Het Grote XBOX Topic Deel 4

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.645 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63800

komt denk ik omdat wij meer achter de xbox zitten (-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

juist, en wij geven meestal nuttig reply's, en niet zo van "vet" :+

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-05 15:43
Ik ben inderdaad de gelukkige eigenaar van een 21" Compaq Trinitron

En ik vind dat de kwaliteit inderdaad wel erg slecht is. Ik moet hem aan mijn PC hangen via mijn TV-Kaart en dat levert volgens mij niet het beste reseltaat, een beetje dof en slechte te zien...

Dus...

Vond ik dit apparaat. Ik vind het alleen best wel duur. Dus wilde ik eerst weten of iemand er al eentje heeft, of kan ik mijn video signaal op HDTV zetten?

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66885

WHII kom ik op games.telenet.be zie ik daar info over Thief III op XBOX --> woeiiii !!!! Ik heb uuuuuuuuuren speelplezier gehad met Thief 2 op pc dus Thief 3 MOET IK HEBBEN >:)

http://games.telenet.be/index.php?newsid=1923

EN hij is bijna AF !!!!!!!!! _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 66885 op 24-04-2003 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-03 12:14
Tip: ik zie net dat Tao Feng bij GC Shop € 49,99 kost. Is niet duur.

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-06 15:59

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

VTec schreef op 24 April 2003 @ 15:22:
Tip: ik zie net dat Tao Feng bij GC Shop € 49,99 kost. Is niet duur.
GCShop.nl is altijd niet duur hoor. Het is een webshop voor gamers door gamers. Dit houdt in dat ze de games kunnen verkopen met een winstmarge die alleen de kosten dekt voor o.a. webspace e.d. Goeie webshop vind ik. Heb al best veel games bij hun besteld. Alleen is het zo dat als er een game niet op voorraad is dat ze die dan opnieuw moeten bestellen. Kan soms wel een weekje ofzo duren dan. Maar voor de rest is GCshop top. :P

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-03 12:14
CaptainM: ik weet dat ze id niet duur zijn (al vaker daar wat besteld), maar ik wilde deze prijs effe met jullie delen ;)

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

VTec schreef op 24 April 2003 @ 16:09:
CaptainM: ik weet dat ze id niet duur zijn (al vaker daar wat besteld), maar ik wilde deze prijs effe met jullie delen ;)
OK, Thnx dan m8 :o

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

mmp ik zit hier met een probleempje. heb net mijn 10mbit kaart vervangen door een 100mbit kaartje maar als ik nu dingen transfer naar de xbox hd gaat dit super traag 3 a 4 kb/s. met het 10mbit kaartje ging hij wel op volle snelheid +/- 1.100 kb/s.
Met het 100 mbit kaartje is trouwens niks mis overzetten via netwerk werkt gewoon goed.

Ik heb eerder over dit probleem gelezen ik weet alleen niet meer waar.
Iemand die kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29882

arrgggghhhhh

wat hebben ze die computer van dead or alive 3 veeeeeeels te makkelijk ingesteld zeg :(

zelfs op very hard kan ik met elk gewenst character iedereen verslaan met mijn ogen dicht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 01-06 21:40
JorisdeKloris schreef op 24 april 2003 @ 13:03:
Ik ben inderdaad de gelukkige eigenaar van een 21" Compaq Trinitron

En ik vind dat de kwaliteit inderdaad wel erg slecht is. Ik moet hem aan mijn PC hangen via mijn TV-Kaart en dat levert volgens mij niet het beste reseltaat, een beetje dof en slechte te zien...

Dus...

Vond ik dit apparaat. Ik vind het alleen best wel duur. Dus wilde ik eerst weten of iemand er al eentje heeft, of kan ik mijn video signaal op HDTV zetten?
Videokanaal via zo'n dingetje naar HDTV overzetten lijkt me sterk, maar vna wat ik gezien heb is de kwaliteit redelijk, alleen wordt het beeld erg flets naar mijn idee. Heb het overigens met een PS2 gezien, misschien dat daar verschil in zit, maar het videosignaal is gemaakt voor een TV, en zal daar dus ook de beste kwaliteit leveren.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Nu online

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

spydoggie schreef op 24 April 2003 @ 16:40:
mmp ik zit hier met een probleempje. heb net mijn 10mbit kaart vervangen door een 100mbit kaartje maar als ik nu dingen transfer naar de xbox hd gaat dit super traag 3 a 4 kb/s. met het 10mbit kaartje ging hij wel op volle snelheid +/- 1.100 kb/s.
Met het 100 mbit kaartje is trouwens niks mis overzetten via netwerk werkt gewoon goed.

Ik heb eerder over dit probleem gelezen ik weet alleen niet meer waar.
Iemand die kan helpen?
Policy omtrend modchips.

Topics over modchips zijn in Spielerij niet toegestaan. Niet alle modchips zijn illegaal, maar toch willen wij topics hierover niet hebben. Mocht je hier toch een topic over openen, gaat je topic op slot, en bij herhaling kunnen er minder leuke maatregelen getroffen worden. Klinkt hard, maar modchips zitten nou eenmaal in een nogal grijs gebied qua legaliteit.
zegt genoeg lijkt me :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Nu online

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Anoniem: 29882 schreef op 24 April 2003 @ 18:10:
arrgggghhhhh

wat hebben ze die computer van dead or alive 3 veeeeeeels te makkelijk ingesteld zeg :(

zelfs op very hard kan ik met elk gewenst character iedereen verslaan met mijn ogen dicht :(
button bashen zeker :9

nou, ik weet nog wel dat toen ik t speelde, ik met een natte bezwete kont-roller zat hor, ik kreeg die eindbaas telkes niet verslagen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Anoniem: 66885 schreef op 24 april 2003 @ 13:03:
WHII kom ik op games.telenet.be zie ik daar info over Thief III op XBOX --> woeiiii !!!! Ik heb uuuuuuuuuren speelplezier gehad met Thief 2 op pc dus Thief 3 MOET IK HEBBEN >:)

http://games.telenet.be/index.php?newsid=1923

EN hij is bijna AF !!!!!!!!! _/-\o_
Ingescande screens :

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/thief3_001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/thief3_002.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/thief3_003.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/thief3_004.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/thief3_005.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/thief3_006.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/thief3_007.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/thief3_008.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Bizzarro schreef op 24 April 2003 @ 18:53:
[...]

nou, ik weet nog wel dat toen ik t speelde, ik met een natte bezwete kont-roller zat hor, ik kreeg die eindbaas telkes niet verslagen :+
Veel draaien en springen. Je kunt heel goed zien wanneer hij een bepaalde aanval doet, dus daar kun je mooi op reageren. Als je eenmaal de routine doorhebt is Omega lang zo lastig niet meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29882

Bizzarro schreef op 24 April 2003 @ 18:53:
[...]

button bashen is in het begin misschien leuk, maar zeker op laat niveau is het veel leuker/beter om 'tactisch' te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Nu online

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Anoniem: 29882 schreef op 24 april 2003 @ 18:59:
[...]

button bashen is in het begin misschien leuk, maar zeker op laat niveau is het veel leuker/beter om 'tactisch' te spelen
i know, was maar geintje :)

maar er zijn zooooooooo veel combo's voor dat ie die allemaal weet, ik heb hayabusa en bad wrong nu eindelijk beetje door (= me favo combo in tag battle)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Nu dat de E3 er aan komt, komen de geruchten ook weer op gang van een eventuele overname van Sega door Microsoft ( of Namco, of EA ). Stél dat Microsoft besluit een deel van Sega's aandelen over te nemen, zien we de volgende Xbox dan onder Sega merknaam ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Nu online

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Neen, microsoft heeft IMO teveel geinvesteerd in de merknaam xbox "microsoft"

dat gooien ze niet zomaar weg, ook live wordt geasocieerd met MS, lijkt met niet dat ze dat dan aan sega gaan geven :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Bizzarro schreef op 24 april 2003 @ 19:13:
Neen, microsoft heeft IMO teveel geinvesteerd in de merknaam xbox "microsoft"

dat gooien ze niet zomaar weg, ook live wordt geasocieerd met MS, lijkt met niet dat ze dat dan aan sega gaan geven :?
Als je kijkt op je console moet je goed kijken voor het Microsoft logo, ook Xbox Live! als merknaam wordt verder niet gelinkt aan Microsoft. Let maar eens op, het is Nintendo Gamecube, Sony Playstation en Xbox. Zelden of nooit zie je Microsoft Xbox. Ik zeg niet dat het Sega wordt, maar het zou kunnen natuurlijk, Sega als gamesdivisie van Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Nu online

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

mjah, heb je ook weer gelijk in natuurlijk, maar ik denk niet dat het Sega Xbox wordt oid, en dat wil ik ook helemaal niet, gewoon microsoft xbox, vin ik t best, ms mag Nintendo en Sony wel eens poepje laten ruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Bizzarro schreef op 24 April 2003 @ 19:27:
mjah, heb je ook weer gelijk in natuurlijk, maar ik denk niet dat het Sega Xbox wordt oid, en dat wil ik ook helemaal niet, gewoon microsoft xbox, vin ik t best, ms mag Nintendo en Sony wel eens poepje laten ruiken :)
Ach ja, het is toch op de dingen vooruitlopen ;) Eerst maar eens zien dat Sega daadwerkelijk overkocht wordt, want ook dat is nog geeneens zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Nu online

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

ik weet niet wat ik ervan moet denken, denk eigelijk niet dat sega zich door een "onervaren" bedrijf op gamesgebied laat overnemen, ms heeft laten zien wat goede marketing inhoud, dat wel natuurlijk, maar hoe pakt de xbox op lange termijn uit, dat is nog maar de vraag, en ik denk niet dat een bedrijf als sega zich laat overnemen.

(ook al is de geldzak van onze ome bill nog zo groot :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Bizzarro schreef op 24 april 2003 @ 18:51:
[...]

[...]

zegt genoeg lijkt me :/
ok dan laat ik het zo zeggen ik heb dit ook met xbconnect lagt met elke game. zelfs met een ping van 20. eerder had ik hier nooit last van. (xbconnect is toch wel legaal he)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeromes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-06 09:16
Ik heb vorige week eindelijk ook een xbox gekocht bij de makro. Het is zo sega pack. Nu heb ik begrepen dat de xbox standaard geen cd-r kan lezen. Maar bij toeval kwam ik erachter toen ik een muziek cd op de harddisk wou zetten dat hij die cd-r gewoon pakte. Dus ik heb nog een aantal andere geprobeerd en tot nu toe pakt hij ze allemaal. Verschillende merken cd's. Nou kwam ik ergens tegen dat somige xboxen uit die segapack een andere dvd speler hadden dan de standaard. Klopt dit? En heb ik dan zoveel geluk dat ik er zo 1 heb _/-\o_ ? Hij is is in okt-2002 gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Nu online

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

dan ken je computer het niet bijhouden waarschijnlijk spydoggie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Nu online

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Jeroen Schamper schreef op 24 April 2003 @ 21:30:
Ik heb vorige week eindelijk ook een xbox gekocht bij de makro. Het is zo sega pack. Nu heb ik begrepen dat de xbox standaard geen cd-r kan lezen. Maar bij toeval kwam ik erachter toen ik een muziek cd op de harddisk wou zetten dat hij die cd-r gewoon pakte. Dus ik heb nog een aantal andere geprobeerd en tot nu toe pakt hij ze allemaal. Verschillende merken cd's. Nou kwam ik ergens tegen dat somige xboxen uit die segapack een andere dvd speler hadden dan de standaard. Klopt dit? En heb ik dan zoveel geluk dat ik er zo 1 heb _/-\o_ ? Hij is is in okt-2002 gemaakt.
dan heb jij waarschijnlijk de thompson dvd drive, die slikt namelijk alles :7

ik zit weer met philips :( :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Jeroen Schamper schreef op 24 april 2003 @ 21:30:
In principe pakt elke Xbox een CD-RW. Ook vele merken CD-R worden gewoon gelezen door de Xbox. Ik ben ooit eens een lijstje tegengekomen welke wel en welke niet ondersteund werden, maar als je het bij de bekendere merken houdt dan heb je het meeste kans. Er zijn inderdaad drie verschillende merken van DVD speler in omloop, maar deze verschillen bijna niet in functionaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://www.xboxworld.nl/i...d30b22be2df77c5da8dee3381
eignelijk meer om mezelf blij te maken als jullie maar hij gaat gewoon door.
Ja sb online gaat door welke andere game want heb nog niemand gehoord die em ook had :P

Ook dit lijkt mij een erg leuke game.
Srry dat ik niet net als audi de screens doorlink maar zit eigenlijk in een vergadering op mijn werk :r

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 63800 op 24-04-2003 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[quote]Anoniem: 63800 schreef op 24 april 2003 @ 22:39:
Ja sb online gaat door welke andere game want heb nog niemand gehoord die em ook had :P

WOW das bijna en hele simulator :P Hoeveel moet je eigenlijk neertelle voor dat ding ???

Kzie mezelf al in een mech :7 *TATATATATATA* *BJOEEEEEEEEW* :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
[quote]Anoniem: 66885 schreef op 24 April 2003 @ 22:49:
Anoniem: 63800 schreef op 24 april 2003 @ 22:39:

WOW das bijna en hele simulator :P Hoeveel moet je eigenlijk neertelle voor dat ding ???

Kzie mezelf al in een mech :7 *TATATATATATA* *BJOEEEEEEEEW* :+
Het fameuze Steel Battalion :) Nieuwprijs is 200 euro voor game + controller. Is ontworpen om de meest 'realistische' mech game ooit te worden. Is aardig gelukt :D

Het nieuws was al eerder gepost trouwens Semmy, maar een extra bevestiging kan geen kwaad natuurlijk ;) Nog veel plezier @ vergadering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Heb sinds vandaag een xbox + amped, doa3, rally spel. Vooral dat rallyspel is tof ;) En die harde schijf is ook megatof heb er al een paar cd's op staan :).
Goede koop iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
StephaN schreef op 24 april 2003 @ 23:07:
Heb sinds vandaag een xbox + amped, doa3, rally spel. Vooral dat rallyspel is tof ;) En die harde schijf is ook megatof heb er al een paar cd's op staan :).
Goede koop iig :)
Veel plezier ermee :) Voor al vragen kun je hier terecht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6651

Weet iemand hoe het met de garantie van de Xbox gaat? Mijn xbox schokt bij sommige DVD's en bij een blijft hij hangen... Een vriend van mij had ook problemen met de dvd drive, hij hoefte maar te bellen en even later kwamen ze de xbox ophalen en gaven meteen een andere mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Garantie loopt via Microsoft. Je hebt als het goed is ergens een telefoonnummer gekregen dat je kan bellen als er iets mis is. Of als je em nog niet zo heel lang hebt ruilt je winkel em misschien zo om. Bij mij zouden ze de eerste maand ofzow als er een probleem was gewoon zonder vragen stellen de box omruilen voor een nieuwe. Je winkel zal het nummer ook weten, en je moet prolly je serienummer ook bij de hand hebben. Gokje, ik heb nog geen probs gehad.

* GTOfire heeft Buffy eindelijk gekocht en gespeelt. DAT is nou vet :) Ik had eigenlijk verwacht dat het niet zo goed zou zijn, hoe maak je nou een interactieve ervaring van zo'n geweldige serie waar juist de onvoorspelbaarheid troef speelt? En dan ook nog eens niet Sarah's eigen stem. Maar ik moet zeggen, het speelt heerlijk, en die stem verschilt niet genoeg om je eraan te storen. Ik was alleen meteen op hard begonnen, nou dat heb ik na het tweede level ook opgegeven :) Kuthondjes, ik staakte dr op los, maar ze gingen maar niet dood :(
Minpunten: Linear spel. Af en toe struikel je over een niet-zo-heel-geheim secret, maar verder kun je constant maar 1 kant op, en vaak is de weg terug je ook nog eens afgesneden ook. Ze willen je echt op snelle actie focussen, had van mij ook een keuze mogen zijn.
En natuurlijk het klassieke "je vecht tegen een eindbaas, maar die mag voor het verhaal nog niet dood, dus als je em staakt rent ie weg in een cut-scene". beetje lullig, maar ik snap het ook wel weer. Wat wel ruk is, is dat Buffy ineens best zwak is. Als je kijkt wat ze allemaal heeft bereikt in dr fictieve leven, dan zou een vampier met stalen plaat op zn borst geen enkel probleem moeten zijn, maar in het spel heb je gewoon geen manier om em te killen.
Als laatste: button-bashen kan leuk zijn, maar ze hadden de tutorial wel iets uitvoeriger moeten maken. Je begint echt pas na een paar levels op een vloeiende wijze te knokken. In het begin is het enige wat je doet 3x slaan gevolgd door 3x schoppen, etc etc. Omdat je gewoon zo snel mogelijk die knoppen inramt :)

Pluspunten: vechtsysteem als je WEL weet hoe het moet. Als er vijanden achter je staan en je slaat de gast die voor je staat, zal Buffy automatisch met dezelfde beweging een tik uitdelen aan de gast achter haar. Geen last dus van het "ik heb maar 2 handen, zij zijn met zn 3en" verhaal, want je kunt voor en achteruit trappen hoe je wil. Als het je eenmaal ligt kun je best vloeiend door blijven trappen en stoten.
Geluid en Beeld: allebei subliem. Geen hoekige models oid, muziek die vrij goed aanpast aan de situatie, stemmen op Buffy na allemaal echt. Dialoog is best Buffy-achtig als je het vergelijkt met de karakters uit seizoen 2. Alleen lijken alle vampiers dezelfde 3 sets kleren aan te hebben met dezelfde gezichten erboven. Maar goed, om nou voor elke gast die je tegenkomt een andere skin te maken is ietsjes teveel gevraagd. het hindert de gameplay niet.
Gameplay! Heerlijk achterover leunen en genieten van echte Buffy-spanning en actie!

[ Voor 74% gewijzigd door GTOfire op 25-04-2003 02:36 ]

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Niet online
Ach ik moet ook nog een goed spel halen zoals halo of zo ;), maar ja eerst nog een breedbeeld tv zien te kopen ;) en een extra controller en dvd kit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

StephaN schreef op 25 April 2003 @ 07:55:
Ach ik moet ook nog een goed spel halen zoals halo of zo ;), maar ja eerst nog een breedbeeld tv zien te kopen ;) en een extra controller en dvd kit...
Ik zou toch eerst voor Halo _/-\o_ + een controller gaan want dan heb je tenminste een supergame die je met z'n 2en kunt uitspelen totdat je de TV hebt gekocht.

Speel gelijk op Legendary
Legendary roxx :7

EDIT:
Er komt een limited edition van de Xbox op de markt! Deze beperkte editie zal een lichtgroen doorschijnend uiterlijk hebben en wordt verkocht met 2 S controllers met dezelfde kleur. Een waar collectors item dus, en dat voor een redelijk prijsje. De speciale Xbox gaat namelijk voor €229.99 de deur uit
Afbeeldingslocatie: http://ask2.insidegamer.nl/ShowProductFile.asp?FileID=28749

Afbeeldingslocatie: http://ask2.insidegamer.nl/ShowProductFile.asp?FileID=28752

Leuk... maar alleen dus voor diegene die nog geen Xbox hebben natuurlijk

PS. Excuse me voor die fucked-up layout :/

[ Voor 48% gewijzigd door Techno Overlord op 25-04-2003 09:23 ]

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier zijn nieuwe :? screens van Thief 3 _/-\o_

http://www.gamer.nl/nieuws/17487

Acties:
  • 0 Henk 'm!

volgens mij stond die een paar pagina's geleden er al captainm (-:
Ik haal em er misschien bij en dan gebruik ik mijn oude speciaal voor sb want dan kan ik em ergens met extra tv op een buro kwijt inplaats van via vgabox op pc monitor
verslechterd kwaliteit teveel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Anoniem: 63800 schreef op 25 april 2003 @ 10:25:
Ik haal em er misschien bij en dan gebruik ik mijn oude speciaal voor sb
Hoezo: Money aint a thing >:) :o

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

1400 netto in de maand en bij mams wonen is goeie zaak
alleen jammer dat ik het meeste toch in de kroeg inlever of aan dvd's (-:

maarja niks te klagen heb al bijna meer als 20 xbox titels origineel en heb ook nog ps2 en gamecube (-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6651

Beetje lelijk die groene Xbox... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-03 08:29
whoeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

gister Xboxje gekocht bij Dixons :D
Doa3+Amped+Rallisport Challenge+xbox voor 209,-
en natuurlijk een controller S voor 39 erbij :D

*woeit*

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
Bizzarro schreef op 24 April 2003 @ 21:36:
[...]

Samsung bedoel je.

De Thompson en Philips slikken allebei even weinig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben maar even aan state of emergency begonnen.
Een echte verbetering ten opzichte met de ps2 versie en voor 30 euro de moeite waard.
Leuke multyplayer. En single player ook een stuk leuker geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:52
Anoniem: 63800 schreef op 25 April 2003 @ 13:13:
Ben maar even aan state of emergency begonnen.
Een echte verbetering ten opzichte met de ps2 versie en voor 30 euro de moeite waard.
Leuke multyplayer. En single player ook een stuk leuker geworden.
Ik kon de verschillen eigenlijk niet zo 1 2 3 vinden.. kan ook wel wezen omdat ik mn ps2 al een tijdje de deur uit heb gedaan. maar volgens mij was er niet zoveel veranderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeromes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-06 09:16
Bizzarro schreef op 24 April 2003 @ 21:36:
[...]

Vandaag me xbox laten ombouwen en die gozer wist me te vertellen dat ik er idd een samsung loopwerk in heb zitten. Dus ik ben helemaal blij :) . Kan ik teminste ook me divxjes die ik op cd heb staan gewoon vanaf de cd bekijken en hoef ik ze niet eerst op de harddisk te zetten. Scheelt weer een hoop werk. Toch nog een beetje geluk vandaag :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Nu online

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Mr Magic schreef op 25 april 2003 @ 13:00:
[...]

Samsung bedoel je.

De Thompson en Philips slikken allebei even weinig :)
check, ik haal die fokking merken altijd door elkaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:33
ik ga eens dezen dagen ook een xbox kopen :D eindelijk dan toch eens (eerst nog even wat problemen met de informatie beheer groep afhandelen...)

maar kan iemand mij vertellen hoelang die splintercell aanbieding blijft voor 239 euro?? deze wil ik dus erg graag hebben!! Hoop dat ie nog een weekje in de winkel blijft liggen.

Thief 3 is ook een spel wat ik MOET hebben, heb me kapot gespeeld op thief1 op de pc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Nu online

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Zo lang de voorraad strekt, zal dus niet erg lang meer zijn, de paketten gaan erg hard de laatste tijd.

Als ik jouw was zou ik voor de aanbieding van de dixons gaan (xbox+DOA3,RSC,Amped) voor €209, ken je nog voor €60 Splinter cell erbij kopen, heb je voor €269 een console met 4 spellen, waar vind je dat nog in deze wereld :)

idd, bij de dixons :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorg
ik heb em al achteruit laten leggen bij de MediaMarkt en krijg em met korting omdat me vriendin daar werkt... DOA lijkt me niks aan, hou niet van vechtspellen. RSC zegt me niks, Amped lijkt me wel heel leuk maar heb al een tof snowboard spel op de PS2. Mischien dat ik die later nog koop :) SplinterCell lijkt me echt super cool, dat soort spellen vind ik wel leuk

vind het wel jammer dat ik nog even moet wachten ;( maar ja korting krijg ik wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Niet online
CaptainM schreef op 25 april 2003 @ 09:10:
[...]

Ik zou toch eerst voor Halo _/-\o_ + een controller gaan want dan heb je tenminste een supergame die je met z'n 2en kunt uitspelen totdat je de TV hebt gekocht.

Speel gelijk op Legendary
Legendary roxx :7
Zou ik doen als het niet zo verdomd lastig is te spelen zonder tv ;). Heb hem even beneden aangesloten, maar ja morgen koop ik een tv en volgende week zien we wel weer :) misschien koop ik morgen ook wel halo + controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Niet online
Zorg schreef op 25 april 2003 @ 17:40:
ik heb em al achteruit laten leggen bij de MediaMarkt en krijg em met korting omdat me vriendin daar werkt... DOA lijkt me niks aan, hou niet van vechtspellen. RSC zegt me niks, Amped lijkt me wel heel leuk maar heb al een tof snowboard spel op de PS2. Mischien dat ik die later nog koop :) SplinterCell lijkt me echt super cool, dat soort spellen vind ik wel leuk

vind het wel jammer dat ik nog even moet wachten ;( maar ja korting krijg ik wel :)
Ik vind dao wel tof, en RSC is wel heel tof vind amped nog de minste van de 3, maar ja iedereen heeft natuurlijk een andere smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Slecht nieuws.........Thief 3 NIET op XBOX :| :'(
Thief 3 zal enkel en alleen voor de PC verschijnen. Naar een release-date, daar hebben we nog het raden naar...
zie url : http://games.telenet.be/indexclassic.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Anoniem: 66885 schreef op 25 April 2003 @ 17:57:
Slecht nieuws.........Thief 3 NIET op XBOX :| :'(

[...]

zie url : http://games.telenet.be/indexclassic.html
Inderdaad erg jammer, de Thief serie is zeker één van de betere op de PC, en had zeker niet misstaan op de Xbox. Maargoed, er komt nog genoeg moois aan ( let maar eens goed op wat er allemaal op de E3 tentoongesteld wordt, mag wel al snel de lotto winnen :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-06-2017
ff vraagje tussendoor.
welk race spel is meer in fav dtm racer of racing evo?

had gehoord dat racing evo teveel arcade was of zoiets?
dtm racer ook plus en minpunten erover.
maar als je een van die 2 zou halen welke zou dat dan worden?

"If u do something do it with style, or do it at all."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Nu online

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

dtm, lekkere gameplay (hier wordt de analoogheid wel goed gebruikt), mooie graphics, een verhaallijn (beter als niks, heb je toch iets om je aan vast te houden), IMO de betere racer van het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
jazzVL schreef op 25 April 2003 @ 20:42:
ff vraagje tussendoor.
welk race spel is meer in fav dtm racer of racing evo?

had gehoord dat racing evo teveel arcade was of zoiets?
dtm racer ook plus en minpunten erover.
maar als je een van die 2 zou halen welke zou dat dan worden?
DTM, heb ze beiden en DTM kan mij niet iets meer boeien. Racing Evoluzione is niet slecht, zeker niet, maar DTM Race Driver heeft net dat beetje extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorg
StephaN schreef op 25 April 2003 @ 17:42:
[...]

Ik vind dao wel tof, en RSC is wel heel tof vind amped nog de minste van de 3, maar ja iedereen heeft natuurlijk een andere smaak.
Uiteraard :) en das maar mooi ook. Maar wat is RSC nou dan? Ik heb namelijk gezocht op Xboxworld.nl maar ik kan er niks over vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Nu online

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Rallysport Challenge (zijn nogal gek op afkortingen hier :P )

!!!KLIK!!!

astu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Bizzarro schreef op 26 april 2003 @ 10:57:
Rallysport Challenge (zijn nogal gek op afkortingen hier :P )

!!!KLIK!!!

astu :)
Yup, deeltje 2 wordt aangekondigd op de E3. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Nu online

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

AudiRS4 schreef op 26 April 2003 @ 12:32:
[...]

Yup, deeltje 2 wordt aangekondigd op de E3. :)
handig die aankondigingen, als ze vantevoren al weten dat het aangekondigd wordt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Bizzarro schreef op 26 April 2003 @ 12:36:
[...]

handig die aankondigingen, als ze vantevoren al weten dat het aangekondigd wordt :+
Meer in de zin van dat er de eerste keer beelden ed. te zien zijn. En vanaf dan is het natuurlijk officieel, op dit moment alleen nog maar gebaseerd op geruchten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Nu online

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

yeah right, weten dat het aangekonigd gaat worden, en dan spreken van geruchten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Bizzarro schreef op 26 April 2003 @ 13:01:
yeah right, weten dat het aangekonigd gaat worden, en dan spreken van geruchten :+
Je moet altijd rekening houden dat het niet gebeurd natuurlijk, soort van vangnet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorg
thnx :)

ik wist dat het een afkorting was maar daar was ik noooit opgekomen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Niet online
Hey net een extra controller gekocht RSC is top met zijn tweeen alles is opeens leuker ;). Zag trouwens toejam and earl 3 bij de bart smit liggen voor 29euro, maar ja wil niet alles tegelijk kopen ;). Wat een tof spel was dat trouwens op de megadrive...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
StephaN schreef op 26 April 2003 @ 13:08:
Hey net een extra controller gekocht RSC is top met zijn tweeen alles is opeens leuker ;). Zag trouwens toejam and earl 3 bij de bart smit liggen voor 29euro, maar ja wil niet alles tegelijk kopen ;). Wat een tof spel was dat trouwens op de megadrive...
Yup, zeker in multiplayer is hij leuk ookal is het spel zelf een klein beetje doelloos ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maar als je echt goeie racegames wil hebben wacht dan nog even.
Straks hebben we namelijk motogp2 1 van de betere motorspellen op alle platforms en pc bij elkaar
En er is natuurlijk ook nog burnout 2 die met een hoop vernieuwingen ten opzichte van de ps2 naar de xbox zal komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-06 21:34
StephaN schreef op 26 April 2003 @ 13:08:
Ik had eerst Blinx gekocht, maar dat vond ik vies tegenvallen. Ik heb het toen teruggebracht en geruild voor ToeJam & Earl 3. Ik had er nog nooit van gehoord, maar 't leek me wel aardig. En inderdaad, het is een superspel. Vooral dat body-buildertje Ahnold dat (met z'n Arnold Schwarzenegger accent) de hele tijd reclame loopt te maken voor Xbox live is erg grappig. :)

The sentence below is true.
The sentence above is false.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Maniakje schreef op 26 April 2003 @ 14:12:
[...]

Ik had eerst Blinx gekocht, maar dat vond ik vies tegenvallen. Ik heb het toen teruggebracht en geruild voor ToeJam & Earl 3. Ik had er nog nooit van gehoord, maar 't leek me wel aardig. En inderdaad, het is een superspel. Vooral dat body-buildertje Ahnold dat (met z'n Arnold Schwarzenegger accent) de hele tijd reclame loopt te maken voor Xbox live is erg grappig. :)
Jammere is wel dat als je de eerdere delen niet gespeeld hebt veel grappen je ontgaan, alhoewel het dan nog steeds een grappig spel is :)

Ik vond Blinx trouwens wel (als één van de weinige geloof ik) een alleraardigst spelletje. Vond het erg vermakelijk en het tijdgebeuren zat leuk in elkaar. Misschien geen absolute topper maar zeker geen slechte game imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
  • Laatst online: 20-09-2022
Even een rijtje nieuwe games waarvan ik wel onder de indruk ben:

Timesplitters 2: wow!! Erg coole shooter, vooral als je met z'n 2en of 4en speelt!
Indiana Jones: Toch verbaasd, de game speelt erg lekker... Indy beweegt soepel, mooie animatie en lekkere avontuur!
Mortal Combat: Deadly Alliance: geweldig! Vooral de verschillende vechtstijlen die je kan gebruiken per character.... heel stoer gedaan en leuk om te spelen....

Ok, dat was het dan weer... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
kingnbajam schreef op 26 April 2003 @ 15:40:
Even een rijtje nieuwe games waarvan ik wel onder de indruk ben:

Timesplitters 2: wow!! Erg coole shooter, vooral als je met z'n 2en of 4en speelt!
Indiana Jones: Toch verbaasd, de game speelt erg lekker... Indy beweegt soepel, mooie animatie en lekkere avontuur!
Mortal Combat: Deadly Alliance: geweldig! Vooral de verschillende vechtstijlen die je kan gebruiken per character.... heel stoer gedaan en leuk om te spelen....

Ok, dat was het dan weer... :)
TS2 is super in MP, jammer dat hij geen Live! ondersteund. Wat Indy betreft, dat kan wel kloppen. Is namelijk de zelfde engine als Buffy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
Timesplitters 3 met live! ondersteuning misschien? :D Zou wel erg cool zijn...

Trouwens, bij een maat van me gister de hele dag NBA 2K3 op live! zitten spelen... met z'n 2en in één team, ik als guest..... WOW!!! Dat is echt zoooooooooooooooo cool gewoon, niet normaal meer...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
kingnbajam schreef op 26 april 2003 @ 15:55:
Timesplitters 3 met live! ondersteuning misschien? :D Zou wel erg cool zijn...

Trouwens, bij een maat van me gister de hele dag NBA 2K3 op live! zitten spelen... met z'n 2en in één team, ik als guest..... WOW!!! Dat is echt zoooooooooooooooo cool gewoon, niet normaal meer...........
TS3 is nog niet in ontwikkeling voor zover ik weet, maar wie weet. Zou iig een toevoeging zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

enige wat ik persoonlijk vervelend vind aan de Buffy engine is het springen. Ik weet niet hoe het met Indy zit, maar in Buffy ben ik tot nu toe in twee levels springpuzzels tegengekomen. (De één met bodemloze putten eronder, de ander moet je gewoon van voor af aan beginnen), en als er iets irritant is, is het wel de goeie richting uit springen met the Buff :(

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

AudiRS4 schreef op 26 April 2003 @ 16:01:
[...]

TS3 is nog niet in ontwikkeling voor zover ik weet, maar wie weet. Zou iig een toevoeging zijn.
TS3 is pas geleden officieël aangekondigt dacht ik. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
schnumi schreef op 26 April 2003 @ 16:04:
[...]

TS3 is pas geleden officieël aangekondigt dacht ik. :)
Nope dat was een ander 3rd person spel van Free Radical. En aangezien TS2 (en TS1) een FPS was, verwacht ik niet dat dat de opvolger is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorg
ik moet nog 2 uur wachten ;( dan krijg ik me Xbox eindelijk!!! nadeel is dat ik morgen mischien kan spelen.... vanavond dus maar wat boekjes leven en nog ff Hitman2 op de pc spelen.

Kan niet wachten totdat ik em aan kan sluiten :) :) over een maandje (wanneer ik in me eigen huis woon) dan gaat ik ook op Live. Heb er zin in, na 2 jaar lang geen MP games gespeeld te hebben (laptop...) dan eigenlijk weer eens online gamen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
ik denk persoonlijk dat Timesplitters 3 wel gaat komen, gezien de populariteit van de delen 1 en 2.... bovendien is het ook wel een multi-format game, is wel een voordeel voor de makers.... extra cash-flow!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
kingnbajam schreef op 26 april 2003 @ 17:28:
ik denk persoonlijk dat Timesplitters 3 wel gaat komen, gezien de populariteit van de delen 1 en 2.... bovendien is het ook wel een multi-format game, is wel een voordeel voor de makers.... extra cash-flow!
2 was een redelijk succes, maar deel 1 zeker niet. Was in de beginperiode van de PS2 dat het eerste deel uitkwam en hij verkocht dan ook vrij slecht. Mede dankzij de slechte verkrijgbaarheid van zowel de PS2 als de games in de beginperiode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 18:27
Tijdje geleden kwam die gun voor de XboX ter sprake, die barretta (niet die neppe blauwe dingen).

Zijn er inmiddels al andere games die hem ondersteunen dan House of Dead III? Die game vind ik namelijk onwijs lelijk, en heb liever een game als MOH:F of Unreal op zo'n gun hebben draaien :9~ Dat zal wel niet gebeuren, maar zijn er al andere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Neejoh schreef op 26 April 2003 @ 21:34:
Tijdje geleden kwam die gun voor de XboX ter sprake, die barretta (niet die neppe blauwe dingen).

Zijn er inmiddels al andere games die hem ondersteunen dan House of Dead III? Die game vind ik namelijk onwijs lelijk, en heb liever een game als MOH:F of Unreal op zo'n gun hebben draaien :9~ Dat zal wel niet gebeuren, maar zijn er al andere?
Helaas niet. Eerstvolgende game die komt is naar mijn weten Virtua Cop 3. Verder is het armoe troef wat betreft lightgun enabled games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WoooooooooooooooW Star Wars : KOTOR is mega VEEEEEEEET !!! wordt een knaller _/-\o_
http://www.xbox.com/xboxt...=3849&v=74128&bw=hi&ltn=f

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
oh my God, dat filmpje ziet er gruwelijk uit zeg....... !!!!!!!!!!!!!!! Als de sodemieter halen die game als het uitkomt!!!! (net als Enter the Matrix, Return to Castle Wolfenstein... uhm, teveel games om op te noemen helaas....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45916

vraagje voor een prijsvraag en ik kan het maar niet vinden:
In welk land werd de Controller S voor het eerst op de markt gebracht?
A : Groot Britannie
B: Australie
C: Japan

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 45916 op 27-04-2003 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Anoniem: 45916 schreef op 27 April 2003 @ 13:39:
vraagje voor een prijsvraag en ik kan het maar niet vinden:
In welk land werd de Controller S voor het eerst op de markt gebracht?
A : Groot Britannie
B: Australie
C: Japan
Goede antwoord staat er eigenlijk niet bij, want dat is Amerika. Maar met deze antwoorden moet je voor Japan gaan. De "S" is niet precies hetzelfde als de Japanse namelijk. De jewel is anders, net als de knoppen die net iets anders zijn. Maar voor het gemak wordt de "S" de Japanse controller genoemd, terwijl dat eigenlijk niet zo is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Scans van de nieuwe OXM met HALO 2

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/halo2_070.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/halo2_071.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/halo2_072.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/halo2_073.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/halo2_074.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/halo2_075.jpg

Het gehele ingescande artikel is hier te vinden : http://www.perfectphp.com/Halo2/

[ Voor 9% gewijzigd door Wom op 27-04-2003 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
dit is niet eerlijk meer.... er komen ZOVEEL goeie games uit! Ik heb ook een leven nog hoor! :'( :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Je moet nu eenmaal keuzes maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 18:27
AudiRS4 schreef op 26 April 2003 @ 21:37:
[...]

Helaas niet. Eerstvolgende game die komt is naar mijn weten Virtua Cop 3. Verder is het armoe troef wat betreft lightgun enabled games.
Toch wel er jammer, want leek me wel erg gaaf om met zo'n ding te gamen.
Enig idee wanneer VC3 uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Nu online

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

AudiRS4 schreef op 27 April 2003 @ 13:56:
Scans van de nieuwe OXM met HALO 2

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Het gehele ingescande artikel is hier te vinden : http://www.perfectphp.com/Halo2/
ook voor t eerst dat OXM fatsoenlijke plaatjes heeft :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Bizzarro schreef op 27 april 2003 @ 16:02:
[...]

ook voor t eerst dat OXM fatsoenlijke plaatjes heeft :D
Is een best een informatief artikel wat ze geschreven hebben over HALO 2. Over de A.I. en dergelijke :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hey je eens gekeken van wanneer dat boekje is >:) June 2003 --> idd een gelekte informatie :P Mja nog enkele weken en dan XBOX hale :+ ......

Halo 2 ZEKER op men verlanglijst samen met SW:KOTOR _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Anoniem: 66885 schreef op 27 April 2003 @ 17:58:
Hey je eens gekeken van wanneer dat boekje is >:) June 2003 --> idd een gelekte informatie :P Mja nog enkele weken en dan XBOX hale :+ ......

Halo 2 ZEKER op men verlanglijst samen met SW:KOTOR _/-\o_
HALO 2 duurt nog wel even hoor, komt pas begin volgend jaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Screenshots Counter-Strike

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/counterstrike_016.jpg

Meer Screenshots
In een eerdere nieuwspost maakte we al bekend dat de Xbox versie van de opvolger op de populaire Half-Life mod Counter-Strike, genaamd Condition Zero, een aantal verbeteringen zou krijgen ten overstaande van de huidige Confition Zero en PC Counter-Strike. Vandaag werden de eerste screens vrijgegeven van deze game.

Het ziet er naar uit dat de 24bit textures en de extra lichteffecten het spel niet bijster veel geholpen hebben om indrukwekkend over te komen. Dat alles gezegt is het verre van lelijk en zal de gameplay de beslissende factor zijn in het succes van de titel.

Nieuwsgierig zijn wij nog naar de mod mogelijkheden die de Xbox versie van de titel zal bevatten. Zou het mogelijk zijn via Xbox Live de betere PC mods down te loaden, na een uitgebreide aanpassing, en testfase door Microsoft uiteraard. Of zullen we onze eigen game-modi kunnen creëren het systeem dat ons in Halo multiplayer aardige vrijheid gaf? We wachten af. Check in ieder geval de nieuwste screens:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Nu online

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/counterstrike_016.jpg

gespiegeld plaatje??? (zie tekst)

dat gebeurt wel vaker met screens, waarom doen publishers dat toch?? krijg je dan beter indruk ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Bizzarro schreef op 27 April 2003 @ 19:54:
[afbeelding]

gespiegeld plaatje??? (zie tekst)

dat gebeurt wel vaker met screens, waarom doen publishers dat toch?? krijg je dan beter indruk ofzo :?
Was me nog geeneens opgevallen. Heb ook geen idee wat de reden kan zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-06 21:34
AudiRS4 schreef op 26 April 2003 @ 14:30:
Ik vond Blinx trouwens wel (als één van de weinige geloof ik) een alleraardigst spelletje. Vond het erg vermakelijk en het tijdgebeuren zat leuk in elkaar. Misschien geen absolute topper maar zeker geen slechte game imo.
Ik kan ook niet zeggen dat ik Blinx slecht vond. Dat spelen met de tijd is erg origineel en steekt inderdaad goed in elkaar. Maar het was gewoon niet het type platform game die ik dacht dat het zou zijn. Ik was het ook vrij snel beu. Ik wil Mario 64 op de Xbox! ;) Ik zit nu te wachten op Tork, misschien dat dat wel wat wordt. Of Vexx, maar dat moet ik eerst eens spelen. Dat ken ik alleen maar van hebben zien horen zeggen. :)

En T&E3 is gewoon té grappig. :) "Hello. I am the wise man in the carrot suit.... Don't ask, I got my reasons." _/-\o_
kingnbajam schreef op 27 april 2003 @ 14:21:
dit is niet eerlijk meer.... er komen ZOVEEL goeie games uit! Ik heb ook een leven nog hoor! :'( :'( :'(
Aan alles komt een eind. >:)

[ Voor 16% gewijzigd door Maniakje op 27-04-2003 22:02 ]

The sentence below is true.
The sentence above is false.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.