* G33rt is hooked 
vervelend, als je over 2,5 week eindexamen moet doen

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
HELEMAAL MET JE EENS!G33rt schreef op 30 April 2003 @ 11:10:
* G33rt is hooked
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
Verwijderd
Als jij naar buiten kijkt, is alles wat in de verte zit dan even scherp?De graphics, op het eerste eiland (Outset ofzow) daar als je van de toren komt, de huisjes zijn zo wazig, dat vind ik echt vaag!
Verwijderd
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2003 11:47 ]
...Hidde schreef op 30 april 2003 @ 11:45:
Inderdaad, deed ik ook met Metroid.
Omdat ik geen geld meer had, en ik dus LANG met dat spel moet doen.
Jongens, ik moet echt iets zeggen over Zelda, en lang niet positief :
De graphics, op het eerste eiland (Outset ofzow) daar als je van de toren komt, de huisjes zijn zo wazig, dat vind ik echt vaag!
En de game weet me totaal niet te boeiend, ik ben niet verslaafd ofzo, ik heb geen drang om nog verder te spelen.
Ik vind het soms ook nog es saai!!
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik hoop ook dat het wat leuker wordt...Phusebox schreef op 30 April 2003 @ 11:47:
[...]
...
ketter...
nou dat wazig noemt men 'depth of field', wordt ook wel toegepast in films en fotografie
dit alles geeft het nog meer een filmische sfeer... alsof je naar een film zit te kijken...
en saai? hmm ja misschien tot aan de eerste dungeon
daarna geen saai moment meer meegemaakt...
na dik 4 weken nog steeds een phuserating van 9.3 (iets gedaalt ivm bepaalde dungeon)
[ Voor 16% gewijzigd door Hidde op 30-04-2003 11:53 ]
Verwijderd
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Mwah, als ik naar het huis aan de overkant kijk zie ik alles haarscherp.schnumi schreef op 30 april 2003 @ 11:54:
Jah dat "wazige" is er dus express ingedaan. Klopt ook wel want als jij naar buiten kijkt is alles wat een heel eind weg is ook niet zo scherp als dichtbij.
[ Voor 22% gewijzigd door Hidde op 30-04-2003 11:57 ]
Hidde schreef op 30 April 2003 @ 11:56:
[...]
Mwah, als ik naar het huis aan de overkant kijk zie ik alles haarscherp.
Is vrijwel even ver als van dat bruggetje naar een huisje..
Kon beter imo..
''wazige'' kon verder weg, of ik heb te goeie ogen dan iedereen.schnumi schreef op 30 April 2003 @ 11:57:
[...]
Het had "anders" gekunt. Maar of dat ook beter had gestaan met de techniek die ze nu gebruikt hebben weet ik niet.
Verwijderd
Je hebt echt geen betere ogen ofzo. Ik vind het juist wel een tof effect, zeker als je aan het zeilen bent ofzo. Dan zie je in de verte iets vaags en hoe dichterbij je komt hoe duidelijk het wordt. Het voegt gewoon iets toe aan het al grote tekenfilm gevoel wat je hebt bij dit spel.''wazige'' kon verder weg, of ik heb te goeie ogen dan iedereen.
Maja, dat is ook het enige wat ik heb het cellshaded heb aan te merken.
Als je in het water ploft is het echt mooi, lijkt net een Pokémon film.
Verwijderd
bron: http://www.eurogamer.net/news.php?id=22870Pilotwings Cube at E3 Mugwum [30-Apr-2003]
Factor 5 is set to demonstrate a GameCube version of Pilotwings during E3, or so the rumour goes (and it's quite convincing, actually). Factor 5 are of course erstwhile developers of the excellent Rogue Leader, which distinguished itself as the best early third party title on the system when it became clear that Luigi couldn't cut the mustard by himself. We'll obviously let you know if this is true from the show floor in a fortnight's time…
Verwijderd
Ik zal binnenkort ook mijn mening over Zelda gaan geven (korte review of zo.. zie wel ff) en ik ben ook lang niet positief over deze nieuwe Zelda. Je kan duidelijk zien dat deze Zelda gehaast is. Er zitten TEVEEL minpunten in maar dat leg ik straks wel uit.Hidde schreef op 30 april 2003 @ 11:45:
Inderdaad, deed ik ook met Metroid.
Omdat ik geen geld meer had, en ik dus LANG met dat spel moet doen.
Jongens, ik moet echt iets zeggen over Zelda, en lang niet positief :
De graphics, op het eerste eiland (Outset ofzow) daar als je van de toren komt, de huisjes zijn zo wazig, dat vind ik echt vaag!
En de game weet me totaal niet te boeiend, ik ben niet verslaafd ofzo, ik heb geen drang om nog verder te spelen.
Ik vind het soms ook nog es saai!!
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2003 12:14 ]
Nee, duh, denk je dat ik die betere ogen nou meende?Verwijderd schreef op 30 april 2003 @ 12:02:
[...]
Je hebt echt geen betere ogen ofzo. Ik vind het juist wel een tof effect, zeker als je aan het zeilen bent ofzo. Dan zie je in de verte iets vaags en hoe dichterbij je komt hoe duidelijk het wordt. Het voegt gewoon iets toe aan het al grote tekenfilm gevoel wat je hebt bij dit spel.
[ Voor 8% gewijzigd door Hidde op 30-04-2003 12:14 ]
Verwijderd
Ik zeg de hele tijd nadrukkelijk TOT NU TOE.Verwijderd schreef op 30 April 2003 @ 12:13:
Ey hidde als je nou langer dan 10min. speelt voor je een oordeel velt dat zou de sfeer wat ten goede komen...
Als je dat schild niet eens kan vinden... Sorry dan ben je gewoon dom dan is het spel niet saai
[ Voor 10% gewijzigd door Hidde op 30-04-2003 12:17 ]
Verwijderd
Ho...... Ik vind ook echt niet alles even goed aan zelda, verre van dat zelfs. Ik vond alleen dat je een effect zat af te zeiken die naar mijn idee alleen maar dingen aan het spel toevoegd.@ds : eindelijk iemand die ook niet alles goed vindt..
Het is een leuk effect, maar het is te gemakkelijk gebruikt en daardoor hebben ze soms niet zoveel aandacht een dingetjes gegeven.Verwijderd schreef op 30 april 2003 @ 12:18:
[...]
Ho...... Ik vind ook echt niet alles even goed aan zelda, verre van dat zelfs. Ik vond alleen dat je een effect zat af te zeiken die naar mijn idee alleen maar dingen aan het spel toevoegd.
[ Voor 15% gewijzigd door Hidde op 30-04-2003 12:22 ]
niet als er net een nieuwe zelda uit isVerwijderd schreef op 30 April 2003 @ 13:21:
Is er helemaal niemand geinteresseerd in een nieuwe pilotwings dan?
Verwijderd
bij dezeVerwijderd schreef op 30 April 2003 @ 13:32:
tja verklaar me maar voor gek, maar ik heb liever een nieuwe pilotwings als een nieuwe zelda
Verwijderd
Ik verklaar je voor gekVerwijderd schreef op 30 April 2003 @ 13:32:
tja verklaar me maar voor gek, maar ik heb liever een nieuwe pilotwings als een nieuwe zelda
Verwijderd
Het was aan je naam af te lezen ;-)Verwijderd schreef op 30 April 2003 @ 13:32:
[ Voor 94% gewijzigd door Fubaruba op 30-04-2003 13:58 ]
Verwijderd
ahhhhh zoals al eerder gezegt: Die kun je pas invoeren op de werkelijke releasedatum. Niet daarvoor dus.sebastius schreef op 30 April 2003 @ 14:15:
Hee jongens, werkt jullie Zelda VIP code? De mijne werkt niet namelijk
In SMS vind ik het niet erg, dat is heel ver weg, bij Zelda is het best dichtbij die wazigheid.daFubar schreef op 30 April 2003 @ 12:31:
Hidde, jij vindt in Super Mario Sunshine het zeker ook vervelend dat in de verte alles een beetje wazig is en "danst" door de hitte... Dat is net zoiets.
Kijk maar eens door 1 oog naar buiten. Eerst naar het raamkozijn, je zult zien dat de overkant van de straat onscherp is... Als je dan "scherpstelt" naar de overkant van de straat, zul je merken dat het raamkozijn onscherp wordt.
Dit hebben ze in het spel gestopt en heeft dus geen flikker met texturing ofzo te maken. Ik durf te wedden dat als je naar dat punt toe rent wat eerst onscherp was, dat dat dan ineens scherp is.... HEE! HOE KAN DAT NOU???
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
Idd, ik heb morguh mijn Cube ook een jaar.Phydomir schreef op 30 April 2003 @ 14:49:
wow... morgen heb ik m'n cube een jaar![]()
schoot me ff te binnen
Verwijderd
Same herePhydomir schreef op 30 April 2003 @ 14:49:
wow... morgen heb ik m'n cube een jaar![]()
schoot me ff te binnen
Verwijderd
Uh huh.Dus mijn enige uitweg is Zelda . IMHO is het aanbod op goede games maar slecht op de NGC.
Tjah, echt heel weinig van die games spreken mensen echt aan, ik hou niet van sport games, ook niet echt van fps'en en horror is al helemaal niks voor mijVerwijderd schreef op 30 April 2003 @ 15:21:
[...]
Uh huh.
-Star Wars rogueleader
-Timesplitters2
-Eternal darkness
-Resident Evil (0)
-Waverace Blue Storm
-Animal Crossing
-Star fox adventure (voor sommigen, ik vond um wel ok)
-Tony Hawk 4
Nog nooit heb ik een console binnen een jaar met zoveel goede spellen zien komen. EN een nieuwe metroid EN een nieuwe zelda EN een nieuwe starfox EN een nieuwe mario.
Verwijderd
Dan is dit een loze uitspraak. Er zijn dus wel genoeg goede games op de cube, maar niet vee ldie jou aanspreken. Das een groot verschil.Dus mijn enige uitweg is Zelda . IMHO is het aanbod op goede games maar slecht op de NGC.
[ Voor 24% gewijzigd door Smooth op 30-04-2003 15:37 ]
Verwijderd
mensen wat hij zegt is gewoon waar sorry hoor maar als je niet het schildje kan vinden vind ik het ook ronduit zielig en moeilijk doen over,Verwijderd schreef op 30 april 2003 @ 12:13:
Ey hidde als je nou langer dan 10min. speelt voor je een oordeel velt dat zou de sfeer wat ten goede komen...
Als je dat schild niet eens kan vinden... Sorry dan ben je gewoon dom dan is het spel niet saai
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2003 15:48 ]
Is dus nog een rumor maar Nintendo ontkend het niet.EXCLUSIVE: PILOTWINGS SET TO SHOCK E3!
And you thought Mario kart was exciting? Rumour mill explodes as sources point to Rogue Squadron developer Factor 5 updating the Nintendo classic
10:27 Holy mackerel. Didn't see this one coming. Barely have we recovered from the shock of Mario Kart: Double Dash, than we're smashed full-on in the face and asked to consider the possibility of another Nintendo classic being updated for GameCube, with a surprise E3 showing just around the corner.
Remember Pilotwings? A brilliant first-party air-stunt title originally for SNES - which was the first truly amazing use of Mode 7 graphics - and a classy addition to N64's early oeuvre, heavy rumour now points to a GameCube version in the works.
"The word is that Nintendo will show Pilotwings developed by Factor 5 at E3," one inside source told us earlier today. Yes, Factor 5, developer of the brilliant Rogue Squadron series, a company with a proven track record of creating brilliant aerobatic software. Hubba hubba.
We contacted Nintendo for clarification, but a spokesperson would only say: "We cannot confirm anything at this time," which is far from outright denial, of course. Until we receive any official word about the title's existence, it's important to remain slightly sceptical, but the rumour is now increasingly gathering weight, and we find it impossible not to be dribbling all over ourselves at the prospect of a new Pilotwings.
As soon as we hear more, you'll be the first to know.
x KeN x schreef op 30 April 2003 @ 14:48:
Damn..
Ik zit er serieus over na te denken om naar Den Haag te rijden/reizen om Zelda te halen...![]()
Weet iemand misschien een winkel die dichterbij is en nu open is ? (Ik woon in Amsterdam)
Neeeeeeed Zèèèllllllllldáááááááááá..![]()
The first casualty in war is always the truth...
GEFELICITEERD spaceboy!! Helemaal niet slecht hoor, 22 uur en 69%. Zo lang mogelijk over te doen is een plus in mijn ogen, er is zoveel om van te genietenspaceboy schreef op 29 April 2003 @ 19:33:
YES!! Nee, geen YES dat ik Zelda heb (volgens Dimplus.nl is hij al wel verstuurd, zul je zien dat morgen de postbodes koninginnedag vieren, weet iemand dat toevallig, of PTT vrij is morgen?), maar YES omdat ik Metroid Prime zojuist heb uitgespeeld. Bijna 22 uur over gedaan en slechts 69%. En TOCH voelt 't goed! YES!
MY EYES!!Elroy schreef op 29 April 2003 @ 20:13:
Na eindelijk 2 weken nadat m'n pakketje zou moeten komen, is nu eindelijk Burnout 2 geariveerd. En ik heb speciaal voor jullie exclusieve screens
JANMASTER, JIJ BESTAAT NIET MEER VOOR MIJVerwijderd schreef op 29 april 2003 @ 22:08:
Je hebt er 1 laten staan en het fout verbeterd, zo moet het:
Lulkoekschnumi schreef op 30 April 2003 @ 11:54:
Jah dat "wazige" is er dus express ingedaan. Klopt ook wel want als jij naar buiten kijkt is alles wat een heel eind weg is ook niet zo scherp als dichtbij.
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Nou daar zal ik even een andere wending aangeven. In de laatste paar repliesVerwijderd schreef op 30 April 2003 @ 15:42:
[...]
soms lees ik dingen waarvan ik denk dat je het topic gewoon het gamecube afkraak topic kan noemen want ik hoor laatste tijd alleen negatief dingen
[ Voor 28% gewijzigd door Glitch op 30-04-2003 17:03 ]
Ho, wacht even. Ik had het over games op dit moment. Dus niet games die er nu aankomen, daar is zoveel goeds en moois over te zeggen maar dat moeten we nog zien (en ETM schijnt niet eens zo goed te zijn volgens IGN)Goudstof schreef op 30 April 2003 @ 16:31:
[...]
Nou daar zal ik even een andere wending aangeven. In de laatste paar replies
zag ik dat er 'gasten' waren die vonden dat er weinig te bieden valt voor hun voor de GC.
Er komt nog o.a.:
-Final Fantasy![]()
-Metal Gear Solid
-True Crime: Streets of LA
-Enter the Matrix
Nee, ik zie het toch rooskleurig in voor de GC. Ook met het zelda pack die ik
hoogstwaarschijlijk aan ga schaffen.
PS. Ik hoop dat er in de nabije toekomst een Lufia game voor de GC uitkomt. Dat zou ik helemaal niet erg vinden
Tja, dan moet ik je wel enigszins gelijk in geven. Ik ben ook niet echt onder de indruk van de games op dit moment. Maar je moet ook een beetje naar de toekomst kijken, en dat ziet er goed uit imHo.Switch schreef op 30 April 2003 @ 16:39:
[...]
Ho, wacht even. Ik had het over games op dit moment. Dus niet games die er nu aankomen, daar is zoveel goeds en moois over te zeggen maar dat moeten we nog zien (en ETM schijnt niet eens zo goed te zijn volgens IGN)
ik vind het allemaal super klinker juist!!!!Phusebox's Matrix verhaal![]()
[ Voor 12% gewijzigd door Collaborator op 30-04-2003 16:51 ]
This space is occupied
Verwijderd
En hier de nieuwe look:Nintendo of Japan's website recently updated showing a slightly new design for the SD Card Adaptor for GameCube as well as giving a release date of July 18th in Japan. The adaptor now loads cards from the side instead of the front. The SD Card Adaptor allows you to use SD cards, which are small memory cards usually used in digital cameras. The cards will also allow you to email game data to people. The first game to take advantage of this will be the online version of Animal Crossing. The game will allow you to email game data and pictures taken in the game. The price of the adaptor hasn't been announced yet, but the cards come in different sizes and have dropped in price dramatically since the adaptor was first revealed. We will let you know if a US date is revealed for this accessory.
Verwijderd
nou dat 256Mbit ding zit na 15 games nog maar tot de helft vol dus dt valt wel mee hoor voor een mem-card van 25 euroVerwijderd schreef op 30 april 2003 @ 17:08:
dat ding wil ik wel hebben is een stukkie goedkoper dan 20-30 euro uitgeven aan een memcard die zo vol zit
This space is occupied
Verwijderd
Ik had het over LeidenNoisy schreef op 30 April 2003 @ 17:13:
Bij de MM Leeuwarden lag Zelda WW + BonusDisk al in het schap voor € 53,- :-))
Verwijderd
Beetje nutteloze info danNoisy schreef op 30 April 2003 @ 17:25:
en ik over Leeuwarden
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2003 17:29 ]
Verwijderd
Ik denk dat je D³ niet helemaal begrijpt maar wat hij dus bedoelt is dat de game niet weet waar jij je op concentreert. Als jij in de verte kijkt en dan wordt dat automatisch scherper, alles wat dichtbij is wordt dan minder scherp. Als jij naar iets kijkt wat dichtbij is dan wordt alles in de verte onscherp. Een spel weet niet wanneer jij ergens naar kijkt dus hebben ze maar voor de simpele oplossing gekozen: "alles wat bij Link in de buurt is, is scherp. De rest is onscherp".schnumi schreef op 30 April 2003 @ 16:57:
D³ als jij iets ziet wat een kilometer verder is zie jij dus lang niet zoveel details als dat je er met je neus bovenop staat. Het klopt dus wel degelijk dat je minder scherp ziet naarmate de afstand toeneemt.
Die SD Adapter is imo echt waardeloos.schnumi schreef op 30 April 2003 @ 17:06:
Trouwens de SD-adapter van Nintendo komt waarschijnlijk alsnog uit! In Japan heeft hij iniedergeval een releasedate gekregen.![]()
[...]
En hier de nieuwe look:
[afbeelding]
Misschien is het aantrekkelijk in combinatie met een 251 memory card.The SD card adapter is a much more straightforward device. Shaped like a typical GC memory card, the adapter allows GameCube games to access SD cards, the small memory units used in digital cameras and other portable accessories. These cards can store anywhere from 16MB to a gigabyte of data, making them far more spacious than your typical Memory Card 59, and they can be read by standard PCs equipped with a special adapter. (You can't use SD cards to store regular saves, though—GameCube games must be specially coded to recognize the adapter.)
The e-Reader + will be available by itself for 4800 yen ($40.22); no price was given for the SD card adapter. For 6800 yen, you can get the new reader with a copy of Animal Crossing e+, an enhanced version of Nintendo's trippy life sim that allows you to transfer saved data and screenshots to your PC and exchange them your friends. No U.S. dates were announced for the SD reader or the enhanced Animal Crossing.
Verwijderd
Verwijderd
Hehe dat was ik ook vergeten, vlug mijn broer gebeld die nog in de stad was om zo'n memory ding mee te nemen (was 17.08 of zo-Skyhawk- schreef op 30 April 2003 @ 17:47:
WOEI!!! heb de Gamecube Platinum gekocht @ sneek
Gelukkig was dixons open, want Bart Smit verkocht hem nog niet, wachten tot 3 mei
Ben alleen vergeten om een memorycard er bij te kopen
Dus nu maar besteld @ dimensionplus (251 blocks), en morgen in huis
Verwijderd
250 klinkt heel redelijk idd..Verwijderd schreef op 30 April 2003 @ 20:20:
[...]
Hehe dat was ik ook vergeten, vlug mijn broer gebeld die nog in de stad was om zo'n memory ding mee te nemen (was 17.08 of zo) dus toch nog geluk gehad.
Heb trouwens nog een prijs-vraagje (geen prijsvraag) een kennis van ons wil van zijn GC af hij heeft er 2 controllers, memcard 251blocks en 4 spellen (Tony Hawk3, Res Evil, Luigi's Mansion and Smash Brothers) heeft iemand hier een idee wat daarvoor te geven? wij denken hier dat rond de 250 redelijk is. Iemand een mening?
Verwijderd
Kan dit niet beter in het zelda spoiler topic? Daar leest iedereen wel die het niet erg vindt spoilers voor zelda te lezen.
er stonden daar geen spoilers in hoor
This space is occupied
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2003 20:59 ]
Lijkt mij vrij goedkoop eigenlijk, 100 euro erbij komt meer in de buurt.. waarschijnlijk toen die hem kocht kostte de cube zelf alleen al +- 200,-Verwijderd schreef op 30 April 2003 @ 20:20:
Heb trouwens nog een prijs-vraagje (geen prijsvraag) een kennis van ons wil van zijn GC af hij heeft er 2 controllers, memcard 251blocks en 4 spellen (Tony Hawk3, Res Evil, Luigi's Mansion and Smash Brothers) heeft iemand hier een idee wat daarvoor te geven? wij denken hier dat rond de 250 redelijk is. Iemand een mening?
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ok ok.. maar ik wil zeg maar heeeelemaal niets over het spel horen tot ik 'm zelf heb gespeeldTheEvilCuber schreef op 30 April 2003 @ 20:54:
[...]
er stonden daar geen spoilers in hoor![]()
het was eerder het intro verhaal van zelda
Verwijderd
2e hands dus zeg max 50% van de nieuwwaarde.Smooth schreef op 30 april 2003 @ 21:01:
[...]
Lijkt mij vrij goedkoop eigenlijk, 100 euro erbij komt meer in de buurt.. waarschijnlijk toen die hem kocht kostte de cube zelf alleen al +- 200,-
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2003 21:20 ]
Verwijderd
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
schnumi in "Het Grote Gamecube Topic Deel 28"Verwijderd schreef op 30 April 2003 @ 21:53:
zeg, heeft iemand van jullie al Burnout 2, of is die nog niet uit?
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/
Oh, dan valt het toch nog wel mee?Crashman schreef op 30 April 2003 @ 22:47:
Hoeveel blocks gebruikt zelda btw? gebruik nu 8 games op 1 zo'n 59 blocks mem card...nog de helft over ofzo
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Verwijderd
Niet echt spoilers iedereen die een half uur gespeeld heeft die weet wat erin staat al. Het is alleen omdat hier zo hysterisch gereageerd wordt op spoilers dat ik het erbij zette. Trouwens bedankt voor het spoileren dat ik ernaast zatVerwijderd schreef op 30 April 2003 @ 20:58:
buitenom dat het in de spoiler topic moet zit janmaster er ook nog eens erg naast.
Gewoon door blijven spelen dan wordt alles vanzelf duidelijk.
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2003 23:01 ]
This is the Way.
Verwijderd
MP kan nog zo innovatief zijn, ik ben hooked aan ZeldaHIValicious schreef op 30 April 2003 @ 23:08:
Nou na intensief spelen maar nog niet ver willen komenheb ik een oordeel...
TWW is geweldig. MP vind ik beter want die heeft meer innovatieve features, maar TWW is zo mooi.
Alleen ik moet me nog een RGB kabel aanschaffen.
This is the Way.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq