nee, maar aangezien veel mensen op dezelfde servers spelen komt met elkaar vaak tegen
Verwijderd
dan wil ik vanavond wel ff meespelenVerwijderd schreef op 04 July 2003 @ 09:49:
[...]
nee, maar aangezien veel mensen op dezelfde servers spelen komt met elkaar vaak tegen
welke server
kan je misschien msn geven ofzo dan raakt GoT niet zo vervuild & we kunnen dan bijvoorbeeld een soort clan maken maar dan zonder wars snappie
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2003 09:54 ]
Verwijderd
hoe maak je je crosshair zo?Triloxigen schreef op 03 juli 2003 @ 19:09:
[afbeelding]
Woei, maar dat XP zegt weinig..
Mij intereseren de kills veel meer
Gister vroeg iemand aan mij of de Got clan nog members zocht....
Bij de opties kan je ook je crosshair veranderen.
Verwijderd
intresseVerwijderd schreef op 04 juli 2003 @ 09:51:
[...]
dan wil ik vanavond wel ff meespelen
welke server
kan je misschien msn geven ofzo dan raakt GoT niet zo vervuild & we kunnen dan bijvoorbeeld een soort clan maken maar dan zonder wars snappie
Ik ben net twee GoT-ers tegengekomen op xs4all (194.109.69.41:27960 ), ene Tito[GoT] en MrU [GoT]. Leuk potje, alleen een beetje kort.
Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs
Verwijderd
alltheeasynameswereout AT hotmail DOT comVerwijderd schreef op 04 July 2003 @ 09:51:
[...]
dan wil ik vanavond wel ff meespelen
welke server
ik heet CoNsTrUcToR in kleurtjes rood,wit,blauw op wolfenstein en zit heel vaak op de sixth floor [NL] server
Cons:::BB4E
Woei, zegt wat over alle Got shootersDionysos schreef op 04 July 2003 @ 11:16:
Gister vroeg iemand aan mij of de Got clan nog members zocht....
Verwijderd
Al je config getweaked? Picmip? Gamma? Intensity? Nee? Aanradertje 
ET laat nog niet zulke extreme waardes toe als in RTCW. Maar uiteindelijk ziet het er ongeveer zo uit:

Zo knalde een kameraad van me. Die van mij ziet er iets anders uit. Het kan nog extremer als dit, maar het oog wil ook wat
(Sjek FPS on Sniperhill \o/)
In ET heb ik het niet zo licht, omdat de gamma niet hoog kan. Evenals intensity, maar toch zie ik eerder mensen aankomen dan anderen (die geen tweaks gebruiken). Meestal merk ik ook wel wie Pro is en wie niet.
ET laat nog niet zulke extreme waardes toe als in RTCW. Maar uiteindelijk ziet het er ongeveer zo uit:

Zo knalde een kameraad van me. Die van mij ziet er iets anders uit. Het kan nog extremer als dit, maar het oog wil ook wat
In ET heb ik het niet zo licht, omdat de gamma niet hoog kan. Evenals intensity, maar toch zie ik eerder mensen aankomen dan anderen (die geen tweaks gebruiken). Meestal merk ik ook wel wie Pro is en wie niet.
[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2003 18:29 ]
Maar vind je het nog wel leuk om het spel zo te spelen? Ik ben niet zo zeer een diehard gamer en idd, het oog wil ook wat... ik zou er geen lol meer aan hebben.
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Hoe kun je je fps zien?
Verwijderd
Hoezo leuk om te spelen? Ik speel om te winnen kostte wat het kost. Als je in clanverband speelt, kun je eigenlijk helemaal niet meer zonder. Zonder tweaks word je genadeloos afgemaakt. En ik haal mn fun uit het killen van enemy's. Hoe dat gebeurd zal me een zorg zijn, als ik ze maar kill.
/seta cg_drawfps "1" in de cfg
in console tik in: /cg_drawfps 1
/seta cg_drawfps "1" in de cfg
in console tik in: /cg_drawfps 1
[ Voor 143% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2003 19:03 ]
Verwijderd
ow in mohaa heb ik die settings ook zo staan, en nog wel extremer ook. In et nog niet, kga eerst maar eens oefenen op full detailAcolyte57 schreef op 04 juli 2003 @ 18:33:
Maar vind je het nog wel leuk om het spel zo te spelen? Ik ben niet zo zeer een diehard gamer en idd, het oog wil ook wat... ik zou er geen lol meer aan hebben.
Verwijderd
Het is eigenlijk bijna cheaten..
Maar goed, iedereen moet doen wat ie niet laten kan. Ook mensen met tweakjes aan gaan nog wel eens dood dus het is niet zo'n drama.
Maar goed, iedereen moet doen wat ie niet laten kan. Ook mensen met tweakjes aan gaan nog wel eens dood dus het is niet zo'n drama.
Ok, we hebben nu met een paar anderen een Gathering of Tweakers - Enemy Territory IRC(chat) kanaal opgezet op QuakeNet. We hebben al een L-bot die over de channel waakt.
Dus voor gameafspraken enzo kunnen we allemaal terecht in #GoT-ET @ irc.Quakenet.org
Tevens voor een eventuele clan...
