Het Grote XBOX Topic Deel 4

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.673 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:20
kingnbajam schreef op 01 May 2003 @ 21:00:
eerlijk gezegd kon Kung Fu Chaos mij niet echt boeien toch... tegenwoordig moet een game gewoon ECHT steengoed zijn, anders gaat m'n aandacht er niet snel naar uit... gewoon, de drang om het te MOETEN spelen wordt minder....

Dat had ik bij HALO en Splinter Cell bv. wel........ en nu ook wel een beetje bij Baldurs Gate: Dark Alliance...
Ik vind het wel een uitdaging om de 100 % te halen bij KFC, iets wat voor mijzelf nogal tegenvalt moet ik zeggen :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:59

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

AudiRS4 schreef op 01 May 2003 @ 18:26:
[...]

Welke plaatjes bedoel je ? Ik kan ze allemaal zien ?

Goede keuze trouwens Kung Fu Chaos :)
CMR4 niet, allemaal kruisjes, mss staat remote linking uit, zal zo wel ff kijken of ik ze wel los ken kieken.
kingnbajam schreef op 01 May 2003 @ 21:00:
eerlijk gezegd kon Kung Fu Chaos mij niet echt boeien toch... tegenwoordig moet een game gewoon ECHT steengoed zijn, anders gaat m'n aandacht er niet snel naar uit... gewoon, de drang om het te MOETEN spelen wordt minder....

Dat had ik bij HALO en Splinter Cell bv. wel........ en nu ook wel een beetje bij Baldurs Gate: Dark Alliance...
KFC is gewoon party game (ik kan t zeggen nu :9 ), en wat voor een _/-\o_

schitterend uitgewerkt al die sets e.d. gewoon om je rot te lachen.
* Bizzarro is Kung Fu Fighting :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59192

Damn ik heb Burnout2 sinds gisteren binnen. En het is zeker een vooruitgang met burnout1
Echt een superspel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09-2022
ik heb sinds gisteren xbox-live.... ben even sprakeloos :'( Het is nog leuker dan ik dacht! _/-\o_

Heb even Mechassault geleend van een vriend... heb NBA2K3 besteld bij gcshop.nl gisteren, daar wacht ik nu op.... die is echt te cool, al meerdere malen gespeeld bij een maat van me. Vermaak me enorm met die MotoGP demo al... Mechassault is zeer gaaf en zeer moeilijk! :O

Ik dwaal af......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Gefeli Kingnbajam, ik heb de demo van MA ff gespeelt op de disc van KFC, maar ik vind de game niet echt mijn ding gloof ik, te onoverzichtelijk, te moeilijk om mechs te killen (veel kill steals online denk ik)

ik hou het maar gewoon op multiplayer met me vrienden op de bank de komende tijd (zal ook wel moeten :D )

ik heb trouwens 20% unlocked van KFC, ging sneller als ik dacht, alleen... alles maar met 3 of 4 sterren (moet die combo's nog leren :7 ), maar de multiplayer is echt gaaf (vooral de "great films")

[ Voor 25% gewijzigd door Bizzarro op 02-05-2003 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29882

hmm, ik ga binnenkort ook maar eens die KFC regelen, zeker met 4 players lijkt het me erg leuk om te doen met een kratje bier ernaast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-12-2024

megamuch

Tring Tring!

goed..

ff wat short opinions van moi:

burnout 2: ERG VET! hebben!
godzilla melee: leuk, maar rukke gameplay
NHL2k3 EA sports: mwoah, gameplay is onduidelijk
NHL 2k3 sega: worse then nhl2k3 van EA
NFL 2k3 Sega: onspeelbaar voor moi. Ken de regels niet :D
DTM race driver: Zeer cool. Leuke gameplay maar brak verhaal

* megamuch gaat weer verder met burnout 2 :)

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-06 00:41
Kheb nu ook een Xbox maar ik vind Gran Turismo 3 voor PS2 tog nog steeds een van de vetste games die er zijn..... Sega GT lijkt er beetje op maar GT3 is nog steeds beter, dit vind ik wel jammer :(

Voor sommige games krijg je gewoon egt veel meer waar voor je geld, bij bij GT3 daar ben je echt wel een tijd mee zoet, zoveel auto's lekker upgraden enzo, maar andere spellen ben je echt zo op uitgekeken. Iemand hier die snapt wat ik bedoel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Lawtje.com schreef op 02 mei 2003 @ 14:46:
Kheb nu ook een Xbox maar ik vind Gran Turismo 3 voor PS2 tog nog steeds een van de vetste games die er zijn..... Sega GT lijkt er beetje op maar GT3 is nog steeds beter, dit vind ik wel jammer :(

Voor sommige games krijg je gewoon egt veel meer waar voor je geld, bij bij GT3 daar ben je echt wel een tijd mee zoet, zoveel auto's lekker upgraden enzo, maar andere spellen ben je echt zo op uitgekeken. Iemand hier die snapt wat ik bedoel ?
Ik snap wat je bedoelt, maar ik (gt3 is beregoede game, daar niet van) wordt er een beetje moe van dat alles met gt3 vergeleken wordt, net of er niks anders bestaat dan gt3, ps2 fanboys (k zeg niet dat jij er een bent) vergelijken alles met gt3, net of gt3 het allerbeste spel ooit is, en er niks is dat het kan overtreffen.

Je moet een console niet "afkraken" omdat er geen gt3 killer is (dan moet je de ngc ook "afkraken"), maar gewoon beoordelen op de spellen die er wel zijn, ik noem:
-Halo
-Splinter Cell
-Dead or Alive 3
-Project Gotham Racing
-DTM Race Driver

en zo kan ik nog wel doorgaan, je moet een console in zijn waarde laten, en plezier hebben met de spellen die er voor zijn, mochten die je niet kunnen boeien, koop een console dan niet, en bij xbox krijg je wel degelijk waar voor je geld, zeer uitgebreide games (langer als bij (meestal) andere consoles, ik noem Halo, Kung Fu Chaos e.d.), mooiere games (grafisch).

Voor mij blijft xbox de beste console op het moment, ik heb op de ps2 te weinig titels die mij kunnen boeien, daarom ben ik 8 maanden geleden voor een xbox gegaan, ipv ps2, omdat er originele en exclusieve titels waren (halo, doa3 (niet origineel, wel enigzins vernieuwend) enz.)

Ik vind het ook jammer dat er geen gt3 op de xbox is (al was t een poort), maar om daar een console voor links te laten liggen, nee, er is genoeg moois te beleven op de xbox naast dat er geen gt3 is, en segagt2002, dtm zijn goede vervangers imo.

(niet alles is persoonlijk op jouw bedoelt lawtje, meer in t algemeen ;) )

[ Voor 3% gewijzigd door Bizzarro op 02-05-2003 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Anoniem: 29882 schreef op 02 May 2003 @ 11:42:
hmm, ik ga binnenkort ook maar eens die KFC regelen, zeker met 4 players lijkt het me erg leuk om te doen met een kratje bier ernaast :)
Zeker doen, als partygame is hij echt geweldig. Singleplayer ook hoor trouwens ;)
Bizzarro schreef op 02 May 2003 @ 15:00:
[...]

Ik snap wat je bedoelt, maar ik (gt3 is beregoede game, daar niet van) wordt er een beetje moe van dat alles met gt3 vergeleken wordt, net of er niks anders bestaat dan gt3, ps2 fanboys (k zeg niet dat jij er een bent) vergelijken alles met gt3, net of gt3 het allerbeste spel ooit is, en er niks is dat het kan overtreffen.

Je moet een console niet "afkraken" omdat er geen gt3 killer is (dan moet je de ngc ook "afkraken"), maar gewoon beoordelen op de spellen die er wel zijn, ik noem:
-Halo
-Splinter Cell
-Dead or Alive 3
-Project Gotham Racing
-DTM Race Driver

en zo kan ik nog wel doorgaan, je moet een console in zijn waarde laten, en plezier hebben met de spellen die er voor zijn, mochten die je niet kunnen boeien, koop een console dan niet, en bij xbox krijg je wel degelijk waar voor je geld, zeer uitgebreide games (langer als bij (meestal) andere consoles, ik noem Halo, Kung Fu Chaos e.d.), mooiere games (grafisch).

Voor mij blijft xbox de beste console op het moment, ik heb op de ps2 te weinig titels die mij kunnen boeien, daarom ben ik 8 maanden geleden voor een xbox gegaan, ipv ps2, omdat er originele en exclusieve titels waren (halo, doa3 (niet origineel, wel enigzins vernieuwend) enz.)

Ik vind het ook jammer dat er geen gt3 op de xbox is (al was t een poort), maar om daar een console voor links te laten liggen, nee, er is genoeg moois te beleven op de xbox naast dat er geen gt3 is, en segagt2002, dtm zijn goede vervangers imo.

Gran Turismo is nou eenmaal een grote naam en dus zul je altijd zien dat er games mee vergeleken worden. Dat er veel mensen zijn die hem ook graag spelen kan ik me heel goed voorstellen, maar je moet een console kopen om wat hij heeft en niet om wat hij niet heeft. Dus als je GT3 en GTA wil spelen koop je een PS2, wil je Mario, Zelda en Samus koop je een Gamecube. Wil je Halo, Fable, Ninja Gaiden etc. dan koop je een Xbox. Elke console heeft zijn toppers, aan jou de keuze welke toppers je wilt spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

ik heb een flash filmpje gemaakt van kung fu chaos, ik had tijd over :+
ik weet, het lijkt op een promotiefilmpje, maar goed, boeie, ik had zin om flash filmpie te maken, wist niet waarover, dus dan maar kfc :)

FILMPJE

zit geen preloader op, je heb dus ff zwart scherm :D hij is 2 mb, kan je zelf wel inschatten hoe lang t duurt voor ie zou moeten beginnen :)

have fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Ik vind hem erg leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
ik wil meer en betere live! games......... :D Raven Shield mag ook wel naar de xbox komen van mij! Vind Ghost Recon er toch gedateerd uitzien!!!!!! (ook al is de gameplay goed, ik wil ook een beetje next-gen graphics!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Paris
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
kingnbajam schreef op 02 May 2003 @ 22:36:
ik wil meer en betere live! games......... :D Raven Shield mag ook wel naar de xbox komen van mij! Vind Ghost Recon er toch gedateerd uitzien!!!!!! (ook al is de gameplay goed, ik wil ook een beetje next-gen graphics!)
Rainbow Six: Raven Shield komt ook naar de Xbox. Volgens To The Game is de release in de US op 30 September 2003, en is de release in Europa nog niet bekend.

Zeg dus eind 2003, begin 2004 in Europa.

Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-06-2017
Bizzarro schreef op 02 mei 2003 @ 15:00:
[...]

-Halo
-Splinter Cell
-Dead or Alive 3
-Project Gotham Racing
-DTM Race Driver

vind persoonlijk psx en ps2 weinig te bieden.
heb al 3 keer iets anders gekozen dan een sony
gewoon omdat de andere mij leuker leken en ik heb er geen spijt van.

GT3 is indeed een erg goed race spel misschien wel de beste.
maar persoonlijk vindt ik dat ook het een van de weinige dingen op ps2 die leuk zijn.
verder is er op ps2 voor mij zelf niks boeiends

"If u do something do it with style, or do it at all."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
Hey Bizarro cool filmpje :P

Kun je me misschien zeggen hoe dat liedje heet? "Kung fu figting lalalala... kvind et egt prachtig :D"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Lawtje.com schreef op 03 mei 2003 @ 00:37:

Kun je me misschien zeggen hoe dat liedje heet? "Kung fu figting lalalala... kvind et egt prachtig :D"
Bustop featuring Carl Douglas - Kung Foo Fighting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Lawtje.com schreef op 03 mei 2003 @ 00:37:

Ik heb m voor het filmpje beetje bewerkt (zo je ook kan horen soms, slaat stukken over) het is nu nog 1.5 min ofzo, mijn versie is iig van

Village people - Kung FU Fighting

maar er zijn er enorm veel van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
hmmm, Raven Shield laat dus nog wel even op zich wachten.... dammit! :( Er komt gelukkig genoeg leuks in de tussentijd.... en tegen de tijd dat Raven Shield komt, speel ik al waarschijnlijk HALO2..... hoop ik! Zijn er al mensen trouwens die Enter the Matrix en/of Return to Castle Wolfenstein hebben gepreordered? Of van plan om te halen? Ben gewoon nieuwsgierig.... wil die 2 games best graag hebben, de eerste gewoon voor de singleplayer en RTCW voor live.... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
kingnbajam schreef op 03 May 2003 @ 10:31:
hmmm, Raven Shield laat dus nog wel even op zich wachten.... dammit! :( Er komt gelukkig genoeg leuks in de tussentijd.... en tegen de tijd dat Raven Shield komt, speel ik al waarschijnlijk HALO2..... hoop ik! Zijn er al mensen trouwens die Enter the Matrix en/of Return to Castle Wolfenstein hebben gepreordered? Of van plan om te halen? Ben gewoon nieuwsgierig.... wil die 2 games best graag hebben, de eerste gewoon voor de singleplayer en RTCW voor live.... :D
Beide niet, Enter The Matrix krijgt nogal wisselende kritieken, dus wacht ik even af tot er mensen zijn die hem gespeeld hebben en hun ervaring aan mij kunnen vertellen. RTCW heb ik op de PC al en om hem nou nog een keer voor de Xbox te kopen, ookal is het een ander verhaal ed. , dat gaat me net wat te ver. Hoewel ik ze natuurlijk wel in de gaten hou, want je weet nooit of ze uit kunnen groeien naar echte toppers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
Zijn er al reviews van Enter The Matrix dan???????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57718

kingnbajam schreef op 03 May 2003 @ 10:31:
Ik heb Enter the Matrix gepreordered, bij gcshop.com kost daar "maar" 46.50. Ik heb goede hoop dat het een goed spel is.... The matrix... Dat moet wel goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-06 15:02

Collaborator

You! Cake or Death?

die hand ons zijn nog van een oude béta, dat kan je zeker niet vergelijken met het eindproduct.

Ik zit zelf ook de reviews af te w8ten, en ik vind ze trouwens wel erg laat bij bij Ign met de review. want de games is al een week of 2 geleden gold gegaan. en dan is de review er meestal wel al

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
ik wil de game ook pre-orderen i.v.m. de gunstige prijs.... maar ik wil toch wat reviews lezen eerst.... ik heb wel vertrouwen in SHINY en de filmmakers, maar toch.... hetzelfde geldt voor RTCW. Ook daar wil ik eerst wat reviews van lezen.... ik koop de game om op live! te spelen.... als het wordt gezien als een ultieme live! game, dan haal ik 'm gewoon, klaar. :) Even afwachten dus nog..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
Een game die ik wel heb besteld bij www.gcshop.nl is NBA2K3.... omdat ik dat zo cool vind via live! Probleem is alleen dat ik het geld eergisteren heb overgemaakt via internet-bankieren.... maar bij m'n orderstatus staat dat het geld (nog) niet is overgemaakt. :X Als ik bij www.play.com had besteld, was het zelfs nog sneller bij mij thuis volgens mij.... ik heb geen geduld met dit soort dingen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
TheEvilCuber schreef op 03 May 2003 @ 13:47:
die hand ons zijn nog van een oude béta, dat kan je zeker niet vergelijken met het eindproduct.

Ik zit zelf ook de reviews af te w8ten, en ik vind ze trouwens wel erg laat bij bij Ign met de review. want de games is al een week of 2 geleden gold gegaan. en dan is de review er meestal wel al
Wat is er dan in de tussentijd allemaal veranderd ? Het grootste nadeel lijkt mij de half-life engine te zijn, hoewel die natuurlijk enorm getweaked en aangepast is.
Maar inderdaad, IGN is aan de late kant. Had ookal een review verwacht eerlijk gezegd.
kingnbajam schreef op 03 May 2003 @ 14:50:
Een game die ik wel heb besteld bij www.gcshop.nl is NBA2K3.... omdat ik dat zo cool vind via live! Probleem is alleen dat ik het geld eergisteren heb overgemaakt via internet-bankieren.... maar bij m'n orderstatus staat dat het geld (nog) niet is overgemaakt. :X Als ik bij www.play.com had besteld, was het zelfs nog sneller bij mij thuis volgens mij.... ik heb geen geduld met dit soort dingen. :(
Ik weet niet bij welke bank je zit, maar postbank is normaal wat langer onderweg als Rabo/ABN/etc. Als ik moest gokken zou ik zeggen dat je je pakketje dinsdag binnen hebt, hoewel 5 mei er ook voor kan zorgen dat het woensdag wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
Ja die makers zeggen toch dat Enter the Matrix het beste spel ooit is. Lijkt me wel een beetje onwaarschijnlijk maarja....

Owja ik heb op i-net rondgekeken (gcshop enzo) voor Sega GT 2002 maar overal issie nog iets van 57 euro, terwijl et spel best oud is. Why is that?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Lawtje.com schreef op 03 May 2003 @ 15:44:
Ja die makers zeggen toch dat Enter the Matrix het beste spel ooit is. Lijkt me wel een beetje onwaarschijnlijk maarja....
Postal 2 werd geadverteerd door de makers als de slechtste game ooi, allemaal promotiepraat dus ;)
Lawtje.com schreef op 03 May 2003 @ 15:44:
Owja ik heb op i-net rondgekeken (gcshop enzo) voor Sega GT 2002 maar overal issie nog iets van 57 euro, terwijl et spel best oud is. Why is that?
Ask Sega. Blijkbaar verkoopt hij nog goed genoeg om de standaard prijs te handhaven. Tweedehands is hij echter volop te verkrijgen, zowel los als in vorm van de Sega Pack samen met JSRF. Mocht je daar niks om geven kun je voor 15 euro makkelijk een Sega Pack vinden.

[edit]

Trouwens, ik zit me niet te bedenken, bij Intertoys kost hij nu 30 euro, daar heb ik hem voor zien liggen. Ik zou daar eens een kijkje nemen.

[ Voor 9% gewijzigd door Wom op 03-05-2003 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Ik heb net maar eens een paar uurtjes nba street 2 gesjekt :) 1 ding WOW wat een vette game! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-06 15:02

Collaborator

You! Cake or Death?

AudiRS4 schreef op 03 May 2003 @ 15:27:
[...]

Wat is er dan in de tussentijd allemaal veranderd ? Het grootste nadeel lijkt mij de half-life engine te zijn, hoewel die natuurlijk enorm getweaked en aangepast is.
Maar inderdaad, IGN is aan de late kant. Had ookal een review verwacht eerlijk gezegd.
ten eerste de graphics. als je je oude screenshots naast de nieuwe legt, wow das al een groot verschil.

en het grootste verschil ligt em in de afwerking. die kleinde dingen die een spel leuk maken, of die verschikkelijk kunnen irriteren.

het vechtsyteem was in de beta nogal houterig...
reken maar dat ze dat in de final versie niet zo hebben gelaten (of ze zijn heeel dom) want de game draait om het vechten

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82533

Ik zit nu een tijdje achter me XBOX en moet toch zeggen xbox is echt veel beter dan zown gamecube :) veel strakker ziet alles er uit... en een dvd functie heerlijk!!!

en of jullie hier even na kunnen kijken:
[rml][ Xbox]Waar deze kabel te krijgen?[/rml]

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 82533 op 04-05-2003 02:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-03 08:29
phewwwwwwwwwwwww

ff hier me stress uitten hoor...

ik wilde gisteravond ff een switch zetten voor het enable/disablen van mn chip...
afijn ik soldeer het draadje los van de d0 point... KOMT DE HELE POINT + TRACE MEE!!!
ik dus dik stressen.... ff een nachtje over geslapen (xbox bootte niet meer, ook niet zonder chip)

ik vanmorgen dus ff kijken.... schraap met een scalpeltje het koper van de overgebleven trace en probeer een brug te maken tussen het afgesloten en het werkende deel van de trace....

ik zet hem aan.. HIJ WERKT WEEEEEEEEEEER :D :D :D

*zow... ff me stress kwijt*

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55194

3CLipZ schreef op 04 mei 2003 @ 10:56:
phewwwwwwwwwwwww

ff hier me stress uitten hoor...

ik wilde gisteravond ff een switch zetten voor het enable/disablen van mn chip...
afijn ik soldeer het draadje los van de d0 point... KOMT DE HELE POINT + TRACE MEE!!!
ik dus dik stressen.... ff een nachtje over geslapen (xbox bootte niet meer, ook niet zonder chip)

ik vanmorgen dus ff kijken.... schraap met een scalpeltje het koper van de overgebleven trace en probeer een brug te maken tussen het afgesloten en het werkende deel van de trace....

ik zet hem aan.. HIJ WERKT WEEEEEEEEEEER :D :D :D

*zow... ff me stress kwijt*
www.watbenjedan.nl 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
uhmmmm, ik dacht dat we niet over dit soort onderwerpen mochten praten hier.... meneer 3CLipZ!!! Je kan ook je xbox uit het raam smijten als je je stress kwijt wil... lijkt alleen een minder goed plan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55194

kingnbajam schreef op 04 mei 2003 @ 12:28:
uhmmmm, ik dacht dat we niet over dit soort onderwerpen mochten praten hier.... meneer 3CLipZ!!! Je kan ook je xbox uit het raam smijten als je je stress kwijt wil... lijkt alleen een minder goed plan ;)
ja want dan is je raam kapot :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55194 schreef op 04 mei 2003 @ 13:41:
[...]

ja want dan is je raam kapot :(.
Niet als je hem eerst open zet... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63800

en mij belt zodat ik onder het raam kan staan.
weet niet wat het trouwens met xboxworld.nl is
tao feng krijgt een goeie review zie dit wel vaker gebeuren met games die ergens anders een mindere review krijgen

laatste lijstje met e3 games die ik kon vinden.
En alleen de xbox games zul je in dit lijstje vinden de rest heb ik er tussenuit gevist. wat trouwens een kloteklus was (-:

3DO
Four Horsemen of the Apocalypse (PC, GC, PS2, Xbox)
Jacked (GC, PS2, Xbox)
Street Racing Syndicate (GC, PS2, Xbox)

Acclaim
Alias (GC, PS2, Xbox)
Gladiator Sword of Vengeance (GC, PS2, Xbox)
NBA Jam 2004 (GC, PS2, Xbox)
Summer Heat Beach Volleyball
Speed Kings (GC, (PS2, (Xbox)
SX Superstar (GC, PS2, Xbox)
Urban Freestyle Street Soccer (PC, PS2, Xbox, GC)
XGRA: Extreme-G Racing Association (GC, PS2, Xbox)

Activision
Pitfall Harry (GC, PS2, Xbox, GBA)
Soldier of Fortune II (Xbox)
True Crime: Streets of LA (GC, PS2, Xbox)
Wakeboarding Unleashed Featuring Shaun Murray (PS2, Xbox)

Bethesda
Pirates of the Caribbean (Xbox, PC)

BioWare Corp
Star Wars: Knights of the Old Republic (Xbox)

Blizzard Entertainment
Starcraft: Ghost (GC, PS2, Xbox)

CDV Entertainment AG
The Kore Gang (Xbox)
Vultures (Xbox)

Codemasters
Club Football (PS2, Xbox)
Colin McRae Rally 04 (PS2, Xbox)
IndyCar Series (PS2, Xbox, PC)
Operation Flashpoint (Xbox)

DreamCatcher Games
Arx Fatalis (Xbox)
X-Treme Beach Soccer (Xbox)

Eidos
Backyard Wrestling: Don’t Try This at Home (PS2, Xbox)
Chain Gang (PS2, Xbox)
Deus Ex: Invisible War (Xbox, PC)
Legacy of Kain: Defiance (PS2, Xbox)
Thief 3 (PC, Xbox)
The Italian Job (GC, PS2, Xbox)

Madden NFL 2004 (GC, PS2, Xbox, GBA)
NCAA Football 2004 (GC, PS2, Xbox)
The Lord of the Rings: Return of the King (GC, PS2, Xbox, PC, GBA)
Tiger Woods 2004 (GC, PS2, Xbox)
Medal of Honor: Rising Sun (GC, PS2, Xbox)
SSX 3 (GC, PS2, Xbox)

Infogrames
Dead Man's Hand (Xbox)
Terminator 3: Rise of the Machines (GC, PS2, Xbox)

LucasArts
Armed & Dangerous (PC, Xbox)
Full Throttle: Hell on Wheels (PS2, Xbox, PC)
Gladius (GC, PS2, Xbox)
Jedi Knight: Jedi Academy (Xbox, PC)
Secret Weapons Over Normandy (PS2, Xbox, PC)

Microsoft
Amped 2 (Xbox)
BC (Xbox)
Counter-Strike (Xbox)
Crimson Skies: High Road to Revenge (Xbox)
Fable (Xbox)
Halo 2 (Xbox)
NHL Rivals (Xbox)
Project Gotham Racing 2 (Xbox)
Sudeki (Xbox)
Voodoo Vince (Xbox)

Midway
ESPionage (GC, PS2, Xbox)
Freaky Flyers (GC, PS2, Xbox)
Freestyle Metal X (GC, PS2, Xbox)
NFL Blitz Pro (GC, PS2, Xbox)
NHL Hitz Pro (GC, PS2, Xbox)
Roadkill (GC, PS2, Xbox)
Spy Hunter 2 (GC, PS2, Xbox)
The Suffering (GC, PS2, Xbox)

Namco
Soul Calibur II (GC, PS2, Xbox)
Spawn (GC, PS2, Xbox)

NCSoft
Kingdom Under Fire 2: The Crusaders (Xbox)

Sega
NBA 2K4 (PS2, Xbox)
NCAA College Basketball 2K4 (PS2, Xbox)
NFL 2K4 (PS2, Xbox)
NHL 2K4 (PS2, Xbox)
Otogi: Myth of Demons (Xbox)
Sega GT Online (Xbox)
Sonic Heroes (GC, PS2, Xbox)
Worms 3D (GC, PS2, Xbox, PC)

Simon & Schuster
The Last Ninja (Xbox)
Outlaw Volleyball (Xbox)

THQ
Alter Echo ( PS2, Xbox)
Finding Nemo (GC, PS2, Xbox, PC)
MotoGP 2 (Xbox, PC)
MX Unleashed (PS2, Xbox)
WWE Raw 2 (Xbox)

Ubi Soft
Beyond Good & Evil (GC, PS2, Xbox, PC)
Ghost Recon: Island Thunder (Xbox)
Prince of Persia: Sands of Time (GC, PS2, Xbox, PC)
Tom Clancy's Rainbow Six 3: Raven Shield (Xbox)
XIII (GC, PS2, Xbox, PC)

Vivendi Universal Games
Baldur's Gate Dark Alliance II (PS2, Xbox)
Battlestar Galactica (PS2, Xbox)
Buffy the Vampire Slayer 2: Chaos Bleeds (GC, PS2, Xbox)
Fallout: Brotherhood of Steel (PS2, Xbox)
The Fast and the Furious (PS2, Xbox)
Futurama (GC, PS2, Xbox)
The Hobbit (GC, PS2, Xbox, PC, GBA)
The Hulk (GC, PS2, Xbox, PC)
Hunter the Reckoning: Redeemer (Xbox)
The Lord of the Rings: The Treason of Isengard (PS2, Xbox)
Men of Valor (Xbox, PC)
Metal Arms: Glitch in the System (GC, Xbox)
The Simpsons: Hit & Run (GC, PS2, Xbox)
SWAT: Global Strike Team (Xbox)
The X-Files (PS2, Xbox)

[ Voor 103% gewijzigd door Anoniem: 63800 op 04-05-2003 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

wh00t enter the matrix is gereleased!! dat word ff zoeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Ik heb het lijstje in de startpost even geupdate met jou lijstje, waarvoor bedankt :)

[ Voor 92% gewijzigd door Wom op 04-05-2003 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mooi man toch nog iets goeds gedaan vandaag (-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
ik zag vanmiddag dat YAGER al in de winkels lag.......... waarom zijn er nauwelijks nog reviews van die game??????? Ik vind het echt BELACHELIJK dat de reviews voor veel xbox-games pas zo laat komen! :( Come on, zo weet je toch niet op tijd of die game goed is of niet? Lekker erop gokken dat het wel goed is zeker.... omdat de game je cool LIJKT.... nou, doe maar niet he! Is toch weer ff 60/70 euro die je neerlegt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Dat ligt dan waarschijnlijk aan de uitgever, die dan spellen telaat opstuurt om te laten reviewen (dit gebeurt ook "grote jongens" als EA, neem bijvoorbeeld F1 2002)

en als het te laat opgestuurd wordt, heeft het voor grote gamesites niet veel nut meer om het nog te revieuwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
dan moeten de gamemakers en uitgevers ook niet zeuren dat er sprake is van piraterij en gekopieerde games.... moeten ze maar moeite doen om de consument ook tevreden te houden. Zowel met de prijzen, als met reviews die op tijd komen etc. Niet dat ik zelf meedoe aan dat gekopieer.... maar soms word ik echt gek van bepaalde zaken in de games-industrie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Wat Yager betreft heb ik ook alleen nog maar previews gelezen. Maar misschien dat je op de wat kleinere Xbix/gamesite's wel al iets vind ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
AudiRS4, ik hoop dat je voorspelling uitkomt over de levering van NBA2K3 door gcshop, dat ik het dinsdag waarschijnlijk pas binnen heb (morgen dus)....... heb de game nog steeds niet binnen, het geld donderdag overgemaakt via internet :( *zucht*

[ Voor 15% gewijzigd door kingnbajam op 05-05-2003 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
Wat voor game is Yager? Zoiets als freelancer?

Woei Street Racing Syndicate lijkt me egt beestachtig :)
Street Races a la Gran Turismo :P Egte physics, parts kopen, tunen.

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/news/03/15/streetracingxbox_screen002.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/news/03/15/streetracingxbox_screen003.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/news/03/15/streetracingxbox_screen004.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/news/03/15/streetracingxbox_screen006.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/news/03/15/streetracingxbox_screen011.jpg

http://www.3do.com/srs/
http://xbox.ign.com/articles/389/389548p1.html
http://www.gamespy.com/articles/february03/srsracing/
http://www.gamespot.com/xbox/driving/streetracingsyndicate/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb gister HALO voor me verjaardag gekregen.... maar vind hem wat erg tegenvallen :( ziet er wel goed uit en zo maar de hele tijd monsters knallen en door smalle gangen scheuren is ook saai level 1 en level 2.. komt er nog wat meer actie in anders ga ik hem ruilen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

tja, het blijft een fps natuurlijk, en je zult naarmate je verder komt steeds meer convenant moeten neerknallen, als dit niet jouw ding is, kan je m beter gaan ruilen, er verandert wel wat (voertuigen, team-action) maar aan het feit dat je monsters neerknalt niet, het verhaal moet ook nog een beetje opgang komen na de eerste levels, en ik zou m eerst nog ff verder spelen voor je m ruilt (tenzij t in 24 uur moet).

Als het je nu zwaar tegenvalt, terugbrengen.
Als het verhaal je nu tegenvalt, gewoon houden.
Als je van fps houdt, niet van monsters, terugbrengen.
Als je van lekker knallen houdt, met variatie in voertuigen e.d., houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19339

Net SW:Clone Wars binnengekregen van Microsoft. Er zat een aardig kaartje bij, met een bedankje voor de interesse in Xbox Live etcetera, maar de slotzin interesseerde mij wel: "Also, look forward to something big this fall." (of zoiets, heb het even niet bij me).

Iemand enig idee wat His Billness voor grootse plannen in petto heeft voor ons, komende herfst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60967

Ja Xbox home ofzo. Kan je je xbox gebruiken voor het bedienen van je tv etc. Het wordt zeg maar dan een alles in 1 systeem. Ik weet niet of dat deze herfst al is, maar ze zijn er wel druk meebezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-06 22:24

T-8one

take it easy, take a sisi

voor die xbox home zal je dan toch nieuwe software in je xbox moeten hebben denk ik? Iemand hier al meer info over.
Gaat je Xbox dan als tvtuner dienen ofzo?

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Anoniem: 60967 schreef op 05 May 2003 @ 12:29:
Ja Xbox home ofzo. Kan je je xbox gebruiken voor het bedienen van je tv etc. Het wordt zeg maar dan een alles in 1 systeem. Ik weet niet of dat deze herfst al is, maar ze zijn er wel druk meebezig
De beruchte 'homestation' :). Dat zou een Xbox worden met een DVD-recorder erin zodat je je favoriete tv series kon opnemen alsmede je gamervaringen. Hoewel het natuurlijk ook kan wijzen op de Xbox Lite, die waarschijnlijk op de E3 wordt gepresenteerd.
Lawtje.com schreef op 05 mei 2003 @ 11:38:
Wat voor game is Yager? Zoiets als freelancer?

Woei Street Racing Syndicate lijkt me egt beestachtig :)
Street Races a la Gran Turismo :P Egte physics, parts kopen, tunen.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

http://www.3do.com/srs/
http://xbox.ign.com/articles/389/389548p1.html
http://www.gamespy.com/articles/february03/srsracing/
http://www.gamespot.com/xbox/driving/streetracingsyndicate/
Doet me erg denken aan S-Challenge van Capcom. En het komt van 3DO, dus dat wordt even afwachten.
Anoniem: 82533 schreef op 05 mei 2003 @ 11:43:
Heb gister HALO voor me verjaardag gekregen.... maar vind hem wat erg tegenvallen :( ziet er wel goed uit en zo maar de hele tijd monsters knallen en door smalle gangen scheuren is ook saai level 1 en level 2.. komt er nog wat meer actie in anders ga ik hem ruilen..
Het eerste level mag dan niet zo supergeweldig zijn, maar het tweede level dat je zo die hele bergenpartij voor je zit en dan die covenantships boven je ziet is zeker wel een mooi level, waarin je veel tactiek gebruikt. In de latere missies krijg je ook te maken met team-play wanneer je bijvoorbeeld een basis moet verdegen, of wanneer je voertuigen mag besturen, ook van de covenant. Ik raad je aan om nog maar even verder te spelen en te genieten van het verhaal. ( en er niet op easy door te rushen ;) )

[ Voor 73% gewijzigd door Wom op 05-05-2003 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro
  • Laatst online: 11-06 13:01

El_Quedro

Pininfarina

Street Racing Syndicate lijkt mij ook een cool spel. Ik hoop dat het overeenkomt met Gran Turismo 2 op PSX.
(het doet nog zeer dat ik geen PS2 heb gekocht voor Gran Turismo 3.)
edit:

zegt trouwens niet dat ik spijt heb van mijn XBox aankoop. Zkr niet !

Of ik Street Racing Syndicate ga kopen weet ik iig nog niet, want er komen wel heel veel spellen uit de laatste tijd. Ik wacht ook nog op Burnout 2, Midtown Madness 3, Enter The Matrix. Te veel om uit te spelen !

[ Voor 11% gewijzigd door El_Quedro op 05-05-2003 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
El_Quedro schreef op 05 May 2003 @ 13:01:
Street Racing Syndicate lijkt mij ook een cool spel. Ik hoop dat het overeenkomt met Gran Turismo 2 op PSX.
(het doet nog zeer dat ik geen PS2 heb gekocht voor Gran Turismo 3.)

Of ik Street Racing Syndicate ga kopen weet ik iig nog niet, want er komen wel heel veel spellen uit de laatste tijd. Ik wacht ook nog op Burnout 2, Midtown Madness 3, Enter The Matrix. Te veel om uit te spelen !
Heb een beetje hetzelfde jah, ik wil teveel :P
Mijn verlanglijstje is atm. Burnout 2, MotoGP2, Midtown Madness 3.
Twijfel nog over Enter The Matrix, daar wacht ik de eerste reviews maar even van af.
El_Quedro schreef op 05 May 2003 @ 13:01:
edit:

zegt trouwens niet dat ik spijt heb van mijn XBox aankoop. Zkr niet !
Ik denk dat iedereen wel af en toe iets heeft van: 'Zal ik nu ... of niet ?'. Games als GTA en GT zijn natuurlijk aanlokkelijk. Maar voor mij net te weinig om me te overtuigen ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Wom op 05-05-2003 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Screens van Armed & Dangerous
Lucasarts heeft vandaag aangekondigd de nieuwste titel van het humoristische Planet Moon Studio's uit te geven: Amred and Dangerous. Rebellen, robots, gekken, criminele masterminds en een infiltrant moeten een onmogelijke heist uithalen. Dit alles in het middel van een fictionele oorlog in een niet nader verklaarde fantasiewereld.

Winter 2003 zou deze originele titel voor de Xbox en PC uit moeten komen. 21 missies vol met actie en bizarre wapens zoals de Cyclops Sniper Rifle, de Vindaloo Rocket Launcher, of de Topsy-Turvy (de wat?) en Sticky bomb moeten de speler blijven boeien tot je na veel geknal je missie hebt volbracht. Dit alles gebeurt dan nog in 5 verschillende omgevingen zoals ijslandschappen, bergen met mooie uitzichten, diepe bossen en natte kliffen.

Alles op alles klinkt het naar een interessante titel van Planet Moon Studio's, die enkele jaren geleden de uitstekende titel Giants: Citizen Kabuto op de PC uitbrachten, een spel vol maffe humor en interessante gameplay. We hopen op meer info en beelden op de E3 expo in Los Angeles 14 mei! Zie hier onder de eerste screens, karakter en concept art. Stay Tuned!
Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/armedanddangerous001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/armedanddangerous002.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/armedanddangerous003.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/armedanddangerous004.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/armedanddangerous005.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/armedanddangerous006.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/armedanddangerous007.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/armedanddangerous008.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
damn, die screens zien er goed uit zeg!!!! Als je trouwens nog twijfelt over Enter the Matrix..... dat deed ik ook, totdat ik de allerlaatste trailer zag van The Matrix Reloaded..... :9~ _/-\o_ :9~ :9 :9 :o :o

WOW!!!!!! Dat gaat echt smullen worden! Ik heb nu dus nog meer vertrouwen gekregen in die 2 broers...... die zich VEEL hebben bemoeid met de game.

X-men2 was trouwens ook supercool! Leuk voorafje aan Matrix Reloaded :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Anoniem: 19339 schreef op 05 mei 2003 @ 12:25:
Net SW:Clone Wars binnengekregen van Microsoft. Er zat een aardig kaartje bij, met een bedankje voor de interesse in Xbox Live etcetera, maar de slotzin interesseerde mij wel: "Also, look forward to something big this fall." (of zoiets, heb het even niet bij me).

Iemand enig idee wat His Billness voor grootse plannen in petto heeft voor ons, komende herfst?
zou het die kleinere versie van de xbox kunnen zijn? :?

hopelijk wordt dat geen gba sp verhaal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60967

zou het die kleinere versie van de xbox kunnen zijn?

hopelijk wordt dat geen gba sp verhaal
En wat is er nou weer mis met de SP? ik denk dat heel wat consumenten zitten te wachten op een kleinere praktische versie van de xbox (lees externe voeding enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

AudiRS4 schreef op 05 May 2003 @ 13:04:
[...]
Ik denk dat iedereen wel af en toe iets heeft van: 'Zal ik nu ... of niet ?'. Games als GTA en GT zijn natuurlijk aanlokkelijk. Maar voor mij net te weinig om me te overtuigen ;)
ik heb geen moment spijt gehad van mijn aankoop, ik heb nooit een playstation 2 gewild noch ngc, de xbox heeft voor mij alles wat ik zoek in een console:

- dvd-player (ps2 ook, maar minder kwali)
- voor mij de beste games
- betere multiplayer opties (xbconnect)
- betere prijs/kwaliteit (wederom voor mij)
- meeste vertrouwen voor de toekomst, omdat ps2 al "oud" is, en de ngc te laat kwam imo.

ik had nog een dreamcast willen kopen, maar daar ben ik vanaf gestapt toen ik eenmaal met de xbox aan de gang ging, de xbox is voor mij de beste console, en zal dat nog wel ff tijdje blijven.

waar ik echter bang voor ben, is de toekomst, als sony en microsoft met ECHTE multimediaplatformen gaan komen, met dvd-recorder, en al dat soort andere rotzooi, waar ik het nut niet van zie in een spelconsole.

Een spelconsole heeft niet voor niets zo'n naam, het is voor spelletjes, dvd speler tot daar aan toe, daar kan ik nog inkomen, en heb ik plezier mee, maar opties als dvd opnemen van tv, ik weet niet, ik zie het nut er niet van in atm. ik heb een videorecorder, en dat ding volstaat perfect, ik ben bang dat de publishers er te veel poespas in stoppen wat tot een generalisatie van de markt leidt, dit is nooit goed voor de concurentie, en dus al helemaal voor de prijzen, die omhoog gaan door duurdere technieken, ontwikkelingskosten en al dat soort dingen meer.

Allemaal spul dat ik niet gebruik, maar toch voor betaal, daar koop ik geen console voor, puur voor spelletjes, niet voor overbodige luxe.

Daarom denk ik dat over een paar jaar, als de next-gen er zijn, en nintendo vast blijft houden aan zijn "game-only" standpunt, dat Nintendo nog wel eens groter wordt als het al is, puur omdat mensen dan terug gaan naar "eenvoud" en voor hun die poespas ook niet hoeft, omdat die technologieen al in de thuis-pc zitten oid, en ze het niet nog bij een console hoeven.

Mijn devies; hou t simpel, play more.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Bizzarro schreef op 05 mei 2003 @ 15:25:
[...]

zou het die kleinere versie van de xbox kunnen zijn? :?

hopelijk wordt dat geen gba sp verhaal :D
Ik denk ook dat het de Xbox 1.5/Xbox Lite zal worden die onthuld wordt. Misschien zelfs met uitgebreide funcionaliteit. Over 2 weken weten we alles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-06 14:43
Vandaag maar Enter the Matrix via Play.com besteld (47,78 incl. verzendkosten). Ik kan dan wel eerst de reviews afwachten, maar zeker naar de trailer gezien te hebben van The Matrix - Reloaded (in de bios) begint het te kriebelen dus maar het "risico" genomen :)

Ik kwam ook dit net tegen via iemand die het spel blijkbaar al even had gespeeld:
I was privy to the ENTER THE MATRIX premiere and game launch in Hollywood, and had the chance to play 3 levels of the game on all three consoles. As a gamer and a Matrix fan, I was thoroughly pleased. The graphics and story are fantastic, but that was to be expected. What was jaw dropping was the fighting engine, including a fantastically rendered bullet-time feature you can toggle during the action. Honestly, the game could have no links to any film, and still be a 5-star game.
Bron: Videogames review

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bah mijn verlanglijstje is echt verneukt lang aan het worden.
Momenteel staat er echt teveel op
Tao Feng (gespeeld en erg kicke fighter, en dat voor iemand die doa3 haat)
Burnout 2
Motogp 2
Shenmue 2 (als iemand hem heeft en eraf wil contact me)

en zo zijn er nog wel een paar maar daarvan weet ik release date niet.
BV
sega gt online
Steel battelion online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Bizzarro schreef op 05 mei 2003 @ 15:38:
[...]

ik heb geen moment spijt gehad van mijn aankoop, ik heb nooit een playstation 2 gewild noch ngc, de xbox heeft voor mij alles wat ik zoek in een console:

- dvd-player (ps2 ook, maar minder kwali)
- voor mij de beste games
- betere multiplayer opties (xbconnect)
- betere prijs/kwaliteit (wederom voor mij)
- meeste vertrouwen voor de toekomst, omdat ps2 al "oud" is, en de ngc te laat kwam imo.

ik had nog een dreamcast willen kopen, maar daar ben ik vanaf gestapt toen ik eenmaal met de xbox aan de gang ging, de xbox is voor mij de beste console, en zal dat nog wel ff tijdje blijven.

waar ik echter bang voor ben, is de toekomst, als sony en microsoft met ECHTE multimediaplatformen gaan komen, met dvd-recorder, en al dat soort andere rotzooi, waar ik het nut niet van zie in een spelconsole.

Een spelconsole heeft niet voor niets zo'n naam, het is voor spelletjes, dvd speler tot daar aan toe, daar kan ik nog inkomen, en heb ik plezier mee, maar opties als dvd opnemen van tv, ik weet niet, ik zie het nut er niet van in atm. ik heb een videorecorder, en dat ding volstaat perfect, ik ben bang dat de publishers er te veel poespas in stoppen wat tot een generalisatie van de markt leidt, dit is nooit goed voor de concurentie, en dus al helemaal voor de prijzen, die omhoog gaan door duurdere technieken, ontwikkelingskosten en al dat soort dingen meer.

Allemaal spul dat ik niet gebruik, maar toch voor betaal, daar koop ik geen console voor, puur voor spelletjes, niet voor overbodige luxe.

Daarom denk ik dat over een paar jaar, als de next-gen er zijn, en nintendo vast blijft houden aan zijn "game-only" standpunt, dat Nintendo nog wel eens groter wordt als het al is, puur omdat mensen dan terug gaan naar "eenvoud" en voor hun die poespas ook niet hoeft, omdat die technologieen al in de thuis-pc zitten oid, en ze het niet nog bij een console hoeven.

Mijn devies; hou t simpel, play more.
Hoewel ik het wel bijna zeker weet dat de volgende consoles van Sony en Microsoft volledige multimedia systemen zullen zijn, vraag ik me ook af of het de goede weg is die ingeslagen is. Maar je moet niet vergeten dat er nog steeds meer mensen een stereo kopen dan een console, maar wat als ze nou een stereo hadden waamee je toevallig ook spelletjes mee kan spelen, dan wordt de afzet markt groter. Niet interessant voor games, wel voor de grote massa. En tja, uiteindelijk draait het toch om de omzet en de winst voor de makers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Anoniem: 60967 schreef op 05 mei 2003 @ 15:29:
[...]
En wat is er nou weer mis met de SP? ik denk dat heel wat consumenten zitten te wachten op een kleinere praktische versie van de xbox (lees externe voeding enzo)
ik had hier dus ff een enorme reply op gebouwd, maar is niet aangekomen, en ken m ook niet terughalen, en heb geen zin om overnieuw te doen, dan maar samenvatting :+

er is niks mis met de sp, maar nintendo heeft grote vloed van kritiek over zich heen gekregen, en ik ben bang dat microsoft dat ook krijgt, omdat n beschuldigd werdt van uitmelkerij, en ms heeft al niet zon gunstige positie op dat gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBaaco
  • Laatst online: 22-12-2023
Wat is hiervan waar? Ik heb pagina 13 tot het einde effe gelezen, maar zag hier niets over staan....

http://www.gamer.nl/nieuws/17563

Greetz MrBaaco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

lijk me stug, de xbox gaat hier al voor €199 over de toonbank, €149 hoef je niet te verwachten IMO, omdat de classics daar $19.95 kosten, en dat hier vertaald wordt naar €29.99

ga er dus maar niet vanuit dat dit ook voor europa gaat gelden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
MrBaaco schreef op 05 May 2003 @ 15:54:
Wat is hiervan waar? Ik heb pagina 13 tot het einde effe gelezen, maar zag hier niets over staan....

http://www.gamer.nl/nieuws/17563
Van mij mag het gebeuren, zodat ik naast de Xbox ook nog de PS2 kan gaan gebruiken (lees: kopen) voor GT3 :) Ik heb het verder niet zo gevolgd, maar waar rook is, is vuur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Die prijsverlaging geld volgens mij alleen nog maar voor Amerika. Ove Europa is nog niks bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://users.ign.com/collection/semmy3

zo das mijn verzameling tot nu toe allemaal origineel. En heb 5 games weg gegeven aan mijn neefje.
Nu maar hopen dat ik die paar games van mijn verlanglijstje snel heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Anoniem: 63800 schreef op 05 mei 2003 @ 16:34:

zo das mijn verzameling tot nu toe allemaal origineel. En heb 5 games weg gegeven aan mijn neefje.
Dat moet ik ook nog eens doen ooit, zo'n verzameling bij elkaar zetten. Maarja, geen tijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hehe probleem wat ik heb is dat ik het nu zat ben na de xbox en het voor ps2 nes gba snes pc niet ga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrScratch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-06 22:02

MrScratch

I am rubber, you are glue

Als ik een xbox heb, maar het bonnetje niet meer, kan ik dan evengoed nog garantie claimen bij Microsoft als het ding stuk gaat, of ben ik dan de klos?

Look behind you! A three headed monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kan als het goed is evengoed nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
pschram2 schreef op 05 May 2003 @ 16:45:
Als ik een xbox heb, maar het bonnetje niet meer, kan ik dan evengoed nog garantie claimen bij Microsoft als het ding stuk gaat, of ben ik dan de klos?
Als het goed is heb je hem online geregistreerd ? Dan is het verder geen probleem. Als je dat nog niet gedaan hebt kun je dat nog steeds doen op www.xbox.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
Als je Xbox stuk gaat dan hoef je niet terug naar de winkel, volgens mij kunnen winkels daar ook helemaal niets mee. Je moet zelf contact met Microsoft openemen, maar dat staat allemaal heel duidelijk op de officiele website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/750924
Fuckerdefuck
alweer een titel voor mijn verlanglijstje dat zijn al 4 of 5 games die ik eind deze maand moet halen van mijn salaris.
Ach wat maakt het uit werk wel een avondje over hebben we dat ook weer bij mekaar (-:

Help mijn Xbox is kapot!
Bel het Xbox service nummer op: 0800 023 3894. Zei helpen je graag verder met je problemen.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 63800 op 05-05-2003 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63800 schreef op 05 mei 2003 @ 16:34:

Top idee. Mijn verzameling: http://users.ign.com/collection/RefriedNoodle126

Heb intussen ook een aantal titels verkocht, zoals NBA Live 2002, NHL 2002, Cel Damage en Tony Hawk 3. SW:Kotor, Enter the Matrix en XIII staan in de preorder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

ik heb mijn collectie gewoon in me sig staan :)
wel zo makkelijk, en zit niet te kloten met usernames :P (ik heb er al zoveel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Het aanmaken is niet zo'n probleem, dat zou nog wel te doen zijn. Maar het bijhouden is altijd het probleem bij mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Paris
  • Nu online
Ik kon natuurlijk niet achterblijven:
http://users.ign.com/collection/Tom_Paris
(of zie link in sig)

Ook die statistieken zijn wel leuk om te zien:
Favored platform: Xbox
Favored publisher: Microsoft
Favored developer: Digital Extremes
Estimated value of collection: $394.90**
IGN Editors' avg. score: 9.2

[ Voor 4% gewijzigd door Tom Paris op 05-05-2003 23:00 ]

Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

goed, ik heb er ook maar een gemaakt :)
http://users.ign.com/collection/_Bizzarro_

Estimated value of collection: $249.94
dat heb ik er dus niet voor betaald :+

wel grappig ook hoe ign de games beoordeelt, kung fu chaos een 6.3, en agressive inline een 9.1!!!!

lekkere verhoudingen maar nie heus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBaaco
  • Laatst online: 22-12-2023
Hmmm, maar als ze in Amerika droppen qua prijs, zullen ze hier toch ook iets droppen...? Nou jah, we merken het vanzelf wel in deze maand...

Greetz MrBaaco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MrBaaco schreef op 06 May 2003 @ 10:22:
Hmmm, maar als ze in Amerika droppen qua prijs, zullen ze hier toch ook iets droppen...? Nou jah, we merken het vanzelf wel in deze maand...
Denk het haast niet... MS in Europa is vrij onafhankelijk van MS in Amerika, en zijn in principe vrij om zelf hun prijzen te bepalen voor de software. Dat blijkt wel uit de introductieprijs van de Xbox in Europa, die dik de helft hoger was dan in Amerika. Ze hoeven de prijzen niet te verlagen, omdat je de software toch niet elders kan halen (als je een Europese ongemodde Xbox hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

aan de andere kant is het niet slim om hier de prijzen kunstmatig hoog te houden (ook al kunnen ze dat wel).
Consumenten gaan dan klagen, van: "waarom is het daar zo goedkoop", en dan stappen ze over op andere console, dus ik denk dat de prijzen van games zullen droppen, en games lager ingezet gaan worden (kung fu chaos voor €40.-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
Gelukkig zijn de prijzen tegenwoordig al wat lager dan voorheen. Vooral wanneer je goed rondkijkt op bijvoorbeeld Internet. Maar ook zaken zoals MediaMarkt e.d. gaan de goeie kant op (Kung Fu Chaos voor bv 38 Euro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-06 19:55

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

VTec schreef op 06 mei 2003 @ 11:35:
Gelukkig zijn de prijzen tegenwoordig al wat lager dan voorheen. Vooral wanneer je goed rondkijkt op bijvoorbeeld Internet. Maar ook zaken zoals MediaMarkt e.d. gaan de goeie kant op (Kung Fu Chaos voor bv 38 Euro).
Daar heb je echt gelijk in. Voor diegene die een beetje dicht bij de duitse grens wonen (ikzelf woon in Heerlen) kun je sommige games echt goedkoop checken bij bijvoorbeeld de MediaMarkt in Aken. Daar ligt bijvoorbeeld SSX Tricky voor € 16,-
en Kung Fu Chaos voor € 32,-

[ Voor 3% gewijzigd door Techno Overlord op 06-05-2003 11:53 ]

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
en ondertussen is m'n NBA2K3 nog steeds niet binnen van gcshop........ :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Bizzarro schreef op 06 mei 2003 @ 11:10:
aan de andere kant is het niet slim om hier de prijzen kunstmatig hoog te houden (ook al kunnen ze dat wel).
Consumenten gaan dan klagen, van: "waarom is het daar zo goedkoop", en dan stappen ze over op andere console, dus ik denk dat de prijzen van games zullen droppen, en games lager ingezet gaan worden (kung fu chaos voor €40.-)
Nintendo heeft tijdje terug zelfs een rechtszaak verloren omdat ze de prijzen kunstmatig hooghielden. Maar ik denk niet dat de prijzen nu veel boven 'normale' zitten, want voor de PS2 kost een spel net zo veel, en de NGC zit er niet ver onder wat prijzen van games betreft.

Hier kun je een artikel lezen over de nieuwe mogelijkheden van Live! die eraan zitten te komen.

[ Voor 14% gewijzigd door Wom op 06-05-2003 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch

megamuch

Tring Tring!

http://users.ign.com/collection/megamuch1

mijn lijstje met games..
geen van allen origineel.

* megamuch gaat weer enter the matrix spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-06 19:55

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

kingnbajam schreef op 06 May 2003 @ 11:58:
en ondertussen is m'n NBA2K3 nog steeds niet binnen van gcshop........ :(
Wanneer heb je hem dan besteld en betaald? Ik heb mijn SSX Tricky besteld op 26 februari en betaald op 1 maart maar het is nu 6 mei en ik heb hem nog steeds niet. Er waren problemen met de levering naar hun leverancier ofzoiets. Verder heb ik een game of 10 besteld bij gcshop.nl en verder nog nooit problermen gehad. Alleen jammer dan van SSX Tricky.
Ik vind het wel een goed idee van die speciale voice chatboxen waarin je kunt chatten zonder dat je een game hoeft te spelen. Lijkt me echt een goede zet.

En wat er in dat stuk staat over dat veel mensen het grootste probleem van de Xbox vinden dat er geen of iig niet genoeg sterke first-party games uitkomen vind ik eerlijk gezegd toch een beetje waar. Games als GTA3, GT3, Zelda, Metroid Prime zijn echt de games waarmee de verkopen van hardware echt mee worden opgeschroefd. Op de Xbox hebben we Halo & Splinter Cell. (ook alleen maar omdat SC het eerste half jaar Xbox-Exclusive was)
megamuch schreef op 06 mei 2003 @ 12:58:
mijn lijstje met games..
NEPPERD!!

[ Voor 13% gewijzigd door Techno Overlord op 06-05-2003 13:01 ]

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch

megamuch

Tring Tring!

AudiRS4 schreef op 06 mei 2003 @ 12:12:
[...]

Nintendo heeft tijdje terug zelfs een rechtszaak verloren omdat ze de prijzen kunstmatig hooghielden. Maar ik denk niet dat de prijzen nu veel boven 'normale' zitten, want voor de PS2 kost een spel net zo veel, en de NGC zit er niet ver onder wat prijzen van games betreft.

Hier kun je een artikel lezen over de nieuwe mogelijkheden van Live! die eraan zitten te komen.
lijkt erop dat ms xbox media player gaat installen op de nieuwe xboxen..
leuk.. maar de xbox zal echt geen divx afspelen. ook mp3's op je hdd zetten is wel aardig, maar om het nou een superfeature te noemen ?

ik ken weinig mensen die naar mp3 luisteren via de tv ipv via de pc.

goed.. we shall see

Acties:
  • 0 Henk 'm!

megamuch schreef op 06 May 2003 @ 12:58:

mijn lijstje met games..

* megamuch gaat weer enter the matrix spelen :)
beetje jammer doe dan niet mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
Bij Xboxworld staat een positieve review (eigelijk een artikel) van Burnout II:
Conclusie

Samenvattend hebben we dus meer Crashes, meer polygonen, meer eye candy, meer geluid en meer mogelijkheden. Wat wil je nog meer? Het mag duidelijk zijn dat de Xbox versie van Burnout 2 de beste is, en mocht je deze game interessant vinden dan zit je op de Xbox zeker niet verkeerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
http://users.ign.com/collection/AudiRS

Bij lange na niet compleet, maar voor zowel de Lynx als de PC staan veel titels er niet bij. Allen origineel.

[ Voor 6% gewijzigd door Wom op 06-05-2003 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb ook alleen maar originele ga van het weekend de rest van mijn zut invoeren.
en als je van die lynx afwil audi remember me (-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Anoniem: 63800 schreef op 06 May 2003 @ 14:30:
ik heb ook alleen maar originele ga van het weekend de rest van mijn zut invoeren.
en als je van die lynx afwil audi remember me (-:
Haha, ik denk niet dat die ooit weg gaat. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Preview Memorick: The Apprentice Knight
Everyone knows the platform genre is more than a little crowded these days. There's no point in launching one unless you have something different to bring to the table. Microids, who recently made a name for itself based on the success of its stylish PC adventure game Syberia, may have just that. They've decided to create a brand-new Xbox game that blends elements from adventure games like Zelda and platformers like Mario with Arthurian legends to create a brand-new Xbox-exclusive game that may actually manage to carve a niche in a world full of Vexxes and Tys.
Volledige Preview

Afbeeldingslocatie: http://www.gamespy.com/previews/may03/memorickxbox/01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamespy.com/previews/may03/memorickxbox/02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamespy.com/previews/may03/memorickxbox/03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamespy.com/previews/may03/memorickxbox/04.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamespy.com/previews/may03/memorickxbox/05.jpg

Deze gaat onder de noemer veelbelovend :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja maar ben erg benieuwd want je weet het nooit veelbelovend ofniet soms vallen ze dan alsnog erg tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Anoniem: 63800 schreef op 06 May 2003 @ 16:03:
ja maar ben erg benieuwd want je weet het nooit veelbelovend ofniet soms vallen ze dan alsnog erg tegen
Tuurlijk, dat is zo. Maar als je de preview gelezen hebt komt heel duidelijk naar voren waar ze hun inspiratie vandaan hebben, en waar ze naartoe willen met de game. Dat stemt hoopgevend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb effe mod-chip besteld... die is goedkoopt maar 10 pound van de officele site af.
En erg makkelijk te installeren :) tja.. doe het toch alleen om divx en mp3 afte spelen meer niet want spellen koop ik toch wel.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.