Heb nog wel 1 in de aanbieding..verdient veel en geeft mijn geld ook nog eens uitVerwijderd schreef op 02 June 2003 @ 14:58:
Moet je een rijke vriendin zoeken of eentje met een goede baan
Is very soon weer a free man
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Heb nog wel 1 in de aanbieding..verdient veel en geeft mijn geld ook nog eens uitVerwijderd schreef op 02 June 2003 @ 14:58:
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2003 15:12 ]
Verwijderd
Working at itVerwijderd schreef op 02 June 2003 @ 14:58:
[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2003 15:51 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ja, misschien, misschien niet. Er zijn mensen die het niet met je eens zijn.Verwijderd schreef op 02 June 2003 @ 15:51:
Ik denk niet dat je in een blinde test het verschil tussen Optisch of Coaxiaal kunt horen. Correctie ik weet het zeker. Brrrrr kabelfetish.....
Dank je, ik ben heel tevreden over het eindresultaat. Zelfs m'n ouders vinden ze mooi (die hebben het niet zo op grote speakersVerwijderd schreef op 02 juni 2003 @ 15:11:
@Mad_Demon
Da's een mooi stel
In de Syntheses zitten de P17WJ-00-08 en de D27TG-05-06. Ik ben er ook erg tevreden over. Zozeer zelfs dat ik de drivers al een keer vervangen heb en de oude, na reparatie, gebruikt heb voor een center: Centre speaker zelfbouw
The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2003 16:38 . Reden: Effe mening erbij gezet ]
Beetje late reactie , maar toch.Phusebox schreef op 30 May 2003 @ 18:02:
sommige mensen snap ik echt niet
geluidsapparatuur met een prijskaartje van hier tot tokio
maar een kamer zo klein als een hondenhok
wat heb je er dan aan?
ik bedoel, ik heb ook geen megakamer, en daarom houdt
ik 't ook qua geluid bescheiden... plus de financiele middelen
werken ook niet meer
maar goed, ik ben dus niet jaloers,
als je er hard voor werkt heb je t ook verdient
maar soms heb ik toch zoiets van; wel zonde die apparatuur
en dan in zo'n opstelling op zo'n kamertje
maar goed
het zal de hitte wel zijn
Ja, na de nodige aanpassingen en reparaties wel weer. Op moment van schrijven was het down.
Verwijderd
VerkochtDanster schreef op 02 juni 2003 @ 15:09:
[...]
Heb nog wel 1 in de aanbieding..verdient veel en geeft mijn geld ook nog eens uit![]()
Is very soon weer a free man
Verwijderd
[stiekem]Blue Eyes schreef op 01 June 2003 @ 16:16:
Bedankt voor de complimenten voor het rack allemaal. En de ruimte onderin passen precies twee rb1090's, goed gezien scarp
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2003 13:25 ]
Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1
Dat is inderdaad een mooi TV'tje.....mooi design, mooi beeld en een hele mooie prijs. Heb daar ook ooit over nagedacht.
Heb heb hem nu vanaf half febrauri , en nog geen moment spijt van gehad!!! Echt waar voor je geld!!!zimbab schreef op 04 juni 2003 @ 16:28:
[...]
Dat is inderdaad een mooi TV'tje.....mooi design, mooi beeld en een hele mooie prijs. Heb daar ook ooit over nagedacht.
Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2003 18:06 ]
Heb het voorgesteld maar ze is een beetje te oud voor je..28 oudeVerkocht
[ Voor 4% gewijzigd door Danster op 06-06-2003 06:44 ]
Dat zijn toch de opvolgers van de 750's (zo'n 250 euro/stuk voor de kleintjes). Dat vond ik ZULKE mooie speakersVerwijderd schreef op 06 June 2003 @ 00:26:
[afbeelding]
De front speakers zie je rechts op het plaatje, de mission 782. Als rear speakers heb ik de mission 780.
[afbeelding]
En tot slot de center speaker, een mission 78C.
dat bestaat niet, ik denk dat je het bij dat apparaatje moet houdenAl met al ben ik redelijk tevreden over de combinatie, maar graag zou ik toch een standalone DVD speler willen met VGA output ofzo. Ook een TV tuner met VGA output zou leuk zijn
.
Verwijderd
JvS schreef op 06 June 2003 @ 09:21:
[...]
Dat zijn toch de opvolgers van de 750's (zo'n 250 euro/stuk voor de kleintjes). Dat vond ik ZULKE mooie speakers.
Dan maar een s-video input in mijn monitor solderendat bestaat niet, ik denk dat je het bij dat apparaatje moet houden
Verwijderd
Nou sparen bijvoorbeeld. Weinig op stap. prioriteiten stellen dus.Verwijderd schreef op 06 June 2003 @ 10:03:
damn zijn jullie allemaal gasten van 30 jaar met een goed inkomen ofzo? ik zit me hier echt op te vreten! wat een mooi spul. daar is mijn yoko set echt niks bij volgens mij. ik heb zelf yoko subwoofer 100 watt en 2 x 80 watt tweeters... hoe betalen jullie die shit man? allemaal ondernemers hier?
Verwijderd
Verwijderd
Beter check je dit dan even uit : http://europe.hercules.com/showpage.php?p=67&b=1&f=1Verwijderd schreef op 06 June 2003 @ 00:26:
Al met al ben ik redelijk tevreden over de combinatie, maar graag zou ik toch een standalone DVD speler willen met VGA output ofzo. Ook een TV tuner met VGA output zou leuk zijn
.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2003 10:56 ]
Verwijderd
Nou.....voor sommigen misschien, maar als ik zin heb om te stappen dan ga ik stappen en als ik zin heb om op vakantie te gaan dan ga ik op vakantie....dan duurt het soms iets langer voor ik iets kan kopen. Maar werken en een studiefinanciering die op max. staat helpt ook wel.....hehehe.Danster schreef op 06 June 2003 @ 10:36:
[...]
Nou sparen bijvoorbeeld. Weinig op stap. prioriteiten stellen dus.
Verwijderd
Hmmm... dat komt een heel eind in de buurt van wat ik zou willen hebben ja! Ik ga me hier eens verder in verdiepen, bedankt voor de link!Verwijderd schreef op 06 June 2003 @ 10:56:
[...]
Beter check je dit dan even uit : http://europe.hercules.com/showpage.php?p=67&b=1&f=1
Daarmee kun je allerlei video-bronnen op je monitor aansluiten, en er zit een tv-tuner op waarmee je tv kan kijken op je monitor (met afstandsbediening) zonder dat je computer aanstaat. Prijs is zo'n 150 euro geloof ik.
edit : spelfout
[ Voor 16% gewijzigd door zimbab op 06-06-2003 12:11 ]
Verwijderd
[ Voor 87% gewijzigd door JvS op 06-06-2003 13:23 ]
Toch prioriteitstellen dus.zimbab schreef op 06 June 2003 @ 11:50:
[...]
Nou.....voor sommigen misschien, maar als ik zin heb om te stappen dan ga ik stappen en als ik zin heb om op vakantie te gaan dan ga ik op vakantie....dan duurt het soms iets langer voor ik iets kan kopen. Maar werken en een studiefinanciering die op max. staat helpt ook wel.....hehehe.
Zelfs al voor de helft van het bedrag als je minder kritisch bent. Het lig er gewoon aan wat je wil en hoe graag je het wil.HT heb je al voor 1500 euro
nah, we nemen een marantz sr4300 voor 300 euro, een dvd spelertje voor 200 euro een leuk 5.1 speakersetje van 600 euro en een 63cm tv'tje van 400Danster schreef op 06 juni 2003 @ 15:39:
[...]
Toch prioriteitstellen dus.
[...]
Zelfs al voor de helft van het bedrag als je minder kritisch bent. Het lig er gewoon aan wat je wil en hoe graag je het wil.
