[RTCW] Enemy Territory *

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.482 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als de tegenstander slaapt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 June 2003 @ 02:34:
Als de tegenstander slaapt :)
wat als de tegenstander slaapt :? als ie slaapt dan speelt ie niet he |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Verwijderd schreef op 25 June 2003 @ 03:31:
[...]

wat als de tegenstander slaapt :? als ie slaapt dan speelt ie niet he |:(
Hij bedoelt dat de tactiek van Novah alleen werkt wanneer je geen goede tegenstanders hebt, anders wordt je weggeblazen zodra je de deur opendoet, zoniet al eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Novah schreef op 25 June 2003 @ 01:54:
Ik gebruik tegenwoordig deze naam:
[afbeelding]
Hey jou ben ik tegen gekomen! Das al de 2e GoT'er die ik tegen ben gekomen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shartar
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:37
Vandaag weer een lekkere n00b actie meegemaakt:

ik loop als Axis in de Railgun map achter de trein aan, langs een andere Axis met
een flamethrower. Begint die gast mij ineens met z'n flamethrower te bestoken.
Dus ik op afstandje gaan staan en kijken waarom dat was, niets te zien. Loop ik door doet die gast dat weer, dus ik blaas em weg met mijn Panzerfaust. Krijg ik meteen een complaint aan m'n broek! :? :(

Heb hem meteen maar even "vriendelijk" duidelijk gemaakt dat opzettelijk tk-en niet echt gewaardeerd wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 09:39

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Dat doe je nadat jij hem tk-ed?

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 10:21

Sebje

Makelaartje

Topicstarter
* Sebje gebruikt de naam

NIXfx.

Iemand die mij al heeft gezien? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Janoz schreef op 25 June 2003 @ 14:50:
Dat doe je nadat jij hem tk-ed?
Heh ja.

Als je het dan nog gek vind dat je een complaint krijgt ben jij de n00b hier denk ik zo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Bij het lezen van die post schoot de volgende quote door mijn hoofd : "Why do we kill people to tell people that killing people is wrong". Vandaar die opmerking ;). Je kunt 'm natuurlijk ook uitleggen dat TK-en niet wordt gewaardeerd zonder 'm overhoop te schieten ;). Als i dan nog niet wil luisteren issue je een Kickvote. Daarvoor zijn die dingen tenslotte bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:02
mja maar dat kickvoten werkt alleen als er niemand tegen is.De helft van de mensen leest de votes helemaal zelfs niet.
Kan je het complainen trouwens ook uitzetten, ik druk toch altijd nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prachtig spel, ik speel het wel eens met een vriend van mij. Hij is zo'n echte die-hard rtcw'er en nu ook et'er. Ik vind het wel leuk, het is zeker leuk als iedereen druk bezig is objectives te halen en als jij daar relaxed ligt met zo'n machiine geweer ter grootte van een kerstboom:D

Die "mortar" is ook wel leuk. Zie je ze allemaal springen en dan lanceer je een paar van die bommetjes, soms gaat een teammaat d'r aan (*meestal*) maar is meestal niet zo erg, ben nog niet zo goed in dit spel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 14:35
I love this game :)
Maar ik wordt strontziek van die soort van disconnect bug wanneer de server van map veranderd. Deze avond had ik 2x ruim 400 xp's in het 2e level. Hupsakee, map afgelopen.... blalbalbal ff babbelen en plof, disconnect. En dat terwijl ik 400+ xp's had!!!! GDV kon makkelijk de 600 halen in het volgende level.... :(
Nog meer mensen met deze kwaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*Tip* (voor degenen die het nog niet weten)

In Oasis kun je de Dynamite in je eentje ook bovenop de Guns planten, je hebt in de hokjes doosjes staan, spring op de doosjes en in het hok van de South Anti-Tank gun kan je dan al meteen op de Gun springen, maar bij de North Anti-Tank gun moet je eerst op het lampje springen aan de andere kant van de muur.

Succes,
Cheers +7sqd.

*TIP*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sauron-XP schreef op 26 juni 2003 @ 01:38:
Maar ik wordt strontziek van die soort van disconnect bug wanneer de server van map veranderd. Deze avond had ik 2x ruim 400 xp's in het 2e level. Hupsakee, map afgelopen.... blalbalbal ff babbelen en plof, disconnect. En dat terwijl ik 400+ xp's had!!!! GDV kon makkelijk de 600 halen in het volgende level.... :(
Ik heb continue midden in een map als ik naar een bepaald plekje van de map kijk dat ik eruit knal met dat een TrueType error, die op nul staat :?

Wat ik hier aan kan doen weet ik niet, en het is indeed vervelend ja want je knalt er steeds uit met een lekkere XP ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

kvind het een erg leuk spel :)

ik speel voornamelijk als soldier met een machinegun of een panserfaust. ergens op een strategische plek liggen, en elke axis die mijn vriendjes dood wil maken krijgt de volle laag ;)

alleen jammer dat sommige mensen niet begrijpen dat je het doet als support ipv alleen voor de frags....

als ik de axis tegenhou bij hun spawn plek dan is dat tohc alleen maar goed voor m'n vriendjes.. die kunnen dan opjectives halen enzo

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Ik was gisteren weer even aan het spelen op et1.gameservers.net (super goeie server :)).
Jammer genoeg zat ik in een team met noobs, maar het was wel een leuk potje op een sneeuwmap (weet de naam even niet, het was ieder geval niet railgun :P).
Ik was de hele tijd medic (en jammer genoeg de enige medic) en stond bovenaan alleen maar door veel support te geven aan iedereen. Dat vind ik nog het tofste van dit spel dat je ook gewoon bovenaan kan staan zonder dat je iemand afknald (al is dat natuurlijk ook wel is leuk om te doen >:)).

Edit: Btw ik heet: Mr.Un@nimou$[NL] in ET (dus als je me tegenkomt zeg dan effe hoi ofzo ;)).

[ Voor 9% gewijzigd door Jerry op 26-06-2003 09:22 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

Mr_UnAnimouS schreef op 26 June 2003 @ 09:15:
Ik was gisteren weer even aan het spelen op et1.gameservers.net (super goeie server :)).
Jammer genoeg zat ik in een team met noobs, maar het was wel een leuk potje op een sneeuwmap (weet de naam even niet, het was ieder geval niet railgun :P).
Ik was de hele tijd medic (en jammer genoeg de enige medic) en stond bovenaan alleen maar door veel support te geven aan iedereen. Dat vind ik nog het tofste van dit spel dat je ook gewoon bovenaan kan staan zonder dat je iemand afknald (al is dat natuurlijk ook wel is leuk om te doen >:)).

Edit: Btw ik heet: Mr.Un@nimou$[NL] in ET (dus als je me tegenkomt zeg dan effe hoi ofzo ;)).
kvind het ook een erg goed systeem. Stimuleert mensen om andere dingen te doen dan soldier..

enig nadeel is dat bij engineer sommige mensen jouw dynamite defusen om daarna hun eigen er neer te gooien... vink echt om te :r

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crayne
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-03 13:41

Crayne

Have face, will travel

Janoz schreef op 25 June 2003 @ 16:27:
Bij het lezen van die post schoot de volgende quote door mijn hoofd : "Why do we kill people to tell people that killing people is wrong".
Ik geloof dat de complete uitspraak is:

"Why do we kill people who kill people just to show that killing people is wrong?"

Ex had hem als button op haar jas jaren geleden. :)

Mijn Library Thing catalogus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-07-2024

Mas-

Alsof het niets kost!

Stormtrooper[NL]..die heb ik wel eens voorbij zien komen, geloof ik.

Ik ben trouwens Blitz (in het groen).

Ik snap trouwens niet dat er nog mensen soldier spelen, het beste wapen uit het spel is zonder twijfel de mp40/thompson (standaard wapen van duitsers/allies), en als medic/field ops krijg je daar nog health + ammo bij.

Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baldbelow
  • Laatst online: 13-09 12:57
Ik heb 'm een paar dagen geleden ook gedownload, lijkt me echt een vet spel.
Alles gaat perfect, alleen na nog geen halve minuut te hebben gespeeld freezt mijn hele PC :? Heb al compleet nieuwe WinXP install gedaan maar dat hielp niet.
Iemand misschien een oplossing?

Specs:
Asus A7N8X-Deluxe (1004)
XP 2500+ @ 2.0 Ghz
512 Mb DDR
Radeon 9500 gesoftmod naar 9700 (Catalyst 3.4)
DirectX9.0a

Ik wil ook Duitsertje spelen!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Laatst online: 13-09 22:13

Zoefff

❤ 

Ik heb even een probleempje..

Weken met veel plezier gespeeld, maar gister wou ik ook weer een potje doen, maar hij doet nix? Start wel op, klik op Play Online, maar er wordt geen enkele server geladen, ook niet als ik 100x op refresh druk...

Ik heb geen router oid, firewall heb ik uit gehad, maar haalt nix uit. Het is van het ene op het andere moment gebeurd, heb geen updates voor iets geinstalleerd ofzo..

Iemand een id? Heb de search ( http://search.gathering.t...-XF53-XF6-XF7-XF8-XF9---A ) ook gebruikt, maar daar komt nix zinnigs uit helaas...

Of heeft iemand misschien een direct ip van een aantal servers, dat ik dat misschien kan proberen :?

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crayne

Crayne

Have face, will travel

Zoefff schreef op 26 June 2003 @ 12:56:
Ik heb even een probleempje..

Weken met veel plezier gespeeld, maar gister wou ik ook weer een potje doen, maar hij doet nix? Start wel op, klik op Play Online, maar er wordt geen enkele server geladen, ook niet als ik 100x op refresh druk...

Ik heb geen router oid, firewall heb ik uit gehad, maar haalt nix uit. Het is van het ene op het andere moment gebeurd, heb geen updates voor iets geinstalleerd ofzo..

Iemand een id?
En het kwam niet in je op om deze thread even te checken? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Installer Gamespy3D of All SeeingEye. De masterserver ligt eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Laatst online: 13-09 22:13

Zoefff

❤ 

Crayne schreef op 26 juni 2003 @ 13:01:
[...]
En het kwam niet in je op om deze thread even te checken? :?
Ja, ik heb ook deze thread doorzocht op "server" en "ip", blijkbaar niet goed gedaan ofzo? Ik ben niet helemaal 8telijk hoor, maar blijkbaar heb ik het niet goed gedaan..

Nouja, bedankt voor je hulp iig...

