[RTCW] Enemy Territory *

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.482 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05-2024
Axis soldier; Ten eerste vind ik de rol van Axis immer leuker en daarnaast ben ik er reeds aan gewend. Ten tweede soldier omdat ik het simpelweg leuk vind alleen te opereren, anderen te ondersteunen, enzovoorts. Als medic of engineer zijn je teamgenoten zo direct afhankelijk van je, dat is niks voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Het blijft ook altijd leuk om te zien hoe een heel team in rep en roer is omdat de ze covered ops van de tegenpartij niet kunnen ontdekken. :D

Ik heb het zelf ook wel eens wanneer er een covered ops rondloopt van de tegenpartij in ons team. Soms schiet je wel eens per ongeluk een teammate neer *oops*. :P Tja, dat krijg je dan met die interne vuurgevechten. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 June 2003 @ 12:56:
[...]

Ik ga met Ash mee .. kijk Ribert .. Jij zegt dat teamplay belangrijk is he ... regelmatig knal ik complete teams in mijn eentje neer van 6 man (RTCW). Wat heb je aan teamplay als je nog geen deuk in een pakkie boter kan schieten :/ En die 71/6 stelt nog niks voor ... 125/10 al eens gehad.
Dat lukt mij ook wel in public games (je maakt dat soort scores toch niet tegen clans ofwel?), maar het leukste van het spel is toch het teamplay. Ik krijg zelf geen voldoening meer door tig frags, maar geniet enkel alleen nog maar als je een goede tegenstander heb en je er toch in slaagd de objectives te halen. Scores staan hier los van.

(al is het natuurlijk best leuk om zo nu en dan a la rambo in public te zitten :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

He he, af en toe rampzalige airstrikes gooien is ook best lachen. Gooi je een airstrike naar een enkele Axis vanuit de trein, neem je meteen 5 (onzichtbare) teammates mee :P De meesten slikken dat soort ongelukjes gelukkig. Als je echt nasty wil worden ga je wel met een flamethrower bij het spawnpunt naar doen. Garantie tot een snelle bye bye. Niet doen dus...

Ongelukjes komen nou eenmaal voor, net als op het gewone slagveld. Misschien af en toe iets minder aggressief reageren op een enkele complaint zou misschien wel goed voor mij zijn. Vaak neem ik genoegen met nog een complaint, maar dan op een snelle dood met de colt .45 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
Had idd beter 2 polls kunnen maken, welke kant je het lieft bent en welke class. Ik ben graag Medic, welke kant dan ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lama

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2003 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 June 2003 @ 10:59:
Is goed hoor, maar ik bedoelde eigenlijk ook meer fonzje hier.
Hey, Fonz owned.
Ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 June 2003 @ 14:51:
[...]

Dat lukt mij ook wel in public games (je maakt dat soort scores toch niet tegen clans ofwel?), maar het leukste van het spel is toch het teamplay. Ik krijg zelf geen voldoening meer door tig frags, maar geniet enkel alleen nog maar als je een goede tegenstander heb en je er toch in slaagd de objectives te halen. Scores staan hier los van.

(al is het natuurlijk best leuk om zo nu en dan a la rambo in public te zitten :) )
Ligt eraan tegen welke clans. Zoals ik al zei heb ik al een paar keer in mn eentje regelmatig 6 man van de andere clan ingemaakt. Mijn teamgenoten hoefden helemaal niks te doen. Tegen topclans waartegen ik gespeeld heb (Noll8, Gunslingers, Team-Radium en andere clans was dat natuurlijk niet zo idd.)

En tuurlijk krijg ik ook voldoening als mijn team wint (mede door mij }) ). Ik knal ze neer en mijn teammates doen de rest hehe ..) Daarom zeg ik ook wel eens: "Als ik medic ben en ik krijg voldoende ammo ben ik God" Niet te stuiten! :p Maar mochten we verliezen en ik sta toch bovenaan in die more lijst, krijg ik ook wel voldoening. Dan weet ik iig dat het niet aan mij lag, want ik heb mijn uiterste best gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fonz je bent en blijft een n00b.. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Verwijderd schreef op 19 June 2003 @ 19:04:
Je komt meteen wel erg hoog van de toren blazen met je eerste post :o
Zeg dan iig waarom _Fonz in jouw ogen een 'minder goede' (laten we het vriendelijk houden :+) speler is...

Ontopic:
Ik heb een aardige tijd lang RtCW gespeeld, en toen de geruchten over ET de ronde begonnen te doen (nieuwe class enzo) was ik bang dat het (imho perfecte) balans van RtCW helemaal door de war zou worden geschopt, maar als ik de reacties zo lees hebben ze toch nog goed werk afgeleverd? Ik Ga zo de demo downloaden, dus wel zullen zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Demo? De volledige versie mag je ook downloaden, die is niet voor niets vrijgegeven hoor. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien omdat ie zichzelf een beetje TE goed vind. Hij is wel een normale speler, maar om nou te zeggen dat ie zo goed is als ie zich voordoet? Nah niet echt.. :O

Enneh waarom de demo downloaden van ET als de volledige versie gratis te downloaden is? Zit je op de telefoon soms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okokok..jij fragt ik engi :)

ff iets anders....

Na problemen met ook pb heb ik dat ge-unabled en nu heb ik daar geen last van. Alleen de laatste 2 dagen heb ik vaak dat gewoon ergens halverwege een map iedereen connection interupted krijgt en dat dan iedereen moet reconnecten. Is dit een bekend probleem?

Ik vermoed dat het een server side probleem is aangezien iedereen eruit ligt. Als je rejoin dan kom je ook gelijk weer in een andere map. Netalsof hij zijn map/campaign reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Laatst online: 01-08 20:13
Offtopique: was jij de rafe van spinnekrieger? Die roelden erg zwaar in de begintijd van rtcw, alleen boh en 1337 (nu snaps) waren beter toen.

Kan me btw niet herinneren ooit van fonz en de zijnen verloren te hebben, en wij waren altijd een middenmotertje.

[ Voor 30% gewijzigd door stime op 19-06-2003 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Stime pwnz y00 !!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

\o/ Krekc .. MWOEHAHAHAHAHAHAH

Fonz en de zijnen? In welke clan zat ik toen dan? Begintijd zeker van RTCW .. :Z

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2003 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Laatst online: 20:02
laten we een beetje on-topic blijven praten. Wat boeit het nou hoe goed iemand is. Als iedereen maar plezier in dit rete goede gratis spel heeft.
Daar gaat het om. Ik vind teamplay ook het belangrijkste.
Ik heb de meeste lol als er een beetje teamplay is. Als je wil knallen ga je maar quaken ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert-Jan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-02-2024
Verwijderd schreef op 19 June 2003 @ 19:04:
agree kees :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert-Jan
  • Laatst online: 17-02-2024
stime schreef op 19 June 2003 @ 19:20:
Offtopique: was jij de rafe van spinnekrieger? Die roelden erg zwaar in de begintijd van rtcw, alleen boh en 1337 (nu snaps) waren beter toen.

Kan me btw niet herinneren ooit van fonz en de zijnen verloren te hebben, en wij waren altijd een middenmotertje.
rafe is ex0dus niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat iedereen in een keer moet reconnecten en de campaign restart is mij nu ook al een paar keer overkomen, altijd als het net lekker ging :/

Net bij de Oasis map als allied engineer gespeeld (totdat ET crashde :X). En nog wel een leuk plekje gevonden om mines neer te leggen waar de axis ze niet echt verwacht. Namelijk boven de "old city pump", waar alleen de axis kunnen komen via twee team-doors, hoe? zo })
http://www.xs4all.nl/~jfrost/oasis-1.jpg
Vanaf hier is het een beetje tricky jump, maar na een paar keer gaat het als vanzelf
http://www.xs4all.nl/~jfrost/oasis-2.jpg
Via de richel naar het uitstekende balkje rechtsonder
http://www.xs4all.nl/~jfrost/oasis-3.jpg
Het is een beetje kl*te om bovenop het 2e balkje te komen, het is ook mogelijk om er vanaf die grote houten plaat boven de deur op te springen, maar dat gaat ook maar net. Vanaf daar dan het dak op en een portie mines dumpen :)
http://www.xs4all.nl/~jfrost/oasis-4.jpg

P.S. Kan wezen dat een paar fieldops beginnen te vragen van "how the fuck you got those mines up there?" O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Laatst online: 20:02
Ik ben daar als axis nog nooit geweest, Hoe kan je daar als Axis komen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tito schreef op 19 June 2003 @ 21:14:
Ik ben daar als axis nog nooit geweest, Hoe kan je daar als Axis komen??
Je kunt naast de old city wall omhoog. Als je daarboven bent is er meteen links een team door.
Achter die teamdoor zijn 2 kleine kamertjes met 2 kleine raampjes die richting het plein van de old city wijzen (perfect om airstrikes uit te gooien >:)).
En tevens is daar ook een deur zodat je boven bij de old city waterpump uitkomt, wel uitkijken voor de mines })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 19 June 2003 @ 20:44:
Dat iedereen in een keer moet reconnecten en de campaign restart is mij nu ook al een paar keer overkomen, altijd als het net lekker ging :/

Het is een beetje kl*te om bovenop het 2e balkje te komen, het is ook mogelijk om er vanaf die grote houten plaat boven de deur op te springen, maar dat gaat ook maar net. Vanaf daar dan het dak op en een portie mines dumpen :)
Slim om daar mijnen te plaatsen. Ik wist al wel dat je daar boven kon komen.

Woei, ik leer steeds meer tricky dingen. Als je als axis soldier nu met een machine gun ACHTER de muur gaat liggen op de eerste verdieping (vlak achter een randje stenen en een palmboom) kan je heerlijk wat mannetjes fraggen. Als iemand anders zorgt voor de bemijning (nieuw werkwoord :P) van de tunnel gaat het best goed :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06 22:08
Verwijderd schreef op 19 juni 2003 @ 20:44:

Net bij de Oasis map als allied engineer gespeeld (totdat ET crashde :X). En nog wel een leuk plekje gevonden om mines neer te leggen waar de axis ze niet echt verwacht. Namelijk boven de "old city pump", waar alleen de axis kunnen komen via twee team-doors, hoe? zo })
http://www.xs4all.nl/~jfrost/oasis-1.jpg
Vanaf hier is het een beetje tricky jump, maar na een paar keer gaat het als vanzelf
http://www.xs4all.nl/~jfrost/oasis-2.jpg
Via de richel naar het uitstekende balkje rechtsonder
http://www.xs4all.nl/~jfrost/oasis-3.jpg

P.S. Kan wezen dat een paar fieldops beginnen te vragen van "how the fuck you got those mines up there?" O-)
Dat is wel een goede :*) Dat je er op kon klimmen wist ik al, maar dit is snicky :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 juni 2003 @ 19:15:
Misschien omdat ie zichzelf een beetje TE goed vind. Hij is wel een normale speler, maar om nou te zeggen dat ie zo goed is als ie zich voordoet? Nah niet echt.. :O

Enneh waarom de demo downloaden van ET als de volledige versie gratis te downloaden is? Zit je op de telefoon soms?
Op welk gebied? Aim? Teamplay? Fonz is veel meer dan een normale speler. Het zit 'm tussen zijn oren. Hij is erg arrogant van karakter, maar dat geeft hij zelf ook toe :)

Ps. Jij bent altijd de n00b geweest :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crayne
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-03 13:41

Crayne

Have face, will travel

Gisteren voor het slapen gaan (de kleine was al naar bed en ik had eindelijk een klein beetje tijd voor mezelf) nog een potje gespeeld op een server die alleen fueldump draaide.

Nonstop als Axis FldOps gespeeld en het ging bij de laatste run heerlijk. De Allies met 2 seconden op de klok meermalen weg kunnen houden bij de fueldump en dus een victory voor das Reich.

Soms zit het mee... :)

Mijn Library Thing catalogus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Laatst online: 27-06 13:12
bazs2000 schreef op 19 June 2003 @ 19:14:
Demo? De volledige versie mag je ook downloaden, die is niet voor niets vrijgegeven hoor. :P
Zeg ik :+ Zoveel games die helemaal gratis uitkomen heb je niet, dus ik zei automatisch al dat ik de demo downloadde, mijn fout dus.
Krekc: ja ik zit op telefoon. Er hangt ook nog een splittertje met ADSL modem eraan :P
stime schreef op 19 June 2003 @ 19:20:
Nee helaas. Ik speelde meestal op pubs en deed vaak mee aan de forumgames geoganseerd op PlanetWolfenstein. Een paar keer heb ik meegespeeld met de clan 'EBG' (de europese PlanetWolf clan), die na 5-6 maanden was opgeheven en daarna met een aantal members verderging als eXimus, maar als ik ClanBase zo zie is die clan ook een beetje dood.
Er was ook een andere Nederlandse clan met een Rafe erin, alleen kom ik even niet maar van op hun naam... iets met een X erin, en een groene clantag en website als ik het me goed herinner :+ Tegen hun heb ik met samen met EBG gespeeld en gewonnen *D
Nope... speel al voor RtCW met de nickname Rafe, en nu nog steeds :)

iig, gister ET gespeeld. Net alsof je een oude handschoen aantrekt, beetje onwennig in het begin maar daarna ga je weer alsof je nooit gestopt bent. Nieuwe limbo menu was in het begin even wennen, en dat hele experience gebeuren moet ik nog eens doorkrijgen, maar zo te zien ga ik me weer vele uurtjes vermaken _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Laatst online: 11:43

greatgonzo

schit-te-rend!

nog wel een vraagje, bij battle sense level 1 krijg je binoculars, maar die heb je toch al? Wat kun je er nog meer mee dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [ash]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-04 18:06

[ash]

Cookies :9

edit:
laat maar, ik ben weer eens niet wakker, replyen op een oude post, pffff :z

[ Voor 78% gewijzigd door [ash] op 20-06-2003 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

greatgonzo schreef op 20 June 2003 @ 09:15:
nog wel een vraagje, bij battle sense level 1 krijg je binoculars, maar die heb je toch al? Wat kun je er nog meer mee dan?
zie de manual, staat alles uiteglegd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand al een clanwar gespeeld met ET?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Net effe voor het eerst een spelletje gedaan en het is echt een stuk gaver :).
Op de eerste game was het effe alles uitvogelen, maar op de 2de server stond ik gelijk bovenaan :D. Het is echt vet dat je nu ook experience krijgt voor alles wat je doet.
Medic vind ik de leukste class :).

We waren op het banklevel aan het spelen en dan heb je links een truck staan waar de goudstaven op moeten. Dus ik leg om de hele truck wat mijnen neer komt de tegenpartij eraan, loopt de eerste eroverheen en de rest merkt het te laat waardoor er zo een heel team wegknalde :D (xp++ :P).

Hier een newbieguide voor mensen die net beginnen:

- Bekijk de manual goed: vooral wat je met de verschillende classes kan :)
- Kies 1 class en speel daar een tijdje mee totdat je er alles vanaf weet.
- Loop achter groepjes van mensen aan om de levels een beetje te leren en geef backup waar nodig is :).
- Bind je knoppen aan makkelijk bereikbare knoppen (nu je weet wat alles doet ;)).
- Ga niet gelijk schelden als je af wordt gemaakt door een teammate nergens voor nodig. Hij doet het niet expres.
- Probeer wat taktieken uit van verschillende maps en werk samen.

Leuk spel. Weer is wat anders dan CS :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Verwijderd schreef op 20 June 2003 @ 14:34:
heeft iemand al een clanwar gespeeld met ET?
Vast wel gebeurt maar ClanBase ondersteunt het nog niet. Ik vind dat ze wat actiever met ET om kunnen springen. Het is ook mogelijk dat ClanBase misschien geld krijgt voor het ondersteunen van deze games. ClanBase up houden kost niet niets en voor clanverband is onmisbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Novah schreef op 20 juni 2003 @ 23:17:
[...]
Vast wel gebeurt maar ClanBase ondersteunt het nog niet. Ik vind dat ze wat actiever met ET om kunnen springen. Het is ook mogelijk dat ClanBase misschien geld krijgt voor het ondersteunen van deze games. ClanBase up houden kost niet niets en voor clanverband is onmisbaar.
er is een north america en europe ET ladder op CB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_UnAnimouS schreef op 20 June 2003 @ 22:33:
Hier een newbieguide voor mensen die net beginnen:

- Bekijk de manual goed: vooral wat je met de verschillende classes kan :)
- Kies 1 class en speel daar een tijdje mee totdat je er alles vanaf weet.
- Loop achter groepjes van mensen aan om de levels een beetje te leren en geef backup waar nodig is :).
- Bind je knoppen aan makkelijk bereikbare knoppen (nu je weet wat alles doet ;)).
- Ga niet gelijk schelden als je af wordt gemaakt door een teammate nergens voor nodig. Hij doet het niet expres.
- Probeer wat taktieken uit van verschillende maps en werk samen.

Leuk spel. Weer is wat anders dan CS :P.
Nog ff toe voegen aan de newbie guide mocht je geTKed worden geef niet gelijk een complaint meeste mensen die het niet expres bedoelen zeggen sorry, dus denk eerst voordat je F1 of F2 drukt... Doe het ook niet als je zelf in een granaat stapt want dan is het gewoon je eigen schuld klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

had ik ook laast, geef je nog een waarschuwing: "fire in the hole" en nog mensen die gewoon de ruimte in kopen hé. En het lulligste dan, complaint wordt gemaakt en je gaat terug in XP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

greatgonzo schreef op 21 June 2003 @ 12:04:
had ik ook laast, geef je nog een waarschuwing: "fire in the hole" en nog mensen die gewoon de ruimte in kopen hé. En het lulligste dan, complaint wordt gemaakt en je gaat terug in XP
Mja dat vindt ik zo stom, gaan ze zelf nog de kamer in terwijl je een granaat gooit dan vervolgens liggen ze daar om medic te roepen, dus heal ik ze maar en dan nog complaint filen... |:( Hoef heus geen bedankje maar als ik echt op teamkillen uit was had ik het wel anders gedaan. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Verwijderd schreef op 21 juni 2003 @ 11:38:
Nog ff toe voegen aan de newbie guide mocht je geTKed worden geef niet gelijk een complaint meeste mensen die het niet expres bedoelen zeggen sorry, dus denk eerst voordat je F1 of F2 drukt... Doe het ook niet als je zelf in een granaat stapt want dan is het gewoon je eigen schuld klaar.
Wanneer ik geteamkilled wordt en de persoon in kwestie geen sorry zegt, zeg ik meestal tegen hem/haar dat ie nog 5 sec heeft om sorry te zeggen. Zoniet dat complain ik. Werkt uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja is wel stom, als ze over je landmijnen lopen, vlam direct complaint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wwillem schreef op 21 June 2003 @ 14:51:
[...]

Wanneer ik geteamkilled wordt en de persoon in kwestie geen sorry zegt, zeg ik meestal tegen hem/haar dat ie nog 5 sec heeft om sorry te zeggen. Zoniet dat complain ik. Werkt uitstekend.
Ja das best wel terecht maar zoals in mijn geval ik zei sorry en hielp hem ook nog gaf hem pakjes voor health en dan nog een complaint filen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Net ben ik van een server gekicked omdat ik wat doorsloeg in complainers over de kling jagen :Y) Hopelijk leren ze er was van, vast niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

De mensen die denken dat ze op een server spelen waar FF is uitgeschakeld (wat dus niet zo is) zijn pas leuk.

Gister kwam er iemand binnen op een server waar ik ook zat en begon lekker met spelen. Op een gegeven moment zaten we met het halve team in een vuurgevecht met de Axis en meneer gooit ineens een rookgranaat tussen iedereen in en vaagt zowat het halve team weg. :+

Heel droog zegt ie vervolgens "Oops, i believe FF is off, am i right?".
Lekker hoor. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

volgens mij komt het het ook dat veel van die gasten bijna geen engels kennen en dan automatisch op yes drukken

Ik speel de laatste tijd trouwens toch veel op non-ff servers, aangezien het te vaak voorkomt dat ik als Cov ops neergeschoten wordt door noobs in het team.

[ Voor 43% gewijzigd door greatgonzo op 21-06-2003 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

greatgonzo schreef op 21 juni 2003 @ 17:07:
volgens mij komt het het ook dat veel van die gasten bijna geen engels kennen en dan automatisch op yes drukken

Ik speel de laatste tijd trouwens toch veel op non-ff servers, aangezien het te vaak voorkomt dat ik als Cov ops neergeschoten wordt door noobs in het team.
Lijkt me sterk....
Kun je geen engels, dan kom je ook niet echt makkelijk in een server... :P

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alsof 'play online' klikken zo moeilijk is..... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 June 2003 @ 18:03:
alsof 'play online' klikken zo moeilijk is..... :+
Ik niet wete wat spelen op lijn is?? :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2003 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Ik heb nu de panzer herontdekt. Met dat ding kun je echt heerlijk irriteren. Bij level 4 krijg je nog een extra gun erbij, zodat je echt achter elkaar door kan gaan. Kill/death ratio van 4. Overigens draag je weinig bij aan de teamplay. Je sloopt voornamelijk vijanden die je engineers vervelen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [ash]

[ash]

Novah schreef op 20 juni 2003 @ 23:17:
Vast wel gebeurt maar ClanBase ondersteunt het nog niet.
Net nog ff gekeken op CB, maar ze hebben nu wel een aantal ET ladder, volg het linkje maar.

[ Voor 4% gewijzigd door [ash] op 22-06-2003 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ash] schreef op 22 June 2003 @ 11:23:
[...]
Net nog ff gekeken op CB, maar ze hebben nu wel een aantal ET ladder, volg het [url=bla]linkje[/url] maar.
Log in: [RM]-ash / [RM], ff dat qid=blabla weghalen voordat er iemand gaat kloten :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2003 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [ash]

[ash]

Verwijderd schreef op 22 June 2003 @ 11:33:
Log in: [RM]-ash / [RM], ff dat qid=blabla weghalen voordat er iemand gaat kloten :)
Thanx, was ff vergeten dat ze daar niet 'handig' met sessies omgaan, haal jij de link ook ff uit je post. Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij het innemen van de bunker op het strand moet je vaak zelf aangeven in het limbo menu dat je wilt spawnen in de "west bunker". Zou daar niet een patch voor komen? Weet iemand dat? Het scheelt trouwens veel als je daar ervaren engineers hebt omdat de building time vaak niet zo lang is bij de assault ramp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 juni 2003 @ 13:08:
Bij het innemen van de bunker op het strand moet je vaak zelf aangeven in het limbo menu dat je wilt spawnen in de "west bunker". Zou daar niet een patch voor komen? Weet iemand dat? Het scheelt trouwens veel als je daar ervaren engineers hebt omdat de building time vaak niet zo lang is bij de assault ramp.
Er zou een deze weken een patch uitkomen met fixes voor spawnpoints.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Waar ik me aan irriteer is dat er zo weinig mensen gebruik maken van de andere weg bij the beach. Jullie hebben het wel over dat meer mensen spawnpoints moeten selecteren in the Bunker maar er zouden ook es wat meer mensen via del inker spawnpoint moeten lopen. Met een coverops kan je daar het gebouw in met een engineer en de map in een minuut of 3 halen.

Gelukkig zie je steeds meer gamers met kleuren in hun naam, meestal hebben ze dan redelijk wat skills. Wel jammer ook wel opzich aangezien ik vaak een van de enige was die een kleurrijke naam had en viel dus op. Nu hebben steeds meer users een kleurrijke naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
Novah schreef op 22 June 2003 @ 18:11:
Waar ik me aan irriteer is dat er zo weinig mensen gebruik maken van de andere weg bij the beach. Jullie hebben het wel over dat meer mensen spawnpoints moeten selecteren in the Bunker maar er zouden ook es wat meer mensen via del inker spawnpoint moeten lopen. Met een coverops kan je daar het gebouw in met een engineer en de map in een minuut of 3 halen.

Gelukkig zie je steeds meer gamers met kleuren in hun naam, meestal hebben ze dan redelijk wat skills. Wel jammer ook wel opzich aangezien ik vaak een van de enige was die een kleurrijke naam had en viel dus op. Nu hebben steeds meer users een kleurrijke naam.
Idd, ik vertel het ze wel, ook dat ze bij commandpost kunnen respawnen maar lijkt wel of ze blind zijn. Maar de meeste covert ops die naar achter lopen hebben ook een kleurtje volgens mij, die weten dat allang dat de achterkant sneller is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Novah schreef op 22 June 2003 @ 18:11:

De achterkant is niet per definitie sneller hoor. Je moet wel toegang hebben (covert ops die eindelijk een dooie duitser heeft gevonden).

Ik zat daarnet even op een server met 3 clanleden. Die waren toch weer een heel stuk beter dan mij (ze hadden wel een lagere ping, maar tis zo lame om die de schuld te geven). Maar wat mij erg tegenviel van 1 van die lui, is dat zodra je ze bijna dood had geschoten, hij zichzelf sloopte "/kill". Dat is zo matig... :(. En dan zeg je er wat van en dan krijg je als reactie "I don't care" |:(.

Ik denk dat /kill toch maar beter verboden kan worden met punkbuster. Ookal gebruik ik hetzelf ook wel eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:34

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Is dit spel alleen multiplayer of is er ook een singleplayer mode of versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
Q schreef op 22 June 2003 @ 19:09:
Alleen multiplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Q schreef op 22 June 2003 @ 19:09:
Doordat er geen singleplayer inzit is er juist besloten om het spel gratis te maken. En dat is niet duur, nietwaar >:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/kill owns :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [ash]

[ash]

/kill volledig verbieden is een lastig vraagstuk. Het is namelijk aan de ene kant verdomde makkelijk om op die wijze van klasse te veranderen. Maar aan de andere kant is het mega irritant als iemand zichzelf killed als jij net op het moment staat hem het genade schot te geven. Op die manier houden ze alleen hun stats hoog, en houden ze zichzelf voor de gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, OF ze willen dat 1 - jij juist GEEN XP krijgt, 2 - jij als medic al je kogels hebt verspild voor niets en nu moet gaan bedelen voor ammo (hehe). En ja als toch de Reinforcement time dicht de 0 nadert ... ach ja waarom ook niet :p

Edit ... op pubs kun je dit flikken. In een (clanbase) match of ander officieel duel, kun je dit niet maken.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2003 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen met kleurtjes in hun naam zijn ook best vaak gruwelijke newbies hoor :)

Trouwens: op die beach map moet je gewoon als zijnde axis NIET naar beneden gaan. Kan je heel leuk covert opz zijn, maar zonder uniform kom je er niet in.

Werkt best leuk dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Laatst online: 31-07 14:14
Ik gebruikte in RtCW /kill altijd om snel terug te kunnen vallen naar de verdediging wanneer ik zag dat het objective bedreigd werd.

'Dynamite planted!'

F4 (staat ingesteld op spawning Axis side, F3 is Allied)
- (Switch naar engineer)
m (/kill)

Dan maar een paar punten minder op de uiteindelijke scorelijst, zolang we maar niet verliezen. Heb het zelfs wel eens als aanvallende engineer vlak bij het enemy objective gedaan, omdat ik wist dat er verder niemand op tijd zou zijn om te disarmen.

[ Voor 3% gewijzigd door Skyclad op 23-06-2003 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Als je mortar gebruik en niet gebacked wordt door een slimme field op, is /kill een goede manier om weer aan ammo te komen ;) Ik had gisteren een goede samenwerking met een field op die de kracht van de mortar begreep. In Gold Rush heb ik toen eindeloos de Axis zitten hameren met 2 kills per granaat, keer op keer. Ze werden helemaal gek van mij :D

Helaas hebben we het potje uiteindelijk niet gewonnen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Wekkel schreef op 23 June 2003 @ 09:32:
Als je mortar gebruik en niet gebacked wordt door een slimme field op, is /kill een goede manier om weer aan ammo te komen ;) Ik had gisteren een goede samenwerking met een field op die de kracht van de mortar begreep. In Gold Rush heb ik toen eindeloos de Axis zitten hameren met 2 kills per granaat, keer op keer. Ze werden helemaal gek van mij :D

Helaas hebben we het potje uiteindelijk niet gewonnen ;(
Wat is een goede plek voor die mortar om op te schieten? Wanneer ik bij de axis zit, ga ik nog wel eens bij de bank zitten, richt m'n mortor op de trap en gooi daar wat mortiergranaten neer. Niet erg efficient overigens :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Spawn plek >:) en doorgangswegen/knooppunten zijn killer plekjes. Zolang de tank nog rijdt, moet je je vuur daarop leggen en houden (voor als ie gerepareerd wordt). Met slechts 1 á 2 granaatjes staat dat ding snel weer stil :D In Fuel Dump kan je de tank echt potdicht vastleggen met een mortar. Heel frusterend voor de Allies, tenzij ze vaak genoeg een covert ops achter de linies loodsen om de mortar telkens het zwijgen op te leggen. Tevens heb je dan ammo, veel ammo nodig van je teammaten. Als die het niet begrijpen, werkt het ook niet echt.

[ Voor 43% gewijzigd door Wekkel op 23-06-2003 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 09:39

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Wekkel schreef op 23 June 2003 @ 14:03:
Tevens heb je dan ammo, veel ammo nodig van je teammaten. Als die het niet begrijpen, werkt het ook niet echt.
idd, vaak snappen ze al wel dat je ammo nodig hebt (en targets) maar hebben ze nog niet door dat per kist je maar iets van 2 of 3 mortars krijgt :). Nou, daar ben je ook snel doorheen...

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Je moet weer helemaal inschieten als je /kill moet doen voor een nieuwe ammo ronde. Dat kost tijd en ondertussen kan de tank weer verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind deze ech megagoed gratis en zo lomp goe online spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omg ik speel net op pub, map was rader, ik haalde de west rader parts en werd neergeschoten bij die gate die je moet opblazen, pakt zon teammate van me de rader parts en rusht lekker naar de axis.. gelijk de server geleaved toen..... hoe dom kan je team zijn jezus.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensuh wie kan me helpen, ik zie ineens helemaal geen servers meer
heb verder niks veranderd bij de opties ofso, normaal doe ik "play online" en dan krijg ik een hele lijst met servers, maar nu nie

het enige wat ik wel per ongeluk had gedaan was op host server geklikt, maar toen heb ik meteen back gedaan...

heb pc trouwens al een keer opnieuw gestart...

-edit-
heb nou ook het spel al opnieuw geinstalleerd, nog steeds geen servers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Staat ie wel op "Internet" ipv "Local"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wekkel schreef op 23 June 2003 @ 16:43:
Staat ie wel op "Internet" ipv "Local"?
jep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

All seeing eye doet ook niets? Je hebt niet teveel zaken afgevinkt qua filtering van de servers?

[ Voor 53% gewijzigd door Wekkel op 23-06-2003 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wekkel schreef op 23 June 2003 @ 16:46:
All seeing eye doet ook niets? Je hebt niet teveel zaken afgevinkt qua filtering van de servers?
had er 2 afgevinkt eerst, maar die had ik alweer aangezet, maar ook nog steeds niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Force
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-07-2023

Force

Kan iemand ff me neus afvegen?

Verwijderd schreef op 23 June 2003 @ 16:41:
mensuh wie kan me helpen, ik zie ineens helemaal geen servers meer
heb verder niks veranderd bij de opties ofso, normaal doe ik "play online" en dan krijg ik een hele lijst met servers, maar nu nie

het enige wat ik wel per ongeluk had gedaan was op host server geklikt, maar toen heb ik meteen back gedaan...

heb pc trouwens al een keer opnieuw gestart...

-edit-
heb nou ook het spel al opnieuw geinstalleerd, nog steeds geen servers
Dat heb ik dus ook sinds vanmiddag, heb de indruk dat er ergens iets uitligt. heb nog 1 keer verbindig kunnen maken, maar moest toen even weg. Nu heb ik weer geen servers. Er word ergens bijgehouden hoeveel mensen het spelen, want je ziet bij aanlogen altijd staan welkom player xxxxxxxxxxx. Dit getal wordt steeds hoger laatste keer dik in de 8 miljoen. Dus ik weet niet of deze server er iets mee te maken heeft.

UPDATE: heb ff op wat fora gezocht, en er zijn meer mensen met dit probleem. Het schijnt dat de master server er dan uitligt. Hint: schrijf het ip van je favoriete servers op en connect in dit soort gevallen via IP.

[ Voor 11% gewijzigd door Force op 23-06-2003 17:13 ]

Leven is als een pijpkaneel, iedereen zuigt eraan en krijgt zijn deel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Force schreef op 23 June 2003 @ 17:02:
[...]

UPDATE: heb ff op wat fora gezocht, en er zijn meer mensen met dit probleem. Het schijnt dat de master server er dan uitligt. Hint: schrijf het ip van je favoriete servers op en connect in dit soort gevallen via IP.
heb je toevallig wat ip's voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier hetzelfde probleem...hopelijk gaat dit niet te lang duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_TE
  • Laatst online: 03-09 09:26
Alles servers blijken gecrasht te zijn bij iedereen en overal.
Weet iemand ook waarom, want de servers zijn echt gewoon offline je kunt ze ook niet meer pingen via DOS e.d.
Of moeten we gewoon wachten? Want niet alleen het spel is gecrasht maar de hele computer van de server is gecrasht, want een server had serverstats op dezelfde PC gehost en die site ligt er ook uit. En alle andere servers zijn ook niet te pingen via DOS, wat eerst wel lukte.

Heeft iemand ook een server lopen, die dit kan bevestigen?
Want gewoon connect doet ook niet :p

[ Voor 4% gewijzigd door Tha_TE op 23-06-2003 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Ik baal er echt van dat HLSW nog steeds ET niet ondersteund. Als je echt goed wil gamen heb je gewoon HLSW nodig. Maar de ontwikkelaars zijn teveel bezig met gedoe als friendssystems enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Novah schreef op 23 June 2003 @ 18:29:
Ik baal er echt van dat HLSW nog steeds ET niet ondersteund. Als je echt goed wil gamen heb je gewoon HLSW nodig. Maar de ontwikkelaars zijn teveel bezig met gedoe als friendssystems enzo.
Wat is in vredesnaam HSLW? Ik bedoel, ik kan al jaren behoorlijk goed gamen zonder dat 'ding' :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Verwijderd schreef op 23 June 2003 @ 18:44:
[...]

Wat is in vredesnaam HSLW? Ik bedoel, ik kan al jaren behoorlijk goed gamen zonder dat 'ding' :+
Jah, nu je het zegt, wat is HSLW ook alweer? :X
Ik gebruik gewoon altijd de ingame browsers hoor...

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
www.hlsw.net

Beste gametool die ik ken. Vooral de samenwerking van HLSW tussen oa mirc, icq en andere instand messengers is zeer goed. Ook support hij veel games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shartar
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:37
Via googlen vond ik deze server: 202.8.254.11, alleen deze is momenteel leeg. Heb wel van de gelegenheid gebruik gemaakt om alle maps/wapens te oefenen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Force
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-07-2023

Force

Kan iemand ff me neus afvegen?

http://www.enemy-territor...s&d_op=viewdownload&cid=3

kun je de all seeing eye downloaden. Soort gamespy maar met ET. Heb het maar zo opgelost, heb net 3 uur gegamed.

Dus dat alle servers er uit leggen is bull. Alleen de master server.

Leven is als een pijpkaneel, iedereen zuigt eraan en krijgt zijn deel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Force schreef op 23 juni 2003 @ 20:34:
http://www.enemy-territor...s&d_op=viewdownload&cid=3

kun je de all seeing eye downloaden. Soort gamespy maar met ET. Heb het maar zo opgelost, heb net 3 uur gegamed.

Dus dat alle servers er uit leggen is bull. Alleen de master server.
Ook ASE ziet bij mij geen servers hoor :(.
edit: nu wel.

[ Voor 8% gewijzigd door dr snuggles op 23-06-2003 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen,

Ik krijg ineens geen servers meer in beeld. (Gisteren nog gespeeld)
Enig idee waar dit aan kan liggen? Kan wel spelen als ik "host player" aanklik,
maar ja om nou in je uppy een beetje rond te rennen is nou ook weer niet zo leuk

B.V.D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oeps ik las ff niet verder dan mijn neus lang was ........................... sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The All seing eye maakt mijn winroute in de war (too many connections)... Heeft niet iemand het IP van een redelijke server waar ook nog tweakers zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb seeing eye ff gedownload en alles doet het weer.

THNX FORCE!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Ha cool, net tegen (en een paar potjes met) een medeGotter gespeeld, nl InNuedo.
Wel lachen.

Je ziet trouwens wel dat de mensen met (gekleurde) clantags er behoorlijk boven uitsteken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

ik zat gisteren op een server die een campain speelde van alle zes mappen, is best lachen als je een XP van rond de 1500 hebt en zo'n beetje onbeperkt airstrikes enz kan gooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerAmd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-09 16:02
Ik ben sinds een paar dagen helemaal verslaafd aan dit spel, maar word er zo onderhand gek van dat de meeste spelers het begrip "teamplay" helemaal niet begrijpen.
Ik speel meestal als Axis field ops, en probeer zoveel mogelijk andere spelers te ondersteunen, maar als je een half uur om een medic moet gaan roepen is er ook geen lol meer aan vind ik.
Dus als je Stormtrooper (NL) ziet lopen, that's me
BTW welke servers spelen de GOT-ters op?
Zelf ben ik vaak te vinden op Eweka en Xs4all

Come to the dark side.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Laatst online: 31-07 14:14
Happy Penguin is zowieso erg populair, ook al heb ik daar de laatste maanden een 200ms ping op :(

Konijn is meestal wel snel, en die dedicated servers uit de UK (hoe heet die gaming site daar ook al weer? Is dat Gamesdomain?) is waar ik meestal rondhang.

Kan op het werk ff geen IPs checken, maar wat dachten jullie van een lijst samenstellen van server namen en IPs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

LGND server heeft masterlijke ping :9

www.lgnd.org.uk is hun site geloof ik

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Voor de echte uberservers moet je op gameservers.net zijn. Nederlandse gasten hebben servers opstaan waar een ping van rond de 20 normaal is. Echt uber :D

et1.gameservers.net
et2.gameservers.net
et3.gameservers.net

Ze zitten alleen wel bijna 24/7 100% vol maargoed als je er eenmaal inzit.... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Mijn serverlijstje tot nu toe:

- gameservers.net servers
- 212.69.237.130:27960 = LGND
- 62.251.10.72:27960 = memleak.nl
- 195.130.132.153:27960 = Telenet 1
- 195.130.132.153:27961 = Telenet 2

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 26-08 23:07

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Novah schreef op 24 June 2003 @ 13:15:
Voor de echte uberservers moet je op gameservers.net zijn. Nederlandse gasten hebben servers opstaan waar een ping van rond de 20 normaal is. Echt uber :D

et1.gameservers.net
et2.gameservers.net
et3.gameservers.net

Ze zitten alleen wel bijna 24/7 100% vol maargoed als je er eenmaal inzit.... >:)
Ik zit ook vaak op 1 van de gameservers.net servers. Onder welke naam speel jij?

Net waren er 3 spelers, ik kijk naar het respawn point en er komen zo 11 axis teamleden uitrollen. Zo snel zat de server vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Ik gebruik tegenwoordig deze naam:
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/sonaronline/et-name.jpg

Heb net even ET over lan getest, is wel zeer vet, als je naast elkaar zit is de communicatie nog beter dan over Ventrilo of TeamSpeak. Één iemand gaat engineer en één gaat coverops. Coverop pakt een outfit van de duitsers, laat de engineer binnen en de map heb je in notime gehaalt :D
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.