Level 20 duurt idd niet zo lang, ben zelf in no-time level 20 geworden... level 40 duurde wat langer!Tjukkie schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 01:46:
owja, jullie zitten allemaal op server 2 he? Daar heb ik jammer genoeg niets...
Goooeeeedd.... SuiKeeper is nu lvl 37 en heb ik in mijn org gezet. Een dezer dagen de org vragen om een Stygian Desolator
Overigens is een lvl 20 healer iets lastiger te levelen uiteindelijk, als je hulp wil moet je dat zeggen, ik heb nog een lvl 15 tradertwink.
Overigens is een lvl 20 healer iets lastiger te levelen uiteindelijk, als je hulp wil moet je dat zeggen, ik heb nog een lvl 15 tradertwink.
Ben zelf 39! Wil jij voor mij misschien vragen of ik ook in de org mag?Suicyder schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 10:23:
Goooeeeedd.... SuiKeeper is nu lvl 37 en heb ik in mijn org gezet. Een dezer dagen de org vragen om een Stygian Desolator![]()
Kan overigens ook nog een altje aanmaken, zat zelf te denken aan een MP, fixer, craft of engi.
Maar natuurlijk 
Hmm geen idee wat ik zou doen als ik jou was Zhalix, ik denk een luie engi of een kewle fixer
Hmm geen idee wat ik zou doen als ik jou was Zhalix, ik denk een luie engi of een kewle fixer
[ Voor 72% gewijzigd door Suicyder op 16-02-2010 12:48 ]
Ventrillo gesort. De vertrillo server gebruik ik momenteel voor 4 groepen, waarvan 1 een dota clan, 1 rl friends, 1 GoT, en 1 Rimor alliance. Die laatste is voor de alliance waar ik in zit met ao, dus mocht je een vraag hebben betreffende iets van anarchy, kan je het natuurlijk ook aan hen vragen
Meeste zijn wel engels.
Iedereen die login gegevens wilt, even Twimaynil op rimor2 een /tell sturen
Iedereen die login gegevens wilt, even Twimaynil op rimor2 een /tell sturen
Keep in mind dat je in shadowlands, in princiepe ALTIJD beter de frosty can gebruiken dan stygian. In shadowlands is minimum damage veel belangrijker door de mobs met dikke AC's, waarin de scythe the stygian beat. Wel proberen zo hoog mogelijke initives te hebben, omdat frosty beetje traag is
Mja... zoveel loop ik momenteel niet in SL rond, het levelen gebeurd meestal samen met Zhalix die geen SL heeft. Dus in dat geval is de Styg beter.
Eventjes naar 40 gegaan!
Wanneer ben jij eigenlijk online, Sui?
Vandaag weer, gister lekker uit eten geweest bij de Thai in utrecht!
Proberen om vanavond GoT te doden en mijn ToL te halen?
[ Voor 0% gewijzigd door ItMeAedri op 17-02-2010 13:36 . Reden: Spelling error ]
Ja kan inderdaad, indien nodig log ik mijn engi om die te laten slopen. Zo'n 115 pet moet allicht GoT kunnen killen.
Update...
Ik heb 1 dm, 1 mem loop
Zhalix heeft 2 dms en zijn Tree of Enlightment skill.
Geen lvls up
Ik heb 1 dm, 1 mem loop
Zhalix heeft 2 dms en zijn Tree of Enlightment skill.
Geen lvls up
nog geen trek in m;n agent gehad, maar wel m'n nt van 201 naar 202 gebracht..
Moet ff kijken met welke char ik anders aanhaak zodra jullie hoger lvl zijn
Moet ff kijken met welke char ik anders aanhaak zodra jullie hoger lvl zijn
@ rest, ik ga nu doorlevelen tot 58-60, daar zal ik wachten om ToTW keer in te gaan voor DM's of liever Memory Loops.
En een boel research doen.
edit:
net met Zhalix weer wat lvls gedaan, ik ben nu 46/47 ofzo.
En een boel research doen.
edit:
net met Zhalix weer wat lvls gedaan, ik ben nu 46/47 ofzo.
[ Voor 19% gewijzigd door Suicyder op 17-02-2010 23:34 ]
Ik ben nu 44, en heb 3 DMs
ben bezig om mijn comp lit op te schroeven want dat is nu utterly *cough*.
Als ik niets te doen heb, zal ik wel wat levels doorlevelen.
Als ik niets te doen heb, zal ik wel wat levels doorlevelen.
Ik ga denk ik op lvl 49 even researchen, twinken en wat battlestations doen
yap, alleen is die al wato utdated, je kunt wat topics volgen wat jouw proffesion betreffende, krijg je een beetje een blik wat erg aat gebeuren
Ik speel AO sinds 2005 nog steeds bijna dagelijks.
Zit op RK1. Mocht iemand hulp nodig hebben o.i.d.
Dit zijn mijn characters:
Lordran 220/30/70 Soldier
Enfoosz 172/19/42 Enfo
Fixxet 170/19/42 Fixer
Ilonta 150/14/36 Doctor
Lordran2 60/6/10 Soldier
Member of Shadowmercs
Zit op RK1. Mocht iemand hulp nodig hebben o.i.d.
Dit zijn mijn characters:
Lordran 220/30/70 Soldier
Enfoosz 172/19/42 Enfo
Fixxet 170/19/42 Fixer
Ilonta 150/14/36 Doctor
Lordran2 60/6/10 Soldier
Member of Shadowmercs
Ai, balen dat je gevestigd op rimor1 ben
Enige kans dat je voor de grap ook beetje actief poppetje bouwt op 2?
Aan de andere kant lijkt het me ook wel wat rimor1 es echt te proberen, heb nog wat chars uit het jaar kruk met peop gear, tussen de de 1 en 80 ofso

Aan de andere kant lijkt het me ook wel wat rimor1 es echt te proberen, heb nog wat chars uit het jaar kruk met peop gear, tussen de de 1 en 80 ofso
Goed mijn keeper hangt dus rond de lvl 50, wanneer gaan we verder? Ik geloof dat Zhalix rond het zelfde lvl zit.
Ik denk overigens dat ik maar een nieuwe topicstart aan ga vragen, althans vragen of het mag. Gezien ik hier nog steeds geen mede-auteur ben. Heb al een opzet klaar staan voor een topic start (als 1,5 week).
Ben overigens zelf bezig met een fixer, ben eigenlijk in 2,5 uur vrij gehecht geraakt aan die character (mocht je mij zoeken kan ik dus ingelogd zijn als RunningWolf). Misschien doordat mijn allereerste Anarchy Online character ook een fixer was maar dat nooit wat geworden is, omdat ik niet genoeg credits had om er echt iets mee te kunnen. Grid Armor etc is belachelijk duur
, ben op die fixer nu op SL bezig dus heb ShadowWeb Spinners.
Ik denk overigens dat ik maar een nieuwe topicstart aan ga vragen, althans vragen of het mag. Gezien ik hier nog steeds geen mede-auteur ben. Heb al een opzet klaar staan voor een topic start (als 1,5 week).
Ben overigens zelf bezig met een fixer, ben eigenlijk in 2,5 uur vrij gehecht geraakt aan die character (mocht je mij zoeken kan ik dus ingelogd zijn als RunningWolf). Misschien doordat mijn allereerste Anarchy Online character ook een fixer was maar dat nooit wat geworden is, omdat ik niet genoeg credits had om er echt iets mee te kunnen. Grid Armor etc is belachelijk duur
Ik zit nu een beetje rond 46 te sukkelen, morgen heb ik helaas bijna geen tijd om te spelen, morgen 5 uur in totaal rijdenSuicyder schreef op zondag 21 februari 2010 @ 00:19:
Goed mijn keeper hangt dus rond de lvl 50, wanneer gaan we verder? Ik geloof dat Zhalix rond het zelfde lvl zit.
Ben overigens zelf bezig met een fixer, ben eigenlijk in 2,5 uur vrij gehecht geraakt aan die character (mocht je mij zoeken kan ik dus ingelogd zijn als RunningWolf). Misschien doordat mijn allereerste Anarchy Online character ook een fixer was maar dat nooit wat geworden is, omdat ik niet genoeg credits had om er echt iets mee te kunnen. Grid Armor etc is belachelijk duur, ben op die fixer nu op SL bezig dus heb ShadowWeb Spinners.
Ik heb vandaag een verjaardag. Zal niet in actie komen vandaag denk ik.
Tot we verdergaan laat ik mijn keeper gewoon @ lvl 49 staan met zijn stevige carb en wapens. Had hem half voorbereid op PvP in de battlestations, maar werd tijdens de matches in BS steeds geroot door een fixer en daarna drained door een trader
Tot we verdergaan laat ik mijn keeper gewoon @ lvl 49 staan met zijn stevige carb en wapens. Had hem half voorbereid op PvP in de battlestations, maar werd tijdens de matches in BS steeds geroot door een fixer en daarna drained door een trader
Ik ben momenteel bezig met een second account met alleen shadowlands als expansions, en maak daar een nt line up van, 1tje op lvl 5, 1tje op lvl 13, 1tje op lvl 21, 1tje rond de 30, 40-50, 1tje 70-80, 1tje 130, en heb al een 202.
Op die manier kan ik voor mijn alliance mensen kiten van lvl 1 tot/, 220, theoretisch dan
Voor mensen die het spel nog niet lang kennen is alleen maar kites misschien geen leuk idee, voor mensen die al een keer richting 200+ zijn geknalt is kiten heilig ;P
Zodra deze beetje klaar zijn, zal ik mn agent naar jullie lvl knallen.
Op die manier kan ik voor mijn alliance mensen kiten van lvl 1 tot/, 220, theoretisch dan
Voor mensen die het spel nog niet lang kennen is alleen maar kites misschien geen leuk idee, voor mensen die al een keer richting 200+ zijn geknalt is kiten heilig ;P
Zodra deze beetje klaar zijn, zal ik mn agent naar jullie lvl knallen.
[ Voor 0% gewijzigd door Douw3rd op 21-02-2010 18:52 . Reden: lalala ]
Ok nieuwe versie van topicstart, we kunnen vlammen
Voor diegenen die zin hebben in tekst vertalen, graag
Voor een edit, stuur een DM naar mij.
Hoop dat de 1e opzet een beetje goed is
Voor diegenen die zin hebben in tekst vertalen, graag
Voor een edit, stuur een DM naar mij.
Hoop dat de 1e opzet een beetje goed is

[ Voor 14% gewijzigd door Suicyder op 22-02-2010 18:23 ]
Yup, my 125 nt kan nu self kiten in ely. Dus, mocht je in zijn range zijn en omhoog wil.. give a call 
Welk lvl is je keep, en de welk lvl is de ma nu?
Welk lvl is je keep, en de welk lvl is de ma nu?
Nou mijn fixer is op weg (nu 68), zodra ik lvl 91 ben zal ik wel een gil geven 
Keeper en MA zitten rond lvl 49-50, ik pak keeper weer zodra verder gaan of zhalix me voorbij gaat
Keeper en MA zitten rond lvl 49-50, ik pak keeper weer zodra verder gaan of zhalix me voorbij gaat
[ Voor 43% gewijzigd door Suicyder op 24-02-2010 18:29 ]
Ik ga er proberen aan te werkenSuicyder schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 16:23:
Nou mijn fixer is op weg (nu 68), zodra ik lvl 91 ben zal ik wel een gil geven
Btw! Nog 1 puntje en dan kan ik eindelijk zelf-buffed ToL gebruiken... de gruwel ook...
*edit!*
48! gelijk allemaal nieuwe nano's geleerd & eindelijk weer wat defense skills erbij gegooid, ik ben weer wat veiliger!
[ Voor 19% gewijzigd door ItMeAedri op 25-02-2010 00:29 ]
Douw3rd? Wanneer heb je tijd en zin wat ely kites de doen, dan zorg ik dat mijn fixer tegen die tijd lvl 95-100 is.
straks in de middag ga ik paar rondjes kiten, maar ook vanavond. Probeer wel zo hoog mogelijk te komen, want hoe lager je bent hoe meer gezijk dat mensen te hoog lvl voor je zijn. Minimum is 92 geloof ik.
De nt heet playerkite, geef maar een gil als je me online ziet
De nt heet playerkite, geef maar een gil als je me online ziet
Ha! Ik wist niet dat er op GoT al zo'n oud topic over was, en dat het nog gespeeld werd hier in Nederland
Anyways, hoop jullie eens ingame tegen te komen
Mijn characters zijn: (allen RK2 Clan
)
Tigerengi, 220 Engineer
Polartiger, 191 Trader
Panzertiger, Enfo in the making
en dan nog een paar
Anyways, hoop jullie eens ingame tegen te komen
Mijn characters zijn: (allen RK2 Clan
Tigerengi, 220 Engineer
Polartiger, 191 Trader
Panzertiger, Enfo in the making
en dan nog een paar
Ik heb mijn fixer nu op lvl 97 Douw3rd, binnenkort maar een keer proberen te kiten.
Leuk nog iemand actief te zien, zal je wel eens aanspreken ingame.
Heb je voor de vrijheid even toegevoegd in startpost, zo krijgen we langzamerhand wat meer mensen daar die het spel spelen.
Heb je voor de vrijheid even toegevoegd in startpost, zo krijgen we langzamerhand wat meer mensen daar die het spel spelen.
[ Voor 29% gewijzigd door Suicyder op 27-02-2010 00:52 ]
Merci bienSuicyder schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 00:51:
Ik heb mijn fixer nu op lvl 97 Douw3rd, binnenkort maar een keer proberen te kiten.
Heb een beetje terug zitten lezen, doet me goed om meer mensen te zien die ook nog hart voor het spel hebben
ff een paar screenshots voor de fun 
(klik op de thumbnails voor een vegroting
)
The Beast! (Maar dan niet meer levend
)

Patriach Prophet Man Mord in inferno

Een paar Slayerdroids

En mijn oude look en daaronder mijn nieuwe look

En het beste voor het laatst bewaard:
De brute Enforcer!
(klik op de thumbnails voor een vegroting
The Beast! (Maar dan niet meer levend

Patriach Prophet Man Mord in inferno

Een paar Slayerdroids

En mijn oude look en daaronder mijn nieuwe look

En het beste voor het laatst bewaard:
De brute Enforcer!

[ Voor 55% gewijzigd door ArcticTiger op 28-02-2010 05:02 . Reden: Thumbnails gemaakt :) ]
o trouwens, het is 'Douw3rd', niet Douw3erd zoals in de start post 
Anyway, m'n 125 nt kan nu self kiten, gaat fantastisch
M'n chars vliegen de lucht in
Anyway, m'n 125 nt kan nu self kiten, gaat fantastisch
Mijn fixer is 102, kan een rondje gebruiken.Douw3rd schreef op zondag 28 februari 2010 @ 14:30:
o trouwens, het is 'Douw3rd', niet Douw3erd zoals in de start post
Anyway, m'n 125 nt kan nu self kiten, gaat fantastischM'n chars vliegen de lucht in
Heb je naam aangepast in de startpost, excuses.
Jaja! Ben hem eindelijk tegengekomen ingameSuicyder schreef op zondag 28 februari 2010 @ 14:47:
[...]
Mijn fixer is 102, kan een rondje gebruiken.
Heb je naam aangepast in de startpost, excuses.
Oh ja... zie hieronder maar

Oh ja Sui, om je vraag in die screenshot nog even te beantwoorden
De armor is een volledige set CAS Symbiotic Armor
en de backarmor is een Black Clan Heavy Tank Armor
[ Voor 24% gewijzigd door ArcticTiger op 01-03-2010 00:11 ]
En die fixer is nu lvl 123 en heb ik de QL 200 Perennium Beamer op gezet.
Wanneer gaan we verder met het team ?
Misschien lvl 59-60 maken en dan samen even alles halen in ToTW wat nog nodig is en doorgaan?
Wanneer gaan we verder met het team ?
Misschien lvl 59-60 maken en dan samen even alles halen in ToTW wat nog nodig is en doorgaan?
Wie weetSuicyder schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 13:14:
En die fixer is nu lvl 123 en heb ik de QL 200 Perennium Beamer op gezet.
Wanneer gaan we verder met het team ?![]()
Ik heb gisteravond samen met ene vriend van me uit de USA een enfrocer gemaakt (allebei 1), identieke tweeling op het haar na
Beiden op ene gratis account, en specifiek voor level 24 met een neleb-noobstick

Ik ben nu bezig mijn enfo te powerlevelen naar 58 voor ToTW-farming en team missies
Gisteren bezig geweest met de Ado Brain Quest, wat een allemachtig vervelende quest is dat zeg (heel netjes gezegd).
Bijna klaar, nog paar ergo's af en die laatste knakker af laten maken.
Als je deze al vervelend vindt... moet je de Scheol quest eens doen...Suicyder schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 17:05:
Gisteren bezig geweest met de Ado Brain Quest, wat een allemachtig vervelende quest is dat zeg (heel netjes gezegd).
Die is pas echt hersendodend (ik heb hem eens op mijn trader gedaan.. heeft me 3 dagen gekost...)
GratzSuicyder schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 23:30:
yay.... Symbiant binnen
Syndicate Brain Symbiant of the Grunt
Ik sla Scheol gaarne over
Vandeweek level 60 gelaald op mijn enforcer Panzertiger
Nu nog een paar AI levels en dan lekker twinking voor ToTW
Nu nog een paar AI levels en dan lekker twinking voor ToTW
Jaja, dus zo'n enfo die in 1 tik een lego neermept zometeen 
Mijn fixer is nog steeds 140 en mijn soldier is nu 166 en moet 10/10 van de pen key quest.
Mijn fixer is nog steeds 140 en mijn soldier is nu 166 en moet 10/10 van de pen key quest.
[ Voor 42% gewijzigd door Suicyder op 11-03-2010 13:17 ]
hehe de Pen Sanc key is erg nuttig
ik gebruik hem nog steeds in mijn HUD1
(Goed voor de NCU en de Inits
)
Ik wil je wel helpen killen
oh-ja
en ik ga niet voor het killen van de Lego's, ik ga voor het killen van.. TADAAAA
GoT / Lien / Aztur
Alleen maar voor de NCU/Belt en Aztur.. tja.. voor de FUN
(Goed voor de NCU en de Inits
Ik wil je wel helpen killen
oh-ja
en ik ga niet voor het killen van de Lego's, ik ga voor het killen van.. TADAAAA
GoT / Lien / Aztur
Alleen maar voor de NCU/Belt en Aztur.. tja.. voor de FUN
[ Voor 38% gewijzigd door ArcticTiger op 11-03-2010 16:53 ]
En om mensen te helpen ofc.
Ik heb een 60 engineer die momenteel een level 139 warbot kan. Gezien mijn beperkte budget kan ik niet ql 70-72 Arithmetic Armor halen en een setje De'valos Sleeves + 2x VTE (als ik die ingetwinkt krijg maar denk ik wel, max intel implants etc.).
Wel kan ik een keer 2 Fractured Sanity halen (dus direct uppen) voor wat intelligence.
Dat zou samen ongeveer 70+ extra nanoskills opleveren, dat zou al ongeveer een level 169 warmachine zijn, maar dat vind ik nog niet genoeg, dus nog wat megatwinkage op implants en wat er meer te vinden is voor HUD etc. om een slayer te hebben op die 60 engineer
Is het nuttig? Nee want deze bot doet Azzy ook al solo, is het een target om naartoe te werken met die toon, jazeker
Ik heb een 60 engineer die momenteel een level 139 warbot kan. Gezien mijn beperkte budget kan ik niet ql 70-72 Arithmetic Armor halen en een setje De'valos Sleeves + 2x VTE (als ik die ingetwinkt krijg maar denk ik wel, max intel implants etc.).
Wel kan ik een keer 2 Fractured Sanity halen (dus direct uppen) voor wat intelligence.
Dat zou samen ongeveer 70+ extra nanoskills opleveren, dat zou al ongeveer een level 169 warmachine zijn, maar dat vind ik nog niet genoeg, dus nog wat megatwinkage op implants en wat er meer te vinden is voor HUD etc. om een slayer te hebben op die 60 engineer
Is het nuttig? Nee want deze bot doet Azzy ook al solo, is het een target om naartoe te werken met die toon, jazeker
Ik heb AO ook maar weer eens geinstalleerd. Ik ben een fr00b speler die wat lage level toons op Atlantean (RK1) heb. Maar ben nu maar begonnen me een Soldier op Rimor (RK2). Ik speel redelijk "recreatief", ben dus niet zo veel online, maar heb nu de afgelopen week de smaak wel weer beetje te pakken gekregen. Je kan "Captconan" wel aan de start post toevoegen als je wilt. Ik zal zo af en toe wel eens indroppen.
Atlantean:
Captconan Adventurer lvl38 Omni
Captconanes Martial Artist lvl25 Neutral
Captconanos Engineer lvl18 Clan
Rimor:
Captconan Soldier lvl 12 Clan
Heb in deze week rustig newbie island weer verkend en men startup wapen geupgrade. Heb Clan side gekozen vanwege de luitjes hier. Ben toen naar Old Athens gegaan en daar wat missies voor mijn starter nanos gedaan. Heb iets van 5 Concrete Cushions gerolled en wat sunglasses om die nu te verkopen om zo wat credits te krijgen
. Ben nu van plan om een beter wapen te rollen voor mijn soldier (Eradicator XCI-52, BBI Range Restraint Carbine of Nova Flo - MK IV, in iedergeval iets wat rollable is.) En daarna maar eens de subway gaan bevolken!
Atlantean:
Captconan Adventurer lvl38 Omni
Captconanes Martial Artist lvl25 Neutral
Captconanos Engineer lvl18 Clan
Rimor:
Captconan Soldier lvl 12 Clan
Heb in deze week rustig newbie island weer verkend en men startup wapen geupgrade. Heb Clan side gekozen vanwege de luitjes hier. Ben toen naar Old Athens gegaan en daar wat missies voor mijn starter nanos gedaan. Heb iets van 5 Concrete Cushions gerolled en wat sunglasses om die nu te verkopen om zo wat credits te krijgen
Welcome to the club
Hoe meer mensen de game uite het stof halen hoe beter
Hoe meer mensen de game uite het stof halen hoe beter
En de rust is weer terug, ben al weer een week niet ingame geweest
Maar.. vanavond weer werken aan de subways twink
En misschien later nog werken aan de enforcer

Maar.. vanavond weer werken aan de subways twink
En misschien later nog werken aan de enforcer
heb nu momenteel een zooitje van mn chars naar ~160 gekite, denk dat ik in eerste instantie met de fixer door ga
Misschien dat ik ook maar eens mijn opifex engineer uit eht stof ga halen 
(moet ik er wel credz voor hebben LOL)
En ff bezig geweest met mijn guild forums signature ^^
(moet ik er wel credz voor hebben LOL)
En ff bezig geweest met mijn guild forums signature ^^

Zow net op mijn fixer Ado Brain Quest weer gedaan en spec 3 zodat hij ShadowWeb Spinner MK4 kan gebruiken.Scheelt heel veel in sector 10. Kijken of ik het nu een beetje kan farmen voor wat cash.
hoelang ben je ongeveer bezig geweest met die ado brain quest? Ik twijfel of ik hem op mijn 174 fixer wil doen, of dat ik het waag op spec3 farmen

Ik had iemand meelopen met een MP en een 217 soldier met alles erop en eraan, waren in een uurtje of 3 door de gehele Ado Brain quest heen. Dat is min de 1,5 uur wachtijd ivm de /petition omdat er deshizzling synaptics niet spawnden.
Maar dankzij de plus 100 treatment en nanoskills is het casted van bijvoorbeeld SWS4 makkelijker.
Maar dankzij de plus 100 treatment en nanoskills is het casted van bijvoorbeeld SWS4 makkelijker.
[ Voor 17% gewijzigd door Suicyder op 23-03-2010 18:07 ]
Ik zit er nog steeds tegenaan te hikken om deze quest te doen op mijn mini engineer, Martial Artist, en zometeen ook de Enfrocer
Maar ik ken mensen die gebruiken deze symb zelfs op hun 220 pvp characters
En wat spec 3 betreft, de delen hiervoor krijg je volgens mij tijdens de Brain quest

Maar ik ken mensen die gebruiken deze symb zelfs op hun 220 pvp characters
En wat spec 3 betreft, de delen hiervoor krijg je volgens mij tijdens de Brain quest
Ja het ding is dat de symbiant even duurt voordat je hem krijgt maar je kan hem makkelijk in je character doen, lage requirements. Voordeel 2 is inderdaad dat je alle boeken voor spec 3. Dat was voor mij op mijn fixer reden 2 om het te doen. SWS4 heeft Spec 3 nodig, vandaar.ArcticTiger schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 08:38:
Wauw, dat ik dit topic nog nooit eerder ben tegengekomen oO
Speel zelf AO voor ongeveer 5 jaar nu. Speel op RK2(Rimor). Ben vooral actief op low level twinks.
Voor de mensen die zich afvragen wie mijn toons zijn, ff een lijstje:
Twinks:
Tellme 8 Omni MA Froob
Redandblue 8 Clan Engi Froob
Prutzor 15 Clan Doc Froob
Clansupport 21 Clan Enfo Froob
Winwin 37 Clan Fixer
Brokethelawl 49 Clan Trader
Froobthelawl 49 Clan Trader Froob
Brokethelaw 49 Clan Agent
Howgamework 125 Clan Soldier Froob
Pewpewowned 140 Clan Fixer Froob
Iiiiiiiiiiii 150 Clan Agent
Deathprobe 150 Clan Keeper
Sparkles 165 Clan NT
Semi Twinks/Levelling Toons
Iiiiiiiiiiiii 60 Clan Trader Froob
Goooogle 125 Clan MP Froob
Thinkpad 130 Clan MA Froob
Bloodhoundje 151 Clan Agent Froob
Accelerator 206 Clan Fixer
Bierkrat 215 Clan Crat
Misschien bekende namen voor sommige van jullie?
, ik zit in de Clan Komodo/Komodites
Speel zelf AO voor ongeveer 5 jaar nu. Speel op RK2(Rimor). Ben vooral actief op low level twinks.
Voor de mensen die zich afvragen wie mijn toons zijn, ff een lijstje:
Twinks:
Tellme 8 Omni MA Froob
Redandblue 8 Clan Engi Froob
Prutzor 15 Clan Doc Froob
Clansupport 21 Clan Enfo Froob
Winwin 37 Clan Fixer
Brokethelawl 49 Clan Trader
Froobthelawl 49 Clan Trader Froob
Brokethelaw 49 Clan Agent
Howgamework 125 Clan Soldier Froob
Pewpewowned 140 Clan Fixer Froob
Iiiiiiiiiiii 150 Clan Agent
Deathprobe 150 Clan Keeper
Sparkles 165 Clan NT
Semi Twinks/Levelling Toons
Iiiiiiiiiiiii 60 Clan Trader Froob
Goooogle 125 Clan MP Froob
Thinkpad 130 Clan MA Froob
Bloodhoundje 151 Clan Agent Froob
Accelerator 206 Clan Fixer
Bierkrat 215 Clan Crat
Misschien bekende namen voor sommige van jullie?
Ik heb een aantal namen met de tijd wel eens voorbij zien rennen.
Ik ben zelf voornamelijk te vinden normaal op RunningWolf, momenteel iets minder omdat hij in Perk Resetting zat. Heb nu alleen nog 1 of 2 delen van ql 223-225 supple armor nodig om vervolgens weer een PR uit te voeren en mijn gun eindelijk te kunnen equippen, de supples weer terug te geven aan mensen en mijn fixer weer normaal te kunnen spelen.
Ik ben zelf voornamelijk te vinden normaal op RunningWolf, momenteel iets minder omdat hij in Perk Resetting zat. Heb nu alleen nog 1 of 2 delen van ql 223-225 supple armor nodig om vervolgens weer een PR uit te voeren en mijn gun eindelijk te kunnen equippen, de supples weer terug te geven aan mensen en mijn fixer weer normaal te kunnen spelen.
[ Voor 11% gewijzigd door Suicyder op 30-03-2010 09:01 ]
Gisteren nieuwe patch bij AO.
Nieuwe collector instance
Een wat moeilijkere instance waar alles kan droppen, van subwayspul tot beast
Daily missions systeem
Hier kun je 1x per 18 uur een missie doen (mag ook na meer uur, maar na je missie moet je minimaal 18 uur wachten). Deze leveren echter goede xp op!
Extra
Iets wat me opgevallen is dat er nieuwe ringen zijn bij gekomen, qua looks dan. Er zijn nu veel meer verschillende looks qua ringen.
Nieuwe collector instance
Een wat moeilijkere instance waar alles kan droppen, van subwayspul tot beast
Daily missions systeem
Hier kun je 1x per 18 uur een missie doen (mag ook na meer uur, maar na je missie moet je minimaal 18 uur wachten). Deze leveren echter goede xp op!
Extra
Iets wat me opgevallen is dat er nieuwe ringen zijn bij gekomen, qua looks dan. Er zijn nu veel meer verschillende looks qua ringen.
die nieuwe ringen zijn prolly gemaakt door Docaholic, die hebben ze denk ik ingehuurd om wat plaatjes voor ze te maken. Hier's zijn thread: http://forums.anarchy-online.com/showthread.php?t=566048
[ Voor 15% gewijzigd door Douw3rd op 05-05-2010 14:30 ]
Dat vermoed ik ook, hoop dat ze die ook doorvoeren bij de nieuwe engine. Het is toch beter om meerdere looks te hebben.
Ringen zijn idd door Docaholic gemaakt, hij is uit eigen initiatief ermee begonnen en funcom heeft ermee ingestemd zijn ontwerpen te gebruiken ingame. Ook heeft de laatste patch veel textures geupdate in missions en indoor plaatsen, subway is revamped. De mobs lopen nu rond en textures zijn ook geupdate. Eumenidus is verder naar deep sub verplaatst.
Met de daily missions is er 1 nieuwe zone geopend in AO, en vanwege server transfers van DNW zijn er nog 2 playfields geopend alleen voor nieuwe playercity's.
Met de daily missions is er 1 nieuwe zone geopend in AO, en vanwege server transfers van DNW zijn er nog 2 playfields geopend alleen voor nieuwe playercity's.
yup, mijn account is denk voor zeker een half jaar nog betaald, maar ik vermaak mij momenteel met darkfall, potje cs, dota.. eventjes gehad met ao. Weet ook nog niet of ik echt weer ga spelen. Heb veel lol aan het spel beleefd, en het is een erg goeie game
Misschien binnenkort weer keertje inloggen
Heh.. ik vond het al zo rustig op kitehillDouw3rd schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 13:00:
yup, mijn account is denk voor zeker een half jaar nog betaald, maar ik vermaak mij momenteel met darkfall, potje cs, dota.. eventjes gehad met ao. Weet ook nog niet of ik echt weer ga spelen. Heb veel lol aan het spel beleefd, en het is een erg goeie gameMisschien binnenkort weer keertje inloggen
Kite Hill, P7, Elysium
Lang niet meer geweest daar
Lang niet meer geweest daar
Weer downtime vandaag. Vermoed fixes aan de daily missions.
Mijn soldier is hard op weg, nu level 210, vanaaf inf garden key.
Ik hoop idd dat ze de dailys fixen. Nu al paar keer gehad dat ik uiteindelijk tegen oranje en rode mobs moet vechten. En met mijn non-twinked soldier lukt dat nietSuicyder schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 12:52:
Weer downtime vandaag. Vermoed fixes aan de daily missions.
Ik zal mij ook maar eens melden in dit topic. Hou eigenlijk niet zo van MMORPG's. Speel nu sinds een paar weekjes / maand AO, en kwam er al snel achter dat dit anders is dan de andere MMORPG's (in positieve zin). Na 3-4 daagjes SL gehaald en daar weer 2 dagen later het volledige aanbod aan expansions gehaald. Mijn characters zijn momenteel:
Firexnl LVL. 125 - Soldier
Shadowy LVL 57 - Shade (sinds een paar dagen).
Soldier was mijn main character, inmiddels heeft mijn shade die rol overgenomen (vindt dat net even iets meer hebben). Mijn soldier ga ik dan ook nog naar lvl 150 brengen en daarna locken voor sector 10.
Al met al goede ervaringen tot nu toe over deze game. Ook de vriendelijkheid/behulpzaamheid van community valt erg op, zeker een groot pluspunt van de game.
Firexnl LVL. 125 - Soldier
Shadowy LVL 57 - Shade (sinds een paar dagen).
Soldier was mijn main character, inmiddels heeft mijn shade die rol overgenomen (vindt dat net even iets meer hebben). Mijn soldier ga ik dan ook nog naar lvl 150 brengen en daarna locken voor sector 10.
Al met al goede ervaringen tot nu toe over deze game. Ook de vriendelijkheid/behulpzaamheid van community valt erg op, zeker een groot pluspunt van de game.
op welke server word er het meeste gespeeld door tweakers?
zelf speel ik op RK1 omdat ik daar ooit ben begonnen met en al mijn toons staan daar.
ben nu na 2-3 jaar weer begonnen te spelen met een trox sol is nu lvl 43.
toen ik nog diehard speelde had ik een nanomage keeper op 216 die tijdens beast raids in de top 10 DD stond maar daar kan ik nu echt niet meer me spelen omdat ik niet meer weet hoe
zelf speel ik op RK1 omdat ik daar ooit ben begonnen met en al mijn toons staan daar.
ben nu na 2-3 jaar weer begonnen te spelen met een trox sol is nu lvl 43.
toen ik nog diehard speelde had ik een nanomage keeper op 216 die tijdens beast raids in de top 10 DD stond maar daar kan ik nu echt niet meer me spelen omdat ik niet meer weet hoe
Ik speel op RK2, dit was de defaultserver toen ik begon en had toen al paar vrienden die ook op RK2 speelde.
Anoniem: 224682
Doet gewoon een paar simpele missies of dungeons en je kan het weer. Tenminste dat is mijn ervaring met een 202 nanomage mpaegis schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 10:58:
Meesten van wie ik weet spelen op RK2, heb daar een hand vol characters op.
ja, binnen een week verwacht ik iig kitehill weer te terroriseren
Ik weet niet welke kant je hebt gekozen, maar de daily missions kun je halen bij de Agency (in Old Athen net ten Noord-Oosten van OA Hill).
Hier een guide ervan
Kom naar RK2, clan
Hier een guide ervan
Kom naar RK2, clan
ben omni
op RK1 maar er zal dus ergens in Rome ook een agency zijn. vanaf welke lvl kan je dat doen?
zit nu op mijn werk dus kan niet die guide lezen jammer genoeg.
zit nu op mijn werk dus kan niet die guide lezen jammer genoeg.
hij is iig omni, das alvast 1 stap in de goede richting. Nu eventjes van rimor 1 naar rimor 2 komen, en je zit helemaal goed
Kom maar mooi naar Clan, RK2
(ja ja ik leef nog steeds
alleen veel te weinig tijd om ook nog forums in de gaten te houden hehe)
(ja ja ik leef nog steeds
zijn er nog leuk actieve orgs met veel nederlanders? zit nu in een org met wel wat nederlanders maar er zijn steeds maar max 10 to 12 mensen online?
Mja... de alliance waar ik in zit heeft er een aantal, maar niet heel erg veel.
Maar vermaak me nog altijd prima, helaas is het wel rustiger geworden. Het wordt tijd voor vernieuwing.
Maar vermaak me nog altijd prima, helaas is het wel rustiger geworden. Het wordt tijd voor vernieuwing.
Ik ben vaste gast in de guestchannel van de org van een aantal vrienden van me, allemaal engelsen (en knettergek maar dat terzijde), en redelijk actief
Clan, RK2, The Lost Boys (T.H.C.)
Zelf zit ik nog steeds in Rubi-Ka Bounty Hunters, nagenoeg uitgestorven op het moment , maar maakt het wel makkelijk voor mij (heb continu de org city ter beschikking
)
En zit met een paar alts in Steadfast
Zelf zit ik nog steeds in Rubi-Ka Bounty Hunters, nagenoeg uitgestorven op het moment , maar maakt het wel makkelijk voor mij (heb continu de org city ter beschikking

Damn, leeft dit spel nog steeds? 
Op de eerste pagina uit begin 2003 zei ik al dat het al heel lang uit was
Op de eerste pagina uit begin 2003 zei ik al dat het al heel lang uit was
Ik moet daar dan ook maar eens langsdroppen. Zelf zit ik in 'Knights of Ka', niet megaactief, avonden wel, meeste mensen komen toch vanuit de alliance met The Asylum, Remedy (wat gemerged is met Knights of Ka), The Order, Tiger Claw, Critical Mass, Lost Souls of Rimor, Ascension, Carpe Diem, Carpe Nox Noctis, Dark Crusaders, and Kingdom of Heaven.ArcticTiger schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 17:49:
Ik ben vaste gast in de guestchannel van de org van een aantal vrienden van me, allemaal engelsen (en knettergek maar dat terzijde), en redelijk actief
Zelf zit ik nog steeds in Rubi-Ka Bounty Hunters, nagenoeg uitgestorven op het moment , maar maakt het wel makkelijk voor mij (heb continu de org city ter beschikking)
Altijd wel iets te doen
Volgens mij niet, maar ik zit nou eenmaal op RK2 weinig zin om te wisselen.
Deze zijn alweer van een paar maand terug overigens, maar er was een ARK invasion event. Ondertussen is mijn soldier al level 220 en heeft hij Endgame guns
Boel dooie aliens

Holy crap wat een chaos

Mech Up and kill!!

Enige jammere bij het event was dat er wat mensen rondliepen met PvP flags. Maakte de chaos nog wat groter, wel leuk.
Ik verwacht het volgende even zo rond Halloween
Boel dooie aliens

Holy crap wat een chaos

Mech Up and kill!!

Enige jammere bij het event was dat er wat mensen rondliepen met PvP flags. Maakte de chaos nog wat groter, wel leuk.
Ik verwacht het volgende even zo rond Halloween
En ik heb Star Trek Online ook maar weer eens gewisseld voor deze.
Speel al sinds 2004 ergens, alleen heb ik geen echt hooglevel char omdat ik alts aanmaken en daarmee experimenteren veel te leuk vind.
Vandaag mijn hoogste char naar 149 gekregen (Bentisto solitus omni keeper)
Speel al sinds 2004 ergens, alleen heb ik geen echt hooglevel char omdat ik alts aanmaken en daarmee experimenteren veel te leuk vind.
Vandaag mijn hoogste char naar 149 gekregen (Bentisto solitus omni keeper)
personal life-id: XZj5GaeWqCr9jOg1Tm1I7ZJajQ8Ari
Even een gigantische topicschop (paar jaar maar).
Vandaag zijn de servers van Anarchy Online offline omdat ze na de sluiting van de RK3 server naar RK1 & RK2 nu deze servers samenvoegen.
Straks zal iedereen dus op 1 server rondlopen. Hierdoor zal de gemiddelde activiteit in het spel mogelijk hoger komen te liggen.
Servermerge voortgang:
http://forums.anarchyonline.com/showthread.php?t=604001
Laatste video nieuwe engine (vandaag gereleased):
YouTube: Anarchy Online Internal Grass Demo 720
Geen idee of verder mensen het nog af en toe opstarten hier. Maar dacht laat het weten
Vandaag zijn de servers van Anarchy Online offline omdat ze na de sluiting van de RK3 server naar RK1 & RK2 nu deze servers samenvoegen.
Straks zal iedereen dus op 1 server rondlopen. Hierdoor zal de gemiddelde activiteit in het spel mogelijk hoger komen te liggen.
Servermerge voortgang:
http://forums.anarchyonline.com/showthread.php?t=604001
Laatste video nieuwe engine (vandaag gereleased):
YouTube: Anarchy Online Internal Grass Demo 720
Geen idee of verder mensen het nog af en toe opstarten hier. Maar dacht laat het weten
Het ziet er weer levendig uit 
Zelfs weer lag in Old Athens hahaha
Zelfs weer lag in Old Athens hahaha
Even het topic een rotschop geven
Ietwat oud nieuws: maar toch (voor de belangstellenden
):
2 weken terug is de closed beta aangekondigd van de nieuwe engine aangekondigd.
Link naar het forumbericht
In deze closed beta is ook de "new player experience" opgenomen.
Heb me maar aangemeld en ben benieuwd

Ietwat oud nieuws: maar toch (voor de belangstellenden
2 weken terug is de closed beta aangekondigd van de nieuwe engine aangekondigd.
Link naar het forumbericht
In deze closed beta is ook de "new player experience" opgenomen.
Heb me maar aangemeld en ben benieuwd
Bij deze even een (flink) schopje voor dit topic voor de liefhebbers
Afgelopen week is de open beta voor de nieuwe graphics engine gestart.
19 juni is een historiscghe dag voor Anarchy Online, de langverwachte engine is (na bijna 2 jaar!!!) eindelijk(!!!) in de open beta.
Zie hier het forum topic
Afgelopen week is de open beta voor de nieuwe graphics engine gestart.
19 juni is een historiscghe dag voor Anarchy Online, de langverwachte engine is (na bijna 2 jaar!!!) eindelijk(!!!) in de open beta.
Zie hier het forum topic
[ Voor 3% gewijzigd door ArcticTiger op 26-06-2015 14:13 ]
Zo, even een flinke necro van dit topic
Maarrrrrrr....
Waar ik wel benieuwd naar ben: Wie speelt het nog, en wat vind je van de nieuwe NPE etc.
(Nu moet ik eerlijkheidshalve vermelden dat ik al enige maanden niet meer heb gespeeld wegens drukte
)
Maarrrrrrr....
Waar ik wel benieuwd naar ben: Wie speelt het nog, en wat vind je van de nieuwe NPE etc.
(Nu moet ik eerlijkheidshalve vermelden dat ik al enige maanden niet meer heb gespeeld wegens drukte
[ Voor 26% gewijzigd door ArcticTiger op 16-03-2016 15:03 ]
Ik ben recent weer gaan spelen, alles nu op 1 server, en blijft nog steeds een geweldige game. Met de nieuwe graphics engine is het wel iets beter, maar het is en blijft een oud spel natuurlijk.
V3SPA Alliance http://www.v3spa.com