KPN Mobile kosteloos opzeggen!?!

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 1.139 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

LEkker belangrijk, die van mij is afgesloten :D

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-11 11:26

Korakal

Up up up!

* Korakal is dit weekend ook uit de lucht gehaald 8)
Goedzo KPN _O_

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:52

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

xdc schreef op 02 June 2003 @ 01:25:
mijn telefoon doet het nog vrolijk ....
terwijl ik 1 brief en een fax heb verstuurd!
ik heb tegelijk 2 abbo's opgezegd.
De ene geeft nu aan "Registratie SIM-kaart mislukt", dus dat klinkt al goed ;)
Andere kan ik nog steeds mee bellen.. :?

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Verwijderd

Mijn telefoon belt nog steeds vrolijk door. De knop is nog niet omgezet.

• xdc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-11 17:10

xdc

ook ik kan nu melden dat mijn telefoon daadwerkelijk is afgesloten !
geen bereik meer te vinden met kpn :P

slimmehotspot.nl

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Hier ook nog steeds ontvangst, ik ben ook nog niet eruit gehaald. :( Hoe lang doen ze erover om je opzegging te verwerken? Die van mij is afgelopen woensdag verstuurd. :S

Volvotips.com

• DJ-Anubis
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-11-2024
Ik heb gefaxed. Geen confermatie dat het opgezegd was ofzo, maar gewoon geen berijk meer sinds dit weekeind.
Kwam goed uit, zaterdag nieuwe siemens s55 binnengehad (wat een opluchting na zo'n i-mode prut ding :) ).

"Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit ... "

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
DJ-Anubis schreef op 02 June 2003 @ 13:21:
Ik heb gefaxed. Geen confermatie dat het opgezegd was ofzo, maar gewoon geen berijk meer sinds dit weekeind.
Kwam goed uit, zaterdag nieuwe siemens s55 binnengehad (wat een opluchting na zo'n i-mode prut ding :) ).
Ik heb ook geen berIJk meer sinds gisteren, scheelt me toch weer wat geld!

Ook gefaxt en een brief gestuurd.

[ Voor 5% gewijzigd door _Richie_ op 02-06-2003 13:24 ]

• Sebastiaan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-11 00:03

Sebastiaan

....

die van mij is wel uit de lucht, terwijl ik geen bevestiging heb ontvangen van kpn, blijkbaar lopen ze dus nog steeds achter met het sturen daarvan.

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

seb_ schreef op 02 juni 2003 @ 15:12:
die van mij is wel uit de lucht, terwijl ik geen bevestiging heb ontvangen van kpn, blijkbaar lopen ze dus nog steeds achter met het sturen daarvan.
Bevestiging gaan ze ook niet sturen. Dat zei de helpdesk iig tegen mij.

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Ondertussen al wat wijzer: vermoedelijk is m'n opzegging nog niet behandeld, maar dat doen ze met terugwerkende kracht.

Ik ben in ieder geval érg te spreken over de service van KPN, maar daarom heb ik ook al 4 jaar m'n prepaid-kaart (dat is m'n hoofd-nummer zeg maar). :P

Volvotips.com

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-11 08:57

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Ik denk dat het voor de mensen van wie de opzegging wel al verwerkt is, ook is is dit al voor 1-6 in hun systeem gezet, dat het in sommige gevallen nog wel een dag kan duren (en ga nou niet lopen bellen als je nog niet uit de lucht bent, daar krijg je gelazer mee vrees ik... Als in, abo wordt met terugwerkende kracht opgeheven, en je belt na 1-6 -> geen abo == geen belbundel == betalen voor elke minuut). Zover ik weet heeft het systeem dat de opzeggingen regelt het "nogal druk" :P

Verwijderd

Net een mailtje terug gehad dat 3 van mijn abonnementen (2x 120 mobile, 1x flexibel economy met imode) met succes opgezegt waren zonder boete, maar van 1 abo wisten ze niks te vinden. Het kan zijn dat deze nog niet verwerkt is stond erbij (dit is een allround abo).

Verwijderd

Mijn abonnement is zojuist afgesloten!
Kortom, op naar het volgende abonnement.

• Stephane
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-10 08:44

Stephane

Behhhhh

What the fuck moet je met 3 KPN abonnementen ? :S:S:S

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11 14:57
mijn phone geeft nu een kaartfout als ik hem aanzet. betekend dat, datie afgesloten is? ik hoop het wel! :) tis een t68i

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Mijn phone vindt geen netwerk :)

Kortom mijn T68i kostte me maar €51,-, toch weinig geld, ook al is het een kl0te-phone ;)

Korakal, had jij trouwens ook je phone toen via die actie gekocht?

• Korakal

Korakal

Up up up!

Oscar Mopperkont schreef op 03 June 2003 @ 10:23:
Korakeal, had jij trouwens ook je phone toen via die actie gekocht?
Nee, gewoon los gekocht toen 'ie net op de markt was... toen nog voor €599 8)7

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11 19:20

Quintus

Eg wel! Dus....

Mijn Allround abbo met imodedat ik vorige week naar een economy heb laten omzetten is nu ook sinds 2 juni uit de lucht. 1 juni kon ik doodleuk nog bellen.

Unknown

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-11 23:52
18de gefaxed, maar dat hadden ze nooit ontvangen.

dus de zaterdag de 31ste nogmaals de fax de deur uit.
Maandag gebelt, en nog niet verwerkt, s'avonds had ik opeens geen bereik meer! Dus afgesloten naar ik aanneem ( En bedankt Oscar voor de goede tip met die T68i scheeld toch weer aanzienlijk ondanks ik het toestel allang kwijt ben voor 200 )

Nu hoop ik alleen dat ze mijn Flexibel Economy met Imode die in augustus zou worden beeindigt nu ook per 1 juni afsluiten, dat scheeld ook weer 2x 10 euro ofzo.
ik weet niet of dat gaat werken, aangezien die dus al klaar stond om afgesloten te worden ivm het berijken van de minimale contractsduur.

American Express vraagbaak

Verwijderd

Iemand nog een leuke cashdeal gevonden, want ook ik moet namelijk nu weer op zoek naar een nieuw abbo :)

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op 03 June 2003 @ 10:47:
Iemand nog een leuke cashdeal gevonden, want ook ik moet namelijk nu weer op zoek naar een nieuw abbo :)
De beste die ik kon vinden was Vodafone 300 voor effectief 15 euro per maand, bij bestelmaar, (bestelmaar heeft hem niet meer maar andere wel d8 ik voor ietsjes meer, een paar ecnt ofzo), iig kijk op www.telecomvergelijker.nl

Na 4 maanden kun je overigens, d8 ik, ook nog eens gratis terugschakelen mocht je niet 300 min per maand bellen.

Het is geen superdeal, maar beter was er niet en je kunt dan bellen via Vodafone, dus misschien dat ik eindelijk eens goed bereik ga hebben, nadat ik ik altijd met O2 en Ben heb gebeld. :)

• Byzanthy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-05 20:19
Oscar Mopperkont schreef op 03 June 2003 @ 10:53:
[...]

De beste die ik kon vinden was Vodafone 300 voor effectief 15 euro per maand, bij bestelmaar, (bestelmaar heeft hem niet meer maar andere wel d8 ik voor ietsjes meer, een paar ecnt ofzo), iig kijk op www.telecomvergelijker.nl

Na 4 maanden kun je overigens, d8 ik, ook nog eens gratis terugschakelen mocht je niet 300 min per maand bellen.

Het is geen superdeal, maar beter was er niet en je kunt dan bellen via Vodafone, dus misschien dat ik eindelijk eens goed bereik ga hebben, nadat ik ik altijd met O2 en Ben heb gebeld. :)
Dat gratis overstappen na vier maand kun je dus vergeten. Zie daarvoor DEZE topic. Je kunt wel maximaal 1 stap terug in de belbundel na vier maanden. Stappen omhoog kan onbeperkt ;)

• Wilde
  • Niet online
Ook mijn mobiel is afgesloten afgelopen Zondag.. Sim card registration failed zegt ie... Ik heb bij gsmnederland.nl een nieuwe nokia 6100 met abo genomen bij debitel(via netwerk van kpn lol)

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
Oscar Mopperkont schreef op 03 June 2003 @ 10:53:
[...]

Is inderdaad op zich een minder goede deal dan de gratis KPN 120 die ik had, maar toch maar wel genomen.

Toen ik die 120 nam belde ik nl. nog maar gem. 70, maar onderhand ging ik er meestal dik overheen, waardoor ik iets van € 50 per maand betaalde (ipv 23,50 dus).

Dan is die Vodafone met € 16 / maand toch wel stukken voordeliger.

• Kippenijzer

Kippenijzer

wicher schreef op 03 June 2003 @ 21:41:
[...]

Is inderdaad op zich een minder goede deal dan de gratis KPN 120 die ik had, maar toch maar wel genomen.

Toen ik die 120 nam belde ik nl. nog maar gem. 70, maar onderhand ging ik er meestal dik overheen, waardoor ik iets van € 50 per maand betaalde (ipv 23,50 dus).

Dan is die Vodafone met € 16 / maand toch wel stukken voordeliger.
Was je eigenlijk best dom bezig, je had effe erheen kunnen telefoneren en je abovrom kunnen wijzigen, naar de 240, voor 36 oid, uit mijn hoofd. Dan was je er gewoon binnen gebleven en ook die had je nu gewoon op kunnen zeggen... Wijziging had je niets gekost en had geen gevolgen gehad
offtopic:
Profiteurs ten top zal ik maar zeggen

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

En gisteren is m'n KPN abonnement ook uit de lucht gehaald. :)

Volvotips.com

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11 14:57
Net m'n t68i verpatst en een s300 besteld met orange 20 abbo.
Ik had toen de 30e gefaxt en maandag was het dus afgesloten. Misschien ook wel zondag maar toen had ik de telefoon al uitgezet.

• wicher|IA
Kippenijzer schreef op 03 June 2003 @ 21:48:
[...]

Was je eigenlijk best dom bezig, je had effe erheen kunnen telefoneren en je abovrom kunnen wijzigen, naar de 240, voor 36 oid, uit mijn hoofd. Dan was je er gewoon binnen gebleven en ook die had je nu gewoon op kunnen zeggen... Wijziging had je niets gekost en had geen gevolgen gehad
Probleem is dat teruggaan een stuk minder makkelijk zou zijn geweest, en ik nog niet wist of ik nou echt structureel veel meer zou bellen, of dat het alleen die maanden waren.

• xdc
  • Laatst online: 16-11 17:10

xdc

patryk schreef op 04 June 2003 @ 21:39:
Net m'n t68i verpatst en een s300 besteld met orange 20 abbo.
Ik had toen de 30e gefaxt en maandag was het dus afgesloten. Misschien ook wel zondag maar toen had ik de telefoon al uitgezet.
wat heb je nog voor die t68i gekregen ?

slimmehotspot.nl

• Kippenijzer

Kippenijzer

wicher schreef op 04 June 2003 @ 23:48:
[...]

Probleem is dat teruggaan een stuk minder makkelijk zou zijn geweest, en ik nog niet wist of ik nou echt structureel veel meer zou bellen, of dat het alleen die maanden waren.
Dat klopt dan idd wel weer, pas na 6 mnd mag je weer terug, en ik ging er idd vnauit dat het structureel was :)

• Korakal

Korakal

Up up up!

Ik kreeg net bij de post tóch nog een bevestiging (ondanks dat KPN zei dat ik het niet zou krijgen):
Geachte heer Korakal,

We hebben de opzegging van uw FlexiBel abonnement met GSM-nummer 06-enzovoort ontvangen. We zorgen ervoor dat uw abonnement per 1 juni 2003 wordt beëindigd.

Hoewel we u niet graag zien vertrekken, hopen we dat u tot tevredenheid met FlexiBel heeft gebeld.

Heeft u nog vragen? Bel gratis met onze Klantenservice: 0800-0507 of 777 via uw mobiele telefoon.

Met vriendelijke groet,

Robert Smit
Manager Klantenservice
"of 777 via uw mobiele telefoon".
Zou meneer Smit alweer vergeten zijn dat 'ie twee regels daarboven had gezegd dat ik uit de lucht was gehaald? :+

• Wilde
  • Niet online
Ik heb vandaag precies dezelfde brief gehad en heb me doodgelachen om die 777 regel :)

Verwijderd

IK ook maar met de melding... € 111.78 incl.btw te betalen als boete voor vroegtijdige afsluiting. De fax is inmiddels onderweg. Stelletje stumperds daar

• Kippenijzer

Kippenijzer

Zielig, jullie begrijpen niet echt hoe bedrijven werken he? Standaard brieven. En normaal duurt een opzegging 3mnd (de opzegtermijn) en kan men dus tegen de tijd dat men die brief ontvangt nog rustig daarheen bellen... Jezelf veel geld door de neus boren door opzeggende klanten _en_ 5 minuten kwijt zijn aan het opstellen van een meer kloppende brief (en vooral de 2 maanden die er daaran nodig zijn er men deze ook gaat gebruiken) zit er niet in dan...

Verwijderd

M'n pa heeft wel brief gehad met bevestiging, ik heb nog niets ontvangen maar ben gelukkig wel afgesloten.

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Korakal schreef op 05 June 2003 @ 13:43:
Ik kreeg net bij de post tóch nog een bevestiging (ondanks dat KPN zei dat ik het niet zou krijgen):

[...]

"of 777 via uw mobiele telefoon".
Zou meneer Smit alweer vergeten zijn dat 'ie twee regels daarboven had gezegd dat ik uit de lucht was gehaald? :+
Kreeg ik toch mooi ok dezelfde brief!

En Kippenijzer, het is niet zielig om daar over te zeuren dat er gewoon een domme fout in staat. Natuurlijk hebben die bedrijven standaardbrieven, maar stuur dan wel de goede standaardbrief! Deze brief is gewoon niet geheel van toepassing op deze situatie, dus had KPN ook maar een standaardbrief moeten opzeggen voor directe opzegging. Heel simpel.

• MVC
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-12-2022

MVC

Kan ik mijn abo na 1 Juni ook nog opzeggen zonder extra kosten ?

• Kippenijzer

Kippenijzer

Nee, het kon tussen 15mei en 31mei, nu niet meer....

• Wilde
  • Niet online
Kippenijzer schreef op 05 June 2003 @ 21:38:
Zielig, jullie begrijpen niet echt hoe bedrijven werken he? Standaard brieven. En normaal duurt een opzegging 3mnd (de opzegtermijn) en kan men dus tegen de tijd dat men die brief ontvangt nog rustig daarheen bellen... Jezelf veel geld door de neus boren door opzeggende klanten _en_ 5 minuten kwijt zijn aan het opstellen van een meer kloppende brief (en vooral de 2 maanden die er daaran nodig zijn er men deze ook gaat gebruiken) zit er niet in dan...
Standaard brief of niet, het blijft triest van ze dat ze dit soort domme fouten maken.. Ik vind dit een mooi voorbeeld van het feit dat sommige bedrijven totaal geen idee meer hebben waar ze eigenlijk mee bezig zijn in de administratie

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:52

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Overigens is mijn abbo nog steeds 'in de lucht', terwijl mevrouw aan andere kant van de infolijn me vorige week donderdag wel wist te vertellen dat hij afgesloten ging worden en 'met terugwerkende kracht' ofzo :?

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

• marijn
  • Laatst online: 18-11 09:01
Ik heb mijn KPN mobile abbonement opgezegt en nu krijg ik een rekening van €92,-- boete "vroegtijdige opzegging abbonement" :( maar weer ff bellen...

• wicher|IA
marijn schreef op 24 juni 2003 @ 18:22:
Ik heb mijn KPN mobile abbonement opgezegt en nu krijg ik een rekening van €92,-- boete "vroegtijdige opzegging abbonement" :( maar weer ff bellen...
Het kan zijn dat je wel per se in je opzegging moest noemen dat het was vanwege de tariefswijziging.
Anders mogen ze het misschien als een gewone opzegging opvatten, en dus boete berekenen.

• marijn
  • Laatst online: 18-11 09:01
Nee dat heb ik allemaal opgeschreven net zoals in de brief in dit topic..
Pagina: 1 2 3 Laatste