Het Grote XBOX Topic Deel 4

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.651 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19339

Bizzarro schreef op 27 april 2003 @ 19:54:
[afbeelding]

gespiegeld plaatje??? (zie tekst)

dat gebeurt wel vaker met screens, waarom doen publishers dat toch?? krijg je dan beter indruk ofzo :?
Anderzijds, als het gespiegeld zou zijn, was iedereen linkshandig daar. Ik denk dat ze gewoon de texture aan de verkeerde kant van de polygoon hebben geplakt of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:34

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

lekker dan, zo dom zullen ze toch niet zijn, een screen uitbrengen welke verkeerde textures heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToriHino
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-12-2024

ToriHino

Eg wel!

Yes!! Eindelijk Kung Fu Chaos 100% unlocked 8)

Echt een van de leukste spellen sinds tijden, zowel single als multiplayer _/-\o_

Intel Core2 6600 @ 2700Mhz | Asus P5W DH | 2048 MB | NVidia Geforce 7950GX2 | Raptor 160GB + WD 260GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-06 21:40
ToriHino schreef op 28 April 2003 @ 13:48:
Yes!! Eindelijk Kung Fu Chaos 100% unlocked 8)

Echt een van de leukste spellen sinds tijden, zowel single als multiplayer _/-\o_
Pff, zit nog maar op 22 % :+
Moet me er nog eens in verdiepen :P

Crash Nitro Screens

Afbeeldingslocatie: http://www.teamxbox.com/images/games/ss/626/1051295483.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.teamxbox.com/images/games/ss/626/1051295408.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.teamxbox.com/images/games/ss/626/1051295403.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.teamxbox.com/images/games/ss/626/1051295396.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.teamxbox.com/images/games/ss/626/1051295399.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.teamxbox.com/images/games/ss/626/1051295394.jpg

Eerste Screens Heuristic Park
De ontwikkeling van deze RPG van Heuristic Park zit nog maar in de beginfase maar toch zijn de eerste screenshots al vrijgegeven.

Je zal weer talrijke kerkers moeten doorzoeken en allerlei monsters zoals mummies, boosaardige tovenaars en ander gespuis een kopje kleiner maken. Toverspreuken gebruiken en dergelijke kortom "the usual stuff".

Zowel single als multiplayermogelijkheden of het ook Live zal gaan is momenteel nog niet geweten.
Release: 2004 en verschijnt enkel op PC en Xbox.
Afbeeldingslocatie: http://www.x-power.be/screenshots/pics/5844.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.x-power.be/screenshots/pics/5845.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.x-power.be/screenshots/pics/5846.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.x-power.be/screenshots/pics/5847.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.x-power.be/screenshots/pics/5848.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.x-power.be/screenshots/pics/5849.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.x-power.be/screenshots/pics/5850.jpg

Trailer Metal Arms
Metal Arms: Glitch In The System is nog een tamelijk onbekend spel. Het zal in november reeds in de winkel liggen. Zoals de naam reeds doet vermoeden zal het een spel met robots zijn. Zo hebben we er al enkele gehad: MechAssault, Steel Battalion,...

Maar dit spel is net iets anders. Althans, zo lijkt het. Jij bent een lichtgewicht robot. Je zal het moeten opnemen tegen de grote jongens van Droid city. Het spel lijkt een beetje op het concept van Tom en Jerry. De kleine, maar slimme Jerry slaagt er altijd in de fysiek sterkere Tom te verschalken. Vervang nu de muis en de kat door robots en je hebt Metal Arms: Glitch In The System.
Trailer (2,15 MB)
Trailer (12,5 MB)

[ Voor 55% gewijzigd door Wom op 28-04-2003 13:57 ]

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63800

Ziet er allemaal weer erg leuk uit. Ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Anoniem: 63800 schreef op 28 April 2003 @ 14:29:
Ziet er allemaal weer erg leuk uit. Ben benieuwd
Vooral Crash Nitro kan wel eens een leuke aanvulling zijn aan het arsortiment. Leuke kartgames zijn er niet zoveel op de Xbox. Furios Karting stelde erg teleur en verder weet ik er eigenlijk geen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

volges mij zijn die screens van crash nitro van de ngc versie, ik was deze namelijk al eens tegengekomen op een gc site,

naja, als t maar een goede game wordt vin ik alles best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-06 14:43
Ik zit eigelijk nog een beetje te wachten op een GT3 lookalike :) Sega GT2002 kwam aardig in de buurt en hopelijk de 'opvolger' nog meer, maar komt er eigelijk nog een soortgelijke aan ? Burnout 2 ziet er bv aardig uit, maar lijkt me meer arcade achtig. Iemand nog een tip ?

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29882

DTM race driver lijkt me een goede game voor jou, lees het topic nog eens door voor informatie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
VTec schreef op 28 april 2003 @ 14:40:
Ik zit eigelijk nog een beetje te wachten op een GT3 lookalike :) Sega GT2002 kwam aardig in de buurt en hopelijk de 'opvolger' nog meer, maar komt er eigelijk nog een soortgelijke aan ? Burnout 2 ziet er bv aardig uit, maar lijkt me meer arcade achtig. Iemand nog een tip ?
Capcom komt met Group S Challenge, een GT beater zoals ze zelf zeggen. Is maar afwachten wat dat wordt. Project Gotham Racing 2 komt er ook aan, maar of die de realistische kant opgegaan is is maar af te vragen. Sega GT 2002 online komt er ook aan met nog meer auto's en banen die de levensduur (=grootste minpunt 2002) zullen verlengen.
Bizzarro schreef op 28 April 2003 @ 14:35:
volges mij zijn die screens van crash nitro van de ngc versie, ik was deze namelijk al eens tegengekomen op een gc site,

naja, als t maar een goede game wordt vin ik alles best :)
Zijn screens van de PS2 versie zelfs. Kijk maar eens naar de wegtextures op de laatste screen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
Anoniem: 29882 schreef op 28 April 2003 @ 14:44:
DTM race driver lijkt me een goede game voor jou, lees het topic nog eens door voor informatie ;)
Bedankt voor de tip, maar die heb ik op de PC gehad en die viel me nogal tegen en uiteindelijk ook maar weer verkocht. Ook die was helaas te arcade-achtig.

Die Group S Challenge had ik id iets overgelezen, maar is id altijd weer afwachten hoe ie wordt. Die Sega Online heb ik ook mijn hoop op gevestigd alleen hoop tevens dat ze de grafische kwaliteit dan ook even omhoog gooien. Hij was niet slecht, maar ik weet dat de Xbox beter kan.

[ Voor 19% gewijzigd door VTec op 28-04-2003 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
VTec schreef op 28 april 2003 @ 14:51:
[...]
Bedankt voor de tip, maar die heb ik op de PC gehad en die viel me nogal tegen en uiteindelijk ook maar weer verkocht. Ook die was helaas te arcade-achtig.

Die Group S Challenge had ik id iets overgelezen, maar is id altijd weer afwachten.
Mag ik vragen waar je DTM precies te arcade in vond. Vond het namelijk toch vrij realistisch wagengedrag :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
VTec schreef op 28 april 2003 @ 14:51:
[...]
Die Sega Online heb ik ook mijn hoop op gevestigd alleen hoop tevens dat ze de grafische kwaliteit dan ook even omhoog gooien. Hij was niet slecht, maar ik weet dat de Xbox beter kan.
Sega GT 2002 was dan ook niks meer dan een grafische update van een Dreamcast spel. GT2002 was namelijk al tijdje in ontwikkeling voor de Dreamcast. Maar voor zover ik weet en kan inschatten draait Online op de zelfde engine dus verwacht geen wonderen, alhoewel ik het spel er zelf niet slecht uit vond zien was het inderdaad geen Racing Evoluzione niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
AudiRS4 schreef op 28 April 2003 @ 14:52:
[...]

Mag ik vragen waar je DTM precies te arcade in vond. Vond het namelijk toch vrij realistisch wagengedrag :X
Ik weet dus niet of de PC versie te vergelijken is met de Xbox versie, maar te arcade achtig is een bekende klacht van veel DTM kopers. Dan maak ik wel bv een vergelijking met Live For Speed en dat is misschien ook niet helemaal eerlijk, maar mijn beleving was te arcade-achtig en ik sta daarin dus niet alleen. Maar misschien is dat bij de Xbox minder ?!?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
VTec schreef op 28 April 2003 @ 14:56:
[...]

Ik weet dus niet of de PC versie te vergelijken is met de Xbox versie, maar te arcade achtig is een bekende klacht van veel DTM kopers. Dan maak ik wel bv een vergelijking met Live For Speed en dat is misschien ook niet helemaal eerlijk, maar mijn beleving was te arcade-achtig en ik sta daarin dus niet alleen. Maar misschien is dat bij de Xbox minder ?!?!?
Tja, ikzelf vind het wagengedrag realistisch. Overstuur, onderstuur, blokkeren van wielen, het klopt allemaal. De opzet is natuurlijk minder realistisch omdat je geen kwalificatie moet doen in de career. Maar het wagengedrag zelf vind ik erg goed. Je moet goed doseren met je gas en voluit remmen resulteert ook direcht in blokkerende wielen. Voordeel van de Xbox controller zijn de analoge triggers en de analoge sticks waardoor je met veel nauwkeurigheid je wagen kan laten doen wat jij wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
AudiRS4 schreef op 28 April 2003 @ 14:58:
[...]

Tja, ikzelf vind het wagengedrag realistisch. Overstuur, onderstuur, blokkeren van wielen, het klopt allemaal. De opzet is natuurlijk minder realistisch omdat je geen kwalificatie moet doen in de career. Maar het wagengedrag zelf vind ik erg goed. Je moet goed doseren met je gas en voluit remmen resulteert ook direcht in blokkerende wielen. Voordeel van de Xbox controller zijn de analoge triggers en de analoge sticks waardoor je met veel nauwkeurigheid je wagen kan laten doen wat jij wilt.
Ach, misschien probeer ik de Xbox versie nog wel een keer. Ik denk dat sowieso anders zal zijn, dan met de PC versie enkel en alleen al om de controller. Maar zo vond ik Sega GT2002 bv erg cool omdat je erg goed merkte in wat voor auto je reed. Zo ben ik een grote Honda en Subaru liefhebber en in 't spel merkte je goed een verschil tussen beide auto (de ene met Turbo de andere met VTec en weggedrag verschil (AWD en FWD)). Misschien ook wel bij DTM, maar voor mijn gevoel een stuk minder dan bv bij Sega GT2002 of GT3 voor de PS2.

En id, Sega GT2002 blijft er zeer goed uitzien, echter kan het id beter zoals bv RE. Ik heb ook de Xbox gekocht juist vanwege ze betere grafische kwaliteit maar wel met de hoop dat er spelletjes gaan komen ala GT3 want dat blijft toch mijn favo type spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
VTec schreef op 28 april 2003 @ 15:04:
[...]

Ach, misschien probeer ik de Xbox versie nog wel een keer. Ik denk dat sowieso anders zal zijn, dan met de PC versie enkel en alleen al om de controller. Maar zo vond ik Sega GT2002 bv erg cool omdat je erg goed merkte in wat voor auto je reed. Zo ben ik een grote Honda en Subaru liefhebber en in 't spel merkte je goed een verschil tussen beide auto (de ene met Turbo de andere met VTec en weggedrag verschil (AWD en FWD)). Misschien ook wel bij DTM, maar voor mijn gevoel een stuk minder dan bv bij Sega GT2002 of GT3 voor de PS2.
De verschillen tussen de raceklasses in DTM ( Alfa GTV Cup, TOCA, DTM, etc. ) merk je heel goed. Achterwielaandrijving is veel lastiger om te rijden dan voorwielaandrijving, terwijl de Subaru's weer een heel andere gedrag tonen. Hoewel in GT2002 de kleine verschillen beter aan de dag komen, klopt het bij DTM in grote lijnen zeker wel.
VTec schreef op 28 april 2003 @ 15:04:
En id, Sega GT2002 blijft er zeer goed uitzien, echter kan het id beter zoals bv RE. Ik heb ook de Xbox gekocht juist vanwege ze betere grafische kwaliteit maar wel met de hoop dat er spelletjes gaan komen ala GT3 want dat blijft toch mijn favo type spel :)
Het mooiste zou zijn als GT4 op de Xbox kwam ;), maarja, helaas :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Het mooiste aan DTM vind ik de handrem :+

als je een chicane ingaat, gooit ik het stuur om :9 , handrem aan, en glijdend door de bocht (dat je auto helemaal schuin erdoorheen gaat :) )en dan glijdend een paar auto's passeren, ik weet het, het is niet bepaald effectief voor je banden en snelheid, maar dat boeit niet, het gevoel van hoe je die auto door de bocht heen gooit is gewoon niet te evenaren met als je "standaard" een paar man inhaalt, echt geweldig gewoon.

kan t iedereen aanbevelen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Bizzarro op 28-04-2003 15:44 . Reden: bochtentiepen verwisseld ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ten eerste bizzarro waar haal je die boxarts.
En ten 2e was the big fucking deal about the race games.
Het ene moment is er geen lul die er over praat en opeens nu f1 weer is begonnen knalt het los (-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Anoniem: 63800 schreef op 28 April 2003 @ 15:54:
Het ene moment is er geen lul die er over praat en opeens nu f1 weer is begonnen knalt het los (-:
Allemaal aspirant Schumachers :+
Zonde trouwens dat de 2003 licentie te duur was bevonden door EA. Nu komt er voor zover ik weet geen F1 game met het 2003 seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
AudiRS4 schreef op 28 april 2003 @ 15:13:
[...]

De verschillen tussen de raceklasses in DTM ( Alfa GTV Cup, TOCA, DTM, etc. ) merk je heel goed. Achterwielaandrijving is veel lastiger om te rijden dan voorwielaandrijving, terwijl de Subaru's weer een heel andere gedrag tonen. Hoewel in GT2002 de kleine verschillen beter aan de dag komen, klopt het bij DTM in grote lijnen zeker wel.
Mmm, toch maar een keer de Xbox versie proberen :) Thanks 4 the info in iedergeval.
Het mooiste zou zijn als GT4 op de Xbox kwam ;), maarja, helaas :+
Ach ja, je kunt niet alles hebben ;)
Het mooiste aan DTM vind ik de handrem

als je een chicane ingaat, gooit ik het stuur om , handrem aan, en glijdend door de bocht (dat je auto helemaal schuin erdoorheen gaat )en dan glijdend een paar auto's passeren, ik weet het, het is niet bepaald effectief voor je banden en snelheid, maar dat boeit niet, het gevoel van hoe je die auto door de bocht heen gooit is gewoon niet te evenaren met als je "standaard" een paar man inhaalt, echt geweldig gewoon.

kan t iedereen aanbevelen
Zelf vond ik juist de bochten niet echt goed overkomen. Op het rechte stuk dan hield ik ze niet bij, maar ik wist dat ik in de bochten ze gewoon makkelijk kon terug pakken :) Maar wat ik zeg: wat ik bij de PC versie tegenkwam was een bekende klacht van veel liefhebbers en misschien dat ie op de Xbox iets beter uit zijn jasje komt (of zo ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retaliator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-06 21:05
ik wil graag zo'n xbox live pakketje kopen maar ik weet niet of het bij mij werkt...

ik heb mxstream maar een usb modem... zou je via een gateway kunnen spelen?

of moet ik een routertje aanschaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Retaliator schreef op 28 april 2003 @ 16:08:
ik wil graag zo'n xbox live pakketje kopen maar ik weet niet of het bij mij werkt...

ik heb mxstream maar een usb modem... zou je via een gateway kunnen spelen?

of moet ik een routertje aanschaffen?
USB modem werkt alleen niet via direct aansluiten op je Xbox, verder mag het geen probeem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Anoniem: 63800 schreef op 28 April 2003 @ 15:54:
op mijn collectie page zegmaar :?

google afbeeldingen, dan titel invoeren, en klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retaliator
oow beters!

nu nog ff MechAssault aanschaffen en dan maar online gamen! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Retaliator schreef op 28 April 2003 @ 16:17:
oow beters!

nu nog ff MechAssault aanschaffen en dan maar online gamen! :*)
Bij het Live! pakket zit ook een demo van Mechassault, dus je kunt hem eerst proberen voor je hem aanschaft, mocht je twijfelen :)

En voor boxarts kijk je gewoon op www.ebgames.com. Daar staan ze bij iedere game netjes bij :)

[ Voor 14% gewijzigd door Wom op 28-04-2003 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

ik zou zelf voor motoGP gaan (als full versie dan), minder frusty als MA lijkt me (kills stelen enzo) en racen is imo iets leuker online als met mechs, maar ken aan mijn liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retaliator
speel ik eerst die demo wel ff...

maar halo 2 online daar gaat het uiteindelijk om! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Retaliator schreef op 28 April 2003 @ 16:23:
speel ik eerst die demo wel ff...

maar halo 2 online daar gaat het uiteindelijk om! _/-\o_
Eerste deel van HALO kan ook, maar dan via Xbconnect. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 05-06 23:27

Arfman

Drome!

DTM op de Xbox lijkt realistischer omdat je het niet met een stuur maar met een xbox-controller speelt. Het is exact hetzelfde spel (heb het naast elkaar staan hier).

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Arfman schreef op 28 April 2003 @ 16:45:
DTM op de Xbox lijkt realistischer omdat je het niet met een stuur maar met een xbox-controller speelt. Het is exact hetzelfde spel (heb het naast elkaar staan hier).
Kan wel kloppen jah, controller is toch anders dan stuur/toetsenbord. Op een paar grafische aspecten na (lightning ed.) is het dan ook hetzelfde spel. Het gevoel is alleen anders.

Sega's E3 Line-up

"Sonic Heroes" (PlayStation 2, Nintendo GameCube, Xbox):
SEGA's legendary mascot Sonic The Hedgehog makes his historic PlayStation 2 and Xbox debut! In "Sonic Heroes," Sonic embarks on his biggest adventure ever, with his trademark blazing speed and a new gameplay twist. Sonic and his friends have evolved, adopting a configuration feature that allows gamers to control three playable characters simultaneously, using Sonic's speed, Knuckles' power, and Tails' ability to fly, to conquer massive worlds. This team-based gameplay marks the next evolution in Sonic's gaming career, taking platform gaming to a completely new level. Using the three formations and the powerful moves that each team member has, Sonic and his friends combine forces to battle the ultimate evil.

"Worms 3D" (PlayStation 2, Nintendo GameCube, Xbox, PC):
"Worms 3D" is set in a more exciting and immersive game world than ever before, with the same winning emphasis on great multiplayer action and challenging single player fun. The classic "Worms" game-play remains unchanged, featuring turn-based fighting and relying on the player to judge the trajectory and strength of their shots in order to inflict maximum damage on opponents, but this time in glorious 3D. Favorite weapons such as bazookas, grenades, dynamite, air strikes and sheep are all present with, the addition of brand new weapons designed to take advantage of the new liberating 3D landscape. With a multitude of tactics available, coupled with the ever changing, randomly generated landscapes, "Worms 3D" is set to take Worms' award-winning gameplay to the next level. [This title is pending release date information in North America]

"Headhunter: Redemption" (PlayStation 2, Xbox):
"Headhunter: Redemption" is the gripping story of Jack Wade, a veteran Headhunter keeping order in a futuristic world overrun with unchecked consumerism, vicious organized crime and mind-controlling mass media. When Jack and his protégé, the sassy, streetwise Leeza X, stumble upon an arms smuggling operation that threatens the status quo, they must work together to deliver an oblivious world from impending catastrophe, confronting their darkest fears beneath a chilling shroud of evil that blankets the city. [This title is not yet concept approved by Sony Computer Entertainment America]

"Otogi – Myth of Demons" (Xbox):
Set in ancient Japan and steeped in real-life folklore and mysticism, "Otogi – Myth of Demons" is the story of Raiko, an undead warrior who must stop a ferocious demonic army that has been unleashed upon the Earth. As a long-forgotten doomsday myth materializes, Raiko must quickly master more than 30 weapons and 12 varieties of magic to dispatch endless hoards of demon warriors, massive boss characters and everything else that gets in his way.

"Sega GT Online (Xbox):
Bringing all the thrills of the most realistic driving game for Xbox online via XboxTM Live, "Sega GT Online" will allow up to six gamers to put their cars – and their skills – to the ultimate test against thousands of gamers from around the country. A blend of deep simulation detail and high-octane arcade action, "Sega GT Online" challenges gamers to qualify for licenses, compete in a series of increasingly competitive races and earn money to soup up their rides and buy newer, more powerful cars. Players can then fine-tune nearly every aspect of their car's performance – from the muffler and brakes to the suspension, body weight and tires, before hitting the online racing circuit.

"NFL 2K4" (PlayStation 2, Xbox):
"NFL 2K4" hits the line hard, challenging the conventions of football video gaming once again, with a fresh new experience that will put gamers right into the action. Enter a new world of ESPN integration, bringing you behind the scenes and into a captivating environment of new presentation schemes. A new play calling system makes it easy for gamers to navigate through menus, while more than 1,000 new animations and enhanced moves give "NFL 2K4" a new level of realism that is unmatched. Playable online and ready for the season to begin, "NFL 2K4" is destined for greatness.

"NBA 2K4" (PlayStation 2, Xbox):
"NBA 2K4" advances to the next level of the game with a blowout of new and innovative gameplay improvements. Replicating the quickness and athleticism of the NBA like no other basketball video game, "NBA 2K4" rises to the top with online play, an all-new franchise mode, redesigned player models and arenas and hundreds of new animations including highlight-reel dunks. An unrivaled telecast presentation brings this all to life with a more dynamic production that only ESPN can deliver.

"NHL 2K4" (PlayStation 2, Xbox):
"NHL 2K4" emerges with new levels of realism and detail, not yet seen before in hockey video games. Experience the complete NHL environment from the real-time reflections of the arenas on ice to the lifelike appearances of the NHL pros - no detail has been spared. Add to this a polished gameplay engine with adaptive AI and a variety of new modes, including online play for both the PlayStation 2 and Xbox. A remarkably authentic ESPN presentation system completes this package, making "NHL 2K4" the enforcer this season.

"NCAA College Basketball 2K4" (PlayStation 2, Xbox):
"NCAA College Basketball 2K4" truly embodies the tradition, pageantry, and purity of college hoops. This year, the game features dramatic enhancements including all-new player models, redesigned school-specific arenas, an expanded Legacy mode, more than 100 fight songs and mascots, the ability to create teams and players and customizable gameplay sliders to adjust the game to your preferred style of play. Along with an all-new ESPN presentation format and online play for the PlayStation 2 and Xbox, "NCAA College Basketball 2K4" delivers the complete college hoops experience. [This title is not confirmed for a SEGA Europe release]

[ Voor 18% gewijzigd door Wom op 28-04-2003 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Woei dat zie er ook weer erg leuk uit.
Ben zelf pas op 42% van kung fu chaos vind het erg moeilijk overal 5 sterren te halen mensen tips (-:

Ben al wel rustig aan begonnen voor de extra costumes.
En met welke modes naast ninja challenge kan je dingen unlocken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Anoniem: 63800 schreef op 28 april 2003 @ 17:27:
Woei dat zie er ook weer erg leuk uit.
Ben zelf pas op 42% van kung fu chaos vind het erg moeilijk overal 5 sterren te halen mensen tips (-:

Ben al wel rustig aan begonnen voor de extra costumes.
En met welke modes naast ninja challenge kan je dingen unlocken
Elke keer taunten op het moment dat ze neergaan. Die superattacks schelen erg veel in hectische situaties.

Over dat unlocken; dacht dat dat alleen in Ninja Challenge kon ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Bij de E3 line-up hoort ook nog de volgende titel :

Sonic Heroes (PlayStation 2, Nintendo GameCube, Xbox)

Jawel, Sonic gaat Multiplatform !

Unreal II naar Xbox ?
Unreal II was released for the PC platform sometime ago and this morning, in coming as the latest Unreal-related news since the update on the Unreal Championship download update, a retail listing from GameStop today put down Unreal II for the Xbox. Much as with the Magic The Gathering story, Unreal II has yet-to-be confirmed for the Xbox. Nevertheless, stay with us for more news throughout the day. For more information on Unreal II check out the game’s official page.

Magic: The Gathering naar Xbox ?
For years now, Magic The Gathering has been on the PC platforms but this morning, through a listing at retailer GameStop, the game’s been listed for the Xbox under the title, Magic The Gathering: Battle Grounds. While unconfirmed by the company, the listing states the game will ship later this year. Stay with us for more on this story.

[ Voor 76% gewijzigd door Wom op 28-04-2003 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

OMG :D

Die preview van Halo2 is echt ontzettend speeksel-inducerend :9~

Daar heb ik dus wel zin in! :)
Jammer dat het nog zo lang duurt...
Grrrrr... Als ze nou gewoon een soort extra singleplayer voor Halo1 zouden maken, paar nieuwe levels, stukje verhaal van wat er VOOR Halo gebeurde enzo :)
Maarja, dat gaat dus niet gebeuren :P

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
2 nieuwe screens van Sega GT Online, expres niet verkleind zodat je mooi het detail kunt zien :)

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/segagtonline_007.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/segagtonline_008.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

omfg dit is echt de must have numero uno vergeleken met alle andere online games als ik zo naar die graphics kijk en naar de hoeveelheid auto's en tracks die erin gaan komen.

Damm motogp2 valt hierbij in het niet alleen burnout 2 had een bedreiging kunnen zijn maar helaas geen online racen )-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en dam een gt650 ford wat wil je nogmeer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Anoniem: 63800 schreef op 28 April 2003 @ 18:28:
omfg dit is echt de must have numero uno vergeleken met alle andere online games als ik zo naar die graphics kijk en naar de hoeveelheid auto's en tracks die erin gaan komen.

Damm motogp2 valt hierbij in het niet alleen burnout 2 had een bedreiging kunnen zijn maar helaas geen online racen )-:
Midnight Club II is ook Live! enabled :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Op Yahoo.com is wel een heel interessant artikel over Take Two te vinden. Vooral de laatste alinea maakt dit artikel wel héél speciaal.

"The last two "Grand Theft Auto" games have provided an immersive story with multiple coinciding missions. The next one is due out in 2004. A month later, "Grand Theft Auto 3" and "Vice City" finish exclusive run on Sony's PlayStation 2 and will be available for Microsoft's Xbox and Nintendo's GameCube. "And they will sell, like, a jillion copies," Pachter said."
Maw, we kunnen dus ports verwachten na 2004 van zowel GTA als GTA:VC. Leuk dat ze het doen, maar het zijn tegen die tijd wel oude games natuurlijk die je naar alle waarschijnlijkhied voor het volle bedrag kunt aanschaffen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82533

Jajajajaaaaaaa..... donderdag staat die voor mij klaar :) eindelijk xbox, dvd remote + 3 clasic games oa.. DOA 3...

en dan voor 209 euro excl dvd remote ...

Alleen nu nog een modchip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Anoniem: 82533 schreef op 28 April 2003 @ 18:51:
Jajajajaaaaaaa..... donderdag staat die voor mij klaar :) eindelijk xbox, dvd remote + 3 clasic games oa.. DOA 3...

en dan voor 209 euro excl dvd remote ...

Alleen nu nog een modchip :)
Veel plezier ermee !
Alleen met de modchip kunnen we je hier niet verder mee helpen :) (zie startpost)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Otogi Screens

Een Xclusive van Sega, gebaseerd op een Japanse serie.

Afbeeldingslocatie: http://81.23.252.110/~xboxarena/images/screenshots/Otogi_03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://81.23.252.110/~xboxarena/images/screenshots/Otogi_04.jpg

Tja, geen idee verder wat het inhoud want ik ken de serie niet.

Nog meer Sega screens :

Afbeeldingslocatie: http://81.23.252.110/~xboxarena/images/screenshots/nba2k4_01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://81.23.252.110/~xboxarena/images/screenshots/nba2k4_02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://81.23.252.110/~xboxarena/images/screenshots/nfl2k4_01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://81.23.252.110/~xboxarena/images/screenshots/nfl2k4_02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://81.23.252.110/~xboxarena/images/screenshots/nhl2k4_01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://81.23.252.110/~xboxarena/images/screenshots/nhl2k4_02.jpg

En nu post ik niet hoor in dit topic vandaag... pffff

[ Voor 49% gewijzigd door Wom op 28-04-2003 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43018

Ik hoop dat Rockstar een van de gta's snel overzet naar de xbox.. of natuurlijk een hele nieuwe voor de xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

de gta serie zal niet erop verschijnen ben ik bang, net als dat halo niet op de ps2 verschijnt, heb weer met de concurrentiepositie te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Bizzarro schreef op 28 April 2003 @ 22:40:
de gta serie zal niet erop verschijnen ben ik bang, net als dat halo niet op de ps2 verschijnt, heb weer met de concurrentiepositie te maken :)
Op Yahoo.com is wel een heel interessant artikel over Take Two te vinden. Vooral de laatste alinea maakt dit artikel wel héél speciaal.

"The last two "Grand Theft Auto" games have provided an immersive story with multiple coinciding missions. The next one is due out in 2004. A month later, "Grand Theft Auto 3" and "Vice City" finish exclusive run on Sony's PlayStation 2 and will be available for Microsoft's Xbox and Nintendo's GameCube. "And they will sell, like, a jillion copies," Pachter said."
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:23
ik heb ook eindelijk me xbox :D :D had em zaterdag avon al maar kon gisteren pas echt voor het eerst gamen. Heb ook nog niks anders gedaan dan Gotham Racing! Ik heb me iig goed vermaakt... splintercell heb ik nog geen eens gespeeld.

Ik was 240 euro kwijt bij de MediaMarkt met deze 2 spellen erbij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09-2024
kan een xbox ook mp3 cd's afspelen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

right, ok dan, ik was in de veronderstelling dat het echt ps only bleef, naja, ieder mens maakt fouten :>
4Real schreef op 29 April 2003 @ 11:49:
nee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Zorg schreef op 29 April 2003 @ 08:51:
ik heb ook eindelijk me xbox :D :D had em zaterdag avon al maar kon gisteren pas echt voor het eerst gamen. Heb ook nog niks anders gedaan dan Gotham Racing! Ik heb me iig goed vermaakt... splintercell heb ik nog geen eens gespeeld.

Ik was 240 euro kwijt bij de MediaMarkt met deze 2 spellen erbij...
Veel plezier ermee :)
4Real schreef op 29 April 2003 @ 11:49:
Zolang je hen niet ombouwd niet, standaard kun je er wel muziek cd's mee afspelen, of op je harde schijf opslaan. Hij zet ze dan om naar wma bestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jaja, gisteravond/-nacht bij de developer chat op Xbox.com mooi SW:CW gewonnen! Ben zeer benieuwd hoe dat op Live is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:57
Bizzarro schreef op 29 April 2003 @ 12:05:
[...]

right, ok dan, ik was in de veronderstelling dat het echt ps only bleef, naja, ieder mens maakt fouten :>

[...]

nee :)
Ja!, als ie gemod is wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Donnie Darko schreef op 29 april 2003 @ 12:12:
[...]

Ja!, als ie gemod is wel
aangezien daar hier niet over gepraat mag worden/wordt, is het antwoord nee. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Anoniem: 19339 schreef op 29 April 2003 @ 12:11:
Jaja, gisteravond/-nacht bij de developer chat op Xbox.com mooi SW:CW gewonnen! Ben zeer benieuwd hoe dat op Live is.
En hoe heb je die dan gewonnen als ik vragen mag ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retaliator
microsoft zou zelf eens een modchip moeten uitbrengen waarmee je mp3tjes en divx films kan afspelen op de xbox...

daarvoor zou je xbox natuurlijk wel backup media moeten ondersteunen... (maar dan bedoel ik geen backup spellen)

dan zou je een stuk meer kunnen met je boxje!

een soort van expansion pack voor je hardware dus... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Retaliator schreef op 29 April 2003 @ 12:49:
microsoft zou zelf eens een modchip moeten uitbrengen waarmee je mp3tjes en divx films kan afspelen op de xbox...

daarvoor zou je xbox natuurlijk wel backup media moeten ondersteunen... (maar dan bedoel ik geen backup spellen)

dan zou je een stuk meer kunnen met je boxje!

een soort van expansion pack voor je hardware dus... :P
Zowel MP3 als DIVX worden nogal veel gebruikt voor de wat minder legale dingen zeg maar. Wat je wel kunt verwachten is een DVD-recorder functie in de volgende Xbox. Dus in plaats van een videorecorder een dvd-recorder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AudiRS4 schreef op 29 April 2003 @ 12:32:
[...]
En hoe heb je die dan gewonnen als ik vragen mag ?
Ze hadden 20 games weg te geven aan deelnemers aan de chat. Op een gegeven moment was een vraag in welke steden LucasArts en Pandemic zaten. Dat LucasArts in San Rafael zat wist ik wel, maar Pandemic moest ik even opzoeken, maar ik was wel de eerste met het goede antwoord... Dan vraagt een MS-persoon (in private) het adres waar ze het game naartoe sturen. Was wel een aangename verassing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
ELSPA Charts
1 Halo: Combat Evolved (Microsoft) 2
2 The Sims (Electronic Arts) 1
3 Project Gotham Racing (Microsoft) 5
4 Metal Gear Solid 2: Substance (Konami)3
5 Tom Clancy's Ghost Recon (Ubi Soft) 4
6 Tom Clancy's Splinter Cell (Ubi Soft ) 7
7 Indiana Jones and The Emperor's Tomb (LucasArts) 6
8 Fifa 2003 (Electronic Arts) 12
9 MotoGP (THQ) 9
10 WWE Raw (THQ) 11
11 X-Men 2: Wolverine's Revenge (Activision) 10
12 Kung Fu Chaos (Microsoft) 8
13 Buffy the Vampire Slayer (Electronic Arts) 13
14 Lord of the Rings: The Two Towers (Electronic Arts) 14
15 Oddworld: Munch's Oddysee (Microsoft) 17
16 State of Emergency (Take 2) 15
17 Dead or Alive 3 (Microsoft) 16
18 Tiger Woods PGA Tour 2003 (Electronic Arts) 19
19 DTM Race Driver (Codemasters) 18
20 Championship Manager: Season 02/03 -
Juist jah, Halo nog steeds op één. De nieuwe pakketten gaan redelijk hard, en dus heb je veel mensen die ook Halo erbij aanschaffen als verplichte aanschaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

moet ook want halo is gewoon erg verplicht
Without halo xbox just isnt good enough

Burnout 2 krijgt prachtige review op gamespot en word genoemd als de arcaderacer van het moment

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 63800 op 29-04-2003 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

April 28, 2003 - After Rockstar Games fulfills its agreement with Sony Computer Entertainment America at year's end 2004 (with the sequel to GTA: Vice City), it will immediately publish Grand Theft Auto III and Grand Theft Auto: Vice City on GameCube and Xbox, reports Yahoo News.

The article, which focuses on the upcoming rash of mature-rated games, thanks to the immense success of GTA III and GTA: Vice City, includes a conversation with Take-Two Chief Executive Jeffrey Lapin, and new release dates for Project Manhunt, The Warriors and Max Payne 2.

According to Yahoo News, Project Manhunt is due in October 2003, while both The Warriors and Max Payne 2 are due in 2005, the same year the next generation of systems are believed to be launched. The systems on which these games would appear was not revealed. Which leads us to believe -- speculatively, of course -- that both of those games will appear on the next generation of systems (i.e. PS3, GameCube 2, Xbox 2 and the Phantom 2, etc.).

Although we spoke with Rockstar Games officials today, the company's policy is to not comment on rumors. A source close to Rockstar Games said that the information in the article is definitely not concrete, but is possible.

"We don't really announce the Rockstar games until very close to release because we don't want anybody copying us," Lapin said in the story.

Of equal interest is that the Rockstar's potential move to put GTA III and GTA: Vice City on Nintendo's GameCube and Microsoft's Xbox. One month after Rockstar publishes the next GTA game (due in 2004) and completes its exclusivity agreement with SCEA, it will publish GTA III and GTA: Vice City on GameCube and Xbox.

Vond dit wel even een extra post waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Anoniem: 63800 schreef op 29 april 2003 @ 17:15:
[i]
...

Vond dit wel even een extra post waard
Laatste stukje was al gepost, maar het is wel goed nieuws. Ookal weet ik niet of tegen die tijd nog op GTA 3 zitten te wachten ;)

[ Voor 76% gewijzigd door Wom op 29-04-2003 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PSOX, dus Phatasy Star Online voor de Xbox is nu al gehackt :( schande!!! Zelfs online zie je mensen met spullen waarvan je denk WTF hoe komen ze er aan op die levels ... :(

jammer echt jammer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Anoniem: 82533 schreef op 29 april 2003 @ 20:53:
PSOX, dus Phatasy Star Online voor de Xbox is nu al gehackt :( schande!!! Zelfs online zie je mensen met spullen waarvan je denk WTF hoe komen ze er aan op die levels ... :(

jammer echt jammer..
Komt omdat het niet op het Live! netwerk draait, maar alleen via Live! een connectie maakt met de servers van Sega. Is inderdaad jammer, maar dat komt waarschijnlijk door de modbaarheid van de Xbox jammergenoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 82533 schreef op 29 April 2003 @ 20:53:

jammer echt jammer..
Ja en de Cube versie dan? Hebben ze die nog niet gehackt? Ik weet wel dat die toen ook met de DC versie het geval was en ook met de japanse cube versie maar daarna hebben de makers alles weer opgelost.
AudiRS4 schreef op 29 April 2003 @ 20:54:
[...]

Komt omdat het niet op het Live! netwerk draait, maar alleen via Live! een connectie maakt met de servers van Sega. Is inderdaad jammer, maar dat komt waarschijnlijk door de modbaarheid van de Xbox jammergenoeg.
Zou best kunnen. Misschien ook door het gebruik van de HD ofzo.

[ Voor 28% gewijzigd door schnumi op 29-04-2003 20:56 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
schnumi schreef op 29 april 2003 @ 20:55:
[...]

Ja en de Cube versie dan? Hebben ze die nog niet gehackt? Ik weet wel dat die toen ook met de DC versie het geval was en ook met de japanse cube versie maar daarna hebben de makers alles weer opgelost.

[...]

Zou best kunnen. Misschien ook door het gebruik van de HD ofzo.
DAt denk ik ook, savegames aanpassen met een of andere editor. Jammer, want meestal zijn cheaters de oorzaak slechte speelsfeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-06 21:34
Wat ik wel zie gebeuren is dat cheaten via Live! mogelijk wordt door tussenkomst van een pc. Alle data van en naar het Live!-netwerk kan worden onderschept en zonodig aangepast. Volgens mij zijn er dan best wel mensen te vinden die dat met wat handige truukjes in een cheat kunnen omtoveren.

Dit is trouwens géén hint! Ik zou het ten zeerste afkeuren, laat daar geen misverstand over bestaan. :)

The sentence below is true.
The sentence above is false.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AudiRS4 schreef op 29 April 2003 @ 21:14:
[...]

DAt denk ik ook, savegames aanpassen met een of andere editor. Jammer, want meestal zijn cheaters de oorzaak slechte speelsfeer.
Probeer maar eens je memorycard er uit te halen onder het spelen.. spel stopt er mee.. savegames kan je NIET copieren of bewerken gelukkig.

kwestie van een tijdje. dan zal die op de cube ook wel gekraakt zijn jammer als ze die tijd nu eens in het spelen van de game stoppen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Anoniem: 82533 schreef op 30 April 2003 @ 00:35:
[...]

Probeer maar eens je memorycard er uit te halen onder het spelen.. spel stopt er mee.. savegames kan je NIET copieren of bewerken gelukkig.

kwestie van een tijdje. dan zal die op de cube ook wel gekraakt zijn jammer als ze die tijd nu eens in het spelen van de game stoppen!!
Je hoeft een savegame ook niet aan te passen wanneer een spel draait. Op hetm oment dat je klaar bent met spelen staat die savegame op de harde schijf van de Xbox. En tja, als je die eruit haalt, in je pc hangt, en met een editor wat waardes gaat veranderen kom je al een heel eind. Om het even simpel te zeggen, want helemaal precies zo gaat het niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
De Amerikanen kunnen namelijk vanaf vandaag naar de winkel om een Live kit te kopen die vanzelfsprekend de headset, de software, de code voor een jaarabonnement en de twee populaire Live demo’s van MotoGP en Mechassault zal bevatten. Maar in plaats van de Whacked demo die helaas niet het succes behaalde van de overige twee demo’s zal je nu de volledige online versie van Tetris World er gratis bijkrijgen. Op de gameboy was het spelletje al verslavend, maar via Live tegen andere gamers Tetrissen zal waarschijnlijk helemaal verslavend werken. Mogelijk zal deze game zelfs aanslaan bij de oudere doelgroep van Microsoft tussen de 35 en 50 jaar. Voor iedereen die al enkele maanden geniet van Live en de kit dus al lang in huis heeft verschijnt in juni in Amerika de retail versie van Tetris World op de markt. De Amerikanen kunnen op dit moment de kit downloaden op Ebgames waar we ook de informatie over de nieuwe kit vonden.

De Amerikanen hebben dus geluk, maar wij zullen waarschijnlijk niet achtergesteld worden en zullen een soortgelijke aanbieding mogen verwachten over een aantal maanden. Mogelijk met een ander spel, maar in ieder geval interessant voor diegene die een Live abonnement nog even uitgesteld hebben. Alles is immers beter dan de Whacked demo die door niemand meer gespeeld wordt. Wanneer Tetris World met Live integratie in Europa zal verschijnen is nog niet duidelijk. Er staan Xbox bezitters in ieder geval nog mooie tijden te wachten.
Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/nieuws/xboxlivekit2_2.jpg

Dat wordt weer tetrissen :P Kan die Game Boy eindelijk de kast in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
N.U.D.E. Open Case

Afbeeldingslocatie: http://ruliweb.intizen.com/ruliboard/gup/img_open/6888.jpg

Afbeeldingslocatie: http://ruliweb.intizen.com/ruliboard/gup/img_open/6888_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://ruliweb.intizen.com/ruliboard/gup/img_open/6819.jpg

Afbeeldingslocatie: http://ruliweb.intizen.com/ruliboard/gup/img_open/6819_2.jpg

Nieuwe Need For Speed
Sometime ago, during a conference call held by EA, the company alluded to the possibility of another game in the ‘Need For Speed’ series and this morning, with that said, Electronic Arts has announced Need For Speed Underground. In development at EA Black Box for the Xbox, PlayStation 2, GameCube and Game Boy Advance for release next year, Need For Speed Underground will expand on the series with 20 new licensed vehicles, and parts for customization from: including AEM Inc., Audiobahn(R), Bilstein(R), Dazz Motorsport, DC Sports, Eibach(R), Enkei, GReddy Performance Products Inc., HKS(R), Holley(R), Injen(TM), Jackson Racing, MOMO, Neuspeed(R), Nitrous Express Inc., O.Z. s.P.a., PIAA, Skunk2 Racing, Sparco(R), StreetGlow(R), and Turbonetics Inc. In Need For Speed Underground, players will be able to use money won from races to pay for custom body kits and car mods. Stay with us for more on this game as it develops.
Hoor ik iemand daar The Fast And The Furious zeggen ? ;)

[ Voor 64% gewijzigd door Wom op 30-04-2003 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66885

Whiiiiiii Nog enkele weken en dan gak me en XBOX halen........*DOEK* *DOEK* men hart pompt nu al van het gedacht alleen al HALO te kunnen Gamen :) Whoaaa daar heb ik zooooo lang op gew8, niet meer normaal. Kit kost 250 € en je krijgt er 1 controller + Halo + sega Gt 2002 + nog een spel bij + remote ........ Is dit duur of niet ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Anoniem: 66885 schreef op 30 April 2003 @ 15:50:
Whiiiiiii Nog enkele weken en dan gak me en XBOX halen........*DOEK* *DOEK* men hart pompt nu al van het gedacht alleen al HALO te kunnen Gamen :) Whoaaa daar heb ik zooooo lang op gew8, niet meer normaal. Kit kost 250 € en je krijgt er 1 controller + Halo + sega Gt 2002 + nog een spel bij + remote ........ Is dit duur of niet ????
Ik denk dat het andere spel JSRF is, maar over de prijs.. tja.
Bij Dixons heb je een Xbox met 3 spellen (DOA3, RSC en Amped) voor 209 euro, daar komt dan nog een dvd kit van 30 euro bij, plus Halo nog een keer, en dan heb je dus welgeteld één spel meer. Geen slechte deal dus, zeker niet als je persé Halo erbij wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

AudiRS4 schreef op 30 April 2003 @ 13:35:
N.U.D.E. Open Case

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Nieuwe Need For Speed

[...]

Hoor ik iemand daar The Fast And The Furious zeggen ? ;)
ziet er vetjes uit, en the fast and the furious was al aangekondigd had ik ergens gelezen d8 ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Bizzarro schreef op 30 April 2003 @ 16:03:
[...]

ziet er vetjes uit, en the fast and the furious was al aangekondigd had ik ergens gelezen d8 ik
Ja klopt, maar dit is de Need For Speed serie van EA, en twee keer raden waar ze hun inspiratie vandaan halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Laatst online: 24-04 18:27
AudiRS4 schreef op 30 April 2003 @ 16:20:
[...]

Ja klopt, maar dit is de Need For Speed serie van EA, en twee keer raden waar ze hun inspiratie vandaan halen ;)
porno industrie :?

Gaat iemand van hier nog naar de E3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Neejoh schreef op 30 April 2003 @ 18:48:
[...]

e3 is alleen voor officiele pers nietwaar? dus niet voor boeren burgers en buitenlui, alleen de games magazines enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Neejoh schreef op 30 April 2003 @ 18:48:
[...]

Ik snap de link tussen het tunen van auto's en de porno industrie niet helemaal, explain :?

En de E3 kun je ook als 'normale' bezoeker naartoe, maar een kaartje kost meer dan ik in 3 maanden verdien (eeuhm, krijg, want ik verdien veel meer natuurlijk ;)) :+

[edit]

Foutje, de E3 is niet open voor 'normaal' publiek. Sinds 4 jaar, daarvoor kon je er nog gewoon al bezoeker naartoe.

[ Voor 19% gewijzigd door Wom op 30-04-2003 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

AudiRS4 schreef op 30 April 2003 @ 20:21:
[...]

Ik snap de link tussen het tunen van auto's en de porno industrie niet helemaal, explain :?

En de E3 kun je ook als 'normale' bezoeker naartoe, maar een kaartje kost meer dan ik in 3 maanden verdien (eeuhm, krijg, want ik verdien veel meer natuurlijk ;)) :+

[edit]

Foutje, de E3 is niet open voor 'normaal' publiek. Sinds 4 jaar, daarvoor kon je er nog gewoon al bezoeker naartoe.
k wou net zeggen, had ik gelijk paar kaartjes gehaald :+

dat over die porno industrie was meer een grapje denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrScratch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:55

MrScratch

I am rubber, you are glue

In de pricewatch staat de Xbox nu voor 177 euro bij de mediamarkt. Is deze prijs kloppend of een foutje? Andere prijzen zijn allemaal in de buurt van de adviesprijs van 199 Euro. Op de website van mediamarkt staat alleen hun aanbiedingenfolder en hierin niets over de xbox. Als hij echt voor die prijs te krijgen is, wil ik hem direct gaan halen. Maar helemaal voor jan met de korte achternaam erheenrijden is ook weer niet zo'n succes. Weet iemand hier meer over?

Look behind you! A three headed monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Bizzarro schreef op 30 april 2003 @ 19:07:
[...]

e3 is alleen voor officiele pers nietwaar? dus niet voor boeren burgers en buitenlui, alleen de games magazines enzo :)
Er kunnen hier toch ook editors zitten van wat bladen/sites enzo? :)
En via via had ik wel aan kaartjes kunnen komen, iemand die ik vaag ken heeft'n grote C&C site en kon zelf niet, maar helaas ik kon om dezelfde reden als hij niet: Geen geld voor'n ticket en hotel, en ouders die me niet alleen naar de VS laten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
pschram2 schreef op 30 April 2003 @ 23:04:
In de pricewatch staat de Xbox nu voor 177 euro bij de mediamarkt. Is deze prijs kloppend of een foutje? Andere prijzen zijn allemaal in de buurt van de adviesprijs van 199 Euro. Op de website van mediamarkt staat alleen hun aanbiedingenfolder en hierin niets over de xbox. Als hij echt voor die prijs te krijgen is, wil ik hem direct gaan halen. Maar helemaal voor jan met de korte achternaam erheenrijden is ook weer niet zo'n succes. Weet iemand hier meer over?
Of die prijs precies klopt weet ik niet, feit is wel dat Mediamarkt altijd onder de adviesprijs zit. Het zou dus goed kunnen dat hij daar 177 euro kost. Bel anders voro deze zekerheid eens met een filiaal.
Thunder schreef op 30 April 2003 @ 23:08:
[...]

Er kunnen hier toch ook editors zitten van wat bladen/sites enzo? :)
En via via had ik wel aan kaartjes kunnen komen, iemand die ik vaag ken heeft'n grote C&C site en kon zelf niet, maar helaas ik kon om dezelfde reden als hij niet: Geen geld voor'n ticket en hotel, en ouders die me niet alleen naar de VS laten gaan.
Dat is jammer natuurlijk, want dan had je ons mooi live verslag kunnen doen van alle heetste nieuwtjes ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Wom op 30-04-2003 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
AudiRS4 schreef op 30 april 2003 @ 23:09:
[...]

Dat is jammer natuurlijk, want dan had je ons mooi live verslag kunnen doen van alle heetste nieuwtjes ;)
Zou wel mooi geweest zijn ja :P
Maar je moet 18+ zijn dus dat was sowieso heel lastig geworden voor een 16-jarige :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Thunder schreef op 30 April 2003 @ 23:19:
[...]

Zou wel mooi geweest zijn ja :P
Maar je moet 18+ zijn dus dat was sowieso heel lastig geworden voor een 16-jarige :+
Ik heb geloof ik gelezen vorig jaar dat je als 'underaged quest' ook binnen mocht, mits je een pasje bij je had dat aangaf dat je onder de 18 was. Heeft volgens mij nog in de PU gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
  • Laatst online: 19-05 21:41
pschram2 schreef op 30 april 2003 @ 23:04:
De prijzen van producten zijn niet bij elk filiaal van Mediamarkt hetzelfde :) Bij sommige kan het dus idd 177 euro zijn en bij andere 200, hangt dr dus vanaf denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

25287

Voodoo Vince wordt echt koel!

http://www.xboxworld.nl/index.php?show=news&id=3201

Voodoo Vince is een voodoo poppetje met karakter en een missie. Niet alleen moet deze onschuldige held de standaard dame in nood redden, maar ook zichzelf verwonden om zijn vijanden van het level te ontdoen. Voodoo Vince heeft namelijk de unieke gave om anderen te laten voelen wat hij zichzelf aandoet. Kortom, wees creatief en pijnig jezelf aan de mafste dingen.

Voodoo Vince kan zichzelf in de fik zetten, doormidden hakken, als gehakt laten malen, de klassieke speld in het oog steken en meer bizarre manieren van zinloos geweld. Dat is zijn enige verweer tegen de menige vijanden die hij in zijn avontuur tegen het lappen lijfje loopt.

Het speelt zich allemaal af in een quasi-New Orleans omgeving waar de oude slavenhuizen en moerassen Vince het pad versperren. Let wel, Vince is een actie/avontuur/platform/puzzel titel, dus saai zal het vast niet worden. Voodoo Vince's wereld is ook bezaaid met maffe karakters die voor de nodige humor en info zorgen. Check de eerste screenshots/karakterconcepten hier onder:

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/voodoovince_009.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/voodoovince_010.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/voodoovince_011.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/voodoovince_012.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/voodoovince_013.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/voodoovince_014.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/voodoovince_015.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/voodoovince_016.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/voodoovince_017.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/voodoovince_018.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/voodoovince_019.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/voodoovince_020.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/voodoovince_021.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/voodoovince_022.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/voodoovince_023.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/voodoovince_024.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/voodoovince_025.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/voodoovince_026.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

AudiRS4 schreef op 01 May 2003 @ 01:32:
[...]

Ik heb geloof ik gelezen vorig jaar dat je als 'underaged quest' ook binnen mocht, mits je een pasje bij je had dat aangaf dat je onder de 18 was. Heeft volgens mij nog in de PU gestaan.
krijg je zon stikker op je jasje :*) , mag je ook niet bij alle stands komen geloof ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
25287 schreef op 01 May 2003 @ 04:21:
Voodoo Vince wordt echt koel!

http://www.xboxworld.nl/index.php?show=news&id=3201

Voodoo Vince is een voodoo poppetje met karakter en een missie. Niet alleen moet deze onschuldige held de standaard dame in nood redden, maar ook zichzelf verwonden om zijn vijanden van het level te ontdoen. Voodoo Vince heeft namelijk de unieke gave om anderen te laten voelen wat hij zichzelf aandoet. Kortom, wees creatief en pijnig jezelf aan de mafste dingen.

Voodoo Vince kan zichzelf in de fik zetten, doormidden hakken, als gehakt laten malen, de klassieke speld in het oog steken en meer bizarre manieren van zinloos geweld. Dat is zijn enige verweer tegen de menige vijanden die hij in zijn avontuur tegen het lappen lijfje loopt.

Het speelt zich allemaal af in een quasi-New Orleans omgeving waar de oude slavenhuizen en moerassen Vince het pad versperren. Let wel, Vince is een actie/avontuur/platform/puzzel titel, dus saai zal het vast niet worden. Voodoo Vince's wereld is ook bezaaid met maffe karakters die voor de nodige humor en info zorgen. Check de eerste screenshots/karakterconcepten hier onder:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoals ik al eerder heb gepost is dit een titel die me zeker wel aanspreekt. Het spelconcept vind ik origineel en ik hou deze titel dan ook in de gaten. Kan wel eens een leuke game gaan worden.
Bizzarro schreef op 01 mei 2003 @ 11:37:
[...]

krijg je zon stikker op je jasje :*) , mag je ook niet bij alle stands komen geloof ik :)
De stands waar de drank en de dames zijn dus :+

De Games Van Mei

2 mei: Project Zero (Fatal Frame)

Project Zero wordt de eerste titel voor de Xbox die wel eens Resident Evil en Silent Hill kan gaan evenaren. In Project Zero speel jij een meisje dat gewapend met een magische camera haar broertje uit een verlaten huis moet redden. Het huis blijkt vol te zitten met spoken en mysterieuze raadsel, en de speler vind zichzelf dan ook al snel in een angstige situatie waarin de spoken van alle kanten kunnen komen. Anders dan Zombies kunnen spoken namelijk door muren en kunnen ze uit het niets opduiken. Dit is ook waar de kracht van Project Zero ligt. Je loopt door het huis maar je bent altijd gespannen omdat je weet dat er zomaar een spook kan verschijnen die je letterlijk de stuipen op het lijf jaagt. Als je in de buurt komt van een spook gaat de controller zachtjes trillen en je weet dan dus dat er nog ”iets” bij je in de kamer is. Het enge hiervan is dat je niet weet wanneer het spook zich laat zien en dan je er niets tegen kunt beginnen totdat je je camera goed in positie hebt. Je camera is namelijk het enige waarmee je de spoken kunt doden. Uit ervaring weet ik de Project Zero een van de engste titels is die ik heb gespeeld, en voor de thriller freaks is dit dus een verplichte aanschaf.

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/projectzero_001.jpg

9 mei: Tao Feng: Fist of the Lotus

Een van de grondleggers van Mortal Kombat heeft in het diepste geheim gewerkt aan een fighting game voor de Xbox. 9 mei moet hij eindelijk verschijnen, en er wordt heel veel verwacht van Tao Feng: Fist of the Lotus. In Tao Feng speel jij met een karakter van de goede of de slechte kant een quest. In deze Quest kom je verschillende vijanden tegen die je moet overwinnen. Tao Feng onderscheid zich van de andere fighters door de toevoeging van een stel hele mooie graphics en een uitgebreid schade systeem. Karakters zullen echt schade ondervinden tijdens het gevecht en bij teveel schade kan er zelfs een botbreuk optreden waardoor de trappen of stoten 50% minder schade doen. De graphics van Tao Feng staan op eenzame hoogte. Elke omgeving is super gedetailleerd en alles in de arena kan kapot of gebruikt worden om de tegenstander schade mee aan te doen. Xboxworld.nl heeft de game inmiddels binnen, en we zullen je binnen niet al te lange tijd een uitgebreide review geven van Tao Feng.

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/taofeng_052.jpg

9 mei: Burnout 2: Point of Impact

Burnout kennen sommige van jullie vast nog wel uit de Classics serie of van een paar maanden geleden. Het vervolg op deze adrenaline pompende race game is nog sneller, nog uitgebreider en nog mooier dan het vorige deel. Burnout 2 draait om een ding: zo hard mogelijk rijden en zo snel mogelijk een boost verzamelen om nog harder te gaan. Een boost verzamel je door net langs auto’s te scheuren en door zogenoemde drifts te maken. Heb je eenmaal een boost dan zul je nog sneller gaan dan normaal en giert de adrenaline door je lijf terwijl je met 300km/u langs een stel vrachtwagens raced. Verzamel je tijdens een boost genoeg voor nog een boost, dan zul je aan het eind van je boost meteen weer in een andere boost overgaan en dus constant snel blijven rijden. Niets is echt zonder gevaar, want mocht je perongeluk crashen dan vliegt je halve auto ook echt in stukken door de lucht. Het sterke aan Burnout is dat je snel wilt rijden, maar tegelijkertijd ook veilig wilt rijden. Via Xbox Live kan je je beste tijden en scores uploaden om te zien of je nou echt zo snel bent als je denkt. In het XBW HQ heb ik al even kunnen proeven van Burnout 2, en ik moet zeggen dat ik nu niet meer de enige ben die veel van deze game verwacht.

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/burnout2_022.jpg

9 mei: Godzilla: Destroy All Monster Melee

Godzilla is de beroemde gemuteerde hagedis die erop kikt om steden en andere monsters te vernietigen. Gelukkig voor hem gaat hij daar veel van doen in zijn nieuwe game Godzilla: Destroy All Monsters Melee. Met maximaal 4 monsters tegelijk kun je de strijd met je vrienden aangaan. Ten opzichte van de andere consoles is Godzilla op een aantal punten verbeterd. Zo zal natuurlijk de game grafisch een upgrade krijgen, maar ook krijgt de game een extra monster en een extra level naast de vele levels in steden als San Fransisco en Tokyo. Ook wordt de besturing aangepast aan de Xbox Controller, en kan je je eigen soundtracks invoeren. En ga zo maar door. Godzilla wordt vooral voor de party game fans een leuke titel.

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/godzilla001.jpg

9 mei: Star Wars Clone Wars

Vorige maand stond Clone Wars ook in de planning, maar deze maand moet ie dan toch echt verschijnen. In Clone Wars zul je grote veldslagen kunnen voeren in het Star Wars universum. Voertuigen uit de films staan tot je beschikking en zelfs de chicken walker is bestuurbaar. Enige tijd na de release zullen er nieuwe levels en maps beschikbaar zijn als downloadable content. Goed nieuws dus voor de Star Wars fans met een Xbox Live abonnement. May the Force be with you!

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/swclonewars_008.jpg

15 mei: Return to Castle Wolfenstein: Tides of War

Return to Castle Wolfenstein: Tides of War is de Xbox versie van Return to Castle Wolfenstein. Ook in de Xbox versie keer je terug naar het kasteel om de nazi’s een pak voor hun broek te geven. Toch staat het “Tides of War” natuurlijk niet voor niets achter de naam. De Xbox versie van de game gaat co-op in single player bevatten, nieuwe wapens, nieuwe maps, nieuwe monsters, verbeterde graphics, 5.1 surround sound, Xbox Live support en veel meer. Uiteraard is de game ook uitgerekt zodat de Xbox bezitters meer gameplay voor hun geld krijgen dan op de PC het geval was. Vooral de 2 player co-op mode gaat ons heel goed bevallen. Al met al dus een waardige console game die vooral op Live veel fans zal gaan trekken.

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/rtcw021.jpg

15 mei: Enter the Matrix

De film waar iedereen op zit te wachten zal deze maand in de bioscopen gaan draaien. Voor het eerst wordt de film bijgestaan door een game die eens niet simpelweg de film namaakt, maar ook echt een toevoeging is op het verhaal. Enter the Matrix zal namelijk een paar uur aan exclusief film materiaal bevatten waardoor je als je de game gespeeld hebt nog meer van het Matrix verhaal af weet dan dat je zou weten als je alleen de film kijkt. Zoals je mag verwachten van een Matrix game zal er vooral veel brute aktie bij komen kijken. Bullet Time is uiteraard aanwezig, en ook de coole gevechten kunnen uitgevoerd worden in de game. De speler speelt helaas niet de stoere Neo, maar 2 andere karakters die meer uitleg krijgen in de film. Compleet wordt de game door een aantal voertuigen waar ook in gereden kan worden. Dit alles maak Enter the Matrix ongetwijfeld tot een topper en er zijn dan ook al niet voor niks nu al een paar miljoen exemplaren verscheept.

23 mei: Dakar 2

Dakar 2 is het antwoord van Acclaim op het succes van deel één, Paris-Dakar 1. In dit tweede deel zul je racen in steden van Frankrijk, Spanje en Marokko, maar natuurlijk zullen de traditionele landschappen uit de Dakar races niet ontbreken. De Afrikaanse woestijn mogen we natuurlijk niet vergeten! En waar zou je zijn zonder je stalen rossen… Want in Dakar 2 zit je niet alleen vast aan een auto. Monstertrucks en motoren zullen voor de nodige afwisseling gaan zorgen dus je zult je vaardigheden goed moeten ontwikkelen om ‘master’ te worden in deze Dakar rally! Als bonus en een goed makertje voor het uitstel zijn er ook een aantal Live features toegevoegd aan de game.

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/dakar2_003.jpg

23 mei: Speed Kings

Moto Gp is een groot succes. Het was dus wachten op een game die dit wel nadoen. Speed Kings is de eerste die we gaan tegenkomen, en ook in deze game staat het rijden op motors centraal. De game is alleen niet zo serieus als Moto GP en probeerd meer met snelheid en stunts de gamer voor zich te winnen. Speed Kings gaat om snelle motors en coole tricks, zoals glijdend onder een vrachtwagen door, of jumpend over een ingestorte brug. In Speed Kings kan je kiezen uit 22 motoren en een grote hand vol rijders die zich onderscheiden in gedrag en mogelijkheden. De game biedt 3 singleplayer modes en 5 multiplayermodes waar je je zoet mee moet houden. Als je van arcade racing houdt kan dit misschien een leuk spel voor je zijn deze maand.

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/speedkings013.jpg

30 mei: Moto GP 2

Een mogelijke kandidaat voor uitstelling is Moto GP 2. De game staat op de meeste lijsten nog steeds voor 30 mei, maar in de meeste recente lijst die wij kregen was Moto GP 2 niet meer aanwezig. Omdat hij op veel lijsten toch nog aanwezig is zetten we hem erin, maar reken ons er niet op af als Moto GP 2 op 30 mei niet in de winkels ligt. In MGP 2 krijg je, evenals in deel 1, weer de mogelijkheid om je creativiteit te botvieren op een motor. Zo kan je niet alleen je motor voorzien van tientallen verschillende custom-spray-paints (die je ook nog zelf helemaal in kan kleuren) maar kan je ook een eigen logo ontwerpen via een revolutionair systeem. Je kan namelijk gebruik maken van 8 layers (welbekend bij de Photoshop fanatici onder ons) en elke layer kan je helemaal zelf aanpassen. Kleurtjes, vormpjes, coole effecten; Het kan allemaal. Maar het meest spectaculaire nieuws is wel de framerate, deze zal namelijk vastgesteld worden op maar liefst 60 fps, zowel offline als Live! Dat de game offline 60 fps zal draaien is vrij standaard voor de racers van dit moment op de Xbox, maar dat 60 fps ook via het Live netwerk gehaald zal worden is natuurlijk geweldig nieuws. Nog nooit zul je zo soepel met hoge graphics geraced hebben. En buiten jou zijn er ook nog eens 16 andere racers op de baan. Dat alles samen is toch zeker wel alvast een applausje voor Climax waard, als ze het ook echt kunnen waarmaken.

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/motogp2_035.jpg
Hele lijst:

Project Zero (Fatal Frame) – 2 mei
Tao Feng: Fist of the Lotus – 9 mei
Burnout 2: Point of Impact – 9 mei
Godzilla: Destroy All Monster Melee – 9 mei
Star Wars Clone Wars – 9 mei
Return to Castle Wolfenstein: Tides of War – 15 mei
Enter the Matrix – 15 mei
Dakar 2 – 23 mei
Speed Kings – 23 mei
Moto GP 2 – 30 mei
Met dank aan Xbw.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
[quote]AudiRS4 schreef op 30 april 2003 @ 20:21:
[...]

Ik snap de link tussen het tunen van auto's en de porno industrie niet helemaal, explain :? [/qoute] Was inderdaad een grapje :P Sorry, my kind of humor. (Bizzarro zag het :D _/-\o_ Bizzarro :P)

[edit]

Ik wist niet helemaal meer of het nou juist wél of níét open was voor normaal volk. Ik ken iig iemand die er ieder jaar heen ging, maar er al een tijdje niet meer geweest is. Reden lijkt me duidelijk ;)

Is hier dan niemand met een perspas? Had toch minstens verwacht dat een paar van jullie wel een beetje in het circuit zaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
[quote]Neejoh schreef op 01 May 2003 @ 13:33:
AudiRS4 schreef op 30 april 2003 @ 20:21:
[...]

Ik snap de link tussen het tunen van auto's en de porno industrie niet helemaal, explain :? [/qoute] Was inderdaad een grapje :P Sorry, my kind of humor. (Bizzarro zag het :D _/-\o_ Bizzarro :P)

[...]

Ik wist niet helemaal meer of het nou juist wél of níét open was voor normaal volk. Ik ken iig iemand die er ieder jaar heen ging, maar er al een tijdje niet meer geweest is. Reden lijkt me duidelijk ;)

Is hier dan niemand met een perspas? Had toch minstens verwacht dat een paar van jullie wel een beetje in het circuit zaten :)
Een perspas is het probleem ook niet, ticket en daar verblijven wel, dat kost aardig wat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60967

Dat voodoo vince spel ziet er wel tof uit. Toch maar even in de gaten houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb mijn butget verhoogt naar 500 euro voor xbox met paar games :) dankzij me oma :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Anoniem: 82533 schreef op 01 mei 2003 @ 13:55:
Heb mijn butget verhoogt naar 500 euro voor xbox met paar games :) dankzij me oma :)
De grote vraag is nu natuurlijk: welke games gaan het worden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
GTOfire schreef op 25 April 2003 @ 02:23:
Garantie loopt via Microsoft. Je hebt als het goed is ergens een telefoonnummer gekregen dat je kan bellen als er iets mis is. Of als je em nog niet zo heel lang hebt ruilt je winkel em misschien zo om. Bij mij zouden ze de eerste maand ofzow als er een probleem was gewoon zonder vragen stellen de box omruilen voor een nieuwe. Je winkel zal het nummer ook weten, en je moet prolly je serienummer ook bij de hand hebben. Gokje, ik heb nog geen probs gehad.

* GTOfire heeft Buffy eindelijk gekocht en gespeelt. DAT is nou vet :) Ik had eigenlijk verwacht dat het niet zo goed zou zijn, hoe maak je nou een interactieve ervaring van zo'n geweldige serie waar juist de onvoorspelbaarheid troef speelt? En dan ook nog eens niet Sarah's eigen stem. Maar ik moet zeggen, het speelt heerlijk, en die stem verschilt niet genoeg om je eraan te storen. Ik was alleen meteen op hard begonnen, nou dat heb ik na het tweede level ook opgegeven :) Kuthondjes, ik staakte dr op los, maar ze gingen maar niet dood :(
Minpunten: Linear spel. Af en toe struikel je over een niet-zo-heel-geheim secret, maar verder kun je constant maar 1 kant op, en vaak is de weg terug je ook nog eens afgesneden ook. Ze willen je echt op snelle actie focussen, had van mij ook een keuze mogen zijn.
En natuurlijk het klassieke "je vecht tegen een eindbaas, maar die mag voor het verhaal nog niet dood, dus als je em staakt rent ie weg in een cut-scene". beetje lullig, maar ik snap het ook wel weer. Wat wel ruk is, is dat Buffy ineens best zwak is. Als je kijkt wat ze allemaal heeft bereikt in dr fictieve leven, dan zou een vampier met stalen plaat op zn borst geen enkel probleem moeten zijn, maar in het spel heb je gewoon geen manier om em te killen.
Als laatste: button-bashen kan leuk zijn, maar ze hadden de tutorial wel iets uitvoeriger moeten maken. Je begint echt pas na een paar levels op een vloeiende wijze te knokken. In het begin is het enige wat je doet 3x slaan gevolgd door 3x schoppen, etc etc. Omdat je gewoon zo snel mogelijk die knoppen inramt :)

Pluspunten: vechtsysteem als je WEL weet hoe het moet. Als er vijanden achter je staan en je slaat de gast die voor je staat, zal Buffy automatisch met dezelfde beweging een tik uitdelen aan de gast achter haar. Geen last dus van het "ik heb maar 2 handen, zij zijn met zn 3en" verhaal, want je kunt voor en achteruit trappen hoe je wil. Als het je eenmaal ligt kun je best vloeiend door blijven trappen en stoten.
Geluid en Beeld: allebei subliem. Geen hoekige models oid, muziek die vrij goed aanpast aan de situatie, stemmen op Buffy na allemaal echt. Dialoog is best Buffy-achtig als je het vergelijkt met de karakters uit seizoen 2. Alleen lijken alle vampiers dezelfde 3 sets kleren aan te hebben met dezelfde gezichten erboven. Maar goed, om nou voor elke gast die je tegenkomt een andere skin te maken is ietsjes teveel gevraagd. het hindert de gameplay niet.
Gameplay! Heerlijk achterover leunen en genieten van echte Buffy-spanning en actie!
Supah :) In veel dingen heb je wel gelijk, maar ik weet niet hoever je nu bent in de game? Vast al wel uitgespeeld? Btw die grote vamp met ijzeren borstkas gaat wel dood hoor :+ He can run, but cannot hide >:)
Ik heb hem de eerste keer gelijk op Hard uitgespeeld, toen op easy en daarna op normal (en daarna nog 2x op hard :)). Ik kan deze game iig dromen.
Vechten is in het begin inderdaad beetje vaag, maar ik had het al snel te pakken, en dan is het zoooooo leuk om te doen :D

Ik weet niet of jullie al weten dat Deel 2 is aangekondigd?
Buffy the Vampire Slayer: Chaos Bleeds:

Publisher -> Vivendi Universal
Developer-> TBA
Genre-> Action
Adventure -> Origin: U.S.
Number of Players-> 1
Expected Release -> TBA 2003 (Q3 waarschijnlijk)

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxcity.com/Screens/buffy2-03.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xboxcity.com/Screens/buffy2-02.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xboxcity.com/Screens/buffy2-01.jpg
More news on the next Buffy console game has emerged.
Buffy the Vampire Slayer: Chaos Bleeds is expected to be released for Xbox, Playstation 2 and the Nintendo Gamecube in the third quarter of 2003. Developed by Eurocom and published by Sierra Entertainment, the game will take the form of a 'lost' episode from Season Five.
According to the Game Spy web site, the plot involves a dimensional bleed has been enabled by Pure Evil to consume humanity once and for all. As well as the regular Scooby Gang, old favourites such as Faith, Ethan Rayne and even Sid the Dummy will all feature.

Unlike the first game, it seems that you will be able to play portions of the game as characters other than Buffy. Multiplayer modes - One on One Combat, Last Man Standing, Team Survival, Domination and Bunny Catcher - will also be available.
Dit wordt nog wat :) Faith, Ethan Rayne and even Sid the Dummy for crying out loud :D

* Neejoh can't wait *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Screens Colin McRae Rally 4

De PC versie van 3 is nog geeneens uit, maar hier zijn dan de eerste screens van CMR4.

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/news/05/01/cmr4xbox/colin4_screen001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/news/05/01/cmr4xbox/colin4_screen002.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/news/05/01/cmr4xbox/colin4_screen003.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/news/05/01/cmr4xbox/colin4_screen004.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/news/05/01/cmr4xbox/colin4_screen005.jpg

Release : November 2003

[ Voor 3% gewijzigd door Wom op 01-05-2003 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

die onderste 2 lijken wel erg veel op elkaar 8)7

haha even gewijzigt :+

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 82533 op 01-05-2003 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Anoniem: 82533 schreef op 01 May 2003 @ 15:09:
die onderste 2 lijken wel erg veel op elkaar 8/7
Is al aangepast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Half-Life 2 op Xbox ?

Onze Duitse collega's bij Areaxbox zijn zo eigenwijs geweest op onderzoek uit te gaan. Het gaat namelijk om het vervolg op de meest populaire PC shooter ooit, Half-Life 2. Die willen wij allen natuurlijk graag op Xbox zien, maar de mannen bij Valve hebben daar nog niks over losgelaten. Ze gooide Doug Lombari, de baas bij Valve een emailtje en kregen een positief antwoord terug.

Er is een Xbox versie van Half-Life 2 gepland en die schijnt zelfs al te draaien op Xbox hardware, maar de aankondiging zal pas na E3 plaatsvinden om de PC bezitters niet te intimideren.

Half-Life 2 speelt zich af na de gebeurtenissen in het Black Mesa Research Centre, waar Gordon Freeman verzijld raakt in een mislukt experiment dat een portaal opent waardoor een buitenaardse invasie macht het complex over neemt. Uiteraard verslaat onze held de vijanden en wordt pardoes door ze ingehuurd om andere vieze klusjes voor ze op te klaren. Dit is waar Half-Life 2 begint. De buitenaardse invasie is doorgegaan en tot Europa doorgedrongen. Maar een nieuwe invasie vindt plaats en vriend en vijand moeten samen tegen een algemene vijand vechten, spannend!

Voor meer informatie, en de eerste legale screenshots moeten we echt nog twee weekjes tot E3 wachten.

www.xbw.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

links van de pics doen t niet :?

en eindelijk, ik heb weer een game, kung fu chaos is t geworden, gaat m zo maar ff checken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Bizzarro schreef op 01 May 2003 @ 18:00:
links van de pics doen t niet :?

en eindelijk, ik heb weer een game, kung fu chaos is t geworden, gaat m zo maar ff checken :)
Welke plaatjes bedoel je ? Ik kan ze allemaal zien ?

Goede keuze trouwens Kung Fu Chaos :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09-2022
eerlijk gezegd kon Kung Fu Chaos mij niet echt boeien toch... tegenwoordig moet een game gewoon ECHT steengoed zijn, anders gaat m'n aandacht er niet snel naar uit... gewoon, de drang om het te MOETEN spelen wordt minder....

Dat had ik bij HALO en Splinter Cell bv. wel........ en nu ook wel een beetje bij Baldurs Gate: Dark Alliance...
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.