library en dat vervolgens weggooien?
Misschien laat de uninstaller deze files staan.
Overigens is het wel zo verstandig bij corrupte bestanden ook je schijf eens aan een controle te onderwerpen
Misschien laat de uninstaller deze files staan.
Overigens is het wel zo verstandig bij corrupte bestanden ook je schijf eens aan een controle te onderwerpen
Verwijderd
Hoe zorg je er voor dat de ipod.exe en ituneshelper.exe niet meer worden opgestart?
Bij de installatie vroeg deze namelijk niet of ik een ipod had..
Bij de installatie vroeg deze namelijk niet of ik een ipod had..
iTunes helper in start/uitvoeren/msconfig tabblad opstarten dan uitvinken en de services in start/uitvoeren/services.msc de ipod voorziening op uitschakelen zetten.
Alleen snijdt dit niet zoveel hout denk, die iTunes helper heb je dacht ik sowieso nodig en de iPod service neemt geen systeembronnen in beslag..
Alleen snijdt dit niet zoveel hout denk, die iTunes helper heb je dacht ik sowieso nodig en de iPod service neemt geen systeembronnen in beslag..
Verwijderd
Geen matches
In ieder geval bedankt.
Ik zal alles nog eens rustig bekijken, had er gisteren niet zo veel tijd voor. Maar mijn eerste indruk is goed, weet alleen nog niet hoe die Smart playlist werkt. Ik ben niet zo "smart".
Weet iemand eigelijk of je meerdere Library's kan hebben? Of werkt het juist zo, dat je gehele collectie van zoveel 1000 mp3's in de Library gaan en vanuit daar maak je weer verschillende playlisten per bijv. genre?
Ik zal alles nog eens rustig bekijken, had er gisteren niet zo veel tijd voor. Maar mijn eerste indruk is goed, weet alleen nog niet hoe die Smart playlist werkt. Ik ben niet zo "smart".
Weet iemand eigelijk of je meerdere Library's kan hebben? Of werkt het juist zo, dat je gehele collectie van zoveel 1000 mp3's in de Library gaan en vanuit daar maak je weer verschillende playlisten per bijv. genre?
Als je tags goed staan -die je ook met meerdere tegelijk kunt bewerken door de nummers te selecteren en dan info op te vragen- kun je de browser (knopje rechtsboven -blader) gebruiken, en selecteren op artiest genre enz.
Je hebt idd maar één library waar zonder problemen tig duizend nummers in kunnen.
Die smart playlists zijn helemaal niet zo ingewikkeld hoor, maak er maar eens eentje aan en kijk dan bij eigenschappen.
Het is i.m.o. echt een meesterlijk programmaatje, meestal denkt men te ingewikkeld maar het is heel eenvoudig van opzet met toch uitgebreide mogelijkheden, mits je id tags goed zijn - wat automatisch het geval is als je ze van het origineel geript hebt en verbonden bent met internet, anders kun je ze dus als gezegd met iTunes bewerken.
Ah, ff gezocht maar Apple heeft ook voor iTunes een tutorial (helaas alleen in het Engels, maar het is toch wat..)
http://www.apple.com/support/itunes/windows/tutorial/
Je hebt idd maar één library waar zonder problemen tig duizend nummers in kunnen.
Die smart playlists zijn helemaal niet zo ingewikkeld hoor, maak er maar eens eentje aan en kijk dan bij eigenschappen.
Het is i.m.o. echt een meesterlijk programmaatje, meestal denkt men te ingewikkeld maar het is heel eenvoudig van opzet met toch uitgebreide mogelijkheden, mits je id tags goed zijn - wat automatisch het geval is als je ze van het origineel geript hebt en verbonden bent met internet, anders kun je ze dus als gezegd met iTunes bewerken.
Ah, ff gezocht maar Apple heeft ook voor iTunes een tutorial (helaas alleen in het Engels, maar het is toch wat..)
http://www.apple.com/support/itunes/windows/tutorial/
[ Voor 11% gewijzigd door ochoch op 25-02-2004 12:00 ]
Verwijderd
Geen matches
Thanks.
Hier stond een vraag maar reeds gevonden.
Hier stond een vraag maar reeds gevonden.
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2004 16:26 ]
Ik vind het wel okay eigenlijk dat i-tunes. mooie libary enzo titels worden goed gediplayed. alleen die mini player is niet echt handig.
[url=http://specs.tweak.to/[/url] / Specs 2 \ 24 uren in een dag, 24 bierflesjes in een krat........ Toeval?
Verwijderd
Matched: itunes, grote
iTunes is inderdaad erg gaaf. Ik vind ook de Music Store goed in elkaar gezet. Maar iemand een idee waar je nog meer muziek online kunt kopen zoals met iTunes? iTunes Shop werkt nl. enkel in USA i.v.m. moeilijke auteursrechten waarschijnlijk aan de andere kant van het grote water ..
Dit topic is gesloten.