Assume there are no rules and it's one big free for all
Is een aparte sectie voor TO protect.
Hoe weet je zo zeker dat dat kan dan? En stel dat het niet alle cheats tegenhoudt helpt het een stuk beter dan alleen TOST.Alpha-sphere schreef op 07 mei 2003 @ 16:14:
Ik speel zonder TOP. Werkt toch voor geen meter. Met die protect dingen kan er nog steeds gecheat worden. Ik speel gewoon in m'n clanserver waar ik cheater kan kicken
Omdat ik wel eens in een top server heb gespeeld waar ze overduidelijk zaten te cheaten met het eerder weglopen en money cheat.Postov schreef op 07 May 2003 @ 17:32:
[...]
Hoe weet je zo zeker dat dat kan dan? En stel dat het niet alle cheats tegenhoudt helpt het een stuk beter dan alleen TOST.
Bovendien wordt te moneycheat onmogelijk gemaakt in de volgende patch.
Verwijderd
(TOST Protect) Nick (knip ip) has been kicked for data hack : weapon hack!
(TOST Protect) Nick (knip ip) has been kicked for WCI!
ook vaak zat gezien van:
(TOST Protect) Nick (knip ip) has been kicked for modefide Engine.u
(TOST Protect) Nick (knip ip) has been kicked for modefide TOModels.u
(TOST Protect) Nick (knip ip) has been kicked for modefide TOSystem.u
en dan niet alleen gewoon cless ppl maar ook clan players en 1 keer een clanleader.
en van de clanleader kwam omdat die dus met TOP ging spelen
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Verwijderd
en natuurlijk: als iemand zegt vote id XX , natuurlijk gaat iedereen dan braaf voten terwijl je helemaal niet cheat/lamed/camped oid
ps: gaan jullie ook allemaal naar elemental?
(oYo)Titsclan gonna own ya al
Mwah, stoor ik me niet zo aan. Sterker nog, alle eyecandy maakt het alleen maar lastiger de tegenstander waar te nemen. Dan heb ik het nog niet eens over de benodigde systeemeisen.ernst schreef op 05 May 2003 @ 09:51:
Omdat de graphics toch een beetje gedateerd raken misschien
Nieuw egine geeft natuurlijk weer meer mogelijkheden
Zo heb ik ooit eens gelezen dat het met de UT '99 egine niet mogelijk is om een waterdicht anti cheat systeem te maken
Een waterdicht anti-cheat systeem is in de praktijk helaas onmogelijk...
Een aantal soundpacks worden als bytehacks van systeem bestanden gezien. En terecht, in principe. Het is bijvoorbeeld goed mogelijk op die manier duidelijker hoorbare voetstappen in de bouwen...Alpha-sphere schreef op 05 mei 2003 @ 14:08:
[...]
Was het niet zo dat TO-protect niet toestaat dat je een andere soundpack gebruikt?
Voorkomen kan je het nooit, maar MET TOP is de kans dat een n00b met een cheat bezig is aanmerkelijk kleiner. Prive cheats van ELF e.d. hou je per definitie niet tegen. Dat is dan ook geen excuus om het zelf niet te gebruiken; je laat toch immers ook je deuren niet open, ook al komen ze toch wel binnen als ze willen?Alpha-sphere schreef op 07 May 2003 @ 16:14:
Ik speel zonder TOP. Werkt toch voor geen meter. Met die protect dingen kan er nog steeds gecheat worden. Ik speel gewoon in m'n clanserver waar ik cheater kan kicken
Mij bekruipt overigens al enige tijd het onaangename gevoel dat een hoop mensen iets te krampachtig naar redenen zoeken op TOP maar niet te hoeven draaien.
Weet nog niet of ik naar Elemental ga. Heb de laatste tijd wat mindere ervaringen met LANs; teveel zuipende pubertjes die de blits maken met de PC prive machine van pa, en dan ook nog eens denken dat CS het ultieme spel is
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
Hiermee ben ik het met je oneens, je zegt dat een n00b met een cheat met buhulp van die duffe TOprotect gestopt kan worden, wel dat is waar, maar ik cheat 'toevallig' nu zo'n half jaar in Tactical Ops, de reden doet er niet toe, maar ik kan je wel vertellen, die updates zijn zwaar bagger, het lijkt allemaal heel leuk zon update, maar als je kijkt, ELF gebruikt hacks, die uit de oertijd stammen, maar die nooit zijn opgemerkt/gefixt zijn in al die patches, ik ben zelf in bezit van een 'backdoor' in TO, deze door zit er al sinds versie 2.2, en het is afwachten of ie in 3.4 nog werkt, maar tot nu toe is ie zonder updates zelfs TOP 304 gebypassed, ik was zelf een n00b in cheaten eerst, daarna kan je net als alle cheater een beetje ELF achterna hobbelen en wachten op een cheat, die je leven even blij maaktijdod schreef op 12 May 2003 @ 18:29:
Voorkomen kan je het nooit, maar MET TOP is de kans dat een n00b met een cheat bezig is aanmerkelijk kleiner. Prive cheats van ELF e.d. hou je per definitie niet tegen. Dat is dan ook geen excuus om het zelf niet te gebruiken; je laat toch immers ook je deuren niet open, ook al komen ze toch wel binnen als ze willen?
Mij bekruipt overigens al enige tijd het onaangename gevoel dat een hoop mensen iets te krampachtig naar redenen zoeken op TOP maar niet te hoeven draaien.
Weet nog niet of ik naar Elemental ga. Heb de laatste tijd wat mindere ervaringen met LANs; teveel zuipende pubertjes die de blits maken met de PC prive machine van pa, en dan ook nog eens denken dat CS het ultieme spel is
My flight statistics: (449.638km in 124 flights) Next trips: Estonia, Latvia, Lithuania
Donder op met die hacks/cheats. Dat maakt een spel binnen 3 dagen saai en ben je nou zo slecht dat je hulp nodig hebt van hacks en cheats?Thiaz schreef op 12 May 2003 @ 18:48:
[...]
Hiermee ben ik het met je oneens, je zegt dat een n00b met een cheat met buhulp van die duffe TOprotect gestopt kan worden, wel dat is waar, maar ik cheat 'toevallig' nu zo'n half jaar in Tactical Ops, de reden doet er niet toe, maar ik kan je wel vertellen, die updates zijn zwaar bagger, het lijkt allemaal heel leuk zon update, maar als je kijkt, ELF gebruikt hacks, die uit de oertijd stammen, maar die nooit zijn opgemerkt/gefixt zijn in al die patches, ik ben zelf in bezit van een 'backdoor' in TO, deze door zit er al sinds versie 2.2, en het is afwachten of ie in 3.4 nog werkt, maar tot nu toe is ie zonder updates zelfs TOP 304 gebypassed, ik was zelf een n00b in cheaten eerst, daarna kan je net als alle cheater een beetje ELF achterna hobbelen en wachten op een cheat, die je leven even blij maakt, je kan natuurlijk ook een cheatclan joinen en zo op die manier een cheat bemachtigen, lang niet alle cheaters die jij zal zien, zijn n00bs, ELF-members ownen alleen omdat ze op hun 11de begonnen zij met C++/VB , ik helaas niet
, en wat je over de anti-TOP zegt, is idd waar, ookal bypassed onze radar/wallhack/moneyhack/etc wel de TOP is het natuurlijk leuk om voor de gein een hack te releasen die de door jou genoemde 'n00b-cheater' even blij te maken, en het TOST/TOP-team aan het werk zetten
, ik kan je zeggen: zon hack is er (nog) niet, of iig niet public, hier zelfs nog niet eens internal gereleased, TOP is mooi gecode, maar het houd alleen bekende cheats tegen, en daar hebben de normale players niks aan
, hmz, iets teveel gel*lt
Ik wil er alleen op duiden dat cheaten niet altijd een slecht iets hoeft te zijn, ik bedoel, er zijn cheaters zat die nu bij TOST clean-up tools maken...Alpha-sphere schreef op 12 mei 2003 @ 19:04:
[...]