Klik @ channaam en je kan direct connecten+joinen als je een irc client hebt geinstalleerd
Zo kunnen we beter genieten van een van onze favo game en zonder GoT daarmee te belasten
Dus voor gameafspraken enzo kunnen we allemaal terecht in #GoT-ET @ irc.Quakenet.org
Klik @ channaam en je kan direct connecten+joinen als je een irc client hebt geinstalleerd
Zo kunnen we beter genieten van een van onze favo game en zonder GoT daarmee te belasten
[ Voor 21% gewijzigd door Novah op 04-07-2003 19:29 ]
Verwijderd
Martijn, die screens van één van mijn honderde cfg's zijn totaal niet mooi. Ik zal dalijk wel wat tweaked/untweaked rtcw screens neerzetten.
Oh en trouwens.
1. Er is geen pro clan met rtcw:et en die zal er ook nooit komen.
2. Die screens bevatten r_mapoverbrightbits 4, wat niet toegestaan is met rtcw:et.
Oh en trouwens.
2. Die screens bevatten r_mapoverbrightbits 4, wat niet toegestaan is met rtcw:et.
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2003 20:40 ]
Verwijderd
Ik weet het niet hoor. Op clanbase zijn al ladders. En met Quakecon spelen ze al ET! Komt vanzelf wel een erg goede clan. Misschien dan niet pro, maar wel erg goede!
Op vraag 2:
Op vraag 2:
In ET heb ik het niet zo licht, omdat de gamma niet hoog kan. Evenals intensity
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2003 20:54 ]
clans als gunslingers en broken geen pro clans? r_mapoverbrightbits niet toegestaan? kben al op zeer veel servers geweest waar ik gewoon met mijn cfg mocht spelen. (r_mapoverbrightbits 4, r_gamma 3, r_intensity 2 verder nix)Verwijderd schreef op 04 juli 2003 @ 20:30:
Verwijderd
LoL en ik speel hier met gamma 2 overbrightbits 2 en intensity 1 ... dat beloofd wat
. Mensen weten niet wat hun overkomt als ze op 100 meter afstand van mij worden neergeknald \o/
Geweldig spel, dat RTCW:ET
Volgens http://gamespy.com/stats/ staat ET zelfs in de top-3 van meest online gespeelde spellen. Net nog op de XS4ALL server een potje GoT vs rest gespeeld. Natuurlijk dik gewonnen
Ik heet trouwens Niek[Linux][GoT].
À vaincre sans péril, on triomphe sans gloire - Pierre Corneille
Dat doe ik toch echt niet. Vind het leuk om boven aan te staan maar ik ga niet met zo'n bagger beeld spelen. Winnen is leuk. Maar wel op een leuke manier.Verwijderd schreef op 04 July 2003 @ 18:59:
Hoezo leuk om te spelen? Ik speel om te winnen kostte wat het kost. Als je in clanverband speelt, kun je eigenlijk helemaal niet meer zonder. Zonder tweaks word je genadeloos afgemaakt. En ik haal mn fun uit het killen van enemy's. Hoe dat gebeurd zal me een zorg zijn, als ik ze maar kill.
Ik heb maar een gf2 en speel het op 1280x1024 op me 19"scherm.
Dus fps heb ik bijna niet. Op 1 of andere manier kan ik hem niet op een lagere resolutie draaien zonders dat alles begint te flikkeren.
Gelukkig kan je met ET ook boven aanstaan zonder veel te killen. Maar door een goed andere mensen te helpen.
Waarom geen kanaal op de Got irc server??Novah schreef op 04 juli 2003 @ 19:21:
Ok, we hebben nu met een paar anderen een Gathering of Tweakers - Enemy Territory IRC(chat) kanaal opgezet op QuakeNet. We hebben al een L-bot die over de channel waakt.
[ Voor 1% gewijzigd door Tito129 op 04-07-2003 21:32 . Reden: hmm kan dit bericht niet verwijderen en hem er bovenin er bij planten. ]
Verwijderd
Kan iemand mij vertellen wat al die tekens achter iemand naam nou betekenen?
Ik heb tot nu toe alleen nog een rode B gekregen
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
Kan dat kanaal niet gewoon op irc.tweakers.net?
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Men kijkt in de manual en zie daar:Verwijderd schreef op 04 July 2003 @ 22:29:
Kan iemand mij vertellen wat al die tekens achter iemand naam nou betekenen?
Alvast bedankt!
Dus jouw B is voor Highest Battle sense.Uniquely for a First Person Shooter, Enemy Territory rewards players with Skills, Rewards and Promotions. Each of Enemy Territory's classes has its own specific skill and abilities, in addition to two general skills that apply to all classes: Light Weapons and Battle Sense. For each class, the use of their primary skill (e.g. First Aid for Medics) results in an increase in Experience Points (XP) and at certain levels these result in a Reward.
Players' Battle Sense, Light Weapons and current class skill level are indicated in the HUD display at the bottom left of the screen. Each skill has four Levels. At each Level the player receives a unique reward.
Pas echt stoer is als je gewoon 4 verschillende achter je naam hebt
[ Voor 47% gewijzigd door Dionysos op 04-07-2003 23:10 ]
Verwijderd
_Fonz: kan je wat van die tweak commands geven? vind mijn ET maar gaar en te donker zo
hoe het eruit ziet boeit me niet als het maar speelt
Maar nu heb ik een vraag: Hoe start je votes?
Wat zijn de commands om in te voeren in de console?
Ik heb echt al die docs afgelopen in mn map, maar niks gevonden.
Als iemand ze weet, of mij kan zeggen waar ze staan...graag.
Heel simpel...je druk op ESC als je aan het spelen ben dan krijg je een menu dan moet je volgens mij naar VOTES of zoiets...iig staat het in dat menu.Dionysos schreef op 04 July 2003 @ 23:26:
Maar nu heb ik een vraag: Hoe start je votes?
Kan iemand me een linkje geven naar die tweaks waar Fonz het over had, of hier het een en ander neerzetten over het tweaken van ET?
Ja was gezellig idd. Waren echt veel tweakers daar. Niek[linux] (The_Surfer) zat nog vijandige mijnen onder mij te disarmen toen ik weer eens op een mijn stond in de tunnel. Echt lacheGraham schreef op 04 July 2003 @ 21:28:
Net gespeeld op XS4ALL server met wat GoT'ers...was erg leuk en heb ook wat screenshots
Hoogste wat ik ooit ben geweest...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Waarom heb jij (orion) trouwens geen GoT achter je naam staan
Wat ik vaker doe als ik op mijn ga staan, gewoon wachten tot tegenstander komt en dan weg springen als hij dicht bij is, gaat natuurlijk bijna nooit goed, maar ja
Ik moet tot mijn schande bekennen dat ik ook wel eens ongein heb uitgehaald met mijnen - als ik me loop te irriteren aan mijn bijzonder intelligente teamgenoten heb ik nog wel eens de neiging om als medic op een van onze mijnen bij de uitgang van onze basis te staan, wachten totdat er een spawn geweest is en dan precies als er een groepje newbies langs loopt, van de mijn af te stappen. Resultaat: 3 teamkills voor de engineer, en ik moet voor mezelf even een paar doosjes op de grond gooien.
Verwijderd
Mja, ik defuse m altijd...Albinoraptor schreef op 05 juli 2003 @ 12:24:
Wat ik vaker doe als ik op mijn ga staan, gewoon wachten tot tegenstander komt en dan weg springen als hij dicht bij is, gaat natuurlijk bijna nooit goed, maar ja
Het mooiste om natuurlijk de vijand onschadelijk te maken met hun mijnen is door de Covert Ops te gebruiken en daarna als Engineer alles te defusen, krijg je nog eens een snelle & hoge battlesence van ook
Hé, dat is een goede tacktiekVerwijderd schreef op 05 July 2003 @ 13:21:
[...]
Mja, ik defuse m altijd...![]()
Het mooiste om natuurlijk de vijand onschadelijk te maken met hun mijnen is door de Covert Ops te gebruiken en daarna als Engineer alles te defusen, krijg je nog eens een snelle & hoge battlesence van ook
The devil is in the details.
Verwijderd
Fonz, de intensity kan inderdaad niet hoger dan 1.5, maar gamma kan nog steeds naar 3.In ET heb ik het niet zo licht, omdat de gamma niet hoog kan. Evenals intensity.
Nee, geen pro-clans. Ik heb tegen ze gespeelt (iniedergeval tegen gunslingers) en gewonnen in de periode dat ze nog goed waren (veracious was er nog). De enige clans met rtcw die ik echt pro zou noemen waren Team Abuse en mTw, die na de eerste Quakecon gestopt waren. Hoe dan ook, iedereen heeft zijn eigen definitie van pro-clans/spelers.clans als gunslingers en broken geen pro clans?
Et verandert cvars als r_intensity en r_mapoverbrightbits direct al in 1.5/3. Het kan niet hoger. Als jij het in je cfg hebt staan dan wordt het gewoon verandert. Bekijk maar eens je console als je wolf:et opstart of als je exec cfg doet. Dit wordt niet bepaald door punkbuster. Verder zijn er genoeg servers waarop punkbuster veel toelaat, maar dat zal niet default zijn.r_mapoverbrightbits niet toegestaan? kben al op zeer veel servers geweest waar ik gewoon met mijn cfg mocht spelen. (r_mapoverbrightbits 4, r_gamma 3, r_intensity 2 verder nix)
Voor degene die een klein beetje willen tweaken:
set r_intensity 1 (kun je op 1.5 zetten voor wat fellere kleuren).
set r_picmip 1/0 (kun je op 3 zetten, voor lagere texture kwaliteit en vaak ook meer fps.
set r_gamma (de normale toename van brightness, kun je totaan 3 zetten).
set r_mapoverbrightbits 2 (kun je op 3 gooien zodat de omgeving veel lichter wordt).
set r_ignorehwgamma 1 (op 0 gebruikt et ook de gamma op videokaart). Dit hangt alleen veel samen met r_intensity en r_overbrightbits. Probeer er maar wat mee, maar je kunt alles een stuk lichter krijgen).
set r_overbrightbits 1/0 (donkere hoeken worden lichter, maar vaak genoeg haalt het niets uit, of met bepaalde combinaties van r_intensity en set r_ignorehwgamma kan alles te fel worden.
com_maxfps 76 (met et zul je waarschijnlijk nooit constant 125 frames per seconde behalen. Daarom kun je het 't best vastzetten op 76 omdat je hiermee ook nog gemakkelijk kisten kunt beklimmen). Vaste frames per seconds is altijd beter.
cg_shadows 1 (beetje useless, zet op 0 voor meer fps).
cg_wolfparticles 1 (zet op 0 en je ziet geen effecten meer zoals stijgend zand als je op het zand schiet of explosies.
Voor de mensen die nog verder willen tweaken. Typ /cvarlist in de console en enjoy.
Hier 2 screens van mijn huidige cfg. r_gamma is er alleen niet op te zien maar staat bij mij op 1.7

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2003 14:28 ]
Was idd coolGraham schreef op 04 July 2003 @ 21:28:
Net gespeeld op XS4ALL server met wat GoT'ers...was erg leuk en heb ook wat screenshots
Hoogste wat ik ooit ben geweest...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die map ervoor (goldrush) waren alle tweakers bij de Axis en de Allies kwamen er maar niet door
Het is een stuk leuker als je met een aantal bekenden speelt op een server
Ah, jij was me gistermiddag aan het assrapen met je panzerfausts en flamethrowerwwillem schreef op 05 juli 2003 @ 11:58:
Waarom heb jij (orion) trouwens geen GoT achter je naam staan/me speelt als BrainDeath^[GoT].
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
En nu weet ik weer waarom ik al die jaren geleden er na een tijdje geen flikker meer aan vond om bij een clan te zittenVerwijderd schreef op 04 July 2003 @ 18:59:
Hoezo leuk om te spelen? Ik speel om te winnen kostte wat het kost.
Verschil in doel, laten we het daar maar op houden. Ik speel ET omdat ik het leuk vind om een mooi computerspelletje met wat diepgang te spelen. Jij speelt ET om te winnen.
Ja man, echt lache die flamethrower. Jij was later toch ook bezig met zo'n ding? Is trouwens best goed (ik speelde voor het eerst met een flamethrower), daarna in het bank-level even lekker panzeren. Ik was het zat mensen met een mes neer te steken als covert ops. Je sloopt rustig 5 ventjes per keer wanneer je level4 panzer bent. Je hebt 2 guns en je panzer laadt extreem snel.Acolyte57 schreef op 05 July 2003 @ 17:55:
[...]
Ah, jij was me gistermiddag aan het assrapen met je panzerfausts en flamethrower.
Wat ook wel vet was, was die n00b die beweerde dat ik vals speelde "Ja je hebt 2 wapens, je panzer is altijd klaar om te schieten en ik kan je niet kicken"
Ikke ben het trouwens met Acolyte57 eens over het tweak gebeuren. Voor mij gaat het om het leuk spelen, niet om het winnen. Iedereen mag daar natuurlijk zo over denken als hij zelf wil, dus als je graag wil tweaken, ga gerust je gang.
[ Voor 15% gewijzigd door dr snuggles op 05-07-2003 18:23 ]
Idd dat was een strakke actie van Niekwwillem schreef op 05 July 2003 @ 11:58:
[...]
Ja was gezellig idd. Waren echt veel tweakers daar. Niek[linux] (The_Surfer) zat nog vijandige mijnen onder mij te disarmen toen ik weer eens op een mijn stond in de tunnel. Echt lache.
Waarom heb jij (orion) trouwens geen GoT achter je naam staan/me speelt als BrainDeath^[GoT].
Ik dacht dat je dan in een clan moest zitten (GoT clan) maar je mag het dus gewoon gebruiken als je hier geregged bent dus ?
Ja, er is nog geen echte GoT clan, dus mag je GoT gewoon als herkenningstekst gebruiken.Graham schreef op 05 juli 2003 @ 18:23:
[...]
Idd dat was een strakke actie van Niekerg netjes.
Ik dacht dat je dan in een clan moest zitten (GoT clan) maar je mag het dus gewoon gebruiken als je hier geregged bent dus ?
Hiermee heb je het voordeel van een clan: Je speelt met mensen die je kent, maar niet het nadeel: Je hebt geen verplichtingen.
Hoe krijg je dat scherm ?wwillem schreef op 05 July 2003 @ 14:28:
Nog maar een gezellig screenie dan. Covert ops + knife = evil
Klinkt goed, ik zag dat jullie de naam in een bepaalde kleur doen (nederlandse vlag) en met [ ], zeg me effe welke kleuren dat zijn en de codes (staat hierboven wel maar goed...).wwillem schreef op 05 July 2003 @ 18:32:
[...]
Ja, er is nog geen echte GoT clan, dus mag je GoT gewoon als herkenningstekst gebruiken.
Hiermee heb je het voordeel van een clan: Je speelt met mensen die je kent, maar niet het nadeel: Je hebt geen verplichtingen.
Vanavond weer ?
[ Voor 16% gewijzigd door Graham op 05-07-2003 18:42 ]
Dat scherm krijg je door op "more" te drukken wat rechtsonderin staat.Graham schreef op 05 juli 2003 @ 18:34:
[...]
Hoe krijg je dat scherm ?
[...]
Klinkt goed, ik zag dat jullie de naam in een bepaalde kleur doen (nederlandse vlag) en met [ ], zeg me effe welke kleuren dat zijn en de codes (staat hierboven wel maar goed...).
Vanavond weer ?
De code voor GoT in het rood wit blauw is deze:
code:
1
| ^1[G^7o^4T] |
Succes
Op more klikken rechtsonder.
Ik heb hem zelf zo, iets anders dan Dionysos:Klinkt goed, ik zag dat jullie de naam in een bepaalde kleur doen (nederlandse vlag) en met [ ], zeg me effe welke kleuren dat zijn en de codes (staat hierboven wel maar goed...).
Vanavond weer ?
code:
1
| ^a[^1G^7o^4T^a] |
Dan krijg je dus orangje haakjes met rood wit blauwe letters, net als in mijn screenshot
[ Voor 12% gewijzigd door dr snuggles op 05-07-2003 19:20 ]
Ik heb al een beetje geexperimenteerd, het is vrijwel hetzelfde als met JK2...ik zie je vanavond wel...bedankt voor de info en ik zal eens naar de channel komenwwillem schreef op 05 July 2003 @ 19:19:
[...]
Op more klikken rechtsonder.
[...]
Ik heb hem zelf zo, iets anders dan Dionysos:
code:
1 ^a[^1G^7o^4T^a]
Dan krijg je dus orangje haakjes met rood wit blauwe letters, net als in mijn screenshot. Enne, vanavond ~ 9:30 ben ik er denk ik wel weer. Nu even filmpje kijken. Verder kun je ook ff op irc komen, zie hier boven ergens voor de link.
Jah, ik herrinerde me van RTCW dat ik altijd mezelf torchde dus gebruik 'm meestal nooit, maar 't leek me een best effectief wapen voor die plek... werkte vrij goedwwillem schreef op 05 July 2003 @ 18:21:
Ja man, echt lache die flamethrower. Jij was later toch ook bezig met zo'n ding?
Kai, zou jij je cfg eens willen uploaden, anders kom even naar #GoT-ET @ irc.QuakeNet.org.
Ik wil op een andere pc nog zo goed mogelijk kunnen ET-en maar de specs zijn niet zo goed. Jij hebt erg veel verstand van configgen volgensmij. Zou wel cool zijn als je dat zou willen doen.
Ik wil op een andere pc nog zo goed mogelijk kunnen ET-en maar de specs zijn niet zo goed. Jij hebt erg veel verstand van configgen volgensmij. Zou wel cool zijn als je dat zou willen doen.
Mischien een beetje een boutvraag.. maar waar word er meestal gespeeld?
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
/me speelt vooral op Lgnd en op Skynet (objectives ofcourseKwartjuh schreef op 05 July 2003 @ 20:37:
Mischien een beetje een boutvraag.. maar waar word er meestal gespeeld?
Bleet[GoT]{NL} is me naam btw, en GoT ofcourse in rood-wit-blauw
[ Voor 15% gewijzigd door Bleet op 05-07-2003 20:39 ]
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Net een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk potje gespeeld met een zwaar goed axis team. Echt hele goed spelers.

En zoals je ziet, ik heb onze GoT naam niet ten grabbel gegooid
Bij hetlevel de "battery" zijn ze 1x met 3 man de ramp op kunnen komen. Voor de rest zijn ze allemaal op het strand gestorven
En bij gold rush kwamen ze niet verder dan de eerste tank barrier
Bij hetlevel de "battery" zijn ze 1x met 3 man de ramp op kunnen komen. Voor de rest zijn ze allemaal op het strand gestorven
En bij gold rush kwamen ze niet verder dan de eerste tank barrier
[ Voor 27% gewijzigd door Dionysos op 05-07-2003 22:00 ]
Wat me opvalt... Ik ben geen goede speler (gewoon standaard FPS skills, ik ken absoluut de details van de ET maps niet om daarop in te kunnen spelen) en alsnog kom ik op de meeste servers best hoog terecht. Als ik andere GoT'rs zie staan ze meestal toch ook in de bovenste kwart.Dionysos schreef op 05 July 2003 @ 21:58:
Zijn er nou zoveel pauper-spelers in dit werelddeel of zijn GoT'rs gewoon per definite goed?
Verwijderd
Heel veel slechte spelers....
Besides, als je een beetje weet wat je doet kom je al snel hoger dan die fraggende newbies.
Besides, als je een beetje weet wat je doet kom je al snel hoger dan die fraggende newbies.
ach ja niet iedereen heeft een goede pc, sterker nog ik denk dat de meeste casual gamers die je in et games tegenkomt maar net de requirements halen van ET. Waar de doorgane tweaker toch wel zn systeem een beetje up to date houdt.
regel blijft toch: hardware > skills
(en sommigen sucken gewoon heel hard nix aan te doen
)
(en sommigen sucken gewoon heel hard nix aan te doen
Verwijderd
nou, tis wel meer Skillz > Hardware
Maar een beetje skillz en goeie hardware kunnen een hoop goedmaken. Ik kan t spel gewoon 1024/860 draaien. Op een 21" monitor.. Dan zie je de dingen toch wel even iets duidelijker..
Maar een beetje skillz en goeie hardware kunnen een hoop goedmaken. Ik kan t spel gewoon 1024/860 draaien. Op een 21" monitor.. Dan zie je de dingen toch wel even iets duidelijker..
pff echte mannen spelen allies, defenden is zoooooo makkelijk, daar kan ik ook in m'n eentje hele teams tegenhouden
blup
Verwijderd
Mijn cfg's (ik heb er veels teveel, of iniedergeval nooit een vaste) zijn niet echt fps vriendelijk. Ik wil er simpelweg het beste mee presteren.Novah schreef op 05 July 2003 @ 20:22:
Kai, zou jij je cfg eens willen uploaden, anders kom even naar #GoT-ET @ irc.QuakeNet.org.
Hoe dan ook, tweaks waarbij je veel minder fps drops zult hebben:
cg_drawgun 0
cg_shadows 0
r_lodbias 3
com_maxfps (zeker vaststellen op een aangenaam punt, 76 is geloof ik ook met et erg goed om te kunnen box jumpen net zoals met 125).
r_fastsky 1
r_picmip 3
r_mode 3/4 (lage resolutie).
