[RTCW] Enemy Territory *

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.480 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05 13:47
Maar 122 en 101 punten ?
Dat kan veeeeeeel beter. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:03
Tha_Freak schreef op 30 June 2003 @ 23:27:
[...]

Maar 122 en 101 punten ?
Inderdaad :)
Gister op zo'n n00b server, als medic, 396 XP in 1 map 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-08 14:37
Tha_Freak schreef op 30 June 2003 @ 23:27:
[...]

Maar 122 en 101 punten ?
* Eeruku = n00b :+

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-08 20:13
hehe ik krijg dat cov ops al aardig onder de knie. de truuk is om je niet te mengen onder de vijand want je loopt gewoon met iemand anders naam rond, je cover is dus zo weg. Op oasis ga ik mooi op dat muurtje bij die gun liggen mijnen spotten, en dan af en toe naar die command post om die snel op te blazen. Veldje mijnen spotten is al een snelle weg naar snel levelen.
Op fueldump kun je mooi naar et dak gaan, eveneens mijnen spotten en die hekken heb je met een satchel charge al down, nix nie 30 seconden dyna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
Ik was je nog tegengekomen op een server en toen werd er een kickvote tegen je geplaatst.
Rara wat ik heb gestemd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Laatst online: 14:56
Deze game gaat echt roeleren. Vooral als de community er wat meer achter gaat staan en er straks mods komen. Het grote voordeel van dit spel is wel dat het gratis is.

We moeten een keer een GOT server creeëren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
stime schreef op 30 June 2003 @ 23:48:
hehe ik krijg dat cov ops al aardig onder de knie. de truuk is om je niet te mengen onder de vijand want je loopt gewoon met iemand anders naam rond, je cover is dus zo weg. Op oasis ga ik mooi op dat muurtje bij die gun liggen mijnen spotten, en dan af en toe naar die command post om die snel op te blazen. Veldje mijnen spotten is al een snelle weg naar snel levelen.
Op fueldump kun je mooi naar et dak gaan, eveneens mijnen spotten en die hekken heb je met een satchel charge al down, nix nie 30 seconden dyna.
De truuk is juist om die hekken te laten staan en met een engineer het dak op te gaan en dan dyna te plaatsen op de fueldump :)
En gewoon mensen knive als covert he :P Alleen waar ik wel hekel aan heb zijn die covert ops die zelfde als jou doen alleen dan als er dynamite geplaatst is bij de gun gewoon niet effe mee komen verdedigen ook al staan ze er 20 meter vandaan, gewoon satchel bij deuropening en opblazen als er zo'n axis komt, veel beter dan ergens blijven w88 want stel je voor je kleren verdwijnen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Albinoraptor op 01-07-2003 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Rholt ben ikke 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
Dikke lol! :D _/-\o_ :D

Ik heb op het HLSW forum zo ongelooflijk irritant lopen zeiken over ET support en nu dit. Hopelijk heeft het geholpen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-07-2024

Mas-

Alsof het niets kost!

Nogal vervelend, zit je ET te spelen en even fijn bezig, als medic solo 6/7 man op rij doden, de eerste drie met de thompson, de rest met het pistool, en nadat je de laatste man van de vijand na een spannend duel met een granaat uitschakelt, wordt er niet gezegt 'wp', of zelfs maar 'grmbl' - nee, meteen een kickvote. Waarom, vraag ik, enigzins geirriteerd, 'for camping'. |:(

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=180236

En dan stemt ook nog het hele vijandelijke team 'yes', maar gelukkig failde de vote om een of andere vage reden (Yes: 7 No: 2)

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=180237

Edit: Images even gefixed, voortaan graag of aparte thumbnails maken, of je pics op deze manier posten, is wat minder layout verneukend enzo. ;)

[ Voor 25% gewijzigd door The Will op 01-07-2003 20:48 ]

Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat betekent die rode B eigenlijk achter mijn naam? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shartar
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 23:02
Gisteren zat ik te spelen op een server waar GoT-er _Fonz ook speelde, ik Allied hij Axis. _Fonz killde totaal geen teammates o.i.d, sterker nog, hij was constant de beste. Een gast uit mijn team besloot toen dat ie er genoeg van had en wou hem kicken! Echt zulk losergedrag, heb uiteraard nee gevote net als 80% vd spelers, maar de vote werd zelfs 3x herhaald! :?

[ Voor 3% gewijzigd door Shartar op 01-07-2003 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
  • Laatst online: 28-08 14:37
Verwijderd schreef op 01 juli 2003 @ 15:31:
[...]

Wat betekent die rode B eigenlijk achter mijn naam? :)
Hoogste Battle Sense Medal :)

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3CLipZ schreef op 01 July 2003 @ 15:43:
[...]

Hoogste Battle Sense Medal :)
Haha O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Shartar schreef op 01 juli 2003 @ 15:37:
Gisteren zat ik te spelen op een server waar GoT-er _Fonz ook speelde, ik Allied hij Axis. _Fonz killde totaal geen teammates o.i.d, sterker nog, hij was constant de beste. Een gast uit mijn team besloot toen dat ie er genoeg van had en wou hem kicken! Echt zulk losergedrag, heb uiteraard nee gevote net als 80% vd spelers, maar de vote werd zelfs 3x herhaald! :?
Dan kick je toch de voter. Aangezien je zelf altijd bovenaan staat (;) ), dwing je respect af waardoor degene die de vote heeft opgeroepen zo weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Dit is dus me naam geworden (met GoT tagje erbij):
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~pierr023/naam.jpg

Dit spuit die je dus kan verdienen om jezelf mee in je hart te steken krijg je niet bij alles vol en zoveel xp. Je moet een bepaald iets doen, volgensmij gewoon heel veel mensen healen met spuitjes. Toen zag ik ineens "You have been rewarded with a self-adrenaline bla bla". Maar die spuit is dus echt abnormaal handig voor in goldrush. Je kan daarmee voor een tijdje springen en springen wat je wil. Om die goldcrates te jatten is dat echt ideaal!

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~pierr023/et/001.jpg
Daar gaat ie....

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~pierr023/et/002.jpg
Hij zit erin, sprintuh maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm die heb ik dus nog niet gehaald, weer een nieuwe doel in het spel! :D ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Novah schreef op 01 July 2003 @ 17:51:
Dit is dus me naam geworden (met GoT tagje erbij):
[afbeelding]

Dit spuit die je dus kan verdienen om jezelf mee in je hart te steken krijg je niet bij alles vol en zoveel xp. Je moet een bepaald iets doen, volgensmij gewoon heel veel mensen healen met spuitjes. Toen zag ik ineens "You have been rewarded with a self-adrenaline bla bla". Maar die spuit is dus echt abnormaal handig voor in goldrush. Je kan daarmee voor een tijdje springen en springen wat je wil. Om die goldcrates te jatten is dat echt ideaal!

[afbeelding]
Daar gaat ie....

[afbeelding]
Hij zit erin, sprintuh maar!
welke class?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Medic en klopt je hoeft niet alles vol te hebben maar wel medic skills op 4 :)

En staat ook in de manual :) :

First Aid Level 4: Adrenalin Self
To equip the adrenalin shot press the Special Weapon 1 key (5 by default) twice and then press the primary fire key to inject the Adrenaline syringe. Doing so will impart a temporary bonus in Health and Stamina. For 10 seconds you will only suffer half damage from any attack but your Stamina Bar will not decrease at all even if you are sprinting. This will give you the ability to rush into and out of strongly defended areas which may prove of critical tactical importance.

[ Voor 78% gewijzigd door Albinoraptor op 01-07-2003 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Ik zie dat sommige de votes nog niet helemaal perfect door hebben (7 yes, 2 no, vote failed). Snapte ik eerst ook niet, maar na zelf een server gestart te hebben, kwam ik er achter.

Het gaat om het percentage dat het er mee eens is. Als er 14 mensen zijn en 7 stemmen ja, dan is het percentage yes dus 50%. Het minimum percentage kan de admin instellen op bijvoorbeeld 75%, waardoor de vote toch failed, snap je :? :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo gaat dat altijd ... zucht ... Net als Blitz .. kickvotes .. aargh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-

Mas-

Alsof het niets kost!

Ik vind de Luger/Colt trouwens verassend goed, daar haal je nog best makkelijk kills mee. Goed nauwkeurig en hij schiet snel, ook. Helemaal als je akimbo hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Mas- schreef op 01 July 2003 @ 20:25:
Ik vind de Luger/Colt trouwens verassend goed, daar haal je nog best makkelijk kills mee. Goed nauwkeurig en hij schiet snel, ook. Helemaal als je akimbo hebt.
Idd :). Als ik een mannetje tegenkom en ik rag m'n hele clip van me primaire wapen erdoorheen dan pak ik snel m'n pistool. Een heleboel mensen zie je hun primaire wapen reloaden (Big mistake >:)).

Ik heb ook is een hele tijd met een colt rond moeten lopen en nog kill ik er zat :D.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Mr_UnAnimouS schreef op 01 juli 2003 @ 20:48:
[...]

Idd :). Als ik een mannetje tegenkom en ik rag m'n hele clip van me primaire wapen erdoorheen dan pak ik snel m'n pistool. Een heleboel mensen zie je hun primaire wapen reloaden (Big mistake >:)).

Ik heb ook is een hele tijd met een colt rond moeten lopen en nog kill ik er zat :D.
Erg belangrijk dat je dan ook auto reload uitzet in het menu. En optijd je ammo metertje in de gaten gaat houden want als je kogels op zijn snel switchen naar secondairy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Laatst online: 07-09 21:16

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Enemy territory is echt gaaf, ik speel altijd engineer en dat gaat me aardig goed af alleen waar ik me soms aan erger is dat als je dood bent en wacht op respawn dat je dan zon noob ziet die ergens aan de andere kant van de map de architectuur aan t bekijken is van de map ofzo :D

owja ik speel als SgtKickass :)

[ Voor 6% gewijzigd door Glorificationer426 op 01-07-2003 21:17 ]

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

70/7 32/1 en een snel potje bij die 2 anti tank guns 9/1 (waar ik allied engineer was), leveren me in een 3 map campaign een killin ratio op van 111/9 :p zonder gebruik te maken van /kill. (In een 24 man server die permanent vol zat)

Serieuze GoT clan anyone?

Edit er was nog een Gotter aanwezig

Ohw ik heb per ongeluk paint eraf geflikkerd .. kan ik em ook ergens standalone downen? Had namelijk wat screenies gemaakt van stats van mij en die andere Got-ter.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2003 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
Verwijderd schreef op 01 July 2003 @ 21:47:

Ohw ik heb per ongeluk paint eraf geflikkerd .. kan ik em ook ergens standalone downen? Had namelijk wat screenies gemaakt van stats van mij en die andere Got-ter.
En daar heb je paint voor nodig;)

Ik zie de laatste tijd veel meer gotters lopen. Kwam er vandaag ook al 2 weer tegen.
Toch is een Got server ergens oprichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja .... heb geen ander proggie ... net alles opnieuw geinstalleerd, maar per ongeluk paint eraf geflikkerd toen ik al die games ook wilde wegflikkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Download gewoon effe Irfanview erg handig voor dit soort dingen veel beter dan paint :)
http://www.tucows.com/preview/194967.html

Recht effe windows versie kiezen en dan snelle mirror en klaar is Fonz :p

[ Voor 23% gewijzigd door Albinoraptor op 01-07-2003 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-

Mas-

Alsof het niets kost!

Ik ga over het algemeen veel met een paar mensen van mijn TFC clan spelen, met teamspeak aan (voice comms), dus alles er op en eraan. Misschien ga ik zelfs een ET clan oprichten. Iedereen is welkom om mee te doen, hoewel het wel allemaal in het engels is (paar engelsen, en een paar amerikanen). Op Quakenet irc #=d3t=. Mijn nick is (zeg het nog maar eens), Blitz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-

Mas-

Alsof het niets kost!

Trouwens, een GoT server zou veel te duur zijn, maar we kunnen wel afspreken dat we allemaal een bepaalde server in onze favourites lijst zetten, zodat we elkaar ook eens af kunnen schieten.

Suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soultaker
  • Laatst online: 02:44
Wat trekt zo'n server aan bandbreedte/geheugen/CPU eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks voor die IrFanview

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Novah schreef op 01 July 2003 @ 20:58:
[...]
Erg belangrijk dat je dan ook auto reload uitzet in het menu. En optijd je ammo metertje in de gaten gaat houden want als je kogels op zijn snel switchen naar secondairy.
Ik houd m'n meter nooit in de gaten. Het gaat bij mij meestal op gevoel :). Dat komt door het vele spelen van Counter-strike ;). Dan ontwikkel je er een gevoel voor om op het goeie moment te wisselen van wapen.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan ook in je config opgeven dat je screenies automatisch als .jpg opgeslagen worden , stuk makkelijker, gewoon uploaden naar je webspace en hier thumbnaled posten.

anyays, _Fonz ownde zwaar rofl, 70-7 ofzo :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Soultaker schreef op 02 July 2003 @ 01:39:
Wat trekt zo'n server aan bandbreedte/geheugen/CPU eigenlijk?
To run a Dedicated server, we suggest you have at least:

. Intel® Pentium® IV 1.3ghz processor or equivalent
ET needs about 30 MHz dedicated to the ET process per player slot.  Here is a table with suggested server speeds based upon maximum client settings.
o          For a 32 player dedicated server, ET will need 1ghz.
o          For a 16 player dedicated server, ET will need 500mhz.
o          For an 8 player dedicated server, ET will need 250mhz.

·        128 MB RAM
This assumes no other applications are running in the background.  If other server applications are running, you should expect to need more system RAM.

·        Excellent connection to the Internet or LAN.  We strongly recommend T1 connection speed. 
Servers on Cable or DSL connections should limit their games to only to 2-4 players (depending on upstream).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _DPC_Scorpion
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 10:27

_DPC_Scorpion

A.F.C.A

Verwijderd schreef op 01 July 2003 @ 21:47:
70/7 32/1 en een snel potje bij die 2 anti tank guns 9/1 (waar ik allied engineer was), leveren me in een 3 map campaign een killin ratio op van 111/9 :p zonder gebruik te maken van /kill. (In een 24 man server die permanent vol zat)

Serieuze GoT clan anyone?

Edit er was nog een Gotter aanwezig

Kom eens langs op onze server

RFI Fearmonger. Gewoon omdat ET door bijna allen maar n00bians gespeeld wordt en als je tenminste kan schieten is er wat tegenstand

Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-

Mas-

Alsof het niets kost!

Scorpion, IP adres voor die server? Dan gooi ik hem tussen mijn favourites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-

Mas-

Alsof het niets kost!

Trouwens, nog een handig weetje: met "toggle cg_atmosphericeffects" kun je regen/sneeuw uitzetten. De die-hards zullen dit vast al wel weten, maar het is wel handig voor de newbies onder ons...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [ash]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-04 18:06

[ash]

Cookies :9

_DPC_Scorpion schreef op 02 July 2003 @ 09:53:
Kom eens langs op onze server

RFI Fearmonger. Gewoon omdat ET door bijna allen maar n00bians gespeeld wordt en als je tenminste kan schieten is er wat tegenstand
He Scorpion, ben je weer/nog* aktief ?

* doorhalen wat niet van toepassing is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Dat wordt niet geblocked door Punkbuster?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-

Mas-

Alsof het niets kost!

Voor zover ik weet, niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Mas- schreef op 02 July 2003 @ 12:22:
Trouwens, nog een handig weetje: met "toggle cg_atmosphericeffects" kun je regen/sneeuw uitzetten. De die-hards zullen dit vast al wel weten, maar het is wel handig voor de newbies onder ons...
Dat is zeker alleen in te stellen als je server bent (voor cg_gravity is dit wel zo).

Mocht het ook op de client zijn in te stellen: heb je dan ook geen last van deze effecten of wordt in bijvoorbeeld "radar" alleen de regen niet getekend :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Server moet ook die settings hebben lijkt me ... Ik had die cvar ook gebruikt, maar merkte niks toen ik een server opging.

DPC Scorpion .. RFI Scorpion? Fearmonger? RFI was altijd wel een leuke RTCW clan ... heb ik vaak op pubs tegen geknald })

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2003 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
Hoe kan je handmatig servers in je favorieten zetten. Als ik het in de game doe, dan zie ik ze naar die tijd nooit in me lijst staan. Is er een config bestandje ergens waar ik ze in kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-

Mas-

Alsof het niets kost!

Werkt wel hoor, Fonz, clientside command, hij laat alles gewoon perfect zien behalve regen/sneeuw, die is weg. Dit helpt je fps (niet dat dat bij mij zo'n probleem is), en de zichtbaarheid van vijanden.

/toggle cg_atmosphericeffects

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het ook erg gaaf spel, maar best moeilijk!

Klein vraagje, waarschijnlijk al veel gesteld, als je als CoverOps speelt, hoe krijgt je dan uniform van de tegenstander?

Ik speel als Schaapie[NL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Laatst online: 01-08 20:13
je moet een lijk vinden van een tegenstander dat net gekilled is en niet meer revived kan worden. Dan buig je je over diegene heen en druk je op "use" (default = enter gloof ik)

Ik ben iig een groot cov ops fan, zonet major geworden door alleen maar cov ops te spelen. dual silenced lugers pwnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Laatst online: 11:43

greatgonzo

schit-te-rend!

raar probleem nu, het geluid heeft 1 sec vertraging. Wat kan ik er aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-

Mas-

Alsof het niets kost!

Op ongeveer 330 meter afstand van je monitor gaan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:12
Mas- schreef op 02 July 2003 @ 19:03:
Op ongeveer 330 meter afstand van je monitor gaan zitten.
Dan krijg je alleen maar meer vertraging, aangezien het geluid nóg later aankomt terwijl het beeld gewoon direct aan komt :P

Maar wel leuke 'oplossing' :D

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-

Mas-

Alsof het niets kost!

oeps, nu je het zegt...komt vast doordat ik altijd omgedraaid in de schoolbanken zat tijdens de natuurkundeles .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rofl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
LOL :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:30
Ik speel opzich ook best vaak Wolvenstein±ET dit is best een noobie vraag maar ik zou ook niet weten hou ik het ooit zou krijgen :P
Hoe krijg je die kleurtjes in je naam..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Laatst online: 11:43

greatgonzo

schit-te-rend!

DeadKnight schreef op 02 juli 2003 @ 19:59:
Ik speel opzich ook best vaak Wolvenstein±ET dit is best een noobie vraag maar ik zou ook niet weten hou ik het ooit zou krijgen :P
Hoe krijg je die kleurtjes in je naam..
^nummer (naam intypen)

^3 is bv geel, ^4 groen

maar iemand een antwoord op mijn vraag hoe ik die 1 sec geluidvertraging kan verhelpen?

[ Voor 13% gewijzigd door greatgonzo op 02-07-2003 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

OK dat van die kleurtjes wist ik. Ik wou er even een GoT tag voor zetten, maar die kleuren zijn , als ik in een spel ben, weg. In mn profile staat het wel... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _DPC_Scorpion
  • Laatst online: 12-09 10:27

_DPC_Scorpion

A.F.C.A

Verwijderd schreef op 02 juli 2003 @ 12:56:
Server moet ook die settings hebben lijkt me ... Ik had die cvar ook gebruikt, maar merkte niks toen ik een server opging.

DPC Scorpion .. RFI Scorpion? Fearmonger? RFI was altijd wel een leuke RTCW clan ... heb ik vaak op pubs tegen geknald })
Yups
[RFI]Scorpion

siteje is dus

http://www.clan-rfi.com
en de server:

FearMonger Enemy Territory
130.89.170.125:27960

en ja [ASH] ben nogsteeds aktief speel redelijk wat ET lately...alleen beetje gare verbinding

ben er nu aan het knallen }:O

Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sybr_E-N
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 10:47
Dionysos schreef op 02 July 2003 @ 20:52:
OK dat van die kleurtjes wist ik. Ik wou er even een GoT tag voor zetten, maar die kleuren zijn , als ik in een spel ben, weg. In mn profile staat het wel... :?
Ja dat klopt en dat is altijd al zo geweest, ook met het orginele RTCW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

vandaag weer gespeelt en wat gotters tegengekomen ;)

ging echt heel lekker elke lvl maximaal 10 min (Als allies natuurlijk ;) en dat alle 2 de campaigns.. daarna waren er meer betere spelers bij de axis en toen werd het nogal lastig ;)

ging wel lekker :)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jup :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 13:47
n/m
vraag het wel even bij de buren.. (ja, buurfora dus :D)

[ Voor 92% gewijzigd door Bender op 03-07-2003 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
  • Laatst online: 26-06 22:08
Gister effe gespeeld samen met een vriend, afwisselend gespeeld, spelen we op een server waar Tito was, dat was niet fijn. Boom dood, een mortier van Tito, iets verder, boom dood, door een mortier van Tito. Mijn vraag hoe doe jij dat? Heb je er soms een studie van gemaakt om dat ding te besturen? :P

Wij speelde onder de naam Scratchy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
Ja ik kan me het herinneren. Was ook 1 van me eerste keren met de mortar. Het is opzich niet moeilijk maar wel even oefenen. Gewoon met je map(g) kijken waar die neer komt.
Verder is het makkelijk dat je vijanden ziet op in je map.Volgens mij zie je die als er een covert op bij de tegenstander rond loopt. Maar daar ben ik niet helemaal zeker van.

Ik heb vaak even 2 of 3 mortars nodig om in te schieten. Enig nadeel van de mortar is dat je maar weinig van die dingen op zak hebt. Ben je net lekker bezig. Is je ammo weer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unex
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Volgens mij was ik toen ook op de server met jullie (Scratchy en Tito) op xs4all dacht ik.
Zal ook eens GOT achter mijn naam zetten :)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

/me volgt UneXist :)
Gisteren na een hele tijd weer ET gespeeld, en het ging geweldig :D
Voor het eerst zat ik eens bij de Axis :P, en ik had een geweldig team, en het mooie is, als ik wat nodig had, dan gaven me ze het ook, en hadden ze ammunitie nodig, dan geef ik het ze
En zo kun je een geweldige defence neerzetten :D

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Met de mortar kan je echt dood en verderf zaaien als je op een spawn plek mikt of op een nauwe doorgang. Met een oplettende field op die je telkens ammo geeft, kan je de tegenstander behoorlijk klem zetten, laat staan als je met 2 mortars als team goed bezig bent. Ook een ideale manier om de tank vast te pinnen.

Helaas had ik laatst weer verscheidene noobs die deze tactiek niet herkenden en gingen complainen als ze een mortar op hun kop kregen naast de tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da's vaak het probleem he
Ik speel meestal als Medic en zit de hele tijd healthpack uit te delen en mensen weer tot leven te brengen, maar als je roept voor ammo dan is er niemand thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-

Mas-

Alsof het niets kost!

Ook bij dit spel gaat 'den Gouden Reegel des Onlijn Speelen ende Frageren' op: 90% van de mensen die online spelen zijn DOM. Je moet vanuit deze stelling werken wil je iets bereiken op een public server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Laatst online: 27-06 13:12
Dionysos schreef op 02 July 2003 @ 20:52:
Je stelt het op de verkeerde plek in, ik was er ook ingetrapt ;)
Je profile naam staat helemaal los van je ingame naam. Mijn profile naam is Rafe en mijn in-game naam is Rafe[GoT] met kleurtjes.
Je kan je ingame naam instellen als je naar het limbo menu gaat, en rechtsboven in het invulvak je naam verandert, of je trekt de console omlaag met ~ en tik je /name ^1Naam in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Laatst online: 13-09 17:17

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Volgens mij ben ik gister Tito en scratchy ook tegen gekomen.
Helaas kon ik niet zo lang spelen.
Ik speel trouwens met IJsbier [GoT] als nick name (GoT in Rood Wit Blauw).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Wekkel schreef op 03 juli 2003 @ 12:33:
Met de mortar kan je echt dood en verderf zaaien als je op een spawn plek mikt of op een nauwe doorgang. Met een oplettende field op die je telkens ammo geeft, kan je de tegenstander behoorlijk klem zetten, laat staan als je met 2 mortars als team goed bezig bent. Ook een ideale manier om de tank vast te pinnen.

Helaas had ik laatst weer verscheidene noobs die deze tactiek niet herkenden en gingen complainen als ze een mortar op hun kop kregen naast de tank.
Ik vind zo'n mortar alleen een beetje saai worden na een tijdje :D. Je kan er ook goed mee spawnkillen, dat vind ik altijd prima om te doen, maar als ik zelf gespawnkilled wordt komen er toch weer wat frustraties los...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-

Mas-

Alsof het niets kost!

Ik snap niet waarom iedereen altijd zo moeilijk doet over het spawnkillen...als degene die spawnt ben je juist in het voordeel bij het vechten in/rond je spawnpoint, aangezien je een seconde of 5 'onkwetsbaar' bent, er sneller versterking komt en je daar altijd met allies rondloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

En laten we eerlijk zijn, als je zo slecht speelt dat de bad guys met zo'n gemak kunnen spawnkillen dan verdien je het ook haast...

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 26-08 23:07

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Gisteren werd mijn pak dwars door de muur heen gejat. :/ :? Konden de Allies zo de grote gun opblazen... En ik was echt niet door de achterdeur het strand opgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shartar
Acolyte57 schreef op 03 July 2003 @ 14:51:
En laten we eerlijk zijn, als je zo slecht speelt dat de bad guys met zo'n gemak kunnen spawnkillen dan verdien je het ook haast...
Klopt op zich wel, maar als je in een n00b team zit als ervaren speler doe je in je eentje ook bijna niets tegen spawnkilling, dan is het wel erg frustrerend. Zeker als je n00b teamgenoten elke keer weer rechtreeks de gehaktmolen inlopen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch kun je beter met N00bs aanvallen dan verdedigen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Laatst online: 30-08 19:50
Mas- schreef op 03 July 2003 @ 13:04:
Ook bij dit spel gaat 'den Gouden Reegel des Onlijn Speelen ende Frageren' op: 90% van de mensen die online spelen zijn DOM. Je moet vanuit deze stelling werken wil je iets bereiken op een public server.
jah en nee...dom zijn ze vaak niet maar ook weer wel (daarom ook het ja/nee antwoord). Ze snappen soms gewoon niet dat TEAMPLAY bij games zoals RTCW-ET en CS gewoon de key zijn tot het winnen. Ze denken zeg maar te Deathmatch gericht, in CS misschien meer dan in RTCW-ET.

Dus moraal van dit verhaal : Team met de beste TEAMPLAY wint altijd. ;)

En daarom is het volgens mij best leuk om wars te spelen met je clan of zo....dan ben je ook op elkaar ingespeeld.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbokh
  • Laatst online: 16-12-2024

hbokh

Unox: the worst OS!

Coenen schreef op 03 July 2003 @ 13:39:
Volgens mij ben ik gister Tito en scratchy ook tegen gekomen.
Helaas kon ik niet zo lang spelen.
Ik speel trouwens met IJsbier [GoT] als nick name (GoT in Rood Wit Blauw).
Oh, was jij dat :)
Ik ben de eeuwige n00b - in het licht-geel.
'k Had je een paar keer mooi te pakken >:) ...en jij mij ook in de Oasis-tunnel geloof ik.

This is my sick nature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Laatst online: 13-09 17:17

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Zou goed kunnen, ik was er hooguit een kwartiertje.
Om nou te zeggen dat het lekker ging, nee. Een paar keer snel achterelkaar afgeknald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graham schreef op 03 juli 2003 @ 15:19:
[...]
jah en nee...dom zijn ze vaak niet maar ook weer wel (daarom ook het ja/nee antwoord). Ze snappen soms gewoon niet dat TEAMPLAY bij games zoals RTCW-ET en CS gewoon de key zijn tot het winnen. Ze denken zeg maar te Deathmatch gericht, in CS misschien meer dan in RTCW-ET.

Dus moraal van dit verhaal : Team met de beste TEAMPLAY wint altijd. ;)

En daarom is het volgens mij best leuk om wars te spelen met je clan of zo....dan ben je ook op elkaar ingespeeld.
Vergeet niet dat iedere persoon een ander idee over teamplay kan hebben. Als jij bijvoorbeeld van rechts wilt aanvallen en de rest van je team via links (noem maar ff wat) dan ben je elkaar allebei voor n00b uit aan het maken. :)

maar inderdaad, een beetje samenwerkend team kan een grote groep van die lone-wolf-frag-horny-idioten makkelijk tegenhouden. Zeker bij de 'bottlenecks'. Gewoon een voor een uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
gewoon met een gun vind ik het spawn killen niet zo erg. Maar als ze met pantzers en mortars gaan beginnen wordt het nog al saai.
Vanmiddag nog even wat potjes gespeeld met wat got'ers. Ging niet echt lekker.
De eweka server heeft iets te veel mensen.
10 vs 10 blijft het leukst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Ah, leuk ; het worden er steeds meer :) :
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~c.oudshoorn/etgot.JPG

Gebroederlijk onder elkaar :>

edit: hey tito

[ Voor 9% gewijzigd door Dionysos op 03-07-2003 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was gisteren op een server ... *playername* kicked by using wallhack :p Mooi werkt Punkbuster dus ook goed ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shartar
Dionysos schreef op 03 July 2003 @ 17:43:
[afbeelding]

Ja, scheelde niet veel qua punten, helaas niet de hoogste plekken. ;)
Ook mooi als je net dood bent, krijg je zo'n stoere doodskop voor je naam :P

[ Voor 12% gewijzigd door Shartar op 03-07-2003 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
Ben ik net lekker aan het gamen op een NL server, sta 1ste van m'n team (ja, axis beter, das niet zo moeilijk :D).

Krijg je dit:
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=183812
Fijn, punkbuster :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=183816
Woei, maar dat XP zegt weinig..
Mij intereseren de kills veel meer :D

[ Voor 3% gewijzigd door Bender op 03-07-2003 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Dionysos schreef op 03 July 2003 @ 17:43:
[afbeelding]
o
Welke server :? (ip, naam enz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Hmmja, misschien staat dit ook een paar pagina's terug, maar ben te lui om te kijken :P
Hoe doe je kleurtjes?

Laat maar, heb het al gevonden :P

[ Voor 19% gewijzigd door Bleet op 03-07-2003 20:03 ]

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

wwillem schreef op 03 July 2003 @ 20:00:
[...]

Welke server :? (ip, naam enz)
Dit was geloof ik op Eweka... wel een beetje een drukke server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ff met Stime geknalt

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/tijnw/0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/tijnw/1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/tijnw/2.jpg

Server was niet eens zo vol. Schat mannetje of 19

Was een 3 map campaign. Niet al deze scores komen uit zelfde campaing.

Edit: ik was luit

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2003 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Triloxigen schreef op 03 July 2003 @ 19:07:
Ben ik net lekker aan het gamen op een NL server, sta 1ste van m'n team (ja, axis beter, das niet zo moeilijk :D).

Krijg je dit:
[afbeelding]
Fijn, punkbuster :r
Ik vind het ook een drama.. Programma werkt voor geen meter, veroorzaakt absurde lag, kickt mensen zonder reden etc.

En alsof dat nog niet genoeg is: Sommige pc's crashen gelijk zodra ze het spel opstarten met punkbuster aan.

Heh :)

Ik ben dan ook gedwongen te spelen op servers waar het uitstaat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Ik heb net mn leukste potje goldrush gespeeld. Ik zat in zo'n zwaar goed team.

Gigantisch goed teamwork. 3 medics (ik was er 1 van) die iedereen in leven hielden, 2 field ops die bleven maar ammo leggen en een 2 soldiers met zo'n mobile. Echt onoverwinnelijk.

Pas als de teamplay echt goed is, dan pas ge je echt het spel waarderen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Dionysos op 03-07-2003 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jep, daarom zijn clanfights nog mooier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 July 2003 @ 22:29:
[...]

Ik vind het ook een drama.. Programma werkt voor geen meter, veroorzaakt absurde lag, kickt mensen zonder reden etc.

En alsof dat nog niet genoeg is: Sommige pc's crashen gelijk zodra ze het spel opstarten met punkbuster aan.

Heh :)

Ik ben dan ook gedwongen te spelen op servers waar het uitstaat :+
Ik denk toch echt dat het aan jullie config ligt dan, op de computers waar ik PB enabled spellen op gespeeld heb heb ik nog nooit last gehad. Ik zou als ik jou was je videokaart drivers updaten, gezien deze misschien een verborgen "feature" heeft om door muren te kijken o.i.d :o

Ik vind punkbuster prima, liever dat een paar mensen ten onrechten gekicked worden dan dat er cheaters rondlopen..... uiteraard imho :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [ash]
  • Laatst online: 05-04 18:06

[ash]

Cookies :9

Verwijderd schreef op 03 July 2003 @ 22:29:
Dit is voornamelijk een DNS gerelateerd probleem, op moment van starten van het spel worden een aantal DNS namen geresolved, zo ook die van punkbuster.

Probeer eens een andere DNS server in te stellen, bijvoorbeeld ééntje van een andere provider.

Ik kwam achter deze problemen toen dit op een LAN bij iedereen gebeurde, omdat de lokale DNS server niet aan het internet was gekoppeld, en DNS request niet kon forwarden.

Op het LAN was het simpel weg uitschakelen van DNS, maar op inet zal je gewoon een andere moeten proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Ik kreeg gisteren prima backup van Tito met veel ammo voor mijn mortar, maar spawnplekjes dichtmetselen met vele granaten begint inderdaad wel wat te vervelen af en toe. Daarom mortar leeg=granatenrush >:) De Axis kwamen de laatste 5 minuten niet eens op het eerste rangeerterrein, zo klem zaten ze..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er een GoT clan ofzo :?
ik heb wel intresse :P

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2003 09:49 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.