Het Grote Gamecube Topic Deel 28 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.890 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HIValicious schreef op 30 April 2003 @ 23:20:
Neej het had er ook niet anders uit kunnen zien maar ...

MP is het spel waar ik een NGC voor gekocht heb en voor wilde hebben...
maar damn ik ben ook hooked aan TWW maar ik dwing me zelf om rustig aan te doen. :)

En ik ben 13 mei jarig en van dat geld voor me verjaardag koop ik nog een spel
(Ikaruga/Enter The Matrix/BurnOut 2)

BTW: Bij die bonusdisc van TWW zatten toch ook een aantal demos of niet?
Ik zie alleen filmpjes ...
Ik zie alleen OOT/MQ :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:23

Jumpiefox

Hoi ?

weet iemand waar je een mem-card kan kopen van 1019 block in ned? bij liksang kan je ze bestellen voor 23euro ofzo maar daar komen ook nog shiping kosten en douane? kosten bij.

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alpha-xp schreef op 30 april 2003 @ 23:34:
weet iemand waar je een mem-card kan kopen van 1019 block in ned? bij liksang kan je ze bestellen voor 23euro ofzo maar daar komen ook nog shiping kosten en douane? kosten bij.
Ik heb er 1, gewoon hier in NL gekocht, het welbekende shopje in A'veen boven de blokker :) Ik weet niet waar je woont maar in A'dam vind je vast meer dan 1 shop die dat ding verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 April 2003 @ 22:57:
[...]
Niet echt spoilers iedereen die een half uur gespeeld heeft die weet wat erin staat al. Het is alleen omdat hier zo hysterisch gereageerd wordt op spoilers dat ik het erbij zette. Trouwens bedankt voor het spoileren dat ik ernaast zat |:(
Ik heb een leuke gedachtegang en wat doet meneertje? Eerst me botweg zeggen dat het in het spoilertopic moet (sorry maar is de intro vertellen nu ook al spoileren?), en dan vervolgens zelf iets neerzetten, zonder dat je er spoiler bovenzet ofzow, waar je normaal pas na een X uur spelen achter komt |:( |:(

edit:
TWW is 12 blocks, OOT en MQ samen is 15 blocks.
Ja, en ik heb het spel nog niet een half uur gespeeld, het is officieel nog niet eens uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 april 2003 @ 23:41:
[...]

Ja, en ik heb het spel nog niet een half uur gespeeld, het is officieel nog niet eens uit...
Dat zeg ik, daarom zet ik er ook groot en met koeieletters spoilers voor. Als je dat niet eens kan vinden dan kun je het in Zelda ook wel vergeten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Laatst online: 16:23

Jumpiefox

Hoi ?

Verwijderd schreef op 30 April 2003 @ 23:36:
[...]
Ik heb er 1, gewoon hier in NL gekocht, het welbekende shopje in A'veen boven de blokker :) Ik weet niet waar je woont maar in A'dam vind je vast meer dan 1 shop die dat ding verkoopt.
oo, woon in A'dam ^^ ken je toevallig een winkel in a'dam die ze verkoopt en eventueel ook de prijs :)
========================
heb net men gamequest ff opengeslagen en toen las ik iets over P.N.03 kent iemand dat? zag er best wel cool uit.
je schiet als het ware met energy bolts maar niet uit een gun ofzo? je wekt die energy op met coole "ballet" moves.

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:49
Heeft iemand trouwens al die bonus disc in z'n cube gestopt :?

En veel verschil tussen die 2 bonus spellen is er ook niet, verder staan er ook zeker wel dope filmpjes op, over zelda, mp, f-zero en noem maar op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou ik vind masterquest al op de begin een stuk moeilijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 April 2003 @ 23:51:
[...]
Dat zeg ik, daarom zet ik er ook groot en met koeieletters spoilers voor. Als je dat niet eens kan vinden dan kun je het in Zelda ook wel vergeten :/
Ik zeg ook niet dat het niet mag, ik zeg alleen dat het in het spoiler topic mag.

Bovendien kan ik aan grote koeieletters die "spoiler" zeggen niet zien waar de spoiler over gaat, dus of ik het veilig kan lezen als ik het spel een half uur gedaan zou hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-08 01:50

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Yohann!s schreef op 29 april 2003 @ 18:17:
Yohann!s heeft gisteravond zijn zwarte GC + controller voor 105 euro verkocht :X

alleen nu lees ik overal dat Zelda (zelda-pakket) er al is.. en nu zijn de winkels dicht...
...morgen ook... dus kan pas op z'n vroegst, donderdag NA me werk erom....

ow sjit.. als de Zelda-pakkets er dan nog maar zijn.. anders zit ik zonder gamecube :/ sjit !!

hoopt snel dat het donderdag is, en er nog eentje over blijft.. weet iemand waar ik het zelda-pakket anders nog kan reserveren ? of zorgen dat ze er eentje vasthouden ?
Als het echt problematisch word hoor ik het wel :*)
TAG_Speedy schreef op 29 April 2003 @ 21:07:
Burnout 2 kijk ik eigenlijk meer naar uit dan naar Zelda :X Denk ook dat daar mijn 60 euro heen gaat (zeker nu ik de bonusdisk ga missen daar ik pas de 10e loon krijg en die lelijke PU print in de hoes ...) Heb deel 1 in een ruk uitgespeeld, top game! (en je kan em nu voor 20 euro bij de FRS oppikken, zeker doen als je van arcade racers houdt). EU release was halverwege volgende maand toch?
Verwijderd schreef op 29 April 2003 @ 21:23:
reken maar dat over een maandje er geen versies meer met bonus disc in de winkel te vinden zijn , het gaat zo hard met zelda dat ik daar wel zeker van ben , en dan ben je blij dat je hem nu gekocht hebt.
Tenzij er een tweaker is die een gameshop heeft 8) :Y) ;) >:) :> :o _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:02
Zo nu maar even stoppen , want ik moet ook nog ff slapen :D

Tsjonge hoe verder ik kom , hoe meer ik het Zelda gaat vinden , net als vroeger !!!

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 10:14
Heeft iemand weleens gezien wat die amerikanen allemaal voor aanbiedingen hebben.

Bijv. Een GC + Resident Evil Zero voor $149 (en de $ staat bijna gelijk aan Euro)
bij Gamestop

Een van de bizarste is de Nintendo Mega Metroid Pack
wat bestaat uit :
-GC
-GBA
-Metroid Prime(gc)
-Metroid Fusion(gba)
-gba gc link kabel

voor slechts $299!!!! ...nieuw

We worden hier echt 'genaaid' (om het even plat te zeggen) bij het leven hier in Europa. En vooral in Nederland. |:(

Ik stel voor om een Unie te beginnen tegen deze oneerlijke situatie. :X

Zo nu gaat deze nachtbraker slape.

[ Voor 5% gewijzigd door Slurpie Blauw op 01-05-2003 04:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whoei, tis donderdag :+
/me 0x90 is blij en springt wat rond

ik ga zo me platinum pack halen, d'0h!

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2003 06:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik ga zo Zelda halen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:12

Phydomir

Dennis

Ik ga zo de heledag werken :X

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik werk bij de bart smit. Ben benieuwd hoeveel zeldas er vandaag zijn binnen gekomen :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:04

NoTimeRemains

I know

Verwijderd schreef op 30 April 2003 @ 23:31:
[...]
Ik zie alleen OOT/MQ :?
je moet volgens mij op de Z-trigger duwen...

maar dan nog waar kan ik die demos vinden? :?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er staan geen demo's op alleen filmpjes van oa mp,zelda,f-zero etc... geen speelbare demo's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:33
zit er geen memory card bij die platinum pack?
hmm elcheapo..

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Verwijderd schreef op 01 mei 2003 @ 08:43:
er staan geen demo's op alleen filmpjes van oa mp,zelda,f-zero etc... geen speelbare demo's
ik d8 dat die er we l op zouden zitten?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Pilotwings to Gamecube?
dat zou vet zijn

Starfox Armada @ E3
eindelijk beelden van deze hopelijk vette game

[ Voor 92% gewijzigd door Phusebox op 01-05-2003 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-03-2021
Hilfe.. mijn MP af te ronden... ik ben bij de impact crater. Maar het lukt niet meer. (ga nu ff verder typen in het zwart, dus voor de mensen die nog niet zo ver zijn. lees het niet. Voor de mensen die MP al hebben uitgespeeld, HELP MIJ!)
Possible MP spoilers detected, lees dit niet als je nog met Metroid Prime bezig ben!!

Het gaat dus om Meta Ridley. Hij is net te sterk. Ik ga soms net dood als hij nog maar een flinterdun streepje heeft. Ik zal ff posten wat mijn stats zijn, dat is misschien wat makkelijker om te helpen, 11 energie tanks en 190 raketten. Mijn strategie (die ik ook al uit een walkthrough heb) is om ridley uit de eerst met de powerbeam combo uit de lucht te schieten, (soms lijkt dat heel snel te gaan dan ben ik nog vrij gezond) maar meestal ben ik dan toch al aan mijn 3/4de energie tank bezig. Dan heb ik er nog een stuk of 6/7 over.

Na dat hij geland is schakelijk ik over op de plasma beam en ga hem er continu mee bestoken. Soms licht hij even op dus het heeft wel effect. Als hij zich af en toe opricht, charge ik mijn Plasmabeam die ik dan afvuur. Ik heb alleen het gevoel dat ik dan af en toe mis, dat ik net te laat ben. Hij licht namelijk dan niet op, terwijl als ik hem goed raak, dan krimpt hij ineen van de pijn >:)

Maar als hij er dan bijna aan is gaat hij erg veel springen, das nog wel te doen, maar na het springen probeert hij je te rammen, en das minder. Want dat doet hij zovaak dat ik dus echt de pineut ben. 2 keer een ram of zo en je bent een energie tank kwijt en het gaat dus hard. Ik probeer maar wat rond te rollen langst de rand, als hij staat te springen en te rammen. Bij dat springen lukt dat wel bij maar bij dat rammen heeft hij me als nog te pakken. :'(

Wat moet ik doen om ridley te verslaan, want Zelda komt vandaag als het goed is met de post en ik wil graag MP rondspelen. Ik vind MP erg leuk, maar ik heb nu ongeveer 10 keer tegenover Ridley gestaan en 10 keer heb ik in het stof gebeten. Dat is niet goed voor mijn speelplezier. Dus help mij, moet ik die andere energie containers nog gaan halen? daar heb ik eigenlijk geen zin in. Dan zou ik door heel de wereld weer moeten gaan backtracken. Ik heb namelijk wel een lijst met allen locaties van de Energietanks, maar ik weet niet welke ik wel en niet heb.

En er zijn mensen die het zonder extra energie tanks kunnen rondspelen, dus moet ik het ook met 11 energietanks kunnen. Dus alsjeblief help mij ;( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door ^MRT - Thursday 01 May 2003 00:27

Heeft iemand trouwens al die bonus disc in z'n cube gestopt

En veel verschil tussen die 2 bonus spellen is er ook niet, verder staan er ook zeker wel dope filmpjes op, over zelda, mp, f-zero en noem maar op
Ik ben nu bezig met die master quest en ik kan echt iedereen aanraden om die te gaan spelen. Tuurlijk moet je wel even door de technische tijdsgrens heen van 5 jaar. Maar buitenom dat is het echt een tof spel. De dungeons zijn echt stukken moeilijker als het origineel.

Phuse dat was gister al 2x gepost, een keer door mij en toen nog een keer door schnumi :)

Sorry voor de spoilers lamsh

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2003 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op 01 May 2003 @ 09:27:
[...]
Ik ben nu bezig met die master quest en ik kan echt iedereen aanraden om die te gaan spelen. Tuurlijk moet je wel even door de technische tijdsgrens heen van 5 jaar. Maar buitenom dat is het echt een tof spel. De dungeons zijn echt stukken moeilijker als het origineel.

Phuse dat was gister al 2x gepost, een keer door mij en toen nog een keer door schnumi :)
ow oeps... sorry... heb ik niet gezien 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Konami has announced that the official title for the GameCube Metal Gear game is Metal Gear Solid: The Twin Snakes and that it's currently in development at Silicon Knights, the development team behind Eternal Darkness. The game will feature revamped graphics, but it will contain the original Metal Gear Solid storyline. Metal Gear Solid: Twin Snakes is being developed under the supervision of Hideo Kojima and Shigeru Miyamoto.

“I am tremendously excited to introduce a unique Metal Gear Solid experience to a new audience of gamers as well as collaborate with my mentor in game design, Mr. Miyamoto, on Metal Gear Solid The Twin Snakes for Nintendo GameCube,” says Hideo Kojima, vice president, Konami Computer Entertainment Japan, Inc.

“Mr. Kojima and I have spoken about this project for some time, and I’m excited our ideas have matched so perfectly,” adds Shigeru Miyamoto, senior managing director of Entertainment Analysis and Development Division, Nintendo Co., Ltd. “It’s this shared passion for game creation that has allowed us to collaborate to bring a special Metal Gear project exclusively for Nintendo GameCube.”

Metal Gear Solid: The Twin Snakes is scheduled for release later this year in North America, but it will be on display at E3
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/news/04/30/mgs_twinsnakes/mgs_tsn_0430_screen001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/news/04/30/mgs_twinsnakes/mgs_tsn_0430_screen002.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/news/04/30/mgs_twinsnakes/mgs_tsn_0430_screen003.jpg

Wat een nieuws allemaal weer, Factor5 die pilotwings gaan maken en silicon knights die een metal gear spel gaan maken. Wat is de periode voor e3 toch altijd weer leuk. Moet wel zeggen dat er deze keer ERG veel nieuws voor de e3 al komt, das wel jammer imo.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2003 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

@raregast. www.gamefaqs.com ff kijke daaro

Possible MP spoilers detected, lees dit niet als je nog met Metroid Prime bezig ben!!
Meta-Ridley (Boss) ** Updated v1.1, 1.2, 1.3
------------------
Recommended Tools: Plasma Beam, Charge Beam, Super Missiles
Difficulty: 8/10
Reward: Entrance to the Impact Crater

Meta-Ridley has two phases: his Flying Phase and his Grounded Phase. Once you
knock off about two thirds of MR's life, his wings will be destroyed, and he'll
enter into his grounded phase. You'll wish he didn't have a grounded phase.

Pound MR with charged plasma beam bursts when he's close to the arena and more
or less just hovering and attacking. Lock on to him when he's flying in the
distance so that you can track him, and strafe/double dash to avoid bombs and
his plasma beam blasts. At most, you'll lose around 2 energy tanks during this
phase.

When he is grounded, MR likes to charge at you, swing his head around, and then
swing his tail. This can result in up to three hits! He'll rear back before
he charges. This is your cue to double dash away to him (always be locked on).
Then, turn, lock on, back away, and leap his tail swipe. Once you practice
this, it'll be easy to avoid him. Constantly be charging your power beam
during this battle. He'll occasionally spit a plasma beam burst at you. It is
easy to leap over this. Every so often he'll open his mouth at you. Use this
time to launch your charged beam at him since he doesn't keep it open for long.
He'll be hit in the mouth and will rear back, stunned and exposing his chest.
QUICKLY charge up and fire a supper missile at his stomach; this will damage
him. The lower his life, the more quickly and frequently he'll charge. You'll
need to be very good at double dashing, avoiding his secondary attacks, and
then being prepared to double dash again.

Added notes: The attack MR uses in his grounded phase might be dependant upon
how far away from him you stand. If you are far, he'll almost exclusively use
his dash attack, if you are close, he'll swipe at you, and if you are at just
the right distance, he'll scream and allow you to attack him. I have not
officially confirmed this.

Your right hand will hurt after this fight.

*Alternate Strategy: For those of you with a lot of missiles to burn (130+ on
easy, 250 on hard), MR's grounded phase becomes very very easy if you have the
wavebuster. After he is grounded, charge up the wave beam and fire off its
combo as soon as MR opens his mouth, the beam will track to his chest and start
draining his life. When he recovers, it should hit his mouth again, causing
him to expose his chest. When MR is about to charge at you, the beam will also
hit his mouth, stunning him. simply hold down the combo until MR is dead.
Sometimes the beam won't track his chest properly. Just keep holding the combo
since starting it again will burn just as much missiles. If you have fewer
than 150 missiles on easy, you will probably run out. At that point, fight MR
as normal, but use charged plasma bursts to cause the most damage. On hard,
even with 250 missiles, you will run out. At that time, switch two charge
plasma bursts. You should only need one os two more to his chest to finish him
off.

*Alternate Strategy: Joel Bells suggests that you remember his old friend, the
missiles. To quote: "Once MR lands, continually fire individually missles at
him and as soon as he gets hit and rears his head back, fire a super missle and
then go back to regular missles and reppeat the process, doing this wont even
allow him to move around, let alone attack"

[ Voor 98% gewijzigd door NoTimeRemains op 01-05-2003 09:47 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom?
Zolang dat er nog is ERG veel nieuws bijkomt tijdens E³ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar ben ik dus een beetje bang voor blauwebeer. Normaal gesproken is er een redelijke stilte zo vlak voor de E3 om tijdens de E3 voor de grote verassingen te zorgen. Maar ik zou nu zo snel niet kunnen bedenken wat voor titels ze nog kunnen "revealen".
Want Factor5 was aan een spel bezig, net zoals silicon knights, er zou een metal gear solid komen (die dus gemaakt wordt door SK), nieuwe mario kart, starfox armada, die zijn ondertussen allemaal wel aangekondigd.

Misschien dat ze tijdens de E3 de nieuwe mario (mario128) nog laten zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YESS!!!! IK HEB DE PLATINUM CUBE!!!
EN NU GAMEN!
BBL! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metal Gear Twin Snakes komt dus nog dit jaar uit in Amerika! Damn w000t daar kijk ik naar uit :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

me 3

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
Dank je wel, maar daar had ik al gekeken. Heb daar nog een keer gekeken, wat kleine dingetjes gevonden, die ik vanavond nog maar een keertje ga uit proberen. Hopelijk lukt het nu wel. Ik wordt een beetje gestoord van die baas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

ik vond MP zelf lastiger .... :|

nie het spel de eindbaas ;)

[ Voor 34% gewijzigd door NoTimeRemains op 01-05-2003 10:42 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HIValicious schreef op 01 May 2003 @ 10:35:
ik vond MP zelf lastiger .... :|
Ja, de dungeons zijn wat lineair... Nou hopen dat dat anders wordt, ik bedoel de Deku Tree in OOT was nou ook niet echt moeilijk... Heb die een keer uitgespeeld zonder 1 keer geraakt te worden in die hele dungeon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
RareGast schreef op 01 mei 2003 @ 09:26:
Hilfe.. mijn MP af te ronden... ik ben bij de impact crater. Maar het lukt niet meer. (ga nu ff verder typen in het zwart, dus voor de mensen die nog niet zo ver zijn. lees het niet. Voor de mensen die MP al hebben uitgespeeld, HELP MIJ!)

Alrighty, dit is wat ik heb gedaan. Begin met de Plasma beam. Chrage die en als hij boven je hangt oppem schieten. Als hij gaat rond vliegen naar morphball en dan naar een van de zijkanten (niet meteen) gaan en hem overlaten vliegen. Herhalen totdat hij land. In de tussentijd vermorzeld hij een aantal pilaren die energie opleveren dus je kunt dit punt halen zonder met 100% health.
Als hij eenmaal is gelandt switchen naar powerbeam en continu op hem schieten (je kunt proberen te chargen en op de momenten dat het kan hem in zijn gezicht raken, bijv als hij vuur aant spugen is). Als je hem genoeg raakt gaat hij staan dan snel chrgen en een super missile erin pompen (dit moet je echt meteen doen anders isset te laat). Bij het einde is het gewoon veel strafen en vooral schieten in de hoop dat hij weer gaat staan voordat jij eraan gaat.

My 2 cents

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil vandaag mn Platinum Cube ophalen + Zelda, maar t moet op de fiets...is dit te doen? of zit ik dan met een heel groot pakket opgescheept. Kan me er namelijk geen goede inschattng van maken hoe groot de doos is etc. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

valt mee

tis maar een cubeje he

geen xbox

[ Voor 17% gewijzigd door NoTimeRemains op 01-05-2003 11:00 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

En zelfs de x BO x met doos en extra controller paste bij mij nog in een normale plastic tas..
De Cube kun je gewoon in een normale rugtas kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 May 2003 @ 09:53:
Daar ben ik dus een beetje bang voor blauwebeer. Normaal gesproken is er een redelijke stilte zo vlak voor de E3 om tijdens de E3 voor de grote verassingen te zorgen. Maar ik zou nu zo snel niet kunnen bedenken wat voor titels ze nog kunnen "revealen".
Want Factor5 was aan een spel bezig, net zoals silicon knights, er zou een metal gear solid komen (die dus gemaakt wordt door SK), nieuwe mario kart, starfox armada, die zijn ondertussen allemaal wel aangekondigd.

Misschien dat ze tijdens de E3 de nieuwe mario (mario128) nog laten zien?
Het gaat toch niet alleen om de aankondigingen van games, maar ook om de first looks. Ik neem aan dat ook jij verbaasd was bij het zien van de screens van MKDD, zo verbaasd zijn we vast ook bij screens van Armada :)

Nintendo heeft altijd nog wat truukjes in hun mouw, dus wees maar niet bang :P Metroid 2 krijgen we btw ook al te zien @ E3, dus dat lijkt me ook wel stoer. We krijgen het druk tijdens de E3 periode @ me site ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yesss!!!

TNT is net langs geweest met een pakketje van Dimension Plus, met hierin een schitterend exemplaar van Zelda TWW.

Helaas moet ik nu gaan werken, en ben pas vanavond rond 10 uur thuis :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zelda ruleerd!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Laatst online: 08-09 16:28
Sjeezz.. 3 dagen geen GoT kunnen lezen en we zijn weer zo'n 500 posts verder.. 8)7 De Zelda gekte is al redelijk los gekomen zie ik zo.. Hopelijk komt m'n pakje van dimension plus vanmiddag ook aan, want ik moet dat spel echt spelen! Dit wordt gewoon hét spel! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
Verwijderd schreef op 01 mei 2003 @ 11:29:
Yesss!!!

TNT is net langs geweest met een pakketje van Dimension Plus, met hierin een schitterend exemplaar van Zelda TWW.

Niet zeuren. Ik moet werken, dan eerst naar huis, kaartje van PTT ophalen dan ze aan de deur stonden en ik er niet was. Dan naar het Postkantoor scheuren. Daar zelda ophalen, dan naar de supermarkt voor voedsel, dan eerst eten, dan de MP disk uit de GC halen, dan zelda er in en dan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Op zaterdag 3 mei wordt de Nintendo GameCube één jaar - maar jij bent degene die het cadeau krijgt!

Als je tussen 2 en 4 mei een Nintendo GameCube registreert, ontvang je een dubbele sterrenbonus - dat zijn 1000 sterren om je op weg te helpen. Je kunt je sterren gebruiken om items uit de sterrencatalogus te kopen, zoals een Game Boy Advance Platinum. Binnenkort vind je er nog veel meer prijzen!

Als je je registreert word je een VIP 24:7 - en krijg je toegang tot alle onderdelen van deze website.

Met de release van The Legend of Zelda: The Wind Waker, Limited Edition Pak op 3 mei (inclusief een GameCube Platinum) wordt dit een verjaardag om niet te vergeten!

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op 01 May 2003 @ 11:29:
Yesss!!!

Damn. Ik kom effe thuis tussen de middag, nog geen post geweest. Ik ga zo weer weg en is er niemand thuis. Is dat pakje van DimPlus gewoon iets wat ze door de brievenbus flikkeren of moet je tekenen/is het te groot?
In dat geval baal ik helemaal als de neten.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TNT ook bij mij geweest :-)
Nu nog een paar uur werken, zucht, en dan yes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0rkel
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-06 20:45
TIs weer donderdag, Nintendo released weer filmpjes voor zelda promotie ....
Wel jammer voor hun dat iedereen hem inmiddels tog al heeft :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Niet online
Bah, de post is hier ook nog niet geweest :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

edit:
verkeerde topic |:(

[ Voor 89% gewijzigd door Collaborator op 01-05-2003 12:16 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

weet iemand de site van de E3?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
HIValicious schreef op 01 May 2003 @ 12:20:
weet iemand de site van de E3?
Hier vind je de site van de e3 zelf..

en hier vind je de Nintendo site van de e3..

Heb trouwens nog geen tpg post gezien hier.. ik hou 't bijna niet meer.. :p

[ Voor 20% gewijzigd door blakez op 01-05-2003 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Laatst online: 22-06-2022
blakez schreef op 01 mei 2003 @ 12:30:
[...]
Heb trouwens nog geen tpg post gezien hier.. ik hou 't bijna niet meer.. :p
ik ook niet, ik kreeg nog iets anders dan Zelda :P

mn LCD zou vandaag moeten komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Net gebeld door m'n local shop dat ze 'm voor me vasthouden B)
Nu alleen nog ff het geld bijelkaar zien te schrapen.... :\ (moet nog veeeel afbetalen voor ik m'n bekken set heb nl.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat pakketje van Dimension + kan makkelijk door de brievenbus hoor, want had laatst Luigi's Mansion en Pikmin besteld en die lag ook gewoon op de deurmat nadat we even weg waren geweest.

Ik hoop ook dat de postbode m'n zelda vandaag afleverd :9~ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

damn damn damn

ik had nog bij iemand een bestelling lopen maar door TWW een btje vergeten srry geld komt eraan iig

Heeft iemand een icon voor me van Link die aan zon Deku Leaf hangt? Het liefst een bewegende :*

[ Voor 32% gewijzigd door NoTimeRemains op 01-05-2003 13:11 . Reden: Icon help?!? ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 May 2003 @ 13:06:
Dat pakketje van Dimension + kan makkelijk door de brievenbus hoor, want had laatst Luigi's Mansion en Pikmin besteld en die lag ook gewoon op de deurmat nadat we even weg waren geweest.

Ik hoop ook dat de postbode m'n zelda vandaag afleverd :9~ .
Same here, ik heb hem bij de FRS besteld en zo'n bitch zei: Als hij in de winkel ligt komt ook de zelfde dag naar je huis. Bel ik net de FRS in Zoetermeer, hebben ze hem gewoon al binnen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATL
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

ATL

Ik heb wel post, maar geen pakketje van Dimplus

Edit:
Zelda net ontvangen. Meestal wordt de gewone post en pakketjes tegelijk bezorgt.

[ Voor 50% gewijzigd door ATL op 01-05-2003 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
Hmz... de Zelda gekte is weer eens lekker toegeslagen hiero. En ik krijg mijn loon natuurlijk zondag pas... dat wordt dus pas maandag zelda spelen voor daFubar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Ik zit echt over de afdeling te stuiteren! Nu maar hopen dattie binnen is als ik zo thuis kom *kromvandezenuwensmiley*

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
ATL schreef op 01 mei 2003 @ 13:13:
Ik heb wel post, maar geen pakketje van Dimplus
Damn, ik heb 'm ook bij Dimension Plus besteld.. (onder rembours).. Ik hoop echt zo dat Zelda vandaag binnekomt anders wordt ik echt gek! :X

Hoeveel kost Zelda eigenlijk als je onder rembours bij dimension plus hebt besteld?

[ Voor 8% gewijzigd door blakez op 01-05-2003 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Alle E3 links staan gewoon in de startpost hoor :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

srry nie naar gekijkt

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disciplus-Simplex
  • Laatst online: 30-01-2023

Disciplus-Simplex

altijd wakker....

Dinsdag Zelda besteld bij Bart Smit (rembourskosten maar 2,nogwat) en vandaag al binnen. Uiteraard met bonusdisk.
Verder zat er nog wat promoshit bij: Guardian's Crusade voor de PlGayStation?? en een Sim City muziek cd.
Goed en nu weer studeren :(

[ Voor 8% gewijzigd door Disciplus-Simplex op 01-05-2003 13:59 ]

Ik dien de wetenschap en put daar vreugde uit.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem ook ook bij dim+ onder rembours besteld. Heb hem vandaag binnen gekregen :)
kosten 54,99 + 7 pleuro rembours

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
Ok wat een super irritante eerste dungeon met zelda zeg.. ben je net zo ver, ziet zo'n kut guard je weer.. overnieuw :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol..die dunngeon is toch niet zo moeilijk? voor zover je het een dungeon mag noemen ^_^ gewoon in je tonnetje blijven en mooi achter ze aan lopen :D vind het wel koel gedaan, splinter link ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Neeeeeeeeee, heb ik net Thardus verslagen @ MP, wordt afgemaakt door stelletje Space Pirates :r. Kwam omdat ik nog maar weinig levens had.

[ Voor 19% gewijzigd door Switch op 01-05-2003 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 31-08 14:31

RSP

naast het MGS4:Twin Snakes news:
Silicon Knights is working on a remake of the original Metal Gear Solid for the GameCube.
Konami has announced that the official title for the GameCube Metal Gear game is Metal Gear Solid: The Twin Snakes and that it's currently in development at Silicon Knights, the development team behind Eternal Darkness. The game will feature revamped graphics, but it will contain the original Metal Gear Solid storyline. Metal Gear Solid: Twin Snakes is being developed under the supervision of Hideo Kojima and Shigeru Miyamoto.

“I am tremendously excited to introduce a unique Metal Gear Solid experience to a new audience of gamers as well as collaborate with my mentor in game design, Mr. Miyamoto, on Metal Gear Solid The Twin Snakes for Nintendo GameCube,” says Hideo Kojima, vice president, Konami Computer Entertainment Japan, Inc.

“Mr. Kojima and I have spoken about this project for some time, and I’m excited our ideas have matched so perfectly,” adds Shigeru Miyamoto, senior managing director of Entertainment Analysis and Development Division, Nintendo Co., Ltd. “It’s this shared passion for game creation that has allowed us to collaborate to bring a special Metal Gear project exclusively for Nintendo GameCube.”

Metal Gear Solid: The Twin Snakes is scheduled for release later this year in North America, but it will be on display at E3.

By Giancarlo Varanini, GameSpot
:o :o :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmz... de Zelda gekte is weer eens lekker toegeslagen hiero. En ik krijg mijn loon natuurlijk zondag pas... dat wordt dus pas maandag zelda spelen voor daFubar...
Werd vandaag gebeld door Foregames dan mijn platinum Cube voor me klaar ligt, is Dediekoel een auto kopen en komt voor de avond niet in de buurt (die bastard zal wel Xmen2 gaan kijken) met de kortingskaart.... morgen pas de cube dus |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
Ik durf te wedden dat die limited edition packs er volgende maand ook nog wel liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woeii!! ik heb em net opgehaald :D. En mn cube past echt precies naast me stereo, gelukkig. Ga nu zelda spelen :D bbl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

*iedereen is te idioot over zelda om normaal te posten :{ *
zelda-gelul kan in het zelda topic :) dat is ook wat non-zelda-eigenaar-vriendelijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

zelda-gelul van "ik heb de cube + zelda gekocht!" kan gewoon hier hoor, en er zit heel veel normaal nieuws bij, maar daar zie ik jou ook niet op reageren ;P

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
*#@%%@$# geen post, dus geen memorycard. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Niet online
_/-\o_ Zelda _/-\o_

Geweldig de stijl, en ook de humor :)

Heb net meteen anderhalf uur zitten spelen :)

En Ocarina Of Time kan ik gewoon spelen op mn ong. 10 jaar oude tv, blijkbaar ondersteunt ie 60 Hz. Of zou et komen omdat ik via de RF modulator speel?

Maarja, ff genoeg Zelda, kheb et spel plus mn cube in de kast gelegd en komt er pas weer uit na mn examens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertos
  • Laatst online: 21-05-2024
Idd, ik heb Zelda vanmorgen ook gehaald, en wat is het prachtig, gameplay, graphics, spanning... Wat een prachtspel!

Alleen WAAROM hebben ze op het doosje zoon gore Power Unlimited print, met hun score. BAH!

The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

wat te kopen voor betere kwaliteit?

RGB
of
S-Video
???

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn kijk ik 2 uurtjes niet, hoppa, meteen 50 posts verder :) Naja ik zit nu in de 3e dungeon, maar ik snap er geen fluit van. FF GameFAQs openen :)
Het was trouwens wel kut om daar te komen, kostte me een half uur :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
* blakez heeft Zelda Limited edition ook ontvangen bij de post vanmiddag!

..en wat een dijk van een game is dit zeg! Dit is echt het beste gamecube spel tot nu toe én dat zal het nog wel een poosje blijven ook denk ik.. Ben ook direct begonnen aan Ocarina of time.. ook al zo'n fantastische game! Hail Nintendo! _/-\o_ :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dinsdag had ik hem gehaald en heb ik stiekem een half uurtje gespeeld (ik werk thuis dus ik kan even stoppen, als ik de deadlines maar haal maakt het niets uit op welke tijden ik werk, al is het midden in de nacht).
Beetje in het dorp rondgehuppeld, alles bekeken en geld verzameld, paar kleine opdrachtjes uitgevoerd. Toen kwam mijn man thuis en die nam onmiddellijk de controller over :P

Gisteren heeft hij ook een paar uur zitten spelen (ik moest werken, heb veel buitenlandse klanten en die houden bij de deadlines dus geen rekening met koninginnedag) maar ik kon wel mooi meekijken. Ben erg onder de indruk. Maar ik heb dus zelf nog niet echt serieus gespeeld... ziet er wel moeilijk uit, ik weet niet of ik de eerste eindbaas zal kunnen verslaan bijvoorbeeld, snel richten is aan mij niet besteed. Het springen en ontwijken in de rest van het level zal (na een paar keer doodgaan) uiteindelijk wel lukken.

Net een paar minuten OOT gespeeld (tot aan de boom), wel even wennen aan andere besturing, maar ziet er ook erg leuk uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarTAC
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05 14:34
Zal Zelda ook bij Bart Smit gewoon in de winkel liggen nu al? Zo ja, dan ga ik gelijk ff een stukje fietsen! :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook bij Dimension Plus besteld maar nog steets niets ontvangen.

Hebben de mensen die hem bij Dimension Plus hebben besteld nog bericht gekregen (via de e-mail) dat hij verstuurd was? Ik heb deze keer namelijk geen e-mail gekregen. Wel dat je hem voor de 26e nog kon afzeggen, maar daarna heb ik er weinig meer over gehoord.

Ik wil ook Zelda spelen :)

Volgende keer ga ik dus niet meer preorderen.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2003 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de media-markt hier in groningen lagen nog stapels limited editions Zelda voor €200. Dus als er een media-markt bij je in de buurt is... maar waarschijnlijk heeft de bart smit ze ook nog/al

en ohja dr zit ook een GC bij :P

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2003 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 mei 2003 @ 17:01:
Bij de media-markt hier in groningen lagen nog stapels limited editions Zelda voor €200. Dus als er een media-markt bij je in de buurt is... maar waarschijnlijk heeft de bart smit ze ook nog/al
Damn verkopen ze die nu al voor 200 euro? Echt collectors item hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 May 2003 @ 17:01:
200 euro damn zijn die doosjes daar soms van echt goud ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

HOPPAAAAAA! Zelda is hier dan ook at last gearriveerd. Mij zie je hier nu even niet meer. <SCHEUR>.... :)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okee dan, ik heb ook zelda, lang leve de postbode! :)
Ik ga meteen spelen, spreek jullie allemaal later wel

ow btw Nyrox: zou je dat Luigi plaatje van Mario Golf misschien uit je pic-roulatie kunnen halen, ik dacht al even dat ik net wat geschreven had ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid-Snake
  • Laatst online: 16-08 11:16
Verwijderd schreef op 01 May 2003 @ 17:01:
Verkopen ze het boven de adviesprijs of willen ze je gewoon afzetten.

Prijs bij Dimension+:

Limited ED GC + Zelda:TWW + Bonus disk voor €209,-

Ik heb ook nog een kortingsbon van €50,- gebruikt dus €159,-

DUS voor die prijs verwacht ik er wel een GC bij natuurlijk.

Edit:Met GC dus

[ Voor 3% gewijzigd door Solid-Snake op 01-05-2003 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarTAC
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05 14:34
Was net bij Bart Smit geweest, maar ze waren al allemaal op. Morgen misschien meer geluk...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 May 2003 @ 17:16:
Okee dan, ik heb ook zelda, lang leve de postbode! :)
Ik ga meteen spelen, spreek jullie allemaal later wel

ow btw Nyrox: zou je dat Luigi plaatje van Mario Golf misschien uit je pic-roulatie kunnen halen, ik dacht al even dat ik net wat geschreven had ;)
ohhh :/ maar ik vind hem net zo moooi :P
mag ik em pleaaassee! houden, hij komt toch maar 1 van de 10 keer langs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Solid-Snake schreef op 01 May 2003 @ 17:17:
[...]

Prijs bij Dimension+:

dimension plus zet je juist af

vandaag een gc zelda pack gehaald met een vriendin voor 149 euro! (wel met 50 euro korting)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RSP schreef op 01 mei 2003 @ 14:52:

[...]

En dit staat op Nintendo.com:
The game is scheduled to ship later this year in North America and Europe, followed by the Japanese launch in early 2004.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid-Snake
  • Laatst online: 16-08 11:16
Phusebox schreef op 01 May 2003 @ 17:39:
[...]

dimension plus zet je juist af

vandaag een gc zelda pack gehaald met een vriendin voor 149 euro! (wel met 50 euro korting)
In mijn woonplaats hadden hun de goedkoopste bij de duurste winkel moest ik er €229,- zonder kortingsbon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Laatst online: 22-06-2022
RSP schreef op 01 mei 2003 @ 14:52:

[...]

geilheid :9~

*schrijft MGS op wishlist*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mradem
  • Laatst online: 21-03-2024
heb vandaag Zelda va Dimension Plus binnen gekregen.

MGS news is overigens ook beter. Deel 1 is super en voor diegene die hem nog nooit gespeelt hebben is hij helemaal bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
Solid-Snake schreef op 01 mei 2003 @ 17:17:
[...]

Prijs bij Dimension+:

Edit:Met GC dus
Die aanbieding van de mediamarkt is inclusief de Zelda game + bonusdisc.
En de Limited ED GC (zilveren kleur) uiteraard voor 199.

Dus eigenlijk 10 Euro goedkoper. B)
Maar hoe kom je aan die kortingsbon dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Hij gaat waarschijnlijk draaien op de MGS2 engine. dat MGS4:Twin Snakes op de MGS2 engine gaat draaien is al wel duidelijk. hopelijk dat het wat beter uit z'n vel komt dan op de Xbox

Slecht nieuws is ook nieuws, naja, als je dit slecht noemt... :)
Midway cuts products as losses deepen
Rob Fahey 13:06 01/05/2003
Ominous comments about GameCube sales, too

Publisher Midway Games has announced results for the first quarter of 2003, revealing deepening losses despite improved turnover, and has lowered its guidance for the full year due to slashed product schedules.

For the three months ended March 31, Midway's revenues were $45.8 million - up from $31 million last year - but net losses were $9.3 million, up from $6.5 million a year previously.

This figure includes a number of once-off charges, with a $4.7 million charge relating to the cancellation of games in development being levied along with a $2.1 million charge for the "consolidation" (read "closure") of product development operations in California.

It's not clear how many products have been cancelled exactly, but it seems likely that many of them were GameCube titles; the company partially blames its current losses and the drop in its projections for the year on weak sales of Nintendo's console.

Earnings guidance for the full year now projects revenues of between $200 and $230 million, down from previous projections of $250 to $275 million; much of this is down to the reduction in the number of products to be released this year. In the next quarter, the company expects a net loss of between $13 and $15 million.

Oh, and in terms of product; the coming quarter will see only one title released, namely Freestyle MetalX on the PS2 and Xbox, while one of the company's big hopes, coin-op based title Narc, has been slipped out of 2003 and into the first half of 2004.
Dat betekend minder titels voor de budget-bak. hoera! ;)

[ Voor 84% gewijzigd door RSP op 01-05-2003 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jammer mogen wel meer titels in de budget bak komen kan ik mijn collectie aanvullen.
Heb de cube morgen 1 jaar en heb nu 6 games :( voornamelijk omdat een game wel erg goed mag wezen wil ik er 55 euro voor neerleggen.

/me gaat terug naar zelda verder met de dragons roost :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G33rt schreef op 01 May 2003 @ 18:02:
[...]

geilheid :9~

*schrijft MGS op wishlist*
Me 2!

Tot die tijd zal ik waarschijnlijk geen nieuwe games meer kopen (allemaal middelmatige games voor de rest).

Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig op welke games iedereen aan 't wachten is. Na Zelda is er imo niet veel interessants.

Mijn lijstje:

- Viewtiful Joe (vraagteken)
- Metal Gear Solid: Twin Snake (must-have!)
- en verder.. tja..

Enter the matrix is een middelmatige game als ik de impressies mag geloven maar zal waarschijnlijk miljoenen exemplaren verkopen dankzij de film. Dit zagen we al eerder met Spider-man. Ook een middelmatige game die meelifte op het succes van de film.

F-Zero is ook een vraagteken. Ben sowieso geen fan van 'realistische' racegames Geef mij maar gewoon fun-racers zoals Mario Kart :). Misschien dat iemand mij kan overtuigen wat F-Zero zo interessant maakt :).

Final Fantasy, betwijfel het of die dit jaar uitkomt (US that is).

Nou, dan heb ik alle gehypte games volgens mij wel gehad die dit jaar nog uitkomen. Niet veel soeps dus :D.

Ik hoop dat Nintendo nog een paar verassingen voor ons in petto heeft tijdens E3 anders zie ik het somber in voor m'n kleine lieve cube-je in 2003 :'(.

Ik denk alleen niet dat Nintendo nog echte verassingen heeft. Als je alles voor E3 al gaat aankondigen dan hou je niks over of het moet wel HUGE! zijn.

Alles op een rijtje:

- Mario Kart aangekondigd (must-have!)
- Star Wars Rogue Leader aangekondigd (must-have!)
- Pilotwings aangekondigd (vraagteken)
- en nu Metal Gear Solid!

Nintendo, wat doe je! Het is gevaarlijk om open kaart te spelen! ;)

Misschien dat dit juist wel de bedoeling is van Nintendo zodat de second en voornamelijk de third parties alle aandacht krijgen. Nintendo steelt altijd de show tijdens E3 maar ik denk niet dat ze dit kunnen overtreffen. Nee, ik ga ervan uit dat er deze keer geen grote aankondigen zijn aan Nintendo's kant. De laatste tijd focust Nintendo heel veel op third parties dus nu mogen zij een keer alle aandacht krijgen. Nintendo's persconferentie duurt ook maar een uurtje. Alle stukjes vallen op dus op hun plaats.

E3 voor de second en third parties.
SPACEWORLD voor alle Nintendo games. Jaja, dit jaar is er weer een spaceworld evenement! Voor degene die niet weten wat spaceworld is: spaceworld is een show georganiseerd door Nintendo waar het publiek kennis mag maken met de nieuwste games. Hopelijk wordt Zelda 2 GCN dan aangekondigt en andere nieuwe franchises. Kunnen we eindelijk onze wereldberoemde slogan weer gebruiken: "Wait 'till Spaceworld!"

Tot slot nog ff het logo van MGS _/-\o_
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/news/04/30/mgs_twinsnakes/mgs_tsn_0430_screen002.jpg
Ben wel benieuwd hoe Silicon Knights, bekend van oa Eternal Darkness (topgame btw :P) aan de opdracht is gekomen om een remake van MGS te maken. Het is immers nog altijd een spel van Konami, het wij-supporten-de-gamecube-niet-Konami (FY!!! :( ;)). En dat laten ze zien ook als ze hun nummer 1 franchise uitleveren aan een andere developer.. *zucht* wat een verschrikkelijk vaag bedrijf is dat!

Ik gok dat het zo ging:

Nintendo: MGS please?
Konami: No.
Nintendo: We'll make it, you play a supervisory role and make money?
Konami: Cool.
Yamauchi: Muhahaha, now they can't port it :X ;) (C) GA forum.

Oh well, Hideo Kojima en Shigeru Miyamoto werken samen aan 1 spel, OMFG! Weten jullie wel wat dat betekent? ;)

Ik moet eerlijk toegeven dat Nintendo zeer goed bezig is om de third party support te verbeteren, en met name de Japanse. Wie had ooit durven dromen dat Resident Evil, Final Fantasy en Metal Gear Solid op 1 Nintendo console te kunnen spelen na het N64 fiasco. _/-\o_ _/-\o_ :) :9~

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2003 19:07 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.