Verwijderd

Topicstarter
Hallo peeps,

Ik ben erg op zoek naar een mooie goede en redelijk goedkope mp3 speler.
Mijn oog is gevallen op de Diva en de Chiq MP30. De Diva weet ik nu genoeg van, die zou goedkoper zijn dan de Chic als je gaat kijken naar de MBtjes die je erbij kan krijgen voor dezelfde prijs.

De Chic vind ik mooier maar ik weet niet of die beter is dan de Diva want ik kan er erg weinig over vinden.

Is er iemand die deze speler heeft, of iemand die er meer vanaf weet?

Vertel vertel!!!

Greetz Bien

Verwijderd

De CHIC is een Koreaan die maken echt verschrikkelijk mooie mp3spelers en meestal ook veel beter, kijk alleen al eens naar het display dat van Diva vind ik er niet uit zien hoor.

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik heb hem besteld hoor die Chic mp30 :*) , Ik zal uitgebreid verslag doen als ik hem heb ok.....

Dan kan ik mensen helpen met hun keuze.

Tot nu toe hebben de display, vormgeving, afwerking, en volgens de sites het geluidskwaliteit ervoor gezorgd dat ik deze besteld heb. _/-\o_

Groeten Sabina

( ik krijg hem maandag of dinsdag binnen, heb hem voor 149 euro besteld bij mp3cdspeler.nl )

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:38

BaRF

bijna kerst

die batterij is alleen wel naar, ze hadden beter een normaal model kunnen kiezen (ok, misschien iets groter - maar dit is gewoon bah)

Afbeeldingslocatie: http://mp3cdspeler.nl/images/fotos/produkten/340_3.jpg

(ps, groeten hoeft niet hoor;))

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Verwijderd

> ze hadden beter een normaal model kunnen kiezen

Wat is er raar aan die accu ? Lijkt mij een perfecte GP accu...

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:38

BaRF

bijna kerst

Verwijderd schreef op 26 April 2003 @ 21:23:
> ze hadden beter een normaal model kunnen kiezen

Wat is er raar aan die accu ? Lijkt mij een perfecte GP accu...
nou met normaal bedoel ik een batterij waar je er makkelijk meer van kunt hebben voor het geval deze aan het laden is :)

deze zijn ook wel te koop, maar niet zo eenvoudig, ook bv op vakantie of onderweg.

[ Voor 12% gewijzigd door BaRF op 26-04-2003 21:59 ]

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• Byzanthy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-05-2025
D'r zit geen radio op :(

Verwijderd

Topicstarter
Hallo daar,

Nou ik heb hem binnen hoor, ben nu wat mp3tjes er op aan het zetten.

Ik kan je zeggen het is een mooi ding, heel mooi afgewerkt en de knopje zijn goed en stevig. Over de muziek kan ik je nu weinig vertellen maar dta komt nog wel.

De software die erbij zit is easy, zo ie zo doet de bediening en het menu van het apparaatje me denken een een telefoon en dat is niet zo ingewikkeld dus.

Wat ik een goed ding vind is dat het klepje van de usb niet zo een rubbertje is maar een klepje wat je openklapt.

Ik vind het accugevalletje wel aardig. Het mooie is dat je er een oplader bij krijgt dus dat is geen extra centjes.

De display van dit apparaatje is heel helder, je kunt hem zelf ook nog instellen op contrast. Je kunt ook zelf kiezen hoelang je wilt dat de backlight aan blijft. keuze tussen 1 tot 5 sec ofzo. Je kunt ook de scrollsnelheid aanpassen.

Nouja je kunt veel dingen instellen op dit apparaatje erg mooi alles naar je eigen handzetten.

Als ik wat meer weet over het geluid zullen jullie het horen

Verwijderd

Topicstarter
het geluid is mooi en helder, ik vind het persoonlijk erg fijn dat ik mijn eigen geluid kan equalizen met bass en treble. Ik denk echter wel dat het geluid ( vooral de bass) nog beter naar voren kan komen met betere oordoppies.

voor de rest ben ik erg blij met mijn aankoop, ik kan het aanraden.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 April 2003 @ 12:06:
het geluid is mooi en helder, ik vind het persoonlijk erg fijn dat ik mijn eigen geluid kan equalizen met bass en treble. Ik denk echter wel dat het geluid ( vooral de bass) nog beter naar voren kan komen met betere oordoppies.

voor de rest ben ik erg blij met mijn aankoop, ik kan het aanraden.
Oh mooi dat jij die speler hebt. Ik heb nu een Diva maar wil misschien ook deze gaan kopen.
Effe wat vragen.

Zit d'r een goede resume op de speler?
Spoelt de speler snel genoeg vooruit?
En is de bediening ook blindelings goed te besturen?
En wat is de laattijd van de batterij?
Zitten d'r nog rare dingen op (zoals tikken tijdens next ofzo)? >:)

Verwijderd

Topicstarter
de laadtijd van de batterij weet ik nog niet, de resume is prima, hij speelt gewoon verder waar je gestopt bent. ik vind de bediening wel blindelings te besturen tenzij je wilt gaan equalizen ofzo. de speler spoelt redelijk snel vooruit.

Verwijderd

Ik ben ook van plan deze mp3 speler aan te schaffen en ik heb een paar vragen:

-Ondersteunt de speler playlists, zo ja zijn die makkelijk te maken?
-Weet iemand wat ongeveer de levens duur is van de bijgeleverde batterij (voor een redelijk intensief gebruik??)