[ Voor 23% gewijzigd door Zoefff op 26-06-2003 13:20 ]

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HmmZ voor degenen die geen servers krijgen in hun "Play Online" screen, de master server ligt er niet uit, dat is dus niet het probleem, het zit hem in het feit dat de master server zwaar overloaded is, dus hij is er niet uit, probeer het 5 minuten later weer en je zult zien dat je de servers gewoon weer te zien krijgt, maar mijn aanraden is om gewoon een lijstje te maken met veel goede servers, een voorbeeld:

- 212.69.237.130:27960 = LGND
- 62.251.10.72:27960 = memleak.nl
- 195.130.132.153:27960 = Telenet 1
- 195.130.132.153:27961 = Telenet 2
- et1.gameservers.net = gameserver.net (1)
- et2.gameservers.net = gameserver.net (2)
- et3.gameservers.net = gameserver.net (3)

Deze servers worden ook door mede GOTers veel gebruikt ;) dus have fun en frag ze! B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crayne

Crayne

Have face, will travel

Zoefff schreef op 26 June 2003 @ 13:19:
Ja, ik heb ook deze thread doorzocht op "server" en "ip", blijkbaar niet goed gedaan ofzo? Ik ben niet helemaal 8telijk hoor, maar blijkbaar heb ik het niet goed gedaan..
Hmmm...ik weet niet waar je het gevoel vandaan krijgt dat iemand je achterlijk heeft genoemd, maar ik kan het nergens terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unex
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 26 juni 2003 @ 02:17:
*Tip* (voor degenen die het nog niet weten)

In Oasis kun je de Dynamite in je eentje ook bovenop de Guns planten, je hebt in de hokjes doosjes staan, spring op de doosjes en in het hok van de South Anti-Tank gun kan je dan al meteen op de Gun springen, maar bij de North Anti-Tank gun moet je eerst op het lampje springen aan de andere kant van de muur.

Succes,
Cheers +7sqd.

*TIP*
Kijk dat is een handige tip!
Tenmiste ik neem aan dat de axis er dan niet bij kan.
Thnx

Trouwens, daarna op die lam staan en je dynamiet verdedigen is ook erg handig. Verwachten ze niet :)

[ Voor 9% gewijzigd door Unex op 26-06-2003 22:02 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Laatst online: 11:43

greatgonzo

schit-te-rend!

baldbelow schreef op 26 June 2003 @ 11:31:
Alles gaat perfect, alleen na nog geen halve minuut te hebben gespeeld freezt mijn hele PC :? Heb al compleet nieuwe WinXP install gedaan maar dat hielp niet.

Specs:
Asus A7N8X-Deluxe (1004)
XP 2500+ @ 2.0 Ghz
512 Mb DDR
DirectX9.0a

Bij mij hielp iig de nieuwste drivers. Het spel liep bij mij wel redelijk op 1280, maar hij knalde er wel steeds uit. Sinds ik op 1024 geen enkele keer meer gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Het is wel even wennen na RtCW, maar ik ben nu ook hooked, gelukkig heb ik vakantie :P
Eindig meestal bij de top 5, zo een 100 to 150 XP per ronde, ik speel meestal Engineer (dingen maken en opblazen is leuk, alleen je team beschermt je 9 van de 10 keer niet :()

Janoz: speel jij als 'Janoz[NL]'? Dan ben ik jou gister tegengekomen op de XS4ALL public, ik speelde als Rafe[NL] :)

[ Voor 4% gewijzigd door Rafe op 27-06-2003 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shartar
Janoz: speel jij als 'Janoz[NL]'? Dan ben ik jou gister tegengekomen op de XS4ALL public, ik speelde als Rafe[NL] :)
Daar speelde ik gisteren ook mee, als Shartar(medic). Heb je regelmatig geheald, net toen ik je wou vragen of je GoT-er was kapte je er mee :P
Goede game was het trouwens, veel ervaren mensen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Mas- schreef op 26 June 2003 @ 11:07:
Ik snap trouwens niet dat er nog mensen soldier spelen, het beste wapen uit het spel is zonder twijfel de mp40/thompson (standaard wapen van duitsers/allies), en als medic/field ops krijg je daar nog health + ammo bij.
Om de zoveel tijd heb je een panzerfaust ofzo nodig, dus dan word je soldier... dat lijkt me vrij logisch?
Maar idd, standaard soldier met een mp40 is niet echt uber nuttig :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een Mobile MG42 kan ook erg handig zijn op z'n tijd. Ik speel vooral Medic: je zorgt er echt voor dat je team wint (al was het maar voor de extra health die je krijgt per medic in je team) en zelf hou je het ook iets langer vol in combat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

baldbelow schreef op 26 June 2003 @ 11:31:

Specs:
Asus A7N8X-Deluxe (1004)
XP 2500+ @ 2.0 Ghz
512 Mb DDR
DirectX9.0a

Bij mij lag dit aan punkbuster. PB weghalen (handmatig directory verwijderen) en het probleem was opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [ash]
  • Laatst online: 05-04 18:06

[ash]

Cookies :9

Shartar schreef op 27 June 2003 @ 14:42:
Daar speelde ik gisteren ook mee, als Shartar(medic). Heb je regelmatig geheald, net toen ik je wou vragen of je GoT-er was kapte je er mee :P
Goede game was het trouwens, veel ervaren mensen!
Ik was er gisterenavond ook, maar eigenlijk niet zo goed opgelet of ik iemand van GoT zag. Heeft iemand mij gezien?, ik speel als [RM]-ash (maar dat lag al voor de hand :P ) Misschien dat ik er vanavond weer ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
[ash] schreef op 27 June 2003 @ 15:32:
[...]
Ik was er gisterenavond ook, maar eigenlijk niet zo goed opgelet of ik iemand van GoT zag. Heeft iemand mij gezien?, ik speel als [RM]-ash (maar dat lag al voor de hand :P ) Misschien dat ik er vanavond weer ben.
Vanuit mijn IRC script (NoNameScript) kan ik dus ook opvragen welke mensen er spelen op dat moment. Ik zag jouw naam staan, en ramde tegelijk op join (was nog een slot over). Helaas was ik net te laat, en kreeg ik de melding dat de server vol was...

Shartar: hehe, ik dacht al, een bumperklevende medic :P Je was idd lekker aan het healen. Zeker dat potje op het strandlevel met dat kanon ging erg lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Force
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-07-2023

Force

Kan iemand ff me neus afvegen?

Als we nu eens allemaal [GoT] achter onze naam zetten, dan weten we gelijk wie Gotter is en wie niet.

Ik speel dus als Force[GoT], ben al een paar keer aangesproken door tweakers, maar zou niet meer weten door wie en waar. En als die dus ook [GoT] achter hun naam hadden gehad had ik hen ook kunnen herkennen. (8>

Leven is als een pijpkaneel, iedereen zuigt eraan en krijgt zijn deel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Done. Terr[NL][GoT] in de kleuren van onze nationale vlag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:03
Yay vanavond eerste ET clanwar woei :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shartar
Shartar: hehe, ik dacht al, een bumperklevende medic :P Je was idd lekker aan het healen. Zeker dat potje op het strandlevel met dat kanon ging erg lekker :)
haha, ik d8 al, als ik nou eens achter mensen aan ga waarvan ik weet dat ze het spelletje kennen dan kan ik wat nuttigs doen ipv achter een clubje aan te gaan dat om de haverklap weggeblazen wordt. ;)
Als medic merk ik heel erg dat ervaren mensen wachten op een medic, bij n00bs kom ik vaak aanrennen maar heeft diegene al weer op jump gedrukt.

Zal ook even [GoT] erachter zetten, wordt dan Shartar [GoT].

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matig potje net. Het begon leuk. Axis hadden bij Rail Gun al heel snel de Tugs heen en weer en bij de Gun. Maar de Allies hadden zich daar mooi ingegraven en het was nog best lastig om ze eruit te krijgen, normaal is het al snel afgelopen als die 2de tug gaat rijden.

Maar daarna ging het echt mis. Fuel Dump, Oasis, Battery en Goldrush waren binnen 5 a 10 minuten afgelopen. Fuel dump ging echt veels te snel, de tank was nog geeneens bij de Fuel depot. Ik weet niet aan welk team het nu lag, maar 20 minuten over hebben met Goldrush is niet goed als je Axis bent :)

Maar ik ben wel een paar GoTters tegengekomen: Shartar en MewBie :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2003 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shartar
Maar ik ben wel een paar GoTters tegengekomen: Shartar en MewBie :)
Klopt! :) En ik zag Twister ook nog geloof ik. Op Xs4All zag ik Rafe en Force nog, lachen die [GoT] namen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
Ik ben Shartar en Force tegengekomen :)
Dat potje op fueldump ging op het laatste opeens supergoed, met een team van 5 man op de opslag af. Needless to say dat we toen hebben gewonnen ;)

Edit: screenshotje

[ Voor 20% gewijzigd door Rafe op 27-06-2003 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lolllll had je die noobs van FAC in je team! haahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rafe schreef op 27 June 2003 @ 23:09:
Ik ben Shartar en Force tegengekomen :)
Dat potje op fueldump ging op het laatste opeens supergoed, met een team van 5 man op de opslag af. Needless to say dat we toen hebben gewonnen ;)

Edit: screenshotje
;(

Waarom doen screenshots het bij mij niet. Ik krijg ipv een mooi scorebord, een zwart scherm te zien... nouja, gelukkig zijn er ook mooie stats :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
Verwijderd schreef op 27 June 2003 @ 23:43:
Lolllll had je die noobs van FAC in je team! haahaha
Maakt mij niet uit wie er in mijn team zit, als het team maar een beetje functioneert.

Eerder vandaag (op een andere server) op Battery werden we het hele potje lang op het strand gehouden omdat het hele team, op een paar mensen na, maar wat aan zat te prutsen. Op dat soort momenten zit ik ook te hardop vloeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

me too :p maar gewoon sniper zijn joh en persoonlijke eer behalen door zoveel mogelijk naar de kloten te snipen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens, als Medic zijnde heb je wel eens de neiging om jezelf te healen als je een pakketje dropt. Zelfs als je stil staat of naar achter loopt gebruik je hem soms zelf, vaak niet nodig omdat je zelf toch wel health. Is daar iets aan te doen?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2003 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, toen vanavond dacht dat het een slecht potje was, was het nog niets vergeleken met dit.

