Het Grote Gamecube Topic Deel 28 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 6.618 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Ja, denk dat ze niet meer zo pro-Xobx & PS2 willen overkomen ;). Mooi doosje ook D3! :). Laten drukken bij een copyrette of heb je gewoon een goede printer? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:28
hmm ja must haves voor mij:

- Mario Kart: DD
- F-Zero GC
- Starfox Armada
- "Camelot RPG"
- Final Fantasy: Chrystal Chronicles

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75298

TheEvilCuber schreef op 02 May 2003 @ 17:00:
Is toch mooi :P

die platinum is wel erg mooi trouwens, helemaal de controller !! :9~

ik kreeg vandaag zomaar 50 euro in mn handen gedrukt dus nu heb ik weer geld voor Enter The Matrix

woot!!!
ik kreeg gisteren 50 euro van mn oom!!! vet toevallig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

Anoniem: 34169 schreef op 02 mei 2003 @ 15:33:
[...]
Komop als je op start drukt kan je zien dat er 8 dungeons zijn dat is toch geen spoiler? Dan kun je ook wel zeggen dat een plaatje van de boxart posten een spoiler is |:(
als je het spel nog niet hebt, kan je dat toch niet eens zien, en dan wil je daar zelf achter komen als je het spel in handen hebt, en ja sommige mensen vinden boxart posten idd spoilen

zelf vind ik het onwijs irritant als ik het openingsfilmpje zie van een spel dat ik niet heb, omdat ik dat als een soort machtig iets zie, je koopt het spel, je weet niets, en je wordt betoverd door de letters "NINTENDO" en dan het openingsgedoetje, maar dat hoeft voor anderen niet te gelden, als je nou gewoon dat soort dingen helemaal niet zegt, want het is niet zo duidelijk dat dingen spoilen of niet, vooral omdat iedereen een hoge/lage drempel qua spoilen heeft..

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:38

spaceboy

Op grote hoogte

Effe wat anders, ik kwam er gisteren achter dat mijn 8 jaar oude Philips tv'tje (THANKS HEAVEN!!) ook 60hz aan kan, want Ocarina of Time doet 't. Maar nu las ik in 't boekje dat je Wind Waker ook op 60hz kunt spelen. Is dat echt prettiger? Veel mensen hier die dat gebruiken?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-04 11:23

Collaborator

You! Cake or Death?

60HZ MOET je gewoon gebruiken manm als het kan. het is rustger en het spel loopt er sneller op dan met 50hz (link rent harder in OOT/MQ dan de 64 50hz versie)

er zijn zelfs aparte 50 /60hz servers voor PSO online omdat de een anders sneller / langzamer loopt d8 ik.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capibara
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-04-2024
t is weer duidelijk dat elk voordeel zn nadeel heeft, heb ik eindelijk zelda kan ik niet spelen omdat mn cube bezet wordt gehouden door een stel kiddo's. (en ik kan ze niet kicken wegens sociale redenen : :( )

mijn collectie "How repugnant! Boorish ogres grappling about, caterwauling! I find it utterly barbarous!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

mjah, 60hz vult het beeld meer, maar ik vraag het me de laatste tijd toch wel af of het _echt_ beter is, want als ze de 50hz versie helemaal optimizen, hoort die nog beter te zijn dan de 60hz versie (omdat PAL eigenlijk ook beter is dan NTSC), maar ik probeer meestal de 50hz versie niet eens dus daar kom je dan ook niet zo snel achter =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60967

first ikaruga impressions: wow, echt wow. Heb het spel pas vanmiddag binnengekregen en nu voor ongeveer 2 uur gespeeld. Tis echt heel tof om de patronen te ontdekken en die te proberen te ontwijken en te gebruiken.

Tis wel heel erg moeilijk, (ben tot nu toe steeds aan het begin van level 3 gesneuveld)
Grafisch is het goed inorde (mooie artwork af en toe) en het geluid is ook best okee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

yamAUchi schreef op 02 May 2003 @ 17:40:
[...]

als je het spel nog niet hebt, kan je dat toch niet eens zien, en dan wil je daar zelf achter komen als je het spel in handen hebt, en ja sommige mensen vinden boxart posten idd spoilen

zelf vind ik het onwijs irritant als ik het openingsfilmpje zie van een spel dat ik niet heb, omdat ik dat als een soort machtig iets zie, je koopt het spel, je weet niets, en je wordt betoverd door de letters "NINTENDO" en dan het openingsgedoetje, maar dat hoeft voor anderen niet te gelden, als je nou gewoon dat soort dingen helemaal niet zegt, want het is niet zo duidelijk dat dingen spoilen of niet, vooral omdat iedereen een hoge/lage drempel qua spoilen heeft..
Right... Wie vind(en) het posten van boxart dan spoilen? Ik zie namelijk nooit reacties hier als er weer eens eentje gepost wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23844

Anoniem: 51765 schreef op 02 May 2003 @ 13:43:
Hmmm, zou Dead Phoenix dan een van de gecancelde capcom spellen zijn? Die zie ik er niet bij staan. Leek me nog best leuk, filmpje zag er wel boeiend uit.
Ik hoop het niet. Capcom heeft wel aangekondigd dat Dead Phoenix niet op E3 zal verschijnen. Geen reden gegeven. Beetje vaag allemaal.
D³ schreef op 02 May 2003 @ 17:14:
Mijn lijstje:

- Metroid Prime 2 (no-brainer)
- Mario Kart:DD (must-have!)
- SW RSIII: RS (must-have!)
- F-Zero (waarschijnlijk)
- Star Fox Armada (misschien)
- Pilotwings (misschien)
- Majora's Mask bonus disc bij nieuwe Zelda ;)
En ik vergeet er vast nog een paar.
Alleen komen de meeste van die games dit jaar niet meer uit ;)
Waar blijft je Zelda review trouwens? Wij wachten met smart :P
Nog ff geduld svp, moet nog ff de puntjes op de i zetten :)
Anoniem: 34169 schreef op 02 May 2003 @ 18:29:
[...]
Right... Wie vind(en) het posten van boxart dan spoilen? Ik zie namelijk nooit reacties hier als er weer eens eentje gepost wordt...
Ja precies. Had ik niet van jou gedacht Yam :P. Straks ga je nog zeuren dat een logo van een spel als spoiler moeten worden beschouwd :). Nee, hier is geen beginnen aan. Dat zou een discussie over een spel wel heel saai maken :D.

• Nieuwsflash

Final fantasy: Chrystal Chronicles website zal worden geopend op 16 mei:

Logo:
Afbeeldingslocatie: http://www.n-finity.com/~gary/efef.jpg
Ik heb zo'n voorgevoel dat die blauwe steen vrij belangrijk is :+

• SFA tidbit: (oh god, dat wordt nog wat met Starfox.. allebei dezelfde afkorting. Armada en Adventures |:()
Nintendo's Star Fox action title is ready to cause maximum damage on Nintendo's stand at E3, with gamers eagerly anticipating an all out vehicle-based blast-a-thon on GameCube.
But, apparently taking a cue from Rare's final GameCube title, Star Fox Adventures, we can exclusively reveal that Namco's title will also feature third-person on-foot combat, with Fox McCloud and co. able to take advantage of a range of high-powered, bazooka-like weaponry in addition to air- and ground-based craft.

What's more, multiplayer dogfights can take place with players in Arwings, tanks and on-foot, all blasting the crap out of each other in up-to four-player simultaneous action. Awesome. And alongside Fox, various famous Star Fox characters will be playable, including Slippy the Toad and characters from Star Fox Adventures.
Klinkt goed, misschien zien we Krystal ook wel terug. Land and Air _/-\o_

bron: C&V.

• Half-life screensh.. err shit verkeerde topic. :P
Switch schreef op 02 May 2003 @ 17:10:
Het is trouwens Zelda-week bij Gamer.nl
Je kan zeggen wat je wilt maar de laatste tijd is gamers.nl goed bezig met het brengen van gamenieuws. Onjuiste nieuwsposts worden verwijderd en er wordt meer over de cube gemeld. Dat vind ik wel een complimentje waard!

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 23844 op 02-05-2003 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik hoop het niet. Capcom heeft wel aangekondigd dat Dead Phoenix niet op E3 zal verschijnen. Geen reden gegeven. Beetje vaag allemaal.
Dead phoenix is al een tijdje van de capcom5 site af. Reken er maar op dat die gecanned is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

ik wil even melden dat alle mensen niet naar vliegtuig moeten luisteren, dat is namelijk de aller aller aller aller aller aller grootste spelletjesbarbaar die er is,

als er toch wat gezegd moet worden tegen hem, noem hem dan ook 'de spelletjesbarbaar' dat vind hij niet prettig, en misschien verandert zijn mening dan =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hahahaha, alleen maar omdat ik starfox 64 beter vind als de snes starfox :p (en nog wat andere dingen)

-- (hele kleine tWW spoiler, voor mensen die nog geen boot hebben dus)

Hoe snel hadden de mensen hier door dat ze met R konden cruisen zonder zeil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

Niet :+ Straks even testen :)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

Anoniem: 60967 schreef op 02 May 2003 @ 19:32:
hahahaha, alleen maar omdat ik starfox 64 beter vind als de snes starfox :p (en nog wat andere dingen)

Ik dacht dat we niet meer gingen spoileren in dit topic , hoe klein dan ook.

En ik ben het met je eens dat starfox64 aka lylat wars veeeel beter is dan starwing@snes. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

kleine tip, als je dronken bent moet je geen zelda spelen, ik heb toen namelijk een hele fucking dungeon gedaan blijkbaar en dan weet je dus helemaal niet meer hoe bepaalde dingen moeten =)

ow, en het erase knopje bij je savegame is makkelijk anders te lezen, ik weet volgens mij dat ik d8 dat er 'new' ofzo stond, maar gelukkig niet uitgeprobeerd, heb wel al me save games maar gekopieerd, want ik weet dat dat mis kan gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaos
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-03-2020

Kaos

De Mac Mackie

Anoniem: 5577 schreef op 02 mei 2003 @ 20:08:
[...]

En ik ben het met je eens dat starfox64 aka lylat wars veeeel beter is dan starwing@snes. :P
staat volgens mij gewoon in de handleiding hoor van dat bootje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

nee nee, dat van die R staat nergens ! en wordt ook nooit verteld !
verdorie, die stomme hoerenboot moet gewoon elke seconde dat je langer dan 3 minuten op hem staat te schelden zeggen van "HEY JIJ JE KAN MET R MET ME PEDDELEN", maar nee !! dat doet ie helemaal niet !

daarom zeg ik, laten we met zijn allen, onze zelda aan zetten, en dan onze boot kapot choppen met ons zwaardje, en daarna allemaal bommen op zijn kop gooien, daar zal hij vast niets op terug kunnen zeggen, die suffe stink leeuw GROM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaos
  • Laatst online: 19-03-2020

Kaos

De Mac Mackie

bladzijde 21 rechtbovenin? of heb ik het mis..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yamAUchi schreef op 02 May 2003 @ 20:23:
verdorie, die stomme hoerenboot moet gewoon elke seconde dat je langer dan 3 minuten op hem staat te schelden zeggen van "HEY JIJ JE KAN MET R MET ME PEDDELEN", maar nee !! dat doet ie helemaal niet !

daarom zeg ik, laten we met zijn allen, onze zelda aan zetten, en dan onze boot kapot choppen met ons zwaardje, en daarna allemaal bommen op zijn kop gooien, daar zal hij vast niets op terug kunnen zeggen, die suffe stink leeuw GROM
yam? Eén tip: Ga ook maar niet GoTten als je dronken bent :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

aargh, wil ik reageren op de uberposts van ds/d3, maar ze zijn zo groot .. grom =)
(en ik ben verschrikkelijk brak, dus hou het kort, komt niets zinnigs uit op het moment)

allebei geen trek in ikaruga ? .. ik koop hem denk toch, want het is gewoon een heel cool spel (vlieg heeft hem op gc, en is er dik tevree mee), maar dan spelen we dat wel op de volgende cubepartey ;)

ik vind boxart soms ook al spoilerig ja =), maar het maakt mij niet zoveel uit wat en of er spoilers worden gepost, want je houdt het toch niet tegen, en op zich is extra info altijd leuk, anders heb je helemaal niets om over te praten ;)

was die blauwe steen niet hetgene waardoor je kon ademen/leven in de FF:CC wereld ?, iig heb je door die steen een omgeving waar je kan lopen, hiermee houden ze ook het 4player coop gedoe beetje in bedwang, want je kan niet verder lopen dan dat die steen erbij is, dus hou je het groepje bij elkaar .. maar dat wist je natuurlijk al =)