Verwijderd

Nou kep hem ook besteld en zogauw ik hem heb zal ik ook mijn mening geven, als iemand hier intresse in heeft :) , maar aangezien er verrekte weinig over deze speler te vinden is ga ik daar maar vanuit.

Ik heb hem di avond besteld bij mmport (nog geen reactie terug op mail :?) maar ik hoop hem donderdag of vrijdag wel te hebben.

Verwijderd

Ik ben hier zeer geintreseerd in, ben nog steeds aan het kijken welke speler ik nou ga kopen, dus alle reacties zijn welkom :D

Verwijderd

Ok dan.. heb net een reactie gehad hij komt morgen!!! :9~

Als ik dan maar thuis ben :P

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-02 14:57

Garyu

WW

Ben ook zeer benieuwd naar de ervaringen hiermee.. hoe meer hoe beter! :)

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Verwijderd

Ik kom net terug uit school en hij isser!!!!! :9~..

Tering wat is dat ding klein!!!!! (meestal als je dit hoort is het negatief:))

Zal hem ff uitgebreid bestuderen vanavond zodat ik morgen mijn uitgebreide mening kan geven..

Verwijderd

Nou heb er nu een dagje mee gespeeld en ik moet zeggen dat hij erg goed bevalt.

Hij ziet er strak uit en zolang je de klepjes voor usb en de batterij dicht houdt is het onmogelijk om iets af te breken. (wel ff voorzichtig zijn zolang de klepjes open zijn)
De bediening moet je even doorhebben maar als je er eenmaal aan gewend bent kan het zeker blind.
Doorspoelen (waarom is iedereen hier zo in geintreseerd???) gaat de eerste 5sec (ffd knop inhouden) vrij langzaam maar daarna erg snel, ongeveer 20sec per sec...

Wat ik zelf erg makkelijk vindt is dat als je de speler aanzet hij vanzelf begint waar je hem de vorige keer hebt uitgezet.

De oordopjes die erbij zitten zijn redelijk maar ik heb zelf mx400 dopjes van Sennheiser en deze vindt ik veel voller klinken en ook de bassen komen beter naar voren. De orginele doppen klinken vrij schel.
Ook heb ik gemerkt dat de kwaliteit erg afhankelijk is van het bestand zelf, en dan niet zozeer de bitrate (ook wel natuurlijk) maar vooral de kwaliteit van de rip.
Aangezien ik natuurlijk geen mp3's van het internet download en alles zelf rip van de orginele CD's heb ik hier nooit problemen mee. O-)

Ik heb ooit eens een Napa 380 (8cm cd's) geleend en dat vond ik echt bagger, deze speler voldoet qua geluidskwaliteit voor mij helemaal. Dit ligt natuurlijk ook aan je muziek smaak. Met scheurende gitaren heb je misschien iets minder last van ruis dan bij een mooi cello kwartet.

Waar ik nog ff aan moet wennen zijn de pauzes tussen de nummers, het duurt even voordat het volgende nummer begint, maar aangezien volgens mij alle mp3 spelers dit hebben hoor je mij hier niet verder over zeiken. Ook het doorscrollen duurt vrij lang, te snel drukken help niet hij scrolled dan maar 1 nr door.
Aangezien ik hem gewoon volmik met mp3's en hem dan op shuffle zet kan mij dat niet zoveel schelen.

Oja.. het ontbreken van een soort mechanische hold (Ik bedoel een schuifje ofzo zoals bij MD-spelers) vindt ik erg jammer. Als jem uit hebt staan en je drukt op de playknop dan begint ie te spelen.
Als jem aan hebt staan is er wel een hold functie, door de play/stop knop ff vast te houden staatie op hold.

Ik ben erg tevreden over mijn aankoop en helemaal als je naar prijs/kwaliteit kijkt ben ik een gelukkig mens:)

Verwijderd

Oja...Mp3_is_mie..(of andere gelukkige bezitter van de MP30) Hoeveel geheugen heb jij beschikbaar als je helemaal geen bestanden op je speler hebt staan?

• Axel666
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-10-2022
Heej ff een vraagje ik zit er ook over te denken om deze speler te kopen maar wat ik wil weten is of er alleen MMC in kan of ook SD geheugen?

9worlds.net @ hattrick.org

Verwijderd

De Chic MP30 heeft standaard 128MB geheugen wat ruim voldoende is voor 4 uur MP3 muziek. Daarbij is het geheugen nog uitbreidbaar doormiddel van een MMC (Multi Media) kaart.
Stond gewoon op mp3cdspeler.nl ;)
Als je de 256 MB koopt zit er nog een 128mb MM kaart bij dus dan is die in de toekomst alleen maar verwisselbaar met een hogere MM kaart.

Ik heb ze gemaild en ze wisten wel dat er een 256 MB MM kaart zou komen maar ze konden niet vertellen waarneer.

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-02 16:21

tweakerbee

dus..?

Waarom nou niet een SD slot. Die kaartjes zijn al in een veel hogere capaciteit te krijgen, en zijn ook nog eens goedkoper.. :/
Beetje de enige domper op deze speler. Ehm....afgezien van z'n batterijleven. 'k Zoek er nog steeds een met 30 uur of zo. De MPMan F50 ken ik, die is me toch net iets te duur. ;)

You can't have everything. Where would you put it?

Verwijderd

*schopje*

Heeft niemand anders ervaringen met de speler?!, ik zou ze graag willen horen :)

Verwijderd

Ik heb hem vandaag gezien van een klasgenoot echt een mooi ding zeg helemaal aluminium en heel klein (kleiner als mijn creditcard) en het geluid klonk erg goed. (eigen spelers slim x , ibead 100).Heel wat anders dan die Napa shit , wat kunnen die Koreaanen toch goede spelers maken

Verwijderd

Ik heb een vraagje over de Chic MP30. Ik ben nu in het bezit van een Creative Muvo en die werkt op de fijne manier dat je hem in pc plugt en geen software nodig hebt, je pc ziet hem als harde schijf. Hoe werkt dit bij de Chic MP30, is de bijgeleverde software makkelijk, duidelijk, enz.

Verwijderd

Ja indd ik zou ook nog een paar dingen willen weten:

- Hetzelfde wat "itsontoday" hierboven vraagt :)
- Kan je op 1 of andere manier op de speler een playlist maken ofzo?

/me twijfelt nog steeds tussen deze speler en de i-bead 100 8)7

Verwijderd

Volgens mij is die batterij dezelfde als ik in mijn Sony Discman heb, dat zou heel mooi zijn, want die zijn snel op te laden en gaan lang mee.

Verwijderd

Op de site van de fabrikant: http://www.perstel.com staat het volgende:

Accessory
Strap, USB Cable, CD, Manual, Rechargable Battery, Charger, Earphone, Carrying Case

Nou vroeg ik me af of iemand de chic al in Nederland incl. strap heeft gezien en of die carrying case iets anders is dan dat zakje dat je bij mp3cdspeler.nl erbij krijgt. (Ik denk van niet, maar toch)

Verwijderd

Topicstarter
die batterij is idd erg snel opgeladen. uurtje of 2-3
Enneh die strap en carrying case heb ik niet gekregen dus dat zal je in nederland er niet bij krijgen.

greetz

Verwijderd

Vraag me dan ook af waar je die strap aan kan bevestigen, bedoelen ze niet gewoon carrying case met strap (oftewel het zakje, waar een touwtje aan zit)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 June 2003 @ 16:36:
Vraag me dan ook af waar je die strap aan kan bevestigen, bedoelen ze niet gewoon carrying case met strap (oftewel het zakje, waar een touwtje aan zit)
Daar zat ik ook aan te denken, bij mp3cdspeler konden ze niets vinden, maar het bevestigingspunt van de zillion 30B is ook heel klein. Ik vind het wel een nadeel als ik hem niet gewoon om mijn nek kan dragen.

Verwijderd

*Kick*

Ik heb deze MP3speler nu betseld, maar wil toch nog wat ervaringen van mede Tweakers horen, want hij is nog niet verstuurd en cancellen kan dus gewoon nog heel makkelijk. Ik wil graag weten hoe het geluidskwaliteit is en de betrouwbaarheid. Liefst een vergelijking met de Samsung Yepp E64 ( ik weet het een oudje, maar dat is samen met mijn Smaung M100 de enige mp3speler die ikooit heb gehad) plus kan het geluid lekker hard zoals een Discman of is het minder.

• shameblaster
  • Laatst online: 18-02 14:11

shameblaster

BB4E^Cons

Hoi Hoi allemaal ik heb vandaag is dit forum door zitten lezen maar kan iemand is een paar foto's maken van deze speler. Bijv in je hand en naast een pin pasje of aa batterij.
En kan je bij deze speler playlists maken heb ik nog niet gelezen in dit forum

B.v.d

* Ik zit ook nog te twijfelen tussen de i bead en deze. de radio boeit me niet, ik kan dan net zo goed een klein radiootje kopen bij de zeeman ofzo

edit:
op mmport.nl staat Mini USB (Personal Telecom). Je kan deze speler to wel gewoon op een ''standaard'' usb aansluiten of niet

[ Voor 19% gewijzigd door shameblaster op 18-07-2003 11:09 . Reden: geen zin om nieuwe post te posten ]

Cons:::BB4E

Verwijderd

ja hij moet juist op een gewone USB poort aangesloten worden maar de usb kop die in de Speler gaat is zon klein kopje zoals je die ook vaak in Digitale cameras ziet.

maar ik stuur even een PM naar M3#_IS_MIE en die andere gast, dan krijgen we misschien sneller antwoord.

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

k stuur dan ook gelijk van die foto;s

Verwijderd

ik krijg geen antwoord, maar hoop de mijne Maandag binnen te hebben, en als je dan no niet hebt besteld moet je me gewoon een mailtje sturen voor Fotos en wat ik ervan vind.

Ps. ik weet niet of ik Fotos kan maken want mijn ouders gaan op vakantie en nemen misschien mijn Camera mee. maar zien we dan wel.

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Oke dan mail ik je nog wel, alvast bedankt

Verwijderd

No Thx

Verwijderd

ik zou wel wat meer willen weten over de equalizer in de mp30, hoe uitgebrijd is die? ik bedoel, tot nu toe heb ik aleen nog maar van de bas settings gehoord en nog een ofander vaag woord.
heeft iemmand al een 256 kaartje geprobeert boven op de standaard 128 mb geheugen van de speler zelf? beter werkt dat ook :D

EDIT: heh, jullie kunnen net zo goed een chat room in gaan, 2 minuten verschil in post tijd :D

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2003 18:05 ]

Verwijderd

Was er maar een Chatbox over de MP30, dan hadden we tenminste veel info erover gehad. Maarjah ik hoop dat de Postbode hem Maandag komt brengen zoniet, Dan zal ik de Postbode eens een Lesje leren.

Ps. krijg je bij mp3spelers.nl altijd een Mailtje dat je Mp3speler verstuurd is of alleen als je hun een mailtje stuurt met de Vraag erin of ze hem al hebben gestuurd.

Verwijderd

hey, jayhova, heb je msn ofsow? want, eeh... ik heb nog een hoop vragen over de mp30 die dam mischien wat makkelijker kunnen worden beandwoord.

Verwijderd

Ja kijk maar naar mijn E-Mail adress in mijn Profile ;)

Maar als het goed is krijg ik hem maandag. Maar je weet maar nooit met TPGPost en in kleine Dorpjes. Wel in de buurt van Amsterdam dus misschien heb ik geluk. Maar voeg me maar toe.

Verwijderd

weet iemand hoe deze oordopjes zijn??

Philips SBC-HS461

Afbeeldingslocatie: http://www.dixons.nl/Store/images/products/7037627F.gif

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-02 22:43
damn er valt echt bijna niets te vinden over deze speler :(
de 3 reviews die ik heb gevonden zijn positief. toch nog een paar vraagjes
- het geluid, is dat hard en duidelijk genoeg (klas ergens dattie een mindere output heeft in vergelelijking tot andere spelers (nex bv)
- is het ook mogelijk om andere data op deze speler te zetten, piccs en filmpjes enzo
- kijkt de speler dieper dan 1 directory (was niet het geval bij de nex)

alvast bedankt voort beantwoorden :P
en is ie aant raden natuurlijk? :D

Ignorance Is Bliss

Verwijderd

he waar heb je die reviews gevonden???
Die wil ik ook wel lezen. ik heb alleen Ervaringen gelezen maar geenReviews. wil je even een Link plaatsen.

• D3ft0n3
[edit]

nvm :P
de reviews waren eigenlijk niets bijzonders maargoe:

http://www.portablegear.b...il.htm?QID=&CID=2&PID=536

http://mstation.com.au/ms/products/?ID=167

en nog ergens een maar die kank niet meer vinden |:(

naja echt nuttig zijn deze reviews niet vandaar dat ik ook hier info probeer te krijgen. tis echt een ramp info zoeken over deze speler :( maar kga um denk ik toch wel bestellen :)

[ Voor 89% gewijzigd door D3ft0n3 op 19-07-2003 19:47 ]

Ignorance Is Bliss

• D3ft0n3
*kick*
maar iemand nog antwoord op deze vraagjes:toch nog een paar vraagjes
- het geluid, is dat hard en duidelijk genoeg (klas ergens dattie een mindere output heeft in vergelelijking tot andere spelers (nex bv)
- is het ook mogelijk om andere data op deze speler te zetten, piccs en filmpjes enzo
- kijkt de speler dieper dan 1 directory (was niet het geval bij de nex)

anders bestel ik um morgen wel gewoon :P

Ignorance Is Bliss

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Poe heb ik dan als enige dit ding? ;)
Het geluid kan niet erg hard, hard genoeg voor mij maar als ik af en toe van die gekken hoor met hun doppies die ik van ver nog kan horen.... Dat kan deze dus niet, deze is om muziek te luisteren, niet om gehoorbeschadigingen op te wekken ;)

Hij word niet herkend als externe schijf en het is dus niet mogelijk om andere bestanden op deze speler te zetten, mijn vorige speler kon dit wel en dat heb ik nog nooit gebruikt. Ga zelf maar na of je het nodig vind, ik niet iig...

Mappen kent dit beestje idd niet, maar ja 2 CD's op 128 Mb zou 2 dirs opleveren en nu 1tje :p boeie

Ik heb zelf de 128 MB versie met een 128 Mb MMC kaartje en heb hem zoon 2 weekjes.

Nog wat opmerkingen:
- Hij is retestrak afgewerkt, uiterlijk is gewoon top. Geluid is heel degelijk alleen had ie net iets meer bass mogen hebben al heb ik hier geen kwaliteit doppen liggen en dat scheelt vaak een hoop.
- Wat wel tegenvalt is de datatransfer naar een MMC kaart, die is enorm traag, 20 a 30 min. om hem vol te krijgen, dat noem ik dan een nadeel, meer heb ik niet kunnen vinden ;)

edit:

ohw ja, hijs ook nog extreem klein en heb een eigen accuutje :9

[ Voor 4% gewijzigd door Sensei_D op 20-07-2003 14:38 ]

sensei_d.fpv channel

• D3ft0n3

Ignorance Is Bliss

Verwijderd

MariahCareyLover, bedankt voor je Info. Ik ga waarschijnlijk morgen gewoon gelijk ook de Senheise Mx400 oordopjes halen. En het MMC probleem vind ik niet erg. want heb toh een MMC reader/writer.

En D3ft0n3, bedankt voor de link. nou maar hopen dat de Postbode de mijne morgen ochtend vroeg brengt, en niet pas dinsdag ofzo

• D3ft0n3
:'(
Geachte heer/mevrouw,

Helaas is de Chic in het weekend door de grote vraag uitverkocht .We krijgen deze einde deze week weer bij ons binnen

ik verwacht hier dus meningen van mensen door wie ie uitverkocht is :P

[ Voor 77% gewijzigd door D3ft0n3 op 21-07-2003 12:48 ]

Ignorance Is Bliss

Verwijderd

ik ben zeer teleurgesteld in mp3spelers.nl , want ik had de Chic donderdag 17:20 besteld, toen heb ik ze een Mailtje gestuurd met de vraag of ze het alsnog donderdag zouden kunnen versturen. Het antwoord was: sorry, de postbode is al geweest anders hadden we het gedaan. Oke kan. vandaag heb ik de hele dag op mijn Mp3 speler lopen wachten, niet weg gegaan terwijl het toch mooi weer was, en niks ontvangen, dus ik stuur ze een Mailtje met de vraag of ze hem wel hadden opgestuurd Vrijdag. Antwoord: nee want de Chic is uit vooraad en we hebben hem hopelijk weer voor donderdag. Dit vind ik geen Service. die mensen hadden op zijn minst een mailtje kunnen sturen met: sorry de Chic is uit vooraad maar komt voor Donderdag weer binnen en dan sturen we hem zo snel mogelijk. Maar nee, Ten tweede ze hebben gelogen en dat maakt me nu twijfelen of ik hem niet gewoon moet cancellen en ergens anders halen. Want Donderdag stuurden ze een Mailtje, Sorry de Postbode is geweest en dus kunnen we hem niet nu al sturen we sturen hem morgen. Maar wisten toen al dat ze hem niet meer hadden. Ze hadden het toen gewoon moeten zeggen want dan had ik een andere besteld, want ik heb hem eigenlijk voor woensdag nodig. Ik denk daarom dat ik ook gewoon mijn Bestelling ga cancellen en zoek een andere winkel. Maar ik zag dat mmport.nl gesloten is Klopt dit. of hebben ze een normale winkel en is die gesloten???

• Sensei_D
  • Nu online
Gesloten?? Daar had ik hem besteld!
"MMPORT is gesloten van 12 juli t/m 31 juli" gelukkig ;)

Bij deze winkel kreeg ik hem ook te laat, maar geen rembourskosten sprak me wel aan. Dat voor niks wachten is zeker erg frustrerend, maar als je hem dan eenmaal hebt, dan denk je daar niet eens meer aan ;)

sensei_d.fpv channel

• D3ft0n3
Verwijderd schreef op 21 July 2003 @ 20:01:
ik ben zeer teleurgesteld in mp3spelers.nl , want ik had de Chic donderdag 17:20 besteld, toen heb ik ze een Mailtje gestuurd met de vraag of ze het alsnog donderdag zouden kunnen versturen. Het antwoord was: sorry, de postbode is al geweest anders hadden we het gedaan. Oke kan. vandaag heb ik de hele dag op mijn Mp3 speler lopen wachten, niet weg gegaan terwijl het toch mooi weer was, en niks ontvangen, dus ik stuur ze een Mailtje met de vraag of ze hem wel hadden opgestuurd Vrijdag. Antwoord: nee want de Chic is uit vooraad en we hebben hem hopelijk weer voor donderdag. Dit vind ik geen Service. die mensen hadden op zijn minst een mailtje kunnen sturen met: sorry de Chic is uit vooraad maar komt voor Donderdag weer binnen en dan sturen we hem zo snel mogelijk. Maar nee, Ten tweede ze hebben gelogen en dat maakt me nu twijfelen of ik hem niet gewoon moet cancellen en ergens anders halen. Want Donderdag stuurden ze een Mailtje, Sorry de Postbode is geweest en dus kunnen we hem niet nu al sturen we sturen hem morgen. Maar wisten toen al dat ze hem niet meer hadden. Ze hadden het toen gewoon moeten zeggen want dan had ik een andere besteld, want ik heb hem eigenlijk voor woensdag nodig. Ik denk daarom dat ik ook gewoon mijn Bestelling ga cancellen en zoek een andere winkel. Maar ik zag dat mmport.nl gesloten is Klopt dit. of hebben ze een normale winkel en is die gesloten???
aah dat is echt klote :/
ik wacht tot t weekend, als ze m dan niet verzonden hebben, dan cancel ik m en bestel m bij mmport (krijg je ook 5 % korting)... moet alleen dan wel wacht tot minimaal 5 augustus voordat je m krijgt.
maargoed alsik m bij mp3speler dan ook pas richting de 28ste kan krijgen dan wacht ik nog wel is 7 dagen en scheelt t 20 euro

Ignorance Is Bliss

Verwijderd

ik moet even mijn verhaal Updaten:

Ik heb mp3spelers.nl gemaild en mijn klachten aan ze gemeld.
Dit was mijn mailtje:
Sorry maar als jullie hem niet voor Woensdag kunnen versturen dus uiterlijk morgen dan moet ik mijn Bestelling Annuleren. Ik ben ook zeker niet te spreken over jullie omgaan met klanten, Want Donderdag stuur ik jullie een Mailtje met de vraag of jullie hem alsnog donderdag zouden kunnen versturen ookal was ik 20 minuten te laat. Jullie antwoorden met Nee want de Postbode is geweest. Daar toon ik begrip voor want ik was tenslotte te laat. Maar daar kan ik me nu erg boos over maken, want jullie wisten toen al dat jullie hem niet hadden, of nog niet binnen hadden. dit hadden jullie moeten melden want dan had ik een andere Mp3speler uitgekozen. Want ik moet de Mp3speler uiterlijk woensdag hebben, lukt dit niet dan hoor ik dat graag want dan annuleer ik mijn bestelling en ga naar een andere winkel. Als jullie me een Chic MP30 voor woensdag kunnen opsturen dan vind ik jullie een super winkel, lukt het niet dan zal ik nooit meer wat uit jullie assortiment bestellen.
Nadat ik was afgekoeld heb ik ze dit mailtje gestuurd:
Hallo hier ben ik weer :D

ik was een paar uur geleden nog een beetje boos, zoals jullie wel in het mailtje hebben gelezen. maar ik wil nu de NEX IA 128 Mb kopen. als deze op voorraad is en dus morgen gelijk wordt opgestuurd. Moet ik dan mijn vorige bestelling annuleren , zoja hoe, of kunnen jullie gelijk met dit mailtje mijn bestelling overzetten, zo nee moet ik dan gewoon op Bestellen drukken op jullie pagina en de Nex IA 128 bestellen. en daarna gewoon de Chic MP30 cancellen???
Waarna ik dit antwoord kreeg:
Hallo ,

Ik begrijp uw frustratie ,maar wij staan ook machteloos en moeten klanten hier door teleurstellen wat wij natuurlijk niet graag doen .Wat we wel graag doen is service verlenen en het is dan ook geen enkel probleem om uw betselling voor u om te zetten naar de nex Ik zal er voor het ongemak nog iets gratis bij doen .U hoeft dus niets te veranderen dat doen wij voor u

Met vriendelijke groet,
Heleen
Ik ben nu wel weer duurder uitgekomen dan eerst maar kwam er later achter dat het toch niet echt hun fout was. voor de Mensen die de Chic MP30 gaan kopen, ik hoop dat jullie er veel plezier mee hebben end at het een goed apparaat is. Maar mij zullen jullie wel zien posten bij het NEX IA Topic :D

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Ra Ra wat zou je erbij krijgen?

• D3ft0n3
sennheiser mx400 oordoppen? :P (als dat zo is schakel ik mijn bestelling ook wel om naar een nex ia :D)

Ignorance Is Bliss

Verwijderd

ik weet niet, ik hoop eigenlijk GP oplaadbare 2000 Mah Batterijen ;)

Maar ze stuurden me net dat ze de MP3speler hebben meegegeven aan de Postbode en dus zou hij hier morgen moeten zijn.

• D3ft0n3
laat nog ff weten wat je extra drbij hebt gekregen :P

Ignorance Is Bliss

Verwijderd

lol is goed, ik krijg hem morgen ochtend hoop ik.

Wat wel weer heel netjes is van Mp3spelers.nl, Is dat ze gebeld hebben om hun excuses aan te bieden. Waarom zou je zeggen, vooral om het feit van wat ze donderdag hadden gezegd, toen hadden ze gewoon eerlijk moeten zijn. Maar ik hoop dat deze Nex Ia een hele goede Mp3speler zal worden, is volgens mij wel minder mooi alleen een super voordeel is dat hij uitbreidbaar is met Compact Flash kaarten want die zijn Goedkoop en zijn al in 1 Gigabyte beschikbaar. Maar mp3spelers hadden het helemaal goed gemaakt met me doordat ze me al zon 4 mails hebben gestuurd en me gebeld hebben dat vind ik gewoon netjes en nu nog kijken wat ik Gratis krijg :P

Edit: het is nu al bijna 10 Uur en nog steeds niets binnen, ik wordt gek, dacht altijd dat er rond 9 uur wordt bezorgd. Ps. mijn Mp3Speler wordt toch appart bezorgd en niet door de plaatselijke postbode die mijn Post net heeft gebracht ofwel :'(

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2003 09:52 ]

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

IK geloof gewoon door de postbode of door utc ofzo heet dat bedrijfje, die kwamen mijn moederbord van mycom brengen. Het enige nadeel van die speler is het uiterlijk de afstandbediening zit aan een soort telefoon kabel, maar het gaat een beetje om het uiterlijk maar om wat er in zit. HIj slik cf dus dat is cker beter

• D3ft0n3
true,
maar 256 mb is voor mij zat. en mocht ik ooit nog is gaan willen uitbreiden zijn er tegen die tijd wel grotere MM/SD kaartjes

Ignorance Is Bliss

Verwijderd

ik heb de Mp3speler via dat Track gedoe online gevonden en ze zeiden dat hij vandaag nog geleverd wordt. Dus Hopen dat hij zo komt, en dat kabeltje van de Afstands bediening is niet juist, het is gewoon een normaal kabeltje. en niet dat ronde gedoe.

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

kan je anders ff foto posten als juh um hebt

Verwijderd

Ja is goed, maar dan kan pas in het weekend want dan krijg ik pas mijn Digitale Camera van mijn pa terug, die is nu namelijk op vakantie en heeft hem meegenomen. Trouwens hier staan ook Fotos en ook van het kabeltje, live gemaakt. http://home.kabelfoon.nl/~wbogert/nexia/

Verwijderd

ik heb mijn mp3speler net ontvangen, en er zat bij een Sennheiser MX300, en een kabel om de mp3 speler aan de Tv of Stereo aan te sluiten. ik vind trouwens dat ik voor 190 Euro best wel een Gammel apparaat heb gekregen, Wel super geluidskwaliteit daar hoor je me niet over. Alleen denk ik wel dat de Chic MP30 beter was geweest puur vanwegen de Bouwkwaliteit.

• Sensei_D
  • Nu online
dat denk ik ook... Maar heb je nu alleen maar die Nex gehaald omdat de chic er ff niet meer was? Die nex trok mij weer niet zo omdat ie vrij dik is en geen intern geheugen heeft dacht ik. Maar wel leuke doppies ja

sensei_d.fpv channel

Verwijderd

Kloopt ik heb de Nex gehaald omdat de Chic er niet meer was, want ik ga vanavond weg op vakantie. Maar ik denk dat kwa geluids kwaliteit deze Nex Ia veel beter is ,vooral met de Sennheiser klinkt het allemaal heel goed. Vooral dat het heel hard gaat is echt mooi. Radio ontvangt bij mij heel goed. ik heb 538 en Sky radio geprobeerd en klonk heel zuiver. Dus kwa kwaliteit niks te klagen alleen had dit van mij wel in het uiterlijk van de Chic mogen zitten.

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

hebben al meer mensen de chic mp30

• Sensei_D
  • Nu online
Clickable!

Afbeeldingslocatie: http://clan.dnainternet.net/toohot/public/tiedostot/Chic!_009tn.jpg

Afbeeldingslocatie: http://clan.dnainternet.net/toohot/public/tiedostot/Chic!_007tn.jpg

Afbeeldingslocatie: http://clan.dnainternet.net/toohot/public/tiedostot/Chic!_006tn.jpg

sensei_d.fpv channel

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Wow bedankt voor de foto's hij is ckers klein

• Sensei_D
  • Nu online
Yep, na de Diva wilde ik een Mp3 speler die strak was afgewerkt en deze ziet er echt retestrak uit. En hij is idd piepklein en mooi plat. En hij geeft nog een heerlijk helder geluidje ook.

Nadelen zijn er natuurlijk ook: hij kan niet extreem hard, wat voor mij dus ook echt niet hoeft. Verder gaat de datatransfer naar de MMC-card retetraag.

offtopic:
Die digicam heb ik ook sinds kort ;)

sensei_d.fpv channel

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

offtopic:
wat voor digicam heb je

Enige nadeel is dat die geen wma speelt maarja dat ligt ook aan de prijs van het aparaatje.
Er zit tog ookeen voicerecorder op, kan iemand een stukje van een paar sec online zetten?

• Sensei_D
  • Nu online
offtopic:
die cam in je signature ;)

WMA doe ik niet aan, het klinkt gewoon een stuk minder als mp3 imho... Zal later nog kijken wat ik aan die voicerecorder kan doen, wordt dan me eerste record ;)

sensei_d.fpv channel

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Jongens ik ben eruit. Ik moet wel ff eerst een 256 cf kaartje + tasje voor mijn cam kopen.
Het word waarschijnlijk deze of de freecom beatman met 64mb intern nog ff moet ik denken.
Maarja als ik hem koop zijn we weer zo'n +/- 2 maanden verder en wieweet heb je dan al een chic mp50 >:) ;)

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Kan je eigenlijk doorspoelen

• Sensei_D
  • Nu online
Ja, dat kan. Veel mensen eisen dit idd, zeker voor van die livesets ofsow. Ik heb alleen losse nummers en spoelen vind ik dan ook nergens voor nodig (Ben niet erg veeleisend nee ;))

Wat wel retehandig is als je toevallig van die sets luisterd is dat de speler bij aanzetten verder gaat waar die was, dus echt midden in een nummer ofsow...

sensei_d.fpv channel

Verwijderd

wel 1 ding over de MP30 wat wel belangrijk is: er zit geen Hold op. alleen een Software Matige Hold, maar deze werkt dus niet als de Speler uit is en dus is kan de Mp3Speler in je Broekzak prongelijk aan gaan. Maar verder lijkt het me een wereld speler.

Ps Trouwens ik begin mijn Nex Ia steeds beter en beter te vinden kan echt geen min punt vinden zelfs de behuizing vind ik nu heel stevig. en mijn CF klepje is nog niet open gevallen ookal voelt het niet echt super stevig aan.

• D3ft0n3
hoe gaat de mp30 eigenlijk aan..... :P playknop ingedrukt houden ofzo ?
als t goed is krijg ik m morgen in huis :D eindelijk!

Ignorance Is Bliss

• Sensei_D
  • Nu online
Geen hold functie is idd ontzettend jammer. Ik snap ook niet dat ie er alleen softwarematig op zit :( Eigenlijk een beetje nutteloos zo in mijn ogen...

Hij gaat aan door de playknop in te drukken ja. Dan moet je nadat je dat gedaan hebt gelijk ff de "mode"-knop ingedrukt houden en dan kom je in het menu wat mij enige tijd gekost heeft om te vinden ;)

Na 10 sec. op stop te staan gaat ie uit...

sensei_d.fpv channel

• napauleon
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-04-2021
iemand die weet of je er een tweede accu bij kan krijgen? want als ie opgeladen moet worden, dan moet de accu eruit en hij kan ook niet op netstroom.
Dus 2 accu's zal wel handy zijn.

Hij moet vandaag bij me binnen komen....dus zit te w8en

• D3ft0n3
hij zou vandaag ook bij mij moeten komen :/
maar nog niets :(
maar je kan zon accu bij de mediamarkt halen dacht ik
ik kon er iig niet 1 extra bij bestellen bij mp3cdspeler.nl
edit:
ze konden me wel vertellen dat ze hem in de toekomst wel kregen

[ Voor 19% gewijzigd door D3ft0n3 op 29-07-2003 13:21 ]

Ignorance Is Bliss

• napauleon
bij mij moet ie ook vandaag komen en ook van mp3cdspeler.nl, maar ook nog nix

• D3ft0n3
half 6 :(
ik verwacht hem niet meer, kheb mp3speler al gemaild kijken wat ze te zeggen hebben.

Ignorance Is Bliss

• napauleon
keb ook al verschillende mails heen en weer gestuurd. Ze hebben hem gister verzonden en hij zou vandaag uiterlijk morgen moeten komen.

• D3ft0n3
mjah ik had m vrijdag al besteld :/ (niet vorige vrijdag maar de vrijdag daarvoor
eerst wassie uitverkocht en vorige vrijdag hebben ze m dan eindelijk verzonden
zou gister uiterlijk vandaag komen..... niet dus

hun antwoord:
Hallo Rob,

Ik ga de code van het pakket op vragen bij TPG post .Het kan wat langer duren omdat het bij de post wat drukker is als normaal (vakantieperiode) dus nog even geduld en de TNT man staat bij je aan de deur

[ Voor 17% gewijzigd door D3ft0n3 op 29-07-2003 17:50 ]

Ignorance Is Bliss

• napauleon
Woon jij bij Apeldoorn in de buurt? Zo ja: als 1 van ons dat nummer heeft kun je ze waarschijnlijk allebei tegelijk tracken.

• D3ft0n3
nope, kwoon in zwolle

[ Voor 141% gewijzigd door D3ft0n3 op 30-07-2003 12:43 ]

Ignorance Is Bliss

• D3ft0n3
woensdagochtend 11.05 hij is dr!
nog 2 uur tot de batterij is opgeladen :/

Ignorance Is Bliss

• Sensei_D
  • Nu online
D3ft0n3 schreef op 30 July 2003 @ 12:43:
woensdagochtend 11.05 hij is dr!
nog 2 uur tot de batterij is opgeladen :/
Gelukkig wordt hij ook gepowered door de USB-poort, maja je batterijtje is nu wel vol :)

sensei_d.fpv channel

• D3ft0n3
argh kut ja, ff niet aan gedacht :p
naja moest toch nog van alles doen :)

[edit] btw welke eq. gebruik jij ?

[ Voor 21% gewijzigd door D3ft0n3 op 30-07-2003 14:08 ]

Ignorance Is Bliss

• Sensei_D
  • Nu online
Ik gebruik de "User EQ" met de bass net niet voluit en de treble iets hoger als midden. Dit gebruik ik icm de bijgeleverde doppen geeft voor mij goed geluid. Persoonlijke mening speelt natuurlijk ook mee, maar ik zou zeggen speel es met die "User EQ"

sensei_d.fpv channel

• D3ft0n3
ok nog een vraagje (ben lastig :P)
maar ik heb dus extra 128 mb kaartje erin zitten... nu heb ik intern en extern allebei wel redelijk volstaan.... maar ik kan alleen muziek op de interne afspelen, en kzou ook neit weten hoe ik bij het externe kaartje kom :P staat ook niet in de handleiding en kan ook neits in de menus vinden :/hoe wissel ik tussen int en ext :'(

[ Voor 6% gewijzigd door D3ft0n3 op 30-07-2003 17:58 ]

Ignorance Is Bliss

• napauleon
ik heb em tegelijk met jouw besteld maar ik heb em nog niet man!
vette k*t zooi

• Sensei_D
  • Nu online
Blijkbaar heeft iedereen problemen met de levering. Ik kreeg hem ook al te laat(Besteld bij www.mmport.nl)

@D3ft0n3: Hmm, je krijgt neem ik aan wel in het begin te zien dat ie de kaart wel "pakt"(je hebt er muziek op kunnen zetten dus dat zal wel goed zijn). Als dit het geval is spoel je gewoon door tot het einde van het interne geheugen en kom je vanzelf bij het externe terecht. In plaats van "INxxx" staat er dan "EXxxx" waarbij de x-jes staan voor de tracknummers. Succes ;)

sensei_d.fpv channel

• napauleon
ik heb die fijne lui daar maar even een mail gestuurd dat ik de mp3 speler niet meer aanneem als hij later geleverd wordt dan morgen. Als hij dan nog niet binnen is koop ik em wel ergens anders!

• D3ft0n3
MariahCareyLover schreef op 30 July 2003 @ 18:13:
Blijkbaar heeft iedereen problemen met de levering. Ik kreeg hem ook al te laat(Besteld bij www.mmport.nl)

@D3ft0n3: Hmm, je krijgt neem ik aan wel in het begin te zien dat ie de kaart wel "pakt"(je hebt er muziek op kunnen zetten dus dat zal wel goed zijn). Als dit het geval is spoel je gewoon door tot het einde van het interne geheugen en kom je vanzelf bij het externe terecht. In plaats van "INxxx" staat er dan "EXxxx" waarbij de x-jes staan voor de tracknummers. Succes ;)
dat leek me dus ook logisch maar dan begint ie gewoon weer bij nr 1 van int :/

[edit] ok lekker logisch, ik steek um weer in mn usb, o files, 122 mb used
maar geformat en nu maar is alles drweer op knikkeren kijken offut dan gelukt is.
[update] yay hij doet t nu gewoon :P, iets fout gegaan de eerste keer blijkbaar :)
gaaf spelertje, geluid is ook gewoon erg goed :D
ik heb die fijne lui daar maar even een mail gestuurd dat ik de mp3 speler niet meer aanneem als hij later geleverd wordt dan morgen. Als hij dan nog niet binnen is koop ik em wel ergens anders!
bestel m dan bij mmport ben je maar 175 kwijt incl verzendkosten
waarom ik dat niet gedaan heb? omdat je tot 5 augustus moet wachten dan (vakantie) en ik wou um eerder hebben :P

[ Voor 42% gewijzigd door D3ft0n3 op 30-07-2003 19:53 ]

Ignorance Is Bliss

• napauleon
als ik hem nu bij mmport bestel en die van mp3cdspeler.nl gewoon weiger.
Wat gebeurd er dan? moet ik die van mp3cdspeler wel aannemen??

• D3ft0n3
ik weet t niet, maar denk dat je je bestelling niet meer kunt annuleren als deze al verzonden is :/
kant fout hebben natuurlijk :P moet je maar ff bij mp3cdspeler vragen

Ignorance Is Bliss

• napauleon
mijn bestelling is zoekgeraakt bij de tpg :@
ze hebben vandaag een nieuwe gestuurd met wat extra's en die komt dus morgen aan!
Pagina: 1 2 Laatste