Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
als je het zo bekijkt...WhizzCat schreef op 24 June 2003 @ 11:49:
[...]
Dat is zo, maar de logische tegenhanger (omgekeerd evenredig dus) zou zijn dat als je x^½ portie alcohol op hebt, alles helder is
wazigheid is W
Helderheid is H
aantal glazen alcohol is X...
H = X½
W = X²
hm...
H * W = X½ * X²
= X2½
H = X2½ / W
ofzo
dit kon wel es leuk worden met alcohol op
Verwijderd
W = X2½ / HFludizz schreef op 24 June 2003 @ 12:07:
[...]
H = X2½ / W
ofzo
dit kon wel es leuk worden met alcohol op
maar
H = X2½ / W
klopt niet(zou zeker leuk zijn als dit wel zo was.)
Wiskunde is lang geledenVerwijderd schreef op 24 juni 2003 @ 12:31:
[...]
W = X2½ / H
maar
H = X2½ / W
klopt niet(zou zeker leuk zijn als dit wel zo was.)
afaik is de 2e ook goed, maar alleen in theorie
in praktijk niet
moeilijk he? typen met de cijfertoetsen
en zullen we het maar bij 'dagen' houden
tenzij x=0 x=1Fludizz schreef op 24 juni 2003 @ 11:46:
[...]
Whehe... als je x² porties alcohol op hebt is alles wazig
Naja voor sommige mensen kunnen we die x=1 tussen haakjes zetten
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
wheheMaDLiVe schreef op 24 June 2003 @ 17:49:
[...]
tenzij x=0 x=1
Naja voor sommige mensen kunnen we die x=1 tussen haakjes zetten
[offtopic]nee ik ben niej helder meer[/offtopic]
[ Voor 14% gewijzigd door Fludizz op 25-06-2003 11:00 ]
x = 0 || x => 1Fludizz schreef op 24 June 2003 @ 21:20:
[...]
wheheof x = 0 idd, of x < veel
edit:
[offtopic]nee ik ben niej helder meer[/offtopic]
dat is de officiële notatie geloof ik
edit, of nee, of zei je he?
[ Voor 8% gewijzigd door WhizzCat op 25-06-2003 00:56 ]
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
WhizzCat schreef op 25 June 2003 @ 00:56:
[...]
x = 0 || x => 1
dat is de officiële notatie geloof ik
edit, of nee, of zei je he?
ow... ik zie hem al
uhm, klinkt et dom als ik zeg dat ik niej weet wie Sandalf is
ik vroeg me trouwens wel ff af of er toevallig een uiterlijke inschrijfdatum is ingesteld of niet... gewoon vroeg ik me af...
[ Voor 33% gewijzigd door Fludizz op 25-06-2003 11:01 ]
Ja.Fludizz schreef op 25 June 2003 @ 10:57:
uhm, klinkt et dom als ik zeg dat ik niej weet wie Sandalf is
Maar dat geeft niet hoor
Ik geef het niet graag toe, maar ik ben het dit keer met je eens.
Nu ben ik het gelukkig niet meer met je eens.Maar dat geeft niet hoor
Woei, nog minder dan 75 uur.
Wie nemen er allemaal een camera mee?
nou, dankje
wie is dat dan?? (ja ben te lui om te zoeken voor de verandering
wie is FCA dan?
GRRRRRRRRR!OpifexMaximus schreef op 25 June 2003 @ 13:07:
[...]
Ik geef het niet graag toe, maar ik ben het dit keer met je eens.
Als O2 snel genoeg is met het opsturen me gratis camera[...]
Nu ben ik het gelukkig niet meer met je eens.
Woei, nog minder dan 75 uur.
Wie nemen er allemaal een camera mee?
nouja laptop
[ Voor 51% gewijzigd door Fludizz op 25-06-2003 13:10 ]
Gelukkig! Ik vreesde al voor mijn goede naam
Mag ik vragen welk recht jij uberhaupt om te zeggen dat laptops niet mogen. Tssk. mannetjeMorgoth schreef op 25 June 2003 @ 19:13:
In het verleden zijn de laptops altijd manmoedig geweerd op de W&L meetings, ik vrees echter dat we nu helaas het onderspit zullen moeten delven...
Hij kent mij en ik ben ouder dan jij.ChristiaanVerwijs schreef op 25 June 2003 @ 19:28:
[...]
Mag ik vragen welk recht jij uberhaupt om te zeggen dat laptops niet mogen. Tssk. mannetje
Dat is democratisch en politiek gezien het enige correcte antwoord
wheheheMorgoth schreef op 25 June 2003 @ 19:13:
In het verleden zijn de laptops altijd manmoedig geweerd op de W&L meetings, ik vrees echter dat we nu helaas het onderspit zullen moeten delven...
Wat Whizz ermee van plan is weet ik niej
Omdat ik behoor tot de vaste kerngroep van de meetingsChristiaanVerwijs schreef op 25 June 2003 @ 19:28:
Mag ik vragen welk recht jij uberhaupt om te zeggen dat laptops niet mogen. Tssk. mannetje
Verwijderd
* kuch *
[Edit]
Tuurlijk moet je joinen, al was het maar om Christiaan onder de duim te houden.
[Edit]
Nu FCA nog -> Morgoth ga jij eens je best doen
[ Voor 35% gewijzigd door Opi op 26-06-2003 17:11 ]
Ik post ook niet veel, ik lees veel.Verwijderd schreef op 26 June 2003 @ 17:00:
Hmm... Ik ben al een tijd lang niet meer gepost op W&L, maar ik ben wel een trouwe bezoeker van de meetings (ik heb er nog niet een gemist). Nu is mijn dillemma dus of het eigenlijk wel zinvol is om te komen. Aan de ene kant weet ik dat W&L meetings altijd heel Koel zijn en (met weinig bescheidenheid) denk ik dat ik aan die Koelheid ook wel wat kan bijdragen, maar aan de andere kant behoor ik niet echt meer tot de kerngroep van W&L posters... Wat vinden jullie?
