Maar 122 en 101 punten ?
Dat kan veeeeeeel beter.
Inderdaad
* Eeruku = n00b
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Ik was je nog tegengekomen op een server en toen werd er een kickvote tegen je geplaatst.
De truuk is juist om die hekken te laten staan en met een engineer het dak op te gaan en dan dyna te plaatsen op de fueldumpstime schreef op 30 June 2003 @ 23:48:
hehe ik krijg dat cov ops al aardig onder de knie. de truuk is om je niet te mengen onder de vijand want je loopt gewoon met iemand anders naam rond, je cover is dus zo weg. Op oasis ga ik mooi op dat muurtje bij die gun liggen mijnen spotten, en dan af en toe naar die command post om die snel op te blazen. Veldje mijnen spotten is al een snelle weg naar snel levelen.
Op fueldump kun je mooi naar et dak gaan, eveneens mijnen spotten en die hekken heb je met een satchel charge al down, nix nie 30 seconden dyna.
[ Voor 4% gewijzigd door Albinoraptor op 01-07-2003 00:17 ]
Dikke lol!Verwijderd schreef op 01 July 2003 @ 12:52:
HLSW support nu ook ET, ftp://ftp.hlsw.org/downloads/beta/hlsw_1_0_0_6-beta.exe
[ Voor 25% gewijzigd door The Will op 01-07-2003 20:48 ]
Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs
[ Voor 3% gewijzigd door Shartar op 01-07-2003 15:38 ]
Hoogste Battle Sense MedalVerwijderd schreef op 01 juli 2003 @ 15:31:
[...]
Wat betekent die rode B eigenlijk achter mijn naam?
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Dan kick je toch de voter. Aangezien je zelf altijd bovenaan staat (Shartar schreef op 01 juli 2003 @ 15:37:
Gisteren zat ik te spelen op een server waar GoT-er _Fonz ook speelde, ik Allied hij Axis. _Fonz killde totaal geen teammates o.i.d, sterker nog, hij was constant de beste. Een gast uit mijn team besloot toen dat ie er genoeg van had en wou hem kicken! Echt zulk losergedrag, heb uiteraard nee gevote net als 80% vd spelers, maar de vote werd zelfs 3x herhaald!
Verwijderd
welke class?Novah schreef op 01 July 2003 @ 17:51:
Dit is dus me naam geworden (met GoT tagje erbij):
[afbeelding]
Dit spuit die je dus kan verdienen om jezelf mee in je hart te steken krijg je niet bij alles vol en zoveel xp. Je moet een bepaald iets doen, volgensmij gewoon heel veel mensen healen met spuitjes. Toen zag ik ineens "You have been rewarded with a self-adrenaline bla bla". Maar die spuit is dus echt abnormaal handig voor in goldrush. Je kan daarmee voor een tijdje springen en springen wat je wil. Om die goldcrates te jatten is dat echt ideaal!
[afbeelding]
Daar gaat ie....
[afbeelding]
Hij zit erin, sprintuh maar!
[ Voor 78% gewijzigd door Albinoraptor op 01-07-2003 18:51 ]
IddMas- schreef op 01 July 2003 @ 20:25:
Ik vind de Luger/Colt trouwens verassend goed, daar haal je nog best makkelijk kills mee. Goed nauwkeurig en hij schiet snel, ook. Helemaal als je akimbo hebt.
Erg belangrijk dat je dan ook auto reload uitzet in het menu. En optijd je ammo metertje in de gaten gaat houden want als je kogels op zijn snel switchen naar secondairy.Mr_UnAnimouS schreef op 01 juli 2003 @ 20:48:
[...]
Idd. Als ik een mannetje tegenkom en ik rag m'n hele clip van me primaire wapen erdoorheen dan pak ik snel m'n pistool. Een heleboel mensen zie je hun primaire wapen reloaden (Big mistake
).
Ik heb ook is een hele tijd met een colt rond moeten lopen en nog kill ik er zat.
[ Voor 6% gewijzigd door Glorificationer426 op 01-07-2003 21:17 ]
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Verwijderd
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2003 22:58 ]
En daar heb je paint voor nodig;)Verwijderd schreef op 01 July 2003 @ 21:47:
Ohw ik heb per ongeluk paint eraf geflikkerd .. kan ik em ook ergens standalone downen? Had namelijk wat screenies gemaakt van stats van mij en die andere Got-ter.
Verwijderd
[ Voor 23% gewijzigd door Albinoraptor op 01-07-2003 23:00 ]
Ik houd m'n meter nooit in de gaten. Het gaat bij mij meestal op gevoelNovah schreef op 01 July 2003 @ 20:58:
[...]
Erg belangrijk dat je dan ook auto reload uitzet in het menu. En optijd je ammo metertje in de gaten gaat houden want als je kogels op zijn snel switchen naar secondairy.
Verwijderd
To run a Dedicated server, we suggest you have at least:Soultaker schreef op 02 July 2003 @ 01:39:
Wat trekt zo'n server aan bandbreedte/geheugen/CPU eigenlijk?
Kom eens langs op onze serverVerwijderd schreef op 01 July 2003 @ 21:47:
70/7 32/1 en een snel potje bij die 2 anti tank guns 9/1 (waar ik allied engineer was), leveren me in een 3 map campaign een killin ratio op van 111/9zonder gebruik te maken van /kill. (In een 24 man server die permanent vol zat)
Serieuze GoT clan anyone?
Edit er was nog een Gotter aanwezig
Ohw ik heb per ongeluk paint eraf geflikkerd .. kan ik em ook ergens standalone downen? Had namelijk wat screenies gemaakt van stats van mij en die andere Got-ter.
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
He Scorpion, ben je weer/nog* aktief ?_DPC_Scorpion schreef op 02 July 2003 @ 09:53:
Kom eens langs op onze server
RFI Fearmonger. Gewoon omdat ET door bijna allen maar n00bians gespeeld wordt en als je tenminste kan schieten is er wat tegenstand
Dat is zeker alleen in te stellen als je server bent (voor cg_gravity is dit wel zo).Mas- schreef op 02 July 2003 @ 12:22:
Trouwens, nog een handig weetje: met "toggle cg_atmosphericeffects" kun je regen/sneeuw uitzetten. De die-hards zullen dit vast al wel weten, maar het is wel handig voor de newbies onder ons...
Verwijderd
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2003 12:57 ]
Verwijderd
Dan krijg je alleen maar meer vertraging, aangezien het geluid nóg later aankomt terwijl het beeld gewoon direct aan komtMas- schreef op 02 July 2003 @ 19:03:
Op ongeveer 330 meter afstand van je monitor gaan zitten.
The devil is in the details.
^nummer (naam intypen)DeadKnight schreef op 02 juli 2003 @ 19:59:
Ik speel opzich ook best vaak Wolvenstein±ET dit is best een noobie vraag maar ik zou ook niet weten hou ik het ooit zou krijgen![]()
Hoe krijg je die kleurtjes in je naam..
[ Voor 13% gewijzigd door greatgonzo op 02-07-2003 20:04 ]
YupsVerwijderd schreef op 02 juli 2003 @ 12:56:
Server moet ook die settings hebben lijkt me ... Ik had die cvar ook gebruikt, maar merkte niks toen ik een server opging.
DPC Scorpion .. RFI Scorpion? Fearmonger? RFI was altijd wel een leuke RTCW clan ... heb ik vaak op pubs tegen geknald
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
Ja dat klopt en dat is altijd al zo geweest, ook met het orginele RTCW.Dionysos schreef op 02 July 2003 @ 20:52:
OK dat van die kleurtjes wist ik. Ik wou er even een GoT tag voor zetten, maar die kleuren zijn , als ik in een spel ben, weg. In mn profile staat het wel...
blup
[ Voor 92% gewijzigd door Bender op 03-07-2003 09:55 ]
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Verwijderd
Je stelt het op de verkeerde plek in, ik was er ook ingetraptDionysos schreef op 02 July 2003 @ 20:52:
OK dat van die kleurtjes wist ik. Ik wou er even een GoT tag voor zetten, maar die kleuren zijn , als ik in een spel ben, weg. In mn profile staat het wel...
Ik vind zo'n mortar alleen een beetje saai worden na een tijdjeWekkel schreef op 03 juli 2003 @ 12:33:
Met de mortar kan je echt dood en verderf zaaien als je op een spawn plek mikt of op een nauwe doorgang. Met een oplettende field op die je telkens ammo geeft, kan je de tegenstander behoorlijk klem zetten, laat staan als je met 2 mortars als team goed bezig bent. Ook een ideale manier om de tank vast te pinnen.
Helaas had ik laatst weer verscheidene noobs die deze tactiek niet herkenden en gingen complainen als ze een mortar op hun kop kregen naast de tank.
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Klopt op zich wel, maar als je in een n00b team zit als ervaren speler doe je in je eentje ook bijna niets tegen spawnkilling, dan is het wel erg frustrerend. Zeker als je n00b teamgenoten elke keer weer rechtreeks de gehaktmolen inlopen...Acolyte57 schreef op 03 July 2003 @ 14:51:
En laten we eerlijk zijn, als je zo slecht speelt dat de bad guys met zo'n gemak kunnen spawnkillen dan verdien je het ook haast...
jah en nee...dom zijn ze vaak niet maar ook weer wel (daarom ook het ja/nee antwoord). Ze snappen soms gewoon niet dat TEAMPLAY bij games zoals RTCW-ET en CS gewoon de key zijn tot het winnen. Ze denken zeg maar te Deathmatch gericht, in CS misschien meer dan in RTCW-ET.Mas- schreef op 03 July 2003 @ 13:04:
Ook bij dit spel gaat 'den Gouden Reegel des Onlijn Speelen ende Frageren' op: 90% van de mensen die online spelen zijn DOM. Je moet vanuit deze stelling werken wil je iets bereiken op een public server.
Oh, was jij datCoenen schreef op 03 July 2003 @ 13:39:
Volgens mij ben ik gister Tito en scratchy ook tegen gekomen.
Helaas kon ik niet zo lang spelen.
Ik speel trouwens met IJsbier [GoT] als nick name (GoT in Rood Wit Blauw).
This is my sick nature.
Verwijderd
Vergeet niet dat iedere persoon een ander idee over teamplay kan hebben. Als jij bijvoorbeeld van rechts wilt aanvallen en de rest van je team via links (noem maar ff wat) dan ben je elkaar allebei voor n00b uit aan het maken.Graham schreef op 03 juli 2003 @ 15:19:
[...]
jah en nee...dom zijn ze vaak niet maar ook weer wel (daarom ook het ja/nee antwoord). Ze snappen soms gewoon niet dat TEAMPLAY bij games zoals RTCW-ET en CS gewoon de key zijn tot het winnen. Ze denken zeg maar te Deathmatch gericht, in CS misschien meer dan in RTCW-ET.
Dus moraal van dit verhaal : Team met de beste TEAMPLAY wint altijd.
En daarom is het volgens mij best leuk om wars te spelen met je clan of zo....dan ben je ook op elkaar ingespeeld.
[ Voor 9% gewijzigd door Dionysos op 03-07-2003 17:44 ]
Verwijderd
Ja, scheelde niet veel qua punten, helaas niet de hoogste plekken.Dionysos schreef op 03 July 2003 @ 17:43:
Ah, leuk ; het worden er steeds meer:
[afbeelding]
Gebroederlijk onder elkaar
[ Voor 12% gewijzigd door Shartar op 03-07-2003 19:08 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Bender op 03-07-2003 19:10 ]
Welke serverDionysos schreef op 03 July 2003 @ 17:43:
Ah, leuk ; het worden er steeds meer:
[afbeelding]
Gebroederlijk onder elkaar
o
Dit was geloof ik op Eweka... wel een beetje een drukke server
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2003 23:04 ]
Verwijderd
Ik vind het ook een drama.. Programma werkt voor geen meter, veroorzaakt absurde lag, kickt mensen zonder reden etc.Triloxigen schreef op 03 July 2003 @ 19:07:
Ben ik net lekker aan het gamen op een NL server, sta 1ste van m'n team (ja, axis beter, das niet zo moeilijk).
Krijg je dit:
[afbeelding]
Fijn, punkbuster
[ Voor 5% gewijzigd door Dionysos op 03-07-2003 23:25 ]
Verwijderd
Ik denk toch echt dat het aan jullie config ligt dan, op de computers waar ik PB enabled spellen op gespeeld heb heb ik nog nooit last gehad. Ik zou als ik jou was je videokaart drivers updaten, gezien deze misschien een verborgen "feature" heeft om door muren te kijken o.i.dVerwijderd schreef op 03 July 2003 @ 22:29:
[...]
Ik vind het ook een drama.. Programma werkt voor geen meter, veroorzaakt absurde lag, kickt mensen zonder reden etc.
En alsof dat nog niet genoeg is: Sommige pc's crashen gelijk zodra ze het spel opstarten met punkbuster aan.
Heh
Ik ben dan ook gedwongen te spelen op servers waar het uitstaat
Dit is voornamelijk een DNS gerelateerd probleem, op moment van starten van het spel worden een aantal DNS namen geresolved, zo ook die van punkbuster.Verwijderd schreef op 03 July 2003 @ 22:29:
En alsof dat nog niet genoeg is: Sommige pc's crashen gelijk zodra ze het spel opstarten met punkbuster aan.
Verwijderd
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2003 09:49 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq