Ik ben malle Pietje niet.
Dat maakt het geven van alternatieven een stuk makkelijker denk ik
The devil is in the details.
edit: en je topictitel dekt de inhoud niet, "Realplayer alternatieven?" ofzo is veel duidelijker...
[ Voor 22% gewijzigd door sdomburg op 16-04-2003 19:26 ]
Juist, dat versta ik dan ook onder niet domweg op verder klikken...Judaz schreef op 16 April 2003 @ 19:27:
En alle menutje helemaal bekijken. Soms zit er onder in een scroll menutje nog een hoop meuk aangevinkt.
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2003 20:03 ]
Ik ben malle Pietje niet.
^^ what he sayssdomburg schreef op 16 april 2003 @ 19:24:
edit: en je topictitel dekt de inhoud niet, "Realplayer alternatieven?" ofzo is veel duidelijker...
Titel is aangepast
verder levert 10 seconden zoeken me een hoop keer dezelfde vraag:
Alternatief REAL player
Realplayer alternatief
.rm bestanden
RM waarmee afspelen
Newbie wilt een vervanger voor Realplayer
alternatief voor RealPlayer?
Realaudio afspelen zonder Realplayer?
.rm files zonder realplayer ??
.rm players
En zo zijn er vast nog wel wat topics hierover - iets beter zoeken lijkt me de volgende keer erg handig
Maar goed; hier staan eigenlijk geen goede antwoorden in voor zover ik kan zien.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Hier staat inderdaad totaal niets boeiends in, er wordt in al die topics bijna alleen maar geluld dat ze het er mee eens zijn
• Winamp plugin --> Die loopt altijd vast
• Oprog komt hier nog wel met JetAudio, maar een paar klikken later, blijkt dat er adaware in zit. Tevens is het nog niet getest door Tweakers
Kortom, ik ben benieuwd --> *bookmarked*
[ Voor 2% gewijzigd door PromWarMachine op 19-04-2003 16:09 . Reden: Domme fout :$ ]
Adware en Ad-Aware please niet door elkaar halen, heb al sommige mensen met veel moeite moeten overtuigen dat ad-aware juist spyware en co verwijderdPromWarMachine schreef op 19 april 2003 @ 16:07:
F_J_K we f3arde je searchkunsten al
Hier staat inderdaad totaal niets boeiends in, er wordt in al die topics bijna alleen maar geluld dat ze het er mee eens zijnDe enige dingen die wel naar voren komen:
• Winamp plugin --> Die loopt altijd vast
• Oprog komt hier nog wel met JetAudio, maar een paar klikken later, blijkt dat er adaware in zit. Tevens is het nog niet getest door Tweakers
Kortom, ik ben benieuwd --> *bookmarked*