Alternatief REAL player

Pagina: 1
Acties:

• gumtree
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:11
Omdat ik knetter gek wordt van dit Spy-ware, mega irritante programma vraag ik me af of er eigenlijk een alternatief is voor dit programma?

zoniet dan zit er maar één ding op... leren wennen dat dit stukje software.

Ik ben benieuwd

Verwijderd

Winamp, Windows Mediaplayer misschien ?

Verwijderd

ook al eens naar gezocht... maar helaas niet gevonden.
Zal wel komen omdat die codec van realplayer is en ze blijkbaar geen licenties uitgeven zodat andere programma's die codec af kunnen spelen ofzo. Moet jij dus weer verplicht die realplayer te installeren met alle reclame, wat hun bron van inkomsten weer is. Samen met de lui die realplayer kopen natuurlijk.

• gumtree
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:11
Op dinsdag 26 februari 2002 23:21 schreef Garfield het volgende:
Winamp, Windows Mediaplayer misschien ?
Helaas geen alternatief, vanwege dat codec verhaal...

• DJ^
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

DJ^

hmmz

Er is wel een plugin voor winamp om realplayer-bestanden te kijken. Zoek hiervoor op winamp.com :)

hmmz

Verwijderd

Op dinsdag 26 februari 2002 23:31 schreef DJ^ het volgende:
Er is wel een plugin voor winamp om realplayer-bestanden te kijken. Zoek hiervoor op winamp.com :)
klopt, maar daarvoor moet je realplayer eerst geinstalleerd hebben...
ik vond het toen al zo vreemd dat die plugin maar 46KB was ;)

Verwijderd

:/ Welswaar een 'doekje voor het bloeden' maar met name met realplayer heb ik geleerd: Nooit zomaar doorklikken! -met de installatie en/of configuratie-.
In de praktijk: vrijwel alle opties en vragen met nee beantwoorden, en met ogenschijnelijke lijstjes ook naar beneden scrollen! Zodoende krijg je toch (iets)wat betere 'clean machine'/player. :)
By the way: heeft er iemand toevallig iets gemaakt om de realplayer te kunnen strippen, in de sfeer zoals dat ooit was gedaan met w98(se)? :?
Pagina: 1