Het -Enter The Matrix- Topic

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.292 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-07 16:04

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Ben ik dus de enige waarbij dat persoon continu aan het rennen is? Ik kan niet normaal stilstaan :( Er zit ook geen optie van always run ofzo in zover ik heb kunnen achterhalen.

I'm not as think as you stoned I am

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:07

Maxow

Hidden Sound System

misschien heb je een joystick/stuur/gamepad aangesloten? (die niet goed is gecalibreerd? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 May 2003 @ 09:04:

Snap nog niet echt waar dat hacken voor nodig is en of het nuttig kan zijn maar goed hopelijk wordt dat later wel duidelijker.
Met het hacken kun je cheats unlocken, zoals unlimited health, focus, ammo....

Ik heb de cheats al ergens gedownloaded, maar zelf hacken is natuurlijk leuker :+

Als men de cheats wil kan ik ze wel ff posten.....ben de beroerdste niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
hm echt vreemd..
gister draaide ie nog prima en nu laad ik m'n save-game @ break-out en begint hij opeens verschrikkelijk te stotteren tijdens et spelen.. echt 1 fps ofzo :|
heb helemaal niks op de achtergrond draaien, ook niks aan de instellingen veranderd.. bah..

maarja eerste indruk was niet zo goed, al zijn sommige bullet-time moves wel leuk om naar te kijken :) graphics verder niet veel speciaals, maar ook niet echt slecht.
ik vind het wel leuk om te spelen, als ie normaal draait tenminste :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK
  • Laatst online: 26-07 16:04

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Maxow schreef op 11 May 2003 @ 18:48:
misschien heb je een joystick/stuur/gamepad aangesloten? (die niet goed is gecalibreerd? )
omg thnx! het was m`n MS sidewinder freestyle gamepad. Daar moet je een knop indrukken anders dan bestuur je hem door naar voren en achteren te bewegen. Hij lag voorover met die knop aan...
Dat ik daar niet aan heb gedacht |:( :)

I'm not as think as you stoned I am

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben die gamma en die brightness schuifbalken nou nog nut? Ik heb ze volopen staan en nog is etm donker. Eigenlijk zie ik geen verschill tussen helemaal dicht en open :|

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2003 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 23:41
Verwijderd schreef op 11 May 2003 @ 19:42:
Hebben die gamma en die brightness schuifbalken nou nog nut? Ik heb ze volopen staan en nog is etm donker. Eigenlijk zie ik geen verschill tussen helemaal dicht en open :|
Hmm ik heb ze ook gewoon standaard staan ... vind het spel eigelijk niet zo donker alleen beetje groene waas 8)7 Maaja hoort bij de Matrix :) alleen nog steeds probleem met focus met waas erdoorheen :(

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
Verwijderd schreef op 11 mei 2003 @ 18:58:
[...]

Met het hacken kun je cheats unlocken, zoals unlimited health, focus, ammo....

Ik heb de cheats al ergens gedownloaded, maar zelf hacken is natuurlijk leuker :+

Als men de cheats wil kan ik ze wel ff posten.....ben de beroerdste niet :P
das wel cool :) en hoe doe je dat hacken dan :P moet je dan gewoon typen of krijg je hints door het spel heen ofzo :S

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 15:32
Maxow schreef op 11 mei 2003 @ 18:36:
[...]

Ik denk niet dat het zo zit. Het ligt er maar net aan wat je gewend bent om te spelen. Als je jaren lang mario1 hebt gespeeld en dan speel je in 1x dit spel, heb je idd zoiets van: damn, dat ziet er goed uit. Maar als je gewend bent om spellen zoals Max Payne of Unreal2 oid te spelen, dan valt dit toch echt wel tegen. (bij wijze van spreken dan hè ;) )
cpu/gpu/mem zijn hetzelfde als bij mij. Draait ie nou lekker, en ziet alles er toch redelijk uit? Geen vierkante wielen enzo?

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
wat een ontiegelijk bagger spel :r slorderige gfx , slechte besturing , zeer eentonig steeds door de level rennen , slechte uitwerking van de bullittime etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom ik nu pas achter dat die ingame gamma/brightness in options geen ruk uitvreet maar die van het opstartscherm weer wel. Kan ik eindelijk nog iets van de details zien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trancentral schreef op 11 May 2003 @ 20:43:
wat een ontiegelijk bagger spel :r slorderige gfx , slechte besturing , zeer eentonig steeds door de level rennen , slechte uitwerking van de bullittime etc etc
Die bullet time is idd werklijk heel slecht uitgevoerd. Max Payne was duidelijk veel beter erin. En wat haat ik die camera. Het swiept heen/op en weer/neer :| Bij gevechten blijft die hangen bij een bepaalde punt. Ik wordt redelijk snel misselijk van :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:49
Ik vind dit spel super!
alleen... je moet niet voor de gamplay gaan maar voor het hele verhaal.
Je speelt gewoon een film! (beetje ala Mafia maar dan met echte filmbeelden tussendoor)
Het is ook zwaar frustrating een level 10x te doen, want je wil de "film" verder afzien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
Maxow schreef op 11 mei 2003 @ 12:40:
hmm, ik vind het spel 'niet goed', erm ronduit slecht voor een spel dat in 2003 uit komt. Qua graphics is het gelijk aan hitman1 ongeveer. Persoonlijk vind ik de gameplay ook niet een al te groot succes. Alleen voor het verhaal zou ik dit spel kopen, maar zeker niet voor de graphics!

Ik zal even een screenshot plaatsen en let ff op de wielen/banden van de auto.

(kheb hem iets lichter gemaakt)
[afbeelding]
hoe heb jij de "particle" optie staan? (3e balk in setup menu?)
die moet dus zo ver mogelijk naar links he! niet helemaal recht zetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
  • Laatst online: 20-09-2022
ik wacht wel op reviews van gerenomineerde bladen en game-sites.... zo schiet het natuurlijk niet op met de meningen hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:29
De bullit time slecht? :o
Die vind ik juist zo gaaf.... vooral de speciale moves die je kan kunt maken!
extra lang springen, met een wapen in je hand naar voren springen (van iets hoogs af b.v.) en dan schieten, dan maak je een soort van schroef en ondertussen knal je de tegenstanders af, je kan over de muren lopen, die kicks via de muur vind ik ook erg tof... enz enz :) oftewel de bullit time vind ik super gedaan :D

Ik vind het ook niet echt fantastisch verder... de levels zijn erg groot, en redelijk saai. 't is vooral rennen, slaan schoppen en schieten en meer van hetzelfde. Maar het verhaal is wel tof :) en de filmbeelden... daar doe ik het voor! :)

Het is vooral leuk als je wat meer over the matrix weet. De éérste missie bijvoorbeeld, dan moet je dat pakketje ophalen. Dat is dus het pakketje wat in "final flight of the osiris" van The Animatrix gedropt word.

Ik denk dat het spel ook een meerwaarde heeft als je straks de film kijkt, dat je dan weer dingen (zoals dit) terug ziet, maar dan vanuit een ander perspectief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Hmm ik zit nu al vast ... Ik ben nu op de airport en moet iemand redden ( weet zijn naam niet meer ) maar nu zit ik in een ruimte zonder maar enige deur ... je krijgt daar wel allemaal grenaten ... maar ik weet neit hoe ik daar weg kom ...

[afbeelding]

Oja als je force object LOD uitzet dan doet hij niet vreemd met Focus dat je allemaal dingen erdoorheen ziet :) vind nu best cool spel eigelijk ... moet er gewoon doorheen kijken door de graphics net als bij Renegade :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 10:54
Iemand een idee hoe je fullscreen speelt ?

Waar stel je dat in ?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Le_Freak ! schreef op 11 May 2003 @ 22:13:

Waar stel je dat in ?
Lukt Alt Enter niet ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
Nee dan gebeurt er niets, hij start ook al op met ongeveer 3/4 van mijn scherm.

Iemand een idee hoe ik fullscreen kan spelen ?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit spel is zooooooo vet :D net hele middag gespeelt nu fftjes pauze nemen, dan weer verder :D
De graphics zijn best relax, en de gameplay is echt zwaar, vooral het hand-to-hand vind ik erg gaaf.
Dan ook nog eens mensen disarmen is ook gaaf :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 08:44
Timocos schreef op 11 May 2003 @ 22:05:
Hmm ik zit nu al vast ... Ik ben nu op de airport en moet iemand redden ( weet zijn naam niet meer ) maar nu zit ik in een ruimte zonder maar enige deur ... je krijgt daar wel allemaal grenaten ... maar ik weet neit hoe ik daar weg kom ...

[afbeelding]

Oja als je force object LOD uitzet dan doet hij niet vreemd met Focus dat je allemaal dingen erdoorheen ziet :) vind nu best cool spel eigelijk ... moet er gewoon doorheen kijken door de graphics net als bij Renegade :)
Pak die gele kist krijg je 5 grenades, kies die, loop naar rechts dat gangetje met dat raam gooi daar die grenade.. en spring door 't raam, klaar :P

[ Voor 6% gewijzigd door Intronic op 12-05-2003 02:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu in het level Waterfall II en ik weet maar niet hoe ik verder moet komen. Ik volg de groende pijl en ga dan door een buis. Daar zie ik dan 4 man staan en die knal ik neer en dan sta ik dus op een platvormpie (met grote afgrond) en dan weet ik niet meer waar ik naartoe moet :(

Overigens super spel dit, graphics zijn redelijk maar een super GAMEPLAY!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
kingnbajam schreef op 11 May 2003 @ 21:18:
ik wacht wel op reviews van gerenomineerde bladen en game-sites.... zo schiet het natuurlijk niet op met de meningen hier ;)
nou als ik al die laatste reacties lees dan is het wel een goed spel :)

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denkik ook. donderdag vind je mij in de winkel op zoek naar dat spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
kan iemand niet ff super coole screenshot maken enzo van een paar coole moves enzo en van de omgeving :) dat lijkt me wel stoer

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het ook ff gespeeld en ik vind een ontzettend slecht afgewerkte game op alle punten. Ze hebben er zoveel tijd en geld in gestoken, maar het lijkt wel of het spel snel af moest zijn ofzo. Camera = kut, bullittime = max payne idd veel beter. Grote teleurstelling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Commander Zulu
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 29-08 11:26
Continu rennen: dat doet ie bij mij ook!

Joystick calibraten helpt niet helaas. Zijn er nog meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-09 10:57
erm, wrom zijn de screenies zo brak??????
het lijkt net of jullie met je digicam een foto hebben gemaakt van je moni :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:20

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

CommanderKeen schreef op 12 May 2003 @ 08:48:
erm, wrom zijn de screenies zo brak??????
het lijkt net of jullie met je digicam een foto hebben gemaakt van je moni :|
Jpeg Compressie? :?

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribal_T
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-10-2024

Tribal_T

PSN ID: Tribal_T

Verwijderd schreef op 12 May 2003 @ 02:50:
Ik zit nu in het level Waterfall II en ik weet maar niet hoe ik verder moet komen. Ik volg de groende pijl en ga dan door een buis. Daar zie ik dan 4 man staan en die knal ik neer en dan sta ik dus op een platvormpie (met grote afgrond) en dan weet ik niet meer waar ik naartoe moet :(

Overigens super spel dit, graphics zijn redelijk maar een super GAMEPLAY!
Hier zit ik dus ook vast. Snap er nix van. Sta je daar. Ben 20 kanten opgesprongen onderhand. Helemaal nix. Dit is best vervelend :(

Iemand hier voorbij?

Anyone who takes himself too seriously always runs the risk of looking ridiculous; anyone who can consistently laugh at himself does not

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximize
  • Niet online
hij crashed bij mij nu constant tijdens het laden van missie 'The Truck' ..meer mensen met dat probleem?
Tribal_T schreef op 12 May 2003 @ 09:11:
Hier zit ik dus ook vast. Snap er nix van. Sta je daar. Ben 20 kanten opgesprongen onderhand. Helemaal nix. Dit is best vervelend :(

Iemand hier voorbij?
ik zie bij mijn savegame geen Waterfall 2 staan, wel Waterway 2..
waar je nu bent heb je dan net 4 snipers geschoten? dan moet je de telefoon opnemen en dan een granaat tegen de fan gooien
als je daar niet bent, never mind :p
Commander_Zulu schreef op 12 May 2003 @ 08:32:
Continu rennen: dat doet ie bij mij ook!

Joystick calibraten helpt niet helaas. Zijn er nog meer mensen met dit probleem?
dat hoort zo..

[ Voor 93% gewijzigd door Maximize op 12-05-2003 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
  • Laatst online: 13:37
Het spel lijkt mij best goed, goed genoeg om mij toch de komende paar avonden bezig te houden. Ware het niet dat ik een of ander raar geluidsprobleem heb zodra ik in dat postkantoor 2 agenten moet neermeppen. Het geluid stopt er dan mee, en het enige wat ik dan nog hoor is een constante toon.

Ik moet mijn PC volledig rebooten voordat het geluid het weer doet. Erg vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribal_T

Tribal_T

MaXiMizE schreef op 12 May 2003 @ 10:15:
hij crashed bij mij nu constant tijdens het laden van missie 'The Truck' ..meer mensen met dat probleem?

[...]

ik zie bij mijn savegame geen Waterfall 2 staan, wel Waterway 2..
waar je nu bent heb je dan net 4 snipers geschoten? dan moet je de telefoon opnemen en dan een granaat tegen de fan gooien
als je daar niet bent, never mind :p

[...]

dat hoort zo..
Het is voorbij dit wat je zegt al. Zal je er zo wel komen.

Je loopt eerst een stuk door die sewers nog. Dan loop je naar beneden door een buis en kom je op een platform met een aantal swats er op. Die schakel je uit, maar waar je dan heen moet is mij een raadsel :?

Anyone who takes himself too seriously always runs the risk of looking ridiculous; anyone who can consistently laugh at himself does not

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
Le_Freak ! schreef op 11 May 2003 @ 22:13:

Waar stel je dat in ?
Kan nog steeds niet fullscreen spelen, start het spel bij jullie allemaal wel fullscreen op ?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou dat was het dan :+
Al uitgespeelt in 6 uur 26 minuten.
Hmm heb ik ervan genoten hell ya :D
En het filmpje op het einde is ook leuk :P
Alleen jammer dat het beetje kort is :(
Ik vond hand-to-hand combat zo vet :D :D
Naja game is iig erg goed, misschien beetje kort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribal_T

Tribal_T

Verwijderd schreef op 12 May 2003 @ 11:39:
Nou dat was het dan :+
Al uitgespeelt in 6 uur 26 minuten.
Hmm heb ik ervan genoten hell ya :D
En het filmpje op het einde is ook leuk :P
Alleen jammer dat het beetje kort is :(
Ik vond hand-to-hand combat zo vet :D :D
Naja game is iig erg goed, misschien beetje kort :)
Nou dan kan jij mooi vertellen hoe je voorbij die waterway komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splash
  • Laatst online: 14-08 08:56
Maxow schreef op 11 mei 2003 @ 12:40:
hmm, ik vind het spel 'niet goed', erm ronduit slecht voor een spel dat in 2003 uit komt. Qua graphics is het gelijk aan hitman1 ongeveer. Persoonlijk vind ik de gameplay ook niet een al te groot succes. Alleen voor het verhaal zou ik dit spel kopen, maar zeker niet voor de graphics!

Ik zal even een screenshot plaatsen en let ff op de wielen/banden van de auto.

(kheb hem iets lichter gemaakt)
[afbeelding]
Das een bugje, force object LOD uitzetten en het is goed 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
Le_Freak ! schreef op 12 May 2003 @ 11:32:
[...]

Kan nog steeds niet fullscreen spelen, start het spel bij jullie allemaal wel fullscreen op ?
Kan iemand me even verder helpen ? ik wil graag spelen.

Ik kom er maar niet uit

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Le_Freak ! schreef op 12 mei 2003 @ 12:13:
[...]
Kan iemand me even verder helpen ? ik wil graag spelen.
Ik kom er maar niet uit
bij veel spelen kun je Fullscreen aan/uit zetten dmv het register (start/uitvoeren/regedit). Zoek daarin s naar t spel en een eventuele fullscreen key. Verander de waarde (meestal 0 of 1) en klaar. Ik heb het spel zelf niet, kan dus niet controleren of het uberhaupt wel kan, maar een hoop spellen hebben wel die mogelijkheid. Succes! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:52

bAdmuTs

mAzE

Ik vind et echt een meesterlijk spel, dat et er niet super mooi uit ziet, nou jah het draait tenminste vloeiend bij mij :D (fullscreen). Je zit gewoon half in een film en half in een spel. En dat autoaim is maar goed ookwant volgens mij als je normale aim hebt word je gek en mag je alles 20x proberen. Is allemaal ff wennen maar ik vind het cker een geslaagd spel :)

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

6.5u dus uitgespeeld... daar zou je het dan voor kopen :/ beetje zonde en overgehiped dus heb ik wel door.... :'(

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand trouwens al wat "hacking" van de pc versie? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
Verwijderd schreef op 12 mei 2003 @ 12:17:
[...]

bij veel spelen kun je Fullscreen aan/uit zetten dmv het register (start/uitvoeren/regedit). Zoek daarin s naar t spel en een eventuele fullscreen key. Verander de waarde (meestal 0 of 1) en klaar. Ik heb het spel zelf niet, kan dus niet controleren of het uberhaupt wel kan, maar een hoop spellen hebben wel die mogelijkheid. Succes! :)
hmmm kan daar niks over vinden, het rare is als ik een resolutie kies van boven 1024x768 het spel niet opstart.
Er komt dan zo'n windows rechthoekje waarin staat DEVICE NOT CREATED 2 :?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribal_T

Tribal_T

Heb je al wel die fltdox patch gedan Le_freak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:22
Verwijderd schreef op 12 May 2003 @ 13:18:
van wat ik lees van de dingen hierboven kan je dan de matrix zelf hacken en dingen unlocken.. (werd al iets gesuggereerd van lowgrav enzo)

[ Voor 3% gewijzigd door LordMithril op 12-05-2003 14:15 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
Tribal_T schreef op 12 mei 2003 @ 13:27:
Heb je al wel die fltdox patch gedan Le_freak?
Is dat nodig dan ?

check even je mail :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultra
  • Niet online
Nee, want dat helpt niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 16:26

GekkeR

key = key

even voor de mensen die het nog niet weten , DEVICE NOT CREATED 2 is een refreshrate probleem.

Zodra je met bijv Reforce je oude refreshrate instellingen terugzet start het spel normaal op.

maar 60Hz is niet echt acceptabel voor mij dus ik blijf maar op window mode spelen :(

[ pctje te zien hier ] - Miauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lord_Mithril schreef op 12 mei 2003 @ 14:14:
[...]

van wat ik lees van de dingen hierboven kan je dan de matrix zelf hacken en dingen unlocken.. (werd al iets gesuggereerd van lowgrav enzo)
Ja maar weet iemand ook al wat codes?
ik heb hem al uitgespeelt, en nu wil nog beetje rondhangen :D
Anders is het spel al zo snel dood :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
GekkeR schreef op 12 mei 2003 @ 14:32:
even voor de mensen die het nog niet weten , DEVICE NOT CREATED 2 is een refreshrate probleem.

Zodra je met bijv Reforce je oude refreshrate instellingen terugzet start het spel normaal op.

maar 60Hz is niet echt acceptabel voor mij dus ik blijf maar op window mode spelen :(
Dus dat is het :) ik heb inderdaad met een programaatje (rage3d tweak) al mijn refresh instellingen ingesteld.

Begrijp ik het goed als ik zeg dat wanneer ik die weer terugzet ik het spel ook fullscreeen kan spelen alleen dan op 60 hz ?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fw
  • Laatst online: 30-06 12:46

fw

Verwijderd schreef op 12 May 2003 @ 13:18:
Je kan er in iedergeval een paar cheats mee unlocken. Verder heb ik nog niets gevonden.

T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gelukkig al mijn probs opgelost. Ik heb een terratec DMX Xfire en had de terratec drivers geinstalleerd. Een installatie van de Hercules fortissimo 2 drivers deed wonderen. Ook bij me huisgenoot deed een andere soundcard driver wonderen.

Ik vind het een meesterlijk spel, onzettend veel moves, veel sfeer en erg leuk opgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
aaaahhh ik word nu helemaal gek van dat gevecht met de agent in het vliegtuig.
Ik zit dus in een cargo plane, en moet een agent eruit zien te schoppen door de achterklep.
Erg lastig.. maar met veel focus en veel trappen, krijg ik 'm uiteindelijk wel eruit, maar het probleem is, dat we dan alletwee op het randje staan en met mijn laatste trap vlieg ik er zelf ook uit |:( alsnog mission failed. Dat is me nu al een paar keer overkomen. Ik heb geprobeerd hem het laatste stukje eruit te schieten, maar geen succes, of we vliegen alletwee eruit, of geen van beiden :(
Heb 't net zo'n 6x achter elkaar geprobeerd.. hopen dat het straks wat vlotter gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illusion
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:14

Illusion

(the art of)

euhm... ik geloof dat je met focus, en dan beide muisknoppen tegelijk een throw kan doen. dat moet niet zo moeilijk zijn toch???

Soms ben ik er wel, en soms ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoeft niet perse met focus, je kan ook gewoon beide muisknoppen, dan grijpt ie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
ow, dat maar 'ns proberen dan :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-08 09:29
Ik heb mijn Xbox versie maar geannuleerd, want dit allemaal lezende krijg ik volgens mij spijt :)

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribal_T

Tribal_T

Kdenk het ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VTec schreef op 12 May 2003 @ 16:59:
Ik heb mijn Xbox versie maar geannuleerd, want dit allemaal lezende krijg ik volgens mij spijt :)
Wat spijt?
Er is niets mis met deze game hoor, het is erg leuk om te spelen :D
Beetje kort ja, maarja als matrix fan zijnde, zijn die extra filmpjes wel erg leuk :+
En met de xbox versie krijg je geen rare errors zoals de helft hier doet, waardoor ze het spel meteen afkraken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-06 07:38

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

edit vet spel alleen vet buggy en op 60 hz word ik na 10 min misselijk :(

[ Voor 72% gewijzigd door SithWarrior op 12-05-2003 19:01 ]

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
Heb hem nu uitgespeeld (beetje eentonige game...)

maar de game verteld het verhaal tusen de Matrix en de Matrix Reloaded!
Zeker de moeite waard om te spelen

owja.. spoiler: aan het eind krijg je dus wat korte beelden uit reloaded te zien ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg Matrix fans bestaat er ook een DEMO van Enter the Matrix (PC)? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Verwijderd schreef op 12 May 2003 @ 19:37:
Zeg Matrix fans bestaat er ook een DEMO van Enter the Matrix (PC)? :9~
Nopes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-08 19:58

BitByter

Prutst dit forum

nou, ik heb het ook geinstalleerd en krijg ook die zelfde error
wat een bagger zeg, dat ik nou op 60hz moet gaan spelen :/
steeds vaker worden games veel te snel uitgebracht met 1000 en 1 bugs erin :/
niks werkt meer lijkt het :/
ben blij dat ik het eerst probeer voordat ik zoiets zou kopen zeg.

fltdox patch installed
reforce instellingen default

ff kijken of het iets is, en/of ik zelf iets kan verzinnen

[edit] geinig spellekke, alleen zwaar irritant dat dat "bullettime" geen toggle button is :(

kan ook niks binden ofzo :(

[ Voor 22% gewijzigd door BitByter op 12-05-2003 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tribal_T schreef op 12 May 2003 @ 11:01:
[...]

