je antenne ingang is RF niet RGB, RGB is een scartkabel met gescheidien kleursignalen voor mooier en scherper beeld.Verwijderd schreef op 24 April 2003 @ 15:07:
[...]
RGB is toch dezelfde ingang als je antenne? Dan zou het dus gewoon moeten werken... Ik heb wel eens een tv gehad waarbij ie het signaal van die RGB kabel niet kon vinden (ik had er 1 voor m'n 64, had nog geen SCART ingang toen...), maar ja je hebt ook TV's zonder SCART...
edit:
Wij hebben ook een ong. 11 jaar oude Philips TV, ik dacht ook 58 cmDaar werkte ie wel op, ik zou het iig proberen.
hou ff je smoel en lees eens wat ik schrijf.CaptainM schreef op 24 april 2003 @ 14:25:
[...]
Hoe weet jij nou of er reclame staat over de gameplay. Heb jij een spoedcursusje japans gedaan ofzow
nu zit je jezelf dus tegen te spreken, want als je vertelt over spelelementen en manieren van spelen, dan héb je het toch over gameplay?CaptainM schreef op 24 april 2003 @ 14:25:
[...]Ik denk niet dat er reclame over de gameplay staat maar gewoon wat inhoudelijke info over de verschillende racers waarmee je kunt racen. Bijvoorbeeld hoe snel ze gaan ofzo of misschien een verhaaltje over het character wat het ding bestuurd.
Reclame over gameplay maken lijkt me een beetje moeilijk.
Verwijderd
/me isVerwijderd schreef op 24 april 2003 @ 15:15:
[...]
je antenne ingang is RF niet RGB, RGB is een scartkabel met gescheidien kleursignalen voor mooier en scherper beeld.

Verwijderd
Mee eens. Gameplay belooft een hoop lijkt me, flink wat originele dingen erin gedaan. Dat niet iedereen die gameplay mogelijkheden ziet vind ik trouwens best begrijpelijk. Dat de mensen die die mogelijkheden niet zien er ook gelijk vanuit gaan dat ze er niet zijn vind ik een stuk minder begrijpelijk alleenVerwijderd schreef op 23 April 2003 @ 23:25:
[...]
Mee eens, jij ziet ook de mogelijkheden die het spel nu kan bieden. Stel je bijvoorbeeld voor dat als je donkey en diddy neemt dat je dan aparte items kan krijgen dan als je iemand anders neemt.
Maar ik denk dat de meeste nogal overstuur zijn door de grafische stijl.
Ik vind het ook nogal onzin van een hoop mensen dat ze bepalen hoe een spel eruit ziet aan de eerste paar screenshots ervan. Ik ging Zelda ook pas echt waarderen toen ik er bewegende beelden van zag (en nog veel meer toen ik het spel zelf op een cube zag!). Je hebt aan een handvol plaatjes gewoon nog niet genoeg materiaal om goed te zien hoe het spel eruit gaat zien.
Ik vind het topic er erg netjes uitzien hoor, na al je ge-editSwitch schreef op 24 april 2003 @ 07:51:
Nog steeds kritiek blijkbaar. Best hoor, ik maak hem vanmiddag wel weer anders
. En ik zoek iets anders voor de plaatjes aangezien IGN plat ligt
kan je alleen deze zin nog ff veranderen:
Dat gerucht is compleet niet onderbouwd geloof ik. Ik kan ook wel zeggen "het is nog niet duidelijk of Mario een roze jurkje gaat dragen", dat is in principe waar natuurlijk want dat is niet duidelijk, maar het heeft niet veel zin om mensen er naar uit te laten kijken als het niet een redelijk gegrond gerucht is.Met Mario Kart: Double Dash schijn je met 2 spelers op een kart te kunnen zitten, het is nog niet duidelijk of dit met de C-Knop gebeurt of een GBA Connectie.
Review van Burnout 2 @ Gamespy: http://www.gamespy.com/reviews/april03/burnout2gcn/
Score: 88
Excellent
The Lowdown: The fastest, tightest racer on the GameCube to date.
Pros: Excellent visuals; super-fast driving; tight controls; cool physics engine; challenging and fun.
Cons: Lacks online support; multiplayer modes are secondary in importance; weak music.
Excellent
Pros: Excellent visuals; super-fast driving; tight controls; cool physics engine; challenging and fun.
Cons: Lacks online support; multiplayer modes are secondary in importance; weak music.
Grab shell dude!
Starwars lijkt me veeet.
Co-op lijkt me echt vet.
Mario kart ook, ik kijk daar naar uit.
Zoveel phun gehad met MK64 en MK:SC.
Co-op lijkt me echt vet.
Mario kart ook, ik kijk daar naar uit.
Zoveel phun gehad met MK64 en MK:SC.
Verwijderd
Ej mensen hebben we het 'meeste topics over 1 onderwerp' record al gebroken? volgens mij zijn we hard op weg nu nummertje 28 er alweer is, kheb een tijdje het gamecube nieuws niet echt gevolgd omdat ik weinig speelde en had me voorgenomen Metroid te kopen maar hier heb ik van afgezien omdat het niet echt mijn type spel is, wel heb ik al Zelda:TWW besteld op I-net bij FRS en deze zal op binnenkort op mijn deurmat vallen waardoor ik kan stoppen met zondigen en weer met de Cube kan gamen, verder ben ik ook van plan Splinter Cell te halen. De screens van Mario Kart maken me al helemaal gek, damn wat een spel moet dat worden, where can I get one
Neen, dark_neve, het Flight simulator 2002 topic gaat nog steeds harder/is groter
Burnout 1 was vet!jOzh schreef op 24 april 2003 @ 15:55:
Review van Burnout 2 @ Gamespy: http://www.gamespy.com/reviews/april03/burnout2gcn/
Excellent
Misschien ga ik deze ook nog kopen.
Dit is in ieder geval de beste racegame op de Cube.
Excuse me??????
Ik zeg toch niet dat ze het over spelelementen of manier van spelen hebben. Ik zeg dat ze iets vertellen over het "verhaal" van F-Zero zoals dat ook was bij F-Zero op de SNES. En sla gvd niet zo'n toon tegen me aan aubnu zit je jezelf dus tegen te spreken, want als je vertelt over spelelementen en manieren van spelen, dan héb je het toch over gameplay?
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Verwijderd
Ik vind dat ze die online support maar niet meer als con neer moeten zetten... Kunnen ze wel bij elke titel zeggen...jOzh schreef op 24 April 2003 @ 15:55:
Excellent
En dat FS2002 topic gaat niet sneller maar loopt nog wel steeds een stuk voor.
Verwijderd
Kunnen we misschien proberen net te doen alsof we elkaar niet de nek om willen draaien? Discussies worden een stuk minder fijn lezen op deze manierCaptainM schreef op 24 April 2003 @ 16:09:
[...]
Excuse me??????
[...]
Ik zeg toch niet dat ze het over spelelementen of manier van spelen hebben. Ik zeg dat ze iets vertellen over het "verhaal" van F-Zero zoals dat ook was bij F-Zero op de SNES. En sla gvd niet zo'n toon tegen me aan aub
En nee ik heb het niet alleen tegen jou maar ik reply op het laatste berichtje
Ik reageer op de hele schelddiscussie door op het laatste berichtje te replyen okee?CaptainM schreef op 24 april 2003 @ 16:23:
[...]
Als je eerst alle replys doorleest hoef je niet te reageren op het laatste berichtje
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2003 16:26 ]
Als je eerst alle replys doorleest hoef je niet te reageren op het laatste berichtjeVerwijderd schreef op 24 April 2003 @ 16:15:
[...]
Kunnen we misschien proberen net te doen alsof we elkaar niet de nek om willen draaien? Discussies worden een stuk minder fijn lezen op deze manier
En nee ik heb het niet alleen tegen jou maar ik reply op het laatste berichtje
Forever raver!
Specs: Workstation Server
WOEI! Flame war! 
Zover ik kan vinden komt tog gewoon plati, jet black en die vieze indigo gba players uit in de EU?
ei maar zon gba <-> ngc kabel zal daar tog nie op werken of wel?
Zover ik kan vinden komt tog gewoon plati, jet black en die vieze indigo gba players uit in de EU?
ei maar zon gba <-> ngc kabel zal daar tog nie op werken of wel?
This is the Way.
Verwijderd
kijk dat hebben we nodig op de cube meer fatsoenlijke race games. die gaan we dus lekker kopenjOzh schreef op 24 April 2003 @ 15:55:
Excellent
Verwijderd
hmm misschien toch tijd voor zo'n hori pad. (zeg maar die snes controller)
Allereerst voor ikaruga en ten tweede voor een gba player. Zijn er nog mensen die iets gaan importen binnenkort?
Hier hebben we het dus over:

EDIT: Deze controllers zijn er in het paars en in het zwart
Allereerst voor ikaruga en ten tweede voor een gba player. Zijn er nog mensen die iets gaan importen binnenkort?

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2003 16:48 ]
Verwijderd
2 voor Lamsh, count me inVerwijderd schreef op 24 april 2003 @ 16:38:
[afbeelding]
Mortal Kombat issie ook nog best fijn voor denk ik trouwens.
• Leuke E3 screenshots van 'Alias'.(Cube.IGN)
• Pikmin art
• Pikmin art
[ Voor 42% gewijzigd door Switch op 24-04-2003 16:50 ]
Verwijderd
ik heb wel interesse in 1 of 2 van die controllersVerwijderd schreef op 24 april 2003 @ 16:38:
[afbeelding]
Verwijderd
Hier is die F-Zero infoCockpit: For grip performance required for control or cornering.
Body part: For stability or intensity.
Booster part: For top speed or acceleration.
Van Nintendo's E3 site:
When you use a Memory Card with F-Zero Arcade, you can transfer new pilots or machine parts that you can use for customization on your Nintendo GameCube. You can even race your home-built machine in the arcade!
Ik heb ook wel interessen in zo'n pad, op voorwaarde dat ze goed werken onder Soul Calibur 2. Weet iemand dit?
ps. met dat geflame maak je dit topic langzaam kapot. Het zou jammer zijn, ik post hier bijna nooit, maar dit is een v/d topics die ik graag volg.
ps. met dat geflame maak je dit topic langzaam kapot. Het zou jammer zijn, ik post hier bijna nooit, maar dit is een v/d topics die ik graag volg.
[ Voor 42% gewijzigd door udenjpg op 24-04-2003 17:52 ]
Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.
Beetje late reactie, maar kheb em bij de Intertoys gehaald... ook echt vanwege de prijs ... voor dat geld wilde ik dat spel wel hebbenTheEvilCuber schreef op 23 April 2003 @ 23:26:
[...]
waar is ie zo goedkoop dan? bij de FRS hier kost ie nog €60
maarja hier kost Sega Soccer Slam ook nog 67.95!!! terwijl hij in de stad overal 29.95 kost!!
ik ben nu trouwens ook bezig met een Gamecube faq
ik ben nu bezig met het stuk over de RGB / S-video kabels omdat daar de meeste vragen over zijn.
daarna ga ik over het online gaan met de cube een stukje doen
Verwijderd
Ja, het is juist een van de redenen waarom ie door veel mensen gekocht wordt. Als je een echte soulcalibur bikkelfan bent kan je ook zo'n Hori arcade stick kopen. Deze dus:Door udenjpg - Thursday 24 April 2003 17:50
Ik heb ook wel interessen in zo'n pad, op voorwaarde dat ze goed werken onder Soul Calibur 2. Weet iemand dit?

To d3, had jij metriod nou uitgespeeld zonder energy tanks en missile expansions (ik was toen de topic niet zo erg aan het volgen). Ik vroeg me toch wel af hoe je sommige gedeelten dan ooit gehaald hebt. Ik word op hard mode door sommige pirates echt totaal de grond in geboord
EDIT: http://news.com.com/2100-1043-998084.html?tag=fd_top .. lachwekkend
EDIT2:
Laten we hopen dat nintendo snel reageerd, voordat microsoft met een bod komt waar niemand over heen kan.Capcom Looking For A Merger?
By Mike Viscel -- Staff Writer
Published 7:59 AM CDT April 24, 2003
According to a Japanese publication, Capcom wants to merge.
Mergers seem to be trendy these days in the video game industry. Today GamerFeed has learned that a Japanese publication called The Nihon Keizai Shimbun has reported that Capcom is looking to merge with another company. This news comes on the heels of Capcom's recent losses and failed sales forecasts this year. The article claims that Capcom's financial advisors are advising on a possible merger soon.
this story has not been confirmed or denied by Capcom, and no word on who they may be in talks with. We'll keep you posted on any happenings.
---

Hmm als ik mij goed kan herinneren laat dat ene getalletje zien hoeveel pikmin er buiten zijn. Dit zou dus betekenen dat je meer dan 100 pikmin buiten zou kunnen hebben, of zit ik er nou naast?
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2003 19:10 ]
Verwijderd
ook van mij een beetje een late reactie hieropKeRsTmAnNeKe schreef op 24 April 2003 @ 18:07:
[...]
Beetje late reactie, maar kheb em bij de Intertoys gehaald... ook echt vanwege de prijs ... voor dat geld wilde ik dat spel wel hebben
Qua prijzen van games moet je altijd ff goed rondkijken , hier bij mij in enschede heb je 2 maal een free record shop.
1 op het station en 1 in de stad.
Die op het station heeft vaak games voor onder de 20 euro liggen terwijl dezelfde games in de stad bij de frs voor de volle mikmak liggen.
komt het soms door franshises dat de prijzen zo sterk onderling verschillen
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2003 19:05 ]
Wow man ben 1 dag weg en gelijk 3 pagina's (voor mij dan
) erbij.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
RedruM schreef op 23 april 2003 @ 21:48:
Hoe is die LotR:The Two Towers game eigenlijk voor de GC?
Ben je er lang mee bezig? Is 't beetje hack&slash zoals in Diablo of meer Baldurs Gate achtig?
Is het de 60 euro waard?
ik wil m wel ruilen, en ik heb er toch minstens 10 uur over gedaan voor dat ik m had uitgespeeld. en nog heb ik niet alle extra's.TheEvilCuber schreef op 23 April 2003 @ 21:50:
LOTR TTT is een hack and slash game die je erg snel kan uitspelen (binnen een paar uur) maar heeft een replay value door de scores die je kan halen (met stijl vechten) en natuurlijk de verschillende characters enzo
ik wil hem zelf wel een keertje halen. maar voor 60 euro niet
mijn collectie "How repugnant! Boorish ogres grappling about, caterwauling! I find it utterly barbarous!
Kheb alleen niet echt iets te ruil..Capibara schreef op 24 April 2003 @ 19:50:
[...]
[...]
ik wil m wel ruilen, en ik heb er toch minstens 10 uur over gedaan voor dat ik m had uitgespeeld. en nog heb ik niet alle extra's.
Maja misschien iemand anders?
Ehm, ik mis de C-stick? Of is daar een knoppencombo voor om te emuleren ofzo?Verwijderd schreef op 24 april 2003 @ 16:38:
[afbeelding]
... en oranje! :P
Klopt zit geen C-stick op.
Daarvoor hebben ze volgens ook gewoon een paar knoppen extra erop gedaan.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
Euh nee hoor. Deze controller is speciaal uitgebracht voor de gameboy player(daar zit immers geen c stick op), maar blijkt ook nogal wel handig te zijn voor Ikaruga en Soul Calibur2.Door schnumi - Thursday 24 April 2003 20:00
Klopt zit geen C-stick op.
Nou, ik vond timesplitters2 ook helemaal geweldig. Dus hoop dat ze hier ook weer goed werk mee afleveren. En daarmee ook een goeie cube poort en niet zo maar een crappy. (Bij TS2 was dat dus dik inorde)EXCLUSIVE: TIMESPLITTERS TEAM'S SECRET PROJECT REVEALED!
Details on Free Radical Design's latest title have emerged - and it ain't TimeSplitters 3...
16:27 Nottingham-based uber-developer Free Radical Design is working on a secret third-person stealth-action title for all next-gen formats, we can exclusively reveal. Comprising key ex-Rare employees who created the amazing GoldenEye, Free Radical has enjoyed huge success with its first two-titles, TimeSplitters and TimeSplitters 2.
But while gamers may be craving a further instalment of the brilliant FPS series, Free Radical has other avenues it wishes to explore. One inside source, speaking about the project, told us: "It's a third-person action title with a bit of stealth in there - it'll be a huge departure from TimeSplitters but is shaping up to be amazing."
And we can exclusively reveal that Eidos, which published TimeSplitters and its sequel, will definitely not be handling Free Radical's latest project. The game is believed to have been signed to a currently unknown major publisher and an announcement is expected at E3.
Considering Free Radical's pedigree, this title is sure to be another triple-A must-have. Further details are being held incredibly tightly to chests, but we'll carry on digging and bring you all the latest dirt soon.
Niet goed, helemaal niet goed zelfs. Hij wilde juist die cube support.....Shinji Mikami has stepped down from his position as chief of Capcom's Production Studio 4, according to a report by a Japanese stock-market analyst. Mikami has not left the studio -- he remains there in his capacity as a producer -- but his new role offers less control over and input into the studio's entire slate of projects.
Possible reasons for the move are twofold. Officially, Mikami wants to concentrate on his role as a producer, putting more involvement and effort into his own games. However, rumor also has it that the low profitability of some of Mikami's recent projects -- such as P.N.03 -- was also a factor.
Capcom is still recovering from the announcement of a significant loss incurred in the past fiscal year, which resulted in the cancellation of 18 as-yet-unnamed titles. The publisher plans to clarify many details of its situation when it officially announces its annual results in a few days -- check back soon for the full report.
Source:www.gamers.com
[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2003 20:14 ]
Same here... Ik wil ook wel zo'n SNESCube controller hehe
Hoe duur gaat zo'n pad ongeveer kosten?
Zo te zien is er wel genoeg interesse in..
Verwijderd
US$ 19.99 (~12.72 GBP) @ lik-sang
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2003 20:53 ]
hm, dat zou best wel 0wnen, zeker i.c.m. met dat stop-je-gba-cartridge-in-een-convertor-aan-je-cube-gestoken gevalVerwijderd schreef op 24 april 2003 @ 20:53:
US$ 19.99 (~12.72 GBP) @ lik-sang
Verwijderd
maar er komen ook verzendkosten enz bijG33rt schreef op 24 April 2003 @ 21:08:
[...]
hm, dat zou best wel 0wnen, zeker i.c.m. met dat stop-je-gba-cartridge-in-een-convertor-aan-je-cube-gestoken geval
en dat niet alleen, maar als er meer dan honderd pikmin in het level zijn en ze hebben ook nog eens een schaduw, dan is de engine ook wat opgepoetst. misschien heeft heel pikmin dan wel een ietwat grafische update gehad.Verwijderd schreef op 24 April 2003 @ 19:03:Hmm als ik mij goed kan herinneren laat dat ene getalletje zien hoeveel pikmin er buiten zijn. Dit zou dus betekenen dat je meer dan 100 pikmin buiten zou kunnen hebben, of zit ik er nou naast?
Verwijderd
De graphics zijn in deze shots eerder minder, geen anti-aliasing van wat ik er zo van zie. Kan dat het aan de shots ligt, maar dat is mijn eerste impressie. Maar ik wacht natuurlijk tot ik het zelf kan spelendaFubar schreef op 24 april 2003 @ 21:17:
[...]
en dat niet alleen, maar als er meer dan honderd pikmin in het level zijn en ze hebben ook nog eens een schaduw, dan is de engine ook wat opgepoetst. misschien heeft heel pikmin dan wel een ietwat grafische update gehad.
Meer dan 100 pikmin in het veld zou wel cool zijn trouwens
Verwijderd
Dat kon volgens mij al. Op zich is het wel logisch dat je meer als 100 pikmin mee kan nemen, je kan toch ook dat andere mannetje besturen.De graphics zijn in deze shots eerder minder, geen anti-aliasing van wat ik er zo van zie. Kan dat het aan de shots ligt, maar dat is mijn eerste impressie. Maar ik wacht natuurlijk tot ik het zelf kan spelen
Meer dan 100 pikmin in het veld zou wel cool zijn trouwens Het lijkt er op dat je nu echt bijna oneindig veel Pikmin kan verzamelen, tot 9999 zo te zien.
Verwijderd
als er meer pikmin zijn zullen er ook meer levels zijn denk ikVerwijderd schreef op 24 April 2003 @ 21:25:
[...]
De graphics zijn in deze shots eerder minder, geen anti-aliasing van wat ik er zo van zie. Kan dat het aan de shots ligt, maar dat is mijn eerste impressie. Maar ik wacht natuurlijk tot ik het zelf kan spelen
Meer dan 100 pikmin in het veld zou wel cool zijn trouwensHet lijkt er op dat je nu echt bijna oneindig veel Pikmin kan verzamelen, tot 9999 zo te zien.
Verwijderd
Hij ging toch tot 999? Of 999 van elke kleur, kan ook. Maar het is alweer een tijdje geleden, dus ik kan het ook fout hebbenVerwijderd schreef op 24 april 2003 @ 21:29:
[...]
Dat kon volgens mij al. Op zich is het wel logisch dat je meer als 100 pikmin mee kan nemen, je kan toch ook dat andere mannetje besturen.
Verwijderd
FF:CC DIT jaar nog in de US, ah yeahFinal Fantasy Becomes Reality on Nintendo Consoles
Highly Regarded Role-Playing and Strategy Titles Feature Stunning Graphics, Dual-System Game Play
REDMOND, Wash., April 24, 2003 – Nintendo of America Inc. and Square Enix Co., Ltd. today announced three new titles in the incomparable FINAL FANTASY and MANA game series will be published and distributed by Nintendo of America Inc. for exclusive play on Nintendo platforms. Developed by Square Enix Co., Ltd., the three titles, FINAL FANTASY® CRYSTAL CHRONICLES™, FINAL FANTASY TACTICS™ ADVANCE and SWORD of MANA™ are each scheduled to launch in North America this year, followed by European launches shortly thereafter.
Building on the hugely successful role-playing series, FINAL FANTASY CRYSTAL CHRONICLES, an exclusive title for Nintendo GameCube™, not only features stunning graphical worlds, but also extends game play to the companion Game Boy® Advance. An innovative interface allows up to four players to use a Game Boy Advance system as a controller, receiving private information on their screens. This never-seen-before level of enhanced game play extends connectivity by encouraging players to communicate directly with party members, solve puzzles, cast magic and negotiate deals.
FINAL FANTASY TACTICS ADVANCE, the first FINAL FANTASY game to launch on Game Boy Advance, is a proven bestseller in Japan selling nearly 500,000 copies in less than two months. The game features entirely new characters, stories and game systems. Endlessly challenging and varied as the game is, players also can join friends in tactical battles using the Game Boy Advance Game Link® cable.
SWORD of MANA – an action role-playing game with its roots deep in the time-honored craft of 2-D – also is coming to Game Boy Advance. Boasting a huge game environment, the story will alter depending on the character and course the player chooses to follow.
“Together with the millions of FINAL FANTASY and MANA fans around the world, we are excited about the release of these three titles in North America and Europe,” said Yoichi Wada, president of Square Enix Co., Ltd. “Not only do these titles offer a unique gaming experience, but they will cultivate a new and broader audience for both Square Enix and Nintendo around the world.”
“The FINAL FANTASY franchise is one of the most renowned and revered series in interactive entertainment,” says Peter MacDougall, executive vice president, sales and marketing, Nintendo of America Inc. “The wide range of innovations found in each of these games will attract both Nintendo fans and critics, continuing to cement our commitment to provide only the most forward-thinking products to consumers.”
Scheduled for release in Japan later this year, Nintendo Co., Ltd. will publish FINAL FANTASY CRYSTAL CHRONICLES. All three games will be on display at the Electronic Entertainment Expo (E3), May 14 to 16.
Verwijderd
dat wordt importeren via dvdboxoffice 
kan ik eindelijk mijn freeloader eens gaan gebruiken
hmm da's goed nieuws van FF:CC... maar ja als dit jaar maar niet kerstmis dit jaar betekent...
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Haha, hier nog een. Alhoewel ik nog steeds de Japanse Zelda van schnumi moet ontvangen, waar blijft die???Verwijderd schreef op 24 April 2003 @ 22:00:
dat wordt importeren via dvdboxoffice
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Is Pikmin z'n geld waard? Die is nu best goedkoop d8 ik zo.. 30 euro oid.
Ign geeft een 9 maar hij schijnt nogal kort te zijn? Enneh het lijkt me nogal een bizar/vaag spel
Ign geeft een 9 maar hij schijnt nogal kort te zijn? Enneh het lijkt me nogal een bizar/vaag spel
KOEL! 
Kheb nu ook bevestiging voor Zelda gekregen van DP
Kwas even bang dat ik overgeslagen zou worden....
* Okyah is blij
Kheb nu ook bevestiging voor Zelda gekregen van DP
Kwas even bang dat ik overgeslagen zou worden....
* Okyah is blij
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Verwijderd
Wat een teleurstellingen :
Tube Slider: http://www.gamespot.com/g...ing/tubeslider/index.html
Batman: http://www.gamespot.com/g...andarktomorrow/index.html
Wolverine's revenge: http://www.gamespot.com/g...verinesrevenge/index.html
Had toch wel meer gehoopt van alledrie.
Ik denk dat het weer eens tijd wordt om een zwaar kutspel te spelen. Dan wordt je weer even met je neus op de feiten gedrukt wat nou wel en niet een goed spel is. Ik heb al in tijden geen compleet baggerspel gespeeld, dat was in de SNES tijd wel anders. Dan wordt het in principe nóg meer genieten van Zelda: tWW
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
* NoTimeRemains winksVerwijderd schreef op 24 April 2003 @ 22:24:
Wat een teleurstellingen :
wat wil je ook met een spel dat tubeslider heet; kan net zo goed een spel zijn over kleuters die een glijbaan af glijden
This is the Way.
Verwijderd
New Japanese Hardware Sales (04/20)
New Sales from Media Create have come in, time again to see where the consoles stand. This chart ends in the week of April 23rd. Enjoy.
Game Boy Advance SP: 56,100 (Annual: 774,600)
PlayStation 2: 41,600 (Annual: 1,067,300)
Game Boy Advance: 12,300 (Annual: 8176300)
GameCube: 6,900 (Annual: 242,600)
Xbox: 1,200 (Annual: 51,100)
PSOne: 1,100 (Annual: 35,100)
Game Boy Color: 510 (Annual: 10,700)
Wonder Swan Crystal: 380 (Annual: 19,300)
Nintendo doet het dus weer erg lekker in japan ook al vind ik dat de verkoop van de gamecube tegen valt.
New Sales from Media Create have come in, time again to see where the consoles stand. This chart ends in the week of April 23rd. Enjoy.
Game Boy Advance SP: 56,100 (Annual: 774,600)
PlayStation 2: 41,600 (Annual: 1,067,300)
Game Boy Advance: 12,300 (Annual: 8176300)
GameCube: 6,900 (Annual: 242,600)
Xbox: 1,200 (Annual: 51,100)
PSOne: 1,100 (Annual: 35,100)
Game Boy Color: 510 (Annual: 10,700)
Wonder Swan Crystal: 380 (Annual: 19,300)
Nintendo doet het dus weer erg lekker in japan ook al vind ik dat de verkoop van de gamecube tegen valt.
F-Zero customizing: tunen in de toekomst
The latest issue of Japan's weekly Famitsu Magazine contains a first look at F-Zero GC's "Customize Mode." This mode allows you to combine parts to build up your own unique racer. Parts are available in three categories: Cockpit Parts (affect cornering and steering), Body Parts (affect strength and safety) and Booster Parts (affect speed).
So how do you go about getting these parts? Upon winning a race, you're given tickets that can be taken to a shop and traded for the parts. The arcade and GameCube versions of the game will each have different parts, allowing you to build different vehicles depending on which version you're playing. Although still not commented on by Nintendo or Sega, we presume you'll be able to use the racers that you've built up in either version via the GameCube memory card.
F-Zero GC is due for Japanese release on July 25, with an American release also expected some time down the road. Expect further impressions on the game from E3.
Verwijderd
Hmm blauwebeer, ik ben al arm genoeg nu. En ik word alleen nog maar armer als ik denk aan de spellen die in de loop van dit jaar nog uitkomen. Ik had echt niet nog een extra F-Zero achtig spel en 2 andere vecht/platformachtige spellen hoeven te hebben. Die tubesliders review van ign is al een hele tijd uit, had ik zelfs nog gepost (kreeg een 7 ofzo als ik me niet vergis)
Phuse dit is al gepost, paar pagina's terug.
Phuse dit is al gepost, paar pagina's terug.
Ik heb 4 Pikmin icoontjes gemaakt, ben niet van plan ze zelf te gebruiken dus jullie mogen ze gebruiken, voorlopig en mits je ze zelf host
.
[url=http://]
[/url] [url=http://]
[/url]

[url=http://]

Verwijderd
Compleet met je eens Vliegtuig.
Wat een onmogelijke hobby is gamer zijn!
Alleen al binnen dit en 1, 2 maand komen zeker 4 games uit die ik MOET hebben.
Ikaruga, Enter the matrix, Zelda en (maybe, reviews afwachten) Hitman 2.
Wat een onmogelijke hobby is gamer zijn!
Alleen al binnen dit en 1, 2 maand komen zeker 4 games uit die ik MOET hebben.
Ikaruga, Enter the matrix, Zelda en (maybe, reviews afwachten) Hitman 2.
Verwijderd
tis een DC poort. je had niet anders kunnen verwachten.
Wat voor site is dat trouwens, ze zijn er namelijk verdomde goed in om screens te jatten van een andere site en hun eigen logo op te plakken. beetje jammer noemen ze dat
EDIT: ik typ hier ff verder, want anders komen er telkens van die reply's te staan van maar 1 of 2 regels.
Audi: het gaat niet meer om dit enkele geval, maar ook de EGM screens werden vrolijk gekopieerd. En die waren toch redelijk exclusief.
Switch bedankt voor de logo's. Een bepaald persoon genaamd yam heeft er meteen een php'tje van gemaakt zodat ik elke keer een andere pikmin heb (keep hitting that F5 button! )
Wat voor site is dat trouwens, ze zijn er namelijk verdomde goed in om screens te jatten van een andere site en hun eigen logo op te plakken. beetje jammer noemen ze dat
EDIT: ik typ hier ff verder, want anders komen er telkens van die reply's te staan van maar 1 of 2 regels.
Audi: het gaat niet meer om dit enkele geval, maar ook de EGM screens werden vrolijk gekopieerd. En die waren toch redelijk exclusief.
Switch bedankt voor de logo's. Een bepaald persoon genaamd yam heeft er meteen een php'tje van gemaakt zodat ik elke keer een andere pikmin heb (keep hitting that F5 button! )
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2003 23:12 ]
Zijn gewoon standaard uitgegeven screens hoor, die kun je gewoon van press site's afhalen. Ik denk dat er nog wel mee site's zijn die hun logo op die plek plakken.Verwijderd schreef op 24 April 2003 @ 23:01:
tis een DC poort. je had niet anders kunnen verwachten.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Verwijderd
Ik vind het er goed uitzien en de game is absoluut een topgame ik heb hem op mijn dreamcast helemaal grijs gespeeld , deze ga ik dus ook echt wel halen ergens in juni als ie uitkomt.Verwijderd schreef op 24 April 2003 @ 22:53:
Nieuwe screens Sony DX:
[url=http://][afbeelding][/url]
Vind de graphics niet echt spectaculair. Alleen de eerst zieter echt goed uit.
Ik denk ook dat veel sites gewoon een script hebben draaien dat alle screens automatisch van een logo voorziet. Dus als zij iets lokaal hosten dan komt er het logo op.AudiRS4 schreef op 24 april 2003 @ 23:08:
[...]
Zijn gewoon standaard uitgegeven screens hoor, die kun je gewoon van press site's afhalen. Ik denk dat er nog wel mee site's zijn die hun logo op die plek plakken.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Ja heb het geld ook nog nietGolbeZeromus schreef op 24 April 2003 @ 22:17:
[...]
Haha, hier nog een. Alhoewel ik nog steeds de Japanse Zelda van schnumi moet ontvangen, waar blijft die???
Maar ik zal hem vandaag of morgen opsturen.
Verwijderd
Waar koop je die controller? Ik moet dat dingetje echt hebbenVerwijderd schreef op 24 april 2003 @ 16:38:
[afbeelding]
By the way voor mensen die niet tevreden zijn met de cursors van de ngc controller. Kijk even of je nog PSX/PSONE/PS2 heb liggen en koop een convertor van PS>NGC. Werkt als een tiet.. Ik heb 2 van die convertor voor een paar eurootjes bij Dixons gehaald en heb nu effectief 4 controllers. Werkt ook goed tegen zeurende Playstation vrienden
o voor de langzame: cursor van de psone joypad is almost the best there is voor fighters
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2003 09:58 ]
Verwijderd

2 Nieuwste pikmin 2 screens
EDIT: die joypads kunnen bijna bij elke import store gekocht worden. (liksang, lankwei etc)
Giftpia impressionsfrom crispin (EGM Editor)
From what Factor 5 tolde me, the TIE Hunter is the Imperial's answer to the X-wing, so it has folding space foils and limited shields. It's just as maneuverable. Wedge flies a stolen one in the game. Oh, and when you get to the Super Star Destroyer, you actually get to fly on its surface, through a winding trench that's full of large structures. It's wider and has more paths through it than the Death Star trench.
Oogami Ichirou at GA
Just got and played the game for a little while, I'm not one to write impressions but I'll write up some of my thoughts anyway:
Play time: 2 hrs
Memory Blocks: 6~
Genre: Play more like an adventure game than a RPG so far
Graphics: Well you've seen what it looks like. Wacky. I think it looks very unique and artistic though, while all the characters all look full of personalities. I think it's 30 fps but still smooth enough and doesn't affect the game at all. Some of the character's eyes are a bit blurry and have unrealistic shadows though, but that's a minor complaint. Nice and unique intro too.
Sound: Sound effects and speech so far are ok. I dunno what language the characters are speaking though, it's not Japanese that's for sure. I think some speech sounds exact the same thing although in different contents. Wacky language I would say, but I'm getting used to it and should not be an annoyance. Actually they all sound kinda funny. The funny thing is the sound effects when you get the red heart, it sounds very similiar to Zelda. Same thing to the sound effects when you get a treasure.
Music: So far so good. It seems that all the background music in the game so far comes from the radio station thingy. The music gets louder when you get closer to it. And sometimes announcement shows up about what song it's playing today. Kinda like the announcement thingy in Mario Sunshine. Catchy music too.
System: Seems like there's a lot of items to get in the game. 5 categories of items are food, tool, photo, crystal, and other. Food are for restoring HP(Hunger point in the game?), and seems like if you keep the foods for too long they'll turn bad and become useless. Don't know what the other categories do yet.
There's a time limit of what you can do in each day because you need to sleep. When the sleeping time is near, a fairy comes out and fly around you, and if it touches you some of your money or items will be taken away. Seems like you can do more stuff in each day when your level gets higher. As your lvl indicates your progess approaching an adult, so getting closer and closer to an adult means your active time in each day becomes longer. Nice ideas I would say.
Plot: Don't wanna spoil anything but it's surprisingly intersting so far. Seems like the goal is to earn money for now. And it seems like there's MANY different ways to earn it. So it's a very nonlinear game. I like that. Many restrictive areas that I can't go in yet either. I would recommend people who are REALLY interested to import the game, but make sure you can read Japanese in order to enjoy the game fully because or else you won't know what to do next and lose out a lot of the game's charm. The game reminds me of Animal Crossing where you get to do many various stuff, but MUCH more fun and interesting IMO. NoA really REALLY needs to bring this game over here, rather than Animal Crossing anyday.
Anyway it seems it's a good game with many new ideas, so I'm very pleased with it so far. I would like to play more but Harvest Moon GBA is the game I'm busy with right now. GCN and GBA both rocks so much!
[ Voor 125% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2003 10:11 ]
Verwijderd
Ik neem aan dat je Sonic DX bedoelt?!?!Verwijderd schreef op 24 April 2003 @ 22:53:
Nieuwe screens Sony DX:
Vind de graphics niet echt spectaculair. Alleen de eerst zieter echt goed uit.
Verwijderd
Is die hori joypad ook in nederland verkrijgbaarVerwijderd schreef op 25 april 2003 @ 09:58:
[afbeelding]
[afbeelding]
2 Nieuwste pikmin 2 screens
EDIT: die joypads kunnen bijna bij elke import store gekocht worden. (liksang, lankwei etc)
(Liksang=Lankwei? www.lankwei.com gaat naar linksang)
ps:
Joybox PS>NGC Joypad Converter @ futuremax
Thrustmaster PS>NGC Joypad Converter @ dixons

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2003 11:41 ]
Verwijderd
die hori pad is niet in nederland verkrijgbaar.
Lankwei is echt iets heel anders als liksang hoor. Ze hebben elkaar alleen lopen naaien met urls. Lankwei: www.lan-kwei.com
Lankwei is echt iets heel anders als liksang hoor. Ze hebben elkaar alleen lopen naaien met urls. Lankwei: www.lan-kwei.com
Verwijderd
als de tijdlijn overboord is gegooid wat is dan dat zonnetje aan het doen boven in het scherm ??

Verwijderd
Ik vind het fijn dat mijn posts gelezen worden *kuch*
Een paar pagina's geleden had ik namelijk al neergezet: Die nieuwe witte pikmin ziet er echt evil uit. Wat zou dat nou zijn over geen tijdslimiet. Zou dat geen tijdslimiet per dag zijn, of het aantal dagen dat je mag gebruiken.
Ik denk echt dat ze het aantal dagen dat je mag gebruiken eruit hebben gehaald.
Een paar pagina's geleden had ik namelijk al neergezet: Die nieuwe witte pikmin ziet er echt evil uit. Wat zou dat nou zijn over geen tijdslimiet. Zou dat geen tijdslimiet per dag zijn, of het aantal dagen dat je mag gebruiken.
Ik denk echt dat ze het aantal dagen dat je mag gebruiken eruit hebben gehaald.
Gisteren eindelijk Zelda gepre-orderd, was wel een beetje laat maar het maakte bij CJ games niet uit. Alleen had hij soms nog wel wat problemen met de levering.
Ik had hem ook bij de FRS gereserveerd, maar daar kregen ze er maar 5 (!!) binnen en dan was het nogmaar de vraag of het optijd kwam. Ik vind het eigenlijk wel zwak, maar 5x zelda, bij CJ hadden ze er gelijk 50 besteld.
Ik had hem ook bij de FRS gereserveerd, maar daar kregen ze er maar 5 (!!) binnen en dan was het nogmaar de vraag of het optijd kwam. Ik vind het eigenlijk wel zwak, maar 5x zelda, bij CJ hadden ze er gelijk 50 besteld.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Je kan niet verwachten dat iedereen het topic zo trouw volgt dat ze geen enkele post missen, dat is nu eenmaal het nadeel van de grote topics die zo snel lopen...Verwijderd schreef op 25 april 2003 @ 11:42:
Ik vind het fijn dat mijn posts gelezen worden *kuch*
Grab shell dude!
Verwijderd
kan iemand mischien een inkoop actie houden voor die Hori gamepads en eventueel een PSX TO GC JOYPAD + KEYBOARD CONVERTER...
daarmee kan je psx controllers en een keyboard aansluiten.
daarmee kan je psx controllers en een keyboard aansluiten.
Verwijderd

Hmmm bij die nieuwe Pikmin 2 screen (tnx vliegtuig), staat er niet day maar floor. Lijkt me een bonuslevel? Ook het totale aantal Pikmin dingetje is verdwenen, staat alleen nog maar active Pikmin en Pikmin in the field...
en what's up with da d-pad? selecteer je daar pikmin mee? dat zou namelijk wel handig wezen.
t ziet er wel logisch uit, maar werkt dat wel met 5 verschillende pikmin?
mijn collectie "How repugnant! Boorish ogres grappling about, caterwauling! I find it utterly barbarous!
Verwijderd
Exclusive games from Square-Enix
Square-Enix have just announced three exclusive games for both GameCube and Game Boy Advance!
Final Fantasy Crystal Chronicles, Sword of Mana and Final Fantasy Tactics Advance are the game announced for the two Nintendo consoles, below, some of the features of these games:
Final Fantasy: Crystal Chronicles: Based on the Final Fantasy manga, it will support 4 player game with the Game Boy Advance Connectivity, which will allow players to send private information to team members.
Final Fantasy Tactics Advance: Already released in Japan and sold breaking record numbers, will also have GBA Connectivity.
Sword of Mana: Sequel to the Playstation and Super Nintendo games, this Game Boy Advance game will feature different sotries depending on the character you choose.
bron:
http://www.ningc.com/news.php?article=2358
Square-Enix have just announced three exclusive games for both GameCube and Game Boy Advance!
Final Fantasy Crystal Chronicles, Sword of Mana and Final Fantasy Tactics Advance are the game announced for the two Nintendo consoles, below, some of the features of these games:
Final Fantasy: Crystal Chronicles: Based on the Final Fantasy manga, it will support 4 player game with the Game Boy Advance Connectivity, which will allow players to send private information to team members.
Final Fantasy Tactics Advance: Already released in Japan and sold breaking record numbers, will also have GBA Connectivity.
Sword of Mana: Sequel to the Playstation and Super Nintendo games, this Game Boy Advance game will feature different sotries depending on the character you choose.
bron:
Verwijderd
Ligt het aan mij of was dat al heel lang bekend?Verwijderd schreef op 25 April 2003 @ 14:34:
Exclusive games from Square-Enix
bron:

Hij is wel in Nederland verkrijgbaar. Je kan hem bij de shop van insidegamer bestellen. Kijk hier maar.Verwijderd schreef op 25 april 2003 @ 10:32:
die hori pad is niet in nederland verkrijgbaar.
Assumption is the mother of all fuckups|Check out The Boondocks|
Verwijderd
Ligt niet aan jou, was al bekend. Er is wel nieuws over die spellen. Vliegtuig postte gisteren geloof ik een bericht waarin stond dat ze naar Europa ook komen. Is nooit heel erg zeker bij japanse rpg's
Voor mensen geinteresseerd in de Hori-Pads (SNES controllers voor cube)
ik ga volgende week wat importshit bestellen...
en nu wil ik wel wat pads meebestellen voor jullie
kosten: 22,50 (incl. verzendkosten naar je thuis) of 27,50 met aangetekend versturen
(kosten zijn geschat maar t zal er niet veel vanaf zitten)
mail me maar
kosten: 22,50 (incl. verzendkosten naar je thuis) of 27,50 met aangetekend versturen
mail me maar
Verwijderd
Daar is ie wel 30 euro...Big Will schreef op 25 april 2003 @ 14:48:
[...]
Hij is wel in Nederland verkrijgbaar. Je kan hem bij de shop van insidegamer bestellen. Kijk hier maar.
offtopic:
Cool icon, arcipello rocks
Cool icon, arcipello rocks
Nah een FF die niet naar Europa komt is deze dagen toch wel heel erg raarVerwijderd schreef op 25 April 2003 @ 14:51:
[...]
Ligt niet aan jou, was al bekend. Er is wel nieuws over die spellen. Vliegtuig postte gisteren geloof ik een bericht waarin stond dat ze naar Europa ook komen. Is nooit heel erg zeker bij japanse rpg's
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2003 14:54 ]
ROFL ik kijk op die site van insidegamer LOL
ik zo: "GVD wat een porn banners" staat er een add van DoA: VolleyBall
ROFL
ik zo: "GVD wat een porn banners" staat er een add van DoA: VolleyBall
This is the Way.
Verwijderd
Niet elk nieuws hoeft raar te zijnVerwijderd schreef op 25 April 2003 @ 14:53:
[...]
[...]
Nah een FF die niet naar Europa komt is deze dagen toch wel heel erg raar
Verwijderd
HIValicious schreef op 25 April 2003 @ 15:36:
ROFL ik kijk op die site van insidegamer LOL
ik zo: "GVD wat een porn banners" staat er een add van DoA: VolleyBallROFL
Verwijderd
BEDANKT!!! lekker bestellen die handelBig Will schreef op 25 April 2003 @ 14:48:
[...]
Hij is wel in Nederland verkrijgbaar. Je kan hem bij de shop van insidegamer bestellen. Kijk hier maar.
Verwijderd
Lief van je maar insidegamer is makkelijkerPhusebox schreef op 25 april 2003 @ 14:52:
Voor mensen geinteresseerd in de Hori-Pads (SNES controllers voor cube)
mail me maar
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2003 17:46 ]
Verwijderd
Phuse is wel 15 gulden goedkoper, als je toch al geld tekort hebt, en SCII duurt nog wel even
en duurder... en langzamer... en... hehehe
inderdaad oh my god...
hoe stom kun je zijn nintendo?
Verwijderd
Beetje stupide van Nintendo, mits het waar is. Gamer.nl heeft mij te vaak onwaarheden gepubliceerd.
Ik vraag me trouwens af onder welke kopje Nintendo deze mensen wil gaan aanklagen? Ik zou het zo niet kunnen bedenken.
Trouwens:
is natuurlijk wel helemaal zo. OOT werd overal op hetzelfde moment gereleased maar dat gebeurt nooit meer...De vraag is echter of Nintendo niet bij zichzelf te rade moet gaan. Want zijn zij immers niet degenen die een spel in een ander gebied in de eerste plaatst een stuk eerder en in de tweede plaats een stuk goedkoper aanbieden? En is het dan verbazingwekkend dat de consument het spel liever nu en voor een zachte prijs heeft, in plaats van over drie maanden en ook nog eens een stukje duurder? We wachten de ontwikkeling verder af.
edit:
Het gaat hier natuurlijk wel over import die door shops doorverkocht wordt voor een hogere prijs dan wanneer het door de consument zelf gedaan wordt. Ik denk niet dat Nintendo wat heeft tegen de shops als dvdboxoffice die ook naar Europa shippen.
Ik denk dat Nintendo het niet kan hebben dat winkeliers op deze manier hun winstmarge vergroten. Daarnaast geeft het een scheef beeld van verkoopcijfers, waardoor Nintendo natuurlijk kan besluiten bepaalde games in de toekomst hier niet of slechts mondjesmaat uit te geven, wat voor de casual gamer die alleen de intertoys kent weer problemen geeft.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2003 19:22 ]
mwoah, zoals het er nu staat is dat alleen om valsspelerij van winkels te voorkomen. Of zouden ze bijv ook dvdboxoffice gaan neuken dat hun geen gamesmeer mogen exporteren?
Je moet ook kijken of de bron betrouwbaar is.Verwijderd schreef op 25 April 2003 @ 19:18:
[...]
Beetje stupide van Nintendo, mits het waar is. Gamer.nl heeft mij te vaak onwaarheden gepubliceerd.
Verder een imo erg domme actie van Nintendo, zorgt voor veel slechte publiciteit, en het geld dat ze er voor terug zullen krijgen zal vast niet meer zijn dan dat ze door deze slechte reclame verliezen.
Verwijderd
Nu wordt het helemaal interessant. Gamer.nl maakt er heel wat anders van dan wat er in de bron staat. Of de posters fanboys zijn of gewoon dom wil ik in het midden laten.Thunder schreef op 25 april 2003 @ 19:22:
[...]
Je moet ook kijken of de bron betrouwbaar is.
Verder een imo erg domme actie van Nintendo, zorgt voor veel slechte publiciteit, en het geld dat ze er voor terug zullen krijgen zal vast niet meer zijn dan dat ze door deze slechte reclame verliezen.
Er staat namelijk dat Nintendo dit wil doen als dit op zeer grote schaal gebeurt waardoor zij dus voor niks een miljoen kopieen naar Europa verschepen die vervolgens onverkoopbaar blijken.
Die zegsman van Nintendo haast zich ook om te zeggen dat daar nu nog absoluut geen sprake van is.
Verwijderd
Tsja het komt van gamer.nl imho een niet al te betrouwbare site als het gaat om nintendo nieuws (vind dat er een beetje teveel ps2/x-box fanboys zitten)
Maar dit zal nintendo wel niet te snel doen en import gaat toch nooit om miljoenen , import is voor de diehards en niet voor de doorsnee gamer dus we hebben denk ik niks te vrezen.
Al klopt het wel dat de nieuwe pokemon games al wel te vinden zijn bij elke game speciaal zaak net zoals golden sun 2 die ik al bij veel zaken heb zien liggen.
Maar dit zal nintendo wel niet te snel doen en import gaat toch nooit om miljoenen , import is voor de diehards en niet voor de doorsnee gamer dus we hebben denk ik niks te vrezen.
Al klopt het wel dat de nieuwe pokemon games al wel te vinden zijn bij elke game speciaal zaak net zoals golden sun 2 die ik al bij veel zaken heb zien liggen.
Dit topic is gesloten.