Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90264

Sinds de nieuwe site van frontierlabs hebben ze ook regelmatig updates geplaatst, met de nieuwe updates is de radio kwalitijd echt heeeel erg vooruit gegaan.

Wat ik erg jammer vind is dat de radio niet in mono in te stellen is, dat is namelijk een stuk makkelijker te ontvangen. ik heb de NEX IA open gehad en dr zit een standaard radio chip van philips in die het volgens mij wel aan kan.

Zijn er meer mensen die bezig geweest zijn het ding open te werken? ik krijg de play knop niet los, dus ook de 2 printplaten niet vanelkaar.
(Laatst partitie tabel en partiti entery's kwijt geraakt en vergeten de url's naar de componen terug te halen, zoek ze nog wel is een keer op.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Anoniem: 90264 schreef op 02 juni 2004 @ 23:43:
Sinds de nieuwe site van frontierlabs hebben ze ook regelmatig updates geplaatst, met de nieuwe updates is de radio kwalitijd echt heeeel erg vooruit gegaan.
Krijg jij die site aan het werk dan? Ik kan klikken wat ik wil in dat flash-menu, maar er gebeurt niets hier. Getest in IE en Mozilla, via http://www.frontierlabs.com/ en dan Europe of International. Op America is helemaal niets te vinden.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:11
tntkiller schreef op 24 mei 2004 @ 17:57:
ik heb hem vandaag gehaald en een beetje mee gerotzooit

hij heeft een lekker hard volume das mooi ben namelijk slechthorend en de meeste walkman-mp3 spelers zijn nogal aan de zachte kant

ik probeer hem nu de firmware te upraden maar dat lukt dus voor geen meter ik doe alles wat in de read.me staat maar het werkt niet bah

klepje van de CF card ziet er ook niet zo stevig uit maar het zit goed stevig hier

ook mooi is dat de snoer van de aftandsbediening ook niet meer dat telefoon kabel draad is maar gewoon een normaal draadje

moet ff op zoek naar een nogmale koptelefoon met een hoorapparaat is dat ding wat erbij geleverd een ramp

ook met het joystickje omhoog drukken lukt niet altijd heeft best wel wat drukkracht nodig
Die snoer was nooit telefoondraad, maar het was opgerold, waardoor het zo leek.

Verder heb ik em al geflashed naar 1.27 en wat me als eerste opviel was 't nieuwe bootlogo.

Bij mij werkt de site (FireFox) perfect, en kon em zo flashen :)

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-06 15:45

Not Pingu

Dumbass ex machina

Teeering, die nieuwe Frontierlabs site is echt achterlijk zeg :| die teksten zijn gewoon beschamend popi jopi.

Het viel mij trouwens net op dat op het schermpje van mijn Nex IA inmiddels veel krassen zitten, maar op de rest van het apparaat geen een. Das toch een hele prestatie voor mijn doen :P

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online
ik heb hem gisteren terug gebracht naar mp3spelers.nl laten zij maar kijken of het hun lukt om de firmware up te graden mij lukt het niet wat ik ook doet

heb de support van frotier labs al gemaild maar die weten het ook niet dus moest ik hem naar hun opsturen maar ik heb hem gewoon naar de winkel terug gebracht ik ga dat niet zelf doen als ik gewoon garantie heb

dus ka ik weer wachten :(

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatbeest
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-12-2017

blaatbeest

fuck

Ik had er ook problemen mee. Nadat ik het firmware bestand geupload had kon ik dat ding niet meer uitschakelen...
Ik heb hem toen (met enig risico) van de computer afgehaald, uitgezet en opnieuw opgestart zonder computer aansluiting en toen deed ie wel firmware updaten.

