[PC] het "grote" Anarchy Online topic

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 10.938 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maurice schreef op 28 May 2003 @ 09:07:
maar dat is wel een hele hoge pet
Custom implants gebruikt zeker?
Valt wel mee hoor, ik _had_ een 91 MP met een 173 pet :) >:) :9 , wel self-buffed natuurlijk maar dan nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1. Ik speel geen Tripes2, wel gespeeld. Het maakt me dus nix uit :)(
2. GA IV VERKOCHT IN SHOP?!?! AAAAHHHH. Het is een van de meest zeldzaamste items in het spel die je kon verkopen voor honderderen miljoenen en jij verkoopt het in de shop voor minder dan een miljoen? :S
3. Op lvl91 kan je natuurlijk ook betere buffs en buff-itemsgebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 juni 2003 @ 11:05:
1. Ik speel geen Tripes2, wel gespeeld. Het maakt me dus nix uit :)(
Vergelijk hetzelf:

Afbeeldingslocatie: http://tribes2.sierra.com/img/armor/armor_light_be_female_01.jpg
Lijkt er veel op niet waar, de globale lijnen komen iig. wel heel erg overeen.
2. GA IV VERKOCHT IN SHOP?!?! AAAAHHHH. Het is een van de meest zeldzaamste items in het spel die je kon verkopen voor honderderen miljoenen en jij verkoopt het in de shop voor minder dan een miljoen? :S
Valt wel mee, een GAIV is ongeveer 150mil waard valt dus wel mee. maar goed
het was wel zonde ja, och ja foutje kan gebeuren.
3. Op lvl91 kan je natuurlijk ook betere buffs en buff-itemsgebruiken ;)
[/quote]
die pet die ik toen had was echt max. ik had ongeveer alle mochies, implants max(natuurlijk ook getwinked) items en buffs.

Ik krijg wel roelende XP :).

Och Ik huppel nu al een tijdje rond in 'Tempest' die je vast wel kent als je bekend bent met RK1, zo niet dan ken je 'Storm' wel - anders ben je gewoon nog nooit op RK1 geweest :).

AnarchyOnline blijft me verbazen :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2003 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1. Als je het zo bekijkt lijkt AO nog op veel andere games waar het menselijke ras in voorkomt....

2. Laatste GA IV's zijn verkocht voor 350-400M

3. Ik ken beide Clan-Guilds ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:38
ehm ik ben een char gestart op atlantean, mn eerste daar, en heet Ayanne.
heeft iemand wat centjes voor me :> ??

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik online ben geef ik je wel een message. Je kan mij ook natuurlijk ff berichtje sturen: /tell deadlyfists

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

of mij /tell gridspinner ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 June 2003 @ 16:01:

3. Ik ken beide Clan-Guilds ja :)
Welke guild hang jij eigenlijk rond.

OMG je bent neutral ?!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2003 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kzit in neutral en omni guild: Neutralundergroundtradesyndicate en KAZE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik haat omni..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aphelion
jij gridspinner = altijd off :( :'(
zeg wat doen jullie altijd met oude implant sets en / of zo?
heb die vanmij maar weggegeven aan lower lvl NT's..

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was de laatste week inderdaad veel offline.

Oude implants gaan meestal richting de guild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo iedereen,

Ik ben zojuist begonnen met anarchy-online. Nou vroeg ik me af of er nog andere nederlanders actief zijn. Ik wil graag met andere (NL) gamers anarchy-online spelen. Mijn in-game nickname is edgy en ik gebruik de server Rimor Ribu-ka 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
Kick!

Je kan Anarchy Online nu 12 maanden gratis spelen ( tot 1/1 2006 ) :) Spread the news!
check de officiele website voor meer info.

• snakeye
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 21:01
Effe een account aangemaakt .. is nooit weg gratis spelen.. :-)

Owja op de site staat trouwens dat dit alleen geldig is tot 15 januari, of tot waneer er te veel aanmeldingen zijn.

Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..

Verwijderd

Ook maar even een accountje aangemaakt. Jaar lang gratis MMORPGen is nooit weg natuurlijk :)

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
Precies, ik ga hem ook even uitproberen. Maare, zoals ze zelf al zeggen... als de serverload te hoog is wordt de actie gestopt. Ik denk eigenlijk wel dat dat er aan zit te komen.

Maar het doel van het spel is vooralsnog een beetje grinden heh? Zijn er nog storyline missions/quests waarmee ik het spel mee kan "uitspelen"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb me ook maar weer aangemeld, ffXI gaat na 3 maanden vervelen. dit kan ik nu mooi gratis spele tot ik over een aantal maanden besluit om eq2 te doen (als ik stop met FF)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Ook aan het downloaden geslagen iemand tips en trucks voor in het begin of werkt aanklooien ook goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon aanklooien, je char aanmaken op rubi-ka 2, dan kom je snel genoeg nederlanders tegen.

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2004 19:07 . Reden: typpo op gamer.nl zit iedereen op rubi ka 2 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
cool spel maar ik heb wat vraagjes en ik denk dat al die pro's hier dat wel kunnen beantwoorden ;)

1. hoe kan je skills of stats van wapens zien...bijvoorbeeld hoeveelheid damage. enz. (of kan dat niet)
2. ik hoorde dat je zonder expansion ook een huisje had is dat waar? en waar? :P
3. waar kan je gewoon wapens kopen voor als je onder de lvl 10 zit...ik zit in zo'n stadje in beetje woestijn achtig en daar heb je een general store met giga veel van die dingetjes maar ik zie er nergens gewoon een pistool ofzo :O
4. een vriend van me heeft het spel ook maar de graphics doen raar, hij ziet health meter enzo niet en geen tekst, hij heeft drivers opniuew geinstalleerd en graphics veranderd maar het helpt niet wat kan het zijn :|

alvast bedankt :)
(ik kon het niet laten :7 )

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
om item stats te bekijken moet je shift+klikken op de item :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
ADMK schreef op zondag 19 december 2004 @ 22:31:
om item stats te bekijken moet je shift+klikken op de item :)
aaaah kijk is aan THNX!

en de rest van mijn vragen? B)

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het spel nu ook gedownload. Heb het volgens mij al eens eerder gespeeld, maarja nu het free is ;)
Trouwens, ik las op een site dat er een ware noob invasie was, zal wel door die free accounts komen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 09:35:
ik heb het spel nu ook gedownload. Heb het volgens mij al eens eerder gespeeld, maarja nu het free is ;)
Trouwens, ik las op een site dat er een ware noob invasie was, zal wel door die free accounts komen :9~
dat kun je wel zeggen (hoor er zelf ook bij :D) vooral noob eiland is het echt verschrikkelijk druk, en jammer genoeg lagt het zo als een mob dood hebt duurt het aantal seconden voordat je kan looten en je exp krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tis een heerlijk spel! :)
Ben een martial artist level 3.

Je kan trouwens ook een snellere german server kiezen die minder laggy is, alleen praat haast iedereen hier duits :(

Dus ik ga toch maar voor de iets tragere US server ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
nou we kunnen altijd met elkaar op die duitse server spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey hey lui,

ik zelf speel ook al een zeer lange tijd AO ( bijna 2 jaar ) ik heb een 204 NT een 200 Sol en een 100 Keeper,

dat er een bende lui binnen komen in AO kun je wel merken ( lamers enzo ) lui die komen om mensen te irriteren en als je er wat van zecht krijg je de reactie *Who gives a **** its free * tjahh
true enough maja.

ik zou graag wat meer Nederlanders willen leren kennen ingame ( ik speel op Rubika 1 )

/tell lovenano <<<<< is mijn Main
/tell extreem
/tell triquetra

ik hoop wat hollanders te spreken

Greetz Richard.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2005 15:13 . Reden: Typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 16:09:
Hey hey lui,

ik zelf speel ook al een zeer lange tijd AO ( bijna 2 jaar ) ik heb een 205 NT een 200 Sol en een 100 Keeper,

dat er een bende lui binnen komen in AO kun je wel merken ( lamers enzo ) lui die komen om mensen te irriteren en als je er wat van zecht krijg je de reactie *Who gives a **** its free * tjahh
true enough maja.

ik zou graag wat meer Nederlanders willen leren kennen ingame ( ik speel op Rubika 1 )

/tell lovenano <<<<< is mijn Main
/tell extreem
/tell triquetra

ik hoop wat hollanders te spreken

Greetz Richard.
Hoi, ik speel het net een maand ofzo, en heb nu een level 48 Fixer. Ik snap alleen niet zo dat jij het na 2 jaar nog leuk vindt. Dan heb je eerst een char tot lvl 200 gemaakt, en dan begin je weer opnieuw? Is de lol er dan niet al af? Iedere keer op mannetjes schieten tot ze dood zijn (dus veel wachten) enzo. Ik begin het nu al een beetje zat te raken, en kan me niet voorstellen dat het zo leuk blijft. Wat vind jij er nog leuk aan bijv?
Misschien zijn er nog dingen die ik niet ken aan het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFrA-WiZ
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-06 14:02

InFrA-WiZ

Huh wat?

Ik speel het sinds april 2004, met als main n lvl85 Keeper.
Op rk2 (Rimor).
en idd de gratis versie, zonder expansions is minder leuk levelen omdat je op de Shadowlands gewoon veel betere XP krijgt, en je met Perks je mogelijkheden en skills verder kan uitbreiden

personal life-id: XZj5GaeWqCr9jOg1Tm1I7ZJajQ8Ari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aphelion
Ik kan uitleggen wat er leuk is aan anarchy online:
Er zijn geweldig veel mogelijkheden met het craften (bouwen) van dingen, geweldig veel items. Een erg leuke market, goede handel, lekker samen spelen met je clan....

Vooral, er is een geweldig mooie buiten wereld. Je clan kan een basis bouwen en je kan die basis aanvalen, soort e met van towers. je voelt je serieus verantwoordelijk en gaat serieus met je clan aanvallen voorbereiden, elkaar buffen, team play is er erg hoog...

Ik speel zelf al een jaar geen anarchy meer, omdat het vanwege de team gameplay erg snel is omgegaan naar snel levelen, en altijd maar binnen, nooit komt men nog in mooie dyna camps etc. Erg zonde. Ik Mis anarchy online zoals het was.. Iemand die mij hier in kan volgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 16:51:
[...]

Hoi, ik speel het net een maand ofzo, en heb nu een level 48 Fixer. Ik snap alleen niet zo dat jij het na 2 jaar nog leuk vindt. Dan heb je eerst een char tot lvl 200 gemaakt, en dan begin je weer opnieuw? Is de lol er dan niet al af? Iedere keer op mannetjes schieten tot ze dood zijn (dus veel wachten) enzo. Ik begin het nu al een beetje zat te raken, en kan me niet voorstellen dat het zo leuk blijft. Wat vind jij er nog leuk aan bijv?
Misschien zijn er nog dingen die ik niet ken aan het spel.
er zijn heel veel leuke dingen in het spel te doen maar als ik het goed begrijp heb jij een gratis account niet ?
nou met het gratis account kun je niet in de shadowlands en ook niet tegen aliens vechten ( wel vechten maar je krijgt geen Alien Xp )
ik de shadowlands gaat levelen veel makkelijker en een team heb je daar zo gevonden.
als ik jou was zou ik die fixer dumpen en met een docter of een crat beginnen ( deze zijn zeer gewilt ingame) en deze vinden zeer makkelijk een team
het leuke is dat je samen met je org ( clan ) raids kunt doen op bijvoorbeeld aliens of andere Unique mobs of dat je tower gevechten gaat doen ook erg leuk. ik zou zeggen geen me een prive tell ingame /tell lovenano help ik je een beetje op weg. en ik kan je veel dingen er over leren :)
Aphelion schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 23:18:
Ik kan uitleggen wat er leuk is aan anarchy online:
Er zijn geweldig veel mogelijkheden met het craften (bouwen) van dingen, geweldig veel items. Een erg leuke market, goede handel, lekker samen spelen met je clan....

Vooral, er is een geweldig mooie buiten wereld. Je clan kan een basis bouwen en je kan die basis aanvalen, soort e met van towers. je voelt je serieus verantwoordelijk en gaat serieus met je clan aanvallen voorbereiden, elkaar buffen, team play is er erg hoog...

Ik speel zelf al een jaar geen anarchy meer, omdat het vanwege de team gameplay erg snel is omgegaan naar snel levelen, en altijd maar binnen, nooit komt men nog in mooie dyna camps etc. Erg zonde. Ik Mis anarchy online zoals het was.. Iemand die mij hier in kan volgen?
Ik kan het gevoel goed begrijpen .
Gelukkig is het samenwerkings gevoel totaal terug gekomen door de alien invasion expansion
guilds moeten nu weer samen werken en je merkt het verschil AO is terug zoals het was :)
het hangt er natuurlijk ook van af in welke guild je zit sommige guilds zijn gewoon te groot
mijn g uild Midnight Rayne is niet al te groot dus hangt er een familie sweer :) iedereen kent elkaar en helpt elkaar met stuf ik zou zeggen kom gewoon een maandje terug om het zelf te voelen :)
InFrA-WiZ schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 17:00:
Ik speel het sinds april 2004, met als main n lvl85 Keeper.
Op rk2 (Rimor).
en idd de gratis versie, zonder expansions is minder leuk levelen omdat je op de Shadowlands gewoon veel betere XP krijgt, en je met Perks je mogelijkheden en skills verder kan uitbreiden
Vraagje hoe kun je met de gratis versie een keeper speelen deze is namelijk alleen maar te spelen met de shadowlands expansie |:(
of is het toch niet een gratis account :)
ik speel op Rubika 1 jammer dat je op rubika 2 zit samen met nederlander spelen is altijd leuk :)

btw mijn NT is nu level 205 gisteren ff geleveld :P :Y)

Greetz Richard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFrA-WiZ
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-06 14:02

InFrA-WiZ

Huh wat?

Een Keeper kan idd alleen met de Shadowlands expansie ja
Ik heb alle expansions :)

personal life-id: XZj5GaeWqCr9jOg1Tm1I7ZJajQ8Ari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gigapower
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09 23:06
Ik ben sinds gisteren even begonnen met een gratis account. Het was even inkomen maar ik begin het best leuk te vinden. Ik zit even te kijken welke beroepen me het meest aanspreken. Ik zit nu even in mn eentje wat quests te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je net begin zou ik als ik jou was de subway in Borealis in duiken met een team,
daar kan je lekker snel levelen.
(van af lvl10 ofzo anders ben je te weak(en je kan er in komen tot en met lvl25)

En als je iets hoger ben (lvl20 ofzo) naar een tempel in Rome(ik dacht iig dat hij daar was).
Maar je kan er niet heen als je Clan ben:) dan maken ze je meteen af.

Ik speel het nu een aantal weken en ben lvl60,(rubi-ka2 nick Llenny char soldier)
moet toegeven dat het een beetje saai begint te worden.
De missies zien er namelijk allemaal het zelfde uit.
maarja wat wil je met een gratis versie:)

tip: wees vriendelijk tegen je medespelers en maak eens een praatje,
sommige mensen hebben er een handje van om je 1.000.000credits te geven(altans dat kreeg ik toen ik lvl15 was).
en dat is HEEL veel als je net begin:)

maar ga er niet om vragen,
er zijn er al genoeg bedelaars:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gigapower
Ik zit op rubika 1 en ik speel samen met mn broertje. Ja ik kreeg ook wat gratis kleine dingetjes zoals sleeves en een salamander armor.. wel aardig. Alleen ben ik nog van te laag level om die spul te gebruiken.

Waarschijnlijk gaan we eerst neutrallen dan en daarna eventueel omni-tek denk ik, Trouwens, ik krijg vaak van die leuke armors, wapens enzo als je speciale beesten verslaat, moet ik die houden om ze LATER te kunnen dragen omdat ze een zeer hoog bepaalde stat vereisen. Kan ik die het beste gewoon verkopen of zal ik ze houden voor later? Inventory begint beetje vol te raken.

Ja ik had gelezen dat de gratis versie saai kan zijn, maar dat het door de expensions weer veel interessanter kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gigapower schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 22:55:
Ik zit op rubika 1 en ik speel samen met mn broertje. Ja ik kreeg ook wat gratis kleine dingetjes zoals sleeves en een salamander armor.. wel aardig. Alleen ben ik nog van te laag level om die spul te gebruiken.

Waarschijnlijk gaan we eerst neutrallen dan en daarna eventueel omni-tek denk ik, Trouwens, ik krijg vaak van die leuke armors, wapens enzo als je speciale beesten verslaat, moet ik die houden om ze LATER te kunnen dragen omdat ze een zeer hoog bepaalde stat vereisen. Kan ik die het beste gewoon verkopen of zal ik ze houden voor later? Inventory begint beetje vol te raken.

Ja ik had gelezen dat de gratis versie saai kan zijn, maar dat het door de expensions weer veel interessanter kan worden.
een tip.
geef mij ff een private /tell
aan /tell lovenano

dan kan ik je zo vertellen wat te verkopen en wat te houden armor is bijna altijd slecht van die mobs (omni heeft het beste sided armor ) tjah ik zou zeggen laat wat van je horen tot later Cyu on Rubi-ka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-09 20:38

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Ik zit AO de laatste tijd erg veel te spelen. Een Duitse vriend sleepte me naar het spel, dus ik zit nu op de German Server te spelen. :) Zo ver toe is het best wel geinig allemaal, ben nu een Level 25 Fixer, van mijn 4 chars vind ik dit de leukste zo ver toe. Speel op het moment nog wel de gratis versie, maar ik zit langzamerhand te denken later misschien de expansies erbij te nemen. Vooral het werken met items vind ik interessant, alleen kan ik geen goeie site vinden waar ik lijsten kan zien van alle tradeskill items en hoe ze te gebruiken. Ik hoop dat ze dit spel blijven uitbreiden want het heeft wel potentie en de setting vind ik best cool. :)
Op het moment focust mijn character op SMG dingen, wil nog even een paar goede dual-wieldable SMG vinden zodat ze cooler dingen kan afknallen. :P
Zijn er nog anderen die op de German Server spelen?

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gigapower
@ Trinsec bij mij is dat precies hetzelfde, ik heb meerdere geprobeerd en fixer vind ik het leukste. Lvl 24 ben ik nu ik ga subway campen de komende tijd.

Wat wapen betreft Dual Wielding werd mij de Worn Sleekmaster Classic aangeraden.. alleen ben ik die nog nergens tegen gekomen, ik heb nu 1 of andere goedkope mausser variant van 10.000 cred, geen dual wielding maar wel 190 burst damage en 180 critical hit.. wel een verbetering tov die standaard dualwield smg die ik vanaf newbie island meegenomen had.

Is die German server minder lag omdat die dichter bij zit, of is het gewoon zoals met Lineage dat die europe server gewoon in amerika staat oid? Ik zit zelf op server 1 en soms wel es rollbacks.

@paineaser: bedankt voor je aanbod, maar ik lees jouw message pas nu, en ik begrijp het al een beetje.. Ik zal je wel een tell geven om ff te chatten ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

De laatste tijd zit ik nu op Server 2 te spelen omdat de German Server teveel Duits was. Ik probeerde namelijk te zien of ik mee kon doen met het verhaal en te roleplayen enzo, maar ze spreken allemaal Duits en daar was ik nou niet zo erg goed in, dus ben ik (en mijn Duitse vriend) naar Server 2 verkast. Betekent wel dat ik opnieuw moest beginnen, ben nu weer een Fixer, en nu level 20 gehaald.
De German Server speelde wel lekker, maar de kanalen en het roleplay is dus voornamelijk in het Duits. :) Server 2... valt wel mee, alhoewel ik gisteren enorm veel lag had daar, maar daarvoor ging het prima. Geen idee of de Duitse server in Amerika ligt of zo, trouwens.

Worn Sleekmaster Classic heb ik wel eens gezien geloof ik... maar dat was toch niet pure SMG/Burst wapen? Volgens mij had je daar ook wat Assault Rifle skills voor nodig, en dat wil ik perse niet. Zit nog wel een goede wapen te zoeken voor mijn Fixer. Die Mausser wat je hebt lijkt me wel cool, ik zit nog steeds met de newbie dual-SMG opgescheept. :) Dit keer speel ik neutral.

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lvl 88 eng na een maand spelen. Wie weet een goeie manier om cash binnen te slepen? Ik heb geen SL. Schijnbaar kan je in SL dure ingots vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoomSayerSantos
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20-08 16:51
Ik zit op rubi ka 2 en heb een level 23 advent
kan iemand me wat helpen qua pistol keuze en armor enzo ?
( voeg me gerust toe op msn thehitman43@hotmail.com )
Ook hoor ik dat er hier zijn die lvl 10 zijn en al miljoenen hebben verdiend
Moet ik echt niet goed bezig zijn :/

Greetz
SE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranzy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-10-2023

Ranzy

Live &#039;till You Die

Hoi, ik heb me een tijd geleden geregistreerd voor een free account, en nu krijg ik een mailtje dat ik gratis kan upgraden naar Shadowlands als ik me er tussen 25 februari en 17 maart voor registreer, is dit dan ook een jaar lang gratis? Want daar reppen ze niets over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Ranzy schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 11:21:
Hoi, ik heb me een tijd geleden geregistreerd voor een free account, en nu krijg ik een mailtje dat ik gratis kan upgraden naar Shadowlands als ik me er tussen 25 februari en 17 maart voor registreer, is dit dan ook een jaar lang gratis? Want daar reppen ze niets over...
De upgrade naar Shadowlands is gratis (dwz: Je hoeft het spel niet te kopen), maar de maandelijkse kosten mag je mooi nog wel zelf betalen. Dus, nee, het is niet echt gratis. Je bespaart alleen zo'n 30 dollar door het spel niet meer te hoeven kopen. Ze hadden dezelfde 'actie' vorige maand (tot 7 februari) :P

Ben nu een Martial Artist omdat ik ff simpeler wou spelen. Kicks ass, literally. ;) Level 53 nu.

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranzy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-10-2023

Ranzy

Live &#039;till You Die

Ah zo, ik dacht het wel dat er een addertje onder het gras zat... Thanx. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me een tijdje geleden ook geregged voor het jaar gratis, wist toen nog niet dat dit topic bestond :)

Ben nu een lvl 16 Nano-Technician, maar ik zit ook met een dringend cash tekort en ik weet ook niet hoe ik eraan moet komen :(

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2005 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Verwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 18:54:
Ik heb me een tijdje geleden ook geregged voor het jaar gratis, wist toen nog niet dat dit topic bestond :)

Ben nu een lvl 16 Nano-Technician, maar ik zit ook met een dringend cash tekort en ik weet ook niet hoe ik eraan moet komen :(
Simpel, naar de Temple of the Three Winds gaan en vechten en looten. Je hebt veel cash in no-time. Missions kunnen soms ook een aardige duit opleveren. Ga in missie settings eens op max money ipv max HP, dan krjig je wat meer geld als je de missie heb afgerond. Of beter, je gaat voor de zogenaamde 'find person' of 'find object' missies, ga het snel afraffelen, en je krijgt je missie reward al. Je moet dan wel snel zijn wil je niet dat de monsters allemaal op je komen afraggen. Maar de tempel geeft het meeste geld, elke loot is wel zo ongeveer 600 credits.

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 18:54:

Ondertussen ben ik al lvl 20. Wat is dat teamen toch zalig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Verwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 23:03:
[...]

Ondertussen ben ik al lvl 20. Wat is dat teamen toch zalig :)
Klopt. :) Was weer eens in ToTW even aan het solo'en totdat ik de Guardian of Time tegenkwam. Die zou ik nooit in m'n eentje verslaan. Kwam er toevallig een team langswippen. Ik ff doodleuk vragen of ik mee mocht doen in hun team (nadat ik ff gecheckt had of hun levels niet te ver lagen). Jahoor, dus lekker samen de GoT verslagen. :)
Gingen we daarna Ulkesh aanvallen.. ging nog best goed. Die spawnde daarna in Khalum. Ging nog net wel goed. Toen spawnde hij in Aztur.. Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeez! 1 hit, ik dood! Sheesh. ;) Dat wordt weer lost XP terugverzamelen in missies, in de tempel ga ik gewoon altijd dood, lol! Maar ik vind mijn nieuwste MA attack Tree of Enlightenment heerlijk, elke 40 seconden in combat een prachtige 290HP team heal naast de 120 damage on target. :9
Ik moet echt eens een Guardian Tank Armor zien te bemachtigen, 520AC op alles!

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aphelion
Trinsec schreef op zondag 27 februari 2005 @ 01:41:
[...]

Klopt. :) Was weer eens in ToTW even aan het solo'en totdat ik de Guardian of Time tegenkwam. Die zou ik nooit in m'n eentje verslaan. Kwam er toevallig een team langswippen. Ik ff doodleuk vragen of ik mee mocht doen in hun team (nadat ik ff gecheckt had of hun levels niet te ver lagen). Jahoor, dus lekker samen de GoT verslagen. :)
Gingen we daarna Ulkesh aanvallen.. ging nog best goed. Die spawnde daarna in Khalum. Ging nog net wel goed. Toen spawnde hij in Aztur.. Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeez! 1 hit, ik dood! Sheesh. ;) Dat wordt weer lost XP terugverzamelen in missies, in de tempel ga ik gewoon altijd dood, lol! Maar ik vind mijn nieuwste MA attack Tree of Enlightenment heerlijk, elke 40 seconden in combat een prachtige 290HP team heal naast de 120 damage on target. :9
Ik moet echt eens een Guardian Tank Armor zien te bemachtigen, 520AC op alles!
jonge jonge wat mis ik die tijd in temple :)
en elke keer ook weer ff beginne en na de temple weer stopen met een char :)
(aphe = old timer AO player)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo :P
ik ben een guild aant opbouwen voor nederlanders en belgen
der is nu maar 4 man actief en ik zou een grote nederlandstalige guild willen maken
de guild is op de server atlantean en ge moet clan zyn :)
als ge wilt joinen of meer informatie wilt weten moet ge maar replyen of my ingame contactere
ingame name = "thedevil" (lvl 156 adventurer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok mensen, het spel wordt binnenkort helemaal gratis. Dus niet alleen voor 1 jaar gratis speelbaar maar voor altijd :). Ik ben gisteren met het spel begonnen toen ik dit las :P. Spread the news!
De concurrentie op de markt voor MMOG's neemt toe en dat merken de klassiekers in het genre. Daaronder ook Anarchy Online van het Noorse Funcom. Die zijn dan ook hard op zoek naar manieren om voor hun game meer spelers te trekken. Zo besloot men eind 2004 dat het spel een maand lang gratis gedownload kon worden. Iedereen die toen instapte kon vervolgens een jaar lang gratis spelen. De aanbieding gold voor de standaardversie van het spel. De uitbreidingen Notum Wars, Shadowlands en Alien Invasion zijn niet gratis te spelen.

Gisteren kondigde Funcom een nieuwe stap aan. De standaardversie van het spel blijft gratis te spelen en is ook weer (gratis) te downloaden. Het gratis verstrekken en laten spelen van het spel is mogelijk door een opvallende deal van Funcom met reclamebureau Massive Incorporated. Die gaat zorgen voor borden met (wisselende) reclame in het spel. Op drukbezochte plekken zullen de borden te zien zijn. Het opvallende is, dat alleen spelers van de gratis versie de borden te zien zijn en spelers die voor het spel betalen niet.

Het reclamebureau is bij meer games betrokken. Zo zal ook in het later dit jaar te verschijnen Splinter Cell: Chaos Theory en Rainbow Six 4 reclame te zien zijn.
bron : http://www.gamez.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Interessant. Kan best, ik heb al reklameborden gezien van Alienware, en van de leets. Gotta love the leets. :D Nu blijkbaar dus meer kans op varierende reklame, wel geinig. Hopelijk blijft het geloofwaardig in het thema, want om knuffelbeertjes te koop aangeboden te zien is nogal gek in een harde SciFi thema. :)

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aztur is soloable met de juiste tactiek en character en tweaks - alleen heb je dan spullen uit de expansiepacks nodig.
Het zelfde geld voor PvP - zonder spullen uit de expansies ben je alleen maar een wandelend doel voor de andere spelers ...

Daroom geven ze je ook het normale game gratis. Mensen starten de gratis versie, zien danal dat leuks ingame en gaan naderhand upgraden naar de expansies...

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2005 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gigapower
Ik ben dus echt totaal verslaafd geraakt aan dit spel, nog nooit heeft een speel me zo weten te boeien (misschien op streetfighter 2 en tetris na). Ik heb nu een LVL60 MA met Tree of Enlightment GTA en Keepers Vitality, heerlijk.. nog even nieuwe armor kopen. Mijn fixer is nog steeds lvl 60 maar heeft een yalm, dus reizen voor blitzen valt ook wel mee nu. Verder nog een lvl 32 engineer die met hulp van een vriend een lvl 52 Gladiator heeft gecast. Tradeskillen is erg leuk moet ik zeggen.

Temple is echt een goudmijntje, exarch robes inruilen voor Sealed Inner Sanctum passes en die voor 100K-150K doorverkopen, of purifying rods.. ook 150K per stuk.. al gauw een miljoente bij hierdoor.

In de subway moet je Euminendes ofzoiets verslaan eerste subboss die dropt een NCU ring ter waarde van rond de 1mill ofzo

Verder bestaat er nog ook zoiets als Clicksaver. Kan je missionen naar bepaalde items/wapens/armors die je zoekt.

[ Voor 8% gewijzigd door Gigapower op 04-03-2005 01:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:31
Ik heb dit spel 2 weken geleden (op aanraden van iemand anders) ook binnengehaald.

Ondanks dat de graphics niet superieur zijn vind ik het een _/-\o_ spel.

Inderdaad het is gratis voor altijd
Expansions kosten momenteel niks in aanschaf maar je zit dan wel aan max 13 dollar (11 euro) per maand aan subsciption vast. Ik heb het niet zo op maandelijkse betalingen dus ik houd het lekker op gratis rondwandelen.
To take advantage of this great free offer, the upgrade must be done between
Tuesday June 7th 2005 and Thursday 23rd of June 2005. You also receive the
award winning booster pack Notum Wars as an added bonus.
(Saving you $19.95*)
Misschien een idee voor iemand om ervoor te zorgen dat de opening ook zegt dat het gratis is, nu leest niemand verder dan 7 dagen gratis :9
Recommended

Pentium II 450 256 Mb RAM 3D card with 32MB RAM, DirectX 8X CD-ROM drive 1GB free hard drive space Internet connection, 56K Modem
Hmmz... 256 is erg krap, net als WoW wil deze nogal eens vreten in je geheugen :'(

[ Voor 14% gewijzigd door Suicyder op 08-06-2005 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

K, laat ik mijn info dan ook maar even geven :)

Speel de gratis versie, sinds januari, dus rond december schaf ik pas alle expansion packs aan. Je bent een nederlander of je bent het niet he :P

Ik ben er eerlijk gezegd een beetje verslaafd aan geraakt een fr00b te zijn, eentje met een gratis account dus. Om de doodsimpele reden, dat de mensen die al snel beginnen met Shadowlands, niet veel leren van het spel. Hecklers hecklers en nog een heckers, of welke beesten dan ook. Enige wat ze doen is XP vergaren. En dan kom ik aan met wat echte Rubi-Ka ringen en armors waar hun mond van open valt, nooit van gehoord. Twinken (zo hoog mogelijke items opgooien, door enorm hoge implants en dergelijke op te zetten door slimme truucs) wordt dan ineens ook een hele uitdaging, omdat je als fr00b geen Perks hebt die je Treatment of Base Skills omhoog gooien.

Mijn chars op het moment dat ik dit schrijf:Ksit al een tijd in een organisatie waarin ik een General ben, de op een na hoogste rang dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gigapower
die Agent van je ziet er goed uit.. lekkere equipement.. Had je niet 2x Notum ring kunnen pakken? zijn 3 versies van namelijk en je kan van alle versies 1 hebben., is wel lekker +10 damage en wat ncu. Die armor is toch clanalized versie van hacked ribbed armor? Ik vind die omni steel ribbed (de omnified versie) echt superwreed uitzien, heb hem op een fun character van me (lvl 60 melee engineer lol)

Ik zelf heb een 128 doc, 104 fixer, 99 engineer en nog wat laag level zooi zoals een 48 agent op een losse account voor feline grace buff en een totw MA om mezelf of vrienden helpen Dark Memories/GCB te campen.

Ben ff aan het sparen voor een grid armor mkIII, jammer dat je als fr00b niet zo makkelijk geld kan verdienen maar ja :P dan maar wat meer CAS armor setjes verkopen ;)

Irritant is dat op hoog level je zo traag leveled, uurtje borgs voor 1 of 2 levels. Had laatst nog een paar team missies gedaan lvl 210 ofzo lekker XP maar hoge sterfkans :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aphelion
Oke, na best lang verhalen gehoord te hebben over hoe anarchy weer terug is gekomen in een leuke sfeer.. Ik speel AO al vanaf het begin, ik weet nog dat er altijd veel bugs waren, etc... Ik ga maar beginnen met een free account tot dat ik er echt niet omheen kan om een betaald account te spelen :) Alleen jammer dat ik nu die 250 mil op mn oude char van toen niet meer heb, dat zijn erg veel 'Return me to the shops' :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
Start je toch je oude account weer op voor een maandje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aphelion
Bosmonster schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 12:21:
Start je toch je oude account weer op voor een maandje?
Na 3 maanden niet betalen deleten ze je chars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gigapower
nee hoor dat doen ze niet. Heb met mensen gespeeld die na een jaar terug gekomen zijn op diezelfde char.

je had in januari moeten beginnen toen waren er VEEL mensen :o . nu weer wat minder spelers door wow/gw/vakanties etc

[ Voor 38% gewijzigd door Gigapower op 08-08-2005 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aphelion
Gigapower schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 12:35:
nee hoor dat doen ze niet. Heb met mensen gespeeld die na een jaar terug gekomen zijn op diezelfde char.

je had in januri moeten beginnen toen waren er VEEL mensen :o . nu weer wat minder spelers door wow/gw/vakanties etc
In dat geval ga ik mn oude account eens n maand activeren en dan alle stuff transferen

• Suicyder
Na een (best lange) break, heb ik AO weer opgepakt.

Al m'n chars nog ( it'll be _/-\o_ ), ik ben nooit echt ver geweest omdat ik niemand heb om fatsoenlijk mee verder te spelen (alleen vind ik nogal saai bij gamen.

Speel de gratis versie

Heb een aantal chars
SuiArtist - Martial Artist - lvltje 27/28 ofzo is me hoogste pas (laag he).
de rest is (naar mijn mening) minder interessant.

Iemand die een keer meewil naa ToTW ?? (overigens me ook kan zeggen waar in Tir de Ingang is)

Edit (extraatje)

De 16.0 brengt leuke graphics weer met zich mee, goed werk.

[ Voor 9% gewijzigd door Suicyder op 28-09-2005 08:58 ]

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Suicyder schreef op woensdag 28 september 2005 @ 08:57:
Iemand die een keer meewil naa ToTW ?? (overigens me ook kan zeggen waar in Tir de Ingang is)
Wat ik me nog herinner is dat ToTW even verder ten noorden van Tir is, niet IN Tir. Dus alsmaar naar het noorden rennen. Desnoods iemand even de weg vragen.

Ben je Clan of Neutraal? Ik neem aan Clan want anders overleef je niet in Tir (is ook hostile voor neutralen). Als je Neutraal was, kon je de shortcut naar ToTW nemen in Rome.

Misschien moet ik dat spel weer eens installeren. Het enige probleem vind ik is dat je 'speciaal' bepaalde plaatsen bezocht moet hebben op bepaalde levels om leuke bonussen te krijgen voor je klasse, wat ik niet zo erg gaaf vind. Als je namelijk al dat gedoe niet doe, krijg ik altijd zo'n gevoel van 'dat heb ik gemist, mijn karakter kan nooit super zijn'. :P

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

• Suicyder
neut, dus ik ga eerst wel naar rome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gigapower
Trinsec schreef op woensdag 28 september 2005 @ 09:19:
[...]
Misschien moet ik dat spel weer eens installeren. Het enige probleem vind ik is dat je 'speciaal' bepaalde plaatsen bezocht moet hebben op bepaalde levels om leuke bonussen te krijgen voor je klasse, wat ik niet zo erg gaaf vind. Als je namelijk al dat gedoe niet doe, krijg ik altijd zo'n gevoel van 'dat heb ik gemist, mijn karakter kan nooit super zijn'. :P
mmm zoveel plaatsen zijn er niet die je gedaan MOET hebben. Er zijn slechts een handjevol items die wel aardig nutting zijn voor rond die level, maar verder nooit echt dingen die je niet kan compenseren door te levelen of gewoonweg van anderen kan kopen. Wat in me opkomt zo 123 is Tree of Enligthment voor MA uit de temple. Voor de rest zijn zowat alle items uit totw nutteloos als je lvl 160+ bent.

Maar ja dat terzijde, ik ben inmiddels betaalde speler, heb nu een enforcer gemaakt, leukste profession tot nu toe, level 140, mijn hoogste atm :) Balen dat Shadowlands en Alien Invasion items zo duur zijn :/ Die grid armor lijkt zo goedkoop opeens :P

Welke server zitten jullie, als jullie een snelle rondleiding door TOTW willen op RK1 moet je me maar ff een berichtje sturen ik heb nog een lvl 60 MA die erin kan. /tell Roxton ingame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel dit spel sinds een maand of 2 en heb afgelopen maand nog moeten betalen :S
Nu dus gratis hoor ik net.

Ik ben een soldier lvl 41
Enige probleem is altijd Xp en Geld binnenhalen , ik snap niet hoe de meesten dat zo snel doen.
Meestal zit ik bij de temple.

Als iemand me een beetje het spel verder wil uitleggen graag
Invite me dan maar :)

/invite btdtnewhere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Weinig leven @ AO onder GoT merk ik,
zijn er nog mensen die het "actief" spelen, in andere woorden uberhaubt (nog) spelen.

Overigens is de startpost beetje oud, misschien als er meer mensen het nog doen kunnen/mogen we een nieuw (recenter) topic maken

[ Voor 38% gewijzigd door Suicyder op 23-04-2006 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 19:53
Ik ben het even aan het downloaden, ik ben druk zoekende naar een mmorpg die me boeit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
ik zeg wel dat het pas leuker wordt als je verder bent dan lvl 25 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ze gaan de server misschien resetten. Hopelike gaan ze ook meteen over naar een full-free-2-play format.

[ Voor 229% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2017 14:17 . Reden: DM als je "Prophet w/o Honour" van me wilt kopen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gigapower
Ik ben na 1.5 jaar ofzo intensief spelen ook weer gestopt. Fantastisch spel maar net iets te verslavend eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlasZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 14:46
Ben ook al anderhalf jaar bezig, heb een lvl 220 (pvp-)engineer, maar de laatste tijd speel ik heel wat minder. Heb vorige maand wel een levenslang abonnement gewonnen door een wedstrijd van AO-Univers e dus echt stoppen zal ik niet kunnen ;)
Ik denk dat ik pas actief weer zal spelen als Lost Eden uitkomt.
Als iemand mij wil contacteren: Ventor op RK2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janus_freggel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 17:46
Zijn er nog mensen die dit spelen?

ik heb gisteren mijn account uit 2005 maar weer eens geopend en ben weer aan het spelen. dit spel blijft toch wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Ik heb alweer een hele tijd niet ingelogd, beetje domper dat de engine nog steeds niet up-to-date gebracht is anders had ik het misschien wel opgepakt voor de lol.

ps.
dit topic hoort @ RPG's thuis.

edit:
kom er net achter dat ik het nog op mijn pc heb staan (de install)
toch even neuzen

[ Voor 29% gewijzigd door Suicyder op 08-02-2010 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janus_freggel
dat was inderdaad ook de reden om het weer eens te installeren, de nieuwe engine die er sinds 2008 zou zijn ;-) maar weinig van te zien helaas. ondanks dat toch wel weer een avondje vermaakt gisteren en vanavond weer waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:39
Het spel is nu toch ook gratis? Ten minste, voor Anarchy Online + Notum Wars, de rest is nog steeds betaald. (TIP! Ga niet naar je guild base met de grid, daar sta je dan mooi vast en moet je weer helemaal teruglopen naar een stad/gebied waar je missies doet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
AO + Notum wars is inderdaad gratis.

Wat betrefd je guild space kun je ook naar de dichtbijzijnste stad lopen en de Neut'R'Us in lopen, wordt je naar Newland gewarped, scheelt nogal wat tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Misschien toch weer even installeren :D en dan een Martial Artist aanmaken... altijd een goede beginner keuze! Ten minste beter dan de keer dat ik een Fixer maakte.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janus_freggel
ik heb maar een soldier aangemaakt, moet zeggen dat het begin wel heel anders is dan ik me herriner uit 2005 :) wel leuk dat je niet het gevoel heb alles al eens gezien te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
janus_freggel schreef op maandag 08 februari 2010 @ 13:38:
ik heb maar een soldier aangemaakt, moet zeggen dat het begin wel heel anders is dan ik me herriner uit 2005 :) wel leuk dat je niet het gevoel heb alles al eens gezien te hebben
Klopt! Het is twee keer op de schop gegaan, eerst begon je in een backgarden, toen kwam je bij de neutral gardens standaard uit en nu kom je bij een alien invasion eiland uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Misschien een idee elkaar toe te voegen in de contacts list.

Stuur maar een DM met waar jullie mee spelen als jullie willen, ik heb namelijk wat veel characters staan nog.

edit:
heb alles @ Rubi-Ka 2

[ Voor 8% gewijzigd door Suicyder op 08-02-2010 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janus_freggel
op welke server spelen jullie? 1 of 2? (of german ;-) ) mijn characters zijn al level 8, dus heb ze in een uurtje weer op dat niveau ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Ik heb alles op Rubi-Ka 2, sorry dat ik vergat dat te melden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janus_freggel
Suicyder schreef op maandag 08 februari 2010 @ 14:22:
Ik heb alles op Rubi-Ka 2, sorry dat ik vergat dat te melden :P
Ok ik zit ook op 2 met twee characters. freggeltje en freggelaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
hmm... kan freggelaar niet vinden.

ps.
mocht je het topic niet meer zien kan het zijn dat hij verplaatst is, heb er even een reportje voor aangemaakt.

edit:
Ik heb een aantal Clan characters geloof ik en een hele enkele neutral.

[ Voor 21% gewijzigd door Suicyder op 08-02-2010 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Op welke zijde spelen jullie, Omni, Clan of neutral?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janus_freggel
hmmm strange, nouja ik log vanavond om een uur of 19 wel weer in dan post ik hem hier wel. ik speel zelf neutral, maar op zich maakt het me niet zoveel uit om een nieuw caracter aan te maken op clan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Ja, is goed, persoonlijk vind ik clan ook wat overzichtelijker dan Omni of Neutral, maar dat komt omdat ik altijd al Clan heb gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Dit topic even afgestoft en verplaatst naar RPG's.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Ziezo, bezig met downloaden van de client.. plan is voor een MA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janus_freggel
Zhalix schreef op maandag 08 februari 2010 @ 15:24:
Ziezo, bezig met downloaden van de client.. plan is voor een MA.
MA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
MA is een Martial Artist, zeker om mee te beginnen de goedkoopste character die er is en nog vrij sterk ook nog.

edit:
ik maakte altijd gebruik van engelen's martial artist guide. Zeer goede guide
http://forums.anarchy-onl...ad.php?s=&threadid=213250

[ Voor 41% gewijzigd door Suicyder op 08-02-2010 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janus_freggel
toch maar weer eens wat serieuzer induiken zie ik ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Oke! Rubika-2, MA genaamd Zhalix :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janus_freggel
ik kom je vanavond joinen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Vanavond even kijken of ik op AO zit, ga vanaaf misschien weer raiden op WoW :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snakeye
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 21:01
Suicyder schreef op maandag 08 februari 2010 @ 15:29:
MA is een Martial Artist, zeker om mee te beginnen de goedkoopste character die er is en nog vrij sterk ook nog.

edit:
ik maakte altijd gebruik van engelen's martial artist guide. Zeer goede guide
http://forums.anarchy-onl...ad.php?s=&threadid=213250
Hey speel je nog steeds? Al een tijdje niet online gezien :) of heb je de org verlaten ? :-)

Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..

Pagina: 1 2 3 4 Laatste