KPN Mobile kosteloos opzeggen!?!

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 1.139 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Byzanthy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-05 20:19
Even een tip:

nummerbehoud bij opzegging van je KPN-mobile is mogelijk

Ik heb net even aan de lijn gehangen met de KNP-mobile service-desk. Volgens de algemene voorwaarden van KPN (om precies te zijn lid 6.2) kun je bij beeindiging van de overeenkomst aangeven dat je je nummer wilt behouden voor een andere provider. Het overzetten van zo'n nummer wordt altijd geregeld door die nieuwe provider.

Als je dit wilt (en dat wil je!) vermeld dat dan duidelijk in je schriftelijke opzegging!

Verwijderd

wel ongelooflijk balen dat ik mijn hi abbo niet kan opzeggen.

• xilebo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-08-2023
wat moet je er precies bij zetten om nummerbehoud te hebben?

ik wil mijn nummer echter wel op basis van artikel 6.2 voor nummerbehoud beschikbaar houden en zal bij mijn nieuwe provider het nummer op laten vragen

zoiets?

[ Voor 4% gewijzigd door xilebo op 17-05-2003 14:12 ]

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:52

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Verwijderd schreef op 17 May 2003 @ 11:56:
jij hebt 2 abbonementen lopen???
M'n pa heeft namelijk ook allround en daar wil hij maar al te graag van af.... maar dat gaat dus niet lukken :S?
Yep, door middel van cashdeals. k heb 3 abbo's, maar deze 2 gebruik ik niet, dus ik wil daar graag vanaf ja :)

Om van Allround af te komen wordt dus lastig, maar ik ga het dus proberen met de brief die ik hier postte. Niet geschoten is altijd mis, zou je pa dus ook kunnen proberen.

En dat Economy abbo kan ik sowieso opzeggen gelukkig :)

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

• Sir Vega
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-01-2022
HaaZ schreef op 17 May 2003 @ 15:34:
[...]

Yep, door middel van cashdeals. k heb 3 abbo's, maar deze 2 gebruik ik niet, dus ik wil daar graag vanaf ja :)

Om van Allround af te komen wordt dus lastig, maar ik ga het dus proberen met de brief die ik hier postte. Niet geschoten is altijd mis, zou je pa dus ook kunnen proberen.

En dat Economy abbo kan ik sowieso opzeggen gelukkig :)
heb je er al wat van gepoord?

Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11 19:20

Quintus

Eg wel! Dus....

Ik heb ook een I-mode 120 Flexibel Allroud. Nu zie ik net dat mijn abbo 23 mei 6 maanden loopt. Ga toch maar es proberen om hem eerst om te zeggen naar economy en dat opzeggen. Zou dat lukken in een week?

Unknown

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-11 08:57

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Quintus schreef op 19 May 2003 @ 12:04:
Ik heb ook een I-mode 120 Flexibel Allroud. Nu zie ik net dat mijn abbo 23 mei 6 maanden loopt. Ga toch maar es proberen om hem eerst om te zeggen naar economy en dat opzeggen. Zou dat lukken in een week?
Het omzetten gaat per direct als je dit telefonisch via 0800-0507 doorbelt. Echter 10 tegen één dat dit je niet gaat lukken, omdat al per 15mei de gewijzigde tarieven bekend zijn...

Verwijderd

Heb net even gebeld met 0800-0507
Het nimmer wordt per 1 juni opgeheven van mijn Flexibel Premium abbo :-)
Je weet wel zo 1tje www.belnu.nl. i-mode actie van oktober-november.

Verwijderd

Kun je nu dan een flexibel abbo opzeggen???? ik heb ook met die i-mode actie meegedaan.
Maar als dat nu opzegbaar is gaat ie meteen de deur uit.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 May 2003 @ 18:50:
Kun je nu dan een flexibel abbo opzeggen???? ik heb ook met die i-mode actie meegedaan.
Maar als dat nu opzegbaar is gaat ie meteen de deur uit.
Yep, no problemo, gewoon gefaxt de standaard brief zoals eerder in het forum besproken werd>.

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
ook de allround? want bij mijn imode actie (gsmstunter) zat een allround abbo

Verwijderd

Yessss
net ff KPN gebeld.
en ook mijn abonnement word per 1 juni stop gezet :)
lang leve de tariefswijziging. :9

Dit was overigens zo'n imode actie bij gsmstunter.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2003 17:05 ]

• Sir Vega
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-01-2022
Verwijderd schreef op 20 May 2003 @ 17:04:
Yessss
net ff KPN gebeld.

was dat een all round abbo?>??????????????????????????

Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"

Verwijderd

Sir Vega schreef op 20 May 2003 @ 21:24:
[...]

was dat een all round abbo?>??????????????????????????
Doe nou niet zo moelijk, de tijd drink immers,.... }:O

Alle abbo`s zitten ergens wel verhogingen en kunnen daarom per 1 juni stopgezet worden.
Stuur die fax nou maar, in het ergste geval kan het niet en behou je gewoon je abbo.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 mei 2003 @ 17:04:
Yessss
net ff KPN gebeld.

Hmmm, ik heb te snbel opgezegd geloof ik :/

Die van mij loopt 6 juli af, maar das via de gewone manier, dan heb ik hem nl. een jaar, ik heb alleen een opzegtermijn van 3mnd, vandaag hij dan pas afgeloten wordt :/

Maar ik heb ondertussen al mijn nieuwe phone ontvangen.....

Ach jah, dan nog maar ff een maandje wachten :P

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Naar welk nummer moet je de brief faxen???

Verwijderd

Bart-Willem schreef op 15 May 2003 @ 22:14:
Dus mensen met een Flexibel Economy-abonnement kunnen 't gewoon zonder problemen gratis opzeggen? :?

Ik heb destijds gebruik gemaakt van een cashdeal met die i-Mode actie (i-mode vind ik overigens wel érg fijn), maar krijg je daar geen gemekker mee? :?
Dit laatste vraag ik mij eigenlijk ook af.

Iemand?? :|

Verwijderd

Cashdeal= tussen jou en winkel en valt daardoor buiten de overeenkomst die je met de KPN hebt gesloten. Verder geldt dat door het beladvies ook de all rounders van de opzegreden gebruik kunnen maken. Kortom...als iemand eenzijdig de overeenkomst (in dit geval stilzwijgend) wijzigt mag je gewoon opzeggen. De stilzwijgendheid vind ik overigens in dit geval helemaal grof. KPN had tenminste de euvele moed kunnen hebben dit te melden op de factuur zoals T-Mobile vandaag op hun factuur mij meldde dat de sms-tarieven omhoog gaan. Niet leuk maar wel zo netjes. Nee, gewoon opzegbrief sturen en kappuh met de KPN.

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
Verwijderd schreef op 20 May 2003 @ 22:10:
KPN had tenminste de euvele moed kunnen hebben dit te melden op de factuur
Hm, bij mij stond het wel gewoon netjes op de factuur hoor.
Maar verder geef ik je helemaal gelijk.

Verwijderd

Oh dan za;l het bij mij wel op de factuur van juni staan.... Ik heb alleen maar sms info nummers als banner op mijn factuur staan....

• Stinger_Ventura
  • Laatst online: 17-11 23:52
Oscar Mopperkont schreef op 20 mei 2003 @ 21:49:
Naar welk nummer moet je de brief faxen???
Lach jij je ook zo dood met je T68i???
Geweldig toch!

Totale kosten waren iets van 194 euro, en nu bespaar ik mezelf op dat bedrag 18x 8.95 >:)

American Express vraagbaak

Verwijderd

zijn er hier ook mensen die hun toestel hebben aangeschaft via
die personeelsaktie van de Rabobank?
zo ja, kun je die ook opzeggen??

Zou wel handig zijn, ik heb zo namelijk een imode toestel gekocht,
maar imode zuigt echt zwaar, en ik wil er dus vanaf.

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-11 18:37
Hopla.. en ook IK ben er vanaf 1 juni vanaf :) Net gebeld met de klantenservice en het abonnement wordt opgezegd!

En ik heb het naar: 0800-0991175 gefaxt.

EDIT: i-mode via gsmstunter

[ Voor 10% gewijzigd door stfn345 op 21-05-2003 11:10 ]

• mmedia
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-12-2021
RaZoRhEaD schreef op 21 May 2003 @ 11:10:
Hopla.. en ook IK ben er vanaf 1 juni vanaf :) Net gebeld met de klantenservice en het abonnement wordt opgezegd!
Moet je allereerst bellen met de klantenservice, ik kom er namelijk niet door....
En ik heb het naar: 0800-0991175 gefaxt.
EDIT: i-mode via gsmstunter
flexibel allround opgezegd?
is dit het enige goede nr waarnaar je kunt faxen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 May 2003 @ 11:09:
zijn er hier ook mensen die hun toestel hebben aangeschaft via
die personeelsaktie van de Rabobank?
zo ja, kun je die ook opzeggen??

Zou wel handig zijn, ik heb zo namelijk een imode toestel gekocht,
maar imode zuigt echt zwaar, en ik wil er dus vanaf.
Jaah, ik heb ook zo'n gratis Rabobank telefoontje. Ik zit er ook aan te denken om t maar op te zeggen. Dat imode is wel geinig, maar het bellen en smssen is evenduur, zoniet duurder, dan prepaid :(
Maar nou zit ik alleen met dat imode, dat duurt nog een half jaar en ik krijg van kpn €45 retour om de abbo kosten te betalen zodat ik in principe gratis imode heb.

Weet iemand of ik dan zonder problemen van mn abbo afkom, rekening houdend met dat imode??

Telefoon is zonder simlock, dus ik haal gewoon een goedkoop abbo van T-mobile denk ik. Ff kijken of dat ook nog eens met nr behoud kan dan. :9

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Stinger_Ventura schreef op 21 May 2003 @ 09:45:
[...]

Lach jij je ook zo dood met je T68i???
Geweldig toch!

Totale kosten waren iets van 194 euro, en nu bespaar ik mezelf op dat bedrag 18x 8.95 >:)
De totale kosten waren idd iets van 194, en als dit lukt scheelt dat meer dan 100 pleuro >:)

offtopic:
Alleen jammer dat die T68i zo'n klowte phone is ;(

• Stinger_Ventura
  • Laatst online: 17-11 23:52
Oscar,

18 x 8.95 is 161,10 euro dat het scheeld?
Doe ik iets fout?

American Express vraagbaak

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Stinger_Ventura schreef op 21 May 2003 @ 14:16:
Oscar,

18 x 8.95 is 161,10 euro dat het scheeld?
Doe ik iets fout?
Bij mij zijn het maar 16 of 17 maanden die ik niet meer hoef te betalen. Dus scheelt het mij:
16x8,95=143,2

Dan heb ik uiteindelijk dus maar €51 voor mijn T68i betaald >:)

Voor degenen die willen opzeggen, stuur brief of fax naar:

Fax:050-5518974

KPN Mobile The Netherlands BV
Postbus 13500
9700 EG Groningen

Met in de brief iig het volgende:

- Naam
- Adres
- Mobielenummer
- Reden (tarefverhoging dus, artikel 27.4)
- Handtekenimng
- Kopie legitimatie

Voorbeeldbrieven staan verder in het topic al wel geplaatst.

• wicher|IA
Bij mij scheelt het 6 x € 23,50 = € 141 :9

En als ik ga narekenen hoeveel ik nu per maand kwijt ben (ik ga nu steeds over de 120 minuten heen), en wat ik dan bij mijn volgende abo (Vodafone 300 met opnieuw dikke korting) minder kwijt ben, dan wordt het iets van 6 x € 30 = € 180 :)

Ik heb m'n opzegbrief nu eindelijk maar eens op de post gedaan... hoe lang duurt het dan waarschijnlijk ongeveer tot ze het verwerkt hebben, en ik de klantenservice kan bellen voor een bevestiging?

[ Voor 27% gewijzigd door wicher|IA op 21-05-2003 17:08 ]

• I_am_akira
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-10 20:23
geld dit ook voor HI 40?

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-11 18:37
wicher schreef op 21 May 2003 @ 17:07:
Bij mij scheelt het 6 x € 23,50 = € 141 :9

En als ik ga narekenen hoeveel ik nu per maand kwijt ben (ik ga nu steeds over de 120 minuten heen), en wat ik dan bij mijn volgende abo (Vodafone 300 met opnieuw dikke korting) minder kwijt ben, dan wordt het iets van 6 x € 30 = € 180 :)

Ik heb m'n opzegbrief nu eindelijk maar eens op de post gedaan... hoe lang duurt het dan waarschijnlijk ongeveer tot ze het verwerkt hebben, en ik de klantenservice kan bellen voor een bevestiging?
Ik zou er 2 dagen tussen laten, laatste keer dat ik ze belde was een stel personen ziek/weg kortom.. de afdeling was ff onderbezet.

• wicher|IA
RaZoRhEaD schreef op 21 mei 2003 @ 17:20:
[...]

Ik zou er 2 dagen tussen laten, laatste keer dat ik ze belde was een stel personen ziek/weg kortom.. de afdeling was ff onderbezet.
Okee, bedankt.

Bevestiging heb ik graag voor de zekerheid... maar het is misschien toch maar beter dat ik daar niet op wacht en nu alvast een nieuw abo bestel...
Die zekerheid heb ik sowieso wel, neem ik aan.
Stel dat het niet goed gaat, dan ga ik zeuren, want ze zijn verplicht het te accepteren.

• Kippenijzer

Kippenijzer

HEEFT NIEMAND NOU ZIN OM TE LEZEN? Het feit dat je op GoT komt geeft aan dat je internet hebt. Al die mensen die vragen "Goh, geld dit ook voor mij", ga alsjeblieft een end lopen, naar de maan ofzo, daar heb je toch niets aan je mobieltje... ZUCHT! Ga verdomme gewoon naar kpn.com en zoek het uit. NEE NEE NEEEEEEEE Het geld niet voor jullie, als je het moet vragen geld het sowiezo niet voor je, want je bent te gemakzuchtig, te lui, te DOM!
Ook al zou het voor je gelden, je zou toch nooit optijd zijn met het opsturen, want daarvoor ben je te LUI!
Zo, dat lucht best op eigenlijk... :7

Lijstje met abo's waarvoor het geld (jongens, de tijd dringt nogal, aangetekend versturen lijkt me het best)

Hi GSM (Oud abo vorm, heeft niets met Hi Profile te maken)
Flexibel Eco/Premium (vrees dat het je voor Allround niet gaat lukken, maar niet geschoten is altijd mis)
KPN Mobile abonnementen met 240 of minder minuten per maand
Hi Profile (oude vorm, met gescheiden minuten en smsjes) volgens mijn tot en met de 300/100

En nog eentje, een oude belminutenvorm van de Hi serie. Naast Hi GSM ook OUD, iets van 44 euro ex btw /maand iig...

edit:

VOLGENS MIJ LEZEN MENSEN NIET HE! JE KUNT JE HI PROFILE NIET OPZEGGEN, HIERVOOR GELD DIT NIET, STOMME AEP! JE BENT DOM, JE BETAALD EEN VOLLE MINUUT, ZELFS ALS JE ALLEEN MAAR MET IEMANDS VOICEMAILBOX WORDT VERBONDEN, JA, DAT WIST JE NIETHE, NEE, WANT JE BENT EEN AEP! EN JE KUNT ER NIETS AAN DOEN, NEE, NEE, ECHT NIET, AEP!

Dit alles natuurlijk om het bovenstaande nog wat kracht bij te zetten voor mensen als Gsm_Tweaker, van wie ik de naam niet, oeps, al gedaan, zal noemen...

[ Voor 18% gewijzigd door Kippenijzer op 22-05-2003 17:47 ]

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-11 08:49

admiral866

The King Personality Disorder

hehe, komkt goed uit dit.
Laatst telefoon gestolen. Dus nu kan ik ergens weer goedkoop een nieuwe scoren als ik een nieuw abo begin ;)

Net ff gebeld dat de tariefwijziging reden was voor om op te zeggen.
Volgende maand denk ik een orange spv kopen :9

• I_am_akira
  • Laatst online: 17-10 20:23
:)

Verwijderd

ik heb nu 3 maanden abo van kpn Hi 30 voor 1 jaar .
Kan ik deze nu ook opzeggen en hoe precies ?
Alvast Hartelijk dank

Verwijderd

Sommige mensen leren het ook nooit....zucht..
lees eerst dit forum eens door. check kpn.com eens.

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik heb de volgende brief gestuurd tesamen met een kopie ID: Laat hem als voorbeeld dienen mocht je hem willen gebruiken

KPN Mobile The Netherlands BV
Afdeling: Opheffingen
Postbus 13500
9700EG Groningen

Timon van Rooijen
xxxxxxx
xxxxxxx Utrecht
Klantnr: xxxxxxxxxxxxx
Mobiel nr: xxxxxxxxxxxxx

Betreft: Beeindigen contract KPN Flexibel Economy

Geachte heer/mevrouw,

Hierbij wil ik graag mijn Flexibel Economy GSM abbonement opzeggen. Reden van het opzeggen is de aankomende tariefswijziging per 1 Juni 2003. Ik ga niet akkoord met deze tariefswijziging. Ik heb uw klantenservice telefonisch benaderd, welke mij wisten te vertellen dat schriftelijk opzeggen voldoende is. Zo heb ik bevestigd gelezen in uw algemene voorwaarden art. 27.4

Ik ga ermee akkoord dat het abbonement per 1 Juni, of aansluitend na het opzegtermijn van 3 maanden wordt opgezegd.

Met vriendelijke groet,

T. van Rooijen

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Verwijderd

Word i-mode ook opgezegt dan? of moet ik dit nog appart doen?

• Kippenijzer

Kippenijzer

Effe een adviesje aan iedereen die wildje's brief wil gebruiken, vermeld vooral NIET dat je hem anders na de opzegtermijn van 3 maanden op wilt zeggen, het is gewoon per direct, dwz, 1juni mogelijk, zonder enige vorm van opzegtermijn, dus adviesje, niet vermelden, gewoon per direct, te weten 1 juni.

• Wilde
  • Niet online
Ja inderdaad Kippenijzer.. Goede tip.. Ik had het er 'uit beleefdheid' neergezet.. Maar misschien toch niet verstandig, in het meest ongunstigste geval zit ik er nog 3 maanden aanvast.

• admiral866

admiral866

Verwijderd schreef op 22 May 2003 @ 17:47:
Word i-mode ook opgezegt dan? of moet ik dit nog appart doen?
Dat kan je erbij opzeggen.
Ik vroeg zo van; "En dan wordt i-mode ook automatisch afgezegd he?, Want daar heb ik dan toch niets meer aan."
- "Ja dat klopt, maar wel verstandig om dat even te melden in de opzeggings fax"

• Byzanthy
1. Abo bij KPN opgezegd, 4xE23 abo-geld voor de rest van m'n jaar-abo uitgespaard (cash-back actie) = E92 winst
2. Nieuw abo vodafone 300 met gratis ;) nokia 6100
3. Plan: over 4 maand vodafone abo terugschroeven (gratis) naar acceptabel nivo (60/120): weer E89 bespaart op de kosten van de fone.

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-11 11:26

Korakal

Up up up!

Heeft er al iemand een schriftelijke reactie gehad? Ik heb op de laatste 3 pagina's van dit topic er niks over gezien namelijk :)
Ik heb de 15e een opzegbrief de deur uit gedaan en kreeg net weer vrolijk de rekening voor de volgende maand (denk ik tenminste? ze specificeren abonnementskosten, maar niet voor welke periode).

Verwijderd

wel telefonische reactie.
schiftelijk zou ik een deze dagen thuisgestuurd krijgen.

Verwijderd

Gisteren gebeld, opzegbrief stond nog niet in systeem, afdeling die dat moet doen heeft achterstand. Voor de zekerheid nog maar een brief gestuurd.

• Korakal

Korakal

Up up up!

Verwijderd schreef op 23 May 2003 @ 14:55:
Gisteren gebeld, opzegbrief stond nog niet in systeem, afdeling die dat moet doen heeft achterstand. Voor de zekerheid nog maar een brief gestuurd.
en dat was hoe lang geleden, dat je de 1e brief had gestuurd?

[ Voor 6% gewijzigd door Korakal op 23-05-2003 15:13 ]

• Wilde
  • Niet online
Zet in je brief ook dat je de automatische incasso (machtiging) intrekt !

Tenminste.. heb ik gedaan, moet er eigenlijk ook nog zo'n rode kaart achteraan sturen

Verwijderd

Hmm, heb je er ook bij gezet per wanneer je je machtiging intrekt? Anders wordt dat straks een beetje gedoe met het betalen van je laatste factuur... ;)

• admiral866

admiral866

Ik heb op de volgende manier duidelijk gemaakt dat i-mode dus ook wordt afgezegd.
Omdat ik na het opzeggen van dit abonnement geen gebruik meer kan maken van i-mode zeg ik ook het i-mode abonnement per 1 juni 2003 op.
Ik ga ervan uit dat de inschrijving voor eventuele services (zoals beltonen downloaden) dan ook automatisch vervallen en dus geen kosten meer met zich mee brengen na de opzegging van 1 juni 2003.
Ik sta geloof ik ingeschreven bij een of andere ringtunes provide, maar aangezien ik m'n telefoon verloren ben kan ik me niet meer uitschrijven. Dus ik ga er maar vanuit dat dat automatisch ook gebeurd.?

Verwijderd

Ik heb em ook de 15e gefaxt, maar ik heb er nog niks van vernomen. Ik ga er vanuit dat hij gewoon opgezegd is. Ik heb immers een faxbevestiging van de 15e..

• admiral866

admiral866

mja, als ik jouw was zou ik ff bellen. Ga ik wel doen dinsdag

Verwijderd

admiral schreef op 23 mei 2003 @ 20:41:
mja, als ik jouw was zou ik ff bellen. Ga ik wel doen dinsdag
Ik ga er even vanuit dat je het tegen mij hebt.. welk nummer bel je dan? Ik zou namelijk niet weten welk nummer de klantenservice is gezien het feit dat ik sinds een tijdje bij vodafone werk

• admiral866

admiral866

staat op je factuur.
ehm ff kijken.. 0800 0507

Verwijderd

Het is nu de 25e, nog geen brief van de kpn gehad dat per 1 juni alles opgezegt is.
Echter via de helpjesdesk krijg ik te horen dat alles dik inorde zit en 1juni alles afgesloten word

• wicher|IA
Verwijderd schreef op 25 May 2003 @ 18:43:
Het is nu de 25e, nog geen brief van de kpn gehad dat per 1 juni alles opgezegt is.
Echter via de helpjesdesk krijg ik te horen dat alles dik inorde zit en 1juni alles afgesloten word
Ik vraag me af of die brief sowieso komt.

Het lijkt me echter dat alles wel oke is. Volgens de voorwaarden moeten ze je opzegging binnen hebben voor 1 juni, dus geen extra opzeggingstermijn of zo.
En als zij achterlopen, waardoor ze jouw brief van voor 1 juni pas later behandelen, dan is-ie wél op tijd binnengekomen, en moeten ze dus met terugwerkende kracht stopzetten.
Maar als de helpdesk ook zegt dat het goed is zal dat echt wel zo zijn.

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

wicher schreef op 25 mei 2003 @ 19:07:
[...]

Ik vraag me af of die brief sowieso komt.

Het lijkt me echter dat alles wel oke is. Volgens de voorwaarden moeten ze je opzegging binnen hebben voor 1 juni, dus geen extra opzeggingstermijn of zo.
En als zij achterlopen, waardoor ze jouw brief van voor 1 juni pas later behandelen, dan is-ie wél op tijd binnengekomen, en moeten ze dus met terugwerkende kracht stopzetten.
Maar als de helpdesk ook zegt dat het goed is zal dat echt wel zo zijn.
Toen ik mijn O2 abbo heb opgezegd heb ik ook nooit een bevestigingsbrief gehad maar ik was wel van het abbo af. >:)

Unknown

• wicher|IA
Ik heb de KPN Klantenservice maar eens gebeld.
Na een halfuur in de wacht kon-ie gelukkig wel bevestigen dat m'n abo wordt stopgezet.

• Korakal

Korakal

Up up up!

Een half uur :? :?
Ik was er met een paar minuten doorheen. Mijn brief van de 15e was op de 22e ingevoerd en KPN stuurt inderdaad géén bevestiging.... Maar het is geregeld dus \o/

Verwijderd

O shit, zal ook eens vandaag brief gaan opsturen, anders ben ik straks nog te laat :)

Verwijderd

Nou, die fax hadden ze dus niet.. Opnieuw gefaxt naar een ander nummer en met een naam van de mevrouw die ik aan de lijn had.. Hopen dat het nu lukt..

• wicher|IA
Verwijderd schreef op 26 May 2003 @ 13:55:
O shit, zal ook eens vandaag brief gaan opsturen, anders ben ik straks nog te laat :)
Ik zou het inderdaad maar eens gaan doen... :)
Strikt gezien zou de 29e ook nog goed zijn... ze moeten de brief voor 1 juni hebben. (Binnen hebben, dus niet per se verwerkt hebben.(
Alleen heb je dan wel ERG weinig marge voor als er iets fout gaat, ik zou het toch maar even erg snel gaan doen.

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Verwijderd schreef op 26 May 2003 @ 13:55:
Stuur dan 2 brieven met een opzegging en gooi die in verschillende brievenbussen. Dan heb je risicospreiding.

Unknown

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik heb gebeld en bevestigd gekregen dat mijn abo per 1 juni is opgezegd, MAAR KPN stuurt geen bevestigingen :(

Ik heb dus maar naam genoteerd van persoon die ik aan lijn had en tijdstip, zodat ik iig nog kan zeggen wie tegen mij gezegd heeft dat het zo is, want mondeling telt immers ook.

• Sebastiaan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-11 00:03

Sebastiaan

....

daarom is het dus handig om dit soort dingen aangetekend te versturen, ik heb nu bewijs dat ze mijn opzegging hebben ontvangen en nog wel ruim voor 1 juni.

Verwijderd

Hmm okay, heb gisteren brief verstuurd, dus die is hopelijk vandaag aangekomen, maar voor de zekerheid adviseren jullie om nogmaals een brief te sturen? of zal ik morgen gewoon bellen of ze hem al hebben verwerkt?

• Wilde
  • Niet online
Ik heb afgelopen donderdagavond gefaxed.. Vanmorgen heb ik gebeld naar KPN (dat 0800 nummer van ze) en ik kreeg bevestigd dat het abbo per 1 Juni is opgezegd !! Yahoo gelijk een andere phone/abbo besteld :)

Verwijderd

Wat een stelletje prutsers daar zeg.
2 brieven verstuurd en er staat er nog geen een in het systeem
Vrijdag nog even bellen en als ze hem nog niet hebben dan maar een fax sturen.

• HaaZ

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Sir Vega schreef op 18 mei 2003 @ 13:21:
heb je er al wat van gepoord?
Ikzelf heb er nog niets van gehoord, maar op het forum van telecomvergelijker.nl zijn al mensen die ook het Allround abonnement opgezegd hebben, met de reden zoals ik die in mn brief noemde gaan ze namelijk akkoord.

Dus ook Flexibel ALLROUND kun je opzeggen op die manier, maar dan zou ik maar opschieten als je dat voor 1 juni wilt doen.

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

• Pietert
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

Betreffende een KPN Flexibel Allround abonnement (imode actie):

Ik heb net een medewerker aan de lijn gekregen van KPN (0800-0106, optie 3-4-3) en die wist me niet te bevestigen dat het een geldige reden tot opzegging was. Wanneer hij me dat wel precies kon vertellen wist hij niet. Morgen wordt ik terug gebeld door hem en er staat een aantekening in het systeem. Hierin staat dat mijn intentie is dat ik voor de 1e van de maand opzeg maar wil weten welke consequenties dat precies met zich meebrengt. Omdat de man aan de lijn dat niet direct kon zeggen is de datum van vandaag wel geldig als mijn opzegdatum mocht ik dat pas na de 1e doen afwachtende op zijn antwoord.
Da's alvast wel fijn om te weten.
Verder werd me dus niets bevestigd (ik heb met allerlei artikelnummers van Algemene Voorwaarden gesmeten en hij kende ze denk ik niet eens...

[ Voor 5% gewijzigd door Pietert op 27-05-2003 17:47 ]

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5

• xilebo
is dat kopie van identiteitsbewijs noodzakelijk?

heb het er niet bij gedaan..

zal ze morgen even bellen en hem er anders achteraan faxen :)

• wicher|IA
xilebo schreef op 28 May 2003 @ 01:57:
is dat kopie van identiteitsbewijs noodzakelijk?

heb het er niet bij gedaan..

zal ze morgen even bellen en hem er anders achteraan faxen :)
Als ze een beetje 'slim' zijn accepteren ze je opzegging nu niet...
Is namelijk erg nadelig voor hun, en jij hebt duidelijk een fout gemaakt: er staat overal duidelijk vermeld dat je wel een kopie moet meesturen.

Misschien zijn ze coulant, maar ik zou voor de zekerheid vandaag of uiterlijk morgen het hele zwikje nog eens opsturen (per post dus), met kopie.

Verwijderd

Zo, hij is bij mij aangekomen en afgelopen op 1 juni!! Als ik jullie was zou ik even nabellen om te controleren.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 mei 2003 @ 14:38:
Zo, hij is bij mij aangekomen en afgelopen op 1 juni!! Als ik jullie was zou ik even nabellen om te controleren.
Hmm, volgens mij volgt iedereen je advies nu want heb net meer dan 10min aan de lijn gehangen en uiteindelijk maar opgehangen omdat iemand anders me probeerde te bellen :)

• Badtothebone
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

VageGast schreef op 27 May 2003 @ 17:46:
Betreffende een KPN Flexibel Allround abonnement (imode actie):

Ik heb net een medewerker aan de lijn gekregen van KPN (0800-0106, optie 3-4-3) en die wist me niet te bevestigen dat het een geldige reden tot opzegging was. Wanneer hij me dat wel precies kon vertellen wist hij niet. Morgen wordt ik terug gebeld door hem en er staat een aantekening in het systeem. Hierin staat dat mijn intentie is dat ik voor de 1e van de maand opzeg maar wil weten welke consequenties dat precies met zich meebrengt. Omdat de man aan de lijn dat niet direct kon zeggen is de datum van vandaag wel geldig als mijn opzegdatum mocht ik dat pas na de 1e doen afwachtende op zijn antwoord.
Da's alvast wel fijn om te weten.
Verder werd me dus niets bevestigd (ik heb met allerlei artikelnummers van Algemene Voorwaarden gesmeten en hij kende ze denk ik niet eens...
Ik heb net gebeld en voor Flexibel Allround zijn er GEEN tariefs wijzigingen en kan ik dus niet kostenloos mijn abbo opzeggen

https://valid.x86.fr/xhfd5e

• Byzanthy
Mensen die nummerbehoud hebben aangevraagd:

check of je daadwerkelijk geregistreerd staat om per 1 juni op te zeggen!

Ik had een brief gestuurd met de vraag om opzegging met nummerbehoud. Omdat ik bij een nieuw abbo het nieuwe nummer toch mooier vond kon ik nummer behoud laten cancellen. Toen ik echter vandaag mijn aanvraag tot opzegging telefonisch wilde controleren (meer dan 15min in de wacht :( ) werd mij gezegd dat, vanwege mijn verzoek tot nummerbehoud, het abbo niet op 1 juni kon worden opgezegd omdat ze moeten wachten op het portabiliteits-verzoek van de nieuwe provider. Toen ik zei dat ik geen nummerbehoud meer wilde werd de opzegging 1-juni wel van kracht.

ECHTER: je hebt, conform de algemene voorwaarden 6.2, gewoon recht om je nummer mee te nemen naar een andere provider na beeindiging van je overeenkomst. Dat KPN hun tariefs-wijziging pas 2 weken van tevoren aankondigt ligt niet aan jou maar aan KPN en het is dus ook niet jouw probleem als nummer-portabiliteit langere tijd in beslag neemt dan 1 juni.

Ik ben benieuwd naar ervaringen van mensen met dit "probleempje".

Verwijderd

hey,
ik had zo'n gratis imode ding dus ik had gezine dat je die ook kan afzeggen
dus dat wou ik doen maar waar staat je klanten nummer???
en dat was tog KPN flexibel premium?

alvast bedankt.

ps. op een blaadje wat ik er bij heb gekregen in het pakketje staat

6xpremium maar ook 6xeconomy?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2003 17:30 ]

• HaaZ

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Verwijderd schreef op 28 May 2003 @ 17:23:
hey,
ik had zo'n gratis imode ding dus ik had gezine dat je die ook kan afzeggen
dus dat wou ik doen maar waar staat je klanten nummer???
en dat was tog KPN flexibel premium?

alvast bedankt.

ps. op een blaadje wat ik er bij heb gekregen in het pakketje staat

6xpremium maar ook 6xeconomy?
Er zijn verschillende imode acties geweest, dus welk abonnement jij erbij hebt, weet ik niet. Kijk eens op je factuur van KPN die je elke maand krijgt :)

• mmedia
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-12-2021
Is er iemand met een flexibel abbo (i-mode actie), die al bevestiging heeft van opzegging per 1 juni. Ik lees al wel wat bevestigingen, maar er wordt daarbij niet vermeld of het om een flexibel abbo opzegging gaat...

• The_eYe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-08-2021
Ik heb mijn mobile60 (imode actie) opgezegt, gister ff gemaild, en kreeg dus een bevestiging...
ik had GEEN handtekening en kopie ID bewijs erbij gedaan, dit is dus niet perse nodig

Verwijderd

Ik heb gister ff gebeld met klantservice, je krijgt de bevestiging pas NA 1 juni (waarschijnlijk door de drukte >:) ), bij de brief/fax moet een kopie van ID en je brief moet ondertekend zijn. (ze waren trouwens wel supervriendelijk aan de foon, en wilden mij graaag vertellen hoe ik van me abbo af kom... :) )
Uur later ff opzegging gefaxt. :P (duurde trouwens lang voordat ie erdoor kwam...)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2003 11:42 ]

Verwijderd

The_eYe schreef op 29 mei 2003 @ 10:38:
Ik heb mijn mobile60 (imode actie) opgezegt, gister ff gemaild, en kreeg dus een bevestiging...
ik had GEEN handtekening en kopie ID bewijs erbij gedaan, dit is dus niet perse nodig
Naar welk email adres heb je gemaild dan?

Verwijderd

mmedia schreef op 29 mei 2003 @ 09:36:
Is er iemand met een flexibel abbo (i-mode actie), die al bevestiging heeft van opzegging per 1 juni. Ik lees al wel wat bevestigingen, maar er wordt daarbij niet vermeld of het om een flexibel abbo opzegging gaat...
Toch was ik de 1e die het melden dat flexibel met succes is opgezegt, verder niet geschoten is altijd mis.
Schrijf een duidelijke fax, waarin je motivatie weergeeft.

En schiet allemaal eens op...Mensen het is al bijna de 1e en dan is het te laat, versturen...die hap, nee Faxen die hap.

• The_eYe
Verwijderd schreef op 29 May 2003 @ 12:25:
[...]
Naar welk email adres heb je gemaild dan?
op de site van kpn kun je ergens naar "vragen" en daar kan je een mail versturen, je kan natuurlijk ook gewoon bellen, dat is meestal sneller, maar onze telefoon is stuk dus dat ging wat lastig :o

Verwijderd

Nadat die prutsers m'n 2 brieven niet hadden ontvangen vandaag maar fax vanaf m'n werk gestuurd. Nu heb ik iig een ontvangstbevestiging.

Verwijderd

TIP TIP TIP
Als je je opzegging gestuurd heb, bel ff vandaag nog naar de klantenservice om te vragen of het ook echt stopgezet wordt. Ik heb woensdag naar ze gafaxt, zonet ff gebeld om te horen of ze mn fax hebben gelezen. MOOI NIET DUS :( Die man raadde mij aan om mn brief nogmaals te faxen naar 0505518974 en vervolgens nog eens te bellen om te horen of ze hem hadden. Ze hadden in de pc alleen een notitie staan dat ik gebeld had woensdag over mn opzegging, maar zoals t nu stond werd het dus nog NIET opgezegd....

Lekkere service! :(

Edit: 2e fax inmiddels gestuurd, 2 minuutjes later meteen gebeld. Gingen ze weer voor me na kijken en bellen. En ja hoor, na 10 minuten in de wacht het resultaat: het wordt mooi per 1 juni opgeheven!
Straks ff naar Belcompany, kzag een aantrekkelijke aanbieding: gratis E/S T310 met T-mobile 150 abbo. >:)
Verlost van KPN met zn debiele I-mode... :*)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2003 13:50 ]

• Pietert
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

ik stuur nu mijn fax voor opzegging van de KPN Flexibel Allround. De aardige KPN meneer heeft me niet meer terug gebeld dus ik neem het zekere voor het onzekere en stuur het zo de deur uit! Wat een heerlijke service, beloven dat ze je terugbellen en het vervolgens niet doen...
Raar he dat ik het opzeg :?

EDIT: Zojuist wel een aardige en behulpzame KPN medewerker aan de lijn gehad. Ik mag opzeggen (gratisgsam imode toshiba ts21i actie) omdat dat abonnement opgebouwd is uit 6 maanden allround en 6 maanden economy.
Mijn reeds gestuurde fax wordt genegeerd omdat deze niet is voorzien van een handtekening en dus niet rechtsgeldig is. Faxen zonder handtekening gaan regelrecht de prullenbak in!

[ Voor 41% gewijzigd door Pietert op 30-05-2003 15:13 ]

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5

Verwijderd

Net ook aan de lijn gehad. ze hadden een fout gemaakt. ze hadden opgezegd, en dan zou ik nog een afkoopsom moet betalen.

ik ff met een paar artiekels gegooid. gaf hij me gelijk. maar kon niet in het systeem komen, om dat aan te passen.

moets ik maandag even terug bellen. en dan zou alles als nog met terug werkende kracht geregeld worden!

nu maar hopen dat 't goed gaat.

Verwijderd

Vandaag een brief gehad waarin mijn opzegging van mijn primieum abbo wordt bevestigt.
Per 1 juni ben ik er dus officeel vanaf :) Zoder kosten, en steek een halfjaar dik mijn mijn zak+mijn toschiba :D

Verwijderd

Topic dood?

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-11 17:40

Stewie!

Keen must die!

Ja :)

Jammer dat t niet voor mijn imode actie gold, net t verkeerde abo :(

Verwijderd

Hmmm elke abbo kon gewoon worden opgezegt, immers veranderde alle prijzen.

• Kippenijzer

Kippenijzer

Verwijderd schreef op 31 May 2003 @ 17:15:
Hmmm elke abbo kon gewoon worden opgezegt, immers veranderde alle prijzen.
LEER LEZEN AUB!
Het geld niet voor Hi Profile (nieuwe vorm, die met één bundeltegoed voor zowel sms als belminuten) en dus kon je deze niet opzeggen, voordat er straks weer allerlei aepen op jouw, helaas dus niet correcte, melding gaan reageren...

[ Voor 1% gewijzigd door Kippenijzer op 31-05-2003 20:19 . Reden: jij == jouw, ikke niet wakker :P ]

Verwijderd

Neem nog een biertje...

wat zijn "aepen op jij"?

• PROnline
  • Laatst online: 23:12
VageGast schreef op 30 May 2003 @ 14:33:
EDIT: Zojuist wel een aardige en behulpzame KPN medewerker aan de lijn gehad. Ik mag opzeggen (gratisgsam imode toshiba ts21i actie) omdat dat abonnement opgebouwd is uit 6 maanden allround en 6 maanden economy.
Mijn reeds gestuurde fax wordt genegeerd omdat deze niet is voorzien van een handtekening en dus niet rechtsgeldig is. Faxen zonder handtekening gaan regelrecht de prullenbak in!
Mijn opzegging gefaxt vanuit Word, dus zonder krabbel is wel gewoon verwerkt.
Wel voorzien van kopie indentiteitskaart. Anders kan ik ook het abbo opzeggen voor een vriend van mij. Wordt ie zonder pardon afgesloten. Zou je rare praktijken krijgen.

• xilebo
ik kan vanaf vandaag niet meer bellen :) had het opgestuurd zonder kopie id bewijs..

nu hopen dat nummerbehoud goed verloopt :)

[ Voor 54% gewijzigd door xilebo op 01-06-2003 14:09 ]

• Byzanthy
Ben ook uit de lucht gehaald vandaag.

• The_eYe
yup ik ook.....geen handtekening en/of ID bewijs gebruikt....
als het goed is gaat vanaf morgen me nieuwe abbo (o2-500) in, :)

Verwijderd

Vrijdag nieuw abbo al gehaald. Zondagochtend mn kpn nog ff aangezet, deed niks meer. Maar om drie minuten over twaalf (middernacht) kon ik nog wel even vrolijk bellen :)

• xdc
  • Laatst online: 16-11 17:10

xdc

mijn telefoon doet het nog vrolijk ....
terwijl ik 1 brief en een fax heb verstuurd!

slimmehotspot.nl

Pagina: 1 2 3 Laatste