Donder op met die hacks/cheats. Dat maakt een spel binnen 3 dagen saai en ben je nou zo slecht dat je hulp nodig hebt van hacks en cheats?
En idd, ik ben te slecht zonder cheats ... voor dat half jaar speelde ik wel normaal, maar dat ik altijd zo speelde, dat moest veranderd worden
My flight statistics: (449.638km in 124 flights) Next trips: Estonia, Latvia, Lithuania
Ik was ook slecht aan het begin. Domme dingen als sparen voor een m4m203 (TO 2.2 toen het nog wel OK was) en gelijk bij de start dood gaan door een NadeThiaz schreef op 12 May 2003 @ 19:12:
[...]
Ik wil er alleen op duiden dat cheaten niet altijd een slecht iets hoeft te zijn, ik bedoel, er zijn cheaters zat die nu bij TOST clean-up tools maken...
En idd, ik ben te slecht zonder cheats ... voor dat half jaar speelde ik wel normaal, maar dat ik altijd zo speelde, dat moest veranderd worden
Hoe meer ervaring je heb hoe beter je speelt. Moet je natuurlijk wel raak schieten. Was is er nou zo leuk aan veel kills maken met 1 hand in je neus? En zeker erg als je wordt gesnipert door iemand met een aimbot en geen recoil. Gewoon fucking 2 keer schieten achter elkaar zo snel dat je heeeeeeeel snel achter elkaar iedereen molt die je ziet. Dat heb ik ooit wel eens gehad tijdens een War. En die gasten maar ontkennen en zeggen dat ze alleen maar demo's naar een clanbase admin sturen. Heb ze er nooit meer over gehoort die lijers.
fuck off mongooltje, ga tetris hacken ofzo, in plaats van mijn game te verneukenThiaz schreef op 12 May 2003 @ 18:48:
[...]
Hiermee ben ik het met je oneens, je zegt dat een n00b met een cheat met buhulp van die duffe TOprotect gestopt kan worden, wel dat is waar, maar ik cheat 'toevallig' nu zo'n half jaar in Tactical Ops, de reden doet er niet toe, maar ik kan je wel vertellen, die updates zijn zwaar bagger, het lijkt allemaal heel leuk zon update, maar als je kijkt, ELF gebruikt hacks, die uit de oertijd stammen, maar die nooit zijn opgemerkt/gefixt zijn in al die patches, ik ben zelf in bezit van een 'backdoor' in TO, deze door zit er al sinds versie 2.2, en het is afwachten of ie in 3.4 nog werkt, maar tot nu toe is ie zonder updates zelfs TOP 304 gebypassed, ik was zelf een n00b in cheaten eerst, daarna kan je net als alle cheater een beetje ELF achterna hobbelen en wachten op een cheat, die je leven even blij maakt, je kan natuurlijk ook een cheatclan joinen en zo op die manier een cheat bemachtigen, lang niet alle cheaters die jij zal zien, zijn n00bs, ELF-members ownen alleen omdat ze op hun 11de begonnen zij met C++/VB , ik helaas niet
, en wat je over de anti-TOP zegt, is idd waar, ookal bypassed onze radar/wallhack/moneyhack/etc wel de TOP is het natuurlijk leuk om voor de gein een hack te releasen die de door jou genoemde 'n00b-cheater' even blij te maken, en het TOST/TOP-team aan het werk zetten
, ik kan je zeggen: zon hack is er (nog) niet, of iig niet public, hier zelfs nog niet eens internal gereleased, TOP is mooi gecode, maar het houd alleen bekende cheats tegen, en daar hebben de normale players niks aan
Verwijderd
[...]
bla bla bla
Ik kan jouw wel begrijpen. De kick van het cheaten
Maar begrijp jij anderen ook nog? Ooit was je misschien TO as useal zat.
Toen ging je cheaten. Heb ik ook een tijd gedaan, daarom begrijp ik je wel.
Maar je ruled toch zeker meer als je het gewoon zonder cheats doet.
Moet je wel kunnen spelen natuurlijk
Ik ga niet een beginnen over de mogelijkheid wel/of niet.
Just f*ck off met je cheaten.
Anders een een potje rapid waters irl?? Krijg jij een m60 ik een desert eagle
Wedden dat je zo omver licht
Verwijderd
Denk dat de meeste gameadmins je direct bannen als ze je doorkrijgen, lijkt me ook volledig terecht uiteraard
IRL? Ik zou m'n geld op de M60 zetten, eerlijk gezegd... De reputatie van de DE komt vooral uit games.Verwijderd schreef op 12 May 2003 @ 20:08:
Anders een een potje rapid waters irl?? Krijg jij een m60 ik een desert eagle![]()
Wedden dat je zo omver lichtOf is dit nu bedreiging
Nee geen bedreiging maar offtopic grootspraakThiaz schreef op 12 May 2003 @ 18:48:
[...]
Anders een een potje rapid waters irl?? Krijg jij een m60 ik een desert eagle![]()
Wedden dat je zo omver lichtOf is dit nu bedrijging
Maar serieus een DE is in tacops best sterk hoor. 1 keer op hoofd bijna altijd gelijk dood. Ik maak zelf nooit bewust headshots maar soms dan shiet ik gewoon op de torso en gaat ie ventje gelijk dood en hoor ik zo'n headshot geluidje. Net ook even gespeeld met een clanmember DE only tegen elkaar in rapid en een vage map. Als je rustig kan shieten met dat ding dan is het echt super.ijdod schreef op 13 May 2003 @ 20:06:
[...]
IRL? Ik zou m'n geld op de M60 zetten, eerlijk gezegd... De reputatie van de DE komt vooral uit games.
Jij bent toevallig ook niet deze idioot: http://forums.tactical-op...ead.php?s=&threadid=45755Thiaz schreef op 12 May 2003 @ 18:48:
[...]
Man ik
Ga iemand anders spel verzieken
[ Voor 6% gewijzigd door MailMan op 14-05-2003 15:33 ]
Verwijderd
zoals ze dat doen bij Ut2k3: http://www.ataricommunity...4f7d2205a&threadid=256156
Jongen, je hebt geen idee hoe goed je mijn gevoelens verwoord. Ik snap ook niet wat er leuk aan is. Als je zo bovenaan komt te staan weet je toch gwoon dat je een kansloze l*l bent, die het nooit gelukt zou zijn om die score te halen zonder cheat.Postov schreef op 14 May 2003 @ 15:31:
[...]
Jij bent toevallig ook niet deze idioot: http://forums.tactical-op...ead.php?s=&threadid=45755
Man ikecht op lui zoals jou, echt stoere vent ben je als je online gaat cheaten omdat je niet goed genoeg bent.
Ga iemand anders spel verzieken
helemaal mee eens, en dan ook nog eens het gore lef hebben hier te vertellen hoe leuk het is en hoe slecht de bescherming wel niets is. Echt kansloos gewoon, ik zou als ik hem was maar eens een bezoekje brengen aan de zielenknijper.Twistedmark schreef op 14 mei 2003 @ 20:08:
[...]
Jongen, je hebt geen idee hoe goed je mijn gevoelens verwoord. Ik snap ook niet wat er leuk aan is. Als je zo bovenaan komt te staan weet je toch gwoon dat je een kansloze l*l bent, die het nooit gelukt zou zijn om die score te halen zonder cheat.
[ Voor 4% gewijzigd door MailMan op 14-05-2003 22:27 ]
Verwijderd
wie cheat ga aub cs spelen
en voor wie er eerlijk over is dat die cheater is geef je TO nick dan eens en je ip
of geef dat via irc
die backdoor van ELF was niet eens zo slecht idee (DIE CHEATS WEL SLECHT IDEE!!!!!)
want je connect dan ongemerkt naar irc en dan zei je de server, nick, host, enz
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2003 23:21 ]
is natuurlijk onzinijdod schreef op 13 May 2003 @ 20:06:
[...]
IRL? Ik zou m'n geld op de M60 zetten, eerlijk gezegd... De reputatie van de DE komt vooral uit games.
de is gewoon een kanon en dat ie veel in games is gebruikt komt alleen maar door het feit dat een kanon is.
.50
Ik zit ook in het NL-team.
Ex-clans = [-V-], *>TNS<*, {PsW}
ACC DTEC ReCon en ook heel effe *>TNS<*
Top veranderd wel veel en dan heb je kans dat er bijna geen cheaters meer zijn. Ik blijf er ook bij dat verschillende mensen uit high ranked clans ook cheaten, maar zij kunnen het gewoon want ja; zij spelen in die clan dus die zijn gewoon goed en iedereen slikt allemaal als zoete koek
Veel durfen het nog geen eens te zeggen omdat ze bang zijn dat belachelijk gemaakt worden of gewoon verliezen in de discussie.
Die opengl features moeten ook worden afgeschaft. Een smoke en flashnade helpt nu geen fuck tegen de lamers die opengl gebruiken. Ook dit heb ik verschillende keren in een war meegemaakt met tost4.1 en to 3.4
[ Voor 31% gewijzigd door Rody op 13-08-2003 13:17 ]
[HUG]Son_Gohan schreef op 13 August 2003 @ 13:22:
Welke high ranked clans zouden dan cheats hebben?
ik weer er zo al 5 op te noemen, maar het noemen zonder echte bewijzen is zo lullig.Son_Gohan schreef op 13 August 2003 @ 13:22:
Een tijd geleden stond er een introductie/reclame filmpjes van DkH. een top clan op nr 2 international. Iemand had dus gewoon een demo gemaakt en daar kwam uit dat diegene een no reload hack gebruikte.
Daarnaast worden er zat no recoils gebruikt die bijna niet te tracen. Zeg nou zelf, wanneer weet jij nou door een demo te kijken (met frame drops) of iemand een goede stabiele hand heeft of een no recoil
Het valt gelijk op als iemand no-recoil heeft .. bv als hij een no-recoil bind heeft en hij heeft een granaat in z'n hand, gaat z'n hand de lucht in .. En als je de demo in slow-motion bekijkt en hij heeft absoluut geen recoil dan valt het toch ook op?
DkH is trouwens geen nr 2 internationaal.
DkH.to is de beste clan van de wereld.
Een nummer 2 zou oG/KoD/GaB/pH zijn
Kijk maar eens op de allerlaatste pagina van de hibernating clans in de EU ladder op clanbase danSon_Gohan schreef op 13 augustus 2003 @ 18:10:
Ik ken [HUG] niet ..
Overigens zit mijn kat in hun clan (kijk maar bij hun members)
Kom eens kijken op unreal:law.clan.to, daar spelen ze veel samen met mijn al even slechte clan LAW
En dat was niet de enigste keer dat die persoon iets onmogelijks deed tijdens die war. Fucking cheater. Ik haat die zielige tering pootjes.
Geen idee trouwens welke clan het ook alweer was. De grote clans hebben toch allemaal zo'n corupte admin als vriend ofzo. Begin je niets tegen
O ja, ben 1 van de 4 oprichters van *NaSo*. En mijn tag is gewoon *NaSo*Alpha-sphere
[ Voor 6% gewijzigd door Alpha-sphere op 13-08-2003 20:16 ]
Klopt, ik zit me soms wel eens te vervelen als de laatste twee spelers allebei zitten te campen in een of ander hoekje... een vlaggetje boven hun hoofd of een botpack.warshell doen dan wonderenSon_Gