Nou na mezelf al die tijd gelukkig geprezen te hebben....
Ik dacht even één van de weinigen te zijn die een goede versie had van de Aero7... ook hier zo'n anderhalf uur geleden ineens een brandlucht (ruik ik nu trouwens nog... ) icm een temperatuur en een fan-alarm (goh, toch nuttig..)
Meteen stekker eruit.... processor nog heel
Kom net bij de Mycom... paar mensen voor me... ik sta daar te wachten met mijn afgefikte (ok ok overdreven... hij stonk iig) Aero7... toen ik aan de beurt was, had medewerker nummer 2 de Aero7+ al klaar staan... aan de ene kant vond ik het wel grappig... aan de andere kant zet je dat ook aan het denken...
Maar hij beweerde (en ik moet hem dan maar op zijn woord geloven:??) dat hij nog geen Aero7+ terug had gehad.
Net installed XP2500+ @ default 42 graden stressed bij casetemp van 28 graden...
bij 2100 toeren (niet meer geluid dan mijn silent voeding..) goed zat voor hiero...
Trouwens, die temp die ik hier daarstraks las... pc uit, koeler eraf en polijsten dat ding. Vervolgens zorgen dat je maar hééél weinig prut gebruikt.

ik heb dat polijsten zelf nog niet gedaan, maar ik moest ff snel weer aan het werk.... had er al anderhalf uur uit gelegen door die brandlucht...
Ik las net ook er hier één met de heatpipe... kan je daar niet de Aero7+ op schroeven? zodat je het beste hebt uit 2 'werelden'?
I used to be schizofrenic, but we're oke now... ;)