Anyone who takes himself too seriously always runs the risk of looking ridiculous; anyone who can consistently laugh at himself does not
weet ke dat zeker?? want dat lijkt me wel heel toevallig.. zelfs de kledingstijl en de sfeer is het zelfde als die van the matirx filmTribal_T schreef op 09 May 2003 @ 09:09:
[...]
Dat klopt niet helemaal, want de ontwikkeling van Max Payne was al begonnen voordat Matrix uit kwam. Is dus eigenlijk puur toeval.
This space is occupied
Id, zou kunnen zijn dat ze wel al met MP bezig waren maar na het zien van The Matrix het idee hiervoor hebben gekregen !?!?! Maar is dat van The Matrix ook niet weer afkomstig uit die Chinese vechtfilms ?TheEvilCuber schreef op 09 May 2003 @ 14:26:
[...]
weet ke dat zeker?? want dat lijkt me wel heel toevallig.. zelfs de kledingstijl en de sfeer is het zelfde als die van the matirx film
Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal
van een japanse manga boekjes (stripboekjes) en ze hebben voor de gevechten idd een bekende chineese/jappannse choreograaf gebruikt die ook aan veel van dat soort films had meegewerkt..VTec schreef op 09 May 2003 @ 14:33:
[...]
Id, zou kunnen zijn dat ze wel al met MP bezig waren maar na het zien van The Matrix het idee hiervoor hebben gekregen !?!?! Maar is dat van The Matrix ook niet weer afkomstig uit die Chinese vechtfilms ?
maar we hadden het over film > game niet Film > Film
This space is occupied
edit: het is dus (als ik het goed heb) niet zo simpel dat Max Payne het van The Matrix of andersom heeft, die bullet-time grapjes bestaan al veel langer.
[ Voor 33% gewijzigd door Rafe op 09-05-2003 14:45 ]
Dat probeerde ik id te zeggenRafe schreef op 09 May 2003 @ 14:43:
Afaik zijn The Matrix en Max Payne geinspireerd door het werk van John Woo, die in zijn films ook mensen over de muur heen liet lopen enzo
edit: het is dus (als ik het goed heb) niet zo simpel dat Max Payne het van The Matrix of andersom heeft, die bullet-time grapjes bestaan al veel langer.
[ Voor 13% gewijzigd door VTec op 09-05-2003 15:02 ]
Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal
Zo vechten als in 'The Matrix' is natuurlijk wel tof, maar zal toch niet zo gemakkelijk zijn met controllers/keybord waardoor het wel eens fel kan tegenslagen.
Dat ze dat uur extra footage hebben gefilmt & erin gezet speciaal voor de game is ook imo omdat deze anders niet zou verkopen, er zijn 100 games die juist hetzelfde zijn in mijn ogen.
En het meeste geld van die 20 Miljoen dollar zal wel naar de extra film opnamens voor de game zijn gegaan.
Ik zit er helemaal niet op te wachten en ga hem ook niet kopen.. waarschijnlijk zelfs niet 'kopen' op andere manieren.
De film daarentegen wil ik wel zien natuurlijk
edit: En diegene die zeggen: "Op PS2 ziet (alles) het er slecht uit" "PS2 is verouderd" "PC is veel mooier" hebben zeker nog nooit de filmpkes in FFX gezien.
edit2: Ok, na de trailer te hebben gezien, lijkt deze game wel iets te hebben
Maar heb toch een beetje scrik voor de controls.
[ Voor 25% gewijzigd door interp op 09-05-2003 17:47 ]
playstation 2 kan gewoon niet tegen een nieuwe pc op. pc = gewoon beter als je de specs gaat vergelijken wint een NIEUWE (laat ik dat er wel ff bijzeggeninterp schreef op 09 May 2003 @ 17:28:
edit: En diegene die zeggen: "Op PS2 ziet (alles) het er slecht uit" "PS2 is verouderd" "PC is veel mooier" hebben zeker nog nooit de filmpkes in FFX gezien.
edit2: Ok, na de trailer te hebben gezien, lijkt deze game wel iets te hebben![]()
maar zie je eerst dacht je dat er niks aan was maar nu kom je daar toch op terug en dat betekent toch wel wat! dit spel moet gewoon goed zijn
maar de game is ook geregiseerd door de makers van de film en er zitten veel film dingen inTheEvilCuber schreef op 09 mei 2003 @ 14:39:
[...]
van een japanse manga boekjes (stripboekjes) en ze hebben voor de gevechten idd een bekende chineese/jappannse choreograaf gebruikt die ook aan veel van dat soort films had meegewerkt..
maar we hadden het over film > game niet Film > Film
[ Voor 3% gewijzigd door Dark Lord op 10-05-2003 01:27 ]
10100111001
Button smashinterp schreef op 09 May 2003 @ 17:28:
edit2: Ok, na de trailer te hebben gezien, lijkt deze game wel iets te hebben![]()
edit:
ik zie hier wel dat x men 2 spel uit is en gta: vice city maar geen matrix
[ Voor 47% gewijzigd door Dark Lord op 10-05-2003 12:17 ]
10100111001
Verwijderd
maar hij ligt 15 mei denk ik pas in de winkels
10100111001
[ Voor 5% gewijzigd door Intronic op 10-05-2003 17:58 ]
Verwijderd
Dat lijkt me frustrerens als je hem eindelijk binnen hebtIntronic15 schreef op 10 May 2003 @ 17:58:
Argh. Als ik hem opstart krijg ik "Device not created 2". Dat is met catalyst 3.3 van dell, heb nu de 3.2 geinstalleerd maar krijg die error nog steeds?!

Ja wat denk je dat ik gedaan heb? Ik heb catalyst 3.3, 3,2 en 3,1 al geprobeerd. Werken alle 3 niet, verdomme kut spel.CommanderKeen schreef op 10 May 2003 @ 18:17:
rtfm? ^_^
Verwijderd
Ok als je gewoon ff rustig aan doetIntronic15 schreef op 10 mei 2003 @ 18:33:
[...]
Ja wat denk je dat ik gedaan heb? Ik heb catalyst 3.3, 3,2 en 3,1 al geprobeerd. Werken alle 3 niet, verdomme kut spel.
En de meeste hier kunnen je (nog) niet helpen omdat de game nog niet (officieel) uit is, en schelden heeft geen zin
Mja, ik ga wel tv kijken ofzo. Schelden heeft misschien geen zin, maar ik doe het welVerwijderd schreef op 10 May 2003 @ 18:35:
[...]
Ok als je gewoon ff rustig aan doet
En de meeste hier kunnen je (nog) niet helpen omdat de game nog niet (officieel) uit is, en schelden heeft geen zin
valt me mee van de mensen hier dat niemand hem nog heeft gespeeld, terwijl heel veel mensen aangeven em te downloaden..
Verwijderd
Komt omdat niet iedereen 4 cds snel binnen haalt.RocketKoen schreef op 10 May 2003 @ 18:42:
die pol kan weg, de film is nog lang niet uit, maar de .bin van enter the matrix wel...
valt me mee van de mensen hier dat niemand hem nog heeft gespeeld, terwijl heel veel mensen aangeven em te downloaden..
Maar genoeg warez praat.
Ik weet wel dat ik dit spel ga kopen
Het ziet er mooi uit (niet wwwwwowwwwwwww, maar goed genoeg
En het is gewoon Matrix, dat MOET wel goed zijn, en ook al is het spel slecht, dan heb ik nog altijd dat uurtje footage
Het is niet eerlijk dat jij hem wel kan/mag spelen en ik niet! Klote errors altijdVerwijderd schreef op 10 May 2003 @ 18:46:
[...]
Komt omdat niet iedereen 4 cds snel binnen haalt.
Maar genoeg warez praat.
Ik weet wel dat ik dit spel ga kopen
Het ziet er mooi uit (niet wwwwwowwwwwwww, maar goed genoeg).
En het is gewoon Matrix, dat MOET wel goed zijn, en ook al is het spel slecht, dan heb ik nog altijd dat uurtje footage(maar lijkt me zeer onwaarschijnlijk, dat ik het een slecht spel ga vinden
).
Misschien voel je je wat beter als ik vertel dat ik dezelfde error hebIntronic15 schreef op 10 May 2003 @ 18:51:
[...]
Het is niet eerlijk dat jij hem wel kan/mag spelen en ik niet! Klote errors altijd
Je hebt zeker ook een ati?Ultra schreef op 10 May 2003 @ 18:52:
[...]
Misschien voel je je wat beter als ik vertel dat ik dezelfde error heb
Hmm dan is het dus een algemeen ati probleem denk ik, zal eens kijken op Rage3D enzo.Ultra schreef op 10 May 2003 @ 19:08:
Dat klopt, maar heb geen zin om uit te zoeken wat het probleem is, dus zet hem op!
Verwijderd

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Verwijderd
Of het een Radeon probleem is weet ik niet, maar ik heb ook een 9500 Pro en dezelfde error. Ik heb al ergens gelezen dat het aan een refreshfix kan liggen, maar die ga ik echt NIET verwijderen. Alle andere games draaien smooth as silk.Intronic15 schreef op 10 mei 2003 @ 19:10:
[...]
Hmm dan is het dus een algemeen ati probleem denk ik, zal eens kijken op Rage3D enzo.
Simpele oplossing: uninstallen en weggooien die hap
en spellen komen nog boven de 60 fps ook

[ Voor 15% gewijzigd door G33rt op 10-05-2003 22:42 ]
Verwijderd
artec schreef op 10 May 2003 @ 18:12:
ik had een vraagje.. zou ik nou gaan spelen, ja of nee of wachten tot dat ik de film heb gezien... want ik ben bang voor spoilers..
OpgelostBaRF schreef op 06 May 2003 @ 18:13:
btw, ik heb gelezen dat het *eigenlijk* de bedoeling is dat je eerst het spel speelt, en *dan* de film zietWant er zijn bijvoorbeeld missies in de game waar je een object moet vinden, en in de film hebben ze dat ding dat ook echt zelf in bezit
lowrider schreef op 06 May 2003 @ 11:07:
Ik mis alleen een optie in de poll:
Naar de bios & spel downloaden
Én patsen met je warez EN andere mensen die dezelfde fouten maken klakkeloos napratenThanatos schreef op 10 May 2003 @ 18:33:
Ik mis in de poll de optie: zo snel mogelijk naar de bios, en daarna het spel ff downen
Over het spel zelf :
Ik heb hem inmiddels gespeeld om te kijken of het wat was, als een soort van demo... Op de FOCUS optie (bullet-time + wat andere moves) na vind ik het een 13 in 1 dozijn spel, beetje Oni achtig maar dan zonder die japanse sfeer Ik ga hem IIG niet kopen
10100111001
hmz.. ik heb em al pre orderd (opaheln/betalen @ winkel) dus ik wacht wel tot na de eerste paar reviews en reacties van mensen die em hebben voor ik em ga halen..
mischien dan toch GTA:VC kopen..
Bier, Whiskey en Metal!!
Haal dat aub ff weg, dadelijk krijgen we problemen met mods
w00t

Iemand die goede ervaringen heeft?
Intel Forever. Specs. DKJJPQKU
dan komt de GTA: VC beter uit de bus
Verwijderd
Bij beide pc's is het op 800*600 om te janken. Beide pc's 512 meg ram...
De game is erg cool om te spelen maar loopt gewoon echt bugggggy
2000+
Gf4200
512 ddr
draait lekker smooth @ 1024x768
Verwijderd

De eerste screens dan maar klik voor grotere versie
Beetje matige graphics, naar mijn weten op de hoogste instellingen staan en dan ziet een game anno 2003 er zo uit

Snap nog niet echt waar dat hacken voor nodig is en of het nuttig kan zijn maar goed hopelijk wordt dat later wel duidelijker.
Verwijderd
Probleem opgelostIntronic15 schreef op 10 May 2003 @ 22:44:
Ik probeer eerst wel ff de refreshforce progjes en settings te deleten.. en anders smijt ik die matrix weg!

Nee, dat werkt niet. Je kan wel in de ini fullscreen=0 zettenVerwijderd schreef op 11 May 2003 @ 10:06:
[...]
Probleem opgelostMount de 4 cd's met Demontools, installeer de hap en gooi er de fltdox overheen
. Het blijkt GEEN ATI probleem te zijn en de refreshfix levert ook geen troubles
Ik vermoed dat het op Highspeed branden van de cd's bij mij het probleem was (het installeren ging moeizaam)

wat vind je tegenvallen? besturing, graphics, verhaal.. leg ff uit please..
* LordMithril zit nu erg te twijfelen tussen ETM en GTA:VC
Bier, Whiskey en Metal!!
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Dan zou ik zeker voor GTA:VC gaan.Lord_Mithril schreef op 11 May 2003 @ 10:27:
vraagje aan de mensen die em tegen vinden vallen (en hem wel goed kunnen draaien).
wat vind je tegenvallen? besturing, graphics, verhaal.. leg ff uit please..
* DenniZ zit nu erg te twijfelen tussen ETM en GTA:VC
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Verwijderd
Verwijderd
Heb je voor de bin file van cd 4 applyppl.exe gebruikt??Ultra schreef op 11 May 2003 @ 10:26:
[...]
Nee, dat werkt niet. Je kan wel in de ini fullscreen=0 zetten
Verwijderd
ik wel, krijg ik daardoor die errors?Verwijderd schreef op 11 May 2003 @ 11:14:
[...]
Heb je voor de bin file van cd 4 applyppl.exe gebruikt??
Verder rest ziet het spel er zeker mooi uit
[ Voor 27% gewijzigd door Ikkuh84 op 11-05-2003 11:46 ]
Verwijderd
Ik kreeg die error toen ik de game installeerde van CD. Na installatie via Daemontools was bij mij het probleem verholpen
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2003 11:40 ]
Verwijderd
ik heb geinstalleerd via daemon toolsVerwijderd schreef op 11 May 2003 @ 11:28:
@ UneXpeCteD
Ik kreeg die error toen ik de game installeerde van CD. Na installatie via Demontools was bij mij het probleem verholpen

Nope, andere detonator drivers wil ook wel eens helpen schijnt.Verwijderd schreef op 11 May 2003 @ 11:14:
[...]
Heb je voor de bin file van cd 4 applyppl.exe gebruikt??
Je guns pak je standaard met 'e'.
Bij mij ziet het er niet uit, alle muren e.d. hebben vage textures. Misschien omdat het niet fullscreen is
Oja, ik heb nog geen cd's
[ Voor 6% gewijzigd door Ultra op 11-05-2003 11:38 ]
10100111001
en dat op een tijdelijke GeForce 2 MX400
er zijn namelijk op het xbox matrix stukje van gamefaqs al veel mensen die hem hebben en de muli (sparring mode) al hebben unlocked
This space is occupied
Ik zal even een screenshot plaatsen en let ff op de wielen/banden van de auto.
(kheb hem iets lichter gemaakt)
[ Voor 49% gewijzigd door Maxow op 11-05-2003 12:45 ]
This space is occupied

[ Voor 94% gewijzigd door Maxow op 11-05-2003 12:42 ]
aaaaaaaaaaaaahhhMaxow schreef op 11 May 2003 @ 12:40:
hmm, ik vind het spel 'niet goed', erm ronduit slecht voor een spel dat in 2003 uit komt. Qua graphics is het gelijk aan hitman1 ongeveer. Persoonlijk vind ik de gameplay ook niet een al te groot succes. Alleen voor het verhaal zou ik dit spel kopen, maar zeker niet voor de graphics!
[afbeelding]

of het is ene bug bij jouw (hoop ik)
of ze zijn heeeeel slorig hoor
damn wat een fout

This space is occupied
Maar wat ik boven zei is niet zeker ... ik denk het

Verwijderd
OMFG vierkante banden!?Maxow schreef op 11 May 2003 @ 12:40:
hmm, ik vind het spel 'niet goed', erm ronduit slecht voor een spel dat in 2003 uit komt. Qua graphics is het gelijk aan hitman1 ongeveer. Persoonlijk vind ik de gameplay ook niet een al te groot succes. Alleen voor het verhaal zou ik dit spel kopen, maar zeker niet voor de graphics!
[afbeelding]
Zelfs halflife van 4 jaar geleden heeft realistischer banden
Verwijderd
ligt aan zijn instellingenVerwijderd schreef op 11 May 2003 @ 13:11:
[...]
OMFG vierkante banden!?
Zelfs halflife van 4 jaar geleden heeft realistischer banden
hier is alles wel rond
ik vind het iig een geslaagde game
ok maar wat is er dan zo slecht aan ETM?
graphics boeien mij nooit zo..
geef me gewoon een goede (onderbouwde) reden waarom ik ETM niet zo moeten kopen (of juist wel)..
aan "het zuigt" heb ik niks...
Bier, Whiskey en Metal!!
En kijk eens in je controls voor de controls

w00t
erm, het plaatje is lichter gemaakt waardoor het er niet uit ziet idd, maar zo kun je de wielen goed zienTimocos schreef op 11 May 2003 @ 13:09:
Wow Maxow op wat voor pc speel jij ... die graphics zien der niet al te geweldig uit ... ( no offence ) maar bij mij ziet het er echt vele malen beter uit ... denk dat dat wiel kwam doordat je lager hebt staan en dan laten ze sommige opties vervallen dus ook rondingen enzo![]()
Maar wat ik boven zei is niet zeker ... ik denk het
Wat een aanfluiting... de graphics zijn zeer matig, de gameplay is ook slecht, je rent een beetje rond schopt iedereen in elkaar die tegenkomt en af en toe krijg je dan een cutscene tussendoor
Wat een enorme tegenvaller.
Uninstalling....
Verwijderd
I'm not as think as you stoned I am
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Verwijderd
7armageddon_2k1 schreef op 11 May 2003 @ 14:15:
ik weet niet hoeveel games jij achter de PC met een gamepad speelt? ikke 0 in ieder geval.
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Verwijderd
Kortom, het spel zal heus wel goed zijn, alleen even wachten tot alles uitgevogelt is
w00t
moet je als je voor het eerst de telefoon gaat halen met die agent gaan vechten, is erg lol. hij ramt je overal heen en blokt al je attacks.
maar goed, moet je eens in first person mode gaan richten met je gun. is een grote lsd trip, zo rustig moet je je muis bewegen. sens. verlagen heeft geen nut, dat speelt weer crap in 3rd person.
Het schieten vind ik boring, ik probeer iedereen gewoon plat te rammen (is met name handig bij lui met shotguns of mp5's)
Verder wel leuk spelletje hoor.
Dat heb ik ook ...Verwijderd schreef op 11 May 2003 @ 15:43:
ik vind em wel leuk maar heb 1 probleem, grapix zien er top uit todat ik bullet time ga, dan krijg een een paars raster rond de textures.... iemand die weet wat te doen?

maar weet iemand ondertussen al wat je aan de "spel hack" functie hebt? kan je dan gravity veranderen ofzo
10100111001
Ik denk niet dat het zo zit. Het ligt er maar net aan wat je gewend bent om te spelen. Als je jaren lang mario1 hebt gespeeld en dan speel je in 1x dit spel, heb je idd zoiets van: damn, dat ziet er goed uit. Maar als je gewend bent om spellen zoals Max Payne of Unreal2 oid te spelen, dan valt dit toch echt wel tegen. (bij wijze van spreken dan hèRobbie007 schreef op 11 May 2003 @ 15:48:
Volgens mij ligt het op moment allemaal niet aan het spel. De ene zegt, graphics zijn slecht en de gameplay is ook slecht, de andere vind de gameplay geweldig alleen klaagt over slechte graphics terwijl nog een andere mooie graphics heeft en zweer bij de gameplay.
Kortom, het spel zal heus wel goed zijn, alleen even wachten tot alles uitgevogelt is.
Dit topic is gesloten.