• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-02 14:11

shameblaster

BB4E^Cons

krijg je ook mx300 oordopjes

Cons:::BB4E

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Klote zeg, maja ligt het iig niet aan mp3speler.nl, waar ik alleen nog maar goeie ervaringen mee heb gehad in het verleden.

sensei_d.fpv channel

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-02 22:43
mjah tis een btje een zooitje bij de tpg laatste tijd.
mijn bestelling lag dr 3 dagen, en jou bestelling kwijtgeraakt, van een maat van me bezorgden ze m pas 5 dagen nadat mp3speler m opgestuurd had.
naja hij komt iig wel.. met wat extras, das altijd mooi natuurlijk :P

Ignorance Is Bliss

• napauleon
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-04-2021
keb em eindelijk binnen.
Het extra's wat ik kreeg was de sennheiser mx 400 oordoppen (best goeie)

aan de speler zitten wel enige nadelen vind ik:

- alleen softwarematige hold functie
- volgende / vorige nummer gaat erg langzaam
- je hebt geen mappen wat het minder overzichtelijk maakt.
- blacklight blijf niet lang genoeg aan
- voice recorder is heel erg afhankelijk van de afstand.

Misschien dat sommigen van deze punten normaal is bij een mp3 speler. Dat weet ik niet, want dat is mijn eerste ervaring met een mp3 speler.

Verder is het een mooi apparaatje (ook duurzaamheid is goed waarschijnlijk) en er zit een makkelijk proggie bij!

• Sensei_D
  • Nu online
napauleon schreef op 01 August 2003 @ 17:00:
keb em eindelijk binnen.
Het extra's wat ik kreeg was de sennheiser mx 400 oordoppen (best goeie)

aan de speler zitten wel enige nadelen vind ik:

- alleen softwarematige hold functie
Dit is idd verrekte jammer :(

- volgende / vorige nummer gaat erg langzaam
Hmm, gaat hier snel zat hoor, wat is langzaam?

- je hebt geen mappen wat het minder overzichtelijk maakt.
Anders had je 2 mappen op 128Mb en nu alles in 1, poe poe ;)

- blacklight blijf niet lang genoeg aan
Dit is nog in te stellen, maar misschien bedoel je met max. tijd.

- voice recorder is heel erg afhankelijk van de afstand.
Maar het is ook een MP3-speler ;)

Misschien dat sommigen van deze punten normaal is bij een mp3 speler. Dat weet ik niet, want dat is mijn eerste ervaring met een mp3 speler.

Verder is het een mooi apparaatje (ook duurzaamheid is goed waarschijnlijk) en er zit een makkelijk proggie bij!

sensei_d.fpv channel

• D3ft0n3
goed khebbum nu een weekje ofzo :)
-geluidskwaliteit is goed, eigen eq. is ideaal. Geluid gaat hard genoeg (van de 20 heb ik m op 16 staan waat bij sommige nummers pijn doet :P)

-hij ziet er strak uit en voelt stevig aan. ook voelt hij niet zo goedkoop aan doordat hij van alluminium is. knopjes goed geplaats (al had ik liever drukknopjes gezien ipv zon jog dial ding)

- geen hw matige hold maakt me niet zoveel uit. ik heb nog nooit gehad dattie per ongeluk aan ging (daarvoor is de aanknop te moeilijk in te drukken.. hij is wel makkelijk in te drukken maar niet om per ongeluk in te drukken snap je ;p)

- de random functie vind ik een beetje bagger. steeds dezelfde nummers komen langs en sommige nummers hoor je nooit. het was beter geweest als de random functie had gehad dat de nummers niet herhaald konden worden.

- de batterijduur is ook best ok, kheb er de eerste keer rond de 14 uur mee gedaan.

- nummers skippen gaat misschien iets te langzaam als je hem op play hebt staan. eerst even op de stopknop drukken en dan pas nummers skippen gaat (veel) sneller. doorspoelen gaat snel genoeg maar langzaam genoeg om een bepaald punt te kunnen bepalen.

- menus zijn overzichtelijk en makkelijk doorheen te scrollen

- de voice recorder is een grappige extra. was toch redelijk verbaasd over de kwaliteit (ik had heel crappy verwacht zodat t alleen maar mee kon vallen ;p) alleen moet je hem wel goed vasthouden want als je je hand ook maar iets over de speler laat gaan resulteerd dat in een gekraak in de opname.

prima spelertje, strak uiterlijk, stevig, mooi geluid, goede funties.

tis mn eerste mp3 speler, heb geen vergelijkend materiaal. maar deze eerste is me zeer goed bevallen :)

Ignorance Is Bliss

Verwijderd

ik ben blij dat hij je goed is bevallen, ik had eerst de Nex Ia gekocht, die me heel goed beviel vooral Geluidskwaliteit en Geluidsterkte was bijzonder goed, had i niet verwacht, maar ik vond hem te zwaar en te groot, en dus terug gestuurd ik krijg Vrijdag mijn nieuwe Mpio Fl100 binnen , kijken wat dat ding me te bieden heeft, Maar iig ik ben blij dat je blij bent met je aan koop, want de speler ziet er heel mooi uit. echt prachtig en doet het dus ook nog eens zeer goed. ECht een aanrader dus die Chic MP30 (ookal heb ik hem niet, heb wel in de winkel geluisterd en gekloot ermee)

Verwijderd

Hi

FF vraagje. Zo'n accu die je erbij krijgt kan je er ook een extra kopen in de winkel of zo? Ik heb lopen zoeken op internet en kom hem nergens vinden zelfs niet op de GP site :'(.

misschien beetje offtopic:
Wat is het verschil tussen MMC en Secure Digital?

En nu nog een vage foto over de launch van de MP30 (mochten jullie hem nog niet hebben gezien)

http://www.perstel.co.kr/images/news/030212_gosa.jpg

Verwijderd

die zijn er : http://www.telec.nl/cat/Bat%201-31.pdf

pagina 22 en 26

• D3ft0n3
verschil MMC <> SD
is voornamelijk de snelheid. SD is sneller (en duurder)
voor de rest dahct ik geen verschil

Ignorance Is Bliss

Verwijderd

Ik heb em nu ook!! Tis echt een supermooi ding! Maar bveel mensen zeggen dat er geen videos of iets dergelijks op kan worden gezet. Maar je kunt via dat programma gewoon alles wat je wilt erop pleuren hoor. Nu nog ff een extra geheugenkaart kopen:P

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

ja hij is ckers mooi alleen het is k*t dat je niet ken doorspoelen

Verwijderd

Nieuwe mp3 speler iRock 730i
"De kleine iRock MP3 spelers zijn afkomstig van fabrikanten uit Zuid- Korea die garant staan voor de beste kwaliteit". Lees meer en reageer op:
iRock 730i de beste kleine mp3 speler?

Verwijderd

Hey shameblaster je kunt wel doorspoelen hoor gewoon de fwd of rew knop ingedrukt houden.Weet iemand trouwens of de chic firmware upgradeble is???

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2003 11:19 ]

• BoyGenius
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

BoyGenius

While things go boom...

foutje... :o

[ Voor 98% gewijzigd door BoyGenius op 23-08-2003 23:02 ]

I haven't lost my mind, it's backed up on tape somewhere...

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

-->Hier stond een domme opmerking<--

Nadat ik het forum weer ff ging doorlezen vond ik mijn antwoord al. khad het zelfs al een keer gevraagd alleen ik was in de war met de mambox player |:(

[edit]

Op deze staan nog meer foto's van alle hoeken van deze speler, kgeloof ook nog wel reviews

[ Voor 111% gewijzigd door shameblaster op 24-08-2003 11:46 ]

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Kan je ook wma files dmv een firmware upgrade afspelen?

• Sensei_D
  • Nu online
als je een firmware ervoor kan vinden misschien wel ;) AFAIK is hij niet firmware upgradable...

sensei_d.fpv channel

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Nou ..kan hem zometeen ophalen..ben benieuwd
Zal mijn bevindingen wel ff posten vanavond.

:)

• naps
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08-2024
ik heb hem zondag besteld de mp30 en hij is eergister bezorgd.
Hijs is echt onzettend mooi en super klein (had m stuk groter verwacht) en hij voelt erg stevig aan.
Ook heb dislay is erg mooi, net groot genoeg om alles duidelijk te kunnen lezen en het geluid is ook perfect. Sommige mense zeuren dat hij niet hard genoeg kan -> GELUL, hij kan aardig hard vind ik (totdat me oren er pijn van doen).
Aleen is het jammer dat de firmware niet opgradeble is :(
Veder ben ik heel erg blij met deze mp3 speler en ik kan hem je aanraden !! :D

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Yep heb hem vanmorgen opgehaald en een setje MDR E-888's erbij gekocht.. :)

Ben tot nu toe zeeeeeeeer tevreden e het is idd een aanrader. En idd
volume is echt geen probleem tenzij je dus echt een gehoorbeschadiging hebt of wil hebben. ;)

Nou nog een 256 Mb MMC en hij is echt perfect

• Sensei_D
  • Nu online
Weer mensen blij :) en och is firmware zo belangrijk voor een mp3 speler? Voor OGG volledig is geaccepteerd en geintegreerd heb ik toch al een andere speler denk ik. Voor de rest: Don't try to fix something which already works fine ;)

sensei_d.fpv channel

Verwijderd

Topicstarter
Hallo daar,

Sorry ik ben deze topic begonnen maar heb er neit echt meer naar om gekeken. over mensen die mij berichtjes gestuurd hebben, ik weet niet waar ik deze berichten kan ophalen( domdomdom).

Ik zal even wat fotootjes laten zien van mijn MP30.

Ik was zeer ontevreden over de oordopjes die je erbij kreeg, ik speel zelf basgitaar en dus wil ik ook de bas goed horen in mijn muziek.
Ik heb daarom superoordopjes gekocht. In ears van sony de mdr-ex71 om precies te zijn. ( ik heb ook kleine oortjes en heb altijd problemen gehad met normale doppen die eruit vallen ed.) Die sony's sluiten de geluiden van buiten behoorlijk af en de bas gaat maar ee kant op en dat is in mijn oor. de geluidskwaliteit is nu veel beter te horen.

eehm als iemand vragen heeft over de chicMP30
mijn email adres voor evt. MSN = appeltje_6@hotmail.com

Gegroet!!!

Verwijderd

Topicstarter
oh hey hoe post je een foto in dit forum?

Verwijderd

[img]url van het plaatje[/img]

Kijk ook naar de faq

Verwijderd

Als ik vanalles lees over deze speler is dit ding echt perfect voor mij, maar wat mij meteen afschrikt is dat je geen WMA kan afspelen, dat vind ik echt een gigantisch nadeel :(
Hoeveel nummers kan je op 128kbps mp3 op de 256MB zetten? Met WMA kan ongeveer 2x zoveel en ik vind de kwaliteit niet hoorbaar slechter, iig niet waar ik me aan stoor. Is er een vergelijkbare speler met wel WMA?

Als ik een mp3tje naar 64kbps zet, is hij ongeveer 3x zo slecht qua kwaliteit als een WMA van 64kbps, oftewel, alles naar 64 zetten is ook geen optie.

Nou twijfel ik dus nog, deze kopen en dan maar wat minder muziek... of doorzoeken.... zoeken doe ik al heel lang en heb nog geen enkele echt aantrekkelijke gevonden :S

• Sensei_D
  • Nu online
Als je per se WMA wilt, moet je deze idd niet nemen, want dmv firmware zal het ook nooit lukken. Jammer voor je want het is een KICKASS speler ;)

sensei_d.fpv channel

Verwijderd

Topicstarter
hmmmmz ik heb geen website oid. dus kan ik dan geen plaatjes hierop zetten?

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

neej, je moet je aan melden bij lycos en dan heb je 50 mb webspace. Wat voor foto's heb je dan.
offtopic:
ik zit ook bij lycos kijk maar is in mijn signature ik heb 2 sites dus 100mb

• D3ft0n3
motion, kheb m dus ook. kheb r nu 50 mp3s opstaan @ 192 en kheb nog 50 mb over om een btje te klote met voice recording en zut. Voor mij kan dr genoeg op.
maar mocht je echt een speler zoeken die ook wma afspeelt raad ik je aan bij de Nex IA of de Nex IIe te kijken. zou k eerst voor gaan, maar toch voor deze gegaan :) afgezien dattie geen wma speelt ist echt een superspeler. (ohw en de shuffle is voorgeprogrammeerd ofzo en niet random want ik krijg steeds dezelfde nummers in dezelfde volgorde)

Ignorance Is Bliss

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 augustus 2003 @ 12:52:
hmmmmz ik heb geen website oid. dus kan ik dan geen plaatjes hierop zetten?
www.picserver.tk ?

Verwijderd

Ik ga em toch maar kopen denk ik:), ik heb toch niet meer muziek dan dat nodig, maar ik vond de prijs/hoeveelheidmuziek verhouding wat laag, maar de prijs/kwaliteitverhouding maakt dat wel goed denk ik, en ik vind hem ongelooflijk mooi :D, dus ik ga hem binnenkort ook maar bestellen:)

ik heb nu 69 nummers, 247MB, misschien haal ik nog wat weg zodat ik nog wat voicerecordruimte over heb, heb ik nu ook wel beetje, maar 9mb is wel wat weinig.

Is er trouwens een manier om hem handig bij je te hebben op de fiets en dat je blindelings makkelijk volgend nummer kan doen? en harder en zachter?

EDIT: Owjah, deftone, ben jij deftone van et gamer.nl forum? die dude die zogenaamd op mij lijkt :P ?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2003 17:45 ]

Verwijderd

Ze zeggen dat de even groot is als een creditcard of een bankpas, kan iemand een foto maken van de chic naast een creditcard of dergelijke...

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

dan moet je het topic ff doorlezen!!!

Afbeeldingslocatie: http://clan.dnainternet.net/toohot/public/tiedostot/Chic!_009tn.jpg

Verwijderd

Besteld is:

Product Aantal Prijs/stuk Totaalprijs
Chic MP30 256MB 1 € 179,-
€ 179,-

Subtotaal: € 179,-

Transactiekosten: € 0,-

Verzendkosten: € 10,-

Totaal: € 189,-

• D3ft0n3
Verwijderd schreef op 31 August 2003 @ 17:45:
Ik ga em toch maar kopen denk ik:), ik heb toch niet meer muziek dan dat nodig, maar ik vond de prijs/hoeveelheidmuziek verhouding wat laag, maar de prijs/kwaliteitverhouding maakt dat wel goed denk ik, en ik vind hem ongelooflijk mooi :D, dus ik ga hem binnenkort ook maar bestellen:)

ik heb nu 69 nummers, 247MB, misschien haal ik nog wat weg zodat ik nog wat voicerecordruimte over heb, heb ik nu ook wel beetje, maar 9mb is wel wat weinig.

Is er trouwens een manier om hem handig bij je te hebben op de fiets en dat je blindelings makkelijk volgend nummer kan doen? en harder en zachter?

EDIT: Owjah, deftone, ben jij deftone van et gamer.nl forum? die dude die zogenaamd op mij lijkt :P ?
Teh one und only :)

en btw 9 mb voor voice recording is zat :P 4 minuten recorden = 1 mb
:D

Ignorance Is Bliss

Verwijderd

ooooooooooooow dan kunnen er nog wel wat nummertjes op ^-^

jij hebt wel zelfde muzieksmaak als mij rob, noem eens wat echte goede nummers die overal bovenuit steken :):)

Verwijderd

shameblaster schreef op 31 augustus 2003 @ 19:02:
dan moet je het topic ff doorlezen!!!

[afbeelding]
Jongen, dat is een batterij. geen bankpas ofzo. Jij moet mijn message gewoon lezen |:(

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

maar als je ff nadenkt, en een aa batterijtje pakt kan je de vergelijking zien. daar heb je geen bankpas voor nodig

Verwijderd

shameblaster schreef op 01 september 2003 @ 18:24:
maar als je ff nadenkt, en een aa batterijtje pakt kan je de vergelijking zien. daar heb je geen bankpas voor nodig
pff het is beter als ik hem op de foto ziet naast een bankpas O-)

• D3ft0n3
mwuh kheb wat fotootjes voor je gemaakt :)

Afbeeldingslocatie: http://groups.msn.com/_Secure/0SwDKAh8W2DJ4lXCGDsoaXPa54zDqaVfUXQ*40YtesuHP0eTkUsW5dSIhwHcKkQImwKGU4aZYvU0OiFteXAIx0ukoS2T!S57hKqTRQGCIDAAXLbVn0cHuqg/RIMG0036.JPG?dc=4675437005709289541

Afbeeldingslocatie: http://groups.msn.com/_Secure/0SwBUOCAWGjN4lXCGDsoaXK!iF4eGBy0xThyXpPEvsPx2g2p85p7QauWtrnEee7OQvEcD30qDFd4d0q2*mX6VYLqVJeQ3q1HXuTKka1bvDjvqECrw8uv0uA/RIMG0037.JPG?dc=4675437005716793008

Afbeeldingslocatie: http://groups.msn.com/_Secure/0SwDTAiEWXDN4lXCGDsoaXAgGm2FgdrQ4kaT1JFVQGbC7MfhM1WyjI0g!bAUDKJSAjJg82t34d*bnhM9dmXCWwXAm!CK5RlluwiwWZYrvfVgsuop!yK5zTw/RIMG0038.JPG?dc=4675437005724178761

Ignorance Is Bliss

Verwijderd

*kwijl

• Sensei_D
  • Nu online
Weet niet of het volgende al bekend was maar ik kwam er vandaag achter dat als je play inhoudt dat de holdfunctie dan wordt geactiveerd.

Na uitgaan van de speler is de holdfunctie nog actief en kan de speler niet meer per ongeluk aan. Vond het altijd een groot minpunt dat er geen holdfunctie op zat als de speler uit was, maar het kan dus wel....

sensei_d.fpv channel

Verwijderd

IEMAND die mij begrijpt ;)

Verwijderd

hoe kan je hem dan uitgaan zonder de hold er weer af te halen? en hoe doe je hem dan weer aan?

*snapt et niet

ik keek net in de brievenbus, shit ik was te laat thuis, kan hem morgen bij t postkantoor ophalen :D

• Sensei_D
  • Nu online
Verwijderd schreef op 02 September 2003 @ 17:10:
hoe kan je hem dan uitgaan zonder de hold er weer af te halen? en hoe doe je hem dan weer aan?

*snapt et niet

ik keek net in de brievenbus, shit ik was te laat thuis, kan hem morgen bij t postkantoor ophalen :D
Ik schrok me de eerste keer dus kapot, want ik kreeg hem niet meer spelend, wel aan maar niet spelend :D

Als je gewoon play weer inhoud bij het aanzetten gaat de hold er weer af en kun je gaan...

sensei_d.fpv channel

Verwijderd

Ik heb em binnen :D< WHOOHOO :D, gister was ie al binnen maar kon m pas vandaag ophalen bij postkantoor, zat op school toen ie kwam >.<

ik ben nu nog muziek aant selecteren, maar hijs mooi!< DAAAMN :D:D:D, i love iiit :D
ik plaats nog wel eens wat plaatjes, iemand nog requests wat voor plaatjes?

• SuperPaddo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op 03 September 2003 @ 18:30:
iemand nog requests wat voor plaatjes?
Ja ik :P

schop :P

Grolsch Royce!

Pagina: 1 2 Laatste