Geef je op voor de W&L meeting op 28 juni!

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 627 views sinds 30-01-2008

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06:58

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

[Airwolf] schreef op 21 May 2003 @ 15:37:
[...]
Ik heb jullie erbij gezet. Ik heb inderdaad nog niet gereserveerd, ze zien me namelijk al aankomen meer dan een maand van te voren.
Ach, ik ken gelegenheden waar je een paar maanden te laat bent als je een maand van te voren wil reserveren :P

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• Gnoom
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-06-2024
Mr. Liu schreef op 21 May 2003 @ 15:39:
[...]

Ach, ik ken gelegenheden waar je een paar maanden te laat bent als je een maand van te voren wil reserveren :P
Zo "hip" is mr. Jacks nou ook weer niet :P

Iedereen is speciaal, behalve ik.

• Freee!!

Freee!!

Gnoom schreef op 21 mei 2003 @ 16:40:
[...]
Zo "hip" is mr. Jacks nou ook weer niet :P
Ik ken Mr. Jacks niet, maar je zou ook raar staan te kijken als je voor een grote groep wilt reserveren en het lukt niet meer omdat er al te veel reserveringen zijn. Hoe groter de groep, hoe eerder je moet reserveren (en een maand is niet zo lang).

edit:

Als je vroeg reserveert en je weet nog niet precies hoeveel mensen, dan is het altijd mogelijk om dat aan te geven en op een latere datum het precieze aantal door te geven.

[ Voor 21% gewijzigd door Freee!! op 21-05-2003 16:48 . Reden: Aanvulling ]

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

• wacco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-03-2023

wacco

cli, hlt.

"Ja hallo, ik zou graag willen reserveren, ken dat?"
- "Maar natuurlijk meneer, wanneer en met hoeveel man bent u van plan te komen?"
"Nou ehh, over een maandje ofzo, met een man of tien/twintig"
- "Riiiight... blijft u rustig zitten waar u bent, het busje komt eraan."
LOL
...never mind :P

Maar wat is die mrJacks nou eigenlijk? Een soort van macD/bKing of meer een châteu de charmant á la student? En waar werd eigenlijk over gediscusseerd op de vorige meetings? Ik heb bij een w&l discussie echt géén idee, behalve dan dat er vast een paar mensen tussen zitten die het altijd beter weten (moi ;)) en een paar mensen die verdomt moeilijke woorden weten te gebruiken. :P

Spolap: Interactive webcomic

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11-2025
Wat betreft dat reserveren: Is het ons probleem dat we ver van te voren reserveren? Neen. Gewoon doen.

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:51

MaDLiVe

.-Observer-.

wacco schreef op 21 May 2003 @ 20:31:
"Ja hallo, ik zou graag willen reserveren, ken dat?"
- "Maar natuurlijk meneer, wanneer en met hoeveel man bent u van plan te komen?"
"Nou ehh, over een maandje ofzo, met een man of tien/twintig"
- "Riiiight... blijft u rustig zitten waar u bent, het busje komt eraan."
LOL
...never mind :P

Maar wat is die mrJacks nou eigenlijk? Een soort van macD/bKing of meer een châteu de charmant á la student? En waar werd eigenlijk over gediscusseerd op de vorige meetings? Ik heb bij een w&l discussie echt géén idee, behalve dan dat er vast een paar mensen tussen zitten die het altijd beter weten (moi ;)) en een paar mensen die verdomt moeilijke woorden weten te gebruiken. :P
Een dinnerroom voor arme sloebers (and that includes me :P). Het eten is overigens prima te veroberen.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• wacco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-03-2023

wacco

cli, hlt.

Hmm... klinkt goed. Nou we het er toch over hebben; weet iemand goede/goedkope (vr)eet tenten in haarlem en a'dam? Ik ben net naar haarlem verhuisd en weet dus megod niet waar ik moet wezen...

Spolap: Interactive webcomic

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Opi

wacco schreef op 22 May 2003 @ 00:14:
Hmm... klinkt goed. Nou we het er toch over hebben; weet iemand goede/goedkope (vr)eet tenten in haarlem en a'dam? Ik ben net naar haarlem verhuisd en weet dus megod niet waar ik moet wezen...
In A'dam zijn er zo veel leuke tentjes; pak een willekeurige zijstraat en er gaat een wereld voor je open. :)

• Opi
  • Niet online

Opi

Woei, nog 5 dagen en CP heeft al een sticky geklust. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Opi op 23-05-2003 12:14 ]

Verwijderd

Nog 1 maand en 5 dagen ;) Lijkt me overigens ruim op tijd...

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2003 12:14 ]

• Opi
  • Niet online

Opi

Die mods kan je wel heel erg snel op de kast krijgen. 8)7 ;) @ Dido & CP.

Verwijderd

Hmmm, herhaaldelijk moedwillig saboteren van een mod in functie. Dat wordt een note ;)

• Opi
  • Niet online

Opi

Ja, maar ... :/

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
* Attilla heeft net ff op voice mail Mr. Jacks ingesproken met de vraag of ik voor 16mensen kan reserveren. :P

Dit zijn er dus 2 teveel, mochten er zich nog 2 mensen aanmelden. :)

offtopic:
Captain Proton, ik ben met veel tegenzin accoord gegaan met je push message hoor. :P

[ Voor 25% gewijzigd door Attilla op 23-05-2003 13:20 ]

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:08
Bovenstaande figuur heeft net ff dit topic naar mij 'gespamd' :), die dag is nu nog leeg, dus kan prima wel ff langs komen, ff mijn IQ weer opvijzelen. :P

Count me dus maar in.

[ Voor 37% gewijzigd door Sassie op 23-05-2003 13:44 ]

• Attilla
Sassie schreef op 23 mei 2003 @ 13:43:
Bovenstaande figuur heeft net ff dit topic naar mij gespamd, aangezien ik dan toch niks te doen heb (hoop ik) kom ik ook nog wel even dan.

Count me dus maar in.
Wie, ikkuh ?? O-) O-)

Naja je staat er in de startpost bij, alleen het sticky moet 1 van de mensen doen met de super powers. ;)

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

VERROT! Ik kan niet. :( :(

Blijkt dat ik naar een of ander al bij voorbaat verschrikkelijk familieweekend toe moet ter ere van het vijftigjarig huwelijk van mijn grootouders.

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

• Attilla
Lord Daemon schreef op 23 May 2003 @ 15:46:
VERROT! Ik kan niet. :( :(

Blijkt dat ik naar een of ander al bij voorbaat verschrikkelijk familieweekend toe moet ter ere van het vijftigjarig huwelijk van mijn grootouders.
Geboortedatum Thursday 22 July 1982
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar mijn ouders verplichten mij weinig meer hoor. :P

• Freee!!

Freee!!

[Airwolf] schreef op 23 mei 2003 @ 15:55:
[...]
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar mijn ouders verplichten mij weinig meer hoor. :P
Dit lijkt me toch een familie-verplichting waar hij moeilijk onder uit kan (helaas).

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

[Airwolf] schreef op 23 May 2003 @ 15:55:
Ik kan het echt niet maken tegenover mijn grootouders (of de rest van de familie) om daar niet heen te gaan. Dat heeft niets met verplichtingen door mijn ouders te maken.

• Attilla
Lord Daemon schreef op 23 May 2003 @ 16:28:
[...]
Ik kan het echt niet maken tegenover mijn grootouders (of de rest van de familie) om daar niet heen te gaan. Dat heeft niets met verplichtingen door mijn ouders te maken.
Ja, snap ik ook wel. (* Attilla wijst naar smilie)
Toch jammer dat je niet kan komen. :'(

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

[Airwolf] schreef op 23 mei 2003 @ 20:43:
Ja, snap ik ook wel. (* Lord Daemon wijst naar smilie)
Toch jammer dat je niet kan komen. :'(
Ja. :'(

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-11-2025
[Airwolf] schreef op 23 May 2003 @ 15:55:
[...]

[...]

50-jaar huwelijk van je grootouders, dat wil je niet missen, onder andere omdat het eten vaak beter is dan bij de gemiddelde mr. Jacks, en waarschijnlijk gratis ( :9 ) drank.
Oh, je je kun die oudjes nog feliciteren...

Ik heb zelfs ngo een beter idee, waarom gaan we niet allemaal DAARHEEN? Gratis eten & drinken :) (jah * Rey Nemaattori = arme sloeber klaag me d'r maar voor aan :P )

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

• Christiaan
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-08-2021
Rey Nemaattori schreef op 24 mei 2003 @ 11:26:
50-jaar huwelijk van je grootouders, dat wil je niet missen, onder andere omdat het eten vaak beter is dan bij de gemiddelde mr. Jacks, en waarschijnlijk gratis ( :9 ) drank.
Oh, je je kun die oudjes nog feliciteren...

Ik heb zelfs ngo een beter idee, waarom gaan we niet allemaal DAARHEEN? Gratis eten & drinken :) (jah * Rey Nemaattori = arme sloeber klaag me d'r maar voor aan :P )
Kom jij eik ook? Ik zat in de lijst te kijken, maar zag je niet staan. Toch reply je hier best veel :) Laat even weten of je naam d'r ook op moet.

• Opi
  • Niet online

Opi

Uhm, misschien komt dit een beetje zeikerig over, maarre zijn er mensen die echt heel veel problemen hebben met de 21e? (ikzelf misschien een beetje ivm m'n één-maand-van-te-voren-aftel-fetish ;)). Onder het motto van hoe meer mensen hoe meer vreugd?

offtopic:
Evenals [Airwolf] vind ik PMs helemaal niet leuk, aangezien je bij zoiets naar de wensen van de (menselijke, dus aan willekeur onderhevige) mods moet dansen. :+

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Ik heb geen problemen met de 21e. :D

Verwijderd

Helaas, ik kan de 28e niet. Zit dan op een politiek congres.
Landsbelang gaat voor... ;)

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

21ste is ook goed. For GuTsake people just pick a date :P

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Reporting for duty!

De Diadem komt ook. Natuurlijk komt de Diadem!

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

• Diadem

Diadem

fossiel

Zeker nu ik zo'n l33t nieuw icon heb ;)

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

• Freee!!

Freee!!

OpifexMaximus schreef op 24 May 2003 @ 16:04:
Uhm, misschien komt dit een beetje zeikerig over, maarre zijn er mensen die echt heel veel problemen hebben met de 21e? (ikzelf misschien een beetje ivm m'n één-maand-van-te-voren-aftel-fetish ;)). Onder het motto van hoe meer mensen hoe meer vreugd?

offtopic:
Evenals [Airwolf] vind ik PMs helemaal niet leuk, aangezien je bij zoiets naar de wensen van de (menselijke, dus aan willekeur onderhevige) mods moet dansen. :+
Ondertussen heb ik wel problemen met de 21e, want dan heb ik een andere afspraak genoteerd toen de 28e vast stond / leek te staan.

• Attilla
Mr. Liu schreef op 26 mei 2003 @ 09:53:
[...]

Ondertussen heb ik wel problemen met de 21e, want dan heb ik een andere afspraak genoteerd toen de 28e vast stond / leek te staan.
Mja eerlijk gezegd had ik ook wel een beetje op de 28ste gerekent. Ik heb de 21ste nu nog niks geplanned, maar toch... :P

Daarbij denk ik dat de 28ste ivm. salarissen & stufi toch wel een handige datum is. Daarbij heb ik ook al Mr. Jacks gebeld (hebben me nog niet terug gebeld, maar ik bel vanmiddag nog ff).

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Tja, het is nu wat laat om nog de datum te veranderen. Ik zou zeggen: doe de 28e, en heb veel plezier!

• Morgoth
Sjonge, als ik het niet meer organiseer loopt het helemaal in de soep merk ik alweer, normaal kan altijd iedereen! :P ;)

Ach, mij haalt het niet uit de 21e of de 28e.

• Opi
  • Niet online

Opi

Gewoon de 28ste dus? Kan ik morgen alvast met de tweede aftelronde beginnen. :)
Morgoth schreef op 26 May 2003 @ 22:48:
Sjonge, als ik het niet meer organiseer loopt het helemaal in de soep merk ik alweer, normaal kan altijd iedereen! :P ;)
Als het W&L niet was, had ik je geschopt. ;)

Verwijderd

Ga vooral je gang hoor, ik zal niet ingrijpen ;)

• Dido
  • Laatst online: 11-01 18:51

Dido

heforshe

OpifexMaximus schreef op 27 May 2003 @ 14:54:
Gewoon de 28ste dus? Kan ik morgen alvast met de tweede aftelronde beginnen. :)
Je klinkt echt wanhopig alsof je niets beters te doen hebt :X
In SG zou ik dat niet goedkeuren, maar juist hier lijkt me dat geen probleem... zolang het maar wetenschappelijk verantwoord gebeurt.
Dus minimaal in tweevoud >:)
Het mag ook levensbeschouwelijk, maar dat raadt ik af... (Dan krijg je van die discussies als "als jij je voet beweegt zonder het doel te schoppen, maar ik beweeg enig lichaamsdeel van mij in de baan van je voet die dientengevolge met genoemd lichaamsdeel in aanraking komt, is er dan sprake van een schop, en zo jaa, kan er dan gesteld worden dat jij het was die schopte, aangezien dat impliceert dat de actie van jou uitging, terwijl het juist een actie van mij was die zorgde voor een essentieel onderdeel van het fenomeen schop, te weten de uiteindelijke aanraking; daarbij zal overigens rekening gehouden moeten worden met het feit dat een schop ook een schop kan zijn wanneer er geen aanraking plaatsvindt, te weten het geval dat het beoogde doel van schop gemist wordt - onnodig te noemen dat deze complicatie zeker van invloed is bij de determinatie van eerstgenoemde actie, de niet als schop bedoelde beweging die juist onbedoeld heeft geleid tot aanraking, als daadwerkelijke schop.)

Wat betekent mijn avatar?

• Freee!!

Freee!!

OpifexMaximus schreef op 27 May 2003 @ 14:54:
[...]
Je mag alleen modjes schoppen en dan nog alleen op de daartoe aangewezen plek :P

• Opi
  • Niet online

Opi

Woei nog een maand en dan is het zover.
@ Dido: komt idd een beetje wanhopig over. ;)
Mr. Liu schreef op 28 mei 2003 @ 09:16:
[...]

Je mag alleen modjes schoppen en dan nog alleen op de daartoe aangewezen plek :P
Morgje is oud-mod :P

• Freee!!

Freee!!

OpifexMaximus schreef op 28 May 2003 @ 15:25:
Woei nog een maand en dan is het zover.
@ Dido: komt idd een beetje wanhopig over. ;)

[...]

Morgje is oud-mod :P
Jachtseizoen is gesloten toen Morgoth weer een zwart kleurtje kreeg :P

• Opi
  • Niet online

Opi

Mr. Liu schreef op 28 May 2003 @ 15:30:
[...]

Jachtseizoen is gesloten toen Morgoth weer een zwart kleurtje kreeg :P
Says who? >:)

• Freee!!

Freee!!

Voorzichtig, anders ga ik een paar modjes schoppen om het jachtseizoen op jou te openen. Als je niet oppast krijg je in één keer zo'n mooi rood kleurtje om aan te geven dat je een doelwit bent :P

• Attilla
Hmm...

Ik heb vorige week Mr. Jacks gebeld en op hun voicemail (ook voor reserveringen) ingesproken. Daar heb ik gezegd dat ik een reservering voor 16 personen voor 28Juni 19.00 wil en gevraagd of ze me terug wilden bellen.

Maar tot nu toe hebben ze me niet terug gebeld en ik heb nu net en eergisteren gebeld, maar ik krijg constant de voicemail. :(

• Opi
  • Niet online

Opi

Misschien kan iemand die toch in Utrecht woont even langs gaan? Voicemail vind ik sowieso niet super betrouwbaar, maar wat moet dat moet. :)

@Mr.Liu: ROFLOL; als ze het maar laten. :)

• Attilla
Woei, nu geen voicemail.
De reservering is geregeld. :Y)

Zaterdag 28 Juni om 19:00 voor 16 personen.

[ Voor 30% gewijzigd door Attilla op 28-05-2003 16:22 ]

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

[Airwolf] schreef op 28 May 2003 @ 16:21:
Woei, nu geen voicemail.

Yes, eindelijk.

* MaDLiVe prikt datum!

• Fludizz
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
MaDLiVe schreef op 29 mei 2003 @ 03:41:
[...]

Yes, eindelijk.

* MaDLiVe prikt datum!
nu pas? ;) had ik allang geprikt :P

• Opi
  • Niet online

Opi

Woei, nog 4 weekjes. :)

• Gnoom
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-06-2024
(kick)

De sticky klopt toch niet meer vanwege de afmeldingen?

Iedereen is speciaal, behalve ik.

• Fludizz
  • Niet online
@Gnoom, geef de modjes ook eens wat tijd om et aan te passen...

@Lord Daemon: klote dat je dat 'feestje' ineens door je strot geduwt krijgt...

@datum: blij dat et de 28ste is... kweet nog niet eens of ik op de 21ste uberhaupt me stufi al binnen zou hebben...

extra note... mogelijkerwijs verhuis ik binnekort ook... ik ga iig proberen het zo te plannen dat et niet in de war komt met de meeting...

nog ff een vraagje... hoeveel geld ben je gemiddeld zo ongeveer kwijt bij 'Mr Jacks' of waar we ook maar gingen eten of iets dergelijks?
is voor mij van belang om te weten zodat ik dat ff kan inplannen... (klote IBG geeeft me weinig geld :()

• Opi
  • Niet online

Opi

Fludizz schreef op 02 June 2003 @ 14:44:
extra note... mogelijkerwijs verhuis ik binnekort ook... ik ga iig proberen het zo te plannen dat et niet in de war komt met de meeting...
Het zou wel leuk zijn al je er bij zou zijn. :) (Geldt ook voor de anderen hoor :))
nog ff een vraagje... hoeveel geld ben je gemiddeld zo ongeveer kwijt bij 'Mr Jacks' of waar we ook maar gingen eten of iets dergelijks?
is voor mij van belang om te weten zodat ik dat ff kan inplannen... (klote IBG geeeft me weinig geld :()
Voor eten moet je uitgaan van max zo'n 15-20 euro (incl. drankjes 2 a 3). Denk ik althans.

• Fludizz
  • Niet online
dan hoop ik dat et dan niet zo heet is als nu, ik verbrand me handen aan de toetsen van me laptop... en dan staat ie niet eens in de zon...

als et wat koeler is blijf ik wel rond die 2 à 3 drankjes denk ik :)
(hoewel 15-20 euro voor mij in principe ook al veel geld is, maargoed...)

• Attilla
Gnoom schreef op 02 juni 2003 @ 10:09:
(kick)

De sticky klopt toch niet meer vanwege de afmeldingen?
Ik heb wel gelijk de startpost geedit, maar de mods zijn te lui om het sticky aan te passen. :+

• Fludizz
  • Niet online
[Airwolf] schreef op 02 June 2003 @ 18:33:
[...]

Ik heb wel gelijk de startpost geedit, maar de mods zijn te lui om het sticky aan te passen. :+
Schop een Modje? 8)7 :P ach, we kijken toch alleen maar in dit topic :) wat maakt et uit? zolang et hier maar goed geregeld is...

• Morgoth
Tis net hoeveel je wilt uitgeven. Je hebt bij Mr. Jacks voor een euro of 5 een prima pizza en dan nog drankjes (die normaal geprijst zijn). Bij daar waar we gaan drinken kan jezelf bepalen of je meedrinkt of niet, dat heb je allemaal zelf in de hand :).
[Airwolf] schreef op 02 juni 2003 @ 18:33:
[...]

Ik voelde me een fractie van een nanoseconde aangesproken, totdat ik besefte dat ik me niet aangesproken kan voelen in dit geval. 8)7

[ Voor 42% gewijzigd door Morgoth op 03-06-2003 16:46 ]

• Attilla
Morgoth schreef op 03 June 2003 @ 16:44:
Ik voelde me een fractie van een nanoseconde aangesproken, totdat ik besefte dat ik me niet aangesproken kan voelen in dit geval. 8)7
Je mag je best aangesproken voelen hoor, dat is mijn probleem niet. :+

• Christiaan
Aangepast :)

• Fludizz
  • Niet online
misschien een subtiel schopje?

@Morgoth: je mist het toch wel een beetje he, dat mod zijn ;)

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Fludizz schreef op 05 June 2003 @ 23:11:
misschien een subtiel schopje?

@Morgoth: je mist het toch wel een beetje he, dat mod zijn ;)
Hij zal stug ontkennen :P

• Rey Nemaattori
ChristiaanVerwijs schreef op 24 May 2003 @ 13:57:
[...]

Kom jij eik ook? Ik zat in de lijst te kijken, maar zag je niet staan. Toch reply je hier best veel :) Laat even weten of je naam d'r ook op moet.
Tis goed om te horen dat iig IEMAND mij opmerkt :P

kweenie of ik wel moet komen, tis natuurlijk wel een manier om meer mense te leren kennen :)
[Airwolf] schreef op 28 May 2003 @ 15:51:
Hmm...

Ik heb vorige week Mr. Jacks gebeld en op hun voicemail (ook voor reserveringen) ingesproken. Daar heb ik gezegd dat ik een reservering voor 16 personen voor 28Juni 19.00 wil en gevraagd of ze me terug wilden bellen.

Maar tot nu toe hebben ze me niet terug gebeld en ik heb nu net en eergisteren gebeld, maar ik krijg constant de voicemail. :(
Ga eens langs, of is dat te ver fietsen???
Ik heb btw geen flauw idee wat deze mr. jacks is, fast-f00d keten?

• Christiaan
Rey Nemaattori schreef op 06 juni 2003 @ 00:13:

kweenie of ik wel moet komen, tis natuurlijk wel een manier om meer mense te leren kennen :)
We zijn niet zo eng ;)

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Rey Nemaattori schreef op 06 June 2003 @ 00:13:
[...]

Bovendien is het gezellig en ehm...[vul hier iets positiefs in]

[...]
Ga eens langs, of is dat te ver fietsen???
Ik heb btw geen flauw idee wat deze mr. jacks is, fast-f00d keten?
Sort off, maar wel degelijk eten, chagerijnig personeel (zo nu en dan :+).

Als het goed is heeft Airwolf het al geregeld.

[ Voor 5% gewijzigd door MaDLiVe op 06-06-2003 00:59 ]

• Rey Nemaattori
MaDLiVe schreef op 06 June 2003 @ 00:59:

[...]

:D chagarijnig personeel :D

• Opi
  • Niet online

Opi

Jij wel :P

@ Rey Nemaattori: gewoon komen, er is niks engs aan en het is natuurlijk een veel makkelijkere manier om bij de mods te gaan slijmen. :P ;)
Ja, als een of andere snuggere gast opeens door de zaal gaat schetteren dat ze vergeten zijn de desserts te verrekenen, kan je wel een paar vreemde gezichten verwachten. :o

• Dido
  • Laatst online: 11-01 18:51

Dido

heforshe

Dat ik dat ooit eens in een waarschijnlijk beschonken toestand heb gezegd heeft je wel geraakt, he? :+
ChristiaanVerwijs in "W&L Meeting Part VI"
Daar zij nog bij vermeld dat ik een vrij levendige fantasie heb, dus het al gauw meevalt >:)

Wat betekent mijn avatar?

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

OpifexMaximus schreef op 06 June 2003 @ 09:31:
[...]
Jij wel :P

@ Rey Nemaattori: gewoon komen, er is niks engs aan en het is natuurlijk een veel makkelijkere manier om bij de mods te gaan slijmen. :P ;)

[...]

Ja, als een of andere snuggere gast opeens door de zaal gaat schetteren dat ze vergeten zijn de desserts te verrekenen, kan je wel een paar vreemde gezichten verwachten. :o
Wij zaten aan de tafel van 4, naast ons hadden ze zo een kassa en daar werden echt een paar medewerkers voor paal gezet door de opperchagerijn >:)

[ Voor 3% gewijzigd door MaDLiVe op 06-06-2003 12:08 ]

• Attilla
[Airwolf] schreef op 28 May 2003 @ 16:21:
Woei, nu geen voicemail.

Jepz O-) O-)

• Diadem

Diadem

fossiel

Laat ik ook eens sociaal doen en mij aanmelden. Ik was al lang van plan te komen, maar bij deze weten jullie het ook ;)

Dus jullie favoriete ex-mod is ook weer van de partij.

• Fludizz
  • Niet online
Woei :) hoe meer zielen hoe meer vreugd Diadem! :)

enneh, ik bespeur wat eigendunk daar ;)

hoewel... ;) een grote massa Wetenschappers en Levensbeschouwers kan eng worden :P

zolang et maar gezellig word :)

[ Voor 14% gewijzigd door Fludizz op 10-06-2003 21:20 . Reden: typo ]

• Attilla
Diadem schreef op 10 juni 2003 @ 21:07:
Laat ik ook eens sociaal doen en mij aanmelden. Ik was al lang van plan te komen, maar bij deze weten jullie het ook ;)

Dus jullie favoriete ex-mod is ook weer van de partij.
Favoriet :?, wie zegt dat. :+

Maar je staat iig in het lijstje van de topicstart erbij, dus het zal een paar dagen duren voor je in het sticky staat. :P

• Diadem

Diadem

fossiel

Ik, dat zie je toch :+

En ik kom toch minstens in de top3 voor, mag ik hopen.
Maar je staat iig in het lijstje van de topicstart erbij, dus het zal een paar dagen duren voor je in het sticky staat. :P
mooi.

• Diadem

Diadem

fossiel

*schop*

Wanneer kom ik in het sticky topic?

• Opi
  • Niet online

Opi

Diadem schreef op 13 June 2003 @ 10:08:
*schop*

Wanneer kom ik in het sticky topic?
Je staat er allang in. :)

Woei, nog 15 nachtjes slapen. :)

• Attilla
Ehh :?
Waar dan ?

Alleen in de begin post hoor. :)

• Opi
  • Niet online

Opi

[Airwolf] schreef op 13 June 2003 @ 12:51:
[...]

Ehh :?
Waar dan ?

Alleen in de begin post hoor. :)
De D en de I van Dido, de A van Sassie, nogmaals de D van Dido en de E en de M van OpifexMaximus. O-) Dat zijn naam er niet expliciet bij staat hoeft ook niet. Diadem is altijd onder ons.

offtopic:
En nu maar hopen dat ze dit argument slikken ;)

• Fludizz
  • Niet online
OpifexMaximus schreef op 13 June 2003 @ 12:55:
[...]

De D en de I van Dido, de A van Sassie, nogmaals de D van Dido en de E en de M van OpifexMaximus. O-) Dat zijn naam er niet expliciet bij staat hoeft ook niet. Diadem is altijd onder ons.

offtopic:
En nu maar hopen dat ze dit argument slikken ;)
beetje vergezocht niet? ;)

niet dat ik dat erg vind :P ik zoek vaak diepgang waar geen diepgang is :P

• Opi
  • Niet online

Opi

Woei, nog 2 weekjes. :)
Fludizz schreef op 13 June 2003 @ 22:29:ik zoek vaak diepgang waar geen diepgang is :P
Daar is W&L toch ook voor bedoeld? :P

• Fludizz
  • Niet online
ja ok... das ook weer waar :P hou eens op met zo logisch doen :P

gaan we ook zo logisch doen tijdens het eten?
of diepgang zoeken bij de manier waarop zo'n bordje gevult is? of de logica achter de diepgang waarom het bordje zo gevult is :P

• Christiaan
Jullie gaan je moderators aanbidden, wat denk jij nou......

• Morgoth
De logica achter de diepgang :?. Dat klinkt diep!

• Attilla
ChristiaanVerwijs schreef op 14 June 2003 @ 17:54:
Ik wil inderdaad jou gevoel voor humor wel eens mee maken irl. :+

• Christiaan
[Airwolf] schreef op 14 June 2003 @ 18:29:
Hoe moet ik dat opvatten? Als 'op het forum kom je over als een droge aap, dus in het echt kan het niet veel beter zijn' of 'ik lig iedere dag dubbel om die hilarische opmerkingen van je! dat wordt feest IRL'. :D

• Fludizz
  • Niet online
ChristiaanVerwijs schreef op 14 June 2003 @ 17:54:
mocht je willen :P :P
Morgoth schreef op 14 June 2003 @ 17:56:
De logica achter de diepgang :?. Dat klinkt diep!
vond ik ook al ;) niet dat ik dat nog volg, maargoed :P das een ander probleem :)
ChristiaanVerwijs schreef op 14 June 2003 @ 18:35:
[...]

Hoe moet ik dat opvatten? Als 'op het forum kom je over als een droge aap, dus in het echt kan het niet veel beter zijn' of 'ik lig iedere dag dubbel om die hilarische opmerkingen van je! dat wordt feest IRL'. :D
dat laten we wijselijk in het midden vermoed ik :P

laten we daaar maar geen riskante uitspraken over doen 8)7

maargoed...

offtopic:
Nightwish :D met jou kan ik praten ChristiaanVerwijs :D

[ Voor 6% gewijzigd door Fludizz op 14-06-2003 18:40 ]

Verwijderd

Ik dan ook vast wel met jou, Fludizz ;)

• Fludizz
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 juni 2003 @ 18:45:
Ik dan ook vast wel met jou, Fludizz ;)
jij ook nightwish fan? :)

'k wist niet dat het zo populair was onder de tweakers ;)

Verwijderd

Zie icoon :P Het is allemaal de schuld van LD, natuurlijk.

• Morgoth
Alles is altijd de schuld van LD :(.

• Fludizz
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 June 2003 @ 18:50:
Zie icoon :P Het is allemaal de schuld van LD, natuurlijk.
nu je het zegt herken ik hem idd ineens :D

[diehardnerdmode]

Whizz neemt klapdoos mee ;)
ik ook :) Whizz heb CDROM drive, ik niet ;P
zou je de CD's van nightwish die je hebt mee willen nemen? 8)7

[/diehardnerdmode]

Whizz wil geen nightwish op klapdoos :(

code:
1
2
3
[18:54:54] <WhizzCat> nightiwsh??
[18:54:56] <WhizzCat> op mijn bak???
[18:55:01] <WhizzCat> dat denk ik dus echt niet :)

• Attilla
ChristiaanVerwijs schreef op 14 June 2003 @ 18:35:
[...]

Optie 2. :P

• Rey Nemaattori
Fludizz schreef op 14 June 2003 @ 18:47:
[...]

jij ook nightwish fan? :)

'k wist niet dat het zo populair was onder de tweakers ;)
nightwish roeleert zwaar (zei hij met brede glimlach, luisterend naar "End of al Hope"

Naja ik denk dat ik dan ook maar kom :)

• Attilla
Rey Nemaattori schreef op 14 juni 2003 @ 20:03:
Naja ik denk dat ik dan ook maar kom :)
Denk of weet zeker ?

• Fludizz
  • Niet online
[Airwolf] schreef op 14 juni 2003 @ 20:13:
[...]

Denk of weet zeker ?
ik hoop zeker weten :P hoe meer zielen hoe meer vreugd he :)

hoe meer we op de diepgang van de logica achter diepgang ingaan 8)7

• Opi
  • Niet online

Opi

[Airwolf] schreef op 14 June 2003 @ 18:29:
[...]

Nee hoor. :+ ;)

• Rey Nemaattori
Fludizz schreef op 14 juni 2003 @ 20:35:
[...]

ik hoop zeker weten :P hoe meer zielen hoe meer vreugd he :)

hoe meer we op de diepgang van de logica achter diepgang ingaan 8)7
Ik weet ut wel zeker, maar wat ik me afvraag, hoeveel geld moet ik meej sjouwen? evt. nog drank?

• Opi
  • Niet online

Opi

Rey Nemaattori schreef op 15 June 2003 @ 13:43:
[...]
Ik weet ut wel zeker, maar wat ik me afvraag, hoeveel geld moet ik meej sjouwen? evt. nog drank?
Je kan ook gewoon je pinpas meenemen. ;) Ff serieus; met 20 euro kom je denk ik wel een heel eind, al zou ik voor de zekerheid 10 euro extra meenemen, mocht er iets heel onverwachts gebeuren (misschien lopen we langs een mooie boekenzaak ;)).

• WhizzCat
  • Laatst online: 03-10-2025

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

OpifexMaximus schreef op 15 June 2003 @ 13:45:
[...]

Je kan ook gewoon je pinpas meenemen. ;) Ff serieus; met 20 euro kom je denk ik wel een heel eind, al zou ik voor de zekerheid 10 euro extra meenemen, mocht er iets heel onverwachts gebeuren (misschien lopen we langs een mooie boekenzaak ;)).
en die zijn er nog al in Utrecht :9~

Btw, heb jij nog belangstelling voor een fijne Duitse bijbel?

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

• Christiaan
Je moet 100 euro meenemen. 90 geef je aan mij omdat dat nu eenmaal is wat mensen moeten betalen om mijn glorie te aanschouwen, de rest mag je zelf houden. :+

• WhizzCat
  • Laatst online: 03-10-2025

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

ChristiaanVerwijs schreef op 15 juni 2003 @ 13:57:
Je moet 100 euro meenemen. 90 geef je aan mij omdat dat nu eenmaal is wat mensen moeten betalen om mijn glorie te aanschouwen, de rest mag je zelf houden. :+
Christiaan trakteert dus op het eten en drinken :Y)

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

• Fludizz
  • Niet online
WhizzCat schreef op 15 June 2003 @ 13:58:
[...]

ik stem voor ;)

maar stem tegen de 100 euro betalen :P

• Christiaan
WhizzCat schreef op 15 juni 2003 @ 13:58:
Ok! Als jij dan 100 euro meeneemt! Dan neem ik jullie mee naar de Mac, prop jullie vol met goedkope fastfood en fiets dan lekker terug naar Zeist wetende dat ik een rijke stinkerd ben.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.