Toon posts:

.rm files zonder realplayer ??

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ok, ik ben Realplayer echt ZAT. kloteprogramma verneukt mijn hele systeem :(
maargoed, weet iemand een ander programma waarmee ik .rm files kan afspelen ?!?!
vast bedankt.

Verwijderd

Wil ik ook wel weten, Realbagger komt er bij mij niet op.
Ik heb wel eens een plugin voor WinAmp gezien maar die werkte alleen als je de RealPlayer geinstalleerd had.
Is aan alle kanten beschermt dus :(

Verwijderd

Topicstarter
ff omhoog dan maar.

Verwijderd

Kan denk ik niet..

Ik heb er nog geen proggie voor gezien in ieder geval

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-09 16:58

Obi

RealPlayer suckt inderdaat flink...

Misschien is een .rm file om te zetten met een proggie als Premiere..? Ik heb het nu ff niet geïnstalleerd en kan niet checken.. misschien iemand anders..?

• valkenier
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-09 12:44
Wat verneukt Realpayer dan? Met een custom install heb ik nooit problemen gehad. Je moet alleen wel even scherp blijven dat je even het een en ander uitvinkt.

Verwijderd

RealPlayer ZUIGT idd erg hard!!!
Maar er is geen enkel ander prog. dat ze kan afspelen:(
Bestaat er echter geen mogelijkheid om de *.rm om te zetten naar een ander bestand zoals mpeg of avi(divx) ofzo???:?

Da zou wel een uitkomst z'n:9!!

-Broli-

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Met Jet-Audio kun je RealPlayer files afspelen zonder dat je de RealPlayer zelf hebt d8 ik ...

Probeer maar eens:
http://www.jet-audio.com

• HariZ
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-02 21:51
Death Angel, waar haal je die koele Dragon Ball Z gif's weg??

• OldButNotSoWise
  • Laatst online: 09-02 01:07

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

De nieuwste Irfanview heeft een RP plugin.
Klein en snel progje

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Irfanview is de beste viewer die ik ken. Snel en klein en geen gezeik met installeren. Maar hij kan volgens mij alleen ra aan en geen rm

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Verwijderd

Topicstarter
ok, ik zal jet-audio es gaan bekijken dan, ennuh, wat was dat nou over dat ik icoontjes weg haal ? bij mij staat hij er nog gerwoon hoor ............ :?

[edit]
jaa na 3 keer lezen snap ik hem dan toch :D "waar ik die icoontjes vandaan haal" naja, deze had Mutilator gecaptured en k had hem gevraagd of ik hem mocht. toen heb ik hem korter gemaakt om de size te beperken. moet alleen de qualiteit nog verbeteren....

Verwijderd

Topicstarter
:):):):):):):)
"Jet-Audio can playback all RealAudio file formats - *.ra,*.rm and *.ram. Moreover you can record sound to RealAudio format in real-time. "
uit de faq van die site dus het lijkt erop dat deze gaat lukken :)

Verwijderd

en, is het gelukt? :)

• Grablinco
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-08-2023
ik vind het progje er nogal beroert uit zien in de screenshots en verder vertellen ze niet heel veel over de opties over dat je kan saven maar hiermee sluit ik het nog niet uit.
[volgens mij speelt ie hier alleen maar *.ra en geen *.rm en volgens mij verschild dat wel een beetje. (nou hou ik niet van de wind-hoos uitstraling, deze kan er ook niet meedoor)

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op maandag 28 januari 2002 17:57 schreef Grablinco het volgende:
ik vind het progje er nogal beroert uit zien in de screenshots en verder vertellen ze niet heel veel over de opties over dat je kan saven maar hiermee sluit ik het nog niet uit.
[volgens mij speelt ie hier alleen maar *.ra en geen *.rm en volgens mij verschild dat wel een beetje. (nou hou ik niet van de wind-hoos uitstraling, deze kan er ook niet meedoor)
Er zijn sinds januari 2001 wel meer alternatieven gekomen ;)

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

oude }:O
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.