Verwijderd
En mogelijkheid om er op door te bouwen als er eens meer geld beschikbaar komt. De speakers en TV zijn dan de eerste kandidaten om te worden geupgrade, daarna de versterker en/of dvd speler. Je HT set opbouwen uit losse componenten is natuurlijk altijd beter dan zo'n alles-in-een setje te kopen met dvd speler met ingebouwde versterker en 5 speelgoedboxjes...JvS schreef op 06 June 2003 @ 16:10:
[...]
nah, we nemen een marantz sr4300 voor 300 euro, een dvd spelertje voor 200 euro een leuk 5.1 speakersetje van 600 euro en een 63cm tv'tje van 400. Dan heb je wel HT
[ Voor 26% gewijzigd door Scarp op 06-06-2003 16:41 ]
Verwijderd
Beter een paar jaar doorspraren , en direkt een lexicon kopen.Scarp schreef op 06 June 2003 @ 16:41:
Je oudere onderdelen verkoop je 2e hands voor een redelijke prijs, zodat je telkens met wat bijsparen erbij kan kopen. Na vele jaren zit je op een stel Martin Logans, een Lexicon MC12, etc
Goede meer high end apparatuur kan je ook vaak voor redelijke prijzen 2e hands kopen, dus het hoeft niet allemaal nieuw te zijn.
Verwijderd
Een Lexicon koop je niet na een paar jaren sparen, als je een normaal levenspatroon hebt (dus ook normale uitgaven) en een modaal inkomen, lijkt me zo. Al zou je verlies maken, waar gaat het nu uiteindelijk om? Dat je thuis van films kan genieten of dat je thuis van films kan genieten met behulp van een lexicon? so what als je verlies maakt, je krijgt er een hoop plezier voor terug.Verwijderd schreef op 06 June 2003 @ 18:20:
[...]
Beter een paar jaar doorspraren , en direkt een lexicon kopen.
Want je moest eens tellen hoeveel verlies je doet , telkens je 2ehands dingen verkoopt
Verwijderd
Dan heb je dus geen superset maar wel iets leuks..zei ik toch JvSnah, we nemen een marantz sr4300 voor 300 euro, een dvd spelertje voor 200 euro een leuk 5.1 speakersetje van 600 euro en een 63cm tv'tje van 400 . Dan heb je wel HT
Heb je mijn huiskamer nog nooit gezienHet ziet er een beetje klinisch uit, dat is het normaal niet, m'n kamer is wel gezellig hoor.
Ik geloof niet in een set die "af" is... het kan op het moment voldoen... maar dan hoor je weer iets beters op een beurs oid en ga je toch weer denken... heel vervelend is datVerwijderd schreef op 06 juni 2003 @ 19:54:
Voor het eerst heb ik een versterker nieuw gekocht. Nu is de set zo goed als af, maar dat mag dan ook we na 15 jaar dacht ik zo.
The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2003 17:18 ]
[ Voor 35% gewijzigd door KaMiKaZe op 07-06-2003 18:17 ]
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Antec SLK3700AMB
ja hoor opgewonden standje ik was nog aan het klooien met de juiste picsLennieboy83 schreef op 07 juni 2003 @ 17:53:
Zou je aub die plaatjes kunnen verkleinen naar een acceptabel formaat, want dit is wel een beetje overdreven natuurlijk
[[url= url van afbeelding met afmetingen ]afbeelding[/url]]
[[url= url van afbeelding met afmetingen + link naar afbeelding ]afbeelding[/url]]
staat allemaal in de FAQ
Verwijderd
[ Voor 28% gewijzigd door OcNewB op 08-06-2003 16:46 ]
Verwijderd
Eindamp? Is een receiver hoor.Verwijderd schreef op 08 juni 2003 @ 16:36:
@Qlone
Hele mooie eind-amp!
Mooi ook dat je de vermogen output ervan kan instellen.
Effe een klein vraagje: Bij je speaker outs zie ik een Front effect. Wat is dat? Kan je dan extra speakers in de buurt van je fronts zetten voor extra effect ofzo?
(Kon het zo gauw ff niet vinden op hun site)
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
De front effect speakers worden gebruikt bij de ondersteuning van de ingebouwde accoustische instellingen. (Hall, theatre, etc...). Alle andere merken doen dit gewoon met de normale luidsprekers, en dat kan deze ook, maar mocht ik 't extra overtuigend willen dan zou ik hier nog speakers aan kunnen hangen. De effect kanalen hebben ook een minder krachtige eindtrap (45w@4ohm tegen 190w voor de normale aansluitingen).Verwijderd schreef op 08 June 2003 @ 16:36:
@Qlone
Effe een klein vraagje: Bij je speaker outs zie ik een Front effect. Wat is dat? Kan je dan extra speakers in de buurt van je fronts zetten voor extra effect ofzo?
(Kon het zo gauw ff niet vinden op hun site)
Owhja, idd, dit is een AV Amp ja.Verwijderd schreef op 08 June 2003 @ 19:35:
[...]
Het is *geen* receiver, maar puur een processor/versterker. In een receiver zit een radio, in dit apparaat dus niet.
Aannames zijn fataal.
Ja, ik ga hem zelf bouwen, ik heb wat diy subs doorgenomen en het moet allemaal wel lukken met wat formles en dergelijke. Begrijp alleen geen hol van die grafiekjes die ik af en toe voorbij zie komen maar goed, daar ga ik me dan maar eens in verdiepen. De vragen gaan wel komen :-) !Verwijderd schreef op 08 June 2003 @ 16:54:
Persoonlijk vindt ik dat rampendingen, SQ is echt erg laag. Maar stampen zal het vast wel.
In mijn ogen kun je beter een Adire Shiva halen (€160) en die versterken met een 2e hands versterker. Dat in een bass-reflex bas kist geeft een ongekende bas die veel lager gaat als de Raveland en ook nog eens goed klinkt. Ongekend hard stampen is dan zeker mogelijk.
Maar dit zal duurder worden en je moet het wel zelf willen bouwen.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2003 15:13 ]
kan het er niet meer dan mee eens zijn, koop liever 602's als achterspeakers en een lcr600 ipv 60, je center speaker hoor je ongeveer 65% van de film mee, de fronts 30% en de rears hooguit 5%. Het moet wel bij elkaar passen, maar je prioriteit zou imo bij de center liggen (zwaar bij de center zelfs).Verwijderd schreef op 09 juni 2003 @ 16:16:
cyberjoy ik zou echt de LCR600 nemen ipv de LCR60, zeker als je 603's als fronts hebt. Misschien kun je die wel van iemand overkopen van dit forum, die, voor zover ik weet, de zijne gaat vervangen door een HTM1...
Verwijderd
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2003 16:45 ]
Verwijderd
[ Voor 32% gewijzigd door gitaarwerk op 09-06-2003 18:15 ]
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Verwijderd
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2003 18:14 ]
[ Voor 3% gewijzigd door JvS op 09-06-2003 18:19 ]
Verwijderd
Verwijderd
en wat voor een!zimbab schreef op 09 June 2003 @ 18:52:
Mooie centrespeaker Gitaarwerk! Oh nee, het is een poster.......hehehe
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2003 20:23 ]
Alleen de DM600 komt standaard met ophangbeugels, de 601 en de 602 moet je zelf van een beugel voorzien. Maar dat is dus ofwel zo een dikke plank onder je speaker (lelijk), ofwel een plaatje in je speaker schrijven (aarrghhhhhh !!!)Verwijderd schreef op 09 June 2003 @ 18:34:
@JvS: kan je die 602's niet ophangen dan?
[ Voor 4% gewijzigd door blue eyes op 09-06-2003 21:51 ]
[ Voor 12% gewijzigd door rmels op 10-06-2003 01:05 ]
rmels
Heb je een grote pic van de bovenste met de lege kasten ?rmels schreef op 10 June 2003 @ 00:25:
Bij deze, de plaatjes van m'n HT in aanbouw.
Vifa zelfbouwspul met NAD T762 en T562.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nog even doorverven en er komt nog geluid uit ook.
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
kijk hier voor verschillende speaker stands http://www.audiovision-shop.de/Preise/preise.htmlVerwijderd schreef op 09 June 2003 @ 18:34:
@JvS: kan je die 602's niet ophangen dan? .. overigens heb ik liever stands.. vind ik mooier. Daarnaast vind m'n vriendin dat waarschijnlijk ook beter dan twee van die speakers aan de muur. Heb je toevallig een URL'etje/Plaatje voor me waar ik ze kan bestellen die stands?
@Gitaarwerk: kan ook.. maar wil idd een beetje design.
Wouter.
Verwijderd
Verwijderd
Ah, Speakerenco pakkettenrmels schreef op 10 juni 2003 @ 00:25:
Bij deze, de plaatjes van m'n HT in aanbouw.
Vifa zelfbouwspul met NAD T762 en T562.
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
Nog even doorverven en er komt nog geluid uit ook.
Nice stuff mate ! CRT projectie blijft toch het mooiste, if only I had the room for itbjorn schreef op 02 mei 2003 @ 10:41:
Eindelijk heb ik een digitale camera kunnen lenen en wat foto's kunnen schieten van mijn ht in wording. Valt nog niet mee, strakke foto's schieten! Niet alles is even scherp, 'k ben blijkbaar niet in staat mijn hand 2 sec. stil te houden
anywayzz, wij zien:
[afbeelding]
Een marantz sr5200, een tweetal b&w 602's en de lcr60s3 center. Dat groene lampje tussen de center en de rechterspeaker is een magnat omega 380 sub. Verder staan er een cdispeler, playstation 2 en dreamcast stof te verzamelen.
Het doek is het befaamde thommydoek van htforum. Dit is, samen met de zwarte stof die ik tegen de muur en plafond gespammen heb wellicht de beste upgrade ooit geweest. Ik had even het idee dat ik een nieuwe projector had!
[afbeelding]
De projector (sony vph 1270qm) en de rest van m'n kamertje. De surround luidspreker is een b&w 601s3.
[afbeelding]
En natuurlijk de software...;)
Als speakerkabel gebruik ik nog de meest goedkope 3 mm speakerkabel die ik nog had liggen (volgende upgrade..)
en dan nog een paar screens van de projector in actie. Het ziet er niet zo goed uit als in het echt, maar het is nog herkenbaar
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Het enige wat ik kan zeggen is AMEN. En ik spreek uit ervaring. De LCR60 vond ik al een lekker centertje, maar de upgrade naar een LCR600 zorgde toch voor meer body en minder kastresonantie.JvS schreef op 09 June 2003 @ 16:40:
[...]
kan het er niet meer dan mee eens zijn, koop liever 602's als achterspeakers en een lcr600 ipv 60, je center speaker hoor je ongeveer 65% van de film mee, de fronts 30% en de rears hooguit 5%. Het moet wel bij elkaar passen, maar je prioriteit zou imo bij de center liggen (zwaar bij de center zelfs).
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
[ Voor 11% gewijzigd door rmels op 10-06-2003 11:42 ]
rmels
Ahum, scanlines ? Pixels bedoel je zeker ? CRT heeft juist sterk te maken met scanlines, tenminste als je hem gewoon een interlaced of een 480p signaal voert, of te wel, je moet met een HTPC of een hele prijzige scaler aan de gang. De HTPC heeft mijn voorkeur. Ik moet eerlijk toegeven dat het beeld van een CRT (mits goed afgeregeld) overtreft wat betreft contrast en zwartniveau. Maar onderschat de nadelen ook niet, CRT betekent een groot zwaar apparaat aan het het plafond, daar moet je wel tegenaan willen kijken en het is in de meeste ruimtes toch niet echt mogelijk ivm ruimte. Om het beeld van een CRT goed te kunnen zien moet je echt naar totale verduistering van je ruimte toe aangezien ze relatief weinig lichtopbrengst hebben en er niets van je contrast overeind blijft. De af en inregeling van een CRT is bovendien geen kattepis, dat kost je een eeuwigheid als je nieuw bent, bovendien ben je eigenlijk nooit klaar en loop je het risico alleen maar bezig te zijn met hoe het beeld eruit ziet, waardoor je amper meer naar films kijkt of ervan geniet. Of te wel, als je aan al deze voorwaarden kunt voldoen is CRT de methode die je het beste plaatje op gaat leveren, maar eenvoudig is het absoluut niet.Scarp schreef op 04 May 2003 @ 08:32:
Die sanyo PJ is wel een leuk ding. Alleen sinds ik bij een aantal mensen een CRT PJ heb gezien hoef ik geen LCD meer. LCD is scanlines ... CRT is geen scanlines maar gewoon superglad en strak beeld.
[ Voor 91% gewijzigd door rmels op 10-06-2003 11:04 ]
rmels
Dat geloof ik, als ik die plaatjes van jouw PJ zie weltbusquet schreef op 10 June 2003 @ 10:47:
Even een opmerking over de Sanyo Z1, het is en blijft wat mij betreft een top apparaat voor zijn geld. Met goede verduistering een HTPC en de juiste afregeling geeft hij een plaatje waar je U tegen zegt.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq