[RTCW] Enemy Territory *

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.478 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salteh
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 19:46
Novah schreef op 07 June 2003 @ 17:12:
[...]
Heuh? Hoe kom je daaraan!?!?
Vriendjes @ splashdamage O-)

1/3e van de mensen daar speelt nl al een paar jaar in mn clan :)

BetterShifting.com | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DIT SPEL OWNT!!! FUCK!!!

Gratis echt erg! Maar waarom is die gratis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 26-08 23:07

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Albinoraptor schreef op 07 juni 2003 @ 02:14:
Vandaag weer eens gespeeld maar soms is het dus echt gewoon niet leuk, bijv. dat beach level, geweldig hoor al die mortars en artillery fire op spawn place, echt erg leuk :/
Ook met tank excorten wil het wel niet echt leuk zijn op gegeven moment echt om de sec een mortar/artillery fire op tank, nou dan houd voor mij de fun snel op.
En daarvoor heb je weer spies die de mortiergooier op de kaart kan zetten, en dan kan hij eens wat mortieren op zijn dak krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
Verwijderd schreef op 08 juni 2003 @ 15:10:
DIT SPEL OWNT!!! FUCK!!!

Gratis echt erg! Maar waarom is die gratis?
Ze wouden de officiele uitbreiding eigenlijk cancelen omdat de single player niet voldeed aan hun eisen maar toen hebben ze er voor gekozen de game toch maar uit te brengen alleen de multiplayer part en dus gewoon gratis, beter dan het gedane werk weggooien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Novah, sinds een uur ben ik het volledig eens met je over dat xp systeem. Ik zat net op een server en ik kon samen met 1 iemand die het een beetje kon 8 tegenstanders gaan verslaan. De rest ging lekker op avontuur waarvan 2 mensen het gewoon presteerde om 0 XP te halen in 30 min, terwijl ze wel gewoon rondliepen.

Ammo krijgen of geholpen worden als medic kon je wel vergeten. Trieste zooi eigelijk. Terwijl er bij de tegenstander wel veel goede spelers zaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mischien duurt het gewoon een maand of wat voordat 90% van de spelers weet wat hij moet doen. Vergeet niet dat dit toch wel een stukje ingewikkelder is dan rtcw.

Waar ik een beetje bang voor ben is een sterk voordeel van de axis. Als 4 mensen bij de axis weet wat er moet gebeuren dan kom je er echt niet aan. Vooral niet in lvls zoals goldrush bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Misschien kan iemand mij helpen bij het beach level....

Als je spawn als een allied, spawn je standaard aan de rechterkant van het strand maar aan de linkerkant kan je ook spawnen. Alleen als je links doorloopt kom je langs een commandpost, die neem je dan ff in. Ga je weer naar buiten, loop je stukje door de duinen heen en kom je bij een aantal deuren, voor spoorlijnen enzo. Wat kan je daar doen? Kan je langs 1 van die deuren? Het is mij op geen enkele manier gelukt erlangs te komen. Ik vind die spawnplaats maar beetje overbodig als ik niet verder kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Je kan alleen maar door die deur als je een covered ops bent.
Dat is een belangrijk punt en het vereist teamwork om daar binnen te komen en om vanaf daar de missie te doen slagen.

De Axis verwacht (zeker niet aan het begin van een ronde) dat de allies daar naar binnen gaan. Wanneer je uiteindelijk die roldeur open hebt dan kun je ineens dat capturepoint gebruiken voor healthgaining of om jouw munitievoorraad aan te vullen. :)

Wanneer je lekker bezig bent met een goed team dan heb je het in no-time voor elkaar en ben je aan de winnende hand. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vergeet ook niet dat waneer je die commandopost gefixt heb dat je dan daar kan respawnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
bazs2000 schreef op 09 June 2003 @ 00:57:
Je kan alleen maar door die deur als je een covered ops bent.
Dat is een belangrijk punt en het vereist teamwork om daar binnen te komen en om vanaf daar de missie te doen slagen.

De Axis verwacht (zeker niet aan het begin van een ronde) dat de allies daar naar binnen gaan. Wanneer je uiteindelijk die roldeur open hebt dan kun je ineens dat capturepoint gebruiken voor healthgaining of om jouw munitievoorraad aan te vullen. :)

Wanneer je lekker bezig bent met een goed team dan heb je het in no-time voor elkaar en ben je aan de winnende hand. :)
Hmm hoe kan je dat, ik ben nu coverops maar ik heb zon beetje elke deur al geprobeert op te blazen maar lukt niet, hoe gaat dat? :(

Of kan je erin als je een axis pak aantrekt?

[ Voor 3% gewijzigd door Novah op 09-06-2003 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Novah schreef op 09 June 2003 @ 15:52:
[...]
Hmm hoe kan je dat, ik ben nu coverops maar ik heb zon beetje elke deur al geprobeert op te blazen maar lukt niet, hoe gaat dat? :(

Of kan je erin als je een axis pak aantrekt?
Hij denkt na :D :+

offtopic:
Voor de modjes: dit betekend dus gewoon ja ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Bleet op 09-06-2003 16:12 ]

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je als covert ops jezelf verkleden?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 juni 2003 @ 16:34:
Hoe kan je als covert ops jezelf verkleden?!?
Start -> Programma's -> Wolfenstein Enemy Territory -> Wolfenstein Enemy Territory Help -> Manual })

edit:
To do this, stand over the body of a dead soldier to bring up the gray Uniform icon. Keep Activate (F or Enter) pressed to take the uniform from the soldier and put it on.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2003 16:58 . Reden: behulpzame bui ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
lol, thanks man.

