de pal gc ondersteund het s-video signaal niet
ik had ook een vraagje: wanneer kan ik eindelijk mn gameboy advance in zelda gebruiken? meteen in het begin van het spel ergens in het midden of op het einde pas?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
de pal gc ondersteund het s-video signaal niet
Verwijderd
Dat is wel heel erg, waar was dat?Solid-Snake schreef op 01 May 2003 @ 17:59:
[...]
In mijn woonplaats hadden hun de goedkoopste bij de duurste winkel moest ik er €229,- zonder kortingsbon.
Erg? Mijn cube kostte 219 euro en daar was niets Special Edition aan oid aan
[ Voor 22% gewijzigd door Glitch op 01-05-2003 20:19 ]
Zwart / Paars / Silver / OrangeGlitch schreef op 01 May 2003 @ 19:19:
[...]
Btw, komt de de gamecube player wel in verschillende kleuren uit? Kwil geen paarse player onder mn zwarte cube
Eh ff een n00b vraagje ik heb me er namelijk nog niet echt in verdiept.. maar wat is een Gamecube PlayerGlitch schreef op 01 mei 2003 @ 19:19:
[...]
Btw, komt de de gamecube player wel in verschillende kleuren uit? Kwil geen paarse player onder mn zwarte cube
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P
Verwijderd
En zo hoort het ook. Nu kan je je eigen fantasie erop los laten ipv dat alles voor wordt gekauwd.DarK_M schreef op 01 mei 2003 @ 19:50:
Wahooeeee ik heb vandaag me Silver Cube'je opgehaald met Zelda
Enige waar ik me tot nu toe aan geërgerd heb is dat het in de verte wazig is.. nouwja denk je dan dat is in het echt toch ook zo? ja maar soms is het wel heel erg overdreven (of zou dat komen omdat ik op een klein tv'eetje zit te gamen?)
Enne wat ik jammer vind is dat die characters niet echt praten.. dus alleen met tekst
GameCube player zorgt ervoor dat je Gameboy color en advance games op je tv kan spelen met behulp van de GameCube. Deze uitbreiding zal alleen in het zwart verkrijgbaar zijn in de Verenigde Staten en Europa. De overige kleuren zal je moeten importeren uit Japan.Eh ff een n00b vraagje ik heb me er namelijk nog niet echt in verdiept.. maar wat is een Gamecube Player
Verwijderd
GameBoy player ....DarK_M schreef op 01 mei 2003 @ 19:50:
[...]
Eh ff een n00b vraagje ik heb me er namelijk nog niet echt in verdiept.. maar wat is een Gamecube Player
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2003 20:00 ]
Verwijderd
jamaar... jamaar, hij lijkt zo op de mijneVerwijderd schreef op 01 May 2003 @ 17:27:
[...]
ohhhmaar ik vind hem net zo moooi
mag ik em pleaaassee! houden, hij komt toch maar 1 van de 10 keer langs
Ik wacht ook op Viewtiful Joe, maar er zijn nog wel wat meer die me interessant lijken. The Hobbit vond ik er leuk uitzien, Ikaruga heb ik al besteld, Soul Calibur 2 heb ik erg veel zin in, Wario World lijkt me leuk, is nog wel genoeg dusVerwijderd schreef op 01 mei 2003 @ 18:57:
[...]
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig op welke games iedereen aan 't wachten is. Na Zelda is er imo niet veel interessants.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Jammer dat ik bijna de helft kan scrollen door het zelda geblaat waar ik morgen pas aan mee kan doenschnumi schreef op 01 May 2003 @ 21:01:
Nope sorry heb hem al.![]()
Trouwens wat vliegt dit topic weer.Even een dag werken en we zijn bijna alweer toe aan deel 29.
Verwijderd
Over deel 29 gesproken, heeft iemand er iets op tegen dat ik die open? Daar zijn we morgen toch al wel aan toe denk ik. Damn volgens mij is er in de geschiedenis van GoT nog nooit een topic geweest wat zo snel liep... In SP dan... Ik herinner me nog wel de Pim Fortuyn topics die in een uur vol waren... Of in een minuut geslotenschnumi schreef op 01 May 2003 @ 21:01:
Nope sorry heb hem al.![]()
Trouwens wat vliegt dit topic weer.Even een dag werken en we zijn bijna alweer toe aan deel 29.
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2003 21:21 ]
Verwijderd
Dan denk ik dat ik de startpost maar wat rustiger maakRSP schreef op 01 May 2003 @ 21:19:
je weet waar we van houden JanMaster... veel... vernieuwend... verfrissend... maak ons gekde startpost zet de trend voor de rest van het topic
Verwijderd
Nou ik heb eens gelezen van een gast die zn cube aan had laten staan toen ie een week weg was. Was heel zn disc gesmolten.Zou ik hem dus de helenacht + deel van morgen hem gewoon aanhouden, en zodra ik de memorycard binnen heb dan save?
[ Voor 11% gewijzigd door Capibara op 01-05-2003 23:04 ]
mijn collectie "How repugnant! Boorish ogres grappling about, caterwauling! I find it utterly barbarous!
Verwijderd
Verwijderd
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
haha as if...Verwijderd schreef op 01 mei 2003 @ 23:01:
[...]
Nou ik heb eens gelezen van een gast die zn cube aan had laten staan toen ie een week weg was. Was heel zn disc gesmolten.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Ik heb vandaag een link kabel gekocht van 7 euro (niet de offi), ik heb maar 2 euro betaaldspaceboy schreef op 01 mei 2003 @ 23:48:
Sjonge... omdat het nog niet eerder gezegd is, wat een gaaf spel is Zelda! Heb 'm vanavond pas gekregen, maar al helemaal verslaafd. Trouwens, gebruiken hier mensen echt de link met de GBA? Ik heb 'm zojuist geprobeerd, wilde net naar bed gaan toen ik Tingle tegenkwam. Ziet er wel funny uit die link-mode, maar of 't echt nuttig is, in je eentje, switchen tussen controller en GBA?
[ Voor 12% gewijzigd door NvE op 02-05-2003 00:02 ]
Ja doe maar.
[ Voor 9% gewijzigd door Hidde op 02-05-2003 00:20 ]
ik heb vandaag ff zon officieel link kabeltje getest (kost 14.95) en dat past gewoon prescies!! GBA /SP is allemaal geen probleemNvE schreef op 01 May 2003 @ 23:56:
[...]
Ik heb vandaag een link kabel gekocht van 7 euro (niet de offi), ik heb maar 2 euro betaald
Alleen is het stuk dat aan de gba(sp in mijn geval) gaat te groot en druk links en rechts in
Ik ga de zijkanten ervanaf zagen denk ik
een pic om het duidelijk te maken
[afbeelding]
This space is occupied
Ik ga mijn figuurzaagje weer halen en die kabel moddenTheEvilCuber schreef op 02 mei 2003 @ 00:33:
[...]
ik heb vandaag ff zon officieel link kabeltje getest (kost 14.95) en dat past gewoon prescies!! GBA /SP is allemaal geen probleem
alleen kan je op de SP dan niet je koptelefoontje aansluiten.
maar dat is is niet erg, want door zon ding klinkt het geluid nog slechter (je hoort het gekraak helderder)
Ja doe maar.
zodat je wel een headphone plugje erbij kan doen ?
This space is occupied
Headset boeit mij niet, ik heb er ook geen verloopstukje voor. Maar als ik hem "vastklik" dan worden de linker en rechter schouderknop ingedruktTheEvilCuber schreef op 02 mei 2003 @ 00:45:
[...]
zodat je wel een headphone plugje erbij kan doen ?
maar die haakjes aan de zijkant heb je toch nodig om hem vast te klemmen aan de SP?
Ja doe maar.
Ik zit met hetzelfde probleem, ik hoop dat ik morgen echt Zelda binnen krijg van DP. Ik had em eigenlijk vandaag al verwacht maar niks hoorVerwijderd schreef op 01 May 2003 @ 17:01:
Ik heb hem ook bij Dimension Plus besteld maar nog steets niets ontvangen.
Hebben de mensen die hem bij Dimension Plus hebben besteld nog bericht gekregen (via de e-mail) dat hij verstuurd was? Ik heb deze keer namelijk geen e-mail gekregen. Wel dat je hem voor de 26e nog kon afzeggen, maar daarna heb ik er weinig meer over gehoord.
Ik wil ook Zelda spelen
Volgende keer ga ik dus niet meer preorderen.
[ Voor 8% gewijzigd door Tetsuo op 02-05-2003 01:29 ]
Verwijderd
Verwijderd
even een samenvatting na de laatste paar dagen van nieuws items. Tuurlijk is dit niet de volledige lijst, maar dit is de lijst met de meest interessante titels. Alles met een uitroepteken komt dit jaar nog uit in de VS. (als alles goed gaat natuurlijk)Confirmed or almost certain to be at the show in SOME FORM :
• Star Fox Armada
• Metal Gear Solid : Twin Snakes
• Rogue Squadron III !
• Mario Kart : Double Dash !
• Pikmin 2 !
• Mario Tennis/Mario Golf !
• Final Fantasy Crystal Chronicles
• Donkey Kong
• PN03
• Viewtiful Joe !
• Dead Phoenix
• Killer 7
• Resident Evil 4
• F-Zero !
• PSO Ep. III
• Metroid Prime 2
• Wario World !
Possible other games to be shown :
• Mario 128
• Pilotwings
• Virtua Fighter Quest
• Camelot's long-lost RPG
• Animal Crossing 2
Verwijderd
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Verwijderd
Verwijderd
Te laat Phuse
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
wat nou? ik zie die boxart nergens op de afgelopen 3 pagina;sVerwijderd schreef op 02 May 2003 @ 09:35:
[...]
Te laat Phuse
Ik ga alvast beginnen met de startpost, daar moet natuurlijk heel veel nieuws in, en met dit tempo zit ie morgenochtend vol
[ Voor 22% gewijzigd door Phusebox op 02-05-2003 10:03 ]
Dit is Killer 7.rajackar schreef op 02 mei 2003 @ 09:39:
wat is killer7?
die killer7 site had ik al, maar ik hoopte eigenlijk dat mensen hier nog wat leuke exclusiefe nieuwtjes/plaatjes hadden
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
This is the Way.
Verwijderd
zou je dat hier willen doen: [rml][ GC] Het Zelda: The Wind Waker Praat Topic (spoilers)[/rml]Verwijderd schreef op 02 mei 2003 @ 10:32:
Ik heb gister 7 uur achter elkaar zelda gespeeld
tis gewoon zooooo cool
Ik vind het alleen wel jammer dat als je bijv. op dat Dragon dinges eiland bent dat je eerst die tempel moet uitspelen alvorens je weer naar een ander eiland mag (om bijv. wat kleine subquests op te lossen)
Ik ben nu bij de 2e tempel (forbidden woods geloof ik), maar hoeveel tempels zijn er eigenlijk?
Verwijderd
Is niet echt een spoiler toch? OK wel gepraat maar dat andere topic is echt voor als je vast zit maar geen walktrough wil lezen. Ik zit ook waar die gast zit, nu m'n logée weg is kan ik eindelijk meer dan een uur per dag spelenPhusebox schreef op 02 May 2003 @ 10:35:
[...]
zou je dat hier willen doen: [rml][ GC] Het Zelda: The Wind Waker Praat Topic (spoilers)[/rml]
dank u
ja maar hij vraagt hoeveel tempels er zijn enzo... dat wil ik dus niet weten dus die vraag stelt ie maar ergens anders... klaar af... punt uitVerwijderd schreef op 02 May 2003 @ 10:40:
[...]
Is niet echt een spoiler toch? OK wel gepraat maar dat andere topic is echt voor als je vast zit maar geen walktrough wil lezen. Ik zit ook waar die gast zit, nu m'n logée weg is kan ik eindelijk meer dan een uur per dag spelen
thnxRedruM schreef op 02 May 2003 @ 10:32:
Als je niet regelmatig met maten speelt zou ik iig niet voor MK:DA gaan.
Ik vond het singleplayer echt weinig aan.
De andere spellen ken ik niet echt
weet iemand anders nog wat van dit soort spellen geen sport games ajbHIValicious schreef op 02 May 2003 @ 10:28:
Nou een shoot out:
Het wordt voor mij een nieuw spel voor mijn verjaardag! (naast TWW dan).
Ik wil een arcade spel waar ik 'ZO' kan instappen (ik bedoel niet als MP/TWW waar je weer moet nadenken waar je gebleven was etc.).
Dus mijn keuze:
Ikaruga
BurnOut 2
Enter the Matrix (ok eigenlijk geen arcade maar toch)
Mortal Kombat: Deadly Alliance
welke kan ik nu als beste kopen? Ze zijn allemaal leuk! Alleen EtM week nog niet zeker maar de reviews en beelden en filmpjes zijn positief.
This is the Way.
Verwijderd
[ Voor 97% gewijzigd door NoTimeRemains op 02-05-2003 11:07 ]
This is the Way.
geen EtM danHIValicious schreef op 02 May 2003 @ 10:28:
Nou een shoot out:
Het wordt voor mij een nieuw spel voor mijn verjaardag! (naast TWW dan).
Ik wil een arcade spel waar ik 'ZO' kan instappen (ik bedoel niet als MP/TWW waar je weer moet nadenken waar je gebleven was etc.).
Dus mijn keuze:
Ikaruga
BurnOut 2
Enter the Matrix (ok eigenlijk geen arcade maar toch)
Mortal Kombat: Deadly Alliance
welke kan ik nu als beste kopen? Ze zijn allemaal leuk! Alleen EtM week nog niet zeker maar de reviews en beelden en filmpjes zijn positief.
[ Voor 5% gewijzigd door NoTimeRemains op 02-05-2003 11:07 ]
This is the Way.
Verwijderd
wacht nou maar eerst de reviews af
This space is occupied
Verwijderd
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2003 11:39 ]
[ Voor 12% gewijzigd door Switch op 02-05-2003 11:39 ]
aaargh edit je post haal die laatste zin ajb weg! kut plaat!
[ Voor 75% gewijzigd door NoTimeRemains op 02-05-2003 11:50 ]
This is the Way.
Verwijderd
Wordt het geen tijd voor therapie ?RareGast schreef op 02 mei 2003 @ 11:14:
Wat me gisteren overkwam..![]()
Ik kom om 16:45 thuis na een dag hard werken. Eerder begonnen om vroeger naar huis gegaan, want ik had zo een gevoel dat de post met Zelda langst was gekomen. Op de mat vond ik dus een briefje van de post: "we zijn langst geweest maar je was er niet, hier en hier kun je je pakketje ophalen" Ik snel naar het postkantoor wat om 17:00 dicht ging. Geef het papiertje af en wil mijn pakket.
Zeggen ze: "eh meneer u ben te vroeg!"
Ik denk: "huh!geef me dat pakket"
Ik zeg" "oh!"
Zij: "Ze zijn vandaag bij u langst geweest en dan krijgen wij het de volgende dag pas"
Ik denk: "huh!![]()
![]()
geen Zelda"
Zij: "Sorry"
Ik zeg: "oh oke, tot morgen"![]()
Thuis aangekomen heel de avond liggen huilenomdat ik geen zelda had en mijn zelda helemaal alleen in de postbak lag in plaats van in mijn GameCube. Maar vanavond is het Zelda time, nog een uur of 5 en dan....... Zelda...
![]()
Because the night belongs to gamers....
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
Niettes, die kut remix van Jan Wayne, wat een trieste gozer zeg...HIValicious schreef op 02 May 2003 @ 11:39:
[...]
aaargh edit je post haal die laatste zin ajb weg! kut plaat!
btw lekkere muziek in TWW
Verwijderd
Verwijderd
Natuurlijk! Hoe kon ik Soul Calibur II vergeten, das natuurlijk ook een must-have. Hmmz.. Crap. Deze komt ook pas aan 't einde van het jaar uit in de US. Ziet er naar uit dat het een vrij rustige zomer wordt. Op zich niet zo erg kan ik eindelijk de gemiste toppers spelen zoals Resident Evil 0 en Skies of Arcadia.Verwijderd schreef op 01 May 2003 @ 20:33:
Ik wacht ook op Viewtiful Joe, maar er zijn nog wel wat meer die me interessant lijken. The Hobbit vond ik er leuk uitzien, Ikaruga heb ik al besteld, Soul Calibur 2 heb ik erg veel zin in, Wario World lijkt me leuk, is nog wel genoeg dus
O en als ik GBA spellen mee mag tellen (is wel soort van ontopic vanwege de gameboy player) wordt het alleen maar nog meer: Golden Sun 2, Final Fantasy Tactics, Sword of Mana, Made in Wario.
Ik heb genoeg om naar uit te kijken, geld om het allemaal te kopen is een groter probleem.
Ik zou denk ik voor Skies of Arcadia gaan die deze maand ook uitkomt in Europa. Gegarandeerd urenlang speelplezier en perfect voor 1 speler.HIValicious schreef op 02 May 2003 @ 10:49:
[...]
weet iemand anders nog wat van dit soort spellen geen sport games ajb
Andere interessante Capcom games:He With The Biggest Army Wins!
The lid to the toy box has blown off its hinges and the toys are ready to rumble. It’s toy versus toy in this over-the-top 3-D action shooter. You can create your own fighting force with over 100 unique characters. The possibilities are endless! Use strategy to build the best force. Character collecting becomes addictive as the combinations are endless! Four players can battle for control in 4 player battle mode or 2 against 2. Play against your friends or work together to defeat the baddest toys on the block. For cooler characters trade with your teammate to assemble the most powerful unit and roll on to victory! Time to use Gotcha Force!
Zo te zien is Killer 7 dus ook aanwezig tijdens E3 nadat er geruchten rondgingen dat deze gecanceld zou zijnMeet Harlan Smith, a wheel chair bound, mysterious old man and assassin by trade. Never one to be alone in a crowd, this unlikely hit man possesses 7 different personalities. Enter Killer 7. This visually stunning, post modern action adventure pits Harlan's 7 alter egos against Kun Ran, a powerful underworld kingpin with the power to overthrow entire governments. Killer 7 tells the tale of this bitter rivalry between these two dark individuals. Accepting the task to assassinate his rival, Smith must use the special powers that dwell in his different personas to track down Kun Ran in this hard-boiled masterpiece on the Nintendo GameCube™.
Welcome to the world of Viewtiful Joe! Capcom's innovative super hero action game that mixes funky cartoon-style visuals with classic side-scrolling gameplay and introduces the world's quirkiest million dollar action hero...Joe! More than just any ordinary dude, Joe must transform into the ultimate superhero. It's up to you to activate the correct view mode like "Slow" or "Zoom in" in order to clobber your enemies with beautiful style! You can also speed up or slow down your visual effects with even more "viewtiful" moves. Viewtiful Joe redefines action games by mixing innovative "viewpoint" fighting into amazing cartoon meets noir environments.
Verder gaan er geruchten rond dat er een vervolg komt van Custom Robo op N64. Deze game was tijdens het N64 tijdperk alleen verkrijgbaar in Japan en zal dus waarschijnlijk zijn debuut op de Amerikaanse markt tijdens E3 maken.Deep inside the core of the Umbrella Corporation, S.T.A.R.S.'s hero Leon S. Kennedy takes players into an all-new saga of the award-winning Resident Evil series - only on the Nintendo GameCube™. What unthinkable, unimaginable evil-doings could Umbrella have in store for him this time? Pushing Leon to his very limits, it will take more than just his strong will to survive.
Tot tot slot heeft IGN nog een paar filmpjes van Speed Kings online gezet, een motorrace game.Nintendo will show a brand new version of classy mech fighter Custom Robo at E3 later this month, we can exclusively reveal. Set to smash up the competition, this multiplayer action title is believed to take advantage of LAN network play, according to sources.
Custom Robo previously appeared on N64, but remained a Japan-only title, despite excellent reviews. A unique cross between Virtual On and Mech Warrior, with RPG elements, the N64 game featured kids' toys scrapping it out in multiplayer mayhem, with combatants fully customisable.
One inside source told us: "A GameCube version [of Custom Robo] is definitely in the works and is going to be unveiled at E3 in a couple of weeks." Furthermore, one of Nintendo's main focuses at E3 is expected to be network play between multiple GameCubes and Custom Robo is thought to be one of the key titles set to take advantage of this feature.
Beter kijken voortaan he.Hidde schreef op 02 May 2003 @ 00:17:
Mario Tennis dingetjes :
[afbeelding]
http://www.cubezone.nl/ShowContent.asp?ContentID=10083
30 Juni al in Amerika!
Hier nog een lijstje met characters (komen waarschijnlijk nog wel secret bij)
Mario
Luigi
Waluigi
Yoshi
Princess Peach
Koopa
Donkey Kong
Wario
Cool dat hij zo snel uit is!
Na Golf en Kart nu nog Mario Tennis!
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verwijderd
Ik ben ook voor Ikaruga. Ik heb het op de dreamcast gespeeld en ik heb 'm al gepreorderd voor over 2 weken. Het is wel heel erg moeilijk, moet je van houden, maar het speelt echt geweldig. Het is nog leuk met zn 2en ook, niet perse makkelijker alleen want je kan minder makkelijk puntencombo's scoren.HIValicious schreef op 02 May 2003 @ 10:49:
[...]
thnx
[...]
weet iemand anders nog wat van dit soort spellen geen sport games ajb
Hmmm, zou Dead Phoenix dan een van de gecancelde capcom spellen zijn? Die zie ik er niet bij staan. Leek me nog best leuk, filmpje zag er wel boeiend uit.Verwijderd schreef op 02 mei 2003 @ 12:29:
[...]
Het goede cube nieuws houdt maar niet op. Het lijkt erop dat we elke 12 uur een cube aankondiging krijgen als dit zo doorgaat. Konami is geweest dus nu is het de beurt aan Capcom.
Capcom heeft zojuist haar E3 website online gezet en tot onze grote verbazing staat daar een nieuwe cube game op namelijk:
(insert rij spellen en nog meer nieuws)
Was al door iemand anders gezegd, maar post dit soort vragen aub in het Zelda spoiler topic. Dat topic is niet alleen voor vragen over het spel, gewoon voor praten over een spel zonder dat je je zorgen hoeft te maken dat je iets voor iemand verklapt.Vanitas schreef op 02 mei 2003 @ 13:39:
Ik heb sinds gisteren ook Zelda!!!![]()
![]()
![]()
Het is echt net zo mooi, eigenlijk veel mooier dan ik dacht.
Alleen is het niet echt moeilijk, maar dat zal nog wel veranderen.
Vooral met dat touw slingeren is cool, en die counter moves, en, en ....
Ik heb nu net het 2e bolletje gehaald, die van de decu tree.
Ik vond deze trouwens makkelijker dan de eerste.
Weet iemand eigenlijk hoeveel dungeons er zijn??
Zelf denk ik iets van zeven, maar ik kan er ook naast zitten.![]()
En wat is de gemiddelde speelduur van Zelda, of heeft niemand hem nog uitgespeeld.
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2003 13:50 ]
This is the Way.
Verwijderd
Ik dacht acht, als je kijkt op je quest screen zie je 3 open plekken waar pearls komen, en links daarvan zie je nog 4 open plekken waar iets anders komtVanitas schreef op 02 May 2003 @ 13:39:
Ik heb sinds gisteren ook Zelda!!!![]()
![]()
![]()
Het is echt net zo mooi, eigenlijk veel mooier dan ik dacht.
Alleen is het niet echt moeilijk, maar dat zal nog wel veranderen.
Vooral met dat touw slingeren is cool, en die counter moves, en, en ....
Ik heb nu net het 2e bolletje gehaald, die van de decu tree.
Ik vond deze trouwens makkelijker dan de eerste.
Weet iemand eigenlijk hoeveel dungeons er zijn??
Zelf denk ik iets van zeven, maar ik kan er ook naast zitten.![]()
En wat is de gemiddelde speelduur van Zelda, of heeft niemand hem nog uitgespeeld.
Verwijderd
EDGE preview FF: Crystal Chronicles:
With release schedules packed until the end of March, Nintendo has decided to push back Final Fantasy Crystal Chronicles until after the end of the fiscal year. Because of the delay, designed to maximise sales, Square is still reluctant to reveal too much about the game, but it has issued some basic details.
Players will have the choice of four different races, each in male and female variations, although it's not yet clear if you can choose your character in the central solo quest mode. Before the adventure - and possibly during - you can personalise your hero by changing their costume and accessories.
The gameworld is somewhat like that of Phantasy Star Online - variously-sized arenas are linked by short canyon style passages. Combat is turn-based, with each character's speed defining the time it takes for their action bar to recharge.
After a battle some enemies leave behind items, and of particular interest are the magic stones, which can be collected and stored on a Game Boy Advance. Each stone allows the player to access one kind of magic attack or action, and the GBA stones and effects can be combined to create new powers.
For example, a fireball attack may be upgraded to target multiple enemies at the same time, strike a wide area or simply be made more powerful.
It seems that the power from the stones will drain each time they're used, so collecting as many as possible is vital. The power used for each cast can be set, but casting more powerful spells takes longer, and characters will be vulnerable while they're casting, hence protection from the other members of the party is extremely important.
One thing that's not clear is just how important the GBA is, whether it's essential, or simply preferable in order to enable extra features. Anyway, some of those features have been revealed. It will provide access to a radar in fourplayer mode, and a letter system in the quest where you can receive messages from characters and reply to them.
The Moogles (some of the more popular characters from the series, possibly second only to the Chocobo) retain their positions as in-game postmen. Messages may give access to simple quests; for example, you might get a letter from a sick family member, who needs a special herb to cure them.
Crystal Chronicles also contains puzzle-solving elements, which (for the moment, at least) are simple - take a 'field device' to a mechanism that requires it and a door opens. Stages finish with bosses, and defeating them provides access to The Tree of Miraru, where players can collect some of its essence. This is needed to protect your hometown, and the supply is running out, hence your party's adventure in the Crystal Caravan.
All of this is revealed in the opening movie, which, astonishingly for Square, isn't CG, but still looks excellent. The game also has its own official theme song - 'Kazenoa' by Yae, a proto-starlet in Japan.
[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2003 14:25 ]
Verwijderd
Ik ben nog geen enkele spoiler in dit topic tegengekomenVerwijderd schreef op 02 May 2003 @ 14:19:
Nee he, kan ik dit forum nou niet meer lezen omdat iedereen met spoilers gaat komen![]()
Verwijderd
Nee nog niet, had wat gekloot met m'n PC en ik ben met een DivX bak bezig, en we zitten nog niet op de 900 hoorVerwijderd schreef op 02 May 2003 @ 14:21:
Is je nieuwe topicstart bijna af Janmaster?
grrrr... moest dat nu?Verwijderd schreef op 02 May 2003 @ 14:21:
[...]
Ik ben nog geen enkele spoiler in dit topic tegengekomenDat er acht dungeons zijn noem ik nou niet echt een spoiler, dat kun je zelf ook zien als je op start drukt
Verwijderd
Phuse en ik hebben allebei bij die vraag al gezegd dat dat in het spoiler topic moet, dan is het natuurlijk een beetje stom om er antwoord op te geven hier hè
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Komop als je op start drukt kan je zien dat er 8 dungeons zijn dat is toch geen spoiler? Dan kun je ook wel zeggen dat een plaatje van de boxart posten een spoiler isVerwijderd schreef op 02 mei 2003 @ 14:47:
Even voor Janmaster en vast ook andere:
Een spoiler is iets verklappen over het spel wat nog niet iedereen weet die het spel nog niet gespeeld heeft. Of jij het een vervelende spoiler vindt is iets compleet anders, maar omdat meningen hier nogal uiteen lopen is het misschien makkelijk om er vanuit te gaan dat elke spoiler vervelend is.
"Maar mag ik dan potjandorie niks meer zeggen over Zelda?!?!" Zul je nu misschien denken. Maar je mag erover zeggen wat je wil, als het iets is wat je als spoiler kan opvatten moet je het gewoon even in het zogenaamde "spoiler" topic doen. Die naam hebben we niet voor niks eraan gehangen.
Ik hoop dat ik niet alleen duidelijk ben maar ook redelijk, want ik zou het erg fijn vinden als ik hier gewoon weer alles kan lezen zonder problemen.
Verwijderd
Mja, ik denk dat niemand dat een spoiler vindt, omdat je dat gewoon in het spel kan zien als je op start drukt, daar heb ik het ook aan gezien.Verwijderd schreef op 02 May 2003 @ 14:47:
Even voor Janmaster en vast ook andere:
Een spoiler is iets verklappen over het spel wat nog niet iedereen weet die het spel nog niet gespeeld heeft. Of jij het een vervelende spoiler vindt is iets compleet anders, maar omdat meningen hier nogal uiteen lopen is het misschien makkelijk om er vanuit te gaan dat elke spoiler vervelend is.
"Maar mag ik dan potjandorie niks meer zeggen over Zelda?!?!" Zul je nu misschien denken. Maar je mag erover zeggen wat je wil, als het iets is wat je als spoiler kan opvatten moet je het gewoon even in het zogenaamde "spoiler" topic doen. Die naam hebben we niet voor niks eraan gehangen.
Ik hoop dat ik niet alleen duidelijk ben maar ook redelijk, want ik zou het erg fijn vinden als ik hier gewoon weer alles kan lezen zonder problemen.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2003 15:57 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 39% gewijzigd door Phusebox op 02-05-2003 16:40 ]
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq