Ignorance Is Bliss
Verwijderd
En D3ft0n3, bedankt voor de link. nou maar hopen dat de Postbode de mijne morgen ochtend vroeg brengt, en niet pas dinsdag ofzo
Geachte heer/mevrouw,
Helaas is de Chic in het weekend door de grote vraag uitverkocht .We krijgen deze einde deze week weer bij ons binnen
ik verwacht hier dus meningen van mensen door wie ie uitverkocht is
[ Voor 77% gewijzigd door D3ft0n3 op 21-07-2003 12:48 ]
Ignorance Is Bliss
Verwijderd
"MMPORT is gesloten van 12 juli t/m 31 juli" gelukkig
Bij deze winkel kreeg ik hem ook te laat, maar geen rembourskosten sprak me wel aan. Dat voor niks wachten is zeker erg frustrerend, maar als je hem dan eenmaal hebt, dan denk je daar niet eens meer aan
aah dat is echt kloteVerwijderd schreef op 21 July 2003 @ 20:01:
ik ben zeer teleurgesteld in mp3spelers.nl , want ik had de Chic donderdag 17:20 besteld, toen heb ik ze een Mailtje gestuurd met de vraag of ze het alsnog donderdag zouden kunnen versturen. Het antwoord was: sorry, de postbode is al geweest anders hadden we het gedaan. Oke kan. vandaag heb ik de hele dag op mijn Mp3 speler lopen wachten, niet weg gegaan terwijl het toch mooi weer was, en niks ontvangen, dus ik stuur ze een Mailtje met de vraag of ze hem wel hadden opgestuurd Vrijdag. Antwoord: nee want de Chic is uit vooraad en we hebben hem hopelijk weer voor donderdag. Dit vind ik geen Service. die mensen hadden op zijn minst een mailtje kunnen sturen met: sorry de Chic is uit vooraad maar komt voor Donderdag weer binnen en dan sturen we hem zo snel mogelijk. Maar nee, Ten tweede ze hebben gelogen en dat maakt me nu twijfelen of ik hem niet gewoon moet cancellen en ergens anders halen. Want Donderdag stuurden ze een Mailtje, Sorry de Postbode is geweest en dus kunnen we hem niet nu al sturen we sturen hem morgen. Maar wisten toen al dat ze hem niet meer hadden. Ze hadden het toen gewoon moeten zeggen want dan had ik een andere besteld, want ik heb hem eigenlijk voor woensdag nodig. Ik denk daarom dat ik ook gewoon mijn Bestelling ga cancellen en zoek een andere winkel. Maar ik zag dat mmport.nl gesloten is Klopt dit. of hebben ze een normale winkel en is die gesloten???
ik wacht tot t weekend, als ze m dan niet verzonden hebben, dan cancel ik m en bestel m bij mmport (krijg je ook 5 % korting)... moet alleen dan wel wacht tot minimaal 5 augustus voordat je m krijgt.
maargoed alsik m bij mp3speler dan ook pas richting de 28ste kan krijgen dan wacht ik nog wel is 7 dagen en scheelt t 20 euro
Ignorance Is Bliss
Verwijderd
Ik heb mp3spelers.nl gemaild en mijn klachten aan ze gemeld.
Dit was mijn mailtje:
Nadat ik was afgekoeld heb ik ze dit mailtje gestuurd:Sorry maar als jullie hem niet voor Woensdag kunnen versturen dus uiterlijk morgen dan moet ik mijn Bestelling Annuleren. Ik ben ook zeker niet te spreken over jullie omgaan met klanten, Want Donderdag stuur ik jullie een Mailtje met de vraag of jullie hem alsnog donderdag zouden kunnen versturen ookal was ik 20 minuten te laat. Jullie antwoorden met Nee want de Postbode is geweest. Daar toon ik begrip voor want ik was tenslotte te laat. Maar daar kan ik me nu erg boos over maken, want jullie wisten toen al dat jullie hem niet hadden, of nog niet binnen hadden. dit hadden jullie moeten melden want dan had ik een andere Mp3speler uitgekozen. Want ik moet de Mp3speler uiterlijk woensdag hebben, lukt dit niet dan hoor ik dat graag want dan annuleer ik mijn bestelling en ga naar een andere winkel. Als jullie me een Chic MP30 voor woensdag kunnen opsturen dan vind ik jullie een super winkel, lukt het niet dan zal ik nooit meer wat uit jullie assortiment bestellen.
Waarna ik dit antwoord kreeg:Hallo hier ben ik weer
ik was een paar uur geleden nog een beetje boos, zoals jullie wel in het mailtje hebben gelezen. maar ik wil nu de NEX IA 128 Mb kopen. als deze op voorraad is en dus morgen gelijk wordt opgestuurd. Moet ik dan mijn vorige bestelling annuleren , zoja hoe, of kunnen jullie gelijk met dit mailtje mijn bestelling overzetten, zo nee moet ik dan gewoon op Bestellen drukken op jullie pagina en de Nex IA 128 bestellen. en daarna gewoon de Chic MP30 cancellen???
Ik ben nu wel weer duurder uitgekomen dan eerst maar kwam er later achter dat het toch niet echt hun fout was. voor de Mensen die de Chic MP30 gaan kopen, ik hoop dat jullie er veel plezier mee hebben end at het een goed apparaat is. Maar mij zullen jullie wel zien posten bij het NEX IA TopicHallo ,
Ik begrijp uw frustratie ,maar wij staan ook machteloos en moeten klanten hier door teleurstellen wat wij natuurlijk niet graag doen .Wat we wel graag doen is service verlenen en het is dan ook geen enkel probleem om uw betselling voor u om te zetten naar de nex Ik zal er voor het ongemak nog iets gratis bij doen .U hoeft dus niets te veranderen dat doen wij voor u
Met vriendelijke groet,
Heleen
Cons:::BB4E
Ignorance Is Bliss
Verwijderd
Maar ze stuurden me net dat ze de MP3speler hebben meegegeven aan de Postbode en dus zou hij hier morgen moeten zijn.
Ignorance Is Bliss
Verwijderd
Wat wel weer heel netjes is van Mp3spelers.nl, Is dat ze gebeld hebben om hun excuses aan te bieden. Waarom zou je zeggen, vooral om het feit van wat ze donderdag hadden gezegd, toen hadden ze gewoon eerlijk moeten zijn. Maar ik hoop dat deze Nex Ia een hele goede Mp3speler zal worden, is volgens mij wel minder mooi alleen een super voordeel is dat hij uitbreidbaar is met Compact Flash kaarten want die zijn Goedkoop en zijn al in 1 Gigabyte beschikbaar. Maar mp3spelers hadden het helemaal goed gemaakt met me doordat ze me al zon 4 mails hebben gestuurd en me gebeld hebben dat vind ik gewoon netjes en nu nog kijken wat ik Gratis krijg
Edit: het is nu al bijna 10 Uur en nog steeds niets binnen, ik wordt gek, dacht altijd dat er rond 9 uur wordt bezorgd. Ps. mijn Mp3Speler wordt toch appart bezorgd en niet door de plaatselijke postbode die mijn Post net heeft gebracht ofwel
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2003 09:52 ]
maar 256 mb is voor mij zat. en mocht ik ooit nog is gaan willen uitbreiden zijn er tegen die tijd wel grotere MM/SD kaartjes
Ignorance Is Bliss
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Nadelen zijn er natuurlijk ook: hij kan niet extreem hard, wat voor mij dus ook echt niet hoeft. Verder gaat de datatransfer naar de MMC-card retetraag.
Die digicam heb ik ook sinds kort
wat voor digicam heb je
Enige nadeel is dat die geen wma speelt maarja dat ligt ook aan de prijs van het aparaatje.
Er zit tog ookeen voicerecorder op, kan iemand een stukje van een paar sec online zetten?
die cam in je signature
WMA doe ik niet aan, het klinkt gewoon een stuk minder als mp3 imho... Zal later nog kijken wat ik aan die voicerecorder kan doen, wordt dan me eerste record
Het word waarschijnlijk deze of de freecom beatman met 64mb intern nog ff moet ik denken.
Maarja als ik hem koop zijn we weer zo'n +/- 2 maanden verder en wieweet heb je dan al een chic mp50
Wat wel retehandig is als je toevallig van die sets luisterd is dat de speler bij aanzetten verder gaat waar die was, dus echt midden in een nummer ofsow...
Verwijderd
Ps Trouwens ik begin mijn Nex Ia steeds beter en beter te vinden kan echt geen min punt vinden zelfs de behuizing vind ik nu heel stevig. en mijn CF klepje is nog niet open gevallen ookal voelt het niet echt super stevig aan.
als t goed is krijg ik m morgen in huis
Ignorance Is Bliss
Hij gaat aan door de playknop in te drukken ja. Dan moet je nadat je dat gedaan hebt gelijk ff de "mode"-knop ingedrukt houden en dan kom je in het menu wat mij enige tijd gekost heeft om te vinden
Na 10 sec. op stop te staan gaat ie uit...
Dus 2 accu's zal wel handy zijn.
Hij moet vandaag bij me binnen komen....dus zit te w8en
maar nog niets
maar je kan zon accu bij de mediamarkt halen dacht ik
ik kon er iig niet 1 extra bij bestellen bij mp3cdspeler.nl
ze konden me wel vertellen dat ze hem in de toekomst wel kregen
[ Voor 19% gewijzigd door D3ft0n3 op 29-07-2003 13:21 ]
Ignorance Is Bliss
ik verwacht hem niet meer, kheb mp3speler al gemaild kijken wat ze te zeggen hebben.
Ignorance Is Bliss
eerst wassie uitverkocht en vorige vrijdag hebben ze m dan eindelijk verzonden
zou gister uiterlijk vandaag komen..... niet dus
hun antwoord:
Hallo Rob,
Ik ga de code van het pakket op vragen bij TPG post .Het kan wat langer duren omdat het bij de post wat drukker is als normaal (vakantieperiode) dus nog even geduld en de TNT man staat bij je aan de deur
[ Voor 17% gewijzigd door D3ft0n3 op 29-07-2003 17:50 ]
Ignorance Is Bliss
[ Voor 141% gewijzigd door D3ft0n3 op 30-07-2003 12:43 ]
Ignorance Is Bliss
nog 2 uur tot de batterij is opgeladen
Ignorance Is Bliss
Gelukkig wordt hij ook gepowered door de USB-poort, maja je batterijtje is nu wel volD3ft0n3 schreef op 30 July 2003 @ 12:43:
woensdagochtend 11.05 hij is dr!
nog 2 uur tot de batterij is opgeladen
naja moest toch nog van alles doen
[edit] btw welke eq. gebruik jij ?
[ Voor 21% gewijzigd door D3ft0n3 op 30-07-2003 14:08 ]
Ignorance Is Bliss
maar ik heb dus extra 128 mb kaartje erin zitten... nu heb ik intern en extern allebei wel redelijk volstaan.... maar ik kan alleen muziek op de interne afspelen, en kzou ook neit weten hoe ik bij het externe kaartje kom
[ Voor 6% gewijzigd door D3ft0n3 op 30-07-2003 17:58 ]
Ignorance Is Bliss
vette k*t zooi
@D3ft0n3: Hmm, je krijgt neem ik aan wel in het begin te zien dat ie de kaart wel "pakt"(je hebt er muziek op kunnen zetten dus dat zal wel goed zijn). Als dit het geval is spoel je gewoon door tot het einde van het interne geheugen en kom je vanzelf bij het externe terecht. In plaats van "INxxx" staat er dan "EXxxx" waarbij de x-jes staan voor de tracknummers. Succes
dat leek me dus ook logisch maar dan begint ie gewoon weer bij nr 1 van intMariahCareyLover schreef op 30 July 2003 @ 18:13:
Blijkbaar heeft iedereen problemen met de levering. Ik kreeg hem ook al te laat(Besteld bij www.mmport.nl)
@D3ft0n3: Hmm, je krijgt neem ik aan wel in het begin te zien dat ie de kaart wel "pakt"(je hebt er muziek op kunnen zetten dus dat zal wel goed zijn). Als dit het geval is spoel je gewoon door tot het einde van het interne geheugen en kom je vanzelf bij het externe terecht. In plaats van "INxxx" staat er dan "EXxxx" waarbij de x-jes staan voor de tracknummers. Succes
[edit] ok lekker logisch, ik steek um weer in mn usb, o files, 122 mb used
maar geformat en nu maar is alles drweer op knikkeren kijken offut dan gelukt is.
[update] yay hij doet t nu gewoon
gaaf spelertje, geluid is ook gewoon erg goed
bestel m dan bij mmport ben je maar 175 kwijt incl verzendkostenik heb die fijne lui daar maar even een mail gestuurd dat ik de mp3 speler niet meer aanneem als hij later geleverd wordt dan morgen. Als hij dan nog niet binnen is koop ik em wel ergens anders!
waarom ik dat niet gedaan heb? omdat je tot 5 augustus moet wachten dan (vakantie) en ik wou um eerder hebben
[ Voor 42% gewijzigd door D3ft0n3 op 30-07-2003 19:53 ]
Ignorance Is Bliss
Wat gebeurd er dan? moet ik die van mp3cdspeler wel aannemen??
kant fout hebben natuurlijk
Ignorance Is Bliss
ze hebben vandaag een nieuwe gestuurd met wat extra's en die komt dus morgen aan!
mijn bestelling lag dr 3 dagen, en jou bestelling kwijtgeraakt, van een maat van me bezorgden ze m pas 5 dagen nadat mp3speler m opgestuurd had.
naja hij komt iig wel.. met wat extras, das altijd mooi natuurlijk
Ignorance Is Bliss
Het extra's wat ik kreeg was de sennheiser mx 400 oordoppen (best goeie)
aan de speler zitten wel enige nadelen vind ik:
- alleen softwarematige hold functie
- volgende / vorige nummer gaat erg langzaam
- je hebt geen mappen wat het minder overzichtelijk maakt.
- blacklight blijf niet lang genoeg aan
- voice recorder is heel erg afhankelijk van de afstand.
Misschien dat sommigen van deze punten normaal is bij een mp3 speler. Dat weet ik niet, want dat is mijn eerste ervaring met een mp3 speler.
Verder is het een mooi apparaatje (ook duurzaamheid is goed waarschijnlijk) en er zit een makkelijk proggie bij!
napauleon schreef op 01 August 2003 @ 17:00:
keb em eindelijk binnen.
Het extra's wat ik kreeg was de sennheiser mx 400 oordoppen (best goeie)
aan de speler zitten wel enige nadelen vind ik:
- alleen softwarematige hold functie
Dit is idd verrekte jammer
- volgende / vorige nummer gaat erg langzaam
Hmm, gaat hier snel zat hoor, wat is langzaam?
- je hebt geen mappen wat het minder overzichtelijk maakt.
Anders had je 2 mappen op 128Mb en nu alles in 1, poe poe
- blacklight blijf niet lang genoeg aan
Dit is nog in te stellen, maar misschien bedoel je met max. tijd.
- voice recorder is heel erg afhankelijk van de afstand.
Maar het is ook een MP3-speler
Misschien dat sommigen van deze punten normaal is bij een mp3 speler. Dat weet ik niet, want dat is mijn eerste ervaring met een mp3 speler.
Verder is het een mooi apparaatje (ook duurzaamheid is goed waarschijnlijk) en er zit een makkelijk proggie bij!
-geluidskwaliteit is goed, eigen eq. is ideaal. Geluid gaat hard genoeg (van de 20 heb ik m op 16 staan waat bij sommige nummers pijn doet
-hij ziet er strak uit en voelt stevig aan. ook voelt hij niet zo goedkoop aan doordat hij van alluminium is. knopjes goed geplaats (al had ik liever drukknopjes gezien ipv zon jog dial ding)
- geen hw matige hold maakt me niet zoveel uit. ik heb nog nooit gehad dattie per ongeluk aan ging (daarvoor is de aanknop te moeilijk in te drukken.. hij is wel makkelijk in te drukken maar niet om per ongeluk in te drukken snap je ;p)
- de random functie vind ik een beetje bagger. steeds dezelfde nummers komen langs en sommige nummers hoor je nooit. het was beter geweest als de random functie had gehad dat de nummers niet herhaald konden worden.
- de batterijduur is ook best ok, kheb er de eerste keer rond de 14 uur mee gedaan.
- nummers skippen gaat misschien iets te langzaam als je hem op play hebt staan. eerst even op de stopknop drukken en dan pas nummers skippen gaat (veel) sneller. doorspoelen gaat snel genoeg maar langzaam genoeg om een bepaald punt te kunnen bepalen.
- menus zijn overzichtelijk en makkelijk doorheen te scrollen
- de voice recorder is een grappige extra. was toch redelijk verbaasd over de kwaliteit (ik had heel crappy verwacht zodat t alleen maar mee kon vallen ;p) alleen moet je hem wel goed vasthouden want als je je hand ook maar iets over de speler laat gaan resulteerd dat in een gekraak in de opname.
prima spelertje, strak uiterlijk, stevig, mooi geluid, goede funties.
tis mn eerste mp3 speler, heb geen vergelijkend materiaal. maar deze eerste is me zeer goed bevallen
Ignorance Is Bliss
Verwijderd
Verwijderd
FF vraagje. Zo'n accu die je erbij krijgt kan je er ook een extra kopen in de winkel of zo? Ik heb lopen zoeken op internet en kom hem nergens vinden zelfs niet op de GP site
misschien beetje offtopic:
Wat is het verschil tussen MMC en Secure Digital?
En nu nog een vage foto over de launch van de MP30 (mochten jullie hem nog niet hebben gezien)
http://www.perstel.co.kr/images/news/030212_gosa.jpg
is voornamelijk de snelheid. SD is sneller (en duurder)
voor de rest dahct ik geen verschil
Ignorance Is Bliss
Verwijderd
Verwijderd
"De kleine iRock MP3 spelers zijn afkomstig van fabrikanten uit Zuid- Korea die garant staan voor de beste kwaliteit". Lees meer en reageer op:
iRock 730i de beste kleine mp3 speler?
Verwijderd
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2003 11:19 ]
[ Voor 98% gewijzigd door BoyGenius op 23-08-2003 23:02 ]
I haven't lost my mind, it's backed up on tape somewhere...
Nadat ik het forum weer ff ging doorlezen vond ik mijn antwoord al. khad het zelfs al een keer gevraagd alleen ik was in de war met de mambox player
[edit]
Op deze staan nog meer foto's van alle hoeken van deze speler, kgeloof ook nog wel reviews
[ Voor 111% gewijzigd door shameblaster op 24-08-2003 11:46 ]
Zal mijn bevindingen wel ff posten vanavond.
Hijs is echt onzettend mooi en super klein (had m stuk groter verwacht) en hij voelt erg stevig aan.
Ook heb dislay is erg mooi, net groot genoeg om alles duidelijk te kunnen lezen en het geluid is ook perfect. Sommige mense zeuren dat hij niet hard genoeg kan -> GELUL, hij kan aardig hard vind ik (totdat me oren er pijn van doen).
Aleen is het jammer dat de firmware niet opgradeble is
Veder ben ik heel erg blij met deze mp3 speler en ik kan hem je aanraden !!
Ben tot nu toe zeeeeeeeer tevreden e het is idd een aanrader. En idd
volume is echt geen probleem tenzij je dus echt een gehoorbeschadiging hebt of wil hebben.
Nou nog een 256 Mb MMC en hij is echt perfect
Sorry ik ben deze topic begonnen maar heb er neit echt meer naar om gekeken. over mensen die mij berichtjes gestuurd hebben, ik weet niet waar ik deze berichten kan ophalen( domdomdom).
Ik zal even wat fotootjes laten zien van mijn MP30.
Ik was zeer ontevreden over de oordopjes die je erbij kreeg, ik speel zelf basgitaar en dus wil ik ook de bas goed horen in mijn muziek.
Ik heb daarom superoordopjes gekocht. In ears van sony de mdr-ex71 om precies te zijn. ( ik heb ook kleine oortjes en heb altijd problemen gehad met normale doppen die eruit vallen ed.) Die sony's sluiten de geluiden van buiten behoorlijk af en de bas gaat maar ee kant op en dat is in mijn oor. de geluidskwaliteit is nu veel beter te horen.
eehm als iemand vragen heeft over de chicMP30
mijn email adres voor evt. MSN = appeltje_6@hotmail.com
Gegroet!!!
Verwijderd
Hoeveel nummers kan je op 128kbps mp3 op de 256MB zetten? Met WMA kan ongeveer 2x zoveel en ik vind de kwaliteit niet hoorbaar slechter, iig niet waar ik me aan stoor. Is er een vergelijkbare speler met wel WMA?
Als ik een mp3tje naar 64kbps zet, is hij ongeveer 3x zo slecht qua kwaliteit als een WMA van 64kbps, oftewel, alles naar 64 zetten is ook geen optie.
Nou twijfel ik dus nog, deze kopen en dan maar wat minder muziek... of doorzoeken.... zoeken doe ik al heel lang en heb nog geen enkele echt aantrekkelijke gevonden
ik zit ook bij lycos kijk maar is in mijn signature ik heb 2 sites dus 100mb
maar mocht je echt een speler zoeken die ook wma afspeelt raad ik je aan bij de Nex IA of de Nex IIe te kijken. zou k eerst voor gaan, maar toch voor deze gegaan
Ignorance Is Bliss
Verwijderd
www.picserver.tk ?Verwijderd schreef op 31 augustus 2003 @ 12:52:
hmmmmz ik heb geen website oid. dus kan ik dan geen plaatjes hierop zetten?
Verwijderd
ik heb nu 69 nummers, 247MB, misschien haal ik nog wat weg zodat ik nog wat voicerecordruimte over heb, heb ik nu ook wel beetje, maar 9mb is wel wat weinig.
Is er trouwens een manier om hem handig bij je te hebben op de fiets en dat je blindelings makkelijk volgend nummer kan doen? en harder en zachter?
EDIT: Owjah, deftone, ben jij deftone van et gamer.nl forum? die dude die zogenaamd op mij lijkt
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2003 17:45 ]
Verwijderd
Verwijderd
Product Aantal Prijs/stuk Totaalprijs
Chic MP30 256MB 1 € 179,-
€ 179,-
Subtotaal: € 179,-
Transactiekosten: € 0,-
Verzendkosten: € 10,-
Totaal: € 189,-
Teh one und onlyVerwijderd schreef op 31 August 2003 @ 17:45:
Ik ga em toch maar kopen denk ik:), ik heb toch niet meer muziek dan dat nodig, maar ik vond de prijs/hoeveelheidmuziek verhouding wat laag, maar de prijs/kwaliteitverhouding maakt dat wel goed denk ik, en ik vind hem ongelooflijk mooi, dus ik ga hem binnenkort ook maar bestellen:)
ik heb nu 69 nummers, 247MB, misschien haal ik nog wat weg zodat ik nog wat voicerecordruimte over heb, heb ik nu ook wel beetje, maar 9mb is wel wat weinig.
Is er trouwens een manier om hem handig bij je te hebben op de fiets en dat je blindelings makkelijk volgend nummer kan doen? en harder en zachter?
EDIT: Owjah, deftone, ben jij deftone van et gamer.nl forum? die dude die zogenaamd op mij lijkt?
en btw 9 mb voor voice recording is zat
Ignorance Is Bliss
Verwijderd
jij hebt wel zelfde muzieksmaak als mij rob, noem eens wat echte goede nummers die overal bovenuit steken :):)
Verwijderd
Jongen, dat is een batterij. geen bankpas ofzo. Jij moet mijn message gewoon lezenshameblaster schreef op 31 augustus 2003 @ 19:02:
dan moet je het topic ff doorlezen!!!
[afbeelding]
Verwijderd
pff het is beter als ik hem op de foto ziet naast een bankpasshameblaster schreef op 01 september 2003 @ 18:24:
maar als je ff nadenkt, en een aa batterijtje pakt kan je de vergelijking zien. daar heb je geen bankpas voor nodig
Ignorance Is Bliss
Na uitgaan van de speler is de holdfunctie nog actief en kan de speler niet meer per ongeluk aan. Vond het altijd een groot minpunt dat er geen holdfunctie op zat als de speler uit was, maar het kan dus wel....
Verwijderd
*snapt et niet
ik keek net in de brievenbus, shit ik was te laat thuis, kan hem morgen bij t postkantoor ophalen
Ik schrok me de eerste keer dus kapot, want ik kreeg hem niet meer spelend, wel aan maar niet spelendVerwijderd schreef op 02 September 2003 @ 17:10:
hoe kan je hem dan uitgaan zonder de hold er weer af te halen? en hoe doe je hem dan weer aan?
*snapt et niet
ik keek net in de brievenbus, shit ik was te laat thuis, kan hem morgen bij t postkantoor ophalen
Als je gewoon play weer inhoud bij het aanzetten gaat de hold er weer af en kun je gaan...
Verwijderd
ik ben nu nog muziek aant selecteren, maar hijs mooi!< DAAAMN :D:D:D, i love iiit
ik plaats nog wel eens wat plaatjes, iemand nog requests wat voor plaatjes?