Ik samen met mate, ik engineer hij cover ops, we hadden de map in iets van 3 minuten gedaan. Hij liet mij erin en we liepen samen naar de gun, ik blies hem op, klaar is kees :D

Al die Axis dudes van.... heuh!!?? :? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-04 14:07
op me stage hebben we een server draaien op een 100mbit lijn!! max 64 players, er zijn nog wat instabileits problemen! (op de server draait ook nog is CS, BF1942)

server is een 2ghz p4
1024mb ddr
40gb maxtor

server heet zoiets als eweka host geloof ik. Anyway ik speel er altijd op, is goeie server, mijn ping ligt meestal onder de 60 :) ding staat op de ams ix >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Mister_X schreef op 09 juni 2003 @ 19:28:
op me stage hebben we een server draaien op een 100mbit lijn!! max 64 players, er zijn nog wat instabileits problemen! (op de server draait ook nog is CS, BF1942)

server is een 2ghz p4
1024mb ddr
40gb maxtor

server heet zoiets als eweka host geloof ik. Anyway ik speel er altijd op, is goeie server, mijn ping ligt meestal onder de 60 :) ding staat op de ams ix >:)
Hey daar was ik vanmiddag. Daar kunnen erg veel mensen op ja. Ik joinde toen er 39 op speelde en 3 min later zaten er al 52 :D.

Alleen mijn ping is daar erg slecht 90 of hoger. Bovendien heerst er meer chaos dan teamwork. Het is daar gewoon 1 grote deathmatch, maar wel leuk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:49
Weet je wat pas bagger is, als je mijnen neer legt en je team maten lopen er vrolijk overheen. Oke als het 1x gebeurd okay. Maar sommige lopen er echt 5x over heen en snappen ze het nog niet. Hoe vaak je ook zegt loop niet over de vlaggetjes.

Als major is het wel relax trouwens als je de mijnen kan zien liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Tito schreef op 09 June 2003 @ 22:24:
Weet je wat pas bagger is, als je mijnen neer legt en je team maten lopen er vrolijk overheen. Oke als het 1x gebeurd okay. Maar sommige lopen er echt 5x over heen en snappen ze het nog niet. Hoe vaak je ook zegt loop niet over de vlaggetjes.

Als major is het wel relax trouwens als je de mijnen kan zien liggen.
Jah ik begrijp het maar ik stap soms toch prongelijk ook op een mijn. Als je in actie ben en je strafed en sprint alle kanten op om een enemy uit te schakelen gebeuren dat soort dingen. Maar sommige mensen letten gewoon echt never op de vlaggetjes maargoed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xshredx
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 15:47

xshredx

Tjah, ik ben soms ook wel eens zo lomp om in volle actie op een mijn te lopen, maar wat ik ongelooflijk irritant vind is dat sommige mensen dan nog het lef hebben om een complaint jou kant op te gooien omdat zij niet uit hun doppen kijken en over je mijnen lopen.
Idem voor bombardementen... is het concept van field ops die bombardementen kunnen doen niet duidelijk voor newbies, of betreft het hier mensen die hun eigen fouten niet kunnen toegeven als ze door zo'n roze wolkje beginnen lopen?
Een field ops moet natuurlijk een beetje opletten waar hij een bombardement laat neerkomen, maar ik vind dat er in dit spel veel mensen zijn die waarschijnlijk telkens yes indrukken bij de vraag om een complaint te sturen. Waar slaat dat nou op? Als een team-mate me per ongeluk in volle actie ook mee heeft, of ik sta te dicht bij een bombardement, dan geef ik toch geen complaint... sommige mensen zijn veel te licht geraakt, en dat zet soms wel een domper op de speelvreugde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Laatst online: 01-08 20:13
Ik heb tot nu toe nog maar weinig mensen gehad die complainen als ik ze tk. Af en toe heb ik per ongeluk een covert ops die de hoek om komt met 2 hp dood, dan wil diegene uit frustratie nog wel es complainen, maja zit ik verder niet mee. Zonet was ik Major geworden, alle ranks vol als medic, dat was vet ragge :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Hmjah nachie nog beetje gegamed. Damn wat heb je coole servers. Die draaien echt 1 tot 6 maps. Kan je vette XP halen en dan met dual handguns lopen :D

Ik hoop dat ze in de volgende patch goldrush wat makkelijker maken voor Allied. Ik vond hem heel erg moeilijk. Vandaag voor het eerst de map gehaalt als Allied. Tis echt geen makkie, die Axis campen massaal binnen met flametrowers en machine guns, iets van 20 man. Grenades helpen wel maar die medics daarbinnen droppen constant healt dus die gasten blijven leven. En dan moet je dus die twee crates zien te pakken nou... en dan heb je er eindelijk een en dan pakken ze hem weer terug. Gelukkig toen we eenmaal een crate hadden en die Axis naar buiten kwamen om die crate te pakken hebben we de tweede crate in de vrachtwagen kunnen krijgen. Dan is het een kwestie van grenade spammen, veel achter je schieten en maar bidden dat je de rit met de vrachtwagen overleefd. Echt een vet spel, snap niet dat zo weinig gotters dit echt actief spelen, het is ook nog eens gratis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Novah schreef op 10 juni 2003 @ 06:16:
Ik hoop dat ze in de volgende patch goldrush wat makkelijker maken voor Allied. Ik vond hem heel erg moeilijk. Vandaag voor het eerst de map gehaalt als Allied. Tis echt geen makkie, die Axis campen massaal binnen met flametrowers en machine guns, iets van 20 man. Grenades helpen wel maar die medics daarbinnen droppen constant healt dus die gasten blijven leven.
Moet je vanaf het begin airstrikes vanaf de brug gooien. Op een gegeven moment blijven ze daar niet campen. :) Ook in het begin bij die grote deur helpt het om airstrikes te gooien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Yep, massale airstrikes vegen het plein grandioos schoon. Een sneaky plekje is bij de MG42 aan de overkant van de bank, onder de brug door. Daar is het aan het einde relatief rustig, want de strijd vindt voornamelijk plaats op het bankterrein. Even over de brug, linksom naar beneden en je bereikt vrijwel ongezien de MG42. Als je al behoorlijk XP opgebouwd hebt en dus snel airstrikes kan vragen, maak je de Axis helemaal gek. Bijkomend voordeel is dat je teammates bijna niet op de plekken hangen waar je de strikes laat komen (is namelijk een stukje voorbij de vrachtwagen en echt in het hol van de leeuw :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Laatst online: 12-09 21:23

PoweRoy

funky!

wwillem schreef op 09 June 2003 @ 19:55:
[...]

Hey daar was ik vanmiddag. Daar kunnen erg veel mensen op ja. Ik joinde toen er 39 op speelde en 3 min later zaten er al 52 :D.

Alleen mijn ping is daar erg slecht 90 of hoger. Bovendien heerst er meer chaos dan teamwork. Het is daar gewoon 1 grote deathmatch, maar wel leuk :).
hoge ping komt omdat bf1942 een eigen pc nodig heeft :X
daarom zijn de servers ook zo duur. bf gebruikt de hele cpu ookal zit er maar 1 persoon op

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Wekkel schreef op 10 June 2003 @ 10:56:
Yep, massale airstrikes vegen het plein grandioos schoon. Een sneaky plekje is bij de MG42 aan de overkant van de bank, onder de brug door. Daar is het aan het einde relatief rustig, want de strijd vindt voornamelijk plaats op het bankterrein. Even over de brug, linksom naar beneden en je bereikt vrijwel ongezien de MG42.
Of je daat naar de MG42 achter de brug.
Wanneer de Axis dan het plein op rent dan kun je ze er net zo snel weer vanaf vegen.; :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

bazs2000 schreef op 10 juni 2003 @ 11:31:
[...]

Of je daat naar de MG42 achter de brug.
Wanneer de Axis dan het plein op rent dan kun je ze er net zo snel weer vanaf vegen.; :+
We hebben het over dezelfde MG42 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar dan lopen ze achterom naar de bank en vanaf daar naar de andere MG42 met een man of 3 en kunnen ze ook nog vanaf dat punt ed truck steeds slopen (hehe als ik bij de Axis speel zijn die ook niet gek...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Wekkel schreef op 10 June 2003 @ 11:35:
We hebben het over dezelfde MG42 ;)
Oh, ik dacht dat je het over die op het plein in de hoek had, want dat is ook een meesterlijke plek om te staan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

Wat is nu de bedoeling van die fireteams?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Volgens mij om in klein verband te opereren. Wordt niet heel erg veel gebruik van gemaakt, is mijn ervaring. Misschien dat clans er wel veel meer mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

fireteams zijn handig wanneer de samenwerking goed is, echter, ik maak het vaak genoeg mee dat ik in een fireteam zit met één extra persoon. Tja, dan kun je doen wat je wilt maar dat gaat geen succes worden. :P

Waarschijnlijk weet niemand wat het nut is ervan en drukken ze op 'nee' wanneer ze een server joinen en die vraag popt up. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 09:39

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Fireteams hebben alleen nut waneer ze worden gebruikt*. Erg handig waneer je in twee groepen (op verchillende plekken) gaat aanvallen/verdedigen. Je ziet de health + positie teamgenoten en kunt communiseren binnen het fireteam. Zeker waneer de tegenpartij slecht is georganiseerd zijn ze dan kansloos. Jammer is alleen dat je niet standaard 1 fireteam hebt.

offtopic:
* hmm .. bij nader inzien heeft deze opmerking een nogal erg hoog 'duh!' gehalte

[ Voor 13% gewijzigd door Janoz op 10-06-2003 14:23 ]

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
PoweRoy schreef op 10 juni 2003 @ 10:57:
daarom zijn de servers ook zo duur. bf gebruikt de hele cpu ookal zit er maar 1 persoon op
Misschien een goed plan om die bf server uit te gooien dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Ah... jah behoorde dus tot die menigde die massaal op nee drukte :)

Heeft iemand al nieuws over een patch, wat erin komt, wanneer die komt enz? De officiele website is doodstil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-04 14:07
PoweRoy schreef op 10 June 2003 @ 10:57:
[...]

onder windows misschien maar onder onze linux bak pakt bf1942 lang niet alle cpu power!

enige minpunt is dat de server last heb van een 1 of andere crash-bug... geloof dat in de nieuwste patch de bug gefixed word. Het gaat alleen om wolfet die dan crasht.

[ Voor 20% gewijzigd door Mister_X op 10-06-2003 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salteh
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 19:46
iig komt er dus eerst een server-side patch om de crashes/memory leaks te verhelpen. Daarna zullen ze ns gaan kijken wat ze gaan doen met het client-side gebeuren. Daarvoor komt ook een patch vertelden ze, maar de 1e prioriteit heeft de server-patch.

:>

BetterShifting.com | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is wel nodig ook want ik donder steeds van die server af.. kan alleen nog maar rebooten dan... erg irri :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is dit een meesterlijk spel joh. Ik heb het net weer een paar uur gespeeld met Roger Wilco en een vriend. Het spel heeft zoveel verschillende soorten taktieken bij elk lvl. Ik heb nog nooit een spel gespeeld met een zover gaande vereiste teamplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Is het niet een id om eens met wat mensen van GoT via Ventrilo of TeamSpeak op een server te gamen. Lijkt me eerlijkgezegt erg cool om met fireteams te werken en dan ook nog eens met elkaar te lullen. Als er genoeg interesse voor is kunnen we eens wat afspreken ofzo een tijdstip.
Mijn (cs) clan heeft een dedicated Ventrilo server, die kunnen we eventueel gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Er is net nog een koptelefoon overleden, dus ik heb niet meer het voordeel van de microfoon ervan :(

Daarentegen hebben de buren nu wel het voordeel van 5.1 Wolfenstein geluid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Count me out voorlopig.
Gister is de processor van mijn workstation opgerookt toen de temperatuur ineens opliep naar >130o. :{
Door die temperatuur is de bedrading van mijn voeding gesmolten en de blote aders kwamen ineens tegen mijn Zalmankoeler.

Dus is het niet door de temperatuur gekomen dat mijn processor zwart is, danwel door het hoge voltage wat hij ineens kreeg. :(

Goed, nu moet ik van het weekend maar even kijken hoe het zit met de financiën zodat ik misschien mijn pc weer kan maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Laatst online: 13-09 12:06

greatgonzo

schit-te-rend!

weet iemand wanneer we een patch kunnen verwachten, of hoe ik die complete systemlock kan verhelpen die na verloop van tijd ontstaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-Alien
  • Laatst online: 13-06 16:54

H-Alien

aka Schenk

Open console en voordat je een game start of joined type: \pb_system 1
voor mij heeft het gewerkt iig.

www.simsport-racing.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06 22:08
Ik speel het als het effe kan elke dag, zeker verslavend. Alleen soms super irriterend als je teamleden er niks van kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
Idd ik hop soms wel naar 3 servers achter elkaar omdat ik zat van wordt als mn teammates gewoon maar aanklungelen. Kheb maar 1 of 2 personen nodig in mn team die et spel snappen en redelijk kunnen fraggen, dan maakt et me al niet eens uit of we winnen of niet.

Wat dat teamspeak betreft, wat kost een headset met microfoon tegenwoordig nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
stime schreef op 11 June 2003 @ 15:49:
Wat dat teamspeak betreft, wat kost een headset met microfoon tegenwoordig nog?
Zou ik eigelijk wel serieus willen weten. Ik ben altijd tegen een microfoon geweest, omdat je in die *random computerwinkel* krantjes altijd van die belachelijke "multimedia" pc's zag. Van die brakke dingen met een microfoon, voor mensen die het toch niet gebruiken.

Maar nu het handig blijkt te worden zou ik misschien ook wel een goede microfoon willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een 10 jaar oude mic. die ik toen voor in een budget bak voor een daalder gevonden heb omdat het pootje gebroken was. Deze werkt perfect.

Je hoeft dus echt maar heel weinig uittegeven. In de compressie komt er evenveel herrie bij een dure als een oude microfoon. Dus gewoon de goedkoopste die je kan vinden en dan roger wilco instaleren. Speel nu al dagen zo en we zijn onverslaanbaar als we met z'n 2en zo spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
  • Laatst online: 31-05-2024
Vandaag ging het erg goed, telkens eerste en tweede, een unicum voor mij!
Wat ik wel vervelend vind: Mensen die gaan zeuren als je ze per ongeluk doodschiet of als iets naar hun mening niet snel genoeg gaat, gelukkig is de community nog redelijk gezellig en stabiel en blijven dergelijke klachten redelijk beperkt.

Mijn favorieten blijven toch de Europa misses en dan vooral Railgun en Fueldump, heerlijk, Axis-a go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
wwillem schreef op 11 June 2003 @ 20:50:
[...]

Zou ik eigelijk wel serieus willen weten. Ik ben altijd tegen een microfoon geweest, omdat je in die *random computerwinkel* krantjes altijd van die belachelijke "multimedia" pc's zag. Van die brakke dingen met een microfoon, voor mensen die het toch niet gebruiken.

Maar nu het handig blijkt te worden zou ik misschien ook wel een goede microfoon willen hebben.
kep laatst een labtec axis 502 headset gehaalt, werkt erg goed! en kost zon 25euro

btw ik speel ook actief, zit ook op irc als n^Revi, en ben wel in voor teamspeak/ventrilo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
Ben dr best wel voor om es wat met GoT'ers te ET'en. hebben jullie een server waar jullie vaak spelen? Liefst 20 spelers, niet meer. En full campaign (dus africa en europe achter elkaar zonder exp loss) Headset moet ik nog ff achteraan dan, maar dat zal binnekort wel gebeuren.

Mijn favoriete is toch echt wel de african campaign. Siwa oasis en goldrush rocken, battery kan ook erg goed zijn maar is een echte bitch als je als allies die bunker moet rushen. In europe campaign vind ik eigenlijk allleen die fueldump leuk, dat met die treinen en die batterijen vind ik maar nix (teveel spam enzo, en ik haat sneeuw :) )

[ Voor 42% gewijzigd door stime op 12-06-2003 04:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sommige gasten zijn echt ongelovelijk bezig tijdens de spellen. Die gaan je gerust teamkillen omdat ze zo graag zelf de vast gemonteerde machineguns willen gebruiken. Das soms erg slecht. Maar meestal is de sfeer idd wel goed :) Ik vind de Afrika campaign trouwens ook veel cooler dan de europese...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbokh
  • Laatst online: 16-12-2024

hbokh

Unox: the worst OS!

Lekker anti-n00b sfeertje hier! :r

Ben zelf ook nog "n00b" en speel vooralsnog ook onder diezelfde naam.
ET vind ik best moeilijk, want ik kom uit de Q3A-FFA-hoek, dus ik ben (was) geneigd om op alles te schieten wat beweegt. Maar ik doe WEL mijn best om zo snel mogelijk beter te worden (maps leren kennen, binds aanpassen, spectaten van goede spelers, etc.)
In plaats van wat een aantal hier doet (newbie-bashen), zie ik liever wat meer opbouwend commentaar over HOE ik zo snel mogelijk MINDER n00b kan worden.
Dus tactische en strategische input en niet dat wat ik tot nu toe hier lees, s.v.p.

Laatste woord:
alleen ueber-n00bs spelen ET onder Windoze. Linux rox! Jawohl! })

This is my sick nature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur
  • Laatst online: 11-09 09:43

woutur

Klauwtjes uit!

Ik heb met mijn team (van TeamSpeak) besloten een dedicated TeamSpeak server voor ET voor een maand te runnen.

Je kan hier je eigen kanalen maken en lekkker op babbelen. De server heeft bandbreedte genoeg dus jullie zijn allemaal van harte uitgenodigt om eens langs te komen. Als je de nieuwste client nog niet hebt raad ik aan onze homepage even te bezoeken: www.teamspeak.org.

Het IP address van de ET TS server: voice.teamspeak.org:10160

Maak er wijselijk gebruik van en heb er veel plezier mee zou ik zeggen!

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Laatst online: 13-09 12:06

greatgonzo

schit-te-rend!

H-Alien schreef op 11 June 2003 @ 13:35:
Open console en voordat je een game start of joined type: \pb_system 1
voor mij heeft het gewerkt iig.
Helaas, voor mij niet. Iemand anders nog ideen hoe het compleet vastlopen van de pc te verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Het is echt iets met drivers pielen. Probeer een paar versies uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbokh

hbokh

Trouwens: iemand WAB (Wolfenstein Admin Bot) al geprobeerd met ET-server..?

This is my sick nature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Laatst online: 23:49
Ik las net wat over key's binden. Weet toevallig hier iemand hoe ik need a medic (v 2 1) moet binden aan een key?
Speel ET zeer regelmatig vind hem redelijk verslavend. Speel als Tito NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Ha, dan ben ik je wel eens tegengekomen :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hbokh schreef op 12 June 2003 @ 13:57:

Nou, hier bolt ET in windows tegen 25 fps en in linux tegen 60-70. Kvind het maar raar.

Anyway ET is een tof spel, alleen spijtig dat er zoveel n00bs zijn die bv vlak voor je neus een airstrike laten komen terwijl er geen een enemy in de buurt is, of die over je pas geplaatste landmijnen lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

greatgonzo schreef op 12 June 2003 @ 16:01:
[...]

Helaas, voor mij niet. Iemand anders nog ideen hoe het compleet vastlopen van de pc te verhelpen?
Punkbuster eraf donderen. Uitzetten en de directory waarin punkbuster zit verwijderen. Eventueel opnieuw installeren zonder Punkbuster.

Tenminste, dat hielp bij mij. Zolang ik op servers zonder die PB speel, gaat het prima, anders krijg ik na pak em beet 2-3 minuten een gigantische vastloper... alleen reset werkt dan nog.

Schraal punkbuster progsel verneukt het goed :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

hbokh schreef op 12 June 2003 @ 13:57:

Ben zelf ook nog "n00b" en speel vooralsnog ook onder diezelfde naam.
ET vind ik best moeilijk, want ik kom uit de Q3A-FFA-hoek, dus ik ben (was) geneigd om op alles te schieten wat beweegt. Maar ik doe WEL mijn best om zo snel mogelijk beter te worden (maps leren kennen, binds aanpassen, spectaten van goede spelers, etc.)
In plaats van wat een aantal hier doet (newbie-bashen), zie ik liever wat meer opbouwend commentaar over HOE ik zo snel mogelijk MINDER n00b kan worden.
Dus tactische en strategische input en niet dat wat ik tot nu toe hier lees, s.v.p.

Laatste woord:
Dat noem ik absoluut geen n00b gedrag. Als iedere starter dat nou gewoon deed. Gedraag je aan het begin gewoon als een soort 'wingman'. Geef bijvoorbeeld engineers cover als ze dingen aan het fixen zijn, of zorg als fieldops dat je al die snipers en soldaten met mg / mortar langs gaat om ammo te brengen. Ga niet blind op de objectives rushen maar kijk wie je kunt ondersteunen. Niet je persoonlijke gewin is van belang, maar het team.

Zorg dat je je taken kent. Niks is zo frustrerend als een medic die gewoon langs je rent terwijl je dood ligt, een fieldops die te druk op zijn airstrikes aan het geilen is terwijl je om ammo loopt te brullen of een engineer die objectives van de tegenstander op gaat blazen omdat ie zo'n mooi dynamiet icoontje zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Laatst online: 31-07 14:14
...of een engineer die objectives van de tegenstander op gaat blazen omdat ie zo'n mooi dynamiet icoontje zag.
Uhm... Is dat niet nou juist het doel van zo'n engineer? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Skyclad schreef op 13 juni 2003 @ 11:20:
[...]

Uhm... Is dat niet nou juist het doel van zo'n engineer? :P
oblaas objectives :).. Dat een duitser de stadsmuur in de oase op gaat blazen of dat een amerikaan de pomp gaat opblazen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niq
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-09 15:05

niq

Eet nooit gele sneeuw!

Verwijderd schreef op 07 June 2003 @ 17:01:
Wat mij opvalt is dat een hoop mensen nog niet weten hoe ze van spawn plaats moeten veranderen. Dit is echt zo verrekte belangrijk voor de allies om te kunnen winnen maar niemand heeft het door!!!

Als het voor sommige mensen hier ook nog niet bekend is:
Klik eens op een andere vlag in limbo mode :)
Dit wist ik inderdaad nog niet...

Ik heb wel al een beetje gezocht naar deze functie. In RTCW had je dacht ik iets van een picklist oid in thet limbo menu. Zoiets zocht ik nu ook.

Maar simpelweg op het vlaggetje klikken waar je wilt respawnen.... Daar had ik nog iet aangedacht... Dan toch maar eens die manual lezen. ;)

Verder vind ik dit dus echt een top game, als je eenmaal begint ben je zo een paar uur verder... minimaal

1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net weer ff gespeelt . ik was met alles het beste . best medic exc . alleen niet de meeste frags . boeie . ik own dus gewoon :z ./ vijanden waren echt geen noobs.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2003 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Tito schreef op 12 June 2003 @ 17:46:
Ik las net wat over key's binden. Weet toevallig hier iemand hoe ik need a medic (v 2 1) moet binden aan een key?
Astu! Met google kun je dit soort dingen vinden. Dit zijn de commands voor de oude wolfenstein, maar aangezien deze versie er nog erg op lijkt werken de commands ook nog.
code:
1
/bind del "kill"

is een handige. Druk op delete en je valt dood neer. Is handig als je ammo op is en er geen field ops in de buurt is om je te helpen.

Verder heb ik ook nog een vraagje, op sommige servers kan je niet kicken. Dan staat er - wanneer je toch probeert te kicken door in console te zitten prutsen - "server offline". Nu zag ik laatst dat iemand "referee" was geworden. Wanneer je zelf een server opstart ben je ook referee (Engels voor scheidsrechter :)). Maar heeft iemand enig idee hoe je zelf referee kan worden op een server die niet van jou is :?. Ik denk zelf namelijk wel dat het kan. Dat iedereen een vote krijgt met de vraag of ik referee kan worden om malloten te kicken.
Verwijderd schreef op 13 juni 2003 @ 14:57:
hheh. net weer ff gespeelt . ik was met alles het beste . best medic exc... . alleen niet de meeste frags . boeie . ik own dus gewoon :z ./ vyanden waren echt geen noobs
Mjah, nu nog goed in Nederlands :X 7(8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbokh

hbokh

Heb ik het mis als ik zeg

bind p "vsay_team Medic "

?

Was als "n00b" gisteravond "beste medic" en had "beste tactisch inzicht", dusseh... :+ ik begin het te leren!

This is my sick nature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hbokh schreef op 13 June 2003 @ 16:51:
[...]

Heb ik het mis als ik zeg

bind p "vsay_team Medic "

?

Was als "n00b" gisteravond "beste medic" en had "beste tactisch inzicht", dusseh... :+ ik begin het te leren!
hehe . ik had een medic level 4 gehaalt . je word dan constant gehealed . steeds met 3 hp ofziets per 1 a 2 sec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

wwillem schreef op 13 June 2003 @ 15:11:
Verder heb ik ook nog een vraagje, op sommige servers kan je niet kicken. Dan staat er - wanneer je toch probeert te kicken door in console te zitten prutsen - "server offline". Nu zag ik laatst dat iemand "referee" was geworden. Wanneer je zelf een server opstart ben je ook referee (Engels voor scheidsrechter :)). Maar heeft iemand enig idee hoe je zelf referee kan worden op een server die niet van jou is :?. Ik denk zelf namelijk wel dat het kan. Dat iedereen een vote krijgt met de vraag of ik referee kan worden om malloten te kicken.
Ik zie de vreemdste votes langskomen, dus op zich zou dat wel moeten kunnen, lijkt mij. Misschien dat je met de serverinstellingen bepaalde votes kan blokken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbokh

hbokh

Nieuwe XQF voor Linux is uit! (soort GameSpy voor "the-one-OS")

http://www.linuxgames.com/xqf/

* Added Enemy Territory Support support

This is my sick nature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net 2 volle campaign gedaan effe chillen want je wordt dan toch wel zat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 18:15
Ik vind het echt maar ruk als je niet met wat mensen op TS zit en kan samenwerken, ik ga me zo snel ergeren als er niet een klein beetje teamplay is, zat vanmiddag effe op server, en die n00bs (ik was Allied) die blijven gewoon lekker in eigen base, nee dat schiet op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Wat is trouwens jullie mening over de medic :?

Ik vind die veel te sterk. Je bouwt er het snelst XP mee op (tenminste, ik sta meestal mee aan top als medic), waardoor je extra rewards krijgt. Met die rewards kan je beter schieten of wordt je sneller gehealed / kan je sneller pakketjes uitdelen. Daardoor krijg je weer meer XP -> endless loop totdat je major ben.

Een goede medic heeft 151 Hp (tegenover 110 van iemand die net joined), wordt 3Hp/s bijgevuld alstie flink wat xp heeft en schiet met een erg goed geweer (grootste voordeel: magazijn van 30 kogels tegenover 20 van een covert ops).

Ben ik de enige die hier zo over denkt of zijn er meer :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luitenant owns all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06 22:08
Uit mijn hoofd moet je dit ypen in console. Op te roepen met de toets ` of ~. Dat is de knop onder de escape knop en naast de 1 ;) Typ in: /bind m "vsay_team Needmedic" en dans is die verbonden aan de knop M

Ik speelde eerst als StephanL, nu sinds vandaag als Scratchy. Misschien leuk om [GOT] voor de naam te zetten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik word doodziek van die mines man ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dud3
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-05 18:18
Komen er nu nieuwe levels voor RTCW:ET uit?
Ik had zo een grucht gehoort...

The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
splash damage is als et goed is niet bezig met nieuwe maps. Ze hebben wel maps die ze bij de uiteindelijke release wilden doen die half af zijn. Binnekort komt de maptool uit en dan zullen dr wel wat nieuwe maps uitkomen. Deze maps hebben iig niet de replay value die mp_beach had imo.

Enemy territory inspireerde mij om de oude rtcw weer te installeren, weet een van de veterans hier welke files ik allemaal nodig heb? patch heb ik al, kzoek naar wolftv voor als quakecon begint en osp.

[ Voor 27% gewijzigd door stime op 14-06-2003 21:11 . Reden: toegevoegde waard whatever ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 juni 2003 @ 19:47:
Ik word doodziek van die mines man ....
Ik lig altijd in een deuk als er achter elkaar mensen op dezelfde plek over mijn mijnen heen wandelen.

Wat je er tegen kunt doen? Covert ops zijn en met je verrekijker even alle mijnen spotten. Krijg je nog puntjes voor ook. Daarna de engineer neersteken met een knife, zodat je hem flink vernederd :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net het spel pas uitgeprobeerd, erg vetjes zit echt wel wat teamwork in wat ik ook vaak zoek in een game! Deze game gaat me wel wat avondjes voorlopig zoethouden (en anders heb ik UT nog ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
Ik had nog in een game waar friendly fire uit stond zon malloot die over mijn mijnen heen liep om dr vervolgens zn eigen mijnen neer te leggen. Had ie dr een neer gelegd en wilde dr een tweede leggen stap ik leuk ff op zijn mijn en boem hij dood, daarna geen last meer van gehad (zal em leren :P )

handige console commands vind ik /cg_bobroll 0 /cg_bobpitch 0 /cg_runroll 0 en /cg_runpitch 0 . neemt heel wat van dat wiebel wobbel gedoe weg als je loopt. /r_flares 0 is ook erg handig, geen licht meer wat je verblind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wwillem schreef op 14 June 2003 @ 11:43:
Wat is trouwens jullie mening over de medic :?

Ik vind die veel te sterk. Je bouwt er het snelst XP mee op (tenminste, ik sta meestal mee aan top als medic), waardoor je extra rewards krijgt. Met die rewards kan je beter schieten of wordt je sneller gehealed / kan je sneller pakketjes uitdelen. Daardoor krijg je weer meer XP -> endless loop totdat je major ben.

Een goede medic heeft 151 Hp (tegenover 110 van iemand die net joined), wordt 3Hp/s bijgevuld alstie flink wat xp heeft en schiet met een erg goed geweer (grootste voordeel: magazijn van 30 kogels tegenover 20 van een covert ops).

Ben ik de enige die hier zo over denkt of zijn er meer :?
Medic is zeker handig.. maar je start wel wel met maar 30 kogels.. zonder fieldops voor refill is dat echt heel irritant. Uiteindelijk wordt je wel sterker maar in het begin is het best even moeilijk soms.

Je krijgt de meeste XP's toch van mensen afschieten of objectives bereiken. Die +1 XP per medi-kit die je uitdeelt tikt niet echt heel erg aan. Reviven wel, maar das ook gewoon handig.

Godzijdank heb je de andere classes ook nodig voorje missies, scheelt weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wwillem schreef op 14 June 2003 @ 21:25:
[...]

Ik lig altijd in een deuk als er achter elkaar mensen op dezelfde plek over mijn mijnen heen wandelen.

Wat je er tegen kunt doen? Covert ops zijn en met je verrekijker even alle mijnen spotten. Krijg je nog puntjes voor ook. Daarna de engineer neersteken met een knife, zodat je hem flink vernederd :P.
Ja maar dat is juist het fucking probleem. Moet ik nu alles zijn? Echt er lopen me toch een noobs rond ... Eerst moet ik als engineer dingen maken/opblazen...Daarna medicen omdat iedereen als bosjes neervallen en tot overmaat van ramp ook nog luitenant spelen omdat je geen ammo krijgt .. O M F G!
Ohwja ook nog panzeren als die axis weer liggen te campen bij die level met tank en truck ...

Maar ja. Ik own ... Gemiddelde killinratio van 6 (Als luit). Krijg vaak scores van 125/10 Hehe Echt ownage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Verwijderd schreef op 15 June 2003 @ 03:55:
Ja maar dat is juist het fucking probleem. Moet ik nu alles zijn? Echt er lopen me toch een noobs rond ... Eerst moet ik als engineer dingen maken/opblazen...Daarna medicen omdat iedereen als bosjes neervallen en tot overmaat van ramp ook nog luitenant spelen omdat je geen ammo krijgt .. O M F G!
Ohwja ook nog panzeren als die axis weer liggen te campen bij die level met tank en truck ...

Maar ja. Ik own ... Gemiddelde killinratio van 6 (Als luit). Krijg vaak scores van 125/10 Hehe Echt ownage
Maarrreh, kan jij mij dan nog wat tips geven voor luit (field ops). Ik ben dat 5 min geweest maar ik ben er niet super goed in. Schieten is geen probleem, ik haal ze met bosjes tegelijk neer, maar met de artillery ben ik nog vrij slecht.

Met je verrekijker kan je ook artillery neergooien, maar wat ik neer gooi mist altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Airstrikes gebruik niet zozeer om mannentjes aftemaken, maar eerder om tijd te rekken. Met zo'n airstrike kan je tegenstander voor een paar seconde niet door een stukje veld heen lopen. Daar kan jij of je team mooi gebruik van maken om ff het goud ofzo te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe werkt die mortar gedoe ik raak geen ene ruk ermee ooit wel is één iemand met luck maar hoe het moet I DONT KNOW :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-09 09:30
ik ben bijna bij fueldepot altijd engineer, tank in het begin maken, schuttersputjes maken, brug maken. dan heb ik al aardig wat xp. en voordat de tank door de tunnel is, heb ik hem al tientallen keren gemaakt. ben je bij de basis van axis, de deuren opblazen en uiteindelijk de fueldepot zelf, as easy as that. Normaal ben ik ook luit, kan goed schieten en airstrikes zijn handig voor extra tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

stime schreef op 14 juni 2003 @ 20:40:
splash damage is als et goed is niet bezig met nieuwe maps. Ze hebben wel maps die ze bij de uiteindelijke release wilden doen die half af zijn. Binnekort komt de maptool uit en dan zullen dr wel wat nieuwe maps uitkomen. Deze maps hebben iig niet de replay value die mp_beach had imo.

Enemy territory inspireerde mij om de oude rtcw weer te installeren, weet een van de veterans hier welke files ik allemaal nodig heb? patch heb ik al, kzoek naar wolftv voor als quakecon begint en osp.
Euhm, je kunt gewoon GtkRadiant gebruiken voor het mappen hoor :)

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
jah maar dr zou een betere versie uitkomen specifiek voor enemy territory.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wwillem schreef op 15 June 2003 @ 11:36:
[...]

Maarrreh, kan jij mij dan nog wat tips geven voor luit (field ops). Ik ben dat 5 min geweest maar ik ben er niet super goed in. Schieten is geen probleem, ik haal ze met bosjes tegelijk neer, maar met de artillery ben ik nog vrij slecht.

Met je verrekijker kan je ook artillery neergooien, maar wat ik neer gooi mist altijd.
Nou Artillery op strategische plekken, zoals bij de ramp bij beach als Axis. Of artillery op de tank, of vlak bij spawnpunten als ze moeten spawnen })

Iemand ook enig idee, hoe ver punkbuster alles toe staat? Ik heb al een aangepaste config, maar naar mijn idee kan dit nog verder worden getweaked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaDude schreef op 15 June 2003 @ 12:53:
ik ben bijna bij fueldepot altijd engineer, tank in het begin maken, schuttersputjes maken, brug maken. dan heb ik al aardig wat xp. en voordat de tank door de tunnel is, heb ik hem al tientallen keren gemaakt. ben je bij de basis van axis, de deuren opblazen en uiteindelijk de fueldepot zelf, as easy as that. Normaal ben ik ook luit, kan goed schieten en airstrikes zijn handig voor extra tijd.
Als je tegenstander ook maar een beetje goed is, dan is dat elvel wel zon'n complete hel om door te komen.

Je komt teneerste die brug al praktisch niet over. Dat fort kom je can ze leven niet in zonder eerst 20 minuten op mijnen te lopen. Dan staan er nog hekjes om dat depot heen die je eerst op moet blazen ook.

Tegen die tijd ben je echt al zo 400 keer doodgeschoten :)

Ik speel zelf meestal as medic. Beetje extra health en die recover vind ik wel leuk. Semi-ondersteunend zogezegd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Medic is te makkelijk ZZz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat fort kom je can ze leven niet in zonder eerst 20 minuten op mijnen te lopen. Dan staan er nog hekjes om dat depot heen die je eerst op moet blazen ook.
2 woorden: covert ops
(de rest verzin je zelf maar :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 juni 2003 @ 23:50:
[...]

2 woorden: covert ops
(de rest verzin je zelf maar :) )
Die kunnen dat ding niet opblazen.. En sorry, maar covert op, daaar trap ik niet (elke) keer in :)

Paar snipers op het dak en die cov.ops komen niet eens in de buurt van je brandstof. Tis daar echt VEEL te makkelijk te verdedigen. Zelfs een slecht team kan een hoop gasten daar lang weghouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Pjemco, je vergeet alleen dat de basis van de axis erg slecht verdedigd wordt aan het begin van de ronde, het is juist aan het begin dat de allies hun slag moeten slaan om te winnen. :)
Je kunt de snipers wel op het dak hebben maar als je met een klein clubje uit de tunnel aan de kant van het ford komt dan ben je nergens meer met die snipers. Als fieldops gooi ik vaak nog even een rookgranaat op het dak om de aanwezige mensen daar op te blazen, echt, met 4 man kun je wonderen verrichten aan het begin van een ronde. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet het. Tis ook niet ondoenlijk ofzo. Ik zeg alleen dat tegen een GOED samenwerkend team je echt kansloos bent.

Kom je die basis van zijn leven niet in.. tenminste, niet lang levend :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur
  • Laatst online: 11-09 09:43

woutur

Klauwtjes uit!

Een beetje team laat je die tunnel niet eens inlopen. Dus alleen op echte noob servers kom je nog weg met die truuk. Als dat verdedigd wordt heb je maar een kleine kans op slagen op die map.

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik die map voor 90% win. (wel samen werken met iemand die ik irl ook ken). 1 ops en 1 engi en je wint het altijd. Ops bekijkt de mijnen....opent de deuren...engi plant dyn. Klaar is map. Met deze combo win je nu nog altijd, vaak al in de eerste 5 min. maar op het laatst is het ook nog mogelijk.

Veel mensen vergeten dat je naar binnen kan gaan in de 'main' building bij de axis. Daar heb je 1 deur die je moet openen voor je engi om naar het dak te kunnen. En dan spring je van het dak als engi om de dyn te plaatsen. De hekken laat je staan want dat is dan alleen maar in jou voordeel. De enige manier voor de axis om bij jou te komen is via het dak ook.....maar zelfs dat kan je goed verdedigen door achter het luikje te gaan zitten.

Wat je dus nodig hebt: 1 co in costuum en 1 engi in het middelste gebouw. Dat zijn de vereiste. Die laatste is nog een beetje lastig maar je kan als je ook het 2de gat in de muur geschoten heb ook via die ingang naar binnen en dan het 'main' gebouw via de zijkant betreden.

succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crayne
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-03 13:41

Crayne

Have face, will travel

Verwijderd schreef op 15 June 2003 @ 12:42:
Hoe werkt die mortar gedoe ik raak geen ene ruk ermee ooit wel is één iemand met luck maar hoe het moet I DONT KNOW :(
Ken je dat oude Basic spelletje Gorilla nog? Twee apen moeten onder een bepaalde hoek en met een bepaalde snelheid explosieve bananen naar elkaars hoofd smijten?

Als je geen inschatting kunt maken van afstand en hoogte, moet je geen mortier meenemen. In fueldepot de korte pas richting die (nog te constructen) plankbrug nemen en je mortier uitzetten kan de Allies heel veel lol geven als die mortier wordt gebruikt door iemand die goed was in Gorilla.bas (da rijmt). :)

Mijn Library Thing catalogus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Ik had een onplesant potje op de Happy Penguin server. Niemand dropte ammo, medics liepen je vrolijk meerdere keren voorbij (express blijven liggen natuurlijk) en totaal geen focus op het doel. Na een kwartier tandenknarsen en veel ranten over de chat ben ik maar gestopt. Geen goed avondje ditmaal ;(
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.