Het is voorbij dit wat je zegt al. Zal je er zo wel komen.

Je loopt eerst een stuk door die sewers nog. Dan loop je naar beneden door een buis en kom je op een platform met een aantal swats er op. Die schakel je uit, maar waar je dan heen moet is mij een raadsel :?
Ik weet het dus nog steeds niet hoe ik dus verder moet. Wel weet ik dat als ik naar bovenkijk dat ik daar ergens naartoe moet. Er is namelijk wel wat daar. Voordat je die agenten uitschakelt zie je links ook een buis lopen, maar ik kom daar niet op.

DUZZZ als iemand ons even snel zou willen hebben, want ik wil graag verder spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
De bugs in de PC game sla ik even over, maar ik had vorige week al een beetje mijn twijfels en nu wat reacties gelezen te hebben (hier en daar) ben ik gewoon bang dat ik er toch spijt van ga krijgen. Alleen tijd zal het leren of dit terecht zal zijn :) Ondertussen probeer ik anders wel effe eerst de PC versie. Mocht het toch wel mijn game zijn dan kan kopen altijd nog :) Tevens ook maar even de reviews lezen wat anderen ervan vinden :)

[ Voor 8% gewijzigd door VTec op 12-05-2003 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-08 19:58

BitByter

Prutst dit forum

hoe gooi je nadez :?
ik krijg het niet voor elkaar :/

verder vind ik het wel een vette game moet ik zeggen :)
soms heb je echt vette acties :)

edit:
oh, al uitgevonden, nu moet ik een helicopter neerhalen :/

[ Voor 21% gewijzigd door BitByter op 12-05-2003 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR

GekkeR

key = key

Ik heb nog een ander vraagje , hoe change ik mijn view ? :)

Nades = Secondary weapon ingedrukt houden

--edit

Net weer ff Trinity verslagen zonder Focus.
Hand-to-Hand is echt subliem ;)

[ Voor 31% gewijzigd door GekkeR op 12-05-2003 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:35
Hoe verander ik me resolutie want ik speel nu op 800/600 :|

Heb het al :P

[ Voor 18% gewijzigd door Shyne op 12-05-2003 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid Seal
  • Laatst online: 03-09 08:34

Solid Seal

3D Printer N00b

Wel jammer dat je maar uit 2 personages mag kiezen .. zal wel iemand zijn die een Neo of Morpheus .mdl maakt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvelferen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-08 12:03
Ik heb de code gevonden om in B:\tools te komen :7

1. typ "login"
2. log in als "guest"
3. typ "dir b:\tools"
4. het wachtwoord is een biniar getal met 5 bits "10001" (mastermind) :Y)

extra opties zijn

View.exe (laat profiles zien van alle personages)
virtual.exe (pass= frozenfish)
tracekill.exe (kills a traceprogram)
drop.exe (spawnt wapens)
play.exe (speelt cutscene's af)
decode.exe (ontcijfert geheime codes)

Als je virtual laad, moet je een soort puzzel oplossen binnen gestelde tijd. Los je die op dan krijg je de virtual drive V:

btw, al dat gez31k over dat het een kl#tespel is, ben ik het écht niet mee eens.

[ Voor 59% gewijzigd door tvelferen op 12-05-2003 23:19 . Reden: updates ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tvelferen schreef op 12 May 2003 @ 22:26:
Ik heb de code gevonden om in B:\tools te komen :7

1. typ "login"
2. log in als "guest"
3. typ "dir b:\tools"
4. typ als wachtwoord "10001" :Y)

extra opties zijn

View.exe
virtual.exe (wachtwoord voor nodig)
tracekill.exe
drop.exe
play.exe
encode.exe

btw, al dat gez31k over dat het een kl#tespel is, ben ik het écht niet mee eens.
Kun je ook zeggen wat die dingen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
Nu de reactie's lezende krijg ik al bijna weer spijt van mijn annuleering ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR

GekkeR

key = key

En na de virtual drive V: komt de RAM drive , maar wat daarna komt ben ik nog niet achter :)

(en niemand de de view change button weet ? :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:07

Maxow

Hidden Sound System

tvelferen schreef op 12 May 2003 @ 22:26:
Smaken verschillen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Laatst online: 08-09 11:55
Verwijderd schreef op 12 mei 2003 @ 20:23:
[...]

Ik weet het dus nog steeds niet hoe ik dus verder moet. Wel weet ik dat als ik naar bovenkijk dat ik daar ergens naartoe moet. Er is namelijk wel wat daar. Voordat je die agenten uitschakelt zie je links ook een buis lopen, maar ik kom daar niet op.

DUZZZ als iemand ons even snel zou willen hebben, want ik wil graag verder spelen :)
arg

zelfde probleem
snap er geen r*k van...

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvelferen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-08 12:03
weet jij nog wat trinity zei over die ramdrive? ik maak anders wel ff screensjot.

/edit
ik kan niet meer opnieuw inbellen.

ps. het heeft volgens mij met die a:\text\password.txt te maken.

/edit2

was het dus niet. in trinity's chat: use "crack 8ram" :Y)

[ Voor 58% gewijzigd door tvelferen op 12-05-2003 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja beetje jammer... want na 3 uur en 14 heb ik et al uitgespeeld... vroeger was easy nog moeilijk :S :)

zonde van de afwerking.. ik miste soms delen van een veld in wat scenes.. Best wel leuk als je niobe daar zo ziet rondlopen in een zwarte leegte ( of is dat construct :P) enneh in filmpjes het geluid missen .... vervelend als je neit weet waar et over gaat

maar de actie is wel cool en niobe is duidelijk de chick ... op haar hoge hakken de matrix afstruinen om de mensheid te bevrijden ... veel max pain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
arg
al die mensen die 'em uitgespeeld hebben

geef ff antwoord op de vraag hierboven dan ....

kan niet moeilijk zijn toch?
:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Ja ik heb het nou een uurtje zitten spelen, en het is nogal wat gebugt zeg. of ligt dat aan mij.
-Geluid weg bij sommige tussenstukjes, soms weer wel nadat het spel afgesloten is.
-Rare flippende textures vaak bij kleding van de hoofdpersonen.
-Van de rand af flikkeren en dan eraan hangen en niet omhoog kunnen klimmen omdat je de hele tijd er direct weer afvalt :S
-Een hele mongolen mousespeed instelling. Bij het ventje enorm traag, ga je inzoomen en bv. met de carchase als je moet schieten, heel snel en het lijkt wel een gridlock man. Je kunt amper mikken tis meer sproeien.
-Enorm veel saven. Je saved, loopt 2 sec. en je bent bij het volgende stuk.

Een zeer "onafgewerkt spel".

Wel enorm vette gameplay, en gewoon ruige actie dat roelt. Maar het het eruit ziet, en dat na 3 jaar werk ofzo, schaam je. En vooral die bugjes zeg, zonde gewoon.
Lullen wat je wilt, die focus 0wnt gewoon >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
party42 schreef op 13 May 2003 @ 00:42:
arg

Ow, volgens mij ben ik daar nog langsgeweest. Je moet dan over zo'n smalle riggel naar de overkant van de muur "kruipen". Daarna die swat's neerknallen. En volgens mij onder je op die buis springen, en dan zit daar direct rechts of links een opening in de buis, gat oid. daar doorheen en dan weer je direction arrow volgen.
Suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand al hoe je multiplayer unlockt? op http://www.nforce.nl/nfos/index.php?do=2&id=31549 is een cheat te vinden waarmee je een multiplayer modes kan inschakelen, alleen gaf ie bij mij aan dat het een foutieve cheat code is.

Iemand die hier meer over weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
Viper_74 schreef op 13 May 2003 @ 00:47:
[...]

Ow, volgens mij ben ik daar nog langsgeweest. Je moet dan over zo'n smalle riggel naar de overkant van de muur "kruipen". Daarna die swat's neerknallen. En volgens mij onder je op die buis springen, en dan zit daar direct rechts of links een opening in de buis, gat oid. daar doorheen en dan weer je direction arrow volgen.
Suc6
what?

we hebben het wel over hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:36

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Hmm ok, dat wordt dus duidelijk GTA Vice City als 'mei-aanschaf' :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IceStorm schreef op 13 mei 2003 @ 01:31:
Hmm ok, dat wordt dus duidelijk GTA Vice City als 'mei-aanschaf' :).
Hoezo omdat de helft hier problemen heeft met het runnen van het spel?
Of andere redenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:36

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik hoor overal mensen roepen dat het buggy, saai en kort is. En daar vertrouw ik dan maar even genoeg op ;).
Beetje jammer want ik had nog wel een leuke game verwacht eigenlijk, misschien een keer als budgetbak titel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IceStorm schreef op 13 May 2003 @ 01:39:
Ik hoor overal mensen roepen dat het buggy, saai en kort is. En daar vertrouw ik dan maar even genoeg op ;).
Beetje jammer want ik had nog wel een leuke game verwacht eigenlijk, misschien een keer als budgetbak titel.
Nou eerlijk gezegt, de game was NIET buggy bij mij.
Saai ook helemaaaaal niet, integendeel zelfs :D
Kort, ja jammer genoeg wel, op normal deed ik er 6 uur en 26 minuten over :(
Maar de extra filmpjes maken het zeker wel goed :)
Naja je moet zelf weten, maarja ik heb ook echt niets mee gemaakt, geen rare errors, of rare textures, alles werkte gewoon goed? :? Niet dat ik er niet blij mee ben hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

party42 schreef op 13 May 2003 @ 00:42:
arg

Ik heb nu wel het antwoord. Het is namelijk een bug in het spel. Als je de eerste keer op dat punt komt kan je saven. Dan kan je als het goed is naar links toe ergens onderdoor en dan kan je gewoon verder.
Als je dan dood gaat dan wordt de save geladen, maar dan ziet het level aan het begin er anders uit. Wat je wel kan doen is proberen om via de linkerwant op de hoge rioolbuis uittekomen of je speelt waterwall I nog een keer.

Het spel zelf vind ik echt super. De mooie acties, de mooie filmpies, de gameplay komt in de buurt van onze vriend Max Payne. Dat de graphics minder zijn wil voor mij niet zeggen dat ie slecht is! Een top game dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 15-09 11:03
Maja .. heel ff gespeeld.

Toch jammer van die refreshrate bug, maar verder lijkt het me wel een OK game. Alleen ff het eerste level gespeeld.

Ik had een pistol geselecteerd maar kon er niet mee schieten?

//edit

waar stel ik in Rage3d tweak de Refreshrate fix in? Daar las ik net iemand over, maar kan niet vinden waar ik dat doe... 60hz is wel :r

[ Voor 27% gewijzigd door 418O2 op 13-05-2003 07:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
Verwijderd schreef op 13 May 2003 @ 02:49:
[...]

Ik heb nu wel het antwoord. Het is namelijk een bug in het spel. Als je de eerste keer op dat punt komt kan je saven. Dan kan je als het goed is naar links toe ergens onderdoor en dan kan je gewoon verder.
Als je dan dood gaat dan wordt de save geladen, maar dan ziet het level aan het begin er anders uit. Wat je wel kan doen is proberen om via de linkerwant op de hoge rioolbuis uittekomen of je speelt waterwall I nog een keer.
Misschien dat laatste nog maar even properen. Op de hoge rioolbuis, hij ziet dat niet echt als riggel volgens mij (de wanker :) ).

Dus maar terug naar WaterWall 1 denk ik...
Het spel zelf vind ik echt super. De mooie acties, de mooie filmpies, de gameplay komt in de buurt van onze vriend Max Payne. Dat de graphics minder zijn wil voor mij niet zeggen dat ie slecht is! Een top game dus :)
Ik vind de graphics ook nog wel aardig hoor. Kan 'em hier vol draaien (1280 x 1024, Antistrophic filtering op level 5).

Dan is 't wel stoer hoor. En die acties, tja, die bullettime is wel erg kewl uitgewerkt (toch wel). Acties die je maakt zijn soms erg stoer en verassend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enter the Matrix ligt in de winkels!
Ik kreeg net een telefoontje van Dynabyte dat ik Enter The Matrix kon ophalen!

Ps. Het Mansion level is dus echt gaaf! En Persey is een lekker ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

cool dan ga ik morgen ff shoppen :D :9~

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op 13 May 2003 @ 12:51:
Enter the Matrix ligt in de winkels!
Ik kreeg net een telefoontje van Dynabyte dat ik Enter The Matrix kon ophalen!

Ps. Het Mansion level is dus echt gaaf! En Persey is een lekker ding :)
Cool dan ga ik vanmiddag gelijk effe kijken :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
Weet iemand nu al definitief hoeveel cd's nu bij de PC versie zit ? 6 cd's zou de bedoeling zijn, maar ik hoor nu steeds 4 cd's langkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

VTec schreef op 13 May 2003 @ 13:37:
Weet iemand nu al definitief hoeveel cd's nu bij de PC versie zit ? 6 cd's zou de bedoeling zijn, maar ik hoor nu steeds 4 cd's langkomen.
Het is idd 4 cd's ;).

Ik zag net trouwens bij de Music Store de prijs van Enter The Matrix staan:
Van € 49,99 voor € 64,99 (Aanbieding) :| :P Lol. Klopte niet helemaal ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
Meende ik ook al, maar er zijn nog steeds mensen die stellig beweren dat het er 6 zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door VTec op 13-05-2003 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
kan er iemand ff een screenie posten die ook maar een beetje in de buurt komt van de preview screenies???? want die zager er volgens mij echt WAY bter uit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 15-09 11:03
Ik heb het ff gespeeld, best wel leuk eigenlijk..

ik moet nu met de auto racen, alleen nu krijg ik op een gegeven moment een parkeergarage met slagbomen er voor, waar ik niet langs kwam..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
oooi catch
van irc heh :D
kan je niet door die slagbomen raggen??? of ff focussen, misschien lukt dat truukje met die spoon nu ook wel ;)
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.