Geef je op voor de W&L meeting op 28 juni!

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 627 views sinds 30-01-2008

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Aangezien de laatste poging van een meeting (W&L Meeting Part VI) is mislukt, is het wel handig om het nogmaals te proberen. Captain Proton en Christiaan Verwijs zijn op dit moment een beetje druk met andere dingen, vandaar dat ik het voortouw neem om een meeting te organiseren.

Wat: De zes-en-halfste W&L meeting!
Waar: Utrecht
Wanneer: Zaterdag 28 Juni
Hoe laat: 16:00 op Utrecht CS op de meetingpoint onder de blauwe borden. Om een uur of 18:00 gaan we bij Mr. Jacks. eten.

Wie komen er ?

[Airwolf]
Morgoth
ChristiaanVerwijs
Fludizz
WhizzCat
OpifexMaximus
Dido
MaDLiVe
Absolyte
Mr. Liu
Q-collective
wacco
Gnoom
Sassie
Diadem
Rey Nemaattori*
127.0.0.1
Durden
JustMental
Captain Proton
Sandalf

* = denkt misschien te komen

Voor allen die misschien te laat denken te komen, mijn gsm nr. is 06-14279705.
Dus bel gerust als je ons niet kan vinden, of dat er iets anders is.

[ Voor 131% gewijzigd door Attilla op 26-06-2003 17:16 ]

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Doe maar alsof ik elke dag kan! Mocht dit nog veranderen, dna horen jullie het. :)

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

• Attilla
Done. :7

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11-2025
We zouden bij Mr. Jacks gaan eten, zie ook: Morgoth in "W&L Meeting Part VI gaat niet door op 19" :). "16:00 op Utrecht CS op het meetingpoint (onder de blauwe borden met vertrektijden van treinen). Dan gaan we bij Florin drinken en vervolgens om 18.30 bij Mr. Jacks eten (daarna zien we dan wel weer). ".

Er komen veel arme studenten, zoals ik, en dan is Mr. Jacks toch wel wat prettiger dan Florin (die een stuk duurder is).

Verder kan ik elk van de drie dagen.

• Christiaan
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-08-2021
Alle data kunnen.

• Attilla
Morgoth, ik weet niet hoeveel mensen er komen die student zijn. Ik ben dat namelijk niet meer, dus als er nog meer zijn die geen student zijn en die allemaal zoiets hebben van nou we leggen wel wat bij voor de rest ?

Misschien is dit een idee, dan heb je toch een misschien iets meer fatsoenlijkere maaltijd en niemand hoeft zich te bekommeren om het geld.

• Fludizz
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Morgoth schreef op 28 April 2003 @ 22:57:
[..]

Er komen veel arme studenten, zoals ik, en dan is Mr. Jacks toch wel wat prettiger dan Florin (die een stuk duurder is).

Verder kan ik elk van de drie dagen.
Agreed...

Voor zover ik weet kan ik ieder van de drie dagen :)
Heb goeie dingen van WhizzCat en CrazyA gehoord :)

ik wil ook mee :>

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10-2025

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Hey, ik wil niet lullig doen ofzo, maar 12 juni is echt op een donderdag dacht ik. dat zal dan 14 juni zijn....?

Hoe dan ook, ik kan op alle drie de data aanwezig zijn op de roemruchte meeting :)

edit: * WhizzCat schenkt alvast een borrel in ter ere van de aankomende meeting

Johnny Walker Red Label :9

[ Voor 27% gewijzigd door WhizzCat op 29-04-2003 00:28 ]

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

[Airwolf] schreef op 28 april 2003 @ 23:09:
Morgoth, ik weet niet hoeveel mensen er komen die student zijn. Ik ben dat namelijk niet meer, dus als er nog meer zijn die geen student zijn en die allemaal zoiets hebben van nou we leggen wel wat bij voor de rest ?

Misschien is dit een idee, dan heb je toch een misschien iets meer fatsoenlijkere maaltijd en niemand hoeft zich te bekommeren om het geld.
Mja, dat lijkt me dan weer het andere uiterste, maar ik heb al eerder geageerd tegen Mr. Jacks. Het is zo gemakkelijk om ergens te eten waar het wat minder slecht is, en van een paar euro gaat zelfs een student als ik niet dood.

• Attilla
WhizzCat schreef op 29 april 2003 @ 00:26:
Hey, ik wil niet lullig doen ofzo, maar 12 juni is echt op een donderdag dacht ik. dat zal dan 14 juni zijn....?
Klopt ja, typo. :)
Lord Daemon schreef op 29 april 2003 @ 00:37:
[...]
Mja, dat lijkt me dan weer het andere uiterste, maar ik heb al eerder geageerd tegen Mr. Jacks. Het is zo gemakkelijk om ergens te eten waar het wat minder slecht is, en van een paar euro gaat zelfs een student als ik niet dood.
Ja, dat bedoel ik zegmaar.
Persoonlijk eet ik zelfs liever bij de Mac dan bij Mr. Jacks (en ik vind MAc niet lekker)

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

[Airwolf] schreef op 29 april 2003 @ 00:57:
Ja, dat bedoel ik zegmaar.
Persoonlijk eet ik zelfs liever bij de Mac dan bij Mr. Jacks (en ik vind MAc niet lekker)
Ok, ik eet persoonlijk liever bij Mr Jacks dan bij de Mac, en daar hoef ik zelfs geen fractie van een seconde over na te denken. Fastfood-ketens moeten dood. Bah. Nog afgezien van het feit dat McDonalds het moreel slechte is.

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Opi

* Opi kan ook elke dag.

Ik blijf even buiten de strijd betreffende de eetgelegenheid. Eventueel neem ik een pakje noodles mee. :P

• Attilla
Lord Daemon schreef op 29 april 2003 @ 10:20:
[...]
Ok, ik eet persoonlijk liever bij Mr Jacks dan bij de Mac, en daar hoef ik zelfs geen fractie van een seconde over na te denken. Fastfood-ketens moeten dood. Bah. Nog afgezien van het feit dat McDonalds het moreel slechte is.
Tuurlijk, dat is ook maar net hoe je het bekijkt.
Maar ik denk dat het (zelfs al toen ik een bijbaantje had) nou niet _erg_ veel uitmaakt of je voor 4 euro of voor 7 euro eet.

• Dido
  • Laatst online: 11:53

Dido

heforshe

Jammer jongens, zo makkelijk kom je niet van me af: ik kan wederom alle drie de dagen :)

Wat betekent mijn avatar?

• Christiaan
Dido schreef op 29 April 2003 @ 11:11:
Jammer jongens, zo makkelijk kom je niet van me af: ik kan wederom alle drie de dagen :)
He shit >:)

• Opi
  • Niet online

Opi

Kom maar, jochie. Afbeeldingslocatie: http://www.i2paq.org/pet.gif ;)

• Christiaan
Afbeeldingslocatie: http://balusc.xs4all.nl:8003/GOT/Smiles/OMG.gif

wat doe je nou raar man? :)

• Opi
  • Niet online

Opi

Ik probeer je te troosten, maar als je dat niet wil los je het zelf maar op. ;)
(Probeer je een beetje aardig te doen, keren ze zich tegen je 8)7)

• Fludizz
  • Niet online
Whehehe :) zoals dit topic loopt belooft et een leuke meeting te worden :+

8)7

• Attilla
Fludizz schreef op 29 April 2003 @ 13:55:
Whehehe :) zoals dit topic loopt belooft et een leuke meeting te worden :+

8)7
Kom je ook dan ?

• Gnoom
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-06-2024
Ik vond het eten bij Mr. Jacks eigenlijk helemaal niet zo slecht, dus op dat gebied is het voor mij in ieder geval geen probleem als we daar gaan eten (als ik kan op de genoemde data). Het enige nare aan die zaak was het personeel eigenlijk, maar als bijvoorbeeld absolyte zich inhoud :P, en ze deze keer echt doorhebben hoeveel mensen er komen, dan moet het toch allemaal goed gaan......toch :?

Iedereen is speciaal, behalve ik.

• Fludizz
  • Niet online
lees voor je blaat :+ 8)7 sta allang in de lijst :P

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:22

MaDLiVe

.-Observer-.

Gnoom schreef op 29 april 2003 @ 14:27:
Ik vond het eten bij Mr. Jacks eigenlijk helemaal niet zo slecht, dus op dat gebied is het voor mij in ieder geval geen probleem als we daar gaan eten (als ik kan op de genoemde data). Het enige nare aan die zaak was het personeel eigenlijk, maar als bijvoorbeeld absolyte zich inhoud :P, en ze deze keer echt doorhebben hoeveel mensen er komen, dan moet het toch allemaal goed gaan......toch :?
Ik kom ook, enuh, doe voor mij maar florin, voedsel is wat goedkoper en het vult beter.

Bovendien vormt het personeel een interessant object. Ik voorals nog al de 3 genoemde data.

( de laatste meeting had imho een geslaagde opzet )

[ Voor 4% gewijzigd door MaDLiVe op 29-04-2003 15:17 ]

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• Attilla
Fludizz schreef op 29 april 2003 @ 14:32:
[...]

lees voor je blaat :+ 8)7 sta allang in de lijst :P
Ik heb je er zelf nog in gezet |:( O-)

• Opi
  • Niet online

Opi

@ Fludizz: supermooie sig waar heb je die vandaan of ben je zo creatief dat je die zelf verzonnen hebt? :)

• Morgoth
Hmja, ik vind het eten bij Mr. Jacks qua smaak prima. Ik kan niet zeggen dat het eten bij Florin lekkerder is, het is iig het prijs verschil wat betreft smaak niet waard. En om nu de rijkeren het geld te laten bij leggen vind ik ook weer een beetje overdreven....

En over het algemeen zijn de meeste mensen die komen student :).

Ik stem voor Mr. Jacks...

• Attilla
Morgoth schreef op 29 April 2003 @ 16:53:
Ik stem voor Mr. Jacks...
Zal ik dan maar een poll maken in de startpost ?
Ik bedoel tis toch handig om het dan maar met zijn allen te beslissen. :)

• Morgoth
Is goed :).

• Attilla

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Ik stemde overig, en stel voor dat we ergens een aan de werf gelegen pizzeria of zo bezoeken, die wat betere kwaliteit is dan Mr Jacks. Die zijn er zeker.

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

We kunnen ook met zun allen bij mij oma Indisch gaan eten :9

8)7

Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Verwijderd

Noteer mij voor alle dagen en zet ook maar 1 stem bij Mr Jacks. Dank.

• Fludizz
  • Niet online
OpifexMaximus schreef op 29 april 2003 @ 15:31:
@ Fludizz: supermooie sig waar heb je die vandaan of ben je zo creatief dat je die zelf verzonnen hebt? :)
ik wou dat het echt mijn creatie was...
nee, ik heb deze ongeveer half jaar tot jaar geleden gelezen op irc...
op een heel rustig netwerk... iemand die bij de nickname 'Melody' rondloopt had deze zin in het duits gesproken... Later had (op mijn verzoek) een vriend van me (dieppiej) hem vertaalt naar het engels...

this one is here to stay :)

• Morgoth
Verwijderd schreef op 30 april 2003 @ 11:30:
Noteer mij voor alle dagen en zet ook maar 1 stem bij Mr Jacks. Dank.
Dat moet je zelf doen, zie de eerste post. Dat kunnen andere mensen niet voor je aangezien je maar 1x per ip-adres mag stemmen. Slim he? :)

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:59

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

* Freee!! kan alle drie de genoemde data en is zeker van plan te komen.

Wat betreft eten, ik stem voor overige (King Arthur's).

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Mr. Liu schreef op 01 mei 2003 @ 12:08:
* Lord Daemon kan alle drie de genoemde data en is zeker van plan te komen.

Wat betreft eten, ik stem voor overige (King Arthur's).
Mja, bij King Arthur's ben je meteen 15 euro kwijt voor een hoofdgerecht, terwijl je een goede pizza kan eten voor 8 a 10.

• Morgoth
Als we niet bij Mr. Jacks gaan eten stem ik voor dat restaurant waar (oa) Lord Daemon, Absolyte en ik gister hebben gegegeten. Lekker eten, niet al te duur (goedkoper dan zowel florin als king arthur, maar natuurlijk duurder dan Mr. Jacks). Het eten was er prima.

Ik weet de naam alleen even niet, het is in ieder geval goed bereikbaar.

[ Voor 18% gewijzigd door Morgoth op 01-05-2003 17:50 ]

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

For your info: dat was dus exact zo'n plaats waar je een pizza kan eten voor 8 tot 10 euro. :)

• Opi
  • Niet online

Opi

Dan nemen wie die. Zal ik trouwens bierviltjes meenemen voor eventuele polls. >:)
@ Morgoth: die liggen toch niet nog steeds op je bureau?

Misschien een overbodige opmerking maar na een van eerder genoemde dagen is het volgens mij vaderdag. Ik kan me voorstellen dat dit voor sommigen problemen zou kunnen betekenen, al kunnen we ook met z'n allen cadeautjes gaan kopen. :)

• Morgoth
Lord Daemon schreef op 01 May 2003 @ 20:19:
For your info: dat was dus exact zo'n plaats waar je een pizza kan eten voor 8 tot 10 euro. :)
En een erg lekkere macaroni nog-iets :9~. Weet jij hoe die heette (niet die macaroni maar dat restaurant :))? Als we daar willen eten hebben we wel een tel.nr nodig om te reserveren.
OpifexMaximus schreef op 01 May 2003 @ 21:43:
@ Morgoth: die liggen toch niet nog steeds op je bureau?
Eh... niet op m'n bureau nee :D.

[ Voor 18% gewijzigd door Morgoth op 01-05-2003 23:56 ]

• Christiaan
Ik vind eten bij MrJacks ok, maar een ander (goedkoop) restaurant vind ik ook best ;)

• Attilla
Weet je wat....
Anders spreken we gewoon niks af en dan zien we het allemaal wel. :)

• Christiaan
[Airwolf] schreef op 02 mei 2003 @ 11:10:
Weet je wat....
Anders spreken we gewoon niks af en dan zien we het allemaal wel. :)
Da's riskant met een grote groep.

• Morgoth
Dat lijkt me geen goed idee met zo'n grote groep... reserveren is wel zo handig in dit geval, anders heb je kans dat je lang bezig bent voordat ze een plek voor je hebben of belandt je uiteindelijk bij de mac.

Overigens toen ik dit nog organiseerde nam ik in dit soort situaties gewoon een beslissing :P (en volgens mij is dat restaurant waar Victor het over had waar je een pizza vanaf 7,5 euro oid kan bestellen een mooi compromis tussen Mr. Jacks en the florin. Qua prijs zit het er tussen in)

• Attilla
Tja goed, opzich zijn er natuurlijk wel de meeste stemmen voor Mr. Jacks. :P

Maargoed, als jullie een naam hebben van die andere zaak dan kiezen we die gewoon <punt>. Dan kunnen we daarna de datum kiezen, zodat ik even kan reserveren. :)

Verwijderd

Punt? Zijn we plotseling in de absolute waanzin gestort en hebben we nu het heldere zicht verloren op alles wat goed, schoon en nastrevenswaardig is!? Het lijkt mij een klare zaak dat het Mr. Jacks wordt zolang er geen nieuwe poll wordt gemaakt waarin dat nieuwe restaurant - waar ik zoals je kunt lezen ook afgelopen woensdag ben geweest - wordt opgenomen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2003 16:43 ]

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Verwijderd schreef op 02 mei 2003 @ 16:41:
Punt? Zijn we plotseling in de absolute waanzin gestort en hebben we nu het heldere zicht verloren op alles wat goed, schoon en nastrevenswaardig is!? Het lijkt mij een klare zaak dat het Mr. Jacks wordt zolang er geen nieuwe poll wordt gemaakt waarin dat nieuwe restaurant - waar ik zoals je kunt lezen ook afgelopen woensdag ben geweest - wordt opgenomen.
Een klare zaak? Alleen als je het met de oogkleppen van de democratie op bekijkt!

Toch? ;)

• Morgoth
Ach of we nou bij Mr. Jacks eten of bij dat ene restaurant waarvan we de naam niet weten: het boeit me niet.

Ik bemoei me er verder niet mee (of er moeten ineens voorstellen komen die buiten een der deze twee gaan :)).

Verwijderd

Een klare zaak? Alleen als je het met de oogkleppen van de democratie op bekijkt!
Toch?
Oogkleppen? Laat het enige Rechtvaardige beslissingssysteem Zegevieren!

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Verwijderd schreef op 02 mei 2003 @ 19:24:
Oogkleppen? Laat het enige Rechtvaardige beslissingssysteem Zegevieren!
Rechtvaardigheid is een mooie naam voor wreedheid en repressie. Als dat de beste eigenschap van de democratie is schieten we er weinig mee op.

(Let wel, ik zeg niet dat ik anti-democraat ben. Maar overtuigd van de glorieuze superioriteit van ons regeringssysteem ben ik ook allerminst.)

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Lord Daemon schreef op 02 May 2003 @ 19:35:
[...]
Rechtvaardigheid is een mooie naam voor wreedheid en repressie. Als dat de beste eigenschap van de democratie is schieten we er weinig mee op.

(Let wel, ik zeg niet dat ik anti-democraat ben. Maar overtuigd van de glorieuze superioriteit van ons regeringssysteem ben ik ook allerminst.)
Feitelijk zijn wij ook geen echte democratie natuurlijk. Wij zijn een (monarchiële :? ) parlementaire democratie. Dat ons rechtssysteem neit altijd even goed werkt is net zo goed te wijten aan ons die voor deze afgevaardiging hebben gekozen tijdens een fenomeen dat "verkiezingen" heet, als de lui die er po dit moment in Den Haag de grootste lepel in de pap hebben.

Daarom zeg ik: "Weg met de verkiezingen!" Daar schieten we toch niks mee op en het wordt alleen maar één grote puinhoop, enfin, laten het hierbij houden en verder discussieren over iets dat toch wat dichter bij ons staat, namelijk de wetenschap en de eventuele uitkomst van ons hoogstaand dineetje in een nog nader overeen te komen locatie ergens in de weelderige binnenstad van ons mooie Utrecht B)

• Attilla
Goed, maar we gaan hier nogal offtopic. :)

Mij maakt het persoonlijk niet uit waar we gaan eten, maar daar eeuwig over discussieren heeft natuurlijk ook weinig zin. Gezien de uitkomst van de poll is het dus wel duidelijk dat Mr. Jacks gekozen moet worden. Als we nu gewoon zeggen: "Dat doen we", dan kunnen we 1 van de datums prikken. :)

• Morgoth
Doen we.

• Attilla

• Fludizz
  • Niet online
ik geef deze draad ff een liev klein schopje onder z'n kont :) hij loopt niej echt lekker :P
:>

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Prik gewoon een datum, zou ik zeggen. :)

• Fludizz
  • Niet online
Persoonlijk vote ik voor 28 :)
misschien idee om een poll ervoor te maken? 8)7

• Christiaan
D'r gaan toch wel meer mensen komen. Tsssk

• Attilla
Fludizz schreef op 05 mei 2003 @ 21:56:
Persoonlijk vote ik voor 28 :)
misschien idee om een poll ervoor te maken? 8)7
Mja de 28ste lijkt mij handig. Dan is iig mijn salaris net binnen, is toch wel handig en voor veel mensen zal ook hun stufi dan wel binnen zijn.

• Freee!!

Freee!!

[Airwolf] schreef op 05 May 2003 @ 22:59:
[...]
Dan is iig mijn salaris net binnen, is toch wel handig
[...]
Dat is in ieder geval een overtuigend argument _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

• Fludizz
  • Niet online
Mr. Liu schreef op 06 mei 2003 @ 09:41:
[...]

Dat is in ieder geval een overtuigend argument _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
persoonlijk vind ik deze overtuigender :P
[Airwolf] schreef op 05 May 2003 @ 22:59:
[...]

Mja de 28ste lijkt mij handig. Dan is iig mijn salaris net binnen, is toch wel handig en voor veel mensen zal ook hun stufi dan wel binnen zijn.
:+

• Freee!!

Freee!!

Verschil moet er zijn :P

• Opi
  • Niet online

Opi

Op zich legitieme argumenten, het enige punt van deze optie is dat het ver weg is en dat mensen er vaak dingen tussen door krijgen. Ik stel de 14e voor; de meeste mensen zullen nog net niet door hun geld heen zijn en er is een kleinere kans dat er iets tussen komt. Tevens weet ik niet hoe een ieder zit met eventuele tentamens.

• Freee!!

Freee!!

OpifexMaximus schreef op 06 May 2003 @ 13:10:
Op zich legitieme argumenten, het enige punt van deze optie is dat het ver weg is en dat mensen er vaak dingen tussen door krijgen.
Dat is toch echt eigen verantwoordelijkheid. En wat dacht je van mensen die dus op deze kortere termijn al wat gepland hebben :?
Ik stel de 14e voor; de meeste mensen zullen nog net niet door hun geld heen zijn en er is een kleinere kans dat er iets tussen komt.
Nee, maar de kans is ook kleiner dat ze iets anders, dat ze al gepland hebben, kunnen verschuiven.
Tevens weet ik niet hoe een ieder zit met eventuele tentamens.
Dat vind ik wel weer een redelijk argument (heb er zelf geen last meer van, maar dat is wat anders).

• Opi
  • Niet online

Opi

Mr. Liu schreef op 06 May 2003 @ 13:39:
[...]
Dat is toch echt eigen verantwoordelijkheid. En wat dacht je van mensen die dus op deze kortere termijn al wat gepland hebben :?
[...]
Nee, maar de kans is ook kleiner dat ze iets anders, dat ze al gepland hebben, kunnen verschuiven.
Beiden zijn idd waar, maar hier is het naar mijn idee vorige keer mis gegaan.

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

in juni lijk ik nog op alle weekenden te kunnen... :)

qua eten, mr jacks is lekker betaalbaar en acceptabel, maar lekkerder is makkelijk voor te stellen. florin is goed, alleen zeer beperkt....

bij een vorige meeting (niet W&L) zijn we bij een oost-europees restaurant geweest aan een kade, die was erg goed te pruimen, ruime kaart en betaalbaar, alleen ik kan er zo naar toe lopen vanaf florin, maar weet de naam niet meer...

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

• Morgoth
Duur schreef op 06 mei 2003 @ 16:55:
in juni lijk ik nog op alle weekenden te kunnen... :)

qua eten, mr jacks is lekker betaalbaar en acceptabel, maar lekkerder is makkelijk voor te stellen. florin is goed, alleen zeer beperkt....

bij een vorige meeting (niet W&L) zijn we bij een oost-europees restaurant geweest aan een kade, die was erg goed te pruimen, ruime kaart en betaalbaar, alleen ik kan er zo naar toe lopen vanaf florin, maar weet de naam niet meer...
Laten we alsjeblieft niet weer ter discussie gaan stellen waar we gaan eten :P.

• Christiaan
Ik wil de 28e! :)

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

kijk, dat is nou een fatsoenlijk argument! Jullie lijken wel een stelletje W&L'ers met al die rare dingen... stufi binnen, geld over... gewoon de 28e! :P

* WhizzCat agrees with ChristiaanVerwijs

• Fludizz
  • Niet online
WhizzCat schreef op 08 mei 2003 @ 23:23:
[...]

kijk, dat is nou een fatsoenlijk argument! Jullie lijken wel een stelletje W&L'ers met al die rare dingen... stufi binnen, geld over... gewoon de 28e! :P

* WhizzCat agrees with ChristiaanVerwijs
* Fludizz agrees as well en gaat nu ECHT pitten... K*T toets morgen om 8:30 :X

• Rey Nemaattori
  • Laatst online: 04-11-2025
Morgoth schreef op 30 April 2003 @ 11:44:
[...]

Dat moet je zelf doen, zie de eerste post. Dat kunnen andere mensen niet voor je aangezien je maar 1x per ip-adres mag stemmen. Slim he? :)
lang leve 56k6 dan maar :P

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

• Opi
  • Niet online

Opi

Rey Nemaattori schreef op 09 May 2003 @ 00:03:
[...]
lang leve 56k6 dan maar :P
Klopt, 623 kb/s is ook niet alles, hè CV? ;)

Verwijderd

* Q-collective is ook weer van de partij!
Alle 3 de dagen nog wel ;)

• Attilla
Verwijderd schreef op 11 mei 2003 @ 01:30:
* Q-collective is ook weer van de partij!
Alle 3 de dagen nog wel ;)
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. :Y)

Maar goed, ik begrijp dus dat het de 28ste is geworden en dat we bij Mr. Jacks gaan eten. Dan is het helemaal geregeld. Ik zal de topicstart ook nog even even aanpassen.

• Christiaan
De 28ste it is. Deze week maar eens wat plekken gaan reserveren enzo.

• Attilla
ChristiaanVerwijs schreef op 11 mei 2003 @ 23:56:
De 28ste it is. Deze week maar eens wat plekken gaan reserveren enzo.
Moet je voor Mr. Jacks reserveren ?
Ik had meer de indruk dat je gewoon kon binnenlopen, maar ik wil anders wel ff een belletje plegen om te zeggen dat we met 12 man komen. :)

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

[Airwolf] schreef op 12 May 2003 @ 00:52:
[...]

Moet je voor Mr. Jacks reserveren ?
Ik had meer de indruk dat je gewoon kon binnenlopen, maar ik wil anders wel ff een belletje plegen om te zeggen dat we met 12 man komen. :)
Als je als één groep wil zitten zul je moeten reserveren....
Mr. Jacks is meestal vrij druk...

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

• Attilla
Duur schreef op 12 May 2003 @ 01:07:
[...]

Als je als één groep wil zitten zul je moeten reserveren....
Mr. Jacks is meestal vrij druk...
Ok, als ik rond een uur of 6 reserveer ... dat lijkt mij wel optijd toch, wat vinden jullie ?

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:22

MaDLiVe

.-Observer-.

[Airwolf] schreef op 12 mei 2003 @ 08:17:
[...]

Ok, als ik rond een uur of 6 reserveer ... dat lijkt mij wel optijd toch, wat vinden jullie ?
Volgens mij is dat wel een mooie tijd. Misschien ietsjes later (1/2uur ofzo).

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• Fludizz
  • Niet online
Helaas nog niks gehoord van CrazyA... zal hem es gaan vragen of ie kan/wil :)

• Freee!!

Freee!!

[Airwolf] schreef op 28 April 2003 @ 21:40:
Uittreksel uit de openingspost:

Wat: De zes-en-halfste W&L meeting!
Waar: Utrecht, eten bij Mr. Jacks.
Wanneer: Zaterdag 28 Juni
Hoe laat: 16:00 op Utrecht CS op de meetingpoint onder de blauwe borden. Om een uur of 18:00 gaan we ergens eten (waar nog niet bekend).
Ik denk dat de laatste zin enige aanpassing kan gebruiken.

• Attilla
Mr. Liu schreef op 12 May 2003 @ 11:36:
[...]

Ik denk dat de laatste zin enige aanpassing kan gebruiken.
Ik weet niet waar jij dat vandaan quote hoor. O-)

• Opi
  • Niet online

Opi

[Airwolf] schreef op 12 May 2003 @ 08:17:
[...]

Een uur later lijkt mij fijner, aangezien we waarschijnlijk niet eerder dan half vijf bij Floris (of welk ander café dan ook) zullen zijn. Trek vervolgens nog maar 15 minuten uit om van dit café naar Mr. Jacks te komen en er blijven nog maar 5 kwartieren over. Naar mijn idee veel te weinig om te discussiëren en polls te verzinnen.

Je kan trouwens beter te veel dan te weinig plaatsen reserveren bij Jacks. :)

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

OpifexMaximus schreef op 12 May 2003 @ 13:11:
[...]

Een uur later lijkt mij fijner, aangezien we waarschijnlijk niet eerder dan half vijf bij Floris (of welk ander café dan ook) zullen zijn. Trek vervolgens nog maar 15 minuten uit om van dit café naar Mr. Jacks te komen en er blijven nog maar 5 kwartieren over. Naar mijn idee veel te weinig om te discussiëren en polls te verzinnen.

Je kan trouwens beter te veel dan te weinig plaatsen reserveren bij Jacks. :)
Wie neemt een stapel bierfiltjes mee? :P

• Fludizz
  • Niet online
WhizzCat schreef op 14 May 2003 @ 08:41:
[...]

Wie neemt een stapel bierfiltjes mee? :P
bierviltjes?
we zijn toch tweakers 8)7 ik neem gewoon een P1 150MHz laptop mee 8)7

ohja, en pen en papier :P just in case :)

• Opi
  • Niet online

Opi

Fludizz schreef op 14 mei 2003 @ 13:07:
[...]

bierviltjes?
we zijn toch tweakers 8)7 ik neem gewoon een P1 150MHz laptop mee 8)7

ohja, en pen en papier :P just in case :)
Tradities moeten in ere gehouden worden. :P

• Opi
  • Niet online

Opi

Woei, morgen over een week is het zover! :)

• Dido

Dido

heforshe

OpifexMaximus schreef op 20 mei 2003 @ 15:44:
Woei, morgen over een week is het zover! :)
Pak jij er eens een kalender bij en eventueel een leesbrilloep voordat je mijn pacemaker aan overuren helpt :(

• Opi
  • Niet online

Opi

Dido schreef op 20 May 2003 @ 15:51:
[...]

Pak jij er eens een kalender bij en eventueel een leesbrilloep voordat je mijn pacemaker aan overuren helpt :(
De 28ste begin ik met aftellen. Dan duurt het nog maar een maand. :P

"An object in possession seldom retains the same charm that it had in pursuit" - Plinus De Jongere

• Freee!!

Freee!!

OpifexMaximus schreef op 20 May 2003 @ 16:00:
[...]
Dat had je dan wel even duidelijker mogen melden :P

• Dido

Dido

heforshe

OpifexMaximus schreef op 20 May 2003 @ 16:00:
[...]

"An object in possession seldom retains the same charm that it had in pursuit" - Plinus De Jonge
[insectencopulatie][list]
• Plinius sprak en schreef geen Engels.
• Naar alle waarschijnlijkheid verstond ie het ook niet :P
• Het was Plinius de jongere. Senior = ouder, junior = jonger.
• Als ik die uitspraak overdenk kom ik tot de conclusie dat Plinius een zgn. ass-man was.
• Het aftellen van precies 31 dagen is vrij arbitrair gekozen, tenzij je per se slechts 5 bits wilt gebruiken 8)7
• Je telt kennelijk nu al af naar het moment dat je gaat aftellen... ik geef toe dat W&L meetings als summum van een sociaal jaar kunnen gelden, maar je kúnt het overdrijven :X
[/insectencopulatie]
Gelukkig heb ik een goede garantie op mijn pacemaker: een levensverzekering :P
Daarnaast zullen er ongetwijfeld mensen zijn die van mening zijn dat mijn bijdrage aan een W&L meeting er alleen maar op vooruit kan gaan na een flinke hartklapper :+
Sterker nog, als ik erin slaag aanwezig te zijn nadat ik het tijdelijke met het eeuwige verruil kan dat wel eens een flinke impact hebben op zowel de W als de L 8)

• Freee!!

Freee!!

Dido schreef op 20 May 2003 @ 16:20:
[...]
Alsof je daar veel aan hebt als het fout gaat
Daarnaast zullen er ongetwijfeld mensen zijn die van mening zijn dat mijn bijdrage aan een W&L meeting er alleen maar op vooruit kan gaan na een flinke hartklapper :+
Sterker nog, als ik erin slaag aanwezig te zijn nadat ik het tijdelijke met het eeuwige verruil kan dat wel eens een flinke impact hebben op zowel de W als de L 8)
Je zou de eerste in ongeveer 2000 jaar zijn die iets dergelijks voor elkaar krijgt, als die verhalen over ene J.C. die ik hoor waar zijn tenminste :P

• Dido

Dido

heforshe

Mr. Liu schreef op 20 mei 2003 @ 16:26:
Alsof je daar veel aan hebt als het fout gaat
Je zou de reactie van de verzekeringsmaatschappij eens moeten zien als ik het zelf kom claimen :P
Je zou de eerste in ongeveer 2000 jaar zijn die iets dergelijks voor elkaar krijgt, als die verhalen over ene J.C. die ik hoor waar zijn tenminste :P
Vandaar de impact 8)

• Opi
  • Niet online

Opi

Dido schreef op 20 May 2003 @ 16:20:
[...]

[insectencopulatie][list]
• Plinius sprak en schreef geen Engels. True
• Naar alle waarschijnlijkheid verstond ie het ook niet :P Ook waarschijnlijk
• Het was Plinius de jongere. Senior = ouder, junior = jonger. Aangepast
• Als ik die uitspraak overdenk kom ik tot de conclusie dat Plinius een zgn. ass-man was. Incorrect :P
• Het aftellen van precies 31 dagen is vrij arbitrair gekozen, tenzij je per se slechts 5 bits wilt gebruiken 8)7 Een maand is net zo arbitrair als elk ander aantal dagen.
• Je telt kennelijk nu al af naar het moment dat je gaat aftellen... ik geef toe dat W&L meetings als summum van een sociaal jaar kunnen gelden, maar je kúnt het overdrijven :X Overdrijven is relatief :Y)
[/insectencopulatie]
Dit laatste zou ik idd graag eens meemaken. :)

• Freee!!

Freee!!

Dido schreef op 20 May 2003 @ 16:34:
[...]
Je zou de reactie van de verzekeringsmaatschappij eens moeten zien als ik het zelf kom claimen :P
Ja, maar vergeet dan je overlijdensattest niet (en dat moet door een arts worden ingevuld), want anders zeggen ze dat er geen reden is tot uitbetalen :P

• Rey Nemaattori
  • Laatst online: 04-11-2025
WhizzCat schreef op 02 May 2003 @ 21:16:
[...]

Feitelijk zijn wij ook geen echte democratie natuurlijk. Wij zijn een (monarchiële :? ) parlementaire democratie. Dat ons rechtssysteem neit altijd even goed werkt is net zo goed te wijten aan ons die voor deze afgevaardiging hebben gekozen tijdens een fenomeen dat "verkiezingen" heet, als de lui die er po dit moment in Den Haag de grootste lepel in de pap hebben.
Constitutionele parmementair-democratische monarchie

Alhoewel "Anarchie" op het moment passender is dan monarchie :P

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

• Dido

Dido

heforshe

OpifexMaximus schreef op 20 May 2003 @ 16:38:
Dit laatste zou ik idd graag eens meemaken. :)
Helaas is mijn wetenschappelijk bewustzijn nog niet zover gevorderd dat het mijn lichaam zo gek krijgt mee te werken aan een dergelijk experiment :P
Als ik die uitspraak overdenk kom ik tot de conclusie dat Plinius een zgn. ass-man was. Incorrect
Als hij zich verlekkerde in het navolgen van een doel, ging het hem niet om de bortsen, lijkt me ;)
Het aftellen van precies 31 dagen is vrij arbitrair gekozen, tenzij je per se slechts 5 bits wilt gebruiken Een maand is net zo arbitrair als elk ander aantal dagen.
Dat heb ik ook nooit ontkend :Y)
Je telt kennelijk nu al af naar het moment dat je gaat aftellen... ik geef toe dat W&L meetings als summum van een sociaal jaar kunnen gelden, maar je kúnt het overdrijven Overdrijven is relatief
Maar het is absoluut een kunst! :P

• wacco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-03-2023

wacco

cli, hlt.

Ikkuh wil ook nog mee, ken dat? D'r heeft nog geen zot gereserveerd bij dat cafe/restaurant/whatever (ken mrJacks niet)? Lijkt me wel gezellig

Spolap: Interactive webcomic

• Gnoom
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-06-2024
wacco schreef op 20 mei 2003 @ 19:37:
Ikkuh wil ook nog mee, ken dat? D'r heeft nog geen zot gereserveerd bij dat cafe/restaurant/whatever (ken mrJacks niet)? Lijkt me wel gezellig
Nou, dat lijkt me niet, en als het wel zo is, lijkt het me dat je zoiets meer dan een maand van tevoren nog wel mag wijzigen.

Ik meld me hierbij ook aan voor de meeting :)

Iedereen is speciaal, behalve ik.

• Attilla
wacco schreef op 20 May 2003 @ 19:37:
Gnoom schreef op 21 May 2003 @ 11:59:
Ik meld me hierbij ook aan voor de meeting :)
Ik heb jullie erbij gezet. Ik heb inderdaad nog niet gereserveerd, ze zien me namelijk al aankomen meer dan een maand van te voren.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.