NBA Street vol. 2

Pagina: 1
Acties:
  • 180 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24674

Topicstarter
Eindelijk weer eens een goede arcade basketball game. Het spel is vanaf eergister te krijgen op NGC, Xbox en PS2.

Verwacht geen nostalgie als NBA Jam met vlammende ballen, maar wel een vette soundtrack, snelle gameplay, mooie graphics en vooral veel fun!

Singleplayer is goed voor heel wat uurtjes plezier en de mogelijkheid om eigen spelers en teams te maken is altijd leuk! Multiplayer is mogelijk tot 4 spelers, maar helaas geen Xbox Live optie.

Officiele website

Afbeeldingslocatie: http://images.ea.com/easportsbig/games/nbastreet2/screens/5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.ea.com/easportsbig/games/nbastreet2/screens/6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.ea.com/easportsbig/games/nbastreet2/screens/12.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.ea.com/easportsbig/games/nbastreet2/legends/14/5.jpg

Nelly ingame:
Afbeeldingslocatie: http://images.ea.com/easportsbig/games/nbastreet2/screens/celebrities/nelly/2.jpg

mijn eerste mening:

Ik heb het spel net een uurtje. Ik moet zeggen dat het er zeker gelikt uitziet en dat het heerlijk speelt. Om de verschillende moves uit te vinden is even lastig, maar dat zal ik snel genoeg oppikken denk ik. De toevoeging van de rapper Nelly in het spel is leuk, maar dan hadden ze van mij nog een stukje verder mogen gaan door meer rappers en acteurs in het spel te gooien :D

Soundtrack past ontzettend goed bij het spel (o.a. nrs van Nelly zelf en oldschool hiphop)

Enige minpunt tot nu toe: Voor bepaalde moves moet je 3 turbo buttons tegelijk indrukken (bij Xbox: L+R+Left thumbstick indrukken). Dit is vrij lastig aangezien je tijdens deze aktie ook nog op de pass of schiet knop moet drukken.

Buy it, try it and love it!

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 24674 op 04-05-2003 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55387

Ziet er zeer goed uit. Hopelijk heeft het een lang speelbaarheidsgehalte. Maar dat is nooit een probleem met de NBA series.

Komt hier ook nog een PC versie voor uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24674

Topicstarter
niet dat ik weet... staat ook nix op de website..

/edit: het zou niet erg zijn als het wel zo was, maar ik denk dat een game als deze het best tot zijn recht komt op een console...

[ Voor 58% gewijzigd door Anoniem: 24674 op 04-05-2003 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45837

Ik heb deel 1 een tijdje gespeeld
en vondt het na een tijdje best saai worden
mischien dat ik dit spel wel eens ga kopen voor de cube of zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

ik vind het een heel vet spel. leuke moves en het ziet er zeer mooi uit @ xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83312

Heb toevallig het spel gisteren gecheckt ;) . Het speelt echt lekker. Vind zelfs dat je tactisch beter kan spelen dan bij vele andere basketbal spelletjes. Verder doet me dit terug verlangen naar NBA Jam... He's on fire >:) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60197

waarom nooit een pc versie van dit soort spellen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Anoniem: 60197 schreef op 05 May 2003 @ 17:39:
idd, er balen :(

en die screenies zien er een beetje opgepolijst uit zeg maar B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09-2022
er komt een nieuwe NBA JAM aan........ en als er 1 iemand is die zich verheugt op die game, ben ik het wel!!!!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63800

hehe zoals al in de opening stond is dit geen nbajam
Maar wel erg interesant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74288

Ik heb dit spel voor de PS2. Ik zit nu in Be a Legend mode te spelen. Ik heb 440/500 progress points... Nog 10 punten nodig om Rucker Park: Street Challenge
te doen. Maar ik heb alles al gedaan, ik heb alles al uitgespeeld en ik kom 10 punten te kort :S Hoe kan ik toch Rucker Park: Street Challenge spelen? Weet iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33568

Ben em zelf nu ook al een tijdje aan het spelen (maandje) en ben zeer tevreden erover! Verveling slaat na een tijdje wel toe, da's wel jammer..maar er is zeker genoeg te doen in het spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63800

je moet ook als je alles hebt over op multyplayer daar is waar het spel uitblinkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83312

Anoniem: 63800 schreef op 19 May 2003 @ 18:30:
je moet ook als je alles hebt over op multyplayer daar is waar het spel uitblinkt
Het is zeker een leuk multiplayer game.. De humor en de totale gameplay wijst daar ook duidelijk naar.. dus.. probeer em wat vaker multiplayer te spelen en je zal zien dat het weer een diepere lading krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:51
Anoniem: 60197 schreef op 05 mei 2003 @ 17:39:
Er is wel een een PC versie hiervan. Die heb athans op mijn computer staan (nooit geinstalleerd). Ik heb hem wel via minder legale wegen, kweet niet of die al in de winkel ligt.

[edit]

lol ik zie net dat het de PS2 versie. Nooit gezien :P

[ Voor 10% gewijzigd door STIMPPYYY op 19-05-2003 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-07 13:11
Anoniem: 74288 schreef op 19 mei 2003 @ 16:26:
Ik heb dit spel voor de PS2. Ik zit nu in Be a Legend mode te spelen. Ik heb 440/500 progress points... Nog 10 punten nodig om Rucker Park: Street Challenge
te doen. Maar ik heb alles al gedaan, ik heb alles al uitgespeeld en ik kom 10 punten te kort :S Hoe kan ik toch Rucker Park: Street Challenge spelen? Weet iemand dit?
Ik heb pcies hetzelfde probleem (op de NGC) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108690

dit spel ruled zo he, deel 3 is ook al in de maak
Pagina: 1