Kan je ff in het "Help mee aan de W&L faq" topic kijken.. en zeggen wat je er van vind ?ChristiaanVerwijs schreef op 22 juni 2003 @ 12:06:
[...]
Ik ben overigens nu thuis in Elst, en niet in Zeist - dus ik heb hier geen MSN (zit op de netwerkserver te werken nu, en daar ga ik maar geen Trillian op installeren). Vanavond ben ik er wel weer (maar pas om 11 uur ofzo).
et lijkt langzaam aan wel een slowchat topic te worden[Airwolf] schreef op 22 June 2003 @ 12:28:
[...]
Kan je ff in het "Help mee aan de W&L faq" topic kijken.. en zeggen wat je er van vind ?
maargoed...
nog 6 daagjes
Ach ja. Een HK topic binnen W&L mag ook wel een keer 
Airwolf: FAQ ziet er heel erg vet uit! Echt heel mooi. Ik moet het allemaal nog een keer in een database proppen, zodat het allemaal wat beter doorzoekbaar wordt. Is een plan dat al veel te lang ligt.... echt mooi gemaakt!
Airwolf: FAQ ziet er heel erg vet uit! Echt heel mooi. Ik moet het allemaal nog een keer in een database proppen, zodat het allemaal wat beter doorzoekbaar wordt. Is een plan dat al veel te lang ligt.... echt mooi gemaakt!
* Fludizz denkt...ChristiaanVerwijs schreef op 22 June 2003 @ 12:54:
[..]
* Fludizz denkt nog dieper na...
* Fludizz denkt ineens "OMG, hoelang tot de HK usertjes dit topic vinden? :X"
edit:
btw, als dit toch een HK topic binnen WL mag zijn
dan spam ik ff voor een topic dat ik nog wat meer posts in wil hebben
Verliefd in één nacht of de spanning van de 'jacht'?
btw, als dit toch een HK topic binnen WL mag zijn
[ Voor 38% gewijzigd door Fludizz op 22-06-2003 13:00 . Reden: woei! post 250 ]
Verwijderd
Bij Dido protesteerde je niet?ChristiaanVerwijs schreef op 21 June 2003 @ 19:41:
NEEEE!!!!! Ik wilde verdorie de enigste mod zijn!!!!!!
Uiteraard ben je van harte welkom
Too lateFludizz schreef op 22 June 2003 @ 12:58:
[...]
* Fludizz denkt...
* Fludizz denkt nog dieper na...
* Fludizz denkt ineens "OMG, hoelang tot de HK usertjes dit topic vinden? :X"
TnxChristiaanVerwijs schreef op 22 juni 2003 @ 12:54:
Mja, ik ben nu rsi aan het krijgen van het copy&pasten... dus dan mag jij de database doen.
Zou hij wat te compenseren hebben?
Neuh hoor, althans niet in mijn gevalofftopic:
alsnog ff een reactie op de foto's
(als ik die foto's moet geloven zijn de nicks een beetje ...uhm... groots vergeleken met de personen erachter)
Durden komt gewoon om mij irl een keer te zien.Verwijderd schreef op 21 June 2003 @ 19:07:
In het licht van de laatste replies, alsmede de drang om te repliën, zie ik mij genoodzaakt om mij op te geven voor deze meeting.
[Matrix-style][Airwolf] schreef op 22 juni 2003 @ 00:04:
Hmm, we zitten een beetje met een probleem.
Ik had voor 16man gereserveerd... aangezien er zich toen 14 hadden aangemeld.
Iemand die al eerder bij Mr. Jacks is geweest, kan die vertellen of het erg zou zijn als het dan plotseling 1 (als Rey Nemaattori komt 2) extra zijn ?
"There is no problem"
[/Matrix-style]
nu je het zegtVerwijderd schreef op 22 June 2003 @ 13:00:
[...]
Bij Dido protesteerde je niet?Ach troost je, je bent iig de enige mod die enigste gebruikt
damn[...]
Too late![]()
* Fludizz vraagt zich nu af hoeveel Druden in WL heb gepost
edit:
lang leven search... 1 page met WL hits
[ Voor 10% gewijzigd door Fludizz op 22-06-2003 13:30 ]
Dit was Durden's enige post in W&LFludizz schreef op 22 juni 2003 @ 13:06:
[...]
nu je het zegtvalt me nu pas op
[...]
damn
* Fludizz vraagt zich nu af hoeveel Druden in WL heb gepost
edit:
Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
die van mij klopt wel aardigFludizz schreef op 22 June 2003 @ 01:01:
het is meer dat de naam meer uitstraalt dan de meeste die ik IRL tegengekomen benop die manier
hmm... dat wordt dan een trui van 2003 bij mijFludizz schreef op 22 June 2003 @ 01:01:
vooruit, ik zal es kijken of ik een van de 2 (2001 en 2003) pinkpop tshirts kan dragen dan
[ Voor 6% gewijzigd door wacco op 22-06-2003 14:52 ]
OMG
OK je hebt ook uitzonderingen ja
ik moet ff zorgen dat me 2003 longsleve gefixed is[...]
hmm... dat wordt dan een trui van 2003 bij mijof een thinkgeek cafeïne shirt
Jij lijkt wel op een van onze makkers van de Beatleswacco schreef op 22 June 2003 @ 14:47:
[...]
die van mij klopt wel aardig
[...]
hmm... dat wordt dan een trui van 2003 bij mijof een thinkgeek cafeïne shirt
Fludizz: doe niet zo raar man
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
moet je horen wie het zegt meneer alles sucks
offtopic:
outsiders: don't ask
outsiders: don't ask
edit:
of beter, zie laatste stukje sig voor uitleg
of beter, zie laatste stukje sig voor uitleg
[ Voor 23% gewijzigd door Fludizz op 22-06-2003 17:17 ]
Mja ik weet het, ik zou naar de kapper gaan, maar dat kwam er niet van.
da's nou een zeven maanden geleden...
ik heb een goeie reden om de kapper niet te vergeten: ik wil niet zo'n afro kapsel hebben...wacco schreef op 22 June 2003 @ 17:45:
Mja ik weet het, ik zou naar de kapper gaan, maar dat kwam er niet van.
toch vreemd dat ik dat krijg als ik me haar lang laat groeien aangezien ik volbloed nederlander ben...
Dat is omdat hij in de waan verkeert dat hij eniger is dan ikVerwijderd schreef op 22 June 2003 @ 13:00:
[...]
Bij Dido protesteerde je niet?Ach troost je, je bent iig de enige mod die enigste gebruikt
Verwijderd
hmmz, misschien is het maar beter niet te gaan naar deze meeting. Op het moment dat ik niet in de smaak val, wordt ik met al die modjes geheid van het forum gepleurd
aan de andere kant zijn meetings ideaal om de mods om te kopen om je meer rechten te gevenVerwijderd schreef op 22 June 2003 @ 18:49:
hmmz, misschien is het maar beter niet te gaan naar deze meeting. Op het moment dat ik niet in de smaak val, wordt ik met al die modjes geheid van het forum gepleurd
Wellicht heeft je moeder in haar jonge jaren gekke dingen gedaan...?Fludizz schreef op 22 juni 2003 @ 18:13:
[...]
ik heb een goeie reden om de kapper niet te vergeten: ik wil niet zo'n afro kapsel hebben...
toch vreemd dat ik dat krijg als ik me haar lang laat groeien aangezien ik volbloed nederlander ben...
ik wil het niet weten...WhizzCat schreef op 22 June 2003 @ 19:12:
[...]
Wellicht heeft je moeder in haar jonge jaren gekke dingen gedaan...?
ik WIL het niet weten
ARRGH!!!!!!!! IK WIL HET NIET WETEN!
Verwijderd
Zoals ik al zei, ik wil dat wel doen, wat voor formaat? ACCESS gaat wel snel, maar als je het anders wilt moet je dat ff posten[Airwolf] schreef op 22 juni 2003 @ 13:02:
[...]
Tnx
Mja, ik ben nu rsi aan het krijgen van het copy&pasten... dus dan mag jij de database doen.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2003 19:24 ]
Als je je nooit heb opgegeven, dan sta je ook niet in die lijst hoor.Verwijderd schreef op 22 juni 2003 @ 18:39:
En dan mij, wat dat betreft... Al vraag ik me af wie mij uit die lijst geknikkerd heeft
Ik ben het niet graag met hem eens, maar...Verwijderd schreef op 22 June 2003 @ 18:39:
En dan mij, wat dat betreft...
Mag ik als kortharige werkende ook meedoen aan deze meeting?
Who is John Galt?
Zolang je je werk niet tijdens de meeting voortzet wel...justmental schreef op 22 June 2003 @ 20:45:
Mag ik als kortharige werkende ook meedoen aan deze meeting?
kortharig?! nou... misschien over een maandje of zeven
Ik denk als je in zo'n geval het besteMorgoth schreef op 20 June 2003 @ 18:06:
[...]
Wat is daarvan de geintendeerde narratieve structurele verhouding tussen de zowel communicatief als strategisch bestempelde Milliaanse basis-axioma waarmee op diverse gestratificeerde manieren de doel-rationaliteit van de werkelijkheid mee kan worden gerealiseerd?
(127.001/ (2*sqrt(144))) * Pi
-------------------------------------- = behoorlijk in de buurt
16624,404 *42
Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje
"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori
(127.001/ (2*sqrt(144))) * PiRey Nemaattori schreef op 23 June 2003 @ 00:05:
[...]
Ik denk als je in zo'n geval het beste
(127.001/ (2*sqrt(144))) * Pi
-------------------------------------- = behoorlijk in de buurt
16624,404 *42
-------------------------------------- = 2.380950666*10-5
16624,404 *42
edit:
zullen we gaan ontbinden in factoren? of iig de hele som ontleden?
zullen we gaan ontbinden in factoren? of iig de hele som ontleden?
zo heb ik et ingevoerd in de grafische rekenmachine
code:
1
| ((127.001/(2*sqrt(144)))*Pi)/(16624.404*42) |
ik weet niet hoor
ja misschien de intelligentie
[ Voor 33% gewijzigd door Fludizz op 23-06-2003 01:23 ]
En ik maar denken dat ik de enige was die een beetje gek was. 
Hmmm, zoveel mods, zouden we niet wat beveiliging aanschaffen?
Tsja... als het een crewmeeting betrof en er kwamen zoveel W&L-ers, dan hadden we allang ME geregeldOpifexMaximus schreef op 23 June 2003 @ 10:23:
En ik maar denken dat ik de enige was die een beetje gek was.
hoezo? bang dat de WL'ers jullie onder de tafel lullen?
[ Voor 9% gewijzigd door Fludizz op 23-06-2003 11:03 ]
Ik zou jou wel eens willen zien proberen Dido onder tafel te lullen. Ik ken maar heel weinig mensen die dat op geregelde basis kunnen (die gozer houdt nou letterlijk nooit zijn bek
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Verwijderd
Er moet een moment komen dat hij adem haalt, en dan moet je toeslaanMr. Liu schreef op 23 June 2003 @ 11:30:
[...]
Ik zou jou wel eens willen zien proberen Dido onder tafel te lullen. Ik ken maar heel weinig mensen die dat op geregelde basis kunnen (die gozer houdt nou letterlijk nooit zijn bek).
We kunnen ook z'n baardharen vastbinden aan z'n wimpers of wenkbrauwen, zodat hij z'n kaken niet van elkaar loskrijgt.Mr. Liu schreef op 23 juni 2003 @ 11:30:
[...]
Ik zou jou wel eens willen zien proberen Dido onder tafel te lullen. Ik ken maar heel weinig mensen die dat op geregelde basis kunnen (die gozer houdt nou letterlijk nooit zijn bek).
Jij kent mij nog nietVerwijderd schreef op 23 June 2003 @ 11:37:
Er moet een moment komen dat hij adem haalt, en dan moet je toeslaan
* Dido noteert: TO DO: scherenOpifexMaximus schreef op 23 June 2003 @ 11:39:
We kunnen ook z'n baardharen vastbinden aan z'n wimpers of wenkbrauwen, zodat hij z'n kaken niet van elkaar loskrijgt.
Ik denk dat het onder zijn kin aan elkaar knopen van zijn haren meer effect heeftOpifexMaximus schreef op 23 June 2003 @ 11:39:
[...]
We kunnen ook z'n baardharen vastbinden aan z'n wimpers of wenkbrauwen, zodat hij z'n kaken niet van elkaar loskrijgt.
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
*sniff*[Airwolf] schreef op 22 June 2003 @ 00:04:
Hmm, we zitten een beetje met een probleem.
Ik had voor 16man gereserveerd... aangezien er zich toen 14 hadden aangemeld.
Iemand die al eerder bij Mr. Jacks is geweest, kan die vertellen of het erg zou zijn als het dan plotseling 1 (als Rey Nemaattori komt 2) extra zijn ?
ik *snif* zal heel braaf zijn en *sniff*
maggik asje*sniff*bliieeef meej *snifff*
Nou, voor deze keer dan.Rey Nemaattori schreef op 23 June 2003 @ 12:31:
[...]
*sniff*
ik *snif* zal heel braaf zijn en *sniff*
maggik asje*sniff*bliieeef meej *snifff*
Omdat jij het bent.
heyMr. Liu schreef op 23 juni 2003 @ 11:30:
[...]
dan houd ie wel op jaOpifexMaximus schreef op 23 juni 2003 @ 11:39:
[...]
Jou leren we wel kenne op de meetingDido schreef op 23 June 2003 @ 11:59:
[...]
Jij kent mij nog niet
[...]
* Dido noteert: TO DO: scheren
hehe
niet moeilijk doenMr. Liu schreef op 23 June 2003 @ 12:02:
[...]
Ik denk dat het onder zijn kin aan elkaar knopen van zijn haren meer effect heeft
wat is er gebeurt met et stemrecht?
Na een besluit waarbij de consensus is bereikt dienen aanvragen inzake een reeds uitgesproken besluit gemeld te worden aan de desbetreffende instantie en in drievoud opgestuurd worden
Hierbij zou ik graag het bezwaar tegen deze besluitneming zonder notificatie om de geachte heer Rey Nemaattori toe te laten zonder daar een anonieme stemming over gehouden te hebben. Zeker gezien zijn mededeling tot het willen participeren niks anders was dan een armzalig huilverhaal. Persoonlijk vind ik dat de heer Rey Nemaattori een stemming moet maken of hij ons mag vergezellen ten tijden van de ontmoeting in Utrecht. (ofzo)WhizzCat schreef op 23 June 2003 @ 13:42:
[...]
Na een besluit waarbij de consensus is bereikt dienen aanvragen inzake een reeds uitgesproken besluit gemeld te worden aan de desbetreffende instantie en in drievoud opgestuurd worden
Hierbij zou ik graag het bezwaar tegen deze besluitneming zonder notificatie om de geachte heer Rey Nemaattori toe te laten zonder daar een anonieme stemming over gehouden te hebben. Zeker gezien zijn mededeling tot het willen participeren niks anders was dan een armzalig huilverhaal. Persoonlijk vind ik dat de heer Rey Nemaattori een stemming moet maken of hij ons mag vergezellen ten tijden van de ontmoeting in Utrecht. (ofzo)
Hierbij zou ik graag het bezwaar tegen deze besluitneming zonder notificatie om de geachte heer Rey Nemaattori toe te laten zonder daar een anonieme stemming over gehouden te hebben. Zeker gezien zijn mededeling tot het willen participeren niks anders was dan een armzalig huilverhaal. Persoonlijk vind ik dat de heer Rey Nemaattori een stemming moet maken of hij ons mag vergezellen ten tijden van de ontmoeting in Utrecht. (ofzo)
Asjeblieft
volgens mij hebben een paar mensen dit nog niet goed gelezen, en moeten actie ondernemen.
Raar volk, die w&l'ers.
Raar volk, die w&l'ers.
het is een kunst hoorwacco schreef op 23 June 2003 @ 15:24:
volgens mij hebben een paar mensen dit nog niet goed gelezen, en moeten actie ondernemen.
Raar volk, die w&l'ers.
* MaDLiVe kijkt naar sigFludizz schreef op 23 juni 2003 @ 18:12:
[...]
het is een kunst hoorveel tekst en toch maar weinig zeggen
idd, de kunst
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
De sig slaat op het volgende: Met veel woorden, niets zeggenFludizz schreef op 23 June 2003 @ 18:49:
[...]
ligt toe? met me sig zeg je veel met weinig woorden in principe...
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
uhm sure... whateverMaDLiVe schreef op 23 June 2003 @ 20:40:
[...]
De sig slaat op het volgende: Met veel woorden, niets zeggen
Verwijderd
IDD, maar als je x-porties alcohol op hebt wordt 'ie toch wel wazig.Fludizz schreef op 24 June 2003 @ 00:45:
[...]
uhm sure... whateverimho zegt deze sig veel meer dan de gemiddelde sig die ik tegenkomt
Whehe... als je x² porties alcohol op hebt is alles wazigVerwijderd schreef op 24 juni 2003 @ 08:26:
[...]
IDD, maar als je x-porties alcohol op hebt wordt 'ie toch wel wazig.
Dat is zo, maar de logische tegenhanger (omgekeerd evenredig dus) zou zijn dat als je x^½ portie alcohol op hebt, alles helder isFludizz schreef op 24 June 2003 @ 11:46:
[...]
Whehe... als je x² porties alcohol op hebt is alles wazig
als je het zo bekijkt...WhizzCat schreef op 24 June 2003 @ 11:49:
[...]
Dat is zo, maar de logische tegenhanger (omgekeerd evenredig dus) zou zijn dat als je x^½ portie alcohol op hebt, alles helder is
wazigheid is W
Helderheid is H
aantal glazen alcohol is X...
H = X½
W = X²
hm...
H * W = X½ * X²
= X2½
H = X2½ / W
ofzo
dit kon wel es leuk worden met alcohol op
Verwijderd
W = X2½ / HFludizz schreef op 24 June 2003 @ 12:07:
[...]
H = X2½ / W
ofzo
dit kon wel es leuk worden met alcohol op
maar
H = X2½ / W
klopt niet(zou zeker leuk zijn als dit wel zo was.)
Wiskunde is lang geledenVerwijderd schreef op 24 juni 2003 @ 12:31:
[...]
W = X2½ / H
maar
H = X2½ / W
klopt niet(zou zeker leuk zijn als dit wel zo was.)
afaik is de 2e ook goed, maar alleen in theorie
in praktijk niet
moeilijk he? typen met de cijfertoetsen
en zullen we het maar bij 'dagen' houden
tenzij x=0 x=1Fludizz schreef op 24 juni 2003 @ 11:46:
[...]
Whehe... als je x² porties alcohol op hebt is alles wazig
Naja voor sommige mensen kunnen we die x=1 tussen haakjes zetten
wheheMaDLiVe schreef op 24 June 2003 @ 17:49:
[...]
tenzij x=0 x=1
Naja voor sommige mensen kunnen we die x=1 tussen haakjes zetten
edit:
[offtopic]nee ik ben niej helder meer[/offtopic]
[ Voor 14% gewijzigd door Fludizz op 25-06-2003 11:00 ]
x = 0 || x => 1Fludizz schreef op 24 June 2003 @ 21:20:
[...]
wheheof x = 0 idd, of x < veel
edit:
dat is de officiële notatie geloof ik
edit, of nee, of zei je he?
[ Voor 8% gewijzigd door WhizzCat op 25-06-2003 00:56 ]
WhizzCat schreef op 25 June 2003 @ 00:56:
[...]
x = 0 || x => 1
dat is de officiële notatie geloof ik
edit, of nee, of zei je he?
edit:
ow... ik zie hem al
heb > gebruikt in plaats van < ofzo
ow... ik zie hem al
uhm, klinkt et dom als ik zeg dat ik niej weet wie Sandalf is
ik vroeg me trouwens wel ff af of er toevallig een uiterlijke inschrijfdatum is ingesteld of niet... gewoon vroeg ik me af...
[ Voor 33% gewijzigd door Fludizz op 25-06-2003 11:01 ]
Ja.Fludizz schreef op 25 June 2003 @ 10:57:
uhm, klinkt et dom als ik zeg dat ik niej weet wie Sandalf is
Maar dat geeft niet hoor
Ik geef het niet graag toe, maar ik ben het dit keer met je eens.
Nu ben ik het gelukkig niet meer met je eens.Maar dat geeft niet hoor
Woei, nog minder dan 75 uur.
Wie nemen er allemaal een camera mee?
nou, dankje
wie is dat dan?? (ja ben te lui om te zoeken voor de verandering
wie is FCA dan?
GRRRRRRRRR!OpifexMaximus schreef op 25 June 2003 @ 13:07:
[...]
Ik geef het niet graag toe, maar ik ben het dit keer met je eens.
Als O2 snel genoeg is met het opsturen me gratis camera[...]
Nu ben ik het gelukkig niet meer met je eens.
Woei, nog minder dan 75 uur.
Wie nemen er allemaal een camera mee?
nouja laptop
[ Voor 51% gewijzigd door Fludizz op 25-06-2003 13:10 ]
Gelukkig! Ik vreesde al voor mijn goede naam
In het verleden zijn de laptops altijd manmoedig geweerd op de W&L meetings, ik vrees echter dat we nu helaas het onderspit zullen moeten delven...
Mag ik vragen welk recht jij uberhaupt om te zeggen dat laptops niet mogen. Tssk. mannetjeMorgoth schreef op 25 June 2003 @ 19:13:
In het verleden zijn de laptops altijd manmoedig geweerd op de W&L meetings, ik vrees echter dat we nu helaas het onderspit zullen moeten delven...
Hij kent mij en ik ben ouder dan jij.ChristiaanVerwijs schreef op 25 June 2003 @ 19:28:
[...]
Mag ik vragen welk recht jij uberhaupt om te zeggen dat laptops niet mogen. Tssk. mannetje
Dat is democratisch en politiek gezien het enige correcte antwoord
wheheheMorgoth schreef op 25 June 2003 @ 19:13:
Wat Whizz ermee van plan is weet ik niej
Omdat ik behoor tot de vaste kerngroep van de meetingsChristiaanVerwijs schreef op 25 June 2003 @ 19:28:
Mag ik vragen welk recht jij uberhaupt om te zeggen dat laptops niet mogen. Tssk. mannetje
Verwijderd
Hmm... Ik ben al een tijd lang niet meer gepost op W&L, maar ik ben wel een trouwe bezoeker van de meetings (ik heb er nog niet een gemist). Nu is mijn dillemma dus of het eigenlijk wel zinvol is om te komen. Aan de ene kant weet ik dat W&L meetings altijd heel Koel zijn en (met weinig bescheidenheid) denk ik dat ik aan die Koelheid ook wel wat kan bijdragen, maar aan de andere kant behoor ik niet echt meer tot de kerngroep van W&L posters... Wat vinden jullie?
* kuch *
[Edit]
Tuurlijk moet je joinen, al was het maar om Christiaan onder de duim te houden.
[Edit]
Nu FCA nog -> Morgoth ga jij eens je best doen
[ Voor 35% gewijzigd door Opi op 26-06-2003 17:11 ]
Ik post ook niet veel, ik lees veel.Verwijderd schreef op 26 June 2003 @ 17:00:
Hmm... Ik ben al een tijd lang niet meer gepost op W&L, maar ik ben wel een trouwe bezoeker van de meetings (ik heb er nog niet een gemist). Nu is mijn dillemma dus of het eigenlijk wel zinvol is om te komen. Aan de ene kant weet ik dat W&L meetings altijd heel Koel zijn en (met weinig bescheidenheid) denk ik dat ik aan die Koelheid ook wel wat kan bijdragen, maar aan de andere kant behoor ik niet echt meer tot de kerngroep van W&L posters... Wat vinden jullie?
Toch "organiseer" ik een meeting en ik zie nergens staan dat "een Sandalf" niet mag komen.
Dus jij komt gewoon.
edit:
Ik heb ff Mr. Jacks gebeld of het 20 man konden worden, dit was geen probleem.
Van mij mag iedereen mee, maar wie na nu nog mee wil, die vind ik wel heel erg laat. En die moet maar op de gok mee dat er plaats is bij Mr. Jacks vind ik. Want na 3x te bellen voel ik me daarna ook wel voor schut staan.
Ik heb ff Mr. Jacks gebeld of het 20 man konden worden, dit was geen probleem.
Van mij mag iedereen mee, maar wie na nu nog mee wil, die vind ik wel heel erg laat. En die moet maar op de gok mee dat er plaats is bij Mr. Jacks vind ik. Want na 3x te bellen voel ik me daarna ook wel voor schut staan.
[ Voor 21% gewijzigd door Attilla op 26-06-2003 17:13 ]
Verwijderd
Oke, zet me in dat geval maar op het lijstje[Airwolf] schreef op 26 June 2003 @ 17:10:
[...]
Ik post ook niet veel, ik lees veel.
Toch "organiseer" ik een meeting en ik zie nergens staan dat "een Sandalf" niet mag komen.
Dus jij komt gewoon.
Ik heb je in het lijstje gezet.
Ook heb ik mijn startpost aangepast, om mijn gsm nummer erin te zetten.
Dit is 06-14279705. Mocht er iemand te laat komen oid. Of niet komen om 1 of andere omstandigheid, laat het ff weten.
Ook heb ik mijn startpost aangepast, om mijn gsm nummer erin te zetten.
Dit is 06-14279705. Mocht er iemand te laat komen oid. Of niet komen om 1 of andere omstandigheid, laat het ff weten.
Da's de trauma helikopter, voor als de meeting is afgelopenOpifexMaximus schreef op 26 juni 2003 @ 17:19:
Leg anderen maar eens uit dat je Airwolf in je mobiel hebt staan.![]()
[ Voor 2% gewijzigd door WhizzCat op 26-06-2003 17:23 . Reden: typo ]
OK is er al meer een programma ekend of gaan we gewoon 2 uur op CS zitten. 
Ik neem aan dat het verzamelen is en dan ergens een kroegje in en dan door naar Mr. Jacks en dan weer kroegje?
Ik neem aan dat het verzamelen is en dan ergens een kroegje in en dan door naar Mr. Jacks en dan weer kroegje?
Afhankelijk van het weer kunnen we naar Florin gaan of een terrasje pakken. Verder zal een zeker iemand over een bepaald topic uitgehoord gaan worden ben ik bang. 
Na het eten (ligt er aan hoe lang het duurt) kunnen we uiteraard nog een terrasje/cafeetje pakken.
Na het eten (ligt er aan hoe lang het duurt) kunnen we uiteraard nog een terrasje/cafeetje pakken.
Vertel!OpifexMaximus schreef op 26 June 2003 @ 18:24:
Verder zal een zeker iemand over een bepaald topic uitgehoord gaan worden ben ik bang.
Verwijderd
Alleen voor mensen met HK-XS helaas, desalniettemin belangrijk om gelezen te hebben voor zaterdag als dat mogelijk is
Klik
hmz... hier kunnen we diepgaande discussies over houden als de persoon in kwestie daar zin in heeftVerwijderd schreef op 26 June 2003 @ 18:57:
[...]
Alleen voor mensen met HK-XS helaas, desalniettemin belangrijk om gelezen te hebben voor zaterdag als dat mogelijk is
Klik
het word dan niet uithoren maar seriues
Me digicam is binnen!!!!!!!!!!!!! gaat dus lekker mee
en ik mag gvd een nieuwe opleiding kiezen omdat die mieren******* al me werk van paar weken tijd hebben afgekeurd...GVD!!
[ Voor 5% gewijzigd door Fludizz op 26-06-2003 19:28 ]
over 30 minuten ga ik naar Leeuwarden Centraal toe, Whizz van de trein vanuit groningen vissen en dan trein van 14:17 naar Utrecht pakken 
ja we gaan 'voorfeesten'
zei * Fludizz met beetje brakke kop van feesie van gisteren
ja we gaan 'voorfeesten'
Verwijderd
Kun je mr. Jacks dan nog wel vinden? Ik bedoel, nu brak, vanavond brak, morgen brak, en morgen-avond?ook brak...Fludizz schreef op 27 June 2003 @ 13:16:
over 30 minuten ga ik naar Leeuwarden Centraal toe, Whizz van de trein vanuit groningen vissen en dan trein van 14:17 naar Utrecht pakken
ja we gaan 'voorfeesten'
Nee, maar dat geeft niet want Durden komt ons handje vasthoudenVerwijderd schreef op 27 June 2003 @ 13:23:
[...]
Kun je mr. Jacks dan nog wel vinden? Ik bedoel, nu brak, vanavond brak, morgen brak, en morgen-avond?ook brak...
Maar ja, flud en ik zijn brakkie brakkie en niet zo'n klein beetje ook
Als er iemand niet brak is en de weg in Utrecht/naar Mr. Jacks weet dan zitten we goed. 
* Sassie is van plan om morgen rond 15:45 vanauit oostelijke richting in Utrecht aan te komen.
* Sassie is van plan om morgen rond 15:45 vanauit oostelijke richting in Utrecht aan te komen.
Wouwie, als ik m'n trein van 15:10 weet te pakken dan ben ik er exact om 16:00. Tenzij de ns natuurlijk weer de tijd ervoor gaat nemen (prolly wel). Nou nog op tijd m'n nest uitkomen 
[edit]
en niet vergeten een kaartje te kopen! het is zaterdag!
[edit]
en niet vergeten een kaartje te kopen! het is zaterdag!
[ Voor 19% gewijzigd door wacco op 27-06-2003 19:28 ]
Gnoom, als je dit leest, bel me dan even: of nog beter mail/msn 
Ik pak de trein van 1502@zaandam dus steek je hoofd dan even naar buiten.
soow heej, als ik dit nog lang volhou dan wordt dat nog wat morgen... of moet ik zeggen over een paar uurtjes?
Je moet meneer de mailbox eens legen, want zo krijg ik er niks bijgestoptMaDLiVe schreef op 27 juni 2003 @ 23:24:
Gnoom, als je dit leest, bel me dan even: of nog beter mail/msn
Iedereen is speciaal, behalve ik.
Je moet ook niets naar mijn spammagneet sturenGnoom schreef op 28 June 2003 @ 11:10:
[...]
Je moet meneer de mailbox eens legen, want zo krijg ik er niks bijgestoptIk weet niet hoe het tegenwoordig gaat met de treinen (met die ene storing die al een maand duurt ofzo) maar ik denk dat ik op station zaandam wel even op je kan wachten
Madlive@chello.nl
Mmm, ik lees dat best veel mensen een digicam meenemen, das mooi want dat laat k die van mijn thuis
[ Voor 3% gewijzigd door MaDLiVe op 28-06-2003 12:13 ]
Ik kan niet :-S Mun pa = jarig vandaag
was ik ff vergeten
Dit topic is gesloten.
![]()