Speel zonder aliasing/vsinc.
cg_wolfparticles 0
r_subdivisions 20
r_detailtextures 0
cg_gibs 0
En nu nog wat belangerijke tweaks.
cg_brasstime 0 (hulsels die rondvliegen uit je gun).
cg_blinktime 0
cg_marks, cg_marktime 0 (kogelgaten).
com_blood 0, cg_bloodtime 0, cg_showblood 0.
Voor de rest zijn de meeste cvars niet echt fps toenemend.
Ik heb zo'n beetje de hoofd cvars gegeven en ik wil nog wel verder helpen, maar mijn hele cfg posten liever niet

Maar ik sta nog wel klaar om te helpen

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2003 02:15 ]
Moah, denk je dat echt? Ik ben volgens mij niet veranderd in de sprong van een P3 550 met 265mb op een GF2MX naar een P4 1.8ghz met 512mb en een GF4 4200. Dus of ik ben echt slecht, of hardware maakt het spel voor mij alleen maar mooierstime schreef op 06 July 2003 @ 00:58:
Da's gewoon de 'bug' van de q3 engineVerwijderd schreef op 06 July 2003 @ 02:14:
[...]
com_maxfps (zeker vaststellen op een aangenaam punt, 76 is geloof ik ook met et erg goed om te kunnen box jumpen net zoals met 125).
En in q3 werd het ook de doublejump genoemd, wat jij dus de boxjump noemt
Overigens kan je door deze cap op de fps ook langere sprongen maken.
Verwijderd
Over jumps gesproken...
Progamers opgelet!
Iemand al bekend met de Oasis Walljump? [Oasis Walljump?]
Ja precies, dit is een jump waarmee je in 1x over de Old City Wall heen komt zonder hem hoeven op te blazen...
Als je allies bent en de Old City hebt gecaptured is het natuurlijk altijd een drama om deze wall op te blazen zonder dat de germans ertussen komen...
Maar dit is helemaal niet nodig. [Niet?]
Nee, je kunt als je allies bent gewoon boven je Old City spawn langs lopen en daar loop je dus ook over de resources (health & ammo) vanaf hier kun je beginnen met de jump, je sprint (dus zorgen dat je genoeg Fitness hebt) en je strafe jumped schuin op het lage stukje muur dat ophoudt voor de zijdeur waar de germans uit komen, eenmaal in de lucht aim je met je crosshair naar de wall en je bent binnen
Screenshots volgen nog...
Cheers,
+7sqd.Scizo
Progamers opgelet!
Ja precies, dit is een jump waarmee je in 1x over de Old City Wall heen komt zonder hem hoeven op te blazen...
Als je allies bent en de Old City hebt gecaptured is het natuurlijk altijd een drama om deze wall op te blazen zonder dat de germans ertussen komen...
Nee, je kunt als je allies bent gewoon boven je Old City spawn langs lopen en daar loop je dus ook over de resources (health & ammo) vanaf hier kun je beginnen met de jump, je sprint (dus zorgen dat je genoeg Fitness hebt) en je strafe jumped schuin op het lage stukje muur dat ophoudt voor de zijdeur waar de germans uit komen, eenmaal in de lucht aim je met je crosshair naar de wall en je bent binnen
Cheers,
+7sqd.Scizo
Waar maak je je druk omVerwijderd schreef op 06 July 2003 @ 02:14:
[...]
Ik heb zo'n beetje de hoofd cvars gegeven en ik wil nog wel verder helpen, maar mijn hele cfg posten liever nietOp de ene manier voel ik me daar niet lekker bij, waarschijnlijk omdat daar in het verleden veel tijd in is gestoken en het dan zo ineens wordt versprijd.
Het gaat toch om hoe goed je bent in een spel en dat komt niet door de cfg die je gebruikt. Je zou het juist als een eer moeten zien dat mensen met jouw cfg willen spelen
Verwijderd
welke poorten gebruikt rctw : ET? ik kan alleen vinden dat 27690 wordt gebruikt, weet iemand meer?
Ik heb 27200 tot en met 28000 open staan op m'n router. Veel servers willen namelijk nog wel eens een exotische port in die range gebruiken.Verwijderd schreef op 06 July 2003 @ 17:26:
welke poorten gebruikt rctw : ET? ik kan alleen vinden dat 27690 wordt gebruikt, weet iemand meer?
Verwijderd schreef op 06 July 2003 @ 16:20:
Over jumps gesproken...
Progamers opgelet!
Cheers,
+7sqd.Scizo
Ik heb dat kunstje net effe uitgeprobeerd op een server en ik had in m'n eentje de guns verwoest in hun kamp terwijl wij nog niet eens de old city hadden gecaptured
Ik heb het geprobeert maar ik krijg het niet voor mekaar om via die houtjes over de muur te kopen. Misschien iemand een aantal screens maken van hoe of wat. Als je een coverop ben kan je wel met een axis pak aan via de rechterkant naar bovenklimmen en door de deur maar links over de muur lukt me dus niet.... help!
Verwijderd
Heb ook weer een potje gespeeld 
Ook leuk bij die ene sneeuw level(weet ff niet hoe die heet) als allies als Covert ops de deur openen en de engineer binnen laten gaan
Ook leuk bij die ene sneeuw level(weet ff niet hoe die heet) als allies als Covert ops de deur openen en de engineer binnen laten gaan
Beide.Verwijderd schreef op 06 juli 2003 @ 17:40:
udp of tcp?
Edit: Dat met die wall jump lukt me niet
[ Voor 58% gewijzigd door dr snuggles op 06-07-2003 20:48 ]
Volgens mij ben ik jouw tegen gekomen..?Verwijderd schreef op 06 July 2003 @ 20:22:
Heb ook weer een potje gespeeld
Me was DeadKnight[GoT]
Hier is een demo van de walljump in Oasis: Download here
Zet deze file in je /etmain/demos directory
Start ET
ga naar console en tik in: /demo walljump
Hier nog een screenshot van een partijtje van net (m'n record xp tot nu toe
).

(klikbaar)
Start ET
Hier nog een screenshot van een partijtje van net (m'n record xp tot nu toe

(klikbaar)
Verwijderd
KloptDeadKnight schreef op 06 July 2003 @ 20:53:
[...]
Volgens mij ben ik jouw tegen gekomen..?
Me was DeadKnight[GoT]
We hadden samen nog een aantal levels heel snel gehaald dankzij goede teamwork.
Vooral bij Fueldump was dat mooi
Aah, tnx Mr_U. Zo moet het lukken.Mr_UnAnimouS schreef op 06 juli 2003 @ 21:18:
Start ET
Hier nog een screenshot van een partijtje van net (m'n record xp tot nu toe).
[afbeelding]
(klikbaar)
Btw, DeadKnight[GoT], jou ben ik net tegengekomen. Was echt lachen, die 2 prutsers bij de axis uit zo'n clan gewoon verslagen. Ging echt super
Verwijderd
Hey Mr Anonimus .. probeer dat eens als een luit? Ben benieuwd of je ook over de 1000 heen komt. Zo ja, wil ik es ff verder met je babbelen (6)
Edit: in een 3 map campaign
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2003 22:50 ]
toen net alweer potje gehad ging onwijs kut omdat me comp zo traag als wat en aldoor fps drops had
nodig tweaken
maar wel 2 tweakers tegen gekomen:
Nuul en braindead, kickass teamwork jullie twee, wou wel meehelpen maar comp had nogal trage acties
Oh ken wel wwillem kom er zo veel tegen opeens
, kunnen wel [GoT] clan starten
nodig tweaken
Nuul en braindead, kickass teamwork jullie twee, wou wel meehelpen maar comp had nogal trage acties
Oh ken wel wwillem kom er zo veel tegen opeens
[ Voor 6% gewijzigd door DeadKnight op 06-07-2003 22:43 ]
Verwijderd
ik heb intresse voor clanDeadKnight schreef op 06 July 2003 @ 22:42:
toen net alweer potje gehad ging onwijs kut omdat me comp zo traag als wat en aldoor fps drops had![]()
nodig tweaken![]()
Nuul en braindead, kickass teamwork jullie twee, wou wel meehelpen maar comp had nogal trage acties![]()
Oh ken wel wwillem kom er zo veel tegen opeens, kunnen wel [GoT] clan starten
Verwijderd
Doh, ik heb best lang aan trickjumpen gedaan.Da's gewoon de 'bug' van de q3 engine Check de volgende url zodat je kan zien welke waarden nog meer gelden om betere physics te hebben. http://ucguides.savagehelp.com/Quake3/FAQFPSJumps.html
En in q3 werd het ook de doublejump genoemd, wat jij dus de boxjump noemt
Overigens kan je door deze cap op de fps ook langere sprongen maken.
Ik maak me nergens druk om. Ik heb simpelweg liever niet dat de gehele community snel wordt blootgestelt aan alle cvars via complete cfg's. Dit gebeurde ook niet met et. Ik hoef trouwens niet de eer. Zolang ik maar zelf weet dat ik ownWaar maak je je druk om
Het gaat toch om hoe goed je bent in een spel en dat komt niet door de cfg die je gebruikt. Je zou het juist als een eer moeten zien dat mensen met jouw cfg willen spelen
Hmjah als je interesse hebt voor een clan kom eens lans op #GoT-ET @ irc.Quakenet.org, we waren daar ook al aan het nadenken over een clan. Hier op GoT moeten we die discussie niet voeren want dan vervuilen we GoT met teveel offtopic geblaat
Verwijderd
[afbeelding]
Het hoogste tot nu toe van mezelf
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2003 01:14 ]
300 XP points?
Moet je eens met ons meespelen, wie het eerst bij de 1000 is
Ach... iedereen begint als n00b. Hoe meer je speelt hoe beter je word. Alleen ben je wel heel erg veel afhankelijk van je team dus daar moet je wel een beetje geluk mee hebben natuurlijk.
Verwijderd
Haha... en bedankt! 
Maar 1000 vind ik wel erg hoog hoor..... geef is een screen.
edit : laat maar ,ik zie hierboven een plaatje van iemand met 1053
netjes hoor!
edit : laat maar ,ik zie hierboven een plaatje van iemand met 1053
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2003 01:42 ]
Mr_UnAnimouS @ hiscoreVerwijderd schreef op 07 July 2003 @ 01:40:
Haha... en bedankt!

Danku sjeun voor de demo, ik kan hem nu ookMr_UnAnimouS schreef op 06 July 2003 @ 21:18:
Start ET
Hier nog een screenshot van een partijtje van net (m'n record xp tot nu toe).
[afbeelding]
(klikbaar)
Ik had laatst ook XP van 1000+, maar ik XP vind ik niet zo geheel boeiend. Ik vind ranks belangrijker/leuker. Verder dan Colonel ben ik helaas nog niet gekomen. Leuk draadje dit trouwens, ff regelmatig tjekken. Heb nu ook GoT achter me naam en geregged op GoT-Et.tk 
Hiers pic van XP:

Hiers pic van Colonel:

Toch wil ik wel 's weten hoe je stamina bar niet achteruit gaat wanneer je jumped MrU. Explain me dat
Edit:
Jumpen lukt me nu ook al, na een paar goed oefenen op een Prive Server. Tis vrij simpel
. Bedankt voor de tip.
Hiers pic van XP:
Hiers pic van Colonel:

Toch wil ik wel 's weten hoe je stamina bar niet achteruit gaat wanneer je jumped MrU. Explain me dat
Edit:
Jumpen lukt me nu ook al, na een paar goed oefenen op een Prive Server. Tis vrij simpel
[ Voor 26% gewijzigd door Marf0rz op 07-07-2003 03:39 ]
If you can't beat them, buy them !
Dat viel mij ook al op en adrenaline (schrijf je dat zo?Marf0rz schreef op 07 July 2003 @ 02:03:
Ik had laatst ook XP van 1000+, maar ik XP vind ik niet zo geheeld boeiend. Ik vind ranks belangrijker leuker. Verder dan Colonel ben ik helaas nog niet gekomen. Leuk draadje dit trouwens, ff regelmatig tjekken. Heb nu ook GoT achter me naam en geregged op GoT-Et.tk
Hiers pic:
[afbeelding]
Voor degenen die trickjumps leuk vinden: download de dzm_trickjump map voor RtCW (de orginele versie), en bekijk daar ook de demos van. Vooral het secret gedeelte is ziek, waar je zo ver mogelijk moet springen.Verwijderd schreef op 06 July 2003 @ 23:24:
[...]
Doh, ik heb best lang aan trickjumpen gedaan.
[...]
Ik maak me nergens druk om. Ik heb simpelweg liever niet dat de gehele community snel wordt blootgestelt aan alle cvars via complete cfg's. Dit gebeurde ook niet met et. Ik hoef trouwens niet de eer. Zolang ik maar zelf weet dat ik own
Dat was wel een goede combo Nuuul, jij engineer en ikke covert ops;Verwijderd schreef op 06 July 2003 @ 22:35:
Klopt
We hadden samen nog een aantal levels heel snel gehaald dankzij goede teamwork.
Vooral bij Fueldump was dat mooi
Radar: Verloren (met 10 sec meer gewonnen)
Railgun: Vet verloren
Fuel dump: In 10 min gewonnen (jij 5x dynamite geplant
Oasis: In 3 min gewonnen
Strand: In 8 min gewonnen.
Goud jatten: In 15 min gewonnen.
Alleen in het laatste level kreeg ik een beetje ruzie met een complainende n00b (!ce).
Verwijderd
Noooooooooooooooooooo geen dzm_trickjump waar al die bijdehante gastjes aan het uitsloven zijn. Ik was trouwens direct al bij het record in "sECrUt AreA!1/'.Voor degenen die trickjumps leuk vinden: download de dzm_trickjump map voor RtCW (de orginele versie), en bekijk daar ook de demos van. Vooral het secret gedeelte is ziek, waar je zo ver mogelijk moet springen.
Ik denk dat je dat niet kan zien in een demo, bugje maybeMarf0rz schreef op 07 July 2003 @ 02:03:
Edit:
Jumpen lukt me nu ook al, na een paar goed oefenen op een Prive Server. Tis vrij simpel. Bedankt voor de tip.
Wat bedoel je precies met luit? Een class of een rank?Verwijderd schreef op 06 July 2003 @ 22:38:
Hey Mr Anonimus .. probeer dat eens als een luit? Ben benieuwd of je ook over de 1000 heen komt. Zo ja, wil ik es ff verder met je babbelen (6)
Ik ben je effe kwijt
Ik was bij die 1053 xp trouwens niet alleen medic. Ik heb engineer gespeeld in de 2de ronde (battery).
Dit zijn de rondes ervoor:

(Wel elke keer helaas verloren, maar dat kwam vooral omdat die gasten alleen de gangen in gingen en niet zo slim waren om om te lopen
[ Voor 7% gewijzigd door Jerry op 07-07-2003 11:29 ]
DuidelijkSkyclad schreef op 07 juli 2003 @ 11:32:
Lieut(enant)/'luit' == Field Ops
(Hmmm had ik moeten weten
Verwijderd
Email me maar op Scizofrain@hotmail.com dan stuur ik je een uitgebreide Demo van mn Squadmember, die heb ik de jump ook geleerd en heeft er een demo van gemaakt, dus kun je dan gerust terugzien en na doenwwillem schreef op 06 July 2003 @ 20:26:
[...]
Beide.
Edit: Dat met die wall jump lukt me niet. Zou je me dat nog wat duidelijker kunnen uitleggen Scizo
Ik sta op het uiterste punt, vlak boven de deur. Ik loopt iets naar achter, sprint en jump... Ik kwak tegen de muur en het lukt steeds niet.
Dit topic is gesloten.