Een berg GoT mensen (ik geloof in het andere team), maar het team waar ik in zat naast Rafe en 3CLipZ was echt bagger. 3CLipZ, die het spel voor het eerst speelde deed het nog beter dan de rest... zo ongeloofelijk treurig. Radar met 16 min over, iedereen zit in de spawn room met MG42 te liggen, niemand bekommert zich om de radar parts. Ik ben blij dat m'n eerste ET potjes wel goed gingen, want anders had ik toch een heel verkeerd beeld van het spel gekregen :/

Nouja, genoeg geklaagd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57

Acolyte57

Ik speel met Acolyte [GoT] Als naam maar ik studeer aan de UT en zit daarom dichter bij duitse servers geloof ik; tot nu toe ben ik nog geen GoT'r tegengekomen en zit iedereen duits tegen me te praten... errug jammer.

Om overigens zelf een irritatie te mogen vrijgeven, vandaag zat ik Fuel Depot te spelen als allies en als engineer was ik druk bezig de 2 bridges en de guns in het begin en de tank te repairen/builden.
Maar in plaats dat ik gecovered word en dat de rest van m'n teamgenoten proberen me te beschermen word ik uitgebreid aan alle kanten genomen door snipers, MG42s en ander duits gespuis. Terwijl de rest van m'n team een beetje doelloos de bridge overstak en daar doodgeschoten werd.

Dat was het langste, meest nutteloze potje ET dat ik ooit gespeeld heb.

[ Voor 57% gewijzigd door Acolyte57 op 28-06-2003 02:57 ]

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:p Noobpowurrrrrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
hmm een GoT-tag is inderdaad wel heel erg handig. Zou wel zo cool zijn als we allemaal zon tag zouden nemen, kan je elkaar goed spotten. :)
[GoT]Novah.NL ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Laatst online: 01-08 20:13
Ik vind et maar nix dat die brug uit 2 delen bestaat, zit je daar te schroeven met moeite krijg je et eerste deel up. Dan moet je nog weer rechargen en hopen dat er nog een 2e engineer bij komt (lees: DIE KOMT DUS NOOIT! ). Verder kan een cov ops mooi in zn eentje in no time die brug weer slopen en anders is dr ook maar 1 dyna nodig om et hele geval weer op te blazen. Dat hele reinforce the bridge mag van mij wel weg, verstoort de gamebalans behoorlijk.

Was ook vandaag ff met wat GoT'ers op een of andere server, kwam bij dat gedoe met die treinen binnen. Helaas ging iedereen net weer weg, naja et was al laat dan (3:30)

Een handig progje om mensen die je kent te vinden is home.planet.nl/~poste165/pathfinder_et.zip . Imo beter dan AsE (wat heel lang dr over doet om een serverlist te produceren bij mij)
Mijn nick is Stime_[GoT]

[ Voor 5% gewijzigd door stime op 28-06-2003 04:04 . Reden: ubb whatever ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Ik heb ook maar een [GoT] tag in mijn naam gezet. Ik zat gisteren op een bizarre server. Constant werd door teamies je health weggeknald tot het absolute minimum. Een TK deden ze dus niet, maar het effect is bijna hetzelfde. Nog een stukje luchtdruk en weg was je weer. Met voten kwam je er niet omdat er altijd een paar tegenstemden. Complainen werkte dus niet, omdat er niet ge-TK'ed werd, alleen maar genaaid. Ze gingen boven op mijn mortar zitten, werden weggeblazen (als ik ze niet gezien had) en dan nog complainen ook :? Deze gasten deden het er gewoon om, en massaal ook. Op een gegeven moment had zelfs iemand mijn naam overgenomen, ging TK'en en vervolgens mij kickvoten, wat nog lukte ook :X Gelukkig had de server geen tempban en heb ik die morons verteld dat het niet zo handig is om de verkeerde te kickvoten ;) Toen heb ik de tag er maar even bijgezet.

Al met al een vreemd potje gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is altijd jammer dat je toch dat soort zieke geintjes houdt. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Even de nieuwe conventie bevestigen dan:
Het wordt dus
code:
1
Naam[GoT] of Naam[NL][GoT]

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
Ik speel zelf als Rafe_[GoT] - ik vind die [NL] tag een beetje overbodig, omdat ik ^1[G^7o^4T] als tag heb, met de nationale 3 kleur dus (en nog eens een oranje a).

Mijn voorkeur gaat dus naar Naam^1[G^7o^4T] - en Naam mag je met je eigen kleurtjes versieren wat mij betreft, de GoT tag moet wel in rood-wit-blauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shartar
Mijn voorkeur gaat dus naar Naam^1[G^7o^4T] - en Naam mag je met je eigen kleurtjes versieren wat mij betreft, de GoT tag moet wel in rood-wit-blauw.
Heb het gezien, ziet er wel goed uit, zal het ook ff aanpassen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Zo gister lekker geraped :D
Wat zuigt onze clan :p

PS ik speel altijd op tribe clown server. En mijn nick is : T@rtys_B!tch^6[CloWn].

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57

Acolyte57

Hmmm, zal ook maar eens kleurtjes toevoegen dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook al ga ik tegen de conventie in, ik hou m'n hele naam toch gewoon Rood-Wit-Blauw... ik weet niet welke kleur ik m'n naam anders moet geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Dus het wordt toch
code:
1
Naam^1[G^7o^4T]
zonder NL dan. Straks denken ze dat ik in een clan zit :D. Tis altijd leuker om iemand van een clan te verslaan wanneer jij gewoon een prutser lijkt zonder clan tags. Nouwja, je kan niet alles hebben :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op 27 June 2003 @ 23:54:
[...]

;(

Waarom doen screenshots het bij mij niet. Ik krijg ipv een mooi scorebord, een zwart scherm te zien... nouja, gelukkig zijn er ook mooie stats :)
Je kan in je opties aanvinken dat ie automatisch een screenshot maakt aan het eind van een ronde :).

Ok ik had eerst als naam: MrU[NL][GoT] (en dan NL in NL-kleuren)
Maar ik verander hem nu effe naar: MrU[GoT] (en dan GoT in NL-kleuren)
en misschien MrU in Oranje ofzo, effe kijken wat een beetje staat :P.

Ik speel trouwens het meeste op de Gameservers.net servers. Meestal als ik ET opstart is het eerste wat ik doe: console -> connect et1.gameservers.net :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57

Acolyte57

Ik geef m'n eigen naam helemaal geen kleurtjes, dat vind ik enkel irritant... maar [GoT] in r/w/b vind ik wel toepasselijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
ik ben een sniper/medic genaamd ":P"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vindt hem niet meer echt leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
Verwijderd schreef op 28 juni 2003 @ 21:02:
ik vindt hem niet meer echt leuk
Aha, bedankt voor de mededeling :?
Ik kan het me zelf niet voorstellen dat jij het saai vind, zeker als de teams aan elkaar gewaagd zijn is een potje enorm spannend imho.
Vooorbeeld: eerst werden we ingemaakt op dat srandlevel, maar na wat simpele orders als "take the forward bunker", "blow up the ramp" en "dont let them rebuild the ramp" hadden we de laatste 2 minuten weer de overmacht en hadden we toch gewonnen :)

Begin ik nu toch benieuwd te worden wat jij er zo saai aan vind...

[ Voor 10% gewijzigd door Rafe op 28-06-2003 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_UnAnimouS schreef op 28 June 2003 @ 18:21:
[...]

Je kan in je opties aanvinken dat ie automatisch een screenshot maakt aan het eind van een ronde :).
Dat weet ik. Die optie en F11 (screenshot) geven gewoon een zwarte JPG, maar ik heb Catalyst 3.5 nog niet geprobeerd, misschien los die het een en ander op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06 22:08
Ik speel onder de naam Scratchy[NL]. Zal er ook Got achter zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 26-08 23:07

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Ik blijf het complainen voor mijnen van engineers kloten vinden.

Je legt die dingen voor je team in het zicht neer, en nog loopt er zo'n noob overheen. BOEM! A complaint had been filed against you.
En dat dan niet 1 keer.. nee dat gaat dan maar door... Op een bepaald moment leg je die dingen dan maar niet eens meer neer..

Wie heeft mij al zien spelen btw? Pjotrik in onze driekleur.
Op 1 van de gamepoint servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57

Acolyte57

Ik vind uberhaupt complaints voor duidelijk onbedoelde TK's irritant. Als ik een stroom covering fire aan het neerleggen ben die elke idioot kan zien en je loopt er alsnog doorheen, dan vraag je erom.
Maar goed, het werkt beide kanten op - ik onthoud wel wie bij mij complaint en mocht hij mij TK'n (en dat gebeurt toch regelmatig, dat soort lui past meestal ook absoluut niet op waar ze zelf schieten) dan word er mooi regelmatig op F1 gedrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Acolyte57 schreef op 30 June 2003 @ 00:33:
Ik vind uberhaupt complaints voor duidelijk onbedoelde TK's irritant. Als ik een stroom covering fire aan het neerleggen ben die elke idioot kan zien en je loopt er alsnog doorheen, dan vraag je erom.
Maar goed, het werkt beide kanten op - ik onthoud wel wie bij mij complaint en mocht hij mij TK'n (en dat gebeurt toch regelmatig, dat soort lui past meestal ook absoluut niet op waar ze zelf schieten) dan word er mooi regelmatig op F1 gedrukt.
`
ik knife die gasten bij spawn gewoon totdat ze 5 hp hebben, en dat elke keer totdat ik uitgebreide excuses heb gekregen, of totdat ze mij tk-en ;)

mijn naam bij ET:
lowtune
alsje me hoort vloeken op een noob team, dan weet je zeker dat ik het ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57

Acolyte57

Jammer daarvan is dat je zo ook je eigen team dwarsboomt, idiots die het zijn, ze werken wel naar hetzelfde goal toe en als je steeds je eigen teamgenoten naar 5hp toestuurt dan is de kans dat je wint niet echt groter ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 26-08 23:07

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Maar o zo bevredigend. Vaak red je het toch niet met zo'n team, al geef je ze 200 health.
Er zijn momenten dat je wel eens denkt dat je alleen zit te spelen. Maar andere keren gaat het precies zoals het moet. Op de strand map haal je als Covert een uniform van de Duitsers op. Je team geeft je dekking, je wordt eens niet ge-tk-ed :), je loopt achterom. Daar staan al een medic, lt en engineer klaar om naar binnen te gaan. En zo is de map heel snel voorbij.
Sta je toch ff raar te kijken van de hoeveelheid teamplay.

Tip: Als je als Covert ops steeds herkent wordt, leer dan eens de map van achter en van voor uit je hoofd, letterlijk! Loop achteruit richting vijand in je uniform en ze zullen niet snel denken dat je de vijand bent. Ze hebben het idee dat je aan het vluchten bent, en niet aan het aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dr.lowtune schreef op 30 juni 2003 @ 01:19:
[...]
`
ik knife die gasten bij spawn gewoon totdat ze 5 hp hebben, en dat elke keer totdat ik uitgebreide excuses heb gekregen, of totdat ze mij tk-en ;)

mijn naam bij ET:
lowtune
eyyy ik heb met jou op een server gespeeld, tering gast je bent goed :Y)

mijn naam in ET: -=I*H*C=-1st|SiQDiZ[r2]

(nog ;) ) geen ET clan , maar ASE stelt mn naam zo standaard in en ik ben te lui om het te veranderen :+

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2003 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [ash]

[ash]

dr.lowtune schreef op 30 June 2003 @ 01:19:

mijn naam bij ET:
lowtune
OMG Lowtune, doe jij dat ;)

Wanneer gaan we eens samen een publicje onveilig maken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sauron-XP schreef op 26 June 2003 @ 01:38:
jow, je moet ff poorten doormappen omdat je waarschijnlijk achter een router zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [ash]

[ash]

Verwijderd schreef op 30 June 2003 @ 10:13:
jow, je moet ff poorten doormappen omdat je waarschijnlijk achter een router zit.
Wat een onzin, ik zit zelf ook achter een router en heb nergens last van. (Als je weet hoe NAT functioneert en TCP/IP is opgebouwd zou je dit niet zeggen.)Het is een ander verhaal als je zelf een server achter je router draait.

Het grote probleem zit hem in de grote belasting die de map change met zich meebrengt, hierdoor is de RTCW server zo druk dat hij niet alle connecties kan behouden, sommige 'lijken' dan 'timed-out'.

Daarnaast is er ook een patch uitgebracht voor servers welke dit probleem tegen moet gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel, als ik mn router DMZ op mijn eigen pc heb ik nergens last van, als ik dat niet doe laden sommige mappen niet bij een mapchange. Kan puur toeval zijn achteraf gezien , maar lijkt me niet, hetzelfde gebeurt ook bij MOH:AA .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Pjotrik schreef op 29 June 2003 @ 23:55:
Ik blijf het complainen voor mijnen van engineers kloten vinden.

Je legt die dingen voor je team in het zicht neer, en nog loopt er zo'n noob overheen. BOEM! A complaint had been filed against you.
En dat dan niet 1 keer.. nee dat gaat dan maar door... Op een bepaald moment leg je die dingen dan maar niet eens meer neer..

Wie heeft mij al zien spelen btw? Pjotrik in onze driekleur.
Op 1 van de gamepoint servers.
Dat is idd erg hinderlijk, maar de laatste tijd zit ik op servers waar niet veel noobs op zitten :).

Ik heb trouwens standaard de complaint venster uitgeschakeld. Ik wordt wel is een keer ge-tk-ed, maar dat kan gebeuren. En als het iemand is die de hele tijd tk-ed is ie zo verwijderd dmv een vote ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [ash]

[ash]

Verwijderd schreef op 30 June 2003 @ 10:40:
wel, als ik mn router DMZ op mijn eigen pc heb ik nergens last van, als ik dat niet doe laden sommige mappen niet bij een mapchange. Kan puur toeval zijn achteraf gezien , maar lijkt me niet, hetzelfde gebeurt ook bij MOH:AA .
Een beetje offtopic, maar vooruit.

Als je je PC in je DMZ (demilitarized zone) zet, wordt alle inkomende verkeer naar jouw pc verstuurd, en dien je dus ook op je pc zelf je security te regelen met bijvoorbeeld een firewall.

Je zegt problemen te hebben als je je pc uit de DMZ haalt, dit kan goed mogelijk zijn door die genoemde 'time-outs'. Je router houdt namelijk bij in een NAT tabel welke connecties welke pc heeft openstaan (inside/outside poort e.d.). Het kan goed zijn dat door de genoemde 'time-out' of jouw router de entry uit het tabel verwijderd of dat de server op een verkeerde poort met jouw pc wil communiceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met een gepatchte server zou het dus in principe goed moeten gaan achter een nat.

dan wordt het tijd om mijn router eens na te kijken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Echt gaaf op die [NL]Eweka server. Bergen met Nederlanders :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Ik zat net op een hele coole sever. Met gelukkig veel teamplay.

En in de map Gold rush hadden we een human ladder.

Ik lag met mn mobile MG naast de goldcrates, daarbovenop stond een fieldops en daar weer boven op zat een medic. Onverslaanbaar; ze kwamen nog geen 2 stappen in de kamer of ze waren al dood.

(ik speel btw onder de naam Dionysos)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayfork
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-08 10:46

Hayfork

Drinkin&Boardin

* Hayfork heet .=]MoW[=. Hayfork

::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dionysos schreef op 30 June 2003 @ 13:55:

Ik lag met mn mobile MG naast de goldcrates, daarbovenop stond een fieldops en daar weer boven op zat een medic. Onverslaanbaar; ze kwamen nog geen 2 stappen in de kamer of ze waren al dood.

lol jou ben ik ook al een aantal malen tegengekomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het nog nooit meegemaakt maar zou het niet een heel goed idee zijn om 2 rookgranaten de kamer van de goldcrates in te gooien en dan met een stel man een frenzie te beginnen? Anders hebben de AXIS het vaak vrij makkelijk (mits goed geroganiseerd uiteraard)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Dionysos schreef op 30 juni 2003 @ 13:55:

Mwah, persoonlijk zou ik het meer spreiden. 1x een panzerfaust naar binnen en 3 man naar de eeuwige jachtvelden. 2x mg (1 links 1 rechts zodat ze niet in 1x te mollen zijn) + 1x med en 1x fieldop die heen en weer hoppen is nog onverslaanbaarder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Janoz schreef op 30 June 2003 @ 14:56:
Mwah, persoonlijk zou ik het meer spreiden. 1x een panzerfaust naar binnen en 3 man naar de eeuwige jachtvelden. 2x mg (1 links 1 rechts zodat ze niet in 1x te mollen zijn) + 1x med en 1x fieldop die heen en weer hoppen is nog onverslaanbaarder...
En dan komt er een covert ops, legt een satches charge naast de ene machine gun. Gaat bij de andere gast alvast staan. Knifed deze neer, blaast de andere soldier op en probeert daarna nog even de field ops neer te maaien.

Het mes wordt trouwens erg onderschat merk ik. Tis zo leuk om iemand daar mee neer te steken :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
wwillem schreef op 30 juni 2003 @ 15:27:
[...]

En dan komt er een covert ops, legt een satches charge naast de ene machine gun. Gaat bij de andere gast alvast staan. Knifed deze neer, blaast de andere soldier op en probeert daarna nog even de field ops neer te maaien.

Het mes wordt trouwens erg onderschat merk ik. Tis zo leuk om iemand daar mee neer te steken :D.
Jep maar in Gold Rush als Covert ops proberen de bank binnen te komen is al heel wat, meestal wordt je dan gewoon neer geknalt door je teamm8's :/

En idd smokenades zijn daar de oplossing, als er 2/3 man met mobil MG liggen kom je er anders toch niet door heen.

Beste is nog altijd met 2 covert ops achter staan net voordat de tank een ingang maakt. Dan snel er naar toe en dan snel in de wagen :)

[ Voor 10% gewijzigd door Albinoraptor op 30-06-2003 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
  • Laatst online: 28-08 14:37
omg.. zonet de meest lame actie ooit meegemaakt.... gold rush, ik allied... leg netjes mines neer bij de axis barricades... is er één persoon "Stitch" (teammate) die krijgt et voor elkaar om over ongeveer 10 van mijn mines te lopen, 10x mij complained waardoor ik gekicked wordt uit de game :'(

[ Voor 10% gewijzigd door Eeruku op 30-06-2003 15:40 ]

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

complaint zou ook eigenlijk uitgeschakeld moeten worden, zo vaak wordt er misbruik van gemaakt. Als iemand opzettelijk TK-ed dan kan je altijd nog callvoten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shartar
3CLipZ schreef op 30 June 2003 @ 15:39:
omg.. zonet de meest lame actie ooit meegemaakt.... gold rush, ik allied... leg netjes mines neer bij de axis barricades... is er één persoon "Stitch" (teammate) die krijgt et voor elkaar om over ongeveer 10 van mijn mines te lopen, 10x mij complained waardoor ik gekicked wordt uit de game :'(
Ben je al tegengekomen gisteren o.i.d. :) Zwaar irritante actie, zeker als je bedenkt dat een team dan goede spelers kickt, hoe willen ze dan ooit de map gaan winnen!? :?

Ik heb zojuist iemand meegemaakt die alleen maar voor het TK-en ging, meest irritante was nog wel dat we hem pas na 5x konden kicken omdat er blijkbaar vriendjes meededen die hem niet wilden kicken...hele team was errug pissed!
Die gast killde meteen iedereen bij het respawnen met z'n flamethrower, de Allied vonden er zelf ook niets aan zo, ze hadden totaal geen tegenstand. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Laatst online: 01-08 20:13
ben dr ook achter gekomen dat spelen met 40 man niet fijn is, een en al spam.
en dan is dr 1tje die denkt oei ik verlies en doet /callvote exp_shuffle. rare is dat er 10 votes voor waren en 14 tegen, toch switchen we opeens. ??

[ Voor 50% gewijzigd door stime op 30-06-2003 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
stime schreef op 30 June 2003 @ 16:29:
ben dr ook achter gekomen dat spelen met 40 man niet fijn is, een en al spam.
en dan is dr 1tje die denkt oei ik verlies en doet /callvote exp_shuffle. rare is dat er 10 votes voor waren en 14 tegen, toch switchen we opeens. ??
vast omdat de admin ook zat te spelen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kiddy admin die dat doet :| Kom je trouwens wel meer tegen :( :(

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2003 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
Verwijderd schreef op 30 June 2003 @ 17:02:
kiddy admin die dat doet :| Kom je trouwens wel meer tegen :( :(
hij zat wel in het winnende team... niet echt kiddy imho :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
hehe.. GoT pwnage :D
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/b.t.hooft/2003-06-30-224702-battery.jpg

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Rofl en dat met een flamethrower? g00 clipzje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
Subz schreef op 30 June 2003 @ 22:57:
Rofl en dat met een flamethrower? g00 clipzje
zie je dat mooie doodshoofdje naast mn nick ? ;)
ooit een medic met een thrower gezien ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soultaker
  • Laatst online: 19:28
Mja, ik speel dit spelletje ook wel regelmatig, dus ik dacht: laat ik me ook maar even melden. Ik heet dan gewoon Soultaker, natuurlijk.
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.