Het Grote XBOX Topic Deel 4

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.675 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBaaco
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-12-2023
Xbox met Msn functionaliteit is geinig als je al een breedbandverbinding hebt... Vlgd stap is dan imo het koppelen van een webcam.......

Ik heb nog geen XboX, maar wil er 1 gaan kopen, zag gisteren een krantje met een limited edition, groene XboX ofzo, straks effe verder kijken.... :9 ;)

//edit: wat is de nieuwe url van die site die in mijn sig staat... Voor specs... Ben er al lang niet meer geweest... Sjorrieee.... ;) 8)7 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door MrBaaco op 06-05-2003 16:44 ]

Greetz MrBaaco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-06 23:20
MrBaaco schreef op 06 May 2003 @ 16:42:
[...]

Xbox met Msn functionaliteit is geinig als je al een breedbandverbinding hebt... Vlgd stap is dan imo het koppelen van een webcam.......

Ik heb nog geen XboX, maar wil er 1 gaan kopen, zag gisteren een krantje met een limited edition, groene XboX ofzo, straks effe verder kijken.... :9 ;)
Zitten ook twee S controllers in in dezelfde uitvoering. Erg mooi.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63800

inderdaad erg mooi en staat numero uno op lijstje omdat ik mijn oude xbox puur voor steel battelion ga gebruiken op mijn werkkamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBaaco
Damn, u fast man!!

Dat was het jah, maar geen spelletje vlgs mij...

Greetz MrBaaco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
MrBaaco schreef op 06 May 2003 @ 16:45:
Damn, u fast man!!

Dat was het jah, maar geen spelletje vlgs mij...
Nope, de limited edition komt zonder games. Maar wel met twee controllers tegenover normaal eentje. Als je voor de games gaat kun je het beste naar de Dixons gaan, daar heb je een actie voor een Xbox + Controller + 3 games voor 209 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

audi als jij van wat xbox games afwil (-:
maarja zal wel zelfde verhaal als die lynx van je zijn (-:

Net even burnout 2 gespeeld en hij is echt bruut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Anoniem: 63800 schreef op 06 May 2003 @ 16:48:
audi als jij van wat xbox games afwil (-:
maarja zal wel zelfde verhaal als die lynx van je zijn (-:

Net even burnout 2 gespeeld en hij is echt bruut
De spellen die ik nu heb die wil ik niet meer kwijt. Heb een tijd gehad dat ik alles kocht wat me wel een beetje aanstond. Die heb ik paar weken terug dan ook allemaal van de hand gedaan. Heb nu dus alleen spellen over die ik echt de moeite vind.

Over Burnout 2, ik twijfel om hem te pre-orderen bij de GCshop voor alles bij elkaar zon 50 euro. Wat raad je aan ? Doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:59

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Anoniem: 82533 schreef op 06 May 2003 @ 16:12:
Heb effe mod-chip besteld... die is goedkoopt maar 10 pound van de officele site af.
En erg makkelijk te installeren :) tja.. doe het toch alleen om divx en mp3 afte spelen meer niet want spellen koop ik toch wel.
uit de FAQ van SGD
Policy omtrend modchips.

Topics over modchips zijn in Spielerij niet toegestaan. Niet alle modchips zijn illegaal, maar toch willen wij topics hierover niet hebben. Mocht je hier toch een topic over openen, gaat je topic op slot, en bij herhaling kunnen er minder leuke maatregelen getroffen worden. Klinkt hard, maar modchips zitten nou eenmaal in een nogal grijs gebied qua legaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

AudiRS4 schreef op 06 mei 2003 @ 16:50:
[...]

De spellen die ik nu heb die wil ik niet meer kwijt. Heb een tijd gehad dat ik alles kocht wat me wel een beetje aanstond. Die heb ik paar weken terug dan ook allemaal van de hand gedaan. Heb nu dus alleen spellen over die ik echt de moeite vind.

Over Burnout 2, ik twijfel om hem te pre-orderen bij de GCshop voor alles bij elkaar zon 50 euro. Wat raad je aan ? Doen ?
als het genre je licht, en je heb burnout 1 nog niet gespeeld, zeker doen, en als je het een leuke game vind is dit zeker een waardige opvolger van deeltje 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mwah ik vind hem ook erg interesant om te halen voor dat geld maar heb even niks op de bank staan das een beetje het probleem
hoe ik dit dus ga oplossen weet ik niet word dus maar naar de frs gaan voor 60 euro denk ik
Maar halen zou ik hem zeker doen.

Hetgeen wat mij erg beviel was de snelheid van de game, 1 was al snel 2 lijkt nog sneller. maar dit zal wel komen omdat die geoptimaliseerd is voor de xbox en niet een domme poort is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Anoniem: 63800 schreef op 06 mei 2003 @ 16:52:
mwah ik vind hem ook erg interesant om te halen voor dat geld maar heb even niks op de bank staan das een beetje het probleem
hoe ik dit dus ga oplossen weet ik niet word dus maar naar de frs gaan voor 60 euro denk ik

Hetgeen wat mij erg beviel was de snelheid van de game, 1 was al snel 2 lijkt nog sneller. maar dit zal wel komen omdat die geoptimaliseerd is voor de xbox en niet een domme poort is
op xbw staat een artikel met de verschillen van andere versies, xbox heb beter geluid, meer kruispunten, meer auto's, mooiere graphics, van alles gewoon ietsie meer, zouden meer publishers moeten doen, ipv alles poorten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Bizzarro schreef op 06 mei 2003 @ 16:52:
[...]

als het genre je licht, en je heb burnout 1 nog niet gespeeld, zeker doen, en als je het een leuke game vind is dit zeker een waardige opvolger van deeltje 1
Heb deel 1 in mijn bezit, en vind het een goede game. Heb er veel uurtjes aan gespendeerd.
Anoniem: 63800 schreef op 06 mei 2003 @ 16:52:

Tja, ik heb dat artikel op XBW.nl ook gelezen en daar stond ookal in dat het geen simpele poort is. Ik denk dat ik zo maar even een pre-order ga plaatsen ;)
Bizzarro schreef op 06 mei 2003 @ 16:54:
[...]

op xbw staat een artikel met de verschillen van andere versies, xbox heb beter geluid, meer kruispunten, meer auto's, mooiere graphics, van alles gewoon ietsie meer, zouden meer publishers moeten doen, ipv alles poorten.
Veel publishers doen dat ook wel hoor, alleen de wat grotere namen verzaken hier nog wel eens in.

[ Voor 17% gewijzigd door Wom op 06-05-2003 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

AudiRS4 schreef op 06 mei 2003 @ 16:54:
Tja, ik heb dat artikel op XBW.nl ook gelezen en daar stond ookal in dat het geen simpele poort is. Ik denk dat ik zo maar even een pre-order ga plaatsen ;)
jij pre-ordert echt megaveel, waar haal je al dat geld vandaan dude, ik ben allang blij als ik 1 game per maand ken binnehalen (wat vaak niet eens lukt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Bizzarro schreef op 06 mei 2003 @ 16:58:
[...]

jij pre-ordert echt megaveel, waar haal je al dat geld vandaan dude, ik ben allang blij als ik 1 game per maand ken binnehalen (wat vaak niet eens lukt)
Meeste geld toch uit salaris, en veel spellen ruilen he. Als ik alles zou houden wat ik gekocht had, dan was het leed niet meer te overzien denk ik. Heb zo'n 35 verschillende titels gehad, maar op dit moment maar 15 in bezit. En dat scheelt een hoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb gelukkig een full time baan vandaar dat ik dingen als sb kan halen (-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Anoniem: 63800 schreef op 06 mei 2003 @ 17:04:
Ik heb gelukkig een full time baan vandaar dat ik dingen als sb kan halen (-:
Dat zou bij mij net iets teveel op de begroting drukken :P
En daarbij, de ruimte die het inneemt is ook niet echt weinig te noemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja en maar de lol die je hebt is mega.

Mijn neefje uit den haag komt momenteel elk weekend over om sb te spelen en dat doet die al sinds dat ik hem heb (-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Anoniem: 63800 schreef op 06 May 2003 @ 17:06:
ja en maar de lol die je hebt is mega.

Mijn neefje uit den haag komt momenteel elk weekend over om sb te spelen en dat doet die al sinds dat ik hem heb (-:
Dan kan hij hem onderhand al kopen van de reiskosten die hij maakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ov doet wonderen audi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Tja, hier spreekt iemand die geen weekend OV heeft, dat blijkt wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hehe.
Ik werk fulltime dus heb gewoon reisgeld en doe het lekker op de fiets.
Is weer 1 game per maand extra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

waar werken jullie dan? tegem welk salaris, want ik wordt mijn baantje in het vlees en snacks bedrijf ook beetje zat :P
mij lijk een baantje bij alternate (computer zaak, www.alternate.nl) wel wat, maar ja, die zullen wel geen vakantie mensen nodig hebben, zeker niet zonder computer opleiding, terwijl ik durf te beweren dat ik evenveel weet als zei :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Nieuwe Fable Screens

Afbeeldingslocatie: http://www.xbox.com/media/games/fable/sim-fable-0016.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xbox.com/media/games/fable/sim-fable-0017.jpg

Althans, was ze nog niet eerder tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Bizzarro schreef op 06 May 2003 @ 17:35:
waar werken jullie dan? tegem welk salaris, want ik wordt mijn baantje in het vlees en snacks bedrijf ook beetje zat :P
mij lijk een baantje bij alternate (computer zaak, www.alternate.nl) wel wat, maar ja, die zullen wel geen vakantie mensen nodig hebben, zeker niet zonder computer opleiding, terwijl ik durf te beweren dat ik evenveel weet als zei :P
Ik werk op dit moment op mijn oude stage plek, bij een Gemeente op de afdeling ICT. Is leuk om te doen, en erg handig want elke vrijdag zit ik daar terwijl ik maandag tot donderdag op school zit. Komt mooi uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

de bovenste kende ik al
Maar het is erg erg erg mooi
Ben nogsteeds benieuwd wanneer die nou eidnelijk eens uitkomt.

En wat ik verdien. een hele hoop maar krijg tussen de 1400 en 1600 euro netto per maand
dus kan wel redelijk wat halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Anoniem: 63800 schreef op 06 May 2003 @ 17:40:
de bovenste kende ik al
Maar het is erg erg erg mooi
Ben nogsteeds benieuwd wanneer die nou eidnelijk eens uitkomt.
Hoewel er nog steeds gesproken wordt van herfst 2003, kan het ook wel eens voorjaar 2004 gaan worden. Zou inderdaad jammer zijn, want zo vlak voor kerst is het een goede titel voor verkoopboosts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dat niet alleen maar sinds de start van de xbox hebben ze het al over de game en ik zou nu toch wel erg graag eens een keer aan een goede rpg willen beginnen op de box

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Anoniem: 63800 schreef op 06 May 2003 @ 17:46:
dat niet alleen maar sinds de start van de xbox hebben ze het al over de game en ik zou nu toch wel erg graag eens een keer aan een goede rpg willen beginnen op de box
Ze willen het niet rushen want de verwachtingen liggen (begrijpelijk) erg hoog. Maar als je een goede RPG zoekt kun je misschien eens een kijkje nemen naar die Baldur's Gate game. Die schijnt goed te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

die heb ik al op de ps2 en schaf ik wel aan als die low budget is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
In dit topic. Heb ik een lijstje gemaakt met komende en gereleasde RGP's. Misschien dat er wat tussen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zien er allemaal erg leuk uit ook die d&d ziet er grappig uit moet maar alvast gaan sparen voor dit alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oow hoe heerlijk retro is dit (-:

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/fullthrottle_015.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/fullthrottle_016.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/fullthrottle_017.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/fullthrottle_018.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

In LMA 2003 kon je tijdens het kijken naar een wedstrijd op verschillende knoppen drukken om aanwijzingen aan je team te geven. In LMA 2004 kan je nog meer de taak als coach op je nemen, want je kan je orders in de Voice Communicator schreeuwen en je spelers zullen je bevelen braaf opvolgen! Leuke nieuwe mogelijkheden, dat zeker. Daarnaast zijn er nog een aantal veranderingen op gang gezet. Zo zal je nu ook kunnen beschikken over data uit landen als Brazilie, Argentinie en Chili. Daar haal je namelijk je goedkope talenten vandaan! Het spelen zelf blijft helaas beperkt tot de competities van Engeland, Spanje, Duitsland, Frankrijk, Italie en Schotland.

Ook wel grappig verzonnen. Moet toch maar eens een manager spel gaan proberen (-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Full throttle ownage _/-\o_

ik heb die vast nog ergens liggen, echt een geweldige game voor de pc, vet moeilijk ook iig :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Bizzarro schreef op 06 May 2003 @ 18:36:
[...]

Full throttle ownage _/-\o_

ik heb die vast nog ergens liggen, echt een geweldige game voor de pc, vet moeilijk ook iig :9
Alleen veel te kort. Hopelijk blijft de sfeer en de humor in het vervolg gehandhaafd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

AudiRS4 schreef op 06 mei 2003 @ 19:27:
[...]

Alleen veel te kort. Hopelijk blijft de sfeer en de humor in het vervolg gehandhaafd.
ik vond t echt vetjes, met je mond uit een slang benzine zuigen van een cop car :9

dat was nog eens de goeie ouwe tijd ;( :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59192

Yes!! ik heb vandaag Yager uitgespeeld. :) :)
laatste paar levels zijn echt heel zwaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid-Snake
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:47
Is Steel Battalion ook nog wat?

Ik heb er een aantal reviews van gelezen maar die waren alleen heel positief over het spel.

Mij lijkt het ook wel maar dan moet het wel een goed spel zijn want ik leg er niet zo gauw €200 uit voor een spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

geloof me als je eem mw fanaat bent moet je em halen zal vanmiddag wat meer vrtellen nu slapen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19361

Ff vraagje.. Kan een Nederlandse Xbox ook NTSC (USA) spellen afspelen, of is dat beveiligd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid-Snake
Anoniem: 19361 schreef op 07 May 2003 @ 08:19:
Ff vraagje.. Kan een Nederlandse Xbox ook NTSC (USA) spellen afspelen, of is dat beveiligd?
Dat is beveiligd, maar niet als je een modchip gebruikt. Maar daar kan ik je geen verdere info over geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Solid-Snake schreef op 07 mei 2003 @ 08:35:
[...]

Dat is beveiligd, maar niet als je een modchip gebruikt. Maar daar kan ik je geen verdere info over geven.
Mjaah ok, maar dat komt wel goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:13

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Op de officiele site van Splinter Cell is een rare teller te zien die aftelt. Mischien nieuwe info over Splinter Cell 2 :9~ :9~ Wie het weet, mag het zeggen. Gewoon ff afwachten dus...

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CaptainM schreef op 07 May 2003 @ 08:43:
Op de officiele site van Splinter Cell is een rare teller te zien die aftelt. Mischien nieuwe info over Splinter Cell 2 :9~ :9~ Wie het weet, mag het zeggen. Gewoon ff afwachten dus...
Nog 1,5 minuut, dan kan ik je er meer over vertellen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35183

misschien even een lompe vraag tussendoor, maar met dat x-box live! pakket krijg je dasn ook een soort van splitter, want als ik aan het live!en bent wil ik ook nog een beetje kunnen downloaden op mn pc-tje....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid-Snake
Anoniem: 35183 schreef op 07 May 2003 @ 09:18:
misschien even een lompe vraag tussendoor, maar met dat x-box live! pakket krijg je dasn ook een soort van splitter, want als ik aan het live!en bent wil ik ook nog een beetje kunnen downloaden op mn pc-tje....
Als je teveel gaat downloaden kun je niet eens meer behoorlijk met online met de xbox.

Dat heb ik ook met de pc's bij mij thuis als er 1 gaat downen kunnen de anderen niet eens meer behoorlijk online gaan gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Anoniem: 35183 schreef op 07 May 2003 @ 09:18:
Nee, als je op Live zit en je wilt ook met je pc kunnen downloaden dan moet je voor een software- dan wel hardware router gaan. Er zit geen splitter ofzoiets in het Livepakket. Als je deze linkt volgt dan zie je vanzelf hoe het precies in elkaar steekt.

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

volges mij gaat die misterieuze teller over een feuture dat als je iets op de ngc uitspeelt, je op de gba er 5 xtra levels mee unlocked, weinig spectaculairs me dunkt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Bizzarro schreef op 07 mei 2003 @ 09:59:
volges mij gaat die misterieuze teller over een feuture dat als je iets op de ngc uitspeelt, je op de gba er 5 xtra levels mee unlocked, weinig spectaculairs me dunkt :?
Zou ook kunnen natuurlijk. Vind het wel een leuke feature hoor. Heb alleen SC niet op mijn GBA SP, maar wel op me Kruisdoos. Ik zwijmelde al weg bij de gedachte aan Splinter Cell 2.

[ Voor 13% gewijzigd door Techno Overlord op 07-05-2003 10:21 ]

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ze hebben denk ik zelf nog niet in de gaten dat de teller afgelopen is, want er verandert nix. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

staat ook beetje vage melding

"Be here in endDate introdu_"

zullen nog wel liggen te slapen die webmasters :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82533

Bizzarro

is Kung Fu Chaos nu een leuk spel want hier is die te koop voor 30 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Geweldig spel, enorme aanrader, heel erg vet, vette humor erin enzo, alleen moeilijk om alles te unlocken (5 sterren halen per level) (maar nogmaals, zoals bij elk spel, het moet je smaak zijn, en die is bij iedereen verschillend ;) )

maar voor €50,-??????

waar is dat dan?
bij de frs (free record shop) kost ie €39.99
ik zou dus maar ff naar dichtbijzijnde frs gaan (zit bijna overal)

[ Voor 15% gewijzigd door Bizzarro op 07-05-2003 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBaaco
Had gehoord dat Kung Fu Chaos een soort van gezelschapsspelletje is... Net zoiets als Mario Party op de NGC?

Dat is gewoon vette humor... Hopelijk kan ik vanmiddag mijn XboX halen, de limited edition...

Greetz MrBaaco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe zijn de ervaringen trouwens met live!?
Is t een beetje lag vrij? zijn er al anti-cheats maatregelen genomen?
Wat kost t eigenlijk per jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29882

Anoniem: 35183 schreef op 07 May 2003 @ 11:47:
lees het topic nog eens door, jij bent de 237480e die het vraagt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

237480e? gaaf, maar ik had gehoopt op de 237500e... is een mooi ronde getal namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
MrBaaco schreef op 07 mei 2003 @ 11:16:
Had gehoord dat Kung Fu Chaos een soort van gezelschapsspelletje is... Net zoiets als Mario Party op de NGC?

Dat is gewoon vette humor... Hopelijk kan ik vanmiddag mijn XboX halen, de limited edition...
In multiplayer zitten heel veel leuke minigames die tegen elkaar kunt doen. Het opzet van het spel is dat je een actuer bent die allerlei scenes moet spelen om te zorgen dat de film een hit of juist een flop wordt. Het is dus niet een Mario Party kloon, maar is wel net zoveel fun.
Anoniem: 35183 schreef op 07 mei 2003 @ 11:47:
De ervaringen die je overal hoort zijn positief en op PSO na zijn er nog geen cheaters gevonden. Wat de lag betreft kan ik je geruststellen, die is er niet. En het eerste jaar kost 60 euro, want zoveel kost het starterspakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bizzarro schreef op 07 May 2003 @ 11:05:
Geweldig spel, enorme aanrader, heel erg vet, vette humor erin enzo, alleen moeilijk om alles te unlocken (5 sterren halen per level) (maar nogmaals, zoals bij elk spel, het moet je smaak zijn, en die is bij iedereen verschillend ;) )

maar voor €50,-??????

waar is dat dan?
bij de frs (free record shop) kost ie €39.99
ik zou dus maar ff naar dichtbijzijnde frs gaan (zit bijna overal)
was typo :+ maar ik zocht nog een totaal humor en vaag spel die je met zijn 2en of meer kan spelen.. maar kan je ook gewoon tegen elkaar gaan matten of is het allemaal stunt werk??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Anoniem: 82533 schreef op 07 May 2003 @ 12:42:
[...]

was typo :+ maar ik zocht nog een totaal humor en vaag spel die je met zijn 2en of meer kan spelen.. maar kan je ook gewoon tegen elkaar gaan matten of is het allemaal stunt werk??
Je kunt ook tegen elkaar matten, of domme spelletjes zoals de lelijke prinses overgooien op hoge palen met matrassen eronder. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBaaco
AudiRS4 schreef op 07 mei 2003 @ 12:41:
In multiplayer zitten heel veel leuke minigames die tegen elkaar kunt doen. Het opzet van het spel is dat je een actuer bent die allerlei scenes moet spelen om te zorgen dat de film een hit of juist een flop wordt. Het is dus niet een Mario Party kloon, maar is wel net zoveel fun.
Oke... Je bent een aardige XboX fan, merk ik... ;)

Ik ga vanmiddag mijn XboX kopen, de limited edition!! Ws wordt dat Kung Fu Chaos mijn eerste gamepje... :P

(Ooooooooh, helemaal niet goed eigenlijk, moet van de week mijn concept afstudeerrapport inleveren...)

Greetz MrBaaco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
MrBaaco schreef op 07 May 2003 @ 12:47:
[...]

Oke... Je bent een aardige XboX fan, merk ik... ;)

Ik ga vanmiddag mijn XboX kopen, de limited edition!! Ws wordt dat Kung Fu Chaos mijn eerste gamepje... :P

(Ooooooooh, helemaal niet goed eigenlijk, moet van de week mijn concept afstudeerrapport inleveren...)
Op de eerste plaats speel ik graag games, en met de games op de Xbox vermaak ik best. :)

Maarum, een ongeschreven regel is dat als je een Xbox koopt je er ook Halo bij koopt als eerste game ;) Maar KFC is ook een goede keuze hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AudiRS4 schreef op 07 May 2003 @ 12:44:
[...]

Je kunt ook tegen elkaar matten, of domme spelletjes zoals de lelijke prinses overgooien op hoge palen met matrassen eronder. :)
Masterlijke... die ga ik vanavond halen COOL!! spel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-06 00:41
Hehehe ja ik heb over 2 weken eindexamens, niet egt goede timing van mn zus om opeens een xbox te kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lawtje.com schreef op 07 mei 2003 @ 12:51:
Hehehe ja ik heb over 2 weken eindexamens, niet egt goede timing van mn zus om opeens een xbox te kopen :P
Wat kunnen mensen altijd zeuren he >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Lawtje.com schreef op 07 May 2003 @ 12:51:
Als je de komende 2 weken alles nog moet leren ben je toch al te laat :+
Leuke zus heb jij wel, het enige wat die van mij koopt zijn uitbreidingen voor de Sims...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

kijk voor een impressie van kung fu chaos ff HIER

of wat dacht je van op een ijsberg elkaar met reddingsboeien elkaar het water in duwen :+
of een roterende machine, met paal eraan, waar je telkens op tijd moet springen om niet geraakt te worden :D
ik heb me rot zitten lachen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Bizzarro schreef op 07 May 2003 @ 13:12:
kijk voor een impressie van kung fu chaos ff HIER

of wat dacht je van op een ijsberg elkaar met reddingsboeien elkaar het water in duwen :+
of een roterende machine, met paal eraan, waar je telkens op tijd moet springen om niet geraakt te worden :D
ik heb me rot zitten lachen :)
Die laatste is echt super, je moet echt goed opletten of je moet springen of terugslaan, als het ventje naast je terugslaat ben echt wel te laat om te springen. Frustrerend spelletje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dus een echte aanrader en weet je wat.. hij ligt hier al op me buro alleen nu wachten tot ik thuis ben KAN NIET WACHTEN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-06 14:43
Wat verwachten jullie eigelijk van Enter the Matrix ? Na wat filmpjes e.d. gezien te hebben lijkt me dit een erg cool spel, maar sommigen zijn toch een beetje bang dat het tegen gaat vallen (iets te veel een hype).

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
VTec schreef op 07 May 2003 @ 13:46:
Wat verwachten jullie eigelijk van Enter the Matrix ? Na wat filmpjes e.d. gezien te hebben lijkt me dit een erg cool spel, maar sommigen zijn toch een beetje bang dat het tegen gaat vallen (iets te veel een hype).
Hoewel het spel me gaandeweg wel beter lijkt te worden weet ik nog niet precies wat ik er van moet verwachten. Ik wacht dus ook rustig de eerste reviews af zodat ik mijn oordeel kan vellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
Ik heb hem wel al besteld bij Play.com (pre-order), maar ik kijk nog wel effe de kat uit de boom :)

Play.com is trouwens een goed adres voor scherpe prijzen (zelfs goedkoper vaak dan GC Shop). Enige nadeel is dat je een creditcard moeten hebben + dat de levering soms even wat langer kan duren. Wat wel een voordeel is, is dat je geen verzendkosten betaald en mede daarom zijn de prijzen effe wat scherper dan GC Shop aangezien je daar sowieso € 2,- verzendkosten betaald.

[ Voor 69% gewijzigd door VTec op 07-05-2003 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
  • Laatst online: 20-09-2022
ik wacht ook nog op reviews.... ben alleen bang dat die pas komen als de film uit is, i.v.m. videomateriaal in de game..... en dan is het al te laat om te pre-orderen voor een leuke prijs.....

Tja, niet echt handig dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tja... weet niet hoe matrix gaat worden vind het nu nog een beetje tegen vallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Grootste bottleneck lijkt mij de Half-Life engine te worden. En dan niet alleen op grafisch gebied, maar ook wat bewegingen betreft. Ik ben nog niet overtuigd alhoewel het ondanks de hype toch een goed spel kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Xbox Charts Engeland
1 HALO - COMBAT EVOLVED
2 PROJECT GOTHAM RACING
3 THE SIMS
4 METAL GEAR SOLID 2 - SUBSTANCE
5 FIFA 2003
6 TOM CLANCY'S GHOST RECON
7 TOM CLANCY'S SPLINTER CELL
8 INDIANA JONES & THE EMPEROR'S TOMB
9 MOTO GP
10 X-MEN 2: WOLVERINE'S REVENGE
11 WWE RAW
12 LORD OF THE RINGS - THE TWO TOWERS
13 TIGER WOODS PGA TOUR 2003
14 DEAD OR ALIVE 3
15 BUFFY THE VAMPIRE SLAYER
16 ODDWORLD: MUNCH'S ODDYSEE
17 MEDAL OF HONOR: FRONTLINE
18 DEAD OR ALIVE XTREME BEACH VOLLEYBALL
19 KUNG FU CHAOS
20 STATE OF EMERGENCY
60 weken dat Halo er nu in staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zou er ooit een game dit gejaald hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Anoniem: 63800 schreef op 07 mei 2003 @ 14:36:
zou er ooit een game dit gejaald hebben
Grand Prix 2 is naar mijn weten recordhouder. Die stond bijna 3 jaar in de top 20 geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
Hehehe mijn zus heef took alle sims uitbreidingen gekocht :p Maar de half-life engine is eigenlijk een zwaar gemodde engine van Quake I en nog een stuk code van Quake II

Wow wat voor actie hebben ze bij play.com? 2 games voor 30 pond iemand meer info ?

[ Voor 21% gewijzigd door lawtshjj op 07-05-2003 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
Lawtje.com schreef op 07 mei 2003 @ 14:45:
Hehehe mijn zus heef took alle sims uitbreidingen gekocht :p Maar de half-life engine is eigenlijk een zwaar gemodde engine van Quake I en nog een stuk code van Quake II

Wow wat voor actie hebben ze bij play.com? 2 games voor 30 pond iemand meer info ?
Bij een topic over Enter the Matrix wordt het Half Life verhaal weer ontkracht, maw dat het toch een 'nieuwe' engine is.

Wat wil je precies weten over Play.com ? Ze hebben id daar een actie dat je voor sommige games slechts 30 pond betaald voor twee games (maw 43 Euro voor 2). Helaas zijn het wel de wat oudere of minder intressante games :)

[ Voor 6% gewijzigd door VTec op 07-05-2003 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
Een nieuwe engine ? Dat het niet de half-life engine is of dat de half-life engine geen gemodde Quake I & 2 engine is?

Van het 2de ben ik 100% zeker, dat is ook algemeen bekend. Waarschijnlijk is de engine voor dit spel gewoon weer een zwaar gemodde versie van de half-life engine :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Laatst online: 24-04 18:27
oooeehhhhjj :) Ik hoorde dat hij zou komen inderdaad, supah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
Lawtje.com schreef op 07 May 2003 @ 15:21:
Een nieuwe engine ? Dat het niet de half-life engine is of dat de half-life engine geen gemodde Quake I & 2 engine is?

Van het 2de ben ik 100% zeker, dat is ook algemeen bekend. Waarschijnlijk is de engine voor dit spel gewoon weer een zwaar gemodde versie van de half-life engine :D
Hoe het precies zit weet ik ook niet en dat wordt ook niet echt duidelijk in de bovenstaande topic, maar moet je dat daar maar effe lezen voor meer info :)

Edit: dat over Q1, Q2 en HL dat klopt id :)

[ Voor 5% gewijzigd door VTec op 07-05-2003 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AudiRS4 schreef op 07 May 2003 @ 14:06:
Grootste bottleneck lijkt mij de Half-Life engine te worden. En dan niet alleen op grafisch gebied, maar ook wat bewegingen betreft. Ik ben nog niet overtuigd alhoewel het ondanks de hype toch een goed spel kan worden.
half life is nog steeds een goede game :+ kan je na gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
Koopjes alarm: ik krijg net een email van Bol.com dat er veel spelletjes tijdelijk zwaar zijn afgeprijst: Bol.com

Splinter Cell voor de Xbox bijvoorbeeld € 44,99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-12-2024

megamuch

Tring Tring!

enter the matrix mijn persoonlijke ervaringen:

grafisch.. tsja.. wel aardig.. geen eyecandy
bullet time ROELZ!
cut scenes, zijn ook wel leuk, vooral de gezichten zijn goed in elkaar gezet
het vechten is niet moeilijk. Button bashen is de enige optie en dat moet ook wel want je krijgt er een hoop te slopen

de ruimtes sucken een btje. Meer van hetzelfde en geen tot weinig interactiviteit. Kan je in kung fu chaos ongeveer alles oppakken en slopen, in enter the matrix kan je dat dus niet. Af en toe een knop indrukken en dan heb je het wel gehad.

overall 7.5

als iemand homebrew software kent (en nee dit is niet illegaal om dit te vragen) waarmee ik screenshots kan nemen, dan hoor ik het graag.

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
PC of Xbox ervaring ? Ik begin nu wel een beetje te twijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
megamuch schreef op 07 May 2003 @ 16:21:
enter the matrix mijn persoonlijke ervaringen:

grafisch.. tsja.. wel aardig.. geen eyecandy
bullet time ROELZ!
cut scenes, zijn ook wel leuk, vooral de gezichten zijn goed in elkaar gezet
het vechten is niet moeilijk. Button bashen is de enige optie en dat moet ook wel want je krijgt er een hoop te slopen

de ruimtes sucken een btje. Meer van hetzelfde en geen tot weinig interactiviteit. Kan je in kung fu chaos ongeveer alles oppakken en slopen, in enter the matrix kan je dat dus niet. Af en toe een knop indrukken en dan heb je het wel gehad.

overall 7.5

als iemand homebrew software kent (en nee dit is niet illegaal om dit te vragen) waarmee ik screenshots kan nemen, dan hoor ik het graag.
En het verhaal, komt dart er ook sterk in terug ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
DOAX 2 en DOA Online
Volgens het Duitse Gamefront staan in het Japanse blad Dorimaga een aantal sexy nieuwtjes over wat Japanse developer Tecmo in productie heeft. Volgens het blad verklaart Itagaki, de geestelijke vader van de Dead or Alive serie, dat ze momenteel werken aan een remake van Dead or Alive 1 en 2 dat volledig Xbox Live enabled zal zijn. Of deze titel de speculatieve Dead or Alive: Code Cronus is werd niet duidelijk, maar dat zal op de E3 expo volgende week in Los Angeles zeker opgehelderd worden.

Verder zegt Itagaki dat ze zeker een vervolg op Dead or Alive Xtreme Beachvolleyball plannen en dat Itagaki deze keer alle facetten van development zal overzien, waar hij kennelijk bij de eerste DoAX titel slechts beperkte invloed had. Wat dit voor resultaat heeft kunnen we slechts gokken. Releasedata voor beide titels worden niet genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

1hour 25 min left

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29882

:?

ik ben erg benieuwd naar die nieuwe DOA versies, kan ik eindelijk mijn skills aan de rest van de wereld laten zien >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Anoniem: 29882 schreef op 07 May 2003 @ 16:40:
[...]

:?

ik ben erg benieuwd naar die nieuwe DOA versies, kan ik eindelijk mijn skills aan de rest van de wereld laten zien >:)
Weet je zeker dat je niet DOAX bedoelt ;)

edit:

Ik denk dat Semmy de teller op Splintercell.com bedoelt

[ Voor 13% gewijzigd door Wom op 07-05-2003 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hehe audi slimme man
en splintercell.uk wel te verstaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Zoals jullie misschien nog wel kunnen herinneren was er een tijdje terug op Xbox.com een poll over welke kleur je favoriet was voor een special edition controller. Wel nu , de winnaars zijn bekend.

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Scotch/200305/1052318551_0.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Scotch/200305/1052318551_1.jpg

Inderdaad, de groene is dezelfde groene als die van de special edition die nu in de winkel ligt. Vind persoonlijk de groene ook mooier dan de blauwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Ranglijst 'Most Wanted Games'
Dit is de top 25 van games die het meeste op de verlanglijstjes staan van mensen met een IGN gameverzamelingspagina. Met als verrassende nummer één..... jawel Halo 2 :)
The Top 25 Most Wanted List*

01. Halo 2 (Xbox)
02. Final Fantasy Crystal Chronicles (GCN)
03. Mario Kart Double Dash!! (GCN)
04. Final Fantasy X-2 (PS2)
05. Fable (Xbox)
06. Soul Calibur II (GCN)
07. F-Zero XG (GCN)
08. Star Wars: Knights of the Old Republic (Xbox)
09. Star Wars Galaxies: An Empire Divided (PC)
10. Resident Evil 4 (GCN)
11. Final Fantasy XI (PS2)
12. Brute Force (Xbox)
13. Final Fantasy XII (PS2)
14. DOOM III (PC)
15. Star Fox Armada (GCN)
16. Ninja Gaiden (Xbox)
17. Perfect Dark Zero (Xbox)
18. Star Ocean: Till the End of Time (PS2)
19. Metroid Prime 2 (GCN)
20. Final Fantasy Tactics Advance (GBA)
21. StarCraft: Ghost (GCN)
22. Soul Calibur II (Xbox)
23. Silent Hill 3 (PS2)
24. DOOM III (Xbox)
25. Gran Turismo 4 (PS2)
En hier wat snelle stijgers :
Here are some other titles that have been moving up as of late:

Madden NFL 2004 (PS2)
Castlevania (PS2)
Metal Gear Solid 3 (PS2)
Metal Gear Solid: The Twin Snakes (GCN)
B.C. (Xbox)
StarCraft: Ghost (Xbox)
Tomb Raider: The Angel of Darkness (PS2)
Tony Hawk's Pro Skater 5 (tentative) (PS2)
World of Warcraft (PC)
SOCOM 2 (PS2)

[ Voor 38% gewijzigd door Wom op 07-05-2003 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-12-2024

megamuch

Tring Tring!

VTec schreef op 07 May 2003 @ 16:28:
PC of Xbox ervaring ? Ik begin nu wel een beetje te twijfelen.
AudiRS4 schreef op 07 May 2003 @ 16:28:
[...]

En het verhaal, komt dart er ook sterk in terug ?
xbox ervaring,

ja het verhaal komt er in terug. Je bent alleen niet NEO maar 1 of andere andere dude.

Je bent in the matrix, en je krijgt agents achter je aan etc. In hoeverre het verhaal van the matrix er verder in zit weet ik niet. Zo ver ben ik nog niet. Voor zover ik kan zien is het voornamelijk raggen en gaan. Je gaat dus niet naar "the oracle" en weet ik veel wat nog meer.

Het verhaal van deel 2 van de film ken ik niet, dus daar weet ik verder niet zoveel van.

Ik zal vanaaf ff proberen of ik de xbox op m'n monitor aan kan sluiten. Zou wel geinig zijn :) Screenshots zijn dan ook tenminste mogelijk.

c u

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

9 min left

en enter the matrix kwam ook op 2 (!) xbox dvd's ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

niks te zien op de website )-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
had gehoopt dat er aangekondigd zou worden dat er wat van SC II op de E3 te zien zou zijn, oid. Maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik denk dlcontent
maar mijn live staat uit ben te druk
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.