Wàt nou het gaat slecht met de economie!! Jézus wat hebben sommige luitjes hier een krankzinnige home cinema... Echt geweldig! Ik keek m'n oogjes uit. Ik voel me hier al bijna 'n sloeber, vooral als ik m'n 'Home Cinema' hier post. Toch maar effe doen

Mijn 'bioscoop' is opgebouwd onder het motto 'Hoe krijg ik kwaliteit voor weinig geld'. Allereerst door als bank mijn bed te gebruiken, met als leuning 'n matras voor de logé's die we toch nooit hebben. Mijn bed heeft de capaciteit voor maximaal 4 man, mits 'r dan genoeg vrouwelijk schoon bij zit, indien alleen mannen maximaal 3 personen

Plaatje van m'n bed lijkt me niet noodzakelijk. Maar als ik 'm dan toch aan het verkopen ben... Het betreft 'n heus Auping bed met een stug spiraal met de lengte van 2 meter 20, maar belangrijker, in verband met het zitconfort kent dit bed geen vervelende randjes en voldoet dus prima als bank. Dan de TV. Die mocht natuurlijk niet teveel kosten en omdat ik toch 100 hz wou werd het een panasonic met super digital scan en écht 'n mooi beeldje voor weinig

(niet zeuren over die bolle buis!!) in guldens 1700,- (toen goedkoop, het ding staat nu geloof ik bij de gemiddelde audio/videoboer voor € 650).
Als we 't rijtje afgaan... treffen we daaronder een hoge kwaliteitsvideo (haha) van toen ooit € 149 euro's (770 tv + 150 video = tussenstand = 920 euro) en daaronder een heuse panasonic dvd speler. Ook dat ding was natuurlijk niet te duur en ik heb 'r toen geloof ik nog 250 euro voor betaald (770 + 150 + 250). Dan komen we bij de JVC kwaliteitstuner mét 8 voorkeurszenders(!) die ik op de rommelmarkt gekocht heb voor het astronimische bedrag van 2,25 (was in guldens 5 gulden) Daaronder treffen we 'n stereo versterker aan. Het voordeel van stereo ten opzichte van dolby what the fuck is dat 't euhh.. goedkoop is

het is 'n yamaha en ik ben hierover serieus erg te spreken. Hij was dan ook 700 gulden. (laten we 't op 320 euro houden, 770 + 150 + 250 + 2,25 + 320) en dan de boxjes, tijd voor 'n nieuw plaatje.
Ook deze boxen brengen mij niets dan plezier. Voor het luttele bedrag van 550 (in guldens zeg maar 1200 gulden) euri een paar jaar geleden in 'n nette audiozaak op de kop getikt, met garantie en alles erop en eraan, alleen 'gebruikt'. Was maar goed ook, die garantie, want ze waren natuurlijk stuk. Dat wil zeggen, bij een exemplaar zat de midranger verkeerd op het filter aangesloten waardoor hij het volle basskanaal kreeg, en dan klappert met hoog rendament op hogere volumen. Even repareren en daarna werkte ze het prima.
Hier het zaakje nogmaals vanaf de ene kant compleet bekeken, (spot dat bed!)
en hier vanaf de andere kant

Kortom.. een pauper zooitje voor weinig geld, en mijn tevredenheid kent geen grenzen... Even optellen brengt mij op 'n totaal bedrag van 770 + 150 + 250 + 2,25 + 320 + 550 + 30 (bekabeling enzo) = 2072,25 euro

Het meubel heb ik gratis van 'n vriend gehad, ik heb de wieltjes er zelf onder gezet, en die heb ik van z'n vader gehad.
Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.