[ Voor 5% gewijzigd door yamAUchi op 02-05-2003 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82467

yamAUchi schreef op 02 May 2003 @ 20:23:

ja had ik ook last van gelukkig had ik daarna maar eerst het boekje gelezen en toen wist ik ook meteen dingen die ik helemaal niet wist dat het kon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51765

Anoniem: 23844 schreef op 02 May 2003 @ 19:07:
[...]• SFA tidbit: (oh god, dat wordt nog wat met Starfox.. allebei dezelfde afkorting. Armada en Adventures |:()
Ik had al moeite met SFA toen er nog maar 1 cube starfox was, ik elke keer Streetfighter Alpha lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:28

NoTimeRemains

I know

damn ik zit vast bij zelda...

uhm op windfall isle met die piraten moet ik weten wat ze gaan doen (net na dat kapotte eiland)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HIValicious schreef op 02 mei 2003 @ 23:22:
damn ik zit vast bij zelda...

uhm op windfall isle met die piraten moet ik weten wat ze gaan doen (net na dat kapotte eiland)
Wrong topic son :) Zie [rml][ GC] Het Zelda: The Wind Waker Praat Topic (spoilers)[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

ga jij een fatsoenlijke startpost maken!

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-04 17:33
Lol, hij heeft wel gelijk. :P

Btw, vind Zelda bosses een beetje, simpel..

NEE : ik ga niet in de Zelda topic het er over hebben, voor je het weet heb je een spoiler gelezen. |:(

[ Voor 42% gewijzigd door Hidde op 02-05-2003 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hidde schreef op 02 May 2003 @ 23:31:
Lol, hij heeft wel gelijk. :P

Btw, vind Zelda bosses een beetje, simpel..

NEE : ik ga niet in de Zelda topic het er over hebben, voor je het weet heb je een spoiler gelezen. |:(
He bah wat een spoiler moest dat nou :( |:(

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-04 13:36

GZ

!!

Zo, hehe, daar ben ik dan ook weer eens. Na een zware niet-gamende Koninginnedag waar geen fuck aan retrozooi viel te halen moest ik er de volgende dag uit om 11:00 uur :+. Ik vraag aan mijn ma of er een zeker tentje in Dordrecht had gebeld. Nee dus. Precies op dat moment gaat de tel. "Gorsh, met de Gameshop, we hebben het bestelde Zelda pack". "Binnen een uur ben ik bij je Goofy"

De heenreis was vol obstakels, zo was de trap van de brug afgebroken. Ongetwijfeld het vuile werk van de evil Mayordorf van Dordrecht. Maar die kon mij er niet van weerhouden om Zelda te halen. Ik volgde de weg van de "Bridge of Dordrecht" regelrecht naar de Forestreet. Daar hebben ze een zaak die een Platinum GC verkoopt met drie spellen. Terwijl hij overal 199 Eurorupees kost, is hij hier 209 Eurorupees. Gelukkig had ik een Giant Wallet in digitaal formaat bij me, waar nog genoeg credits op staan. Tevens kreeg ik er een memory card bij t.w.v. 12 Eurorupees. (Sunflex 4 MB) (mijn 4de mem. card al, zit ik echt op te wachten)Daarmee heb ik dus maar betaald. Verder waaide het gisteren ook hard. Tevens zware regenbuien. Dus ik heb de veerpond maar teruggenomen. Daar had Mayordorf niet op gerekend. Die boot leek wel een beetje op die van dat ene spelletje dat pas uit is... Allen konden op deze boot ook fietsen mee :)

Gisteren een jaar geleden duwde ik voor het eerst mijn SW: Rogue Leader in mijn GC. Nu een jaar later pak ik mijn GC weer in. Je hebt me veel plezier gegeven jongen. We hebben samen Metroid overwonnen, vele SSBM momenten gehad en andere festijntjes. Maar ik ben verliefd geworden op een ander. Een gelimiteerde versie van jouzelf. Het spijt me. Maar ik zal niet rusten tot je een ander goed baasje heb gevonden die je ook af en toe een fijn nieuw spelletje zal geven.

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~amt/SIMG0004.jpg
Vaarwel mijn lieve eerstejaars GC :'(

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~amt/SIMG0005.jpg
Welkom, mijn nieuwe aanwinst Mogen onze jaren net zo goed zijn als die met je zwarte broer. :)

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~amt/SIMG0006.jpg
Kijk eens wat een mooi apparaatje. :9
daFubar schreef op 30 april 2003 @ 02:32:
HARRRRRRRRRR! GEEN CASH, GEEN ZELDA! HAAARRRRRRRRRRRR!!!!
nouja, gelukkig heb ik een nieuw meisje, dus dat verzacht de pijn :P

Golbe, Impressionz is op het parkeerterrein van de Louwert. Duurt van 13:00 tot 23:00.
Als het goed is zitten daar twee gasten in stoelen biertjes te drinken. Dat ben ik samen met een maat van me.
Ik ben in Dordrecht geweest afgelopen woensdag. Was erg knus :) Ken ik je nieuwe girl ?
Anoniem: 23844 schreef op 30 April 2003 @ 12:11:
[...]
Ik zal binnenkort ook mijn mening over Zelda gaan geven (korte review of zo.. zie wel ff) en ik ben ook lang niet positief over deze nieuwe Zelda. Je kan duidelijk zien dat deze Zelda gehaast is. Er zitten TEVEEL minpunten in maar dat leg ik straks wel uit.
Dus je vind MP beter dan deze Zelda.

Gotcha mofo ;)
Anoniem: 60967 schreef op 30 April 2003 @ 13:32:
tja verklaar me maar voor gek, maar ik heb liever een nieuwe pilotwings als een nieuwe zelda :)
Mafkees. ;) Ikzelf heb nog nooit een PilotWings game gespeeld ben ik bang. Het leek me gewoon niets. Zal deze eens gaan huren denk ik. :)
^MRT schreef op 30 April 2003 @ 19:52:
Heb dus vandaag ook al ergens zelda kunnen scoren :D

Het spel is echt zeker gaaf :D Ik heb tegenwoordig bij mijn cube een serieus teveel aan goede spellen :P Heb gewoon geen tijd om ze allemaal uit te spelen :)
Ik ken het probleem.
henkyyyyyyy schreef op 01 May 2003 @ 02:36:
Zo nu maar even stoppen , want ik moet ook nog ff slapen :D

Tsjonge hoe verder ik kom , hoe meer ik het Zelda gaat vinden , net als vroeger !!!
Vroegah ha je geen Win Wekah, alleen een Link to du Pas. ;) Maar je hebt wel gelijk. Dit spel heeft die onzichtbare hand die je nieuwsgierig maakt wat er in de volgende kamer zit.
RedruM schreef op 01 May 2003 @ 14:15:
Ok wat een super irritante eerste dungeon met zelda zeg.. ben je net zo ver, ziet zo'n kut guard je weer.. overnieuw :s
Ha, kan nog wat met jou woprden dan als je Metal Gear moet/wil gaan spelen.
Anoniem: 44947 schreef op 01 May 2003 @ 16:51:
... Toen kwam mijn man thuis en die nam onmiddellijk de controller over :P
...
Hoe oud ben jij als ik vragen mag? We hebben toch al 2 vrouwen in ons beloved topic (samen met MissXannie). Daar kunnen de XBoxers en PS2ers nog een puntje aan zuigen :P
Anoniem: 23844 schreef op 01 mei 2003 @ 18:57:
[...]
Me 2!

Tot die tijd zal ik waarschijnlijk geen nieuwe games meer kopen (allemaal middelmatige games voor de rest).

Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig op welke games iedereen aan 't wachten is. Na Zelda is er imo niet veel interessants.

...F-Zero is ook een vraagteken. Ben sowieso geen fan van 'realistische' racegames Geef mij maar gewoon fun-racers zoals Mario Kart :). Misschien dat iemand mij kan overtuigen wat F-Zero zo interessant maakt :).
Eeeh, ik weet niet of je een N64 hebt, maar huur dan dit spel eens. Dat gevoel als je met 1200+ kmph over die banne heen vliegt met een strakke 60 fps in gewoon geweldig. Stel je voor, jij bent Captain Falcon, de meanest manly bounty hunter in the galaxy (feminine bounty hunter is ....? ;) ), die gewoon even moet laten zien hoe stoer hij is. Weg met die knakker in de Golden Fox, die denkt dat alle vrouwen voor hem zijn. Weg met Pico in zijn Wild Goose, rood bloed is het echte ras. Weg met Samurai Goroh in zijn Fire Stingray, die denkt dat hij ook een premiejager is. Ik ben C. Falcon, de F-Zero grandmaster !!! Of down de ROM, maar speel hem dan zo dat het heel snel is en niet heel mooi. Dan komt hij het best naar voren.
Final Fantasy, betwijfel het of die dit jaar uitkomt (US that is).
Tja, Square kennende kan dat wel even duren. FF11 is ook al in Japan uit dacht ik, hier moet X-2 nog verschijnen.
Oh well, Hideo Kojima en Shigeru Miyamoto werken samen aan 1 spel, OMFG! Weten jullie wel wat dat betekent?
Jazeker, dat zijn de Twin Snakes. Dit wordt heel gaaf. Jammer dat i MGS van de PSX al 4568 keer heb uitgespeeld.
...Op zich niet zo erg kan ik eindelijk de gemiste toppers spelen zoals Resident Evil 0...
Zo denk ik er ook over ja. Moet zowiezo de RE reeks op mijn GC compleet hebben.
Anoniem: 55194 schreef op 01 May 2003 @ 23:11:
Ik heb zelda gehaald met korting natuurlijk *D (voor 50 eur0) . En ik heb het een half uur gespeeld maar niet gesaved....dus nu ga ik wat vaker saven :+ . Ik kom net thuis dus nu ga ik verder spelen en morgen weer werken :( .

Maar ik vind het echt een prachtige spel en zal zeker genieten van dit spel. Je kruipt gewoon in de huid van link en dat heb je maar met een enkele spellen zoals deze topper :D.
Dus nu staat je XBox stof te happen ;)
Anoniem: 60967 schreef op 02 May 2003 @ 19:32:

Anoniem: 5577 schreef op 02 May 2003 @ 20:08:
[...]

Ik kreeg het vanavond door.Ik was even nieuwsgierig wat er zonder zeil gebeurde en toen kwam ik erachter. Tevens is de SNES StarFox stukken beter, veel moeilijker, dus beter :P

Verder is Zelda echt tot nu toe top vind ik. Echt waar. Ik had er minder van verwacht. Dus het valt allezins erg mee. Graphics bevallen me erg goed, maar ik vond Cel niet erg. Muziek is erg tof gedaan. Grandioos tot nu toe :)
Anoniem: 81784 schreef op 03 May 2003 @ 00:35:
FF een vraagje over het saven met de memcard.
Ik heb nu een aantal spelen, en bij Zelda Ocarina kan je volgens mij een keer saven waarbij de vorige wordt overschreven. Is het mogelijk om meerdere saves (meerdere banken?) te doen of moet je de vorige offeren? lijkt me soms een beetje risicovol aangezien je misschien op een verkeerd moment saved en je dan met de gebakken peren zit, of zie ik dat verkeerd.
Gaarne enige verlichting :*)
Lijkt mij het meest logische dat er een tweede save op je mem. card wordt aangemakkt. Zo werkt dat tenminste wel met bijv. RE. Anders test je toch even. Zo ver kun je nog niet zijn denk ik.

[ Voor 6% gewijzigd door GZ op 03-05-2003 00:41 ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81784

Ik heb nu een aantal spelen, en bij Zelda Ocarina kan je volgens mij een keer saven waarbij de vorige wordt overschreven. Is het mogelijk om meerdere saves (meerdere banken?) te doen of moet je de vorige offeren? lijkt me soms een beetje risicovol aangezien je misschien op een verkeerd moment saved en je dan met de gebakken peren zit, of zie ik dat verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Je kan volgens mij bij Zelda verschillende savegames hebben. Dit moet je wel in de game zelf regelen denk ik... Maar er kan op een memcard meestal maar 1 bestand van 1 game staan, uitonzderingen zoals bij RE daargelaten.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Niet online
Anoniem: 81784 schreef op 03 May 2003 @ 00:35:
Als je aan het spelen bent van memory card wisselen? (Niet doen tijdens het saven uiteraard ;))
Of kopieer het van de ene naar de andere memory card?
'k Weet niet of het werkt maar dit leek me vrij logisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Anoniem: 81784 schreef op 03 mei 2003 @ 00:35:
Ja, als je 2 save kaartjes hebt moet je je Cube opstarten zonder spel erin en dan naar het Memory card menu gaan, de rest wijzt zichzelf. Vandaar kan je een save-game kopieren naar de volgende kaart ^_^

Of doe ik nu heel moeilijk?

Even iets anders, toen ik vanmiddag aangevallen werd door een stel Space Pirates bij MP zag ik ogen knipperen en heel even een deel mond. Ik schrok er ontiegelijk van, maar het was dus een reflectie van Samus zelf in het vizier, wat erg mooi was _o_ (Dit kwam waarschijnlijk omdat het licht veranderde toen ik een zo'n vliegend kutschepsel liet neerstorten O-) :+)

[ Voor 20% gewijzigd door Switch op 03-05-2003 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-10-2024

admiral866

The King Personality Disorder

Switch schreef op 03 May 2003 @ 00:57:
[...]

Even iets anders, toen ik vanmiddag aangevallen werd door een stel Space Pirates bij MP zag ik ogen knipperen en heel even een deel mond. Ik schrok er ontiegelijk van, maar het was dus een reflectie van Samus zelf in het vizier, wat erg mooi was _o_ (Dit kwam waarschijnlijk omdat het licht veranderde toen ik een zo'n vliegend kutschepsel liet neerstorten O-) :+)
Dat heb je ook soms als je tegen de muur schiet. Eerste keer heb je een aardig schrikeffect idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Switch schreef op 03 May 2003 @ 00:57:
[...]

Ja, als je 2 save kaartjes hebt moet je je Cube opstarten zonder spel erin en dan naar het Memory card menu gaan, de rest wijzt zichzelf. Vandaar kan je een save-game kopieren naar de volgende kaart ^_^

Of doe ik nu heel moeilijk?

Ha, ja geniaal effect vind ik dat! Van die hele kleine details, toen ik 't voor de eerste keer zag (gebeurt meestal in intense battles) schrok ik me ook de tering: what the f...???!! Je kunt 't ook zien soms als je snel vurend tegen de grond of tegen de muur schiet. Samus' pak wordt ook steeds mooier (hoe meer goodies je hebt). Topspel. Ik zou bijna Zelda weer uit m'n cube halen om MP nog 'n keer te gaan uitspelen. :) (hehe, bijna zeg ik...)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gefeliciteerd jongens :)
Nog vele jaren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

d3 wrote:
- All Ridley's attacks *CAN* be avoided
Nou ik heb gister nog ff mn save opgezocht. Ik zal het gewoon wel niet kunnen denk ik :)
allebei geen trek in ikaruga ? .. ik koop hem denk toch, want het is gewoon een heel cool spel (vlieg heeft hem op gc, en is er dik tevree mee), maar dan spelen we dat wel op de volgende cubepartey
Tis echt een spel voor de cube bikkels, zie een glorieuze toekomst van dit spel bij lamsh, ds en d3 :p
Ik maak wel vooruitgang. Ben van een c rating in het eerste veld naar een c++ rating (wil vandaag de 1 miljoengrens nog breken) Je bent alleen wel helemaal van de wereld na 2 uur ikaruga.(je voelt je gewoon een beetje maf, door het volle concentratievermogen wat je echt continue nodig hebt) Wat een test voor je oog hand coordinatie, sjees.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 60967 op 03-05-2003 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yaaaayyy cubepje vandaag 1 jaar in huis :P
Gefeliciteerd iedereen met 1 jaar cube gaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik heb dan vandaag mijn Cube 366 dagenin huis. Ik mocht me op 2 Mei 2002 nl. al de trotse eigenaar noemen van een Nintendo Spelkubus!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:13

Phydomir

Dennis

jeu... zelda vipbonus puntjes :)

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Paar details over de game: The Italian Job.
Some more details on this upcoming game!
This game is set to be shown at E3 by Eidos and is based on the upcoming movie by the same name. The game is a action racer in which you have to pull of the ultimate heist.

Based on the Summer 2003 movie.

Drive at breakneck speeds in outrageously over-the-top environments based on movie locations including a subway station, storm drain, dam, golf course and more.

Tear through the streets of L.A. driving 10 vehicles ranging from the slick new Mini Coopers and muscle cars to an armored truck and cable van.

Cutting-edge graphics engine running at a constant 60 fps with highly detailed textures and spectacular graphical effects.

Exhilarating car handling and realistic damage model including body deformation and component removal.

Bonus features including movie footage, interviews with the movie cast and crew, game concept art, developer diary, and create a level.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

vraagje

ik had me zwarte GC geregistreerd, en onlangs verkocht
nu kan ik me nieuwe platium gamecube niet registeren..hoe komt dat ?
zelda btw wel geregistreerd.

?

btw, ziet er erg cool uit die platium GC / en zelda ook :X :D

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42873

tsja, das vrij logisch he, das gewoon uit voorzorg.
Je moet is zoeken of je je account kan delete, en dan alles opnieuw reggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Anoniem: 42873 schreef op 03 May 2003 @ 11:35:
tsja, das vrij logisch he, das gewoon uit voorzorg.
Je moet is zoeken of je je account kan delete, en dan alles opnieuw reggen
dus als je thuis 2GC koopt (bijv. voor de komen LAN optie) dan zou je er maar 1tje kunnen registereren ?

make no sence toch ?

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarTAC
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05-2022
Yohann!s schreef op 03 May 2003 @ 11:44:
[...]

dus als je thuis 2GC koopt (bijv. voor de komen LAN optie) dan zou je er maar 1tje kunnen registereren ?

make no sence toch ?
Misschien kan je die Platinum GC's gewoon nog niet reggen. Ik geloof dat je Zelda een paar dagen geleden ook nog niet kon reggen...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-04 10:02
iedereen heeft het over de cube opstarten zonder spel erin... maar ben ik dan de enige die op a drukt tijdens het opstarten?
meestal als ik mijn cube opstart dan laat ik het logo ook 1 rondje draaien... doelloos maar wel leuk.

Golbe: ik denk niet dat je haar kent. Ze woont in stadspolders. Het is gvd zelfs 20 minuten met de fucking auto!!! maarja, al moest ik 2 uur fietsen :) ik doe alles voor die taco flavoured kisses :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tsja, het zou dan wel heel makkelijk voor bijv. verkopers om gigantisch veel punten te krijgen. Uiteindelijk hebben 99.9% van de GC bezitters er maar 1, dus doen ze gewoon het veiligste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

je mag gewoon alles maar 1x registreren :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vrij lullig, als ie nou stuk gaat, ofzo... Dan ben je wel geld kwijt aan een nieuwe en krijg je geen stars. En tja nu kun je er niet zoveel mee maar je had eerst ook nog die wavebird actie, gratis controller van 50 euro had mij toch wel relaxt geleken... Helaas zijn die op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Laatst online: 20-01 14:20
Anoniem: 34169 schreef op 03 May 2003 @ 12:07:
Vrij lullig, als ie nou stuk gaat, ofzo... Dan ben je wel geld kwijt aan een nieuwe en krijg je geen stars. En tja nu kun je er niet zoveel mee maar je had eerst ook nog die wavebird actie, gratis controller van 50 euro had mij toch wel relaxt geleken... Helaas zijn die op :(
Hoeveel stars had je ook al weer nodig om zo'n wavebird te krijgen? Ik zit nu op 4020 stars, maar 't enigste interessante in de sterrencatalogus is een gba voor 6000 punten.. Maar dat is natuurlijk nog de oude versie ook.. en voordat ik 6000 punten heb zijn die gba's ook al op..

[ Voor 6% gewijzigd door blakez op 03-05-2003 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Die punten zijn gewoon een marketings-stunt, want als je 6000 punten spaart heb je waaschijnlijk toch echt al meer dan 500 euro uitgegeven aan spellen en accessoires, en een GBA kost 129 Euro ofzo.

Tenzij d'r echt iets leuks in de catologus staat (Zoals een echtep oster, en niet een *.PDF die je zelf moet uitprintten :r) ga ik pas echt punten staren. Iets exclusiefs dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb GBA Link to the Past 2x VIP sterren gekregen. Iemand geinteresseerd? Ik weet dat dit het cube forum is maar het GBA forum is nogal rustig nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Laatst online: 13-04 10:46
Ik zou ze wel willen, heb er nog niet zoveel..

p.smid@chello.nl als ik ze mag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Anoniem: 51765 schreef op 03 May 2003 @ 12:46:
Ik heb GBA Link to the Past 2x VIP sterren gekregen. Iemand geinteresseerd? Ik weet dat dit het cube forum is maar het GBA forum is nogal rustig nu :)
Ja, als je Redrum niet mag, ben ik ook wel geinteresseerd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
daFubar schreef op 03 May 2003 @ 11:53:
iedereen heeft het over de cube opstarten zonder spel erin... maar ben ik dan de enige die op a drukt tijdens het opstarten?
meestal als ik mijn cube opstart dan laat ik het logo ook 1 rondje draaien... doelloos maar wel leuk.

Golbe: ik denk niet dat je haar kent. Ze woont in stadspolders. Het is gvd zelfs 20 minuten met de fucking auto!!! maarja, al moest ik 2 uur fietsen :) ik doe alles voor die taco flavoured kisses :*
Z indrukken is veel leuker. 8)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Vanitas schreef op 03 May 2003 @ 12:56:
[...]

Z indrukken is veel leuker. 8)
lol idd dat geluidje. :P

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

muhaha, chanse dat da het standaard geluid niet is, dan zou het hopeloos worden te zeggen dan Nintendo niet kiddie is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42873 schreef op 03 May 2003 @ 13:11:
muhaha, chanse dat da het standaard geluid niet is, dan zou het hopeloos worden te zeggen dan Nintendo niet kiddie is :+
Het was juist een reactie van Nintendo op al dat kiddie gezeik altijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:13

Phydomir

Dennis

hmmz,

zit vast met Zelda :|

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lol, hebbet net gevonden, het gaat gewoon niet bij wave beam, maar bij ander wel.
euhm, nu nog iets on-topic zeggen...
w000t, nieuwe screens van nieuwe game, nl.
Beyond good and evil:
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/bge_050203_gcn_07.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/bge_050203_gcn_06.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/bge_050203_gcn_05.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/bge_050203_gcn_04.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/bge_050203_gcn_03.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/bge_050203_gcn_02.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/bge_050203_gcn_01.jpg

[ Voor 90% gewijzigd door Anoniem: 42873 op 03-05-2003 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je moet wel 5 missiles hebben. En dan werkt het als het goed is gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Ben vanaf vandaag de trotse bezitter van een platinum Cube :*) Damn, wat is dit ding geweldig. Heb ook een X-Box, maar Zelda is echt geweldig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Ik heb nog een Metroid prime VIP code.

Ik had er een tijdje geleden toen ik metroid nog niet had, een gekregen hier.
Maar nu heb ik Metroid Prime zelf gekocht, dus nu heb ik er een over :)

wie wil

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gimme gimme gimme plez, ik heb Metroid 2dehands gekocht, dus heb geen vip van metroid
jasperdermul@hotmail.com

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 42873 op 03-05-2003 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Laatst online: 20-01 14:20
* blakez moet eerlijk toegeven dat hij op het moment meer verslaafd is aan Ocarina of Time dan aan The Wind Waker.. :)

De sfeer in Ocarina of Time vind ik echt fantastisch! Ik heb net een paar songs geleerd op m'n ocarina en ik loop ze echt gewoon constant te fluiten.. :) Niet dat ik The Wind Waker een slecht spel vind hoor.. in tegendeel zelfs.. Die is ook briljant! Maar op het moment vind ik Ocarina of Time toch net ietsje pietsje beter.. :P

[ Voor 16% gewijzigd door blakez op 03-05-2003 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

blakez schreef op 03 mei 2003 @ 14:05:
* blakez moet eerlijk toegeven dat hij op het moment meer verslaafd is aan Ocarina of Time dan aan The Wind Waker.. :)

De sfeer in Ocarina of Time vind ik echt fantastisch! Ik heb net een paar songs geleerd op m'n ocarina en ik loop ze echt gewoon constant te fluiten.. :) Niet dat ik The Wind Waker een slecht spel vind hoor.. in tegendeel zelfs.. Die is ook briljant! Maar op het moment vind ik Ocarina of Time toch net ietsje pietsje beter.. :P
Verander dan die most wanted titel ook maar >:)

edit:
Schiet es op jongens, post wat meer ik zit hier maar te wachten met m'n topicstart van deel 29 :P

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 03-05-2003 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

blakez schreef op 03 May 2003 @ 14:05:

Me2,
Ik krijg tww pas na mijn examen(uitreiking :( ) maar de bonus disc mocht ik wel alvast hebben (na wat gezeur >:) :7 ). dus ik zit nu de hele tijd The Master Quest te spelen, echt fun man. en k wist al die liedjes bijna nog.
het spel lijkt wel makkelijker geworden :?

Maarja, ik was ook pas 10/11 toen ik OOT uitspeelde ( :X ) en dan is alles nog wat moeilijker ;)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15831

Waar is die Zelda Cube het goedkoopst? De Pricewatch is volgens mij niet geheel up-to-date. Krijg je daar ook Ocarina of Time bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloodKnight
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:43
TheEvilCuber schreef op 03 mei 2003 @ 13:55:
Ik heb nog een Metroid prime VIP code.

Ik had er een tijdje geleden toen ik metroid nog niet had, een gekregen hier.
Maar nu heb ik Metroid Prime zelf gekocht, dus nu heb ik er een over :)

wie wil
Van wie...? :o

Omae wa mō shindeiru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

van jouw :Y)
O+ ;)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Dus je wilt zeggen dat je Metroid Prime nog niet gekocht had? Er ontbreekt een deel van je Gamecube, een Gamecube zonder MP is heilschennis ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Switch schreef op 03 May 2003 @ 14:26:
Dus je wilt zeggen dat je Metroid Prime nog niet gekocht had? Er ontbreekt een deel van je Gamecube, een Gamecube zonder MP is heilschennis ;).
er zijn ook mensen die zoiets als school hebben en dus geen tijd om te werken ;)
maar nu heb ik de laatste tijd soms gewoon ineens ( :D _/-\o_ ) 50/60 euro , en
toen heb ik meteen Metroid Prime gekocht :) :P

en ik moet zeggen, het is echt een heilig spel man.. zoo goed, ik zie soms alleen wel slordige grafische foutjes, maar dat mag een heilig spel af en toe wel hebben. dat had OOT vroeger ook ;)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61283

Ik mag niet op de cube!
IK WIL ZELDA SPELEN!
Maar de cube is ook voor een deel van me bro'tje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

OMG!!! vandaag hoorde ik zoals gewoonlijk de brievenbus beneden rammelen, op mijn dooie akkertje gaan kijken.... pakketje uit Hong Kong!!
Ik meteen *schrik*....SARS.... maar ook meteen *Joy* want Winning Eleven!!

En het is allemaal waar, dit is het beste wat voetbal games op dit moment heeft voorgebracht.... heb via gamesfaq een summiere vertaling gedowned.
Nu de vraag, heeft iemand een uitgebreidere vertaling want ik heb al wat menu's doorgespit, weet hoe te trainen (altijd handig).... maar wil wel meer weten eigenlijk.

...ga maar weer snel een partijtje spelen, dit is zo koel, het roelt big time.
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:35

Jumpiefox

Hoi ?

pff ik heb mijn cube nog steeds niet mogen ontvangen :'(. hoop dat ik um maandag dan wel krijg.....pff hoop dat ik hem ooit nog krijg :(

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Alpha-xp schreef op 03 May 2003 @ 14:44:
pff ik heb mijn cube nog steeds niet mogen ontvangen :'(. hoop dat ik um maandag dan wel krijg.....pff hoop dat ik hem ooit nog krijg :(
Das wel kut, waar had je die besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:35

Jumpiefox

Hoi ?

bij de bart smit :/. ach ja als ik um maar krijg voordat de vakantie voorbij is ^__^

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Alpha-xp schreef op 03 May 2003 @ 14:56:
bij de bart smit :/. ach ja als ik um maar krijg voordat de vakantie voorbij is ^__^
Ik hoop het voor je :/

maja, bart smit hé, wie kootp daar nou een games/console :X

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Alpha-xp schreef op 03 May 2003 @ 14:56:
Tot wanneer heb je dan vakantie, ik moet dinsdag weer naar school... ;(
Anoniem: 15831 schreef op 03 May 2003 @ 14:11:
Waar is die Zelda Cube het goedkoopst? De Pricewatch is volgens mij niet geheel up-to-date. Krijg je daar ook Ocarina of Time bij?
Gewoon naar de Intertoys, Bart Smit of FRS. Hij is overal nog 200 euro.

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 03-05-2003 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarTAC
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05-2022
TheEvilCuber schreef op 03 May 2003 @ 15:04:
[...]

Ik hoop het voor je :/

maja, bart smit hé, wie kootp daar nou een games/console :X
Ik heb net ook Zelda bij Bart Smit gehaald. Ik bedoel online zou ik er ook niet kopen. Maar hier in het dorp hebben ze goede service, en de prijzen zijn gewoon 'normaal', dus waarom niet?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Anoniem: 34169 schreef op 03 May 2003 @ 15:04:
[...]
Tot wanneer heb je dan vakantie, ik moet dinsdag weer naar school... ;(

[...]
Gewoon naar de Intertoys, Bart Smit of FRS. Hij is overal nog 200 euro.
Bij ons is ie overal behalve bij de (_/-\o_) FRS 220/230
ook bij de intertois kost ie hier 220 :(

ik moet donderdag weer naar school :(

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:28
Anoniem: 81784 schreef op 03 May 2003 @ 14:43:
OMG!!! vandaag hoorde ik zoals gewoonlijk de brievenbus beneden rammelen, op mijn dooie akkertje gaan kijken.... pakketje uit Hong Kong!!

En het is allemaal waar, dit is het beste wat voetbal games op dit moment heeft voorgebracht.... heb via gamesfaq een summiere vertaling gedowned.
Nu de vraag, heeft iemand een uitgebreidere vertaling want ik heb al wat menu's doorgespit, weet hoe te trainen (altijd handig).... maar wil wel meer weten eigenlijk.

8)7
heb je ook al zo'n savegame geprobeert? met engelse namen enzo?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-04 10:02
Phusebox schreef op 03 May 2003 @ 15:20:
[...]

niet iedereen heeft natuurlijk zo'n geweldige USB memcard als wij he phuse! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TheEvilCuber schreef op 03 mei 2003 @ 15:11:
[...]

Bij ons is ie overal behalve bij de (_/-\o_) FRS 220/230
ook bij de intertois kost ie hier 220 :(

ik moet donderdag weer naar school :(
Afzetters... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn grote vriend deddiekoel gaat dat voor me regelen. Ik ben benieuwd hoe dat werkt.
Langzaam maar zeker kom ik steeds verder in het begrijpen van de menu's/
Heb al een replay kunnen saven.

Oja ik las dat als je een japanse save doet op een europese memcard dat het dan de card zou wissen, dat is dus niet zo.
Metroid prime, Zelda staan er nog steeds op. Ik las die opmerking op een ander forum maar het is dus bogus.
Freeloader werkt ook perfect.
Heb nu 2 dagen de cube en mijn dagen van sceptische terughoudendheid tov de cube zijn inmiddels verdwenen (Deddie heeft mij moeten verleiden, 50 euro werkt dan wel).

Ik ga verder met voetballen.... *nistelrol...gol-gol-gol*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81784 schreef op 03 mei 2003 @ 15:31:
[...]

Mijn grote vriend deddiekoel gaat dat voor me regelen. Ik ben benieuwd hoe dat werkt.
Langzaam maar zeker kom ik steeds verder in het begrijpen van de menu's/
Heb al een replay kunnen saven.

Oja ik las dat als je een japanse save doet op een europese memcard dat het dan de card zou wissen, dat is dus niet zo.
Metroid prime, Zelda staan er nog steeds op. Ik las die opmerking op een ander forum maar het is dus bogus.
Freeloader werkt ook perfect.
Heb nu 2 dagen de cube en mijn dagen van sceptische terughoudendheid tov de cube zijn inmiddels verdwenen (Deddie heeft mij moeten verleiden, 50 euro werkt dan wel).

Ik ga verder met voetballen.... *nistelrol...gol-gol-gol*
Je hebt wat!? EEN JAP GAME OP EEN EU MEM CARD GESAVED!!!?!?!!1
Hoe kan het dan echt dat niet al je saves zijn gewist? Doen ze het nog wel? Datel zegt dat het niet kan, Nintendo zegt het, iedereen zegt het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

waar is het nieuwe topic?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

nog nergens :P

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 523

Ik heb al een advertentie bij vraag & aanbod gezet, maar ik wou hier nog even vragen of iemand misschien z'n 50 euro kortingsbon voor een leuk bedrag van de hand wil doen, kan ik ook zelda+cube kopen :) i want it baaad :P mail mij: seismicdesign@hotmail.com

als dit wordt gezien als spam of het mag niet, mijn excuses

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 523 op 03-05-2003 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81784 schreef op 03 mei 2003 @ 14:43:

8)7
En zo wordt ondanks alle maatregelen van de Chinese regering SARS via tweakend Nederland toch nog over de wereld verspreid. Kan je iig nog Winning Eleven spelen voordat we allemaal dood zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JanMaster de deadline zit er bijna op ik hoop dat je nieuwe topic bijna klaar is anders zitten we zonder een deel 29 :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Anoniem: 51765 schreef op 03 May 2003 @ 15:55:
[...]

En zo wordt ondanks alle maatregelen van de Chinese regering SARS via tweakend Nederland toch nog over de wereld verspreid. Kan je iig nog Winning Eleven spelen voordat we allemaal dood zijn :)
lol :D

maarja ALS sars hier is weten we door wie, dan gaat de GOT knopploeg weer op pad (of niet >SARS ;))

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

/me EN WE GAAN HIER VERDER: Het Grote GameCube Topic deel 29 *

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 03-05-2003 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

....er is wel al het grote ps2 topic...met al 800 postings....zal vast wel allemaal vragen zijn van "hoi ik heb een krantenwijk en nu wil ik alle ps2-spelletjes downen, hoe gaat dat?"

:X

(als laatste topic mag dit best denk ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

1001

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Laatst online: 14:33
Switch schreef op 03 May 2003 @ 14:26:
Erm ik heb MP verkocht omdat ik er niet zo veel aan vond :)
Daarentegen ben ik wel helemaal verkocht aan Zelda:WW dus het is maar gewoon wat je smaak is dunkt mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26487

zullen we verder gaan in deel 29....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

jah doe maar ;)