Goedzo KPN
ik heb tegelijk 2 abbo's opgezegd.xdc schreef op 02 June 2003 @ 01:25:
mijn telefoon doet het nog vrolijk ....
terwijl ik 1 brief en een fax heb verstuurd!
De ene geeft nu aan "Registratie SIM-kaart mislukt", dus dat klinkt al goed
Andere kan ik nog steeds mee bellen..
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
geen bereik meer te vinden met kpn
slimmehotspot.nl
Kwam goed uit, zaterdag nieuwe siemens s55 binnengehad (wat een opluchting na zo'n i-mode prut ding
"Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit ... "
Ik heb ook geen berIJk meer sinds gisteren, scheelt me toch weer wat geld!DJ-Anubis schreef op 02 June 2003 @ 13:21:
Ik heb gefaxed. Geen confermatie dat het opgezegd was ofzo, maar gewoon geen berijk meer sinds dit weekeind.
Kwam goed uit, zaterdag nieuwe siemens s55 binnengehad (wat een opluchting na zo'n i-mode prut ding).
Ook gefaxt en een brief gestuurd.
[ Voor 5% gewijzigd door _Richie_ op 02-06-2003 13:24 ]
Bevestiging gaan ze ook niet sturen. Dat zei de helpdesk iig tegen mij.seb_ schreef op 02 juni 2003 @ 15:12:
die van mij is wel uit de lucht, terwijl ik geen bevestiging heb ontvangen van kpn, blijkbaar lopen ze dus nog steeds achter met het sturen daarvan.
Ik ben in ieder geval érg te spreken over de service van KPN, maar daarom heb ik ook al 4 jaar m'n prepaid-kaart (dat is m'n hoofd-nummer zeg maar).
Verwijderd
Kortom mijn T68i kostte me maar €51,-, toch weinig geld, ook al is het een kl0te-phone
Korakal, had jij trouwens ook je phone toen via die actie gekocht?
Nee, gewoon los gekocht toen 'ie net op de markt was... toen nog voor €599Oscar Mopperkont schreef op 03 June 2003 @ 10:23:
Korakeal, had jij trouwens ook je phone toen via die actie gekocht?
Unknown
dus de zaterdag de 31ste nogmaals de fax de deur uit.
Maandag gebelt, en nog niet verwerkt, s'avonds had ik opeens geen bereik meer! Dus afgesloten naar ik aanneem ( En bedankt Oscar voor de goede tip met die T68i scheeld toch weer aanzienlijk ondanks ik het toestel allang kwijt ben voor 200 )
Nu hoop ik alleen dat ze mijn Flexibel Economy met Imode die in augustus zou worden beeindigt nu ook per 1 juni afsluiten, dat scheeld ook weer 2x 10 euro ofzo.
ik weet niet of dat gaat werken, aangezien die dus al klaar stond om afgesloten te worden ivm het berijken van de minimale contractsduur.
American Express vraagbaak
Verwijderd
De beste die ik kon vinden was Vodafone 300 voor effectief 15 euro per maand, bij bestelmaar, (bestelmaar heeft hem niet meer maar andere wel d8 ik voor ietsjes meer, een paar ecnt ofzo), iig kijk op www.telecomvergelijker.nlVerwijderd schreef op 03 June 2003 @ 10:47:
Iemand nog een leuke cashdeal gevonden, want ook ik moet namelijk nu weer op zoek naar een nieuw abbo
Na 4 maanden kun je overigens, d8 ik, ook nog eens gratis terugschakelen mocht je niet 300 min per maand bellen.
Het is geen superdeal, maar beter was er niet en je kunt dan bellen via Vodafone, dus misschien dat ik eindelijk eens goed bereik ga hebben, nadat ik ik altijd met O2 en Ben heb gebeld.
Dat gratis overstappen na vier maand kun je dus vergeten. Zie daarvoor DEZE topic. Je kunt wel maximaal 1 stap terug in de belbundel na vier maanden. Stappen omhoog kan onbeperktOscar Mopperkont schreef op 03 June 2003 @ 10:53:
[...]
De beste die ik kon vinden was Vodafone 300 voor effectief 15 euro per maand, bij bestelmaar, (bestelmaar heeft hem niet meer maar andere wel d8 ik voor ietsjes meer, een paar ecnt ofzo), iig kijk op www.telecomvergelijker.nl
Na 4 maanden kun je overigens, d8 ik, ook nog eens gratis terugschakelen mocht je niet 300 min per maand bellen.
Het is geen superdeal, maar beter was er niet en je kunt dan bellen via Vodafone, dus misschien dat ik eindelijk eens goed bereik ga hebben, nadat ik ik altijd met O2 en Ben heb gebeld.
Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light
Is inderdaad op zich een minder goede deal dan de gratis KPN 120 die ik had, maar toch maar wel genomen.Oscar Mopperkont schreef op 03 June 2003 @ 10:53:
[...]
De beste die ik kon vinden was Vodafone 300 voor effectief 15 euro per maand, bij bestelmaar, (bestelmaar heeft hem niet meer maar andere wel d8 ik voor ietsjes meer, een paar ecnt ofzo), iig kijk op www.telecomvergelijker.nl
Toen ik die 120 nam belde ik nl. nog maar gem. 70, maar onderhand ging ik er meestal dik overheen, waardoor ik iets van € 50 per maand betaalde (ipv 23,50 dus).
