[PC] het "grote" Anarchy Online topic

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 10.900 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douw3rd
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-04-2023
Speel ao af en aan sinds jaren, ergens 2004 begonnen gok ik zo :)

Ben eigenlijk alleen actief op rimor (rubika-2), aan de omni kant. M'n character's verschillen tussen lvl 40-201 op het moment :P

Voor zover ik weet gaat de nieuwe graphics engine wel degelijk dit jaar verschijnen, kijk maar op de officiële forums van anarchyonline.com, waar al mooie pics verschenen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:58
snakeye schreef op maandag 08 februari 2010 @ 20:30:
[...]

Hey speel je nog steeds? Al een tijdje niet online gezien :) of heb je de org verlaten ? :-)
Ik heb al heel lang niet meer ingelogd, voor zover ik zag zaten mijn characters nog in KoK.
Alleen meeste items zitten op mijn SL account :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janus_freggel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-06 17:10
spelen jullie nou allemaal omni of clan?

Gisterenavond bezig geweest met een MA, maar is volgens mij niet helemaal mijn ding. ook op Rimor.
Heb nu de volgende caracters daar:

Freggelaar lvl8 MA Clan
Freggeler lvl8 Soldier Neutral

heb overigens mijn account maar geupgrade naar alle addons, omdat ik het gevoel heb dit langer te gaan spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douw3rd
A cool, laat maar weten als je wat hulp met quests/credits etc nodig heb :)

Als ik speel zit ik meestal op playerkiting, m'n 201 nt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janus_freggel
hmmm zo te zien zijn er dus toch nog wel wat mensen die spelen, merkte gisteren wel dat athens vrij uitgestorven is en Tir nog erger :)

wat is nou een leuke prof om te starten? MA is niet echt mijn ding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-06 09:05
Wat vindt je leuk om te spelen? Ik vond Fixer behoorlijk leuk, maar in het begin ben je heel squishy.

Trouwens! Vind het fijn om te weten of we nu omni of clan gaan spelen! Mijn voorkeur gaat uit naar clan, maar wil ook best omni spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janus_freggel
omni of clan maakt toch voor de spelervaring weinig uit? daarnaast als er al iemand is met een hoog lvl omni maakt dat het natuurlijk wel makkelijk ;-)

in andere games pas ik vaak de mage/wizard/bloodmage e.d. wil wel met wapens vechten, maar ook gebruik kunnen maken van skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Mja... ik heb bijna alleen maar clan volk zelf.

MA lvl 91
Soldier lvl 15x
Fixer/Crat/Engi/MP/Enfo/Advy lvl 50-65
janus_freggel schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 11:03:
in andere games pas ik vaak de mage/wizard/bloodmage e.d. wil wel met wapens vechten, maar ook gebruik kunnen maken van skills.
Nanomage? :P
Moet je alleen wel een fatsoenlijk team om je heen hebben.

[ Voor 60% gewijzigd door Suicyder op 09-02-2010 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janus_freggel
nanomage dus niet echt solo te spelen.. hmmm gezien de uitgestorven steden ook weer niet handig ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Lastig om die solo te spelen inderdaad omdat je vrijwel beperkt bent tot je nano skills.

Misschien een Meta-Physisist? Die kunnen tot 3 pets (attackpet, healpet en distract) en een boel extra dingen.

Moest even zoeken maar dan toch ->
Voor een lijst van alle nano's per type character:
Nano Excel Sheet

[ Voor 5% gewijzigd door Suicyder op 09-02-2010 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Zullen we maar zeggen dat we Clan gaan? Dan kunnen we een GoT org opzetten of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janus_freggel
ik ga er eens induiken, ben nog niet helemaal thuis in Nano skills e.d. deze game heeft een vrij hoge leercurve als ik het vergelijk met andere games uit dit genre die ik gespeeld heb in het verleden (WOW, SWG, Everquest 1 en 2, asherons call 1 en 2)
Maar juist dat houd de uitdaging erin voor mij.

Edit: Clan It'll be

[ Voor 3% gewijzigd door janus_freggel op 09-02-2010 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Hoge learning curve valt nog wel mee, ik heb Eve-online ook nog gedaan, DAT heeft pas een learning curve.

Ter illustratie :P
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3088/2335016192_6003c39c4c.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Suicyder op 09-02-2010 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janus_freggel
hmm Eve online kon me nooit echt boeien ;-) waar staat POTBS voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Geen idee, het plaatje is vaker genoemd @ Eve, vandaar dat ik hem nog herinnerde.

Overigens ga ik denk ik mijn SL account even activeren, eerst een maandje, gezien vrijwel ALLE waardevolle items daarop zitten, inclusief de credits.

Edit:
Ik denk dat het Pirates Of The Burning Sea is

[ Voor 10% gewijzigd door Suicyder op 09-02-2010 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janus_freggel
oja ook nog een waar zal ik gaan starten? Rubi-Ka of ShadowLand?

zat net eens te kijken, adventurer lijkt me opzich ook wel wat, is een beetje van alles wat lijkt het.

[ Voor 45% gewijzigd door janus_freggel op 09-02-2010 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Ik heb nog een lvl 17 keeper, denk dat ik daar maar mee verder ga :P
Ik denk dat ik een nieuwe MP maak in SL. Die andere komt wat tekort >:)

Ow.... eeeehm.... heeft er iemand character names en dan niet 20? Want dan voeg ik die nog even toe naast de huidige van freggel

[ Voor 139% gewijzigd door Suicyder op 09-02-2010 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janus_freggel
nanomage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Mijn MP wordt gewoon Solitus, ik zie de lagere nanopool niet als een heel groot probleem, echter vind ik het wel prettig een wat grotere Healthbar te hebben :P

edit:
Ik begin maar een keer op noob island ditmaal, even wennen weer en een paar dingetjes meenemen.

edit2:
Voeg SuiSmurf maar toe @ je friends list.

/cc addbuddy SuiSmurf

[ Voor 36% gewijzigd door Suicyder op 09-02-2010 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janus_freggel
ik ben er vanmiddag om een uurtje of 5 weer in SL met een nanomage MP. eens kijken of dat meer mijn ding is.
Ik ga voor clan, de naam post ik later als ik online ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Vinden jullie het ook prettig (en gezelliger) gebruik te maken van voicechat? Dus een teamspeak/mumble/ventrilo?

Zie je rond die tijd wel denk ik.

[ Voor 14% gewijzigd door Suicyder op 09-02-2010 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janus_freggel
Suicyder schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 13:06:
Vinden jullie het ook prettig (en gezelliger) gebruik te maken van voicechat? Dus een teamspeak/mumble/ventrilo?

Zie je rond die tijd wel denk ik.
niet echt ervaring met voice chat.

ok laat in dit forum of via PM even weten wat je char naam is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
janus_freggel schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 13:09:
[...]

niet echt ervaring met voice chat.

ok laat in dit forum of via PM even weten wat je char naam is.
Dat is Zhalix :+ ik ben nog neutral, maar ik denk dat merendeel voor clan gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Mijne heet SuiSmurf, ben nog geen 5 minuten op noob island en heb 2 Kyr'Ozch hammers gekregen, handig alvast :P

Het heeft geen waarde maar is beter als niets.

[ Voor 18% gewijzigd door Suicyder op 09-02-2010 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douw3rd
Helaas, ik blijf omni met mijn chars :P Ik geloof zelfs dat side change niet meer kan na lvl 200, dus m'n 201 nt plakt eeuwig aan de omnlets.

Run op het moment een ventrillo voor een clan van een ander spel, misschien dat ik die ga combineren voor mensen van GoT, als er genoeg intresse is. Hoewel.. clam scum! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Ik ben nu level 9! Gisteren lekker in een groep 2 missies gedaan, morgen misschien al subways

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Wat ik vaak deed met characters als ik niet in SL kon was Missionen tot lvl 23/24, dan even subways in, dan missionen tot lvl 55-57 en ToTW in.

Voordeel is dat je daarmee een heel aantal tokens haalt, in tegenstelling tot lvlen in Subs/ToTW/SL.

Met welke character ga je trouwens met ons meelopen freggel?

[ Voor 11% gewijzigd door Suicyder op 10-02-2010 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douw3rd
Met alvast wat tokens halen is niks mis, houd er wel rekening mee dat je nu gigantisch weinig token points per token krijgt op dit tl vergeleken met hoog level... Ik zit te twijfelen of ik een oude gimp char verwijder en dan met jullie mee loop op een nieuwe, ondanks omni zijnde kunnen we wel gewoon teamen :)

Misschien even handig als iedereen de char post waar hij nu echt mee gaat spelen, dus huidig level, en naam. Kunnen we ook proberen beetje goed team samen te stellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Ik heb

SuiSmurf
Meta-Physisist
Lvl 9

edit:
ik heb gevraagd mede-auteur te worden van het topic, misschien kan ik hem dan wat meer up to date maken.

[ Voor 58% gewijzigd door Suicyder op 10-02-2010 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douw3rd
Oke, misschien dat ik het ook ga aanvragen, lijkt me wel leuk. Ik heb net een oude crat gemolt, gebruik zijn spot om een nieuwe agent te rollen. Binnenkort keertje teamen met zijn alle?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Klinkt goed, ik zit net een beetje te neuzen ingame nog voor de mogelijkheden, shops etc.

Denk dat we een targetlvl moeten roepen en vanaf dat punt ongeveer samenwerken.

Voor zover ik weet:
Suicyder (Meta-Physisist)
Douw3rd (Agent)
Zhalix (Martial Artist)
janus_freggel (Meta-Physisist of maak je iets anders voor de party?)

• ItMeAedri
Ik zou zeggen (kan geen plusminus teken maken op deze laptop) level 10?

• Douw3rd
Probleem is dat subway de plaats om te lvle is, en ik als omni zijnde ga het moeilijk krijgen door athen te rennen naar jullie subway. Misschien rond lvl 15? Dan heb ik prolly wel genoeg ncu om een degelijke runspeed buff van een fixer te krijgen, die mij wel langs de guards loodst.

Mijn agent's name = Twimaynil

• ItMeAedri
Douw3rd schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 00:39:
Probleem is dat subway de plaats om te lvle is, en ik als omni zijnde ga het moeilijk krijgen door athen te rennen naar jullie subway. Misschien rond lvl 15? Dan heb ik prolly wel genoeg ncu om een degelijke runspeed buff van een fixer te krijgen, die mij wel langs de guards loodst.

Ik heb gisteren nog gelezen dat het beter is om eerst missions te doen tot ongeveer level 30/40 en dan de temple in.

• snakeye
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:19
Douw3rd schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 00:39:

Of je gaat met zijn allen naar de subway in boralis. Boralis is neutraal en dus veilig voor beide partijen.

Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..

• ItMeAedri
snakeye schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 08:59:
[...]

Of je gaat met zijn allen naar de subway in boralis. Boralis is neutraal en dus veilig voor beide partijen.
Dat is ook mogelijk! & Subway staat tegenwoordig ook niet meer in OA, maar in West Athens (?)... Boralis lijkt me veiliger :Y)

• Suicyder
Wat ik meestal deed was missies t/m lvl 20, dan subway om die gozer in de kelder te pesten.
Vervolgens missionen tot 40 om dan in ToTW lego's te gaan pesten en uiteindelijk je items te halen.

Edit:
Subway clan is West Athen inderdaad, maar ik ben het eens, we moeten naar Borealis gaan met zijn allen om daar te werken, scheelt gedoe en het is veilig voor iedereen. Behalve als ik in een opwelling voor de lol die Omni recruiter een schop verkoop :9

[ Voor 40% gewijzigd door Suicyder op 11-02-2010 11:16 ]

• ItMeAedri
Kom naar de Clan! :P Is nou eenmaal duidelijker! (Al kan je de fixer missie niet zo gemakkelijk doen :( )

• Suicyder
Ok mijn character is lvl 10, de rest wat er tot de teamplay mee gebeurd is research en tokens scoren.

Misschien een idee een moment af te spreken op lvl 10 te zijn en daadwerkelijk samen te gaan spelen.

Wanneer kan iedereen?

• Douw3rd
A ja, borealis sub, was ik helemaal vergeten :) Btw snakeye, kom je ook met ons mee? Altijd leuk om een keer een nieuwe toon te lvle in een groep.

Zelf ben ik geen fan van missies doen; dat bewaar ik tot hogere lvl's, de token points zijn nou eenmaal niks vergeleken met hogere tl's :)

Ik parkeer mijn agent op lvl 15 totdat de rest daar ook ongeveer is, en stem voor de borealis subway :P

Ik ben vanmiddag nog even online, en waarschijnlijk ook vanavond.

• Suicyder
Goed ik switch naar keeper, die MP wil ik sneller up hebben. hij is lvl 12 werk hem richting 15 voor vanaaf.

Keeper is 15, maak heb 16, ivm armor zodat hij beter kan tanken.

ps. naam van keeper is heel simpel -> SuiKeeper

[ Voor 35% gewijzigd door Suicyder op 11-02-2010 18:30 ]

• snakeye
Douw3rd schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 15:53:
A ja, borealis sub, was ik helemaal vergeten :) Btw snakeye, kom je ook met ons mee? Altijd leuk om een keer een nieuwe toon te lvle in een groep.

Zelf ben ik geen fan van missies doen; dat bewaar ik tot hogere lvl's, de token points zijn nou eenmaal niks vergeleken met hogere tl's :)

Ik parkeer mijn agent op lvl 15 totdat de rest daar ook ongeveer is, en stem voor de borealis subway :P

Ik ben vanmiddag nog even online, en waarschijnlijk ook vanavond.
Hmm ik heb al tig characters atm ;-) Ik heb wel een froob fixer level24 die de subways boss kan slopen. Dus als jullie daar hulp bij willen laat het me weten :)

• Douw3rd
wat is je laagste lvl toon? dan kan je misschien later aansluiten

• ItMeAedri
Lekker doorgeleveld naar 21 nu! Gemiddelde hit is nog steeds 21-30 bij mij.. volgens mij doe ik iets verkeerd met mijn MA..

• Suicyder
Buffs en MA's worden leuk vanaf 30 pas vind ik.

Mijn Keeper doet het wel aardig, tijd voor een ToTW scythe. Hogere QL implants erin, nieuwe nano's en let's rock! Uiteindelijk ben je 1x in het half uur een minuut+ aan het buffen als MA.

[ Voor 18% gewijzigd door Suicyder op 11-02-2010 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Zo zo! Één ding weet ik zeker, dimach is awesome damage. Vanaf 1000 punten ging de cooldown ook omlaag.. *wants a shade, 5 minuten!* Maar goe! MA is ook wel gruwelijk, vooral met Attack of the Snake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Mja... zodra je het boek Tree of enlightenment hebt gebruik je een tijd je dimach attack niet, die maakt namelijk gebruik van je dimach skill, zou je een dimach attack dan doen zit je een half uur zonder Tree of enlightenment.

Je damaged een enemy met een kleine 120 damage, true, maar je teamhealed met 209 hp en de rechargetime ervan is 39 seconden. Zie ook hier.

Mijn keeper gaat goed, met een leveltje of 2/3 kan ik een Frost Scythe equippen (met 131 ofc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douw3rd
Dimach is vooral handig in pvp/big boss, of om je aars te redden :P

Ik zal een peren sniper op m'n agent monteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snakeye
Zhalix schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 22:15:
Lekker doorgeleveld naar 21 nu! Gemiddelde hit is nog steeds 21-30 bij mij.. volgens mij doe ik iets verkeerd met mijn MA..
Ma is voornamelijk Ma skills raisen + brawl als special (b key) en later veel criticals.+ evades.

Heb je de standaard ma buff al gekocht. In de basic market heb je algemene terminal waar je algemeen nano programma's kan kopen. Er is een standaard buff die +12 MA skills geeft. Het is niet super veel maar alle beetjes helpen. De Brawl buff kan je daar ook gelijk kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douw3rd
snake, wat is je laagste toon? misschien kan je aansluiten zodra wij op je lvl komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snakeye
Douw3rd schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 14:22:
snake, wat is je laagste toon? misschien kan je aansluiten zodra wij op je lvl komen?
Mijn laagste toon die ik aan het levelen ben is op het moment 151 =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douw3rd
Ai, naja, tot over een tijdje dan ;) Ook voor jou geld trouwens, mocht je kites nodig hebben in ely, heb nog altijd mn 201 nt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Ben weer bezig met mijn MA :) iemand had het over een MA buff skill? wat het probleem daarmee is : daarvoor moet ik phys mod hebben, maar ik weet niet of ik die wel echt gebruik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Zhalix schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 12:03:
Ben weer bezig met mijn MA :) iemand had het over een MA buff skill? wat het probleem daarmee is : daarvoor moet ik phys mod hebben, maar ik weet niet of ik die wel echt gebruik :)
Een heleboel MA buffs maken gebruik van PM. Die voor MA skill, brawl en de duurste MA skill.
Je initbuffs (snelheid), je evadebuffs, je criticalhitverhogers.

Kortom PM is een must have als MA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Update!:
Ik en Suismurf zijn nu rond 35. Ik hoop rond de 40-50 weer ToTW in te gaan om mijn laatste book te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Jij en SuiKeeper bedoel je :P.

We moeten voor onze MA dus nog Tree of Enlightment book 3 en book 4.

Zelf heeft mijn keeper een Frost Scythe of Legionaire equipped al een tijdje. Rond lvl 40-45 mijn alliance maar een keer vragen voor een Stygian Desolator. Gisteren met paar mensen iemand anders in de alliance een Styg gehaald, Aztur werd gewoon geraped, niks moeilijk :P (Team 60 Enfo, 60 Keeper, 48 enfo, 60 doctor, 60 fixer en een 58 engineer (ik) met 115 bot).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Nee! 4! :o ben ondertussen 1 leveltje gegroeid... titel 2 is knudde voor IP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douw3rd
Ik heb laatste tijd druk met andere stuff, ik sluit later wel weer aan. Des noods haak ik met een hogere char aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janus_freggel
zo dan dat doen jullie lekker. vanavond waarschijnlijk weer erg weinig tijd om te levellen.

Waar kan je het beste levelen/hunten op lvl 23 MP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
janus_freggel schreef op maandag 15 februari 2010 @ 09:35:
zo dan dat doen jullie lekker. vanavond waarschijnlijk weer erg weinig tijd om te levellen.

Waar kan je het beste levelen/hunten op lvl 23 MP?
Missies tot level 25~ en dan naar temple of the wind en daar cultists grinden, ik ben met Suikeeper ongeveer 10 levels gegroeid daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douw3rd
yup, maar freggel heeft geloof ik expansions, dan kan hij het best in crippler cave in shadowlands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janus_freggel
klopt ik heb alle expansions, Temple of winds, hoe kom ik daar? ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Volgens mij kan je beter naar de plek die Douw3rd heeft beschreven :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Je kan het beste levelen in ShadowLands, is veruit het snelste, de levels stijgen met Zhalix en SuiKeeper ging makkelijk omdat we lvl 35 cultists afmaakten met lvl 25 characters :P
Als je naar de Crippler caves wil kan je het ons vragen (Douw3rd en mij) of gewoon in de Clan chat, er zijn vrijwel altijd mensen die je willen helpen.

En Douw3rd, gezien ik alleen level met mensen van GoT met die character is inhalen wel mogelijk, een uurtje in SL en je bent bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Misschien ook een Org maken? Wij hebben nu...
-Zhalix
-SuiKeeper
-Freggel
Ik weet niet precies wie omni en wie clan is, maar merendeel zit wel bij de clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douw3rd
Twimaynil is m'n agent, maar kleine kans dat ik die van omni af haal.. :P

@suic, is goed, ik lvl hem wel een keertje bij.

@freggel, crippler's cave laat ik je wel keertje zien als je wilt, is vooral leuk om te teamen vanaf lvl 18(?) - tot 30 ongeveer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Douw3rd schreef op maandag 15 februari 2010 @ 13:22:
Twimaynil is m'n agent, maar kleine kans dat ik die van omni af haal.. :P

@suic, is goed, ik lvl hem wel een keertje bij.

@freggel, crippler's cave laat ik je wel keertje zien als je wilt, is vooral leuk om te teamen vanaf lvl 18(?) - tot 30 ongeveer
Ik geef je... uhh.... *verkoopt met aan degene naast 'um* 5 credits. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Ik denk dat we moeten kijken wat de voordelen/nadelen zijn van een org maken en gewoon joinen bij die welke je wilt.

Ik weet niet zo heel veel van orgs af, behalve dat binnen de alliance waar mijn characters in zitten er veel samenwerking is. Zoals gezegd v/d week even Aztur killen, er werd gevraagd en er waren meer dan 6 mensen die erop af kwamen en het was zo gebeurd.

Een nieuwe org:
  • Moet minimaal 6 members direct hebben (team van 6 kan org starten)
  • Moet naam opbouwen
  • Wie neemt het organisatorische werk op zich? (ik niet :P )
Het gaat meer om de toevoeging, wat hebben wij er aan een org op te zetten? Gezien ik niet verwacht dat het een playerboost vanuit GoT zal leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Tja.. dat klopt, misschien kijken naar een mogelijk tot joinen bij een bestaande org... we zien wel! :P en we moeten even een mogelijkheid vinden om een channel automatisch te joinen als je inlogt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douw3rd
Zelfde geldt voor mij, ook de voornaamste reden dat ik niet naar clan stap; ik zit in de omni org juppongatana, die zich bevind in een alliance met een stelletje orgs. Zit er al jaren, en is altijd al een erg gezellige boel. Ook hier staan mensen altijd klaar om je te helpen, of het nou uitleggen of ingame helpen betreft.

Wat betreft een nieuwe org; het minimum van 6 spelers kan omzeild worden door the duel/triple/quat.. loggen :P

Maar de nieuw waarde is denk ik niet erg hoog ;D
Zo zullen we niet gelijk een bot hebben, neemt het idd organisatorisch tijd in beslag, geen reputatie, geen directe alliance. We hebben bovendien dan geen Org city, en ik heb niet een paar biljoen creds om die even uit de grond te stampen, mochten we uberhaupt aan een city spot komen :P

Nee, dat zie ik niet zo snel van de grond gaan, tenzij er echt een hoop mensen van GoT intresse hebben, maar zover reageren er maar 4-5 mensen hier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Ik zit in een van de grootste alliances aan clan zijde. Veel mensen, veel onderling elkaar helpen etc.

En lekker gek op zijn tijd :P

Ik zie zelfs een paar corps die ik nog niet kende erin. Ik denk dat het DE grootste alliance is :P

[ Voor 27% gewijzigd door Suicyder op 15-02-2010 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Even kijken of ik een TS of ventrilo server werkende kan krijgen... dat maakt het ten minste leuker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Ik ben mijn pc aan het herinstalleren, eindelijk de originele windhoos erop ipv die release candidate.

Laat even weten welke versie ventrilo/ts je hebt gebruikt en wat het adres ervan is.

btw. Ik kan ons team voorzien van lichte buffs, expertise/teachings/masteries.

[ Voor 17% gewijzigd door Suicyder op 15-02-2010 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douw3rd
Zoals ik al eerder aangaf, ik run momenteel al een ventrillo server voor een dota clan en wat rl vrienden. Maar er is nog genoeg plek voor een GoT gedeelte. Ik maak vanavond ergens wat channels aan, en zal wat info hier plempen.

Maar, het password graag even ingame aan mij vragen, want het plaatsen van een global pass op een 'public' site, vind ik nou niet rete verstandig :P

Het is toegestaan voor de gene die de global pass weten de ventrillo te gebruiken voor een friend, maar meldt het a.u.b wel even aan mij; dan heb ik een beetje overzicht wat er gaande is, en kan ik mensen verantwoordelijk houden voor het tuig dat zij mee brengen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Had iemand ook al de rechten om de TS aan te passen? Of moet daarvoor nog iemand opgeven bij de mods? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Ik heb erom gevraagd bij topicstarter, hij had gereageerd hoe het moest, wacht nu op resultaat.

[ Voor 9% gewijzigd door Suicyder op 15-02-2010 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-11-2024
Hey wat leuk, weer leven in het AO forum. Ik ga eens kijken of ik AO aan de praat krijg op m'n netbook, want dan doe ik mee guys. Heb wel nog ergens een healer rond de lvl20+ volgens mij :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Een healer zou ideaal zijn! Die missen we nog een beetje 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douw3rd
Nice! Weer 1 meer :) en poor zoveel mensen aan om terug te komen, the more the merrier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-11-2024
owja, jullie zitten allemaal op server 2 he? Daar heb ik jammer genoeg niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douw3rd
ag, een lvl 20 heb je zo weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Tjukkie schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 01:46:
owja, jullie zitten allemaal op server 2 he? Daar heb ik jammer genoeg niets...
Level 20 duurt idd niet zo lang, ben zelf in no-time level 20 geworden... level 40 duurde wat langer! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Goooeeeedd.... SuiKeeper is nu lvl 37 en heb ik in mijn org gezet. Een dezer dagen de org vragen om een Stygian Desolator :9

Overigens is een lvl 20 healer iets lastiger te levelen uiteindelijk, als je hulp wil moet je dat zeggen, ik heb nog een lvl 15 tradertwink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Suicyder schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 10:23:
Goooeeeedd.... SuiKeeper is nu lvl 37 en heb ik in mijn org gezet. Een dezer dagen de org vragen om een Stygian Desolator :9

Overigens is een lvl 20 healer iets lastiger te levelen uiteindelijk, als je hulp wil moet je dat zeggen, ik heb nog een lvl 15 tradertwink.
Ben zelf 39! Wil jij voor mij misschien vragen of ik ook in de org mag? :+
Kan overigens ook nog een altje aanmaken, zat zelf te denken aan een MP, fixer, craft of engi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Maar natuurlijk :P
Hmm geen idee wat ik zou doen als ik jou was Zhalix, ik denk een luie engi of een kewle fixer

[ Voor 72% gewijzigd door Suicyder op 16-02-2010 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douw3rd
Ventrillo gesort. De vertrillo server gebruik ik momenteel voor 4 groepen, waarvan 1 een dota clan, 1 rl friends, 1 GoT, en 1 Rimor alliance. Die laatste is voor de alliance waar ik in zit met ao, dus mocht je een vraag hebben betreffende iets van anarchy, kan je het natuurlijk ook aan hen vragen :) Meeste zijn wel engels.

Iedereen die login gegevens wilt, even Twimaynil op rimor2 een /tell sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Zow snel even Styg gehaald.
Vanaaf uit eten :P

Morgen denk ik maar equippen, zit nog te twijfelen of ik eerst nog een paar lvls up ga of ik hem direct equip. Ik vermoed namelijk dat hij pas beter wordt dan de Frost rond lvl 45-50.

[ Voor 48% gewijzigd door Suicyder op 16-02-2010 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douw3rd
Keep in mind dat je in shadowlands, in princiepe ALTIJD beter de frosty can gebruiken dan stygian. In shadowlands is minimum damage veel belangrijker door de mobs met dikke AC's, waarin de scythe the stygian beat. Wel proberen zo hoog mogelijke initives te hebben, omdat frosty beetje traag is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Mja... zoveel loop ik momenteel niet in SL rond, het levelen gebeurd meestal samen met Zhalix die geen SL heeft. Dus in dat geval is de Styg beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Eventjes naar 40 gegaan! :P Wanneer ben jij eigenlijk online, Sui?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Vandaag weer, gister lekker uit eten geweest bij de Thai in utrecht! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
:o chineeese fooooo--... oh wacht.. thais eten.... FOOOOOD! :P
Proberen om vanavond GoT te doden en mijn ToL te halen?

[ Voor 0% gewijzigd door ItMeAedri op 17-02-2010 13:36 . Reden: Spelling error ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Ja kan inderdaad, indien nodig log ik mijn engi om die te laten slopen. Zo'n 115 pet moet allicht GoT kunnen killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Update...

Ik heb 1 dm, 1 mem loop

Zhalix heeft 2 dms en zijn Tree of Enlightment skill.

Geen lvls up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douw3rd
nog geen trek in m;n agent gehad, maar wel m'n nt van 201 naar 202 gebracht.. :P

Moet ff kijken met welke char ik anders aanhaak zodra jullie hoger lvl zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
@ rest, ik ga nu doorlevelen tot 58-60, daar zal ik wachten om ToTW keer in te gaan voor DM's of liever Memory Loops.
En een boel research doen.

edit:
net met Zhalix weer wat lvls gedaan, ik ben nu 46/47 ofzo.

[ Voor 19% gewijzigd door Suicyder op 17-02-2010 23:34 ]

• ItMeAedri
Ik ben nu 44, en heb 3 DMs :P ben bezig om mijn comp lit op te schroeven want dat is nu utterly *cough*.
Als ik niets te doen heb, zal ik wel wat levels doorlevelen.

• Suicyder
Ik ga denk ik op lvl 49 even researchen, twinken en wat battlestations doen :P

• Suicyder
Balance informatie in 1 lang verhaal

Linkieeeeeeeeeee

• Douw3rd
yap, alleen is die al wato utdated, je kunt wat topics volgen wat jouw proffesion betreffende, krijg je een beetje een blik wat erg aat gebeuren
Pagina: 1 2 3 4 Laatste