Toch "organiseer" ik een meeting en ik zie nergens staan dat "een Sandalf" niet mag komen.
Dus jij komt gewoon.
Ik heb ff Mr. Jacks gebeld of het 20 man konden worden, dit was geen probleem.
Van mij mag iedereen mee, maar wie na nu nog mee wil, die vind ik wel heel erg laat. En die moet maar op de gok mee dat er plaats is bij Mr. Jacks vind ik. Want na 3x te bellen voel ik me daarna ook wel voor schut staan.
[ Voor 21% gewijzigd door Attilla op 26-06-2003 17:13 ]
Verwijderd
Oke, zet me in dat geval maar op het lijstje[Airwolf] schreef op 26 June 2003 @ 17:10:
[...]
Ik post ook niet veel, ik lees veel.
Toch "organiseer" ik een meeting en ik zie nergens staan dat "een Sandalf" niet mag komen.
Dus jij komt gewoon.
Ook heb ik mijn startpost aangepast, om mijn gsm nummer erin te zetten.
Dit is 06-14279705. Mocht er iemand te laat komen oid. Of niet komen om 1 of andere omstandigheid, laat het ff weten.
Da's de trauma helikopter, voor als de meeting is afgelopenOpifexMaximus schreef op 26 juni 2003 @ 17:19:
Leg anderen maar eens uit dat je Airwolf in je mobiel hebt staan.![]()
[ Voor 2% gewijzigd door WhizzCat op 26-06-2003 17:23 . Reden: typo ]
Ik neem aan dat het verzamelen is en dan ergens een kroegje in en dan door naar Mr. Jacks en dan weer kroegje?
Na het eten (ligt er aan hoe lang het duurt) kunnen we uiteraard nog een terrasje/cafeetje pakken.
Vertel!OpifexMaximus schreef op 26 June 2003 @ 18:24:
Verder zal een zeker iemand over een bepaald topic uitgehoord gaan worden ben ik bang.
Verwijderd
Alleen voor mensen met HK-XS helaas, desalniettemin belangrijk om gelezen te hebben voor zaterdag als dat mogelijk is
Klik
hmz... hier kunnen we diepgaande discussies over houden als de persoon in kwestie daar zin in heeftVerwijderd schreef op 26 June 2003 @ 18:57:
[...]
Alleen voor mensen met HK-XS helaas, desalniettemin belangrijk om gelezen te hebben voor zaterdag als dat mogelijk is
Klik
het word dan niet uithoren maar seriues
Me digicam is binnen!!!!!!!!!!!!! gaat dus lekker mee
en ik mag gvd een nieuwe opleiding kiezen omdat die mieren******* al me werk van paar weken tijd hebben afgekeurd...GVD!!
[ Voor 5% gewijzigd door Fludizz op 26-06-2003 19:28 ]
ja we gaan 'voorfeesten'
zei * Fludizz met beetje brakke kop van feesie van gisteren
Verwijderd
Kun je mr. Jacks dan nog wel vinden? Ik bedoel, nu brak, vanavond brak, morgen brak, en morgen-avond?ook brak...Fludizz schreef op 27 June 2003 @ 13:16:
over 30 minuten ga ik naar Leeuwarden Centraal toe, Whizz van de trein vanuit groningen vissen en dan trein van 14:17 naar Utrecht pakken
ja we gaan 'voorfeesten'
zei * Fludizz met beetje brakke kop van feesie van gisteren
Nee, maar dat geeft niet want Durden komt ons handje vasthoudenVerwijderd schreef op 27 June 2003 @ 13:23:
[...]
Kun je mr. Jacks dan nog wel vinden? Ik bedoel, nu brak, vanavond brak, morgen brak, en morgen-avond?ook brak...
Maar ja, flud en ik zijn brakkie brakkie en niet zo'n klein beetje ook
* Sassie is van plan om morgen rond 15:45 vanauit oostelijke richting in Utrecht aan te komen.
[edit]
en niet vergeten een kaartje te kopen! het is zaterdag!
[ Voor 19% gewijzigd door wacco op 27-06-2003 19:28 ]
Ik pak de trein van 1502@zaandam dus steek je hoofd dan even naar buiten.
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Je moet meneer de mailbox eens legen, want zo krijg ik er niks bijgestoptMaDLiVe schreef op 27 juni 2003 @ 23:24:
Gnoom, als je dit leest, bel me dan even: of nog beter mail/msn
Ik pak de trein van 1502@zaandam dus steek je hoofd dan even naar buiten.
Iedereen is speciaal, behalve ik.
Je moet ook niets naar mijn spammagneet sturenGnoom schreef op 28 June 2003 @ 11:10:
[...]
Je moet meneer de mailbox eens legen, want zo krijg ik er niks bijgestoptIk weet niet hoe het tegenwoordig gaat met de treinen (met die ene storing die al een maand duurt ofzo) maar ik denk dat ik op station zaandam wel even op je kan wachten
Madlive@chello.nl
Mmm, ik lees dat best veel mensen een digicam meenemen, das mooi want dat laat k die van mijn thuis
[ Voor 3% gewijzigd door MaDLiVe op 28-06-2003 12:13 ]
Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje
"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori
Dit topic is gesloten.
![]()