Dan is die Vodafone met € 16 / maand toch wel stukken voordeliger.
Was je eigenlijk best dom bezig, je had effe erheen kunnen telefoneren en je abovrom kunnen wijzigen, naar de 240, voor 36 oid, uit mijn hoofd. Dan was je er gewoon binnen gebleven en ook die had je nu gewoon op kunnen zeggen... Wijziging had je niets gekost en had geen gevolgen gehadwicher schreef op 03 June 2003 @ 21:41:
[...]
Is inderdaad op zich een minder goede deal dan de gratis KPN 120 die ik had, maar toch maar wel genomen.
Toen ik die 120 nam belde ik nl. nog maar gem. 70, maar onderhand ging ik er meestal dik overheen, waardoor ik iets van € 50 per maand betaalde (ipv 23,50 dus).
Dan is die Vodafone met € 16 / maand toch wel stukken voordeliger.
Profiteurs ten top zal ik maar zeggen
Ik had toen de 30e gefaxt en maandag was het dus afgesloten. Misschien ook wel zondag maar toen had ik de telefoon al uitgezet.
Probleem is dat teruggaan een stuk minder makkelijk zou zijn geweest, en ik nog niet wist of ik nou echt structureel veel meer zou bellen, of dat het alleen die maanden waren.Kippenijzer schreef op 03 June 2003 @ 21:48:
[...]
Was je eigenlijk best dom bezig, je had effe erheen kunnen telefoneren en je abovrom kunnen wijzigen, naar de 240, voor 36 oid, uit mijn hoofd. Dan was je er gewoon binnen gebleven en ook die had je nu gewoon op kunnen zeggen... Wijziging had je niets gekost en had geen gevolgen gehad
wat heb je nog voor die t68i gekregen ?patryk schreef op 04 June 2003 @ 21:39:
Net m'n t68i verpatst en een s300 besteld met orange 20 abbo.
Ik had toen de 30e gefaxt en maandag was het dus afgesloten. Misschien ook wel zondag maar toen had ik de telefoon al uitgezet.
slimmehotspot.nl
Dat klopt dan idd wel weer, pas na 6 mnd mag je weer terug, en ik ging er idd vnauit dat het structureel waswicher schreef op 04 June 2003 @ 23:48:
[...]
Probleem is dat teruggaan een stuk minder makkelijk zou zijn geweest, en ik nog niet wist of ik nou echt structureel veel meer zou bellen, of dat het alleen die maanden waren.
"of 777 via uw mobiele telefoon".Geachte heer Korakal,
We hebben de opzegging van uw FlexiBel abonnement met GSM-nummer 06-enzovoort ontvangen. We zorgen ervoor dat uw abonnement per 1 juni 2003 wordt beëindigd.
Hoewel we u niet graag zien vertrekken, hopen we dat u tot tevredenheid met FlexiBel heeft gebeld.
Heeft u nog vragen? Bel gratis met onze Klantenservice: 0800-0507 of 777 via uw mobiele telefoon.
Met vriendelijke groet,
Robert Smit
Manager Klantenservice
Zou meneer Smit alweer vergeten zijn dat 'ie twee regels daarboven had gezegd dat ik uit de lucht was gehaald?
Verwijderd
Verwijderd
Kreeg ik toch mooi ok dezelfde brief!Korakal schreef op 05 June 2003 @ 13:43:
Ik kreeg net bij de post tóch nog een bevestiging (ondanks dat KPN zei dat ik het niet zou krijgen):
[...]
"of 777 via uw mobiele telefoon".
Zou meneer Smit alweer vergeten zijn dat 'ie twee regels daarboven had gezegd dat ik uit de lucht was gehaald?
En Kippenijzer, het is niet zielig om daar over te zeuren dat er gewoon een domme fout in staat. Natuurlijk hebben die bedrijven standaardbrieven, maar stuur dan wel de goede standaardbrief! Deze brief is gewoon niet geheel van toepassing op deze situatie, dus had KPN ook maar een standaardbrief moeten opzeggen voor directe opzegging. Heel simpel.
Standaard brief of niet, het blijft triest van ze dat ze dit soort domme fouten maken.. Ik vind dit een mooi voorbeeld van het feit dat sommige bedrijven totaal geen idee meer hebben waar ze eigenlijk mee bezig zijn in de administratieKippenijzer schreef op 05 June 2003 @ 21:38:
Zielig, jullie begrijpen niet echt hoe bedrijven werken he? Standaard brieven. En normaal duurt een opzegging 3mnd (de opzegtermijn) en kan men dus tegen de tijd dat men die brief ontvangt nog rustig daarheen bellen... Jezelf veel geld door de neus boren door opzeggende klanten _en_ 5 minuten kwijt zijn aan het opstellen van een meer kloppende brief (en vooral de 2 maanden die er daaran nodig zijn er men deze ook gaat gebruiken) zit er niet in dan...
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Het kan zijn dat je wel per se in je opzegging moest noemen dat het was vanwege de tariefswijziging.marijn schreef op 24 juni 2003 @ 18:22:
Ik heb mijn KPN mobile abbonement opgezegt en nu krijg ik een rekening van €92,-- boete "vroegtijdige opzegging abbonement"maar weer ff bellen...
Anders mogen ze het misschien als een gewone opzegging opvatten, en dus boete berekenen.