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Nu online
ja dat heb ik ook allemaal gedaan maar niks werkte

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu

Not Pingu

Dumbass ex machina

blaatbeest schreef op 06 juni 2004 @ 11:25:
Ik had er ook problemen mee. Nadat ik het firmware bestand geupload had kon ik dat ding niet meer uitschakelen...
Ik heb hem toen (met enig risico) van de computer afgehaald, uitgezet en opnieuw opgestart zonder computer aansluiting en toen deed ie wel firmware updaten.
Dat risico is nihil hoor. Bij eerdere updates werd er niet eens bij vermeld dat je de USB kabel erin moest laten, dat is ook alleen maar om een extra stok achter de deur te hebben. Er zullen waarschijnlijk veel mensen zijn geweest die toch brakke batterijen erin deden bij het flashen, waardoor de speler uitviel.

That said, je kunt dat ding idd niet uitzetten als ie aan de USB poort hangt. Wel ff een foutje van FL in de release notes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Nu online
volgens mij hebben ze nog steeds niet dor dat je dat ding niet uit kan zetten als de usb kabel er nog in zit.

ik had ze dat namelijk gemailt

maar goed ook eruit halen van de kabel en opnieuw opstarten maakte ook niks uit updaten deed hij niet

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu

Not Pingu

Dumbass ex machina

Start ie nog wel gewoon op dan? En kon je wel gewoon mp3tjes uploaden en afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Nu online
jawel hij deed het gewoon weer

hij herkende die update file niet blijkbaar(heb verschillende versie's geprobeert en ja allemaal van de goede speler)

dus als ik opnieuw de speler starten ging hij gewoon naar de de playlist maar die was dus leeg en zei hij doodleuk "no songs!" meer deed hij niet.

maar ja imho heb ik recht op een speler die goed werkt en firmware upgrades horen daarbij dus gaat hij gewoon terug ivm garantie

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
Kaartje goed geformatteerd?

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Nu online
ja ik heb alles gedaan wat in de read.me file stond dus vooraf de kaart geformateerd en daarna de .img bestand erop gezet

na het opnieuw opstarten gaat hij gewoon door en op de display staat alleen "no songs!"

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Nu online
ff een update

heb de speler retour gekregen vandaag en de firmware is geupgrade

maar nu doet me joystick als ik naar boven druk het niet naar beneden links en rechtdoet het maar naar boven niks :( nu kan ik dus niks instellen bvb de EQ naar beneden gaat wel maar naar bover gaat dus niet :(

ik ga maar weer ff langs en ff kijken of ik hm om kan ruilen voor wat anders dit is brak :( :X :(

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smallboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-06 14:47

smallboy

N/A

tntkiller schreef op 21 juni 2004 @ 14:26:
ff een update

heb de speler retour gekregen vandaag en de firmware is geupgrade

maar nu doet me joystick als ik naar boven druk het niet naar beneden links en rechtdoet het maar naar boven niks :( nu kan ik dus niks instellen bvb de EQ naar beneden gaat wel maar naar bover gaat dus niet :(

ik ga maar weer ff langs en ff kijken of ik hm om kan ruilen voor wat anders dit is brak :( :X :(
Probeer ns wat harder te duwen. Ik heb het ook een keer gehad. Toen heb ik gewoon wat meer kracht gezet (niet te achterlijk veel natuurlijk) en toen deed ie het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Nu online
nee helaas dat had ik all gedaan maar dat werkt dus niet

maar goed het kan ook met de afstandsbediening op de koptelefoondraad

ik heb geen zin om dat ding weer 2 weken kwijt te zijn

Iseci

• IJsrace
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-06 11:19

IJsrace

null

Even een tip voor wie het niet lukt om de firmware up te graden...
let even of het wel de goede naam is van het bestand.
Dit is namelijk af en toe fout gegeven in de ZIP file.
iaupgd.img
is de juiste naam.

Verder heb ik hem nou een aantal maanden en ben er nog steeds zeer tevreden over, alhoewel ik in het begin wel wat probleempjes heb gehad (ook met de joystick, die het opeens vanzelf weer deed :? )

edit:
heeft iemand trouwens al ergens de ENG versie van 2.0 gevonden?
ik heb 2.0 CHI al even bekeken, ziet er leuk uit... alleen beetje onduidelijk :+ )

[ Voor 17% gewijzigd door IJsrace op 27-08-2004 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
Is er niet.. :)

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu

Not Pingu

Dumbass ex machina

Bloody. schreef op 26 augustus 2004 @ 23:59:
Even een tip voor wie het niet lukt om de firmware up te graden...
let even of het wel de goede naam is van het bestand.
Dit is namelijk af en toe fout gegeven in de ZIP file.
iaupgd.img
is de juiste naam.

Verder heb ik hem nou een aantal maanden en ben er nog steeds zeer tevreden over, alhoewel ik in het begin wel wat probleempjes heb gehad (ook met de joystick, die het opeens vanzelf weer deed :? )

edit:
heeft iemand trouwens al ergens de ENG versie van 2.0 gevonden?
ik heb 2.0 CHI al even bekeken, ziet er leuk uit... alleen beetje onduidelijk :+ )
Hier hetzelfde probleem idd :P kan mezelf wel voor m'n kop slaan 8)7
Jammergenoeg is nu dus ook het romeinse alfabet groot weergegeven zodat er nog maar 4 liedjes op het scherm passen :/ Hopelijk komt er een Engelse versie, ik neem tenminste aan van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Heeft er ook al iemand geprobeerd of je terug kunt flashen van 2.0 Chin naar 1.27 En?

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJsrace

IJsrace

null

ja...
gedaan nadat ik dus 2.0 CHI had geprobeerd.

wel met veel proberen, aangezien de bestandsnaam voor de update vaak niet klopt, maar uiteindelijk kreeg ik dan Loading... weer te zien,
nu draai ik gewoon 1.27 ENG

edit:

@Gunp01nt... je kunt gewoon terugflashen hoor, zoals hierboven al aangegeven :)

[ Voor 19% gewijzigd door IJsrace op 30-08-2004 01:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
Display kapoere:

Afbeeldingslocatie: http://www.jackabuzah.com/emp/simon/mp3.jpg

Zou'k nog garantie hebben? Is meer dan 1 jaar oud :/

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106637

Ga maar eerst bij je zelf nadenken hoe je dat voor elkaar krijgt?
Schaam je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
Anoniem: 106637 schreef op 11 oktober 2004 @ 19:05:
Ga maar eerst bij je zelf nadenken hoe je dat voor elkaar krijgt?
Schaam je.
Zeg, post eens normaal :/

Ik pakte 'm uit mijn tas, en hij keek even, denk verdorie wtf is hier aan de hand. Dus ik zet 'm aan, functioneert nog... Later goed bekeken, en het verbaast me echt...

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smallboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-06 14:47

smallboy

N/A

Heeft ie klem gezeten ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJsrace

IJsrace

null

Oe, lullig.

Best lastig gebruiken zonder schermpje denk k.
Veel op gevoel denk ik ;)

Veel success met het proberen garantie te krijgen.
Volgens het blaadje zijn het maar 12 maanden.
"Warranty Period- one year from date of purchase"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
smallboy schreef op 11 oktober 2004 @ 19:23:
Heeft ie klem gezeten ofzo?
Denk het wel, tussen wat spullen. Echt balen, is een goede speler. Alleen batterijen gezeik :/

Maar ik neem nog contact op met die lui van mp3cdspeler.nl, kijken of er nog wat kan :/

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHe_BiNk
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

Op de europese/duitse site staat firmware 1.3 international, heb al geflashed ging perfect, zie nog niks nieuws!

APPLYitYourself.nl - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu

Not Pingu

Dumbass ex machina

The following improvements have also been built into NEX IA Firmware verison 1.3

- Improved CF compatibility
- Improved USB stability
Niet zo heel spannend dus.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste