Het Grote Gamecube Topic Deel 28 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.891 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
* G33rt is hooked :X

vervelend, als je over 2,5 week eindexamen moet doen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen ga ik Zelda kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ook! (ik wil em eigelijk gewoon vandaag! *grmbl*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:27

aapelite

Do the kirby!

G33rt schreef op 30 April 2003 @ 11:10:
* G33rt is hooked :X

vervelend, als je over 2,5 week eindexamen moet doen :X
HELEMAAL MET JE EENS!

Ik had me voorgenomen na mn examens ermee te beginnen maar ik kon het niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Tsja:

Dont underestimate the power of Zelda. >:) :P

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:02
Zo heb gisteren tot 1 uur zitten spelen !!!
Eindelijk een game op de Cube die mijn aandacht lang kan vasthouden.
Het ziet er echt prachtig uit , dat Cel shaded !

Ik ben weer gamen :D

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:33
toch vind ik t jammer, van die mensen die aan een stuk door spelen
ik speel zelda met mate...
ongeveer 3-4 uurtjes per week
zo doe ik er tenminste ff mee
heb em nu dik 4 weken geloof ik, en voor mijn gevoel zit ik ongeveer halverwege

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb altijd met games als het lekker gaat dan wil ik meeeerrrrr en dan ga ik gewoon door met spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-09 11:03
Inderdaad, deed ik ook met Metroid.
Omdat ik geen geld meer had, en ik dus LANG met dat spel moet doen.

Jongens, ik moet echt iets zeggen over Zelda, en lang niet positief :
De graphics, op het eerste eiland (Outset ofzow) daar als je van de toren komt, de huisjes zijn zo wazig, dat vind ik echt vaag!
En de game weet me totaal niet te boeiend, ik ben niet verslaafd ofzo, ik heb geen drang om nog verder te spelen.
Ik vind het soms ook nog es saai!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De graphics, op het eerste eiland (Outset ofzow) daar als je van de toren komt, de huisjes zijn zo wazig, dat vind ik echt vaag!
Als jij naar buiten kijkt, is alles wat in de verte zit dan even scherp?

ben benieuwd hoever je bent..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@hidde: geef em dan maar aan mij!! :9

en nog steeds koninginnedag.. :(

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2003 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:33
Hidde schreef op 30 april 2003 @ 11:45:

En de game weet me totaal niet te boeiend, ik ben niet verslaafd ofzo, ik heb geen drang om nog verder te spelen.
...

ketter...

nou dat wazig noemt men 'depth of field', wordt ook wel toegepast in films en fotografie

dit alles geeft het nog meer een filmische sfeer... alsof je naar een film zit te kijken...

en saai? hmm ja misschien tot aan de eerste dungeon
daarna geen saai moment meer meegemaakt...

na dik 4 weken nog steeds een phuserating van 9.3 (iets gedaalt ivm bepaalde dungeon)

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Phusebox schreef op 30 April 2003 @ 11:47:
[...]

...

ketter...

nou dat wazig noemt men 'depth of field', wordt ook wel toegepast in films en fotografie

dit alles geeft het nog meer een filmische sfeer... alsof je naar een film zit te kijken...

en saai? hmm ja misschien tot aan de eerste dungeon
daarna geen saai moment meer meegemaakt...

na dik 4 weken nog steeds een phuserating van 9.3 (iets gedaalt ivm bepaalde dungeon)
Ik hoop ook dat het wat leuker wordt...
Filmische sfeer, een beetje, maar soms zijn de textures gewoon van lage kwaliteit...
Maar in het algemeen zien de graphics er cell shaded wel goed uit.
Enige waar ik tot nu toe over te spreken ben is de muziek en geluiden, typisch Zelda en toch nieuwe deuntjes die de game wel sfeer geven.

Nee, ik zie dan niet alles even scherp, maar ik haat onduidelijkheid in games...
Ik vind het dat dat beter kon!

Btw, wat nou ketter?
Ik kan net zo goed zeggen dat het een uberspel is en ik meega met de massa, maar ik vind dat, TOT NU TOE, niet...

[ Voor 16% gewijzigd door Hidde op 30-04-2003 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig een (game)shop in de buurt van Amsterdam Centraal ? (NS) kga er zo heen, gisteren hadden ze geen zelda's in Haarlem :(

Donderdag krijg ik er wel eentje opgestuurd, maar wil graag de ge-sealde ( of hoe je dat ook zegt :D ) versie, misschien geluk in Amsterdam vandaag ( maar weet totaal geen winkels daar, iemand een suggestie ? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Jah dat "wazige" is er dus express ingedaan. Klopt ook wel want als jij naar buiten kijkt is alles wat een heel eind weg is ook niet zo scherp als dichtbij.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
schnumi schreef op 30 april 2003 @ 11:54:
Jah dat "wazige" is er dus express ingedaan. Klopt ook wel want als jij naar buiten kijkt is alles wat een heel eind weg is ook niet zo scherp als dichtbij.
Mwah, als ik naar het huis aan de overkant kijk zie ik alles haarscherp.
Is vrijwel even ver als van dat bruggetje naar een huisje..
Kon beter imo..

En waarom wil je een gesealde? Als je gaat spelen haal je het er altijd af. : :?
of koop je 2 exemplaren?

DENK DAN WEL GOED NA, MISSCHIEN JAT EEN EXEMPLAAR VOOR EEN NEUS VAN EEN GOTER WEG. :P

[ Voor 22% gewijzigd door Hidde op 30-04-2003 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Hidde schreef op 30 April 2003 @ 11:56:
[...]

Mwah, als ik naar het huis aan de overkant kijk zie ik alles haarscherp.
Is vrijwel even ver als van dat bruggetje naar een huisje..
Kon beter imo..
:P Het had "anders" gekunt. Maar of dat ook beter had gestaan met de techniek die ze nu gebruikt hebben weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
schnumi schreef op 30 April 2003 @ 11:57:
[...]

:P Het had "anders" gekunt. Maar of dat ook beter had gestaan met de techniek die ze nu gebruikt hebben weet ik niet.
''wazige'' kon verder weg, of ik heb te goeie ogen dan iedereen. 8)7
Maja, dat is ook het enige wat ik heb het cellshaded heb aan te merken.
Als je in het water ploft is het echt mooi, lijkt net een Pokémon film. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik koop er 2 idd :)
Die gesealde laat ik gewoon in de verpakking 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

''wazige'' kon verder weg, of ik heb te goeie ogen dan iedereen.
Maja, dat is ook het enige wat ik heb het cellshaded heb aan te merken.
Als je in het water ploft is het echt mooi, lijkt net een Pokémon film.
Je hebt echt geen betere ogen ofzo. Ik vind het juist wel een tof effect, zeker als je aan het zeilen bent ofzo. Dan zie je in de verte iets vaags en hoe dichterbij je komt hoe duidelijk het wordt. Het voegt gewoon iets toe aan het al grote tekenfilm gevoel wat je hebt bij dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pilotwings Cube at E3 Mugwum [30-Apr-2003]

Factor 5 is set to demonstrate a GameCube version of Pilotwings during E3, or so the rumour goes (and it's quite convincing, actually). Factor 5 are of course erstwhile developers of the excellent Rogue Leader, which distinguished itself as the best early third party title on the system when it became clear that Luigi couldn't cut the mustard by himself. We'll obviously let you know if this is true from the show floor in a fortnight's time…
bron: http://www.eurogamer.net/news.php?id=22870

En nou maar hopen dat dit waar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hidde schreef op 30 april 2003 @ 11:45:

Ik zal binnenkort ook mijn mening over Zelda gaan geven (korte review of zo.. zie wel ff) en ik ben ook lang niet positief over deze nieuwe Zelda. Je kan duidelijk zien dat deze Zelda gehaast is. Er zitten TEVEEL minpunten in maar dat leg ik straks wel uit.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2003 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Verwijderd schreef op 30 april 2003 @ 12:02:
[...]

Je hebt echt geen betere ogen ofzo. Ik vind het juist wel een tof effect, zeker als je aan het zeilen bent ofzo. Dan zie je in de verte iets vaags en hoe dichterbij je komt hoe duidelijk het wordt. Het voegt gewoon iets toe aan het al grote tekenfilm gevoel wat je hebt bij dit spel.
Nee, duh, denk je dat ik die betere ogen nou meende?
Het zal wel later een tof effect worden, maar op het eiland iig niet.
Bij het water is het wel cool, in het begin zie je dat schip maar in de verte. :)

Maja, het is dus dept of field, leuke techniek, maar hoefde imo niet zo gebruikt te worden.

[ Voor 8% gewijzigd door Hidde op 30-04-2003 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ey hidde als je nou langer dan 10min. speelt voor je een oordeel velt dat zou de sfeer wat ten goede komen...
Als je dat schild niet eens kan vinden... Sorry dan ben je gewoon dom dan is het spel niet saai :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Verwijderd schreef op 30 April 2003 @ 12:13:
Ey hidde als je nou langer dan 10min. speelt voor je een oordeel velt dat zou de sfeer wat ten goede komen...
Als je dat schild niet eens kan vinden... Sorry dan ben je gewoon dom dan is het spel niet saai :/
Ik zeg de hele tijd nadrukkelijk TOT NU TOE.
Ik ga verder met de game...
Het schild is iets anders en lag aan mij. 8)7

@ds : eindelijk iemand die ook niet alles goed vindt..

[ Voor 10% gewijzigd door Hidde op 30-04-2003 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ds : eindelijk iemand die ook niet alles goed vindt..
Ho...... Ik vind ook echt niet alles even goed aan zelda, verre van dat zelfs. Ik vond alleen dat je een effect zat af te zeiken die naar mijn idee alleen maar dingen aan het spel toevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Verwijderd schreef op 30 april 2003 @ 12:18:
[...]

Ho...... Ik vind ook echt niet alles even goed aan zelda, verre van dat zelfs. Ik vond alleen dat je een effect zat af te zeiken die naar mijn idee alleen maar dingen aan het spel toevoegd.
Het is een leuk effect, maar het is te gemakkelijk gebruikt en daardoor hebben ze soms niet zoveel aandacht een dingetjes gegeven.
Haastig dus...
Het effect zal later wel leuk worden, zoals je zegt..

Op zee is het inderdaad een goed effect, maar op een eiland vond ik het nou niet zo vet...

[ Voor 15% gewijzigd door Hidde op 30-04-2003 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
Hidde, jij vindt in Super Mario Sunshine het zeker ook vervelend dat in de verte alles een beetje wazig is en "danst" door de hitte... Dat is net zoiets.
Kijk maar eens door 1 oog naar buiten. Eerst naar het raamkozijn, je zult zien dat de overkant van de straat onscherp is... Als je dan "scherpstelt" naar de overkant van de straat, zul je merken dat het raamkozijn onscherp wordt.
Dit hebben ze in het spel gestopt en heeft dus geen flikker met texturing ofzo te maken. Ik durf te wedden dat als je naar dat punt toe rent wat eerst onscherp was, dat dat dan ineens scherp is.... HEE! HOE KAN DAT NOU??? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Tuurlijk ik vind ook dat er best minpunten zijn aan deze zelda. Je kunt op sommige stukken idd zien dat het gehaast is maar dat effect heeft daar niks mee te maken want dat zat er vanaf het begin al in. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er helemaal niemand geinteresseerd in een nieuwe pilotwings dan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Verwijderd schreef op 30 April 2003 @ 13:21:
Is er helemaal niemand geinteresseerd in een nieuwe pilotwings dan? :)
niet als er net een nieuwe zelda uit is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja verklaar me maar voor gek, maar ik heb liever een nieuwe pilotwings als een nieuwe zelda :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Laatst online: 22-06-2022
Verwijderd schreef op 30 April 2003 @ 13:32:
tja verklaar me maar voor gek, maar ik heb liever een nieuwe pilotwings als een nieuwe zelda :)
bij deze ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verklaar je voor gek ;)
maar er zijn verzachtende omstandigheden, jij hebt de nieuwe zelda al een tijdje natuurlijk :)

een nieuwe pilotwings lijkt mij ook geweldig, ben erg benieuwd naar hoe die uitgevoerd gaat worden, 2d/3d? cel-shaded?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het was aan je naam af te lezen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
edit: ik ben dom :)

[ Voor 94% gewijzigd door Fubaruba op 30-04-2003 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-09 20:27

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Hee jongens, werkt jullie Zelda VIP code? De mijne werkt niet namelijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan goed zijn dat hij pas NA 3 mei kan geactiveerd worden aangezien hij dan pas officieel uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

sebastius schreef op 30 April 2003 @ 14:15:
Hee jongens, werkt jullie Zelda VIP code? De mijne werkt niet namelijk :(
ahhhhh zoals al eerder gezegt: Die kun je pas invoeren op de werkelijke releasedatum. Niet daarvoor dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Aaaarrggh dude.. hehe die werkt pas vanaf de officiële release datum == 3 mei B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Laatst online: 09-09 20:27

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Oh, sorry!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
daFubar schreef op 30 April 2003 @ 12:31:
Hidde, jij vindt in Super Mario Sunshine het zeker ook vervelend dat in de verte alles een beetje wazig is en "danst" door de hitte... Dat is net zoiets.
Kijk maar eens door 1 oog naar buiten. Eerst naar het raamkozijn, je zult zien dat de overkant van de straat onscherp is... Als je dan "scherpstelt" naar de overkant van de straat, zul je merken dat het raamkozijn onscherp wordt.
Dit hebben ze in het spel gestopt en heeft dus geen flikker met texturing ofzo te maken. Ik durf te wedden dat als je naar dat punt toe rent wat eerst onscherp was, dat dat dan ineens scherp is.... HEE! HOE KAN DAT NOU??? :)
In SMS vind ik het niet erg, dat is heel ver weg, bij Zelda is het best dichtbij die wazigheid.
Soms zie je inderdaad de hitte, en zeker in het geval van Mario Sunshine.
Het enige wat bij Zelda het geval is, is dat het te dichtbij is.
En als je iets onscherps ziet aan de overkant van je huis moet je even knipperen. ;)

Ben nu al wat verder, heb de WindWaker al een tijdje.
Ik moet nu zeggen : het wordt al wat leuker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Damn..
Ik zit er serieus over na te denken om naar Den Haag te rijden/reizen om Zelda te halen... B)
Weet iemand misschien een winkel die dichterbij is en nu open is ? (Ik woon in Amsterdam)
Neeeeeeed Zèèèllllllllldáááááááááá.. :X ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 21:43

Phydomir

Dennis

wow... morgen heb ik m'n cube een jaar _/-\o_

schoot me ff te binnen

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phydomir schreef op 30 April 2003 @ 14:49:

schoot me ff te binnen
Idd, ik heb morguh mijn Cube ook een jaar.
En dit word gevierd met een exemplaar van Zelda, die morguh bezorgd zal gaan worden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phydomir schreef op 30 April 2003 @ 14:49:

schoot me ff te binnen
Same here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Woei, net (2 uur ofzo) Metroid Prime zitten spelen, en het wordt maar leuker ;) (Ben pas bij het Lab in Phendrana).

Nu heb ik straks waarschijnlijk wel geld, maar ik weet niet zeker of ik Zelda moet kopen, ik ben nooit zo goed geweest in adventures waar je veel moet puzzelen enzo, ik hou meer van vechten en misschien met een vleugje RPG.

Ik heb even rondgehopt op internet, maar het enige goede wat ik nog tegenkwam voor de Cube (Naast MP en ZWW dus) was Pikmin, Smash Bros., Mario Sunshine en Monkey Ball 1/2 :{. En aangezien bijna 0 van die games mij aan spreken (Smash Bros. heb ik al :+). Alleen Pikmin lijkt me intressant maar daar zit toch een tijdslimiet op? Daar heb ik geen tijd voor :{. (Wacht ik liever op Pikmin 2).

Dus mijn enige uitweg is Zelda :? :{. IMHO is het aanbod op goede games maar slecht op de NGC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus mijn enige uitweg is Zelda . IMHO is het aanbod op goede games maar slecht op de NGC.
Uh huh.

-Star Wars rogueleader
-Timesplitters2
-Eternal darkness
-Resident Evil (0)
-Waverace Blue Storm
-Animal Crossing
-Star fox adventure (voor sommigen, ik vond um wel ok)
-Tony Hawk 4

Nog nooit heb ik een console binnen een jaar met zoveel goede spellen zien komen. EN een nieuwe metroid EN een nieuwe zelda EN een nieuwe starfox EN een nieuwe mario.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Verwijderd schreef op 30 April 2003 @ 15:21:
[...]
Uh huh.

-Star Wars rogueleader
-Timesplitters2
-Eternal darkness
-Resident Evil (0)
-Waverace Blue Storm
-Animal Crossing
-Star fox adventure (voor sommigen, ik vond um wel ok)
-Tony Hawk 4

Nog nooit heb ik een console binnen een jaar met zoveel goede spellen zien komen. EN een nieuwe metroid EN een nieuwe zelda EN een nieuwe starfox EN een nieuwe mario.
Tjah, echt heel weinig van die games spreken mensen echt aan, ik hou niet van sport games, ook niet echt van fps'en en horror is al helemaal niks voor mij ;). Enige games waar ik dan nog een stukje beter naar kan kijken zijn Starfox en Animal Crossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus mijn enige uitweg is Zelda . IMHO is het aanbod op goede games maar slecht op de NGC.
Dan is dit een loze uitspraak. Er zijn dus wel genoeg goede games op de cube, maar niet vee ldie jou aanspreken. Das een groot verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smooth
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-12-2021
hmm, ben het wel met Switch eens.. ik mis toppers? ja, wel 2 leuke games. MP en Zelda..
De rest zijn allemaal middelmatige games waar ik echt niet zoveel geld voor uit ga geven :/

Maar Switch, ik twijfelde ook over zelda (nu nog steeds eigenlijk) maar op fileplanet staat wel een mooi filmpje waar je ook wat meer over het vechten kan zien. ik moet zeggen, dat zag er prima uit en zeer uitgebreid.

Daar wil ik nog bij toevoegen dat een oude game als Xenogears voor m'n psx waar ik net aan ben begonnen me al langer boeit dan MP :| (jammer genoeg)

*Ik kan nog 2 games uit dat rijtje noemen die echt *goed zijn: TH4 en Eternal Darkness.. Maar ik heb dit blokje gekocht voor echt games die speciaal zijn, geen spellen voor de massa zoals op de ps2 en xbox. Ik wil meer gameplay dan graphics en hoopte dat nintendo dat waar kon maken. Helaas zijn het meerendeel gewoon de standaard shit

[ Voor 24% gewijzigd door Smooth op 30-04-2003 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 april 2003 @ 12:13:
mensen wat hij zegt is gewoon waar sorry hoor maar als je niet het schildje kan vinden vind ik het ook ronduit zielig en moeilijk doen over,

} AHH god kijk een kanterltje AHhH god kijk het is daar een beetje wazig ja vind je het gek je maakt het voor je eigen een saaie zweer omdat teveel op andere dingen zit te letten gewoon het verhaal volgen en je zal zien dat het spel gewoon weer een toper is.

en de grafishe kant is gewoon mooi en je ziet dingen van zo een groot afstand al bewegen het is gewoon _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

soms lees ik dingen waarvan ik denk dat je het topic gewoon het gamecube afkraak topic kan noemen want ik hoor laatste tijd alleen negatief dingen :?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2003 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
O, ik kon het schildje niet vinden en nu mag ik geen mening hebben?
schiet me dood zou ik zeggen.. -_-
Slaat nergens op..

Ik lette nou niet echt op bij het spelen en ik speelde maar, wist ik veel dat ik em daar had ''gezien''..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Trouwens nu jullie het zo over pilotwings hadden dit vond ik het op het inet:
EXCLUSIVE: PILOTWINGS SET TO SHOCK E3!

And you thought Mario kart was exciting? Rumour mill explodes as sources point to Rogue Squadron developer Factor 5 updating the Nintendo classic

10:27 Holy mackerel. Didn't see this one coming. Barely have we recovered from the shock of Mario Kart: Double Dash, than we're smashed full-on in the face and asked to consider the possibility of another Nintendo classic being updated for GameCube, with a surprise E3 showing just around the corner.
Remember Pilotwings? A brilliant first-party air-stunt title originally for SNES - which was the first truly amazing use of Mode 7 graphics - and a classy addition to N64's early oeuvre, heavy rumour now points to a GameCube version in the works.

"The word is that Nintendo will show Pilotwings developed by Factor 5 at E3," one inside source told us earlier today. Yes, Factor 5, developer of the brilliant Rogue Squadron series, a company with a proven track record of creating brilliant aerobatic software. Hubba hubba.

We contacted Nintendo for clarification, but a spokesperson would only say: "We cannot confirm anything at this time," which is far from outright denial, of course. Until we receive any official word about the title's existence, it's important to remain slightly sceptical, but the rumour is now increasingly gathering weight, and we find it impossible not to be dribbling all over ourselves at the prospect of a new Pilotwings.

As soon as we hear more, you'll be the first to know.
Is dus nog een rumor maar Nintendo ontkend het niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

x KeN x schreef op 30 April 2003 @ 14:48:
Damn..
Ik zit er serieus over na te denken om naar Den Haag te rijden/reizen om Zelda te halen... B)
Weet iemand misschien een winkel die dichterbij is en nu open is ? (Ik woon in Amsterdam)
Neeeeeeed Zèèèllllllllldáááááááááá.. :X ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:23

Jumpiefox

Hoi ?

yaay, heb over een paar dagen ook een cube, net bij de bart smit de zelda packet besteld.
platinum cube + zelda voor 200,- :)
Wou al eerder een cube halen maar heb toch maar ff gewacht op de zelda packet :P
Hoop dat ie ut waard is. (denk van wel :P )

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
* Switch denkt eigenlijk wel dat hij morgen Zelda gaat (proberen) te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Poll tijd: ik wil mijn HEILIGE ZELDA BONUS DISC vereren met een nieuwe jasje als dank voor de vreugde en gelukzaligheid die zij verspreidt. Ik heb twee kandidaten:

#1 Goud/Bruin
Klik voor het origineel
Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/zelda_bonus_boxart_1_thumb.jpg

#2 Goud/Geel
Klik voor het origineel
Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/zelda_bonus_boxart_2_thumb.jpg

Wat vind jij de ultieme Bonus Disc box-art?!

Poll: Zelda Bonus Disc Box-art
#1 Goud/Bruin
#2 Goud/Geel
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=1798&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier
spaceboy schreef op 29 April 2003 @ 19:33:
YES!! Nee, geen YES dat ik Zelda heb (volgens Dimplus.nl is hij al wel verstuurd, zul je zien dat morgen de postbodes koninginnedag vieren, weet iemand dat toevallig, of PTT vrij is morgen?), maar YES omdat ik Metroid Prime zojuist heb uitgespeeld. Bijna 22 uur over gedaan en slechts 69%. En TOCH voelt 't goed! YES! :)
GEFELICITEERD spaceboy!! Helemaal niet slecht hoor, 22 uur en 69%. Zo lang mogelijk over te doen is een plus in mijn ogen, er is zoveel om van te genieten :Y) Was jij nou degene die MP (en dan vooral het control scheme) eerst helemaal niks vond? Of was dat iemand anders :?
Elroy schreef op 29 April 2003 @ 20:13:
Na eindelijk 2 weken nadat m'n pakketje zou moeten komen, is nu eindelijk Burnout 2 geariveerd. En ik heb speciaal voor jullie exclusieve screens :P
MY EYES!! B) Mooie screens Elroy, alleen is je aspect ratio een beetje fucked geloof ik.
Verwijderd schreef op 29 april 2003 @ 22:08:
Je hebt er 1 laten staan en het fout verbeterd, zo moet het:
>:)
JANMASTER, JIJ BESTAAT NIET MEER VOOR MIJ :( :( :( :P
schnumi schreef op 30 April 2003 @ 11:54:
Lulkoek :P Alles waar je naar kijkt is scherp, of het nou ver weg is op dichtbij. Je focust erop. Alles waar je niet naar kijkt is onscherp. Kan een game bepalen of jij op het scherm naar een huis in de verte of een struikje vlak voor je voeten kijkt? Nee, dus dat DOF blurring tijdens gameplay is bijzonder onnatuurlijk. Ik stoor me er verder niet aan maar het argument dat het in het echt ook zo is, da klop nie! (behalve als bij/verziend bent misschien :+ )

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 10:14
Verwijderd schreef op 30 April 2003 @ 15:42:
[...]

soms lees ik dingen waarvan ik denk dat je het topic gewoon het gamecube afkraak topic kan noemen want ik hoor laatste tijd alleen negatief dingen :?
Nou daar zal ik even een andere wending aangeven. In de laatste paar replies
zag ik dat er 'gasten' waren die vonden dat er weinig te bieden valt voor hun voor de GC.

Er komt nog o.a.:

-Final Fantasy O-)
-Metal Gear Solid
-True Crime: Streets of LA
-Enter the Matrix

Nee, ik zie het toch rooskleurig in voor de GC. Ook met het zelda pack die ik
hoogstwaarschijlijk aan ga schaffen.

PS. Ik hoop dat er in de nabije toekomst een Lufia game voor de GC uitkomt. Dat zou ik helemaal niet erg vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Niet online
Zo, net Luigi's Mansion uitgespeeld. Toch erg vermakelijk en echt 'Nintendo' :)
Maar ligt het nou aan mij of zijn de graphics van Luigi's Mansion beter als SMS? Hoe komt dat?

En morgen komt mijn Zelda als et goed is binnen (DimPlus preorder), maar die gooi ik na ik em open heb gemaakt gelijk in de kast, anders kom ik helemaal niet meer aan leren toe (examens) :)

D3: verkopen ze lege Gamecube doosjes dan? En ik zou voor de goud/bruine boxart gaan, maar dan wel met de rode letters van de goud/gele :)

[ Voor 28% gewijzigd door Glitch op 30-04-2003 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Goudstof schreef op 30 April 2003 @ 16:31:
[...]

Nou daar zal ik even een andere wending aangeven. In de laatste paar replies
zag ik dat er 'gasten' waren die vonden dat er weinig te bieden valt voor hun voor de GC.

Er komt nog o.a.:

-Final Fantasy O-)
-Metal Gear Solid
-True Crime: Streets of LA
-Enter the Matrix

Nee, ik zie het toch rooskleurig in voor de GC. Ook met het zelda pack die ik
hoogstwaarschijlijk aan ga schaffen.

PS. Ik hoop dat er in de nabije toekomst een Lufia game voor de GC uitkomt. Dat zou ik helemaal niet erg vinden ;)
Ho, wacht even. Ik had het over games op dit moment. Dus niet games die er nu aankomen, daar is zoveel goeds en moois over te zeggen maar dat moeten we nog zien (en ETM schijnt niet eens zo goed te zijn volgens IGN)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 10:14
Switch schreef op 30 April 2003 @ 16:39:
[...]

Ho, wacht even. Ik had het over games op dit moment. Dus niet games die er nu aankomen, daar is zoveel goeds en moois over te zeggen maar dat moeten we nog zien (en ETM schijnt niet eens zo goed te zijn volgens IGN)
Tja, dan moet ik je wel enigszins gelijk in geven. Ik ben ook niet echt onder de indruk van de games op dit moment. Maar je moet ook een beetje naar de toekomst kijken, en dat ziet er goed uit imHo. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Phusebox's Matrix verhaal :Z
ik vind het allemaal super klinker juist!!!! :9~

en zij hadden nod die hele oude previeuw build, die was nog vrij slecht en oud.
die final versie is beter :)

ik wacht nu met nog meer vertrouwen de rest van de REvieuws af :)

[ Voor 12% gewijzigd door Collaborator op 30-04-2003 16:51 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

D³ als jij iets ziet wat een kilometer verder is zie jij dus lang niet zoveel details als dat je er met je neus bovenop staat. Het klopt dus wel degelijk dat je minder scherp ziet naarmate de afstand toeneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

argh, ik word ff gek, is er nou °nergens° een winkel bij mij in de buurt die zelda verkoopt op het moment ? :'( :'( :'(

(omgeving Leiden) (kzit nu bij vriendin en die woont in ijmuiden)
maar in amsterdam ook nix kunnen vinden,´bartsmit,intertoys,frierekurtschop,etc etc zeggen allemaal dat ze em niet hebben, maar nintendo heeft ze verstuurt, vóór dinsdag, dus ze liegen imo :(

maargoed iemand ? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Trouwens de SD-adapter van Nintendo komt waarschijnlijk alsnog uit! In Japan heeft hij iniedergeval een releasedate gekregen. :)
Nintendo of Japan's website recently updated showing a slightly new design for the SD Card Adaptor for GameCube as well as giving a release date of July 18th in Japan. The adaptor now loads cards from the side instead of the front. The SD Card Adaptor allows you to use SD cards, which are small memory cards usually used in digital cameras. The cards will also allow you to email game data to people. The first game to take advantage of this will be the online version of Animal Crossing. The game will allow you to email game data and pictures taken in the game. The price of the adaptor hasn't been announced yet, but the cards come in different sizes and have dropped in price dramatically since the adaptor was first revealed. We will let you know if a US date is revealed for this accessory.
En hier de nieuwe look:

Afbeeldingslocatie: http://www.nintendophiles.com/media/hardware/sdcardadaptor/sd.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat ding wil ik wel hebben is een stukkie goedkoper dan 20-30 euro uitgeven aan een memcard die zo vol zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op 30 april 2003 @ 17:08:
dat ding wil ik wel hebben is een stukkie goedkoper dan 20-30 euro uitgeven aan een memcard die zo vol zit :P
nou dat 256Mbit ding zit na 15 games nog maar tot de helft vol dus dt valt wel mee hoor voor een mem-card van 25 euro

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noisy
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:56
Bij de MM Leeuwarden lag Zelda WW + BonusDisk al in het schap voor € 53,- :-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noisy schreef op 30 April 2003 @ 17:13:
Bij de MM Leeuwarden lag Zelda WW + BonusDisk al in het schap voor € 53,- :-))
Ik had het over Leiden :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noisy
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:56
en ik over Leeuwarden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje nutteloze info dan |:(

(nutteloos om erbij te vermelden dat JIJ leeuwarden bedoelde, niet voor het feit dattie bij MM ligt, dat we daar geen flame over krijgen)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2003 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op 30 April 2003 @ 16:57:
D³ als jij iets ziet wat een kilometer verder is zie jij dus lang niet zoveel details als dat je er met je neus bovenop staat. Het klopt dus wel degelijk dat je minder scherp ziet naarmate de afstand toeneemt.
Ik denk dat je D³ niet helemaal begrijpt maar wat hij dus bedoelt is dat de game niet weet waar jij je op concentreert. Als jij in de verte kijkt en dan wordt dat automatisch scherper, alles wat dichtbij is wordt dan minder scherp. Als jij naar iets kijkt wat dichtbij is dan wordt alles in de verte onscherp. Een spel weet niet wanneer jij ergens naar kijkt dus hebben ze maar voor de simpele oplossing gekozen: "alles wat bij Link in de buurt is, is scherp. De rest is onscherp".

Wat mij betreft mogen ze dit effect in de volgende Zelda game wel achterwege laten. Maargoed, de draw distance wordt hierdoor wel een stuk groter door. Het heeft zo zijn voor en nadelen.
schnumi schreef op 30 April 2003 @ 17:06:
Trouwens de SD-adapter van Nintendo komt waarschijnlijk alsnog uit! In Japan heeft hij iniedergeval een releasedate gekregen. :)

[...]

En hier de nieuwe look:

[afbeelding]
Die SD Adapter is imo echt waardeloos.

Misschien handig om erbij te vertellen:

+ 16 MB capaciteit
+ Data via internet versturen

- Alle huidige spellen ondersteunen deze adapter niet.
- Spellen moeten ervoor geprogrammeerd worden om de adapter te ondersteunen

Prijzen:

SD Card Adapter: TBD
Card-e Reader +: 4,800 yen (~40 dollar)
Animal Crossing e+ and Card-e Reader + set: 6,800 yen (~60 dollar)
The SD card adapter is a much more straightforward device. Shaped like a typical GC memory card, the adapter allows GameCube games to access SD cards, the small memory units used in digital cameras and other portable accessories. These cards can store anywhere from 16MB to a gigabyte of data, making them far more spacious than your typical Memory Card 59, and they can be read by standard PCs equipped with a special adapter. (You can't use SD cards to store regular saves, though—GameCube games must be specially coded to recognize the adapter.)

The e-Reader + will be available by itself for 4800 yen ($40.22); no price was given for the SD card adapter. For 6800 yen, you can get the new reader with a copy of Animal Crossing e+, an enhanced version of Nintendo's trippy life sim that allows you to transfer saved data and screenshots to your PC and exchange them your friends. No U.S. dates were announced for the SD reader or the enhanced Animal Crossing.
Misschien is het aantrekkelijk in combinatie met een 251 memory card.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
WOEI!!! heb de Gamecube Platinum gekocht @ sneek :D

Gelukkig was dixons open, want Bart Smit verkocht hem nog niet, wachten tot 3 mei
Ben alleen vergeten om een memorycard er bij te kopen :(

Dus nu maar besteld @ dimensionplus (251 blocks), en morgen in huis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:49
Heb dus vandaag ook al ergens zelda kunnen scoren :D

Het spel is echt zeker gaaf :D Ik heb tegenwoordig bij mijn cube een serieus teveel aan goede spellen :P Heb gewoon geen tijd om ze allemaal uit te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
hehe, dat heb ik ook, maar dan met de Xbox

En nu ook nog een cube.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het heeft er mee te maken dat je 2 ogen hebt en dat je ogen dicht bij elkaar gaan staan voor iets wat dichtbij is en ver uitelkaar voor iets wat ver weg is.
Als je focust op ver weg, vallen de beelden van dichtbij niet over elkaar (2 signalen van je 2 ogen), dus zie je het onscherp. Met 1 oog heb je dit probleem niet, maar je ziet ook veel minder goed diepte.
Maarja, het is maar wat je liever hebt, in Morrowind, een geweldige RPG IMO, is alles haarscherp maar op een P4 2Ghz, 768MB Ram en een Radeon 8500 kun je nog geen 100 meter voor je uit kijken. Dan heb ik het toch liever iets onscherper...

Trouwens, ligt het aan mij of zijn de dungeons aan Zelda heel lineair? Ik zit nu in dragon root cavern en die is IMO echt sim-pel, het is de 2e dungeon, een soort dodongo's cavern, maar dodongo's cavern was echt vrij ingewikkeld, althans dat vond ik toen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Skyhawk- schreef op 30 April 2003 @ 17:47:
WOEI!!! heb de Gamecube Platinum gekocht @ sneek :D

Gelukkig was dixons open, want Bart Smit verkocht hem nog niet, wachten tot 3 mei
Ben alleen vergeten om een memorycard er bij te kopen :(

Dus nu maar besteld @ dimensionplus (251 blocks), en morgen in huis :)
Hehe dat was ik ook vergeten, vlug mijn broer gebeld die nog in de stad was om zo'n memory ding mee te nemen (was 17.08 of zo :) ) dus toch nog geluk gehad.

Heb trouwens nog een prijs-vraagje (geen prijsvraag ;) ) een kennis van ons wil van zijn GC af hij heeft er 2 controllers, memcard 251blocks en 4 spellen (Tony Hawk3, Res Evil, Luigi's Mansion and Smash Brothers) heeft iemand hier een idee wat daarvoor te geven? wij denken hier dat rond de 250 redelijk is. Iemand een mening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Watch it: Spoilers up ahead!

Is de spelwereld van TWW het Hyrule uit OOT maar dan enkele duizenden jaren later?
Degenen die al een tijdje in The Wind Waker hebben vertoeft, zullen het vast wel gemerkt hebben: Veel locaties en vijanden lijken erg op die uit Ocarina of Time. Een voorbeeld? Dragon Root Cavern, hmmm dat lijkt verdomd veel op Dodongo's Cavern. Ook de vergelijking tussen de rokende berg en Death Mountain Crater is makkelijk te trekken.
De beestjes die je hier af en toe tegekomt, lijken ook zeer veel op Queen Ghoma/Ghoma's Larve's uit de Deku Tree... En hey, hoe heet die baas van Dragon Root Cavern ook al weer?

Ieder die de intro heeft gelezen, weet dat Ganon terugkwam, en Hyrule vernietigde. Niemand weet wat er van Hyrule is geworden, maar ik denk dat The Wind Waker zich in dezelfde wereld afspeelt. Ganon kwam uit de zee terug, en vrijwel het hele land staat nu onder water. Je drakenboot voorziet je van het nodige advies, hetzelfde als Kaebora Gaebora (De Uil) uit Ocarnia of Time.
Temeer omdat Ganon weer terug is om je het leven zuur te maken, ben ik tot de conclusie gekomen, dat er een nieuwe Link is geboren in Hyrule, om Ganon voor eens en voor altijd weg te sealen. Misschien dat iemand die wat verder is dan ik dit kan bevestigen/ontkrachten of nog meer voorbeelden weet...
Dank u voor de aandacht, een prettige avond verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op 30 April 2003 @ 20:20:
[...]

Hehe dat was ik ook vergeten, vlug mijn broer gebeld die nog in de stad was om zo'n memory ding mee te nemen (was 17.08 of zo :) ) dus toch nog geluk gehad.

Heb trouwens nog een prijs-vraagje (geen prijsvraag ;) ) een kennis van ons wil van zijn GC af hij heeft er 2 controllers, memcard 251blocks en 4 spellen (Tony Hawk3, Res Evil, Luigi's Mansion and Smash Brothers) heeft iemand hier een idee wat daarvoor te geven? wij denken hier dat rond de 250 redelijk is. Iemand een mening?
250 klinkt heel redelijk idd..
Goed bedrag IMO B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 april 2003 @ 20:25:
Watch it: Spoilers up ahead!
blabla
Kan dit niet beter in het zelda spoiler topic? Daar leest iedereen wel die het niet erg vindt spoilers voor zelda te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

idd.. Ik moet echt gewoon oppassen met wat ik lees hier :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

x KeN x schreef op 30 April 2003 @ 20:53:
idd.. Ik moet echt gewoon oppassen met wat ik lees hier :/
er stonden daar geen spoilers in hoor ;)
het was eerder het intro verhaal van zelda :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

buitenom dat het in de spoiler topic moet zit janmaster er ook nog eens erg naast.

Gewoon door blijven spelen dan wordt alles vanzelf duidelijk.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2003 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smooth
Verwijderd schreef op 30 April 2003 @ 20:20:
Lijkt mij vrij goedkoop eigenlijk, 100 euro erbij komt meer in de buurt.. waarschijnlijk toen die hem kocht kostte de cube zelf alleen al +- 200,- :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 21:43

Phydomir

Dennis

woei....

* Phydomir heeft net de 1e echte eindbaas verslagen :)

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

TheEvilCuber schreef op 30 April 2003 @ 20:54:
[...]

er stonden daar geen spoilers in hoor ;)
het was eerder het intro verhaal van zelda :)
Ok ok.. maar ik wil zeg maar heeeelemaal niets over het spel horen tot ik 'm zelf heb gespeeld :) althans zo min mogelijk iig.
Op die Zelda mini site heb dacht ik een stuk van het begin van Zelda te herkennen (jah.. ik heb gezondigd toen ik die demostand in de Bart Smit zag staan :D :+) dus heb ik 'm gelijk weggeklikt B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smooth schreef op 30 april 2003 @ 21:01:
[...]

Lijkt mij vrij goedkoop eigenlijk, 100 euro erbij komt meer in de buurt.. waarschijnlijk toen die hem kocht kostte de cube zelf alleen al +- 200,- :?
2e hands dus zeg max 50% van de nieuwwaarde.
En een cube kost al een stuk minder en ssb:m is een platinum geworden en kost dus 30 euro en luigi kost ook 30 dus zeg

cube+ controller etc.. : 125
tony+res 50
ssb:m+luigi = 30
memcard = 15

totaal: 220 dus 250 lijkt me een vrij normale prijs.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2003 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smooth
mja, dat is waar... zonde van al dat geld :/ achja, als je hem online ergens wilt verkopen zou ik toch wat hoger proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach hij mag altijd nee zeggen tegen ons aanbod :) Maar bedankt voor de aanbevelingen, weet ik tenminste dat ik niet de enige ben met die prijsklasse in mijn hoofd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeg, heeft iemand van jullie al Burnout 2, of is die nog niet uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Hmmm, wel raar van die SD-unit. Ik ben wel blij dattet ding er EINDELIJK komt, maar ik baal wel als het niet als gewone memcard te gebruiken is. Dan zijn idd meteen AL je problemen opgelost.
Ik hoop iig dat het wel normaal te gebruiken is, want dan verkoop ik mijn USB memcard er ga ik Nintendo stukje halen!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op 30 April 2003 @ 21:53:
zeg, heeft iemand van jullie al Burnout 2, of is die nog niet uit?
schnumi in "Het Grote Gamecube Topic Deel 28"
^^Gister was hij nog niet uit :)
Hij is wel in Amerika al uit en Elroy heeft al een reviewtje geschreven :)

Het lijkt erop dat hij deel1 overtreft ieg :D

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-08 16:49
Hoeveel blocks gebruikt zelda btw? gebruik nu 8 games op 1 zo'n 59 blocks mem card...nog de helft over ofzo :)

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Volgens achterkant van het doosje 12 Blocks maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Crashman schreef op 30 April 2003 @ 22:47:
Hoeveel blocks gebruikt zelda btw? gebruik nu 8 games op 1 zo'n 59 blocks mem card...nog de helft over ofzo :)
Oh, dan valt het toch nog wel mee? :)

Ik heb ook zo'n kaart en 4 spellen, maar wel met elk 3 savegames (SSBM uitgezonderd) :+
Dat zou wel naar zijn.. Als ik zo Zelda krijg en vervolgens niet kan saven :X

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 April 2003 @ 20:58:
buitenom dat het in de spoiler topic moet zit janmaster er ook nog eens erg naast.

Gewoon door blijven spelen dan wordt alles vanzelf duidelijk.
Niet echt spoilers iedereen die een half uur gespeeld heeft die weet wat erin staat al. Het is alleen omdat hier zo hysterisch gereageerd wordt op spoilers dat ik het erbij zette. Trouwens bedankt voor het spoileren dat ik ernaast zat |:(
Ik heb een leuke gedachtegang en wat doet meneertje? Eerst me botweg zeggen dat het in het spoilertopic moet (sorry maar is de intro vertellen nu ook al spoileren?), en dan vervolgens zelf iets neerzetten, zonder dat je er spoiler bovenzet ofzow, waar je normaal pas na een X uur spelen achter komt |:( |:(

edit:
TWW is 12 blocks, OOT en MQ samen is 15 blocks.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2003 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:34

NoTimeRemains

I know

Nou na intensief spelen maar nog niet ver willen komen :P heb ik een oordeel...

TWW is geweldig. MP vind ik beter want die heeft meer innovatieve features, maar TWW is zo mooi.
Alleen ik moet me nog een RGB kabel aanschaffen.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HIValicious schreef op 30 April 2003 @ 23:08:
Nou na intensief spelen maar nog niet ver willen komen :P heb ik een oordeel...

TWW is geweldig. MP vind ik beter want die heeft meer innovatieve features, maar TWW is zo mooi.
Alleen ik moet me nog een RGB kabel aanschaffen.
MP kan nog zo innovatief zijn, ik ben hooked aan Zelda :) Ik vind het beter gewoon.

Op screens etc. had ik met die look wel iets van *slik* maar toen ik het eenmaal ging spelen, klopte het gewoon. Het had er niet anders uit moeten/kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:34

NoTimeRemains

I know

Neej het had er ook niet anders uit kunnen zien maar ...

MP is het spel waar ik een NGC voor gekocht heb en voor wilde hebben...
maar damn ik ben ook hooked aan TWW maar ik dwing me zelf om rustig aan te doen. :)

En ik ben 13 mei jarig en van dat geld voor me verjaardag koop ik nog een spel
(Ikaruga/Enter The Matrix/BurnOut 2)

BTW: Bij die bonusdisc van TWW zatten toch ook een aantal demos of niet?
Ik zie alleen filmpjes ...

This is the Way.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.