dot.blaat
Real
Edit: wat is iedereen sloom
Edit: wat is iedereen sloom
is er geen ander proggie voor k'heb slechte ervaringen met realOp maandag 22 april 2002 16:22 schreef MREn het volgende:
real player
iets dat je absoluut niet op je pc wilt hebben...
dot.blaat
Verwijderd
Voor zover ik weet niet, maar wat zijn je slechte ervaringen mer real player dan?Op maandag 22 april 2002 16:23 schreef janwvg het volgende:
[..]
is er geen ander proggie voor k'heb slechte ervaringen met real
Winamp heeft toch plugin voor real?Op maandag 22 april 2002 16:23 schreef janwvg het volgende:
[..]
is er geen ander proggie voor k'heb slechte ervaringen met real
liep altijd vast,Op maandag 22 april 2002 16:24 schreef Flipke het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet, maar wat zijn je slechte ervaringen mer real player dan?
en ze zijken altijd zo over realplayer plus, word er een beetje gek van
dot.blaat
Searching.....Op maandag 22 april 2002 16:28 schreef janwvg het volgende:
[..]
weet je mischien de site?
Dan gebruik je toch realplayer plus?Op maandag 22 april 2002 16:27 schreef janwvg het volgende:
[..]
liep altijd vast,
en ze zijken altijd zo over realplayer plus, word er een beetje gek van
Ik gebruik nu Real One Plus (real player 9 plus dus) en die geeft geen problemen hoor.
weet je hoeveel dat kost, en kraken is ook geen optie omdat ik het nodig had op de pc op men werkOp maandag 22 april 2002 16:29 schreef Sick Nick het volgende:
[..]
Dan gebruik je toch realplayer plus?
Ik gebruik nu Real One Plus (real player 9 plus dus) en die geeft geen problemen hoor.
dot.blaat
zie http://www.hitsquad.com/smm/programs/innovers_RA_plugin/Op maandag 22 april 2002 16:28 schreef janwvg het volgende:
[..]
weet je mischien de site?
bedanktOp maandag 22 april 2002 16:36 schreef Lizard het volgende:
[..]
zie http://www.hitsquad.com/smm/programs/innovers_RA_plugin/
dot.blaat
Ja idd die is er, Alleen er zit een maar aan. je zult toch realplayer eerst moeten instaleren...Winamp heeft toch plugin voor real?
innover's RealAudio plugin 1.5
System Requirements: Real Player and Winamp installed.
Amd Athlon XP 2000+ en Alpha 8045t + Papst ngm, 56.0 °C Stress | Msi K7T266 Pro2-RU| 512MB DDR (Crucial/Micron) CL=2.5 | 2x Maxtor 80GB (D740X, 7200rpm) raid0 | Maxtor 120G | Ati Radeon 8500 Retail | 19 Inch Panasonic | Pioneer dvd 116 | Liteon 52/24/52
Er bestaan ook progjes die rm files om kunnen zetten naar avi files heb ik eens gelezen. Ben de naam kwijt, maar het lijkt me dat je er geen real player voor nodig hebt.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
heb je wel geloof ik, ik heb ook es een soort gelijk topic geopend en daar was ook iemand die zij dat je er alsnog realplayer voor nodig had om het om te zetten,Op maandag 22 april 2002 16:58 schreef www.Goku.nl het volgende:
Er bestaan ook progjes die rm files om kunnen zetten naar avi files heb ik eens gelezen. Ben de naam kwijt, maar het lijkt me dat je er geen real player voor nodig hebt.
als iemand iets anders weet post het gerust, ik ben kotsziek van realplayer
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()