Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Nee hoor, op 6 PC-Cdrom's en op 1 DVD-9 voor de Xbox, 1 DVD-5 voor de PS2 en de GC weet ik zo niet, maar omgerekend zouden dat er 3 GC discs moeten zijn.Bizzarro schreef op 07 May 2003 @ 17:50:
9 min left
en enter the matrix kwam ook op 2 (!) xbox dvd's ???
What a fine day for Science! | Specs
2 GC DVD'tjes zijn hetHuntor schreef op 07 mei 2003 @ 19:56:
[...]
Nee hoor, op 6 PC-Cdrom's en op 1 DVD-9 voor de Xbox, 1 DVD-5 voor de PS2 en de GC weet ik zo niet, maar omgerekend zouden dat er 3 GC discs moeten zijn.
(vind ik trouwens echt nog een feature die tweakers.net mist)
Sorry........
Hi Everyone,
We understand that you are very anxious for the announcement and have been patiently waiting. We are sorry to let you down but there will be no news today. Stay tuned and we'll have more news in the coming days.
Our apologies,
The Splinter Cell Team
Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.
Hij ziet er echt cool uit en is inclusief twee "controller S" controllers.
Dus nu hoor ik ook bij het X-Box kamp. Ik had hiervoor een Playstation 1.
Meteen maar DOA3 erbij gekocht. Ik wilde eigenlijk NBA Street Vol. 2, maar die hadden ze niet meer in de winkel. Als ik het zo lees en hoor kan NBA Street 2 voor dezelfde excitement zorgen die ik vroeger met NBA Jam had met m'n vrienden.
Hier twee foto's van de Limited Edition:
(vraag me trouwens af hoe "Limited" dat dan is...limited tot 5.000.000 stuks zeker
niceSwoosh schreef op 07 May 2003 @ 21:24:
Ik heb vandaag een X-Box gekocht. De Limited Edition.
Meteen maar DOA3 erbij gekocht. Ik wilde eigenlijk NBA Street Vol. 2, maar die hadden ze niet meer in de winkel. Als ik het zo lees en hoor kan NBA Street 2 voor dezelfde excitement zorgen die ik vroeger met NBA Jam had met m'n vrienden.
(vraag me trouwens af hoe "Limited" dat dan is...limited tot 5.000.000 stuks zeker)
[afbeelding]
[afbeelding]
wat een slettebakken daar bij ubisoft, eerst verkeerde teller neezetten, dan ook nog eens niet met nieuws komenTom_Paris schreef op 07 May 2003 @ 21:21:
Van http://www.splintercell.com/uk/ :
Sorry........
Hi Everyone,
We understand that you are very anxious for the announcement and have been patiently waiting. We are sorry to let you down but there will be no news today. Stay tuned and we'll have more news in the coming days.
Our apologies,
The Splinter Cell Team
no respect for ubi at this point.
Anoniem: 84377
Burnout 2 = imho de leukste racer tot nu toe op de xbox. gotham is cool maar burnout geeft toch net wat extra spanning
Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!
ik vind het ook een ergmegamuch schreef op 08 mei 2003 @ 00:54:
heb net ff geprobeerd te capturen van burnout maar heb modded box en ntsc burnout2 versie. -> zwart wit beeld en capturen wil niet echt werken. Jammer
Burnout 2 = imho de leukste racer tot nu toe op de xbox. gotham is cool maar burnout geeft toch net wat extra spanning

Moest gelijk even wachten voordat deze topic geladen was, jees wat veel screens van Burnout 2. Wordt wel een vet spel
Ziet er erg mooi uit, veel plezier met je aankoop.Swoosh schreef op 07 mei 2003 @ 21:24:
Ik heb vandaag een X-Box gekocht. De Limited Edition.
(vraag me trouwens af hoe "Limited" dat dan is...limited tot 5.000.000 stuks zeker)
[afbeelding]
[afbeelding]
Ikzelf heb ze allebei en heb redelijke kleine handen kun je wel zeggen. Ik heb met beide geen problemen, al gebruik ik de normale meer dan de S controller. Die ligt me net wat fijner in de hand en de sticks liggen me wat beter. Bij de S zijn wel de witte en de zwarte buttons beter te bereiken met je duim maar is juist de start en back knop vrij lastig om in te drukken. Mijn persoonlijke voorkeur gaat dan ook uit naar de normale controller, als is de S controller geen verkeerde. Zeker niet als je een PSX/PS2 controller gewend bent, want kwa handgevoel lijkt hij daar veel op.Anoniem: 84377 schreef op 08 mei 2003 @ 00:43:
Ik heb sinds gisteren een xbox. Helaas een versie met een controller. Kunnen jullie je ervaringen tussen de twee controllers even voor mij noteren? Ik heb het dus over de standaard controller en over de controller S.
Laten we het hopen, dan heb ik hem niet voor niks gepreorderdmegamuch schreef op 08 May 2003 @ 00:54:
heb net ff geprobeerd te capturen van burnout maar heb modded box en ntsc burnout2 versie. -> zwart wit beeld en capturen wil niet echt werken. Jammer
Zwaar afgeprijsd? scheelt 5 pleuro met mijn prijs? Niet echt zwaar afprijzen dus...VTec schreef op 07 May 2003 @ 16:07:
Koopjes alarm: ik krijg net een email van Bol.com dat er veel spelletjes tijdelijk zwaar zijn afgeprijst: Bol.com
Splinter Cell voor de Xbox bijvoorbeeld € 44,99.
En over die normale en S controller, hier heb ik ze ook allbei, maar ik vind die normale wel fijner, gewoon lekker groot ligt lekker in de hand, dan heb je tenminste wat vast. Maarja mn zus vind natuurlijk die S controller beter.
Maar als je vergelijkt met PS2 controller dan is die normale egt huge ja:P
Anoniem: 63800
Verder vind ik de normale controller echt het lekkerst spelen. Ik heb kolenschoppen van handen dus die kleine is niet aan mij besteed.
[ Voor 38% gewijzigd door Techno Overlord op 08-05-2003 08:54 ]
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Tuurlijk, het kan goedkoper, maar wanneer je nagaat dat bv GC Shop vaak de goedkoopste is en dan hebben ze bijvoorbeeld SC bij Bol.com nog goedkoper (5 Euro) dat is niet slecht, toch ? En wanneer je die prijs dan vergelijkt met de standaard prijs dan is het een nette prijs dacht ik zo.NightHawk schreef op 08 mei 2003 @ 02:58:
[...]
Zwaar afgeprijsd? scheelt 5 pleuro met mijn prijs? Niet echt zwaar afprijzen dus...
Burnout II ziet er wel ergggg goed uit. Ik begin nu erg te twijfelen: Enter the Matrix of Burnout II.
Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal
Ik heb mijn Splinter Cell gekocht bij de webshop van Insigamer.nl voor € 35,- Heb ik toen ook gemeld in het Grote Xbox Topic. Dus zodra iemand een zeer mooie aanbieding vindt, kunnen die hier gepost worden of gemaild ofzoVTec schreef op 08 May 2003 @ 09:42:
[...]
Tuurlijk, het kan goedkoper, maar wanneer je nagaat dat bv GC Shop vaak de goedkoopste is en dan hebben ze bijvoorbeeld SC bij Bol.com nog goedkoper (5 Euro) dat is niet slecht, toch ? En wanneer je die prijs dan vergelijkt met de standaard prijs dan is het een nette prijs dacht ik zo.
Burnout II ziet er wel ergggg goed uit. Ik begin nu erg te twijfelen: Enter the Matrix of Burnout II.
Forever raver!
Helaas zijn dit vaak tijdelijk actie's. Een site zoals GC Shop blijft vaak een scherpe prijs hanteren. Ik zie bv dat Insidegamers nu gewoon weer € 56.95 vraagt voor SC.
[ Voor 69% gewijzigd door VTec op 08-05-2003 11:22 ]
Was een tijdelijke actie van Insidegamer.nl duurde maar 5 dagen. Ik vraag me eigenlijk af hoe ze een game voor zo weinig weg kunnen doen. Ik bedoel kopen ze gewoon een hele stapel op of verkopen ze gewoon met verliesVTec schreef op 08 May 2003 @ 11:16:
35 Euro is een zeer nette prijs, id !!!
Helaas zijn dit vaak tijdelijk actie's. Een site zoals GC Shop blijft vaak een scherpe prijs hanteren. Ik zie bv dat Insidegamers nu gewoon weer € 56.95 vraagt voor SC.

Forever raver!
SC kan trouwens inderdaad goedkoper: 38,49 incl. verzendkosten bij PLAY.com
[ Voor 37% gewijzigd door VTec op 08-05-2003 11:43 ]
nadat je championship heb gewonnen komt er een custom championship met allemaal custom cars.. en dat zijn al die "sticker" auto'sspydoggie schreef op 08 May 2003 @ 01:59:
[...]
ik vind het ook een ergvet spel, ik snap alleen niet hoe je stikkers op je auto kan zetten
. moet je dat unlocken oid? ook de crash mode is wel leuk
crash mode is vet!
wat wel jammer is, is dat in custom je dezelfde tracks hebt die ze vervolgens hebben gespiegeld of reversed moet rijden. Geen nieuwe tracks dus.
Ik geloof in totaal 16 originele tracks.
Ik ben ZWAAR afgeknapt op die gasten van www.gcshop.nlCaptainM schreef op 08 mei 2003 @ 08:40:
Ik heb net Burnout 2 besteld bij mijn favo webshop, want die screens vind ik echt supervet. Ik heb Burnout vaak op de GameCube gespeeld en vond het toen ook al ram vet. Laat staan Burnout 2 op de Xbox, die alles net een tikkeltje meer heeft dan op de andere platformen.
Verder vind ik de normale controller echt het lekkerst spelen. Ik heb kolenschoppen van handen dus die kleine is niet aan mij besteed.

Id klote, maar dit had blijkbaar wel een reden (ik ben effe op 't forum daar wezen kijken). En ook bij PLAY.com kom je dit soort zaken (langere levertijd) tegen. Zo wacht ik nog steeds op een DVD die ik in maart al heb besteld. Ondertussen zou deze ook al verstuurd zijn (25-4-2003), maar ik heb hem nog steeds niet binnen. En de meeste zaken die ik bij PLAY.com heb besteld doen er best wel lang over (meer dan een week is normaal, is mijn ervaring). Snelste levering was volgens mij zelfs 1,5 week. Mijn persoonlijke ervaring bij GC Shop is perfect !!! Ze hebben mij bv prima geholpen met de bug in RE.kingnbajam schreef op 08 May 2003 @ 12:52:
[...]
Ik ben ZWAAR afgeknapt op die gasten van www.gcshop.nlIk heb VORIGE week donderdag NBA2K3 besteld en het geld die dag overgemaakt, het was de volgende dag bij ze binnen... en ik heb de game nog steeds niet! Ze leveren zogenaamd binnen 5 dagen nadat het geld binnen is..... MY ASS!!!
![]()
![]()
Ik heb ook niet even een mailtje ofzo ontvangen met waarom het zo lang duurt.... terwijl ik ze ondertussen MEERDERE mails heb gestuurd met de vraag over mijn bestelling.... NUL keer antwoord op gekregen.....
Voortaan via een andere online shop bestellen dus!!! www.play.com zit niet eens in Nederland en levert nog sneller en beter!!! Gatverdamme wat WALG ik van bepaalde praktijken....
Dat vindt ik wel erg overdreven hoor..kingnbajam schreef op 08 mei 2003 @ 12:52:
[...]
Ik ben ZWAAR afgeknapt op die gasten van www.gcshop.nlIk heb VORIGE week donderdag NBA2K3 besteld en het geld die dag overgemaakt, het was de volgende dag bij ze binnen... en ik heb de game nog steeds niet! Ze leveren zogenaamd binnen 5 dagen nadat het geld binnen is..... MY ASS!!!
![]()
![]()
Ik heb ook niet even een mailtje ofzo ontvangen met waarom het zo lang duurt.... terwijl ik ze ondertussen MEERDERE mails heb gestuurd met de vraag over mijn bestelling.... NUL keer antwoord op gekregen.....
Voortaan via een andere online shop bestellen dus!!! www.play.com zit niet eens in Nederland en levert nog sneller en beter!!! Gatverdamme wat WALG ik van bepaalde praktijken....
Als je je wat meer verdiept in GCShop dan weet je dat het geen fulltime mensen zijn die daar hun brood mee verdienen. Een vriend van me wacht al 3 weken op MicroMachines. Hij is alleen gewoon slecht leverbaar, daar heeft ie met GCShop over gebeld. Het is gewoon een winkel 'voor gamers, door gamers'.
Hun kunnen er niks aan doen als ze wat te laat geleverd krijgen. Ik neem aan dat hun magazijn en kapitaal niet overduidelijk groot zijn en ze dus geen grote voorraad hebben.
Beetje respect voor de peepz daaro plz..
kingnbajam kan gewoon niet langer wachten op zijn game en dan maakt hij maar een domme opmerking.El_Quedro schreef op 08 mei 2003 @ 13:04:
[...]
Dat vindt ik wel erg overdreven hoor..
Als je je wat meer verdiept in GCShop dan weet je dat het geen fulltime mensen zijn die daar hun brood mee verdienen. Een vriend van me wacht al 3 weken op MicroMachines. Hij is alleen gewoon slecht leverbaar, daar heeft ie met GCShop over gebeld. Het is gewoon een winkel 'voor gamers, door gamers'.
Hun kunnen er niks aan doen als ze wat te laat geleverd krijgen. Ik neem aan dat hun magazijn en kapitaal niet overduidelijk groot zijn en ze dus geen grote voorraad hebben.
Beetje respect voor de peepz daaro plz..
Ik wacht al vanaf 26 februari op SSX Tricky ook van GCshop.nl. En ik heb gister via mail geannuleerd. Duurde ook heeeel lang maar ik heb een paar keer gemaild en hun zeiden dat het slecht leverbaar was en dat ze er verder niet veel aan konden doen en dat het aan hun leverancier lag. Ze hebben het geld netjes op me rekening teruggestort. Een beetje geduld kan geen kwaad. Als je niet kan wachten moet je hem maar in de "gewone" winkel gaan kopen maar beslist dat je hem nergens voor de prijs vind waarvor GCShop.nl hem aanbiedt.
[ Voor 3% gewijzigd door Techno Overlord op 08-05-2003 13:10 ]
Forever raver!
[ Voor 4% gewijzigd door Techno Overlord op 08-05-2003 13:15 ]
Forever raver!
Ik wil wel maar heb nog steeds geen Live!...CaptainM schreef op 08 mei 2003 @ 13:13:
Wanneer wordt er eens een Live-toernooi onder de users in het Grote Xbox topic gehouden? Bijvoorbeeld een potje MotoGP of lekker fraggen met Unreal Championship. Genoeg animo lijkt me... Wie wil??
Heb je geen Live audi?

Geen CC ofzo?
Forever raver!
Ik had de CC aangevraagd bij mijn bank (Rabobank). Heb daar een studentenrekening dus kon die gratis aanvragen. Toen ik de CC na een week ofzo mocht ophalen klopte de gegevens op die kaart niet. Die kwamen niet overeen met mijn rekening. Foutje kan gebeuren, maar ik wacht nu al vanaf half maart ongeveer op een andere, wat blijkbaar heel moeilijk is. En om het nog makkelijker te maken is de bank waar ik hem opgehaald heb voor 6 maanden buiten gebruik gesteld ( grote bodemsanering ed.). Kan nog wel even gaan duren dus, en mijn ouders hebben geen CC. Maargoed, wie weet komt er wel een mooie actie waar ik dan weer gebruik van kan maken, je weet het niet
Ik ook nog niet hoor
Die SC bij Play.com is een goede prijs, dacht ik zo, toch ?Voor de mensen die mooie afprijzingen van games hebben gezien, die kunnen dat melden zodat het in de startpost aangepast kan worden. Bvd.
[ Voor 34% gewijzigd door VTec op 08-05-2003 13:24 ]
X-Men 2: Wolverine's Revenge: 45,62
Buffy The Vampire Slayer (Classic): 25,66
Dead Or Alive Xtreme Beach Volleyball: 49,90
Ze berekenen dus geen verzendkosten. Enige nadeel is dat je dus wel een creditkaart nodig hebt.
[ Voor 22% gewijzigd door VTec op 08-05-2003 13:34 ]
Bedankt, ik heb het gelijk aangepast in de startpost.VTec schreef op 08 May 2003 @ 13:32:
De volgende drie games zijn ook scherp geprijst bij Play.com:
X-Men 2: Wolverine's Revenge: 45,62
Buffy The Vampire Slayer (Classic): 25,66
Dead Or Alive Xtreme Beach Volleyball: 49,90
Ze berekenen dus geen verzendkosten. Enige nadeel is dat je dus wel een creditkaart nodig hebt.
IkkeCaptainM schreef op 08 May 2003 @ 13:13:
Wanneer wordt er eens een Live-toernooi onder de users in het Grote Xbox topic gehouden? Bijvoorbeeld een potje MotoGP of lekker fraggen met Unreal Championship. Genoeg animo lijkt me... Wie wil??

Ik frag, race en versla jullie allemaal
Ik heb met de demo met Chris Walker op Mugello een tijd gezet van 1:37.37El_Quedro schreef op 08 mei 2003 @ 13:47:
[...]
Ikkeik heb Unreal Championship (te leen helaas) en de demo disk
![]()
Ik frag, race en versla jullie allemaal
Best snel vind ik zelf want ik rij me de balle uit me broek maar nog sneller is best moeilijk. Ik heb ook de volledige versie zonder Live ondersteuning. Ik dacht dat de Classic versie van MotoGP ook de Live ondersteuning had. Blijkt dus niet zo te zijn. Maarja nu rij ik in de volledige versie alle races zodat ik een fully-costumized bike heb en alle tracks vrij heb. Dan kan ik met de demo alle tracks rijden en met mijn fully-costumized bike rijden. Scheelt zeker 2 of 3 seconden per rondje dat je sneller bent ten opzichte van een "gewoone" demo-bike. Ben alleen te lam om al die races in de volledige versie te rijden want ik wil eigenlijk alleen racen online.
Wel frustrerend dat als je vet met een paar andere Livers bent aan het vechten om de eerste plaats en dat ze dan allemaal een fully-costumized bike hebben en ik met me demo-bike ze moet proberen bij te houden. Meestal trek ik de fully-costumized bikes er nog vet uit met me demo-bike want driving skills spelen een grotere rol dan een snelle motor. Maarja als ik nu een snelle motor had en me skills dan kon ik op Mugello misschien wel in de top 1000 komen. Ik sta nu ergens in de 7600. Toch best goed als je nagaat dat er alleen al in Europa 50000 Livers zijn.
Forever raver!
Ik heb hem wel al gepreorderd, maar ik zit id met smart op een review te wachtenkingnbajam schreef op 08 mei 2003 @ 13:47:
heeft iemand al meer info over Enter The Matrix? Ik wil een paar duidelijke reviews eigenlijk.... twijfel nog steeds om te game te pre-orderen......

Juist jah, een eigen Xbox demo stand waar je alle nieuwste games tegen elkaar kunt spelen. Tevens is er een kleine shop waar je de games kunt kopen tegen een vriendelijke prijs.
www.futuroscope.com
Anoniem: 35183
Ik heb net ook een Xbox gekocht
Ook heb ik Tony Hawk 4 gekocht en een link kabel + Av kabel en mem card
Sorry voor deze spam post, maar ik verder eigenlijk niets nuttigs te vertellen
Ik is ook errug blij met mijn Limited Edition XboX, Kung Fu Chaos erbij gekocht... Errug leuk...!!
Greetz MrBaaco
in ieder geval gefeliciteerd met je aankoop. Maar vanwaar de mem card als ik vragen mag ?Anoniem: 35183 schreef op 08 May 2003 @ 16:11:
Happy Happy, Joy Joy, Happy Happy, Joy Joy
Ik heb net ook een Xbox gekochtsplintercell en gotham racing zaten erbij voor maar 40 eurotjes extra
(dis is niet die S versie, aangezien ik 2 mtr ben en nogal grote handjes heb, vond ik de s versie neit zon goed idee, en die kleur van de S versie console vond ik ook niet echt leuk om naar te kijken)
Ook heb ik Tony Hawk 4 gekocht en een link kabel + Av kabel en mem card
Sorry voor deze spam post, maar ik verder eigenlijk niets nuttigs te vertellen
Naja een review zegt niet alles....kingnbajam schreef op 08 mei 2003 @ 14:52:
oooohhh damnnnnnnnnn!!!!!!!!!! Return to Castle Wolfenstein: Tides of War heeft bij IGN een dikke 9,3 gekregen!!!Review is alleen nog voor insiders, maar dit belooft wat! http://xbox.ign.com/reviews.html Nu ga ik 'm ZEKER pre-orderen, dit is echt een vette live-game!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ff voorbeeld van mezelf, IGN gaf Delta Force Black Hawk Down een 8,9 maar dat spel is serieus het kutste ragspel dat ik heb en ooit heb gespeeld. IK heb et 1x gespeeld en verder nooit meer. AI super dom, helemaal niet goed afgewerkt spel, volgens mij krijgen ze gewoon geld als ze die games hoge cijfers geven maja...
Ik zou ff afwachten, game zelf eerst ergens proberen of in ieder geval meerdere reviews lezen. Maar RTCW lijkt me zowieso niet zo lekker spelen, zonder toetsenbord en muis. Gewoon alle fps, bij sommige daarvan hoef je niet per se te rennen en strafen en richten tegelijk etc., maar bij RTCW eigenlijk wel een beetje toch?
Een pluspunt voor de game op de xbox is de live! ondersteuning... hier hebben ze met man en macht aan gewerkt en ik heb er dan ook veel vertrouwen in. Heb al een andere review gelezen op http://www.gamepro.com/mi...games/reviews/29224.shtml waar de game ook zeer goede kritieken krijgt.
Ik ben een fan van het genre en als de game dan ook nog eens goed uitgewerkte live-support heeft, wil ik 'm zeker hebben!
Er zijn nog geen pre-order acties in NL, dus ik wacht daarom nog even.....
En fuckerdefuck ik heb nachtdienst vandaag (-:
ik ben zeer positief over burnout 2. Het laadt snel, je hebt echt gevoel dat je hard gaat en er zit 0,0 aan verhaal in. Prima!VTec schreef op 08 May 2003 @ 12:32:
megamuch: je bent dus wel positief over het spel ? Ik weet niet of je RE wel eens hebt gespeeld, maar vond je die beter of slechter dan dit spel ?
RE is ook cool, maar door dat eeuwige gezeik er tussen door vond ik het af en toe irritant worden. Daarnaast kon ik niet echt wennen aan de controls van RE. Burnout is wat dat betreft echt de ultime arcade racer.
ik heb de afgelopen dagen redelijk veel gespeeld en zit nu op 75% denk ik van de game. (let wel ik heb burnout 1 heeeeeeeeeeel veel gespeeld en was daardoor dus ook al vrij goed in burnout 2)
Burnout 2 houd je echt wel ff van de straat, mits je van mindless racing houdt.
Afwisseling is goed in de championships. (pursuit waarbij je als COP de robber moet slopen. ) Face off -> eindig eerder als de CPU en je hebt auto erbij.
D'r zit gewoon veel in het spel. Ook veel statistieken over hoe je de race gereden hebt. (aantal boosts, crashes, grootste "jump" en drift, tijden etc.)
All in all de perfecte op de bank hang en gaan game.
NBA street volume is ook cool btw. Lekker overdreven basketballen. Screens zal ik nog ff proberen te maken.
Stake fortune is niet eens het spelen waard.
same goes voor WTA tennis. <-- sloom lelijk en onxboxwaardig
Xbox + Burnout 2 mee, dat lijkt me duidelijkAnoniem: 63800 schreef op 08 May 2003 @ 18:24:
sweet burnout 2 point of impact van mijn gf gekregen.
En fuckerdefuck ik heb nachtdienst vandaag (-:
Hopelijk dat ik hem morgen heb, anders wordt het wel maandag schat ik zo.
Zowel Semmy als Namco hebben zich volgens dit bericht dus teruggetrokken, waardoor de geruchten dat zowel Microsoft als EA interesse in Sega hebben weer oplaaien. Dat wordt weer afwachtenSega, Sammy Merger Canned
Celeryface | 9:27 |
According to a report from Reuters today, the future of Tokyo-based game developer, Sega, has taken another blow. Due to disagreement on the future management style of the merged firm, Sammy and Sega could not finalize a merger deal and therefore have scrapped any merger plans.
Another major partnership candidate for a possible Sega merger was reported to be Tekken creator, Namco, until it also withdrew its merger proposal today.
Rumors have been circulating as of late that other companies are interested in merging with Sega, most notably Electronic Arts and Microsoft. Stay tuned as we'll definitely be hearing more from Sega at E3 next week.
[ Voor 1% gewijzigd door Wom op 08-05-2003 19:52 . Reden: Namco = EA ]
Levert dan eindelijk jappengames op wat de xbox flink zal boosten
Anoniem: 63800 schreef op 08 May 2003 @ 19:39:
microsoft microsoft
Levert dan eindelijk jappengames op wat de xbox flink zal boosten
Ik ben wel benieuwt wat Sega nu gaat doen. Ik denk niet dat ze zich zo snel zullen laten opkopen vooral omdat pride nogal meespeelt en vooral tegen westerse bedrijven.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
En ms maakt een goeie kans want de zijn al heel erg lang met sega aan het praten
Dat is misschien wel zo, ik had ook gedacht dat Namco een goede kans maakte. Maar nu die ook afgehaakt zijn, lijkt de weg wel open te liggen voor Microsoft. Zelfstandig wil Sega blijkbaar niet verder, en er zijn al gesprekken tussen Microsoft en Sega geweest. Maar of het goed is dat Microsoft Sega overneemt, weet ik niet. Als ze nou een contract maken waarin bepaald wordt dat alle titels voor de Xbox uitkomen, maar dat de bestaande series ook gewoon op de concurrentie uitkomt. Kunnen ze mijn inziens meer verdienen, en hoor je al de Microsoft=evil verhalen niet zoschnumi schreef op 08 May 2003 @ 19:41:
[...]
wat ben jij nou weer aan het vaaglullen dan.
![]()
Ik ben wel benieuwt wat Sega nu gaat doen. Ik denk niet dat ze zich zo snel zullen laten opkopen vooral omdat pride nogal meespeelt en vooral tegen westerse bedrijven.
Dat is op dit moment Colin McRae Rally 3, want die heb ik weer opgepakt en ben weer verder met het kampioenschap. Andere favoriet is DTM Race Driver, vaak even snel een Free race ertussendoor.Anoniem: 84377 schreef op 08 May 2003 @ 20:26:
Ik ben echt een race-spellen freak dus ik zou graag van jullie - je xbox race game favoriet willen horen(ik ga zowiezo burnout 2 halen gezien de positieve ervaring van een aantal tweakers)
Verder hoop ik zeer binenkort aan dit lijstje Burnout 2 te kunnen toevoegen
ga voor Project Gotham Racing, leuke racer, voor nog leukere prijs, echte aanrader, nog steeds een van de betere racers op de xbox.Anoniem: 84377 schreef op 08 May 2003 @ 20:26:
Ik ben echt een race-spellen freak dus ik zou graag van jullie - je xbox race game favoriet willen horen(ik ga zowiezo burnout 2 halen gezien de positieve ervaring van een aantal tweakers)
Dat klopt ook wel. Lang geleden dat ik hem gespeeld heb, maar de 200+ tracks zorgen er wel voor dat je er even zoet mee kunt zijn.Bizzarro schreef op 08 mei 2003 @ 20:33:
[...]
ga voor Project Gotham Racing, leuke racer, voor nog leukere prijs, echte aanrader, nog steeds een van de betere racers op de xbox.
Hij is erg mooi gemaakt ook het geluid van de sirene van de copcar is erg goed gedaan.
Ook het detail is verbluffend. Had niet verwacht dat het er zo goed zou uitzien.
De snelheid uit deel 1 is niks vergeleken met de snelheid uit dit deel. Dus als je een leuke arcade racer wil hebben met crashmodus moet je b2 zeker halen.
De crashmodus zelf is nog redelijk pittig ook vooral als je overal goud wil halen.
Op het moment rij ik hem met die suv ofzo (jeep) en die doet toch wel het meeste schade. Zal wel komen omdat ik alleen de hotrod en copcar geunlocked heb totnutoe (-:
Hoe hoog is het 'rally-gevoel' gehalte bij CM3? Hebben ze dat easy-left hard-right stemmetje eruit gehaald?AudiRS4 schreef op 08 mei 2003 @ 20:29:
[...]
Dat is op dit moment Colin McRae Rally 3, want die heb ik weer opgepakt en ben weer verder met het kampioenschap. Andere favoriet is DTM Race Driver, vaak even snel een Free race ertussendoor.
Verder hoop ik zeer binenkort aan dit lijstje Burnout 2 te kunnen toevoegen
je kan goed glijden, en het verschil tussen asfalt en ijs is wel te merken zegmaar
leuke racer, maar kon mij niet echt boeien. (niet echt mijn genre denk ik, mede omdat je vooral alleen rijdt, zonder directe tegenstanders)
Nicky Grist zit nog steeds naast je aanwijzingen te geven waar je naartoe moet, hoewel dat irl niet meer zo is. Het algehele rallygevoel is echt heel goed. Zeker in in0car view heb je cht het gevoel dat je zelf in de wagen zit, mede dankzij de goede graphics. Ik vind de tracks uitdagend, alleen zijn ze nog niet iets te wijd (kampt elke rallygame mee). Het wagengevoel is erg goed, alhoewel de Focus wel boven de rest uitsteekt (begrijpelijkerwijs). De opzet kan me alleen iets minder boeien. Als je championship doet ben je Colin en een andere coureur of wagen kiezen is er niet bij. Ook zijn de mogelijkheden om je wagen te reparen zo goed als geheel eruitgehaald. Dat is erg vereenvoudigd, en vind ik erg jammer. Het schademodel is echter wel van hoog niveau, het klopt echt met de botsingen en schuivers die je maakt.Anoniem: 84377 schreef op 08 May 2003 @ 21:08:
[...]
Hoe hoog is het 'rally-gevoel' gehalte bij CM3? Hebben ze dat easy-left hard-right stemmetje eruit gehaald?
Al met al een erg goede rallygame die wat steekjes laat vallen in de championship mode.
veel mooie info, al iemand die zich aanmeld voor nummer 5? (ken nooit te vroeg zijn
Zo zien de 'nieuwelingen' meteen welke ze moeten aanschaffen
Ik zou graag mijn top5 willen noteren maar helaas heb ik tot op heden maar 3 games kunnen spelen op de xbox
1. Colin McRae Rally 3
2. DTM Race Driver
3. Halo
4. Panzer Dragoon Orta
5. Kung Fu Chaos
Is wel een momentopname, want als je het me volgende week vraagt is het weer helemaal anders
En Bizzarro, dank voor de complimenten.
16 mei wordt als de nieuwe releasedatum beschouwd.
Boxart :

bron
Screens Alias
Alias vertolkt het verhaal van Sydney Bristow, een jonge dodelijke agente. Op een dag is Agent Jacobs vermist onder verdachte omstandigheden. Zijn laatste contact bevatte geheime informatie, en na dat contact is geen spoor meer an hem vernomen. In de game begin je in het casino van Monte Carlo, maar al snel raakt ze verzeild in gebieden zoals Saudi-Arabië, Hong Kong en Rio de Janeiro.
De game maakt een creëert een unieke combinatie van stealth en actie in game, bevat een 'revolutionaire' split-screen camera, stijlvolle moves, een fijn wapenarsenaal, de nieuwste intelligenste snufjes, mini games, en een niet-lineair verloop van de levels.

meer screens
Trailers
Enter The Matrix
RTCW: Tides Of War
[ Voor 14% gewijzigd door Wom op 08-05-2003 23:50 ]
AudiRS4 schreef op 08 May 2003 @ 23:22:
Screens Alias
[...]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
meer screens
Trailers
Enter The Matrix
RTCW: Tides Of War
Hier heb ik echt zin in
1.Steel Battalion
2.Halo
3.Dead or Alive 3
4.Panzer Dragoon Orta
5.Timesplitters 2
Alleen Steel Battalion is voor gamers met een hoop geld in de zak.
Eingelijk als je van stealth games houd moet je Splinter cell en Metal gear solid 2: Substance ook hebben.
1. Steel Battalion
2. Halo
3. Burnout 2
4. Kung fu Chaos
5. Sega Soccer Slam
2. Splinter Cell
3. Panzer Dragoon Orta
4: Baldur's Gate: Dark Alliance
5: Timesplitters 2
Persoonlijk vind ik Sega GT2002 het beste (wat uit is voor de Xbox). Deze doet mij bv veel denken aan GT3 voor de PS2. CMR3 heb ik niet gespeeld, maar klinkt wel goed (de reply's lezende) en die moet ik dan nog maar een keer aanschaffen. Ik ben bang dat Burnout II te arcade-achtig voor mij is.Anoniem: 84377 schreef op 08 mei 2003 @ 20:26:
Mijn top 5:
1. Sega GT2002
2. DOA3
3. Halo
4. Kung Fu Chaos
5. PGR
Ik weet dat er nog meer betere games zijn voor de Xbox, echter heb ik deze nooit in mijn bezit gehad
Mmm, nu ik het verhaal van keldon gelezen te hebben (staat HIER)begin ik steeds meer te twijfelen over Enter the Matrix.
[ Voor 8% gewijzigd door VTec op 09-05-2003 09:07 ]
1: Colin Mcrae 3Anoniem: 84377 schreef op 08 May 2003 @ 22:23:
Zou iedereen zijn TOP5 favoriete games voor de XBOX kunnen noteren?
Zo zien de 'nieuwelingen' meteen welke ze moeten aanschaffen
Ik zou graag mijn top5 willen noteren maar helaas heb ik tot op heden maar 3 games kunnen spelen op de xbox(Halo - DOA3 en Gotham Racing)
2: Halo
3: Dead or ALive 3
4: Splintercell
5: Mortal Kombat 4
Daar komt zeker Burnout 2 in te staan, nu nog ff een toko vinden die hem heeft (net naar de Bart Smit in mijn woonplaats gebeld en daar hebben ze hem niet
Weet iemand waar er een gamesshop in Amsterdam Centrum zit?
*burp*
Anoniem: 29882
2. Dead or Alive 3
3. Dead or Alive 3
4. Dead or Alive 3
5. Dead or Alive 3
kheb nix anders meer nodig
Trouwens, ik zat gisteren voor het eerst lekker te gamen... KFC dus... En mijn broertje wil natuurlijk ook gamen...
Het is vlgs mij niet mogelijk om eigen saved games op te slaan ofwel??? Moet je dan perse een memory module kopen??
Greetz MrBaaco
@MrBaaco
eh... dat hangt van het spel af. Met project gotham, Halo e.d. kan je meerdere gebruikers aanmaken. Hangt dus puur van het spel af, ik denk dat de meeste meerdere users accepteren.
1: Halo
2: BurnOut (deel 1 jah
3: Splinter Cell
4: Project Gotham Racing
5: Dead Or Alive 3
Trouwens, voor multiplay is Fusion Frenzy erg leuk
[ Voor 31% gewijzigd door El_Quedro op 09-05-2003 10:00 ]
Fuck, ik kon niets in het boekje van KFC vinden, dus die heeft het ws niet...El_Quedro schreef op 09 May 2003 @ 09:58:
edit:
@MrBaaco
eh... dat hangt van het spel af. Met project gotham, Halo e.d. kan je meerdere gebruikers aanmaken. Hangt dus puur van het spel af, ik denk dat de meeste meerdere users accepteren.
Trouwens, voor multiplay is Fusion Frenzy erg leukmet ze 4en is dat echt lachen en schelden geblazen
Jammer, toch 1 heeeel klein minpuntje... Is dit af te vangen door een memkaartje?
Kun je dan kiezen waar je opslaat en van waar je gamepje moet laden??
Fuzion Frenzy, effe bekijken zo...
[ Voor 4% gewijzigd door MrBaaco op 09-05-2003 10:08 ]
Greetz MrBaaco
Anoniem: 82533
2: Metal Gear Solid 2
3: Dead or alive III
4: Sega Rally of zo iets
5: Amped
Meer heb ik er niet
1: Fifa 2k3
2: Burnout 2
3: Kung fu chaos
4: DTM race driver
5: Mechassault
Hoewel er nog een lading games zijn die er ook eik in thuis horen :
Star wars clone wars
CMR3
splinter cell
indiana jones
panzer dragoon orta
V-rally 3
Soul caliber 2
Halo
BMX XXX
tony hawk pro skater 4
etc etc.. the list goes on..
2: Project Gotham Racing
3: DTM Race Driver
4: Splinter cell
en last but not least
5: Sega GT 2002
zoals je kan zien houd ik van racegames
van insidegamer:
dat ziet er mooi uit, als ze die twee maanden gratizz nou ook ff hier invoeren, ben ik van de partijJe hebt al Xbox Live en je wilt verlengen
Als je al in het bezit bent van Xbox Live en je wilt je lidmaatschap verlengen, dan gaat het je
$49.95 kosten, dezelfde prijs als de Starter kit. De kosten blijven dus gelijk aan het vorige jaar.
Je hebt nog geen Xbox live
Als je nog geen Xbox Live hebt gaat het je wat meer kosten. Na de zomer gaat de Starter kit $69.95 kosten. Dus je bent straks $20 meer kwijt dan de gamers die al Xbox Live hebben. De reden hiervoor is simpel. Microsoft heeft de headset gratis bij de Starter kits gegeven. Die extra $20 zijn dus voor de headset.
Je wilt een maandje op Xbox Live spelen
Een andere verandering is het maandelijkse lidmaatschap. Ben je nog niet zeker of Xbox Live iets voor jou is? Dan betaal je gewoon $5.95 en dan mag je 30 dagen lang zo vaak op Xbox Live als je maar wilt.
Gratis Xbox Live bij nieuwe Microsoft games
Nog mooier is het feit dat de nieuwe games van Microsoft 2 maanden gratis online te spelen zijn. Als je straks bijvoorbeeld Amped II koopt kun je 2 maanden gratis gamen op Xbox Live!
Gratis Xbox Live voor iedereen
Om de Xbox Live verkopen verder te stimuleren zal Microsoft de Amerikaanse gamers de kans geven om 2 maanden lang gratis Xbox Live te testen. Iedereen met een Xbox kan dus gratis op Xbox Live gaan spelen! Of deze 2 gratis maanden straks ook in Europa komen is nog niet bekend.
Headset
Omdat je bij het maandelijkse lidmaatschap en bij de games met 2 maanden gratis XBL geen headset krijgt, zal Microsoft de headset ook los gaan verkopen. De losse headset zal $29.99 gaan kosten.
Nogmaals, deze prijzen gelden alleen voor de U.S. De Europese prijzen zijn nog niet bekend. Ook is er ook nog geen woord gevallen over het gebruik van de credit card. Het is dus nog niet bekend of je voor een maandje Xbox Live, of de 2 maanden gratis Xbox Live een credit card nodig hebt.
Anoniem: 82533

http://gamingfiles.priceg...52765/ut=d52e88f1c62fef44
HUH halo II te koop daar
[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 82533 op 09-05-2003 14:10 ]
Halo 2 is a Pre-Order item and will be released on January 01, 2004. You may Pre-Order it now and we will ship it to you when it arrives.
Greetz MrBaaco
Anoniem: 19339
Greetz MrBaaco
Refried audi en ik kopen alles orgineel. En dan kijk je wel anders aan tegen zulk soort dingen
Anoniem: 47426
maar hoeveel MB is eigelijk de gemiddelde dvd spel op de xbox ?
als ik dit mag vragen dan, zo niet: sorry, graag geen antwoord geven, slotje is niet leuk.
Ik vind het jammer dat zoveel dingen zo belachelijk duur zijn voor de consument, terwijl dat echt niet nodig hoeft te zijn, maar dat is mijn mening... En dan heb ik het niet alleen over games oid.
Maar laten we het hier maar bij laten...
Greetz MrBaaco
ik ook horAnoniem: 63800 schreef op 09 May 2003 @ 15:49:
niet iedereen hier vind modden net zo geweldig als dat jij dat vind mrbaaco.
Refried audi en ik kopen alles orgineel. En dan kijk je wel anders aan tegen zulk soort dingen

is opzich wel leuke discussie of het werkelijk allemaal zo duur moet, kijk, de prijs wordt bepaald door aantal factoren:MrBaaco schreef op 09 May 2003 @ 16:28:
Dat snap ik, maar jah... De mens is nieuwsgierig, creatief en wil weten waar hij/zij voordeel uit kan halen... Sommigen kunnen dan ook nog nadenken over eventuele consequenties...
Ik vind het jammer dat zoveel dingen zo belachelijk duur zijn voor de consument, terwijl dat echt niet nodig hoeft te zijn, maar dat is mijn mening... En dan heb ik het niet alleen over games oid.
Maar laten we het hier maar bij laten...
- Is het "in"
- Is het nieuw?
- Is het technisch oid vernieuwend/inovatief.
- Is er vraag naar het product?
De levenscyclus van een product heeft 5 fasen:
- Introductie
- groei
- rijpheid
- verzadiging
- neergang
In het begin zijn nieuwe dingen (kleding, speelgoed) enorm duur, kijk naar de tamagochi, koste Fl 34,95 ofzo, terwijl ik m een jaar later voor Fl2.95 zag liggen, gewoon pure modeverschijnsel, omdat je vriendje m heeft, wil jij m ook, en de producenten lachen in hun vuist(je). Zo kunnen ze de prijs kunstmatig hoog houden. Daarna heeft iedereen hem, en kopen veel mender minsen het product.
Daarna is er geen interesse meer omdat het uit de mode is (de furby is in de markt gezet

Prijzen van games gelijk zo, in het begin wil iedereen het product (Halo oid) omdat het in is, na verloop van tijd (nu nog steeds niet overigens
Daarna is er de neergang, oftewel het afsterven van een console, bijvoorbeeld door de nieuwe generatie consoles (n64 => ngc/PSX => PS2), en wordt een console vrijwel waardeloos.
Tegen de hoge prijzen kun je weinig doen, zullen er altijd zijn, en altijd zo blijven (anders zou afprijzen ook niet meer kunnen, en we weten allemaal wat voor effect afprijzen heeft op ons koopgedrag
wat denken jullie (of het nou mogelijk is of niet)?
- moeten ze tegen gemiddelde prijzen in de markt worden gezet?
- moet het huidige prijsbeleid hetzelfde blijven?
ik ken iemand die Steel Battalion te koop heeft voor €150 (nieuwprijs €199,--).
Iemand interesse hier?
[ Voor 3% gewijzigd door Bizzarro op 09-05-2003 17:34 ]
Dit topic is gesloten.