Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

KPN Mobile kosteloos opzeggen!?!

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 1.139 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
van de site van KPN:
Nieuwe mobiele tarieven

Per 1 juni 2003 introduceert KPN nieuwe tarieven voor:

KPN Belbundels 60, 120, 180 en 240
Hi GSM
FlexiBel Economy
FlexiBel Premium
De nieuwe tarieven worden per 15 mei 2003 op deze site gepubliceerd.
link kpn site

uit de algemene voorwaarden van KPN:
Quote:
27.4 Indien een Contractant een wijziging van de Algemene Voorwaarden niet wenst te accepteren, kan hij de Overeenkomst schrijftelijk opzeggen met ingang van de datum waarop de nieuwe voorwaarden van kracht worden. De opzegging dient tijdig te geschieden. De opzegging wordt door KPN Mobile uitsluitend als tijdig geaccepteerd indien de mededeling voor de laatstgenoemde datum bij KPN Mobile is ontvangen. Ten aanzien van wijziging van tarieven geldt het in dit lid bepaalde uitsluitend voor zover de tariefwijzigingen per saldo een hoger tarief voor de Contractant meebrengen
dus even afwachten wat de nieuwe tarieven worden en indien deze dus een verhoging inhouden... hoppa, geloof dat iedereen bijna hier wel eind vorig jaar met gsmstunter wat gratis KPN 60 of KPN 120 abootjes heeft.

Verwijderd

Ik heb mijn schriftelijke opzegging al klaar liggen van die Imode , KPN 60 actie. :) :D

• xilebo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-08-2023
jeuh, dan kan ik toch m'n i mode flexibel premium opzeggen :D

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:41
1. Ik zie nergens staan dat het gratis opzeggen is, als de voorwaarden gewijzigd worden.
2. Het is alleen mogelijk om op te zeggen wanneer je als contractant negatieve gevolgen ondervind door de wijziging (zie verdere AV!).

Beide gegevens zijn nog niet bekend en dus kan je/ik geen uitspraak doen over of het mogelijk is (gratis) je abbo bij KPN op te zeggen!

Verwijderd

Over imode: Daar krijg je alleen maar extra, nl. 25% meer imoden voor dezelfde prijs :P

Of de tariefwijzigingen per minuut nagatief zijn weet ik niet.

Mijn abo loopt 6 juli af, want ik heb per 6juli 2002 een jaarcontract, dus ik mag gewoon opzeggen :P

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2003 01:00 ]

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:56

Klippy

Still Game

Ik zag 't ook net staan ja :)

Hoop ik dat 't iets duurder wordt, dan zeg ik ook op. Ook i-mode actie toen.
Alleen moet ik nog nog telefoon laten unlocken en iedereen weer m'n oude nummer geven...
Is ook weer irritant.

Heb ik wel wat verdiend :P
Weet iemand trouwens of in het contract van de gratis I-mode actie stond dat je minimaal een jaar moest?
Want ik heb natuurlijk lekker voor een jaar geld gekregen :)
Heb telefoon pas sins begin januari dus... :P

[ Voor 3% gewijzigd door Klippy op 17-04-2003 01:06 ]

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• Weppel
  • Laatst online: 18-11 08:24
Iemand hier een standaard opzegbrief ofzo die ik kan opsturen mocht het negatief zijn? Heb altijd wel interesse in een goedkoper abbo ergens anders :)

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-11 08:57

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Zie ook dit topic
Nee, de tarieven gaan niet omhoog, om de simpele reden dat er tussen de bekendmaking van de gewijzigde tarieven en het ingaan ervan maar 2 weken zit, en dat MAG niet als het om een verhoging zou gaan, omdat de klanten, die dan inderdaad WEL op mogen zeggen volgens de voorwaarden, in een negatieve situatie voldoende tijd moet worden gegund om naar aanleiding van zo'n verhoging het abo op te zeggen. Dus helaas, maar hewt zal omlaag gaan.

KPN rulezzzz!

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:03
Kippenijzer schreef op 24 April 2003 @ 18:25:
Zie ook dit topic
Nee, de tarieven gaan niet omhoog, om de simpele reden dat er tussen de bekendmaking van de gewijzigde tarieven en het ingaan ervan maar 2 weken zit, en dat MAG niet als het om een verhoging zou gaan, omdat de klanten, die dan inderdaad WEL op mogen zeggen volgens de voorwaarden, in een negatieve situatie voldoende tijd moet worden gegund om naar aanleiding van zo'n verhoging het abo op te zeggen. Dus helaas, maar hewt zal omlaag gaan.

KPN rulezzzz!
Even een update ...

Jouw stelling klopt niet. Vandaag heeft KPN in de dagbladen bekend gemaakt dat vanaf 15 mei de tarieven voor internationaal telefoneren vanaf het vaste net omhoog gaat. Ook hier zit maar twee weken tussen. Het kan dus alle kanten op met de mobiele tarieven per 1 juni. :)

Verwijderd

Klopt, maar dat gaat om vaste telefonie. Hier zijn compleet andere afspraken over gemaakt. Dat is niet vergelijkbaar met kpn. Overigens, gaan naar mijn weten de prijzen omlaag bij mobiel bellen.

Verwijderd

TweakersOnly schreef op 29 april 2003 @ 20:43:
[...]

Even een update ...

Jouw stelling klopt niet. Vandaag heeft KPN in de dagbladen bekend gemaakt dat vanaf 15 mei de tarieven voor internationaal telefoneren vanaf het vaste net omhoog gaat. Ook hier zit maar twee weken tussen. Het kan dus alle kanten op met de mobiele tarieven per 1 juni. :)
Ja maar dat heeft te maken met de inflatie aanpassingen!!!!!!

• TweakersOnly
Verwijderd schreef op 30 april 2003 @ 13:39:
Ja maar dat heeft te maken met de inflatie aanpassingen!!!!!!
Wat is de reden van de KPN Mobile tarieven dan? :)

• Velthuis
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-10-2005
We gaan het weten op 15 mei. Nog even geduld....

• Cartman!
  • Niet online
Ik heb ook een KPN Mobile 120 abbo van gsmstunter, ik heb een contract voor 12 maanden a 23,50 per maand. Daar kunnen ze toch niet zo ineens wat aan veranderen? Anders kan je net zo goed geen contract nemen...

• Smirnoff
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:55
g00fy schreef op 01 mei 2003 @ 20:36:
Ik heb ook een KPN Mobile 120 abbo van gsmstunter, ik heb een contract voor 12 maanden a 23,50 per maand. Daar kunnen ze toch niet zo ineens wat aan veranderen? Anders kan je net zo goed geen contract nemen...
Daarom nemen ze de regel op dat je per direct kosteloos kan opzeggen, binnen een afzienbare termijn na publieke bekendmaking.

• koen
  • Niet online
Smirnoff schreef op 01 May 2003 @ 20:51:
[...]

Daarom nemen ze de regel op dat je per direct kosteloos kan opzeggen, binnen een afzienbare termijn na publieke bekendmaking.
mooi toch, scheelt je weer mooi 6 maanden € 23,50 en dan lekker op zoek naar een nieuwe cashdeal 8)

• Smirnoff
  • Laatst online: 07:55
koen schreef op 01 May 2003 @ 20:54:
[...]

mooi toch, scheelt je weer mooi 6 maanden € 23,50 en dan lekker op zoek naar een nieuwe cashdeal 8)
Daarom ;) ik heb er bij vodafone ook dankbaar gebruik van gemaakt met nog 26 maanden te gaan :*)

• Cartman!
  • Niet online
dus als ik nu opzeg, dan kost het me geen 23,50 per maand tot de 12 maanden omzijn. dat geld van gsmstunter heb ik al. Moet ik dat alsnog terugstorten (overig bedrag dus) of is dat nu gewoon van mij ? ? ?

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-11 16:06

tweakerbee

dus..?

Dat lijkt me gewoon van jou.

You can't have everything. Where would you put it?

Verwijderd

Eventjes voor de goede orde. Stel, ik ga vandaag naar een shop toe, sluit een nieuw kpn HI abbo af (in mijn geval verlengen), krijg een nieuw toestel, en kan dan dus het contract ontbinden per 15 mei? Interessant. })

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2003 10:49 ]

• Klippy
  • Laatst online: 23:56

Klippy

Still Game

Verwijderd schreef op 08 May 2003 @ 10:45:
Eventjes voor de goede orde. Stel, ik ga vandaag naar een shop toe, sluit een nieuw kpn HI abbo af (in mijn geval verlengen), krijg een nieuw toestel, en kan dan dus het contract ontbinden per 15 mei? Interessant. })
Volgens mij krijg je dan de nieuwe voorwaarden al.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Verwijderd

Ik sprak gisteren online met een medewerker van tfortelecom, en die dat de nieuwe voorwaarden er nog niet in stonden.
Krijg je ook nog een beetje korting als je je abbo verlengt, weet iemand dat?

• TweakersOnly
De algemene voorwaarden van KPN veranderen helemaalniet, alleen de tarieven van de verschillende KPN-abonnementen veranderen. Deze tarieven staan nergens in de algemene voorwaarden vermeld.

[ Voor 12% gewijzigd door TweakersOnly op 08-05-2003 12:43 ]

Verwijderd

TweakersOnly schreef op 08 mei 2003 @ 12:43:
De algemene voorwaarden van KPN veranderen helemaalniet, alleen de tarieven van de verschillende KPN-abonnementen veranderen. Deze tarieven staan nergens in de algemene voorwaarden vermeld.
het is maar hoe je het noemt :O

Verwijderd

Wie weet er al of de tarieven omhoog gaan of niet. Ik heb een kpn profile 50, kan ik al opzeggen? Op kpn zelf kan ik niks vinden.

• Kippenijzer

Kippenijzer

Verwijderd schreef op 09 mei 2003 @ 12:27:
Wie weet er al of de tarieven omhoog gaan of niet. Ik heb een kpn profile 50, kan ik al opzeggen? Op kpn zelf kan ik niks vinden.
KIJK op je laatste nota... Per 15mei wordt dit bekend, en ook pas per dan staat het dus op de site (ik werk zelf bij een KPN "afdeling" en weet nog helemaal niets, behalve DAT er iets verandert... Zal erop neer komen dat alles netto niet duurder gaat worden vrees ik... Dus helaas, harstikke "nuttig" draadje hoor, maar ik vrees dat bijna niemand van zijn abo af zal kunnen...

Verwijderd

Tja, je weet niet wat er gaat veranderen, maar je waarschuwd ons wel dat we ervanuit moeten gaan dat het niet duurder zal gaan worden? Ik neem aan dat ik dat kan opmaken uit je tekst?
Het lijkt mij persoonlijk raar als ze niet duurder zouden worden, daar ze dan de tendens van t-Mobile, Vodafone en Orange een beetje zouden volgen. Of zie ik dit nu verkeerd, hetgeen goed mogelijk is, maar dat verwijt ik dan maar eventjes aan mijn gebrekkige kennis. ;)

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2003 11:05 . Reden: zinloos ]

• Kippenijzer

Kippenijzer

Juist door dit soort topics denk ik dat ze het zich niet kunnen veroorloven duurder te worden, raken ze VEEL klanten kwijt :)

Enkel horen wij het dus ook pas 15mei... Er staat nu ook vrolijk "per 1juni veranderen deze tarieven, per 15mei zijn ze beschikbaar" in ons eigen tarievenoverzicht... Echt vaag...

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
Ik vind het wel een slechte zaak dat ze het zo moeilijk mogelijk maken, door de tarieven op het laatste moment bekend te maken.
Natuurlijk weten ze zelf de nieuwe tarieven allang, anders hadden ze niet besloten ze te gaan hanteren.

Ik hoop natuurlijk dat het wat omhoog gaat. Dan lekker opzeggen, het cashdealgeld houden, en een nieuw abo zoeken met nieuwe korting. Kan ik ook eindelijk mijn Siemens M35i vervangen, want die takelt na ruim anderhalf jaar toch behoorlijk af...

_ Edit __________________

Ik zie nu trouwens dat de tarieven wel degelijk omhoog gaan:
KPN Belbundel 60/120/180/240: per 1 juni 2003 wijzigt het tarief voor gesprekken ná de gratis belbundel van € 0,29 naar € 0,33 inclusief BTW. De tarieven van KPN Belbundel 360/600/1200 blijven ongewijzigd € 0,29.
bron: http://www.kpn.com/br2/ng...D=-15454&site=0&channel=0
of doorklikken kpn.com > prive > mob comm > abo en prepay > abo > belbundels

Prijsverhoging dus, genoeg om op te kunnen zeggen?

[ Voor 38% gewijzigd door wicher|IA op 10-05-2003 15:23 ]

• Kippenijzer

Kippenijzer

Dit is inderdaad een nadelige verhoging, opzeggen die hap... Erg jammer dat alleen KPN Mobile verandert, zover je nu na kunt gaan verandert er niets aan de Hi Profile en Flexibel Abo's, waardoor het daarvoor niet geld :( Wel jammer, heb nl. zelf mijn KPN Mobile 120 (GSMStunter) om laten zetten naar een Hi Profile (SMS-en is wel handig :) )

Iig de KPN Mobile <240min/mnd worden nadelig gewijzigd, wat dus aanleiding is volgens de algemene voorwaarden tot opheffen...

[ Voor 17% gewijzigd door Kippenijzer op 10-05-2003 16:09 ]

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Hmz, zou ik nu ook kosteloos van een 240-abbo terug kunnen naar (bv) een 180-abbo? :?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Kippenijzer

Kippenijzer

Nee, dat word hem niet, je kunt doorgaans niet eens met nummerboehoud naar een andere aanbieder/prepayed, da's het hele probleem...

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Kippenijzer: ik snap de link tussen mijn posting en jouw melding over nummerbehoud niet. De melding dat het niet kan, snap ik (helaas) wel. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Kippenijzer

Kippenijzer

Hihi :)
Je kunt niet, omdat ze zo'n wijziging doorvoeren als je op basis van de algemene voorwaarden dan je abo per direct wilt beeindigen, je abo in plaats daarvan kosteloos in een andere wijzigen... In plaats daarvan zouden veel mensen die het nummer willen behouden snel geneigd zijn om het nummer te behouden. Voor zover ik weet is nummerbehoud in dit soort situaties niet mogelijk, en ik dacht dat zelf migratie naar prepaid (KPN prepaid dus, anders is het alsnog nummerbehoud) niet gedaan wordt... Maar, je kunt het altijd voorstellen...

Verwijderd

Kippenijzer,
Mijn inziens zijn ze toch verplicht volgens de opta om het altijd mogelijk te behouden om je nr mee te nemen, naar prepaid of een andere provider?

Het is jammer dat de hi abbo's niet gewijzigd zullen worden, het lijkt mij overigens ook onwaarschijnlijk dat ze deze niet zullen wijzigen. Anders zou het voor het voor de mobile abbonees een vreemde gewaarwording worden. Dus dan gaan ze snel over op Hi. Lijkt mij tenminste.

Verwijderd

Dus die abbo's'die bij i-mode zaten, gaan die niet omhoog?
ik wil er n.l. vanaf.

• wicher|IA
Beetje jammer als dan geen nummerbehoud mogelijk zou zijn...
Vorige keer heb ik dat makkelijk opgelost door op mijn oude voicemail-welkomstboodschap gewoon 100x mijn nieuwe nummer te noemen. Als nu echter mijn huidige nummer direct zou worden stopgezet gaat dat niet op.
Enige oplossing is zsm een nieuw abo aanvragen, en hopen dat die er snel is zodat ik nog een paar dagen heb ter overbrugging.

Maar zijn er mensen die kunnen verzekeren dat dit opzeggen gewoon goed gaat, en misschien een voorbeeldbrief hebben?
(Hoewel waarschijnlijk een briefje met je gegevens en 'ivm de nadelige tariefswijziging per 1 juni wil ik mijn abonnement per die datum opzeggen' genoeg is.)

Verwijderd

Een voorbeeld briefje zou inderdaad erg handig zijn..mocht iemand die toevallig ergens hebben liggen.
want ik las ook dat je een copy van je id bewijs enzo moet meesturen?
Klopt dat?

en de abbos die bij I-mode zittem zijn de KPN Mobile 60.
dat tarief wijzigd dus ook.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2003 21:23 ]

• wicher|IA
Ik probeer eens wat:

Betreft: Opzegging abonnement ivm wijziging voorwaarden

Plaats, datum,

Geachte mevrouw/heer,

Aangezien ik de wijziging van uw algemene voorwaarden, welke per 1 juni 2003 ingaat, niet accepteer, zeg ik bij dezen per laatstgenoemde datum mijn abonnement op.

Mijn gegevens:
Abonnementsvorm: KPN 120 abonnement
Klantnr: 897349482
Telefoonnr: 0612345678
Naam: Jan Janssen
Adres: blabla

Hoogachtend,

Jan Janssen
blabla

Bijlage: Kopie paspoort

edit:
telnr en id toegevoegd

[ Voor 17% gewijzigd door wicher|IA op 11-05-2003 00:43 ]

Verwijderd

Je moet ook een copie van je ID bewijs bijvoegen, en je 06 nummer vermelden.

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11 19:20

Quintus

Eg wel! Dus....

Met mijn opzegging van het O2 abbo heb ik nooit een ID bewijs meegestuurd. Maar werd wel braaf afgesloten. Ik Blij. En zoals ik het in dit topic lees kan ik nu ook vroegtijdig van dat prut Imode af.

Unknown

Verwijderd

Heftig kan ik lekker van mijn Flexibel Primium af+I-mode bundel >:)
Heb overgens nosg steeds niet mijn Aansluit kosten terug onvangen :(

Verwijderd

Alle mensen gelukkig, behalve die nu een hi abbo hebben. :S
Wat ik e afvraag, als je kpn op deze manier sluit, kun je dan dezelfde maand nog een ander abbo nemen, van kpn??? Dit ivm de dekking in ons lieflijk dorpje?

• comprobot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-11 18:25
ik heb al opgezegd .. het is 2 maanden opzegtermijn.. dus mijn abonnement vervalt straks.. daar stap ik naar T-mobile (vroeger BEN) over.

www.tiedragon.nl

Verwijderd

edwtie, naar ik mij kan herinneren, hanteert kpn een 3 maanden opzegtermijn

• The_eYe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-08-2021
hehe :)
en iedereen in mijn topic over de tariefwijziging maar zeggen "neej ze verhogen echt niet de tarieven" :p

ik ga dus mooi wel opzeggen, want ik heb geen zin om meet te betalen :).....en ik kan opzoek naar een nieuw deal

Verwijderd

Er zijn dus al mensen die een briefje hebben gemaakt en opgestuurd? Het is toch nog niet officieel bekend? Ik heb namelijk ook nog een 60 lopen die er wel uit mag!! :)

Verwijderd

op de kpn website staat officieel dat de tarieven omhoog gaan
mijn brief is dus ook al de deur uit.

• Sir Vega
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-01-2022
geld dit voor alle soorten abbonementen? ik heb 2 x flexibel (economy en allr ound) en daarbij nog kpn 120 , die kunne alle 3 opgezegd wordedn ? zal leuk zijn :D

Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"

Verwijderd

Ik ben zo enorm jaloers op jullie. :'( Mijn hi kan niet opgezegd worden. Ik wilde nog een nieuw abbo nemen, maar aan kortingen op nieuwe toestellen doen ze ook al bijna niet. it's unfair

Verwijderd

voor zover ik weet geld de tariefswijziging alleen voor KPN Mobile <240
dus niet voor hi en flexibel.

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-11 10:55
Ik heb KPN Mobile 120, dus ik zou het evt kunnen opzeggen. Ik heb al wel een nieuwe telefoon (t68i), dus ik wil eerst zeker weten dat ik met nummerbehoud kan overstappen. Ook vraag ik me af wat ik dan het beste zou kunnen nemen. Ik wil dan eigenlijk zeker Vodafone. Weet iemand daar nog een goeie deal voor?

• wicher|IA
Vervelende is dat alle aanbieders voor nummerportering eisen dat ze een maand de tijd krijgen. Die maand de tijd is er in dit geval niet (slechts ong. 2 weken), waardoor nummerportering niet mogelijk is...

En lijkt me ook logisch dat je niet alsnog kan overstappen naar KPN.
Je zegt tenslotte je abonnement op omdat je niet akkoord bent met hun nieuwe algemene voorwaarden. Als je dan opnieuw een abonnement neemt verklaar je je ineens alsnog akkoord met diezelfde voorwaarden.
Dat kan niet dus.

Hoewel je misschien nog kan betogen bij het nieuwe abonnement dat je als je nogmaals de korting krijgt, je dan wél weer akkoord gaat met de nieuwe voorwaarden, maar ik denk niet dat dat gaat werken. :)

[ Voor 55% gewijzigd door wicher|IA op 11-05-2003 22:30 ]

• xilebo
wicher schreef op 11 mei 2003 @ 22:25:
Vervelende is dat alle aanbieders voor nummerportering eisen dat ze een maand de tijd krijgen. Die maand de tijd is er in dit geval niet (slechts ong. 2 weken), waardoor nummerportering niet mogelijk is...

En lijkt me ook logisch dat je niet alsnog kan overstappen naar KPN.
Je zegt tenslotte je abonnement op omdat je niet akkoord bent met hun nieuwe algemene voorwaarden. Als je dan opnieuw een abonnement neemt verklaar je je ineens alsnog akkoord met diezelfde voorwaarden.
Dat kan niet dus.

Hoewel je misschien nog kan betogen bij het nieuwe abonnement dat je als je nogmaals de korting krijgt, je dan wél weer akkoord gaat met de nieuwe voorwaarden, maar ik denk niet dat dat gaat werken. :)
ik heb gehoord dat als je dat bij vodaphone deed, je gewoon de resterende abo kosten van je oude abo mocht gaan dokken...

ik heb een flexibel abo, als ik de kpn site zie, begrijp ik daar uit dat ik geen prijsverhoging heb of wel :?

• Sir Vega
Verwijderd schreef op 11 May 2003 @ 16:27:
Ik ben zo enorm jaloers op jullie. :'( Mijn hi kan niet opgezegd worden. Ik wilde nog een nieuw abbo nemen, maar aan kortingen op nieuwe toestellen doen ze ook al bijna niet. it's unfair
waaromkan je die niet opzeggen? omdat daar de tariefen niet van veranderen?

en waar i nou precies te lezen welke tarief wijzigingen er waar zijn?? heb heel kpn.nl afgezocht

[ Voor 14% gewijzigd door Sir Vega op 12-05-2003 06:58 ]

Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"

• wicher|IA
xilebo schreef op 12 May 2003 @ 01:33:
ik heb gehoord dat als je dat bij vodaphone deed, je gewoon de resterende abo kosten van je oude abo mocht gaan dokken...
Lijkt me vreemde zaak.

Jij hebt een overeenkomst met bijvoorbeeld KPN, tegen bepaalde voorwaarden. Zij leveren jou een bepaalde dienst, jij betaalt hun een bepaald bedrag.
Als zij dan eenzijdig hun voorwaarden wijzigen, kun jij zeggen: met die nieuwe voorwaarden heb ik nooit ingestemd, en daarmee ben ik niet akkoord.
Dan stopt de overeenkomst, en hoeven beide partijen hun deel van de overeenkomst niet meer uit te voeren. Jij hoeft niet meer te betalen, zij hoeven je geen abo meer te leveren.

Zou dan niet kunnen dat je wel alsnog je abo-geld moet betalen. Zou betekenen dat zij niet meer het abo leveren, maar jij nog wel moet betalen. Dat is krom en kan natuurlijk niet.

Verwijderd

Hmm het lijkt mij onwaarschijnlijk dat je geen nieuw contract met KPN kan aangaan als je je contract op basis van een wijziging in hun contract je oude contract verbreekt.
Je hebt nu een contract met hun. Zij veranderen dit contract. Dus jij kan het verbreken, dat recht heb je. Maar dat betekent niet dat je daarna toch geen nieuw contract meer bij hun kan afsluiten? Ik vind dat nogal een vreemde insteek.

• wicher|IA
Verwijderd schreef op 12 May 2003 @ 16:16:
Hmm het lijkt mij onwaarschijnlijk dat je geen nieuw contract met KPN kan aangaan als je je contract op basis van een wijziging in hun contract je oude contract verbreekt.
Je hebt nu een contract met hun. Zij veranderen dit contract. Dus jij kan het verbreken, dat recht heb je. Maar dat betekent niet dat je daarna toch geen nieuw contract meer bij hun kan afsluiten? Ik vind dat nogal een vreemde insteek.
Zit wat in, als het goed is heb je gewoon gelijk ja.

Maar nog even voor de zekerheid: er zijn mensen met ervaring hiermee, die nog even 100% kunnen bevestigen dat als ik nu een briefje stuur het helemaal goed gaat?
Anders zit ik straks namelijk met 2 abonnementen, een beetje prijzig.

Verwijderd

Wat kan er nu precies opgezegt worden? ook de flexibel allround of economy?

De link werkt niet meer en het is niet helemaal duidelijk meer...

En per wanneer kan ik dan opzeggen?

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2003 19:01 ]

Verwijderd

Alle KPN Mobile abonnementen lager als de 240 belbundel
dus niet de HI of Flexibel
tarief verandering gaat 1 juni in.
dus kan je nu brief sturen
welke dus voor 1 juni binnen moet zijn.

• The_eYe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-08-2021
Verwijderd schreef op 12 May 2003 @ 23:06:
Alle KPN Mobile abonnementen lager als de 240 belbundel
hehe "lager DAN" ;)

Mijn brief gaat zometeen ook de deur uit, opzeggen die handel en een nieuwe foon halen, met een cashback actie waarschijnlijk.
Iemand een idee wanneer hij dan opgezegt is ? moet ik dan in juni nog betalen voor die maand, of alleen nog deze maand ?

Verwijderd

Dus voor Flexibel geen prijs verhoging?

• Sir Vega
ik zalmff letterlijk overnemen wat er op mijn kpn factuur staat zodat het wat duidelijker is:

per 1 juni 2003 gelden er nieuwe tarieven voor KPN belbundels (60,120,180 en 240) felxibel economy, flexibel premium, hi profile(30/15,60/.30,120/60,180/90 en 300/100), hi gsm en hi 60.

thats it

• wicher|IA
Op de KPN-site staat wel bij de FAQ over opzeggen:
http://kpnmobile.custhelp...SZwX3BhZ2U9OQ%2A%2A&p_li=
Wilt u het abonnement opzeggen en is uw contract nog niet afgelopen? U betaalt dan het abonnementsgeld voor de maanden dat het contract nog loopt.
Dit gaat echter over opheffen in het algemeen.
Er staat verder niks over opzeggen bij voorwaardenwijziging. Het lijkt me dat dit daarbij niet mag gelden, maar ik bel ze nog wel even voor de zekerheid.

• thaMini
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:14

thaMini

Tool !!

Hmmmz, van dit topic werd ik niet heel veel wijzer, dus heb maar ff gebeld naar de klantenservice.
De aardige mevrouw daar zei: wij weten er nog weinig van, u kunt het beste internet in de gaten houden |:(
Verder zei ze: het gaat waarschijnlijk alleen over bellen naar het buitenland.
Maar: mensen houd dus allen internet in de gaten. Want de medewerkster zei ook: u kunt het abonnement dan gewoon opzeggen met behoud van nummer, alleen duurt dan de procedure iets langer.

Overigens met reactie hierop:
Sir Vega schreef op 13 May 2003 @ 15:26:
ik zalmff letterlijk overnemen wat er op mijn kpn factuur staat zodat het wat duidelijker is:

per 1 juni 2003 gelden er nieuwe tarieven voor KPN belbundels (60,120,180 en 240) felxibel economy, flexibel premium, hi profile(30/15,60/.30,120/60,180/90 en 300/100), hi gsm en hi 60.

thats it
het geldt dus kennelijk ook voor hi en flexibel. Dit werd bevestigd door de klantenservice

Be small, act BIG.

Verwijderd

Hmm vage zooi is het toch allemaal. Heb je ook direct gevraagd of je dan daarna een nieuw abbo kunt aanvragen bij KPN, met behoud van je eigenlijke nr.??

• wicher|IA
thaMini schreef op 13 May 2003 @ 16:40:
De aardige mevrouw daar zei: wij weten er nog weinig van, u kunt het beste internet in de gaten houden |:(
Wat een onzin.
Of je gewoon kan opzeggen hangt gewoon van je huidige algemene voorwaarden af. Die hanteert KPN al een tijd, dus dat ze daarover 'nog' weinig zou weten is onzin.
Wat er verder toe doet is of de nieuwe tarieven hoger zijn. Dat is al bekend, ze zijn hoger. Hoe ze dat 'nog' niet kan weten is me ook een raadsel.

Of de nieuwe tarieven gelden voor alles, voor het buitenland, of voor wat dan ook doet er niet toe. Ze zijn hoger, en dus nadelig.

Mijns inziens is dat domme gedoe van de klantenservice dus of echte domheid, of een knullige poging te voorkomen dat mensen opzeggen.

[ Voor 12% gewijzigd door wicher|IA op 13-05-2003 17:50 ]

Verwijderd

Kijk anders even hierzo http://www.telecomvergelijker.nl/forum.php?thread_id=1961 daar heb ik het ook gelezen en word het ietsje duidelijker

• Kippenijzer

Kippenijzer

Verwijderd schreef op 13 May 2003 @ 17:41:
Hmm vage zooi is het toch allemaal. Heb je ook direct gevraagd of je dan daarna een nieuw abbo kunt aanvragen bij KPN, met behoud van je eigenlijke nr.??
Dit kan sowiezo niet, je nummer moet nl. nog bestaan bij de ene provider, wil het door je nieuwe provider worden overgenomen, en een overstap binnen dezelfde provider wordt niet toegestaan, dan zou het puur een abo-wijziging worden, en het uitganspunt was juist je abo op te zeggen... Dus als je nummerbehoud wilt, laat je migreren naar PrePaid (van KPN) als ze dat toestaan, en laat dat nummer daarna met nummerbehoud weer aan een abo koppelen... Van abo->abo zal dus sowiezo niet gaan...

offtopic:
Verder effe mijn spreekwoordelijke kots over een aantal opmerkingen mbt de helpdesk, lees verdomme dit topic nou effe, ik heb een stuk terug al aangegeven welke info wij hebben, wij weten tot op heden nog steeds niets...

[ Voor 30% gewijzigd door Kippenijzer op 13-05-2003 18:26 . Reden: kots ]

• Sir Vega
KPN Mobile The Netherlands BV
t.a.v mm/
Postbus 13500
9700 EG GRONINGEN

Amsterdam, 9 mei 2003

Betreft: opzegging contract ivm wijziging met nummerbehoud.
Klantnummer: 33399933
Mobilenummer: 0653333333

Geachte heer/mevrouw,

Ik heb momenteel een KPN Belbundel 240 en per 1 juni 2003 wijzigt het tarief voor gesprekken ná de gratis belbundel van € 0,29 naar € 0,33 inclusief BTW.

Hiermee ga ik niet accoord, en op basis van artikel 27.4 van uw AV zeg ik bij deze mijn abonnement per 1 juni 2003 op.

Eventueel gemaakte belkosten die nog niet in rekening zijn gebracht zal ik uiteraard aan u voldoen.

De door mij aan u verstrekte incasso-machtiging ten laste van gironummer 1234567 komt per diezelfde datum te vervallen. Verder zou ik graag een bevestiging willen ontvangen van deze opzegging met nummerbehoud.

Hopelijk u zo voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

als je er nog een nodig had met nummerbehoud

[ Voor 3% gewijzigd door Sir Vega op 13-05-2003 19:51 ]

Verwijderd

Zo heb ik em gemaakt na een paar gezien te hebben

KPN Mobile
T.a.v. CRM Opheffingen
Postbus 13500
9700 EG GRONINGEN
Fax: 0800-0991175

Meppel, 15 mei 2003

Betreft: opzegging contract i.v.m. wijziging tarieven

Aansluiting: 06xxxx
Klantnummer: xxxx
Naam: xxx
Adres: xxx
Postcode + plaats: xxx

Geachte heer/mevrouw,

Ik heb momenteel een KPN Belbundel 60 en per 1 juni 2003 wijzigt het tarief voor gesprekken ná de gratis belbundel van € 0,29 naar € 0,33 inclusief BTW.

Hiermee ga ik niet akkoord, en op basis van artikel 27.4 van uw AV zeg ik bij deze mijn abonnement per 1 juni 2003 op.

Eventueel gemaakte belkosten die nog niet in rekening zijn gebracht zal ik uiteraard aan u voldoen.

Tevens de door mij aan u verstrekte incasso-machtiging ten laste van gironummer 1111112 komt per deze datum te vervallen.

Hopelijk u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

naam

Bijlage: Kopie id-kaart

• thaMini
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:14

thaMini

Tool !!

Kpn bevestigd dus dat je je nummer kan behouden terwijl je het abonnement op zegt. Ik denk dat ik ook maar eens een brief ga tikken. :Y)

offtopic:
ik weet niet of de spreekwoordelijk kots ook voor mij was bedoeld, maar alleen op internet wens ik niks te baseren, dus dacht ik ff wat na te zoeken. Ik weet nu het een en ander zeker, dingen die ik bijvoorbeeld niet uit dit topic kon halen. vraag me af of dat kotsenswaardig is.

[ Voor 3% gewijzigd door thaMini op 13-05-2003 23:25 . Reden: typo's ]

Be small, act BIG.

Verwijderd

Ik heb tot opheden nog niks ontvangen van KPN, ik kreeg wel gisteren mijn rekening van hun binnen. Hebben jullie wel al wijzigingen op jullie rekeningen staan?

• Sir Vega
thaMini schreef op 13 May 2003 @ 23:23:
Kpn bevestigd dus dat je je nummer kan behouden terwijl je het abonnement op zegt. Ik denk dat ik ook maar eens een brief ga tikken. :Y)

offtopic:
ik weet niet of de spreekwoordelijk kots ook voor mij was bedoeld, maar alleen op internet wens ik niks te baseren, dus dacht ik ff wat na te zoeken. Ik weet nu het een en ander zeker, dingen die ik bijvoorbeeld niet uit dit topic kon halen. vraag me af of dat kotsenswaardig is.
maar hoe zeg je dat dan?
ik zeg hierbij mijn abbo op maar wil nummerbehoud.
moet je dan zeggen naar welke provider je dat wil? moet je dan al een abbonement daar hebben lopen? wat moet je precies opgeven als je dat doet?
of als je met nummerbehoud doet is je nummer vogelvrij verklaard zodat je daarna je volgende abbo hetzelfde nummer kan geven?

Verwijderd

Als je op kunt zeggen en als je dat ook wil, profiteer daar dan van! Wat boeit het meenemen van je nummer nou? Een nummer is maar een nummer en kan makkelijk worden vervangen. Ik begrijp niet dat nummerbehoud sommigen zo hoog zit. Wees gewoon blij dat je kunt opzeggen en neem bij een andere provider een nieuw nummer.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 May 2003 @ 17:39:
Als je op kunt zeggen en als je dat ook wil, profiteer daar dan van! Wat boeit het meenemen van je nummer nou? Een nummer is maar een nummer en kan makkelijk worden vervangen. Ik begrijp niet dat nummerbehoud sommigen zo hoog zit. Wees gewoon blij dat je kunt opzeggen en neem bij een andere provider een nieuw nummer.
Eenvoudig, sommige mensen hebben een vriendenkring welke het nr. kennen, en willen niet iedereen een sms sturen om het gewijzigde nr. te geven.
Of zoals in mijn geval, ik gebruik mijn telefoon veelal zakelijk, het wijzigen van mijn nr. zou kunnen betekenen dat ik het contact met veel essentiele mensen kwijt raak, tevens dien ik dan nieuwe kaartjes te laten drukken. |:(

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 mei 2003 @ 20:57:
[...]

Eenvoudig, sommige mensen hebben een vriendenkring welke het nr. kennen, en willen niet iedereen een sms sturen om het gewijzigde nr. te geven.
Of zoals in mijn geval, ik gebruik mijn telefoon veelal zakelijk, het wijzigen van mijn nr. zou kunnen betekenen dat ik het contact met veel essentiele mensen kwijt raak, tevens dien ik dan nieuwe kaartjes te laten drukken. |:(
hou dan gewoon je abo!

• _Richie_
  • Niet online
_Richie_ schreef op 14 May 2003 @ 23:38:
[...]

hou dan gewoon je abo!
Tarieven staan inmiddels op internet.

KPN Mobile t/m 240 tariefstijging bij bellen buiten belbundel en Flexibel Economy en Premium Prijsverhogingen.

• Nefiorim
  • Laatst online: 16-03 01:03
Hoe zit het bij Hi Profile abo's dan? (Specifiek Hi Profile 40)

XBO: Michaël#3318

• _Richie_
  • Niet online
Nefiorim schreef op 15 mei 2003 @ 01:01:
Hoe zit het bij Hi Profile abo's dan? (Specifiek Hi Profile 40)
Ik zou zeggen, kijk op de kpn.com website, je zult zien dat er niks verandert..

Verwijderd

Dus flexinbel wel :(

• Kippenijzer

Kippenijzer

Iets wat ik inderdaad al vreesde, de prijswijziging voor Hi GSM betreft in het geheel niet die van de Hi Profile abbonementen, maar een hele oude abo-vorm die tegenwoordig door de Flexibel Eco. is vervangen... (Of KPN is weer wat traag en in de loop van de dag komt het alsnog, maar ik vrees ervoor...)

• xilebo
Hier zijn de veranderingen ALLEEN voor Flexibel:
(alle prijzen incl. BTW)

t/m 31/05 vanaf 01/06
Economy abo 8,95 9,95
Economy start 0,05 0,07
Economy dal -->vast 0,10 0,15
Premium start 0,03 0,06

andere Flexibel prijzen zijn niet veranderd

Verwijderd

heeft het opzeggen haast? want ik wacht liever even tot er hier iemand is die een bevestiging van de kpn heeft gekregen, voor ik mijn mobile60 abbo opzeg ;)

Verwijderd

Heb een Flexibel Allround kan ik dit nu ook opzeggen? dit ivm met het omzetten naar economy.

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-11 15:55

ST10©DE

Dus.............

Kan ik mijn Flexibel Premium opzeggen? Ik weet dat het starttarief is veranderd, maar is het ook verhoogt en kan ik daarom het abbonnement opzeggen met een van de voorgaande voorbeeldbrieven?

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• koen
  • Niet online
mijn opzegging is vadaag de deur uitgegaan...
had via gsmstunter in november een KPN 120 bundel aangeschaft met
cash back... toch weer mooi 6 maanden €23,50 verdient...:)

laat het wel weten wanneer ik reactie krijg!!!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Dus mensen met een Flexibel Economy-abonnement kunnen 't gewoon zonder problemen gratis opzeggen? :?

Ik heb destijds gebruik gemaakt van een cashdeal met die i-Mode actie (i-mode vind ik overigens wel érg fijn), maar krijg je daar geen gemekker mee? :?

Volvotips.com

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Als ik de AV lees mag je opzeggen als de tarieven om hoog gaan (27.2 en 27.4) en moet je dit doen voor de ingangsdatum (27.4 en 27.3). Hier gaat het in op 1 juni. Let op ze moeten de opzegging voor de ingangsdatum (voor 1 juni) hebben ontvangen (27.4) Dus je kunt FlexiBel Premium en FlexiBel Economy opzeggen

Of je ook je Allround mag opzeggen is de vraag. Ik zet mijn abo nog voor 1 juni om naar een Economy (mijn 6 maanden zijn dan voorbij) en probeer dan mijn Economy op te zeggen.

Let op het automatisch advies komt pas (ver?) na 6 maanden, dus als je toch wil omzetten dus doe het zodra je 6 maanden om zijn. Je kunt hiervoor gewoon bellen met KPN 0800 0507 (toets # (geen nummer) en 7 om iemand te spreken. Houd je klantnummer bij de hand (zie factuur, rechtsboven)). Ik weet niet of je het van te voren kan laten omzetten, bel de dag ervoor gewoon op. (let op 29 mei hemelvaart, ik weet niet of ze bereikbaar zijn)

edit:
toegevoegd Dus...opzeggen
gewijzigd "het "in "de opzegging voor"

[ Voor 9% gewijzigd door jeanj op 16-05-2003 12:33 ]

Everything is better with Bluetooth

• Sebastiaan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-11 00:03

Sebastiaan

....

de prijs van flexibel premium wordt per saldo ook hoger, dus die kan ook opgezegd worden.
Komt wel goed uit, heb hier nog een zo een abo liggen die ik nooit gebruik

• HaaZ
  • Laatst online: 18-11 20:52

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Hm, als'k het goed begrijp kan ik mijn FlexiBel Allround abonnement niet opzeggen? Ik was val plan die om te zetten naar een Economy, maar dat is niet voor 1 juni.. :{

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11 14:57
wat zijn de tarieven van kpn mobile 120 na je dat je belbundel op is?
dus zeg maar voor en na 1 juni 2003.
dan kan ik dat ff mooi in m'n brief meenemen.

Verwijderd

wat dacht je van www.kpn.com ?
luiwammes :o

Verwijderd

ZO, mijn opzegging is gefaxt :)

Verwijderd

De opzegbrief van mijn KPN 120 belbundel heb ik dinsdag naar KPN gefaxt. Vandaag kreeg ik de volgende reactie van KPN op mijn mail van gister:

Geachte heer 'De Meester',

Bedankt voor uw e-mail.

Uit onze administratie blijkt dat er een aantekening is gemaakt dat u uw abonnement per 1 juni 2003 opheft.

We vertrouwen erop dat we u hiermee voldoende hebben geholpen.

Met vriendelijke groet,

Anja Blouw
Klantenservice KPN

:7

Verwijderd

Meteen even m'n flexibel economy opzeggen :-)

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

HaaZ schreef op 16 May 2003 @ 15:05:
Hm, als'k het goed begrijp kan ik mijn FlexiBel Allround abonnement niet opzeggen? Ik was val plan die om te zetten naar een Economy, maar dat is niet voor 1 juni.. :{
Je kunt het proberen. Op telecomvergelijker was iemand die het volgende argument naar voren bracht. Toen je het abonnement aanging, ging je er vanuit dat je na 6 maanden naar Economy (met een bepaald tarief) kon gaan. Het tarief van Economy is nu verhoogd en kun je dus niet meer gebruik maken van het switchen naar Economy tegen het oude tarief.

Alleen erg sterk sta je niet, denk ik, maar nee heb je, ja kun je krijgen.

Everything is better with Bluetooth

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

jeanj schreef op 16 May 2003 @ 22:50:
[...]
Toen je het abonnement aanging, ging je er vanuit dat je na 6 maanden naar Economy (met een bepaald tarief) kon gaan. Het tarief van Economy is nu verhoogd en kun je dus niet meer gebruik maken van het switchen naar Economy tegen het oude tarief.
Ik denk dat het vette gedeelte niet onder de voorwaarden valt. En de tarieven van het Economy abonnement maken geen deel uit van de voorwaarden van het Premium of Allround abonnement.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• HaaZ
  • Laatst online: 18-11 20:52

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

jeanj schreef op 16 May 2003 @ 22:50:
[...]

Je kunt het proberen. Op telecomvergelijker was iemand die het volgende argument naar voren bracht. Toen je het abonnement aanging, ging je er vanuit dat je na 6 maanden naar Economy (met een bepaald tarief) kon gaan. Het tarief van Economy is nu verhoogd en kun je dus niet meer gebruik maken van het switchen naar Economy tegen het oude tarief.

Alleen erg sterk sta je niet, denk ik, maar nee heb je, ja kun je krijgen.
Ja, k heb ff gekeken, daar stond de volgende voorbeeldbrief:
Geachte heer/mevrouw,

Ik heb momenteel een KPN Flexibel Economy en een KPN Flexibel Allround abonnement bij u. Per 1 juni 2003 wijzigt het tarief voor de KPN Fleixibel Economy van € 8,95 per maand naar € 9,95 per maand, incl. BTW. Tevens worden de gesprektarieven naar vast verhoogd van € 0,10 naar € 0,15 per minuut en wordt het starttarief verhoogd van € 0,05 naar € 0,07.

Met deze tariefwijziging ga ik niet accoord. Aangezien u KPN Flexibel met de drie vormen Economy, Premium en Allround eigenlijk als één geheel aanbiedt, geldt de tariefwijziging van de Economy tevens voor mijn Allround abonnement. Destijds sloot ik het KPN Flexibel Allround abonnement af met in het achterhoofd dat ik terugkon naar een KPN Flexibel Economy van € 8,95 per maand als mijn belgedrag dat zou uitwijzen. Deze mogelijkheid ontneemt u mij nu.

Om bovenstaande redenen zeg ik mijn KPN Flexibel Economy en mijn KPN Flexibel Allround abonnement op basis van artikel 27.4 van uw Algemene Voorwaarden per 1 juni 2003 op.

Mijn contractgegevens:

xxx

Uiteraard zal ik eventuele openstaande kosten - niet zijnde maandelijkse kosten - nog voor mijn rekening nemen.

De door mij aan u verstrekte incasso-machtiging ten laste van banknummer xxxx komt per diezelfde datum te vervallen. Verder zou ik graag een bevestiging willen ontvangen van deze opzegging.

Hopelijk u zo voldoende te hebben geinformeerd. Ik dank u voor de ondernomen moeite.
Voor mij geldt hetzelfde (Economy en Allround), dus ik ga dat maar gewoon zo proberen. :)

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Verwijderd

HaaZ schreef op 16 mei 2003 @ 23:47:
[...]

Ja, k heb ff gekeken, daar stond de volgende voorbeeldbrief:

[...]

Voor mij geldt hetzelfde (Economy en Allround), dus ik ga dat maar gewoon zo proberen. :)
jij hebt 2 abbonementen lopen???
M'n pa heeft namelijk ook allround en daar wil hij maar al te graag van af.... maar dat gaat dus niet lukken :S?
Pagina: 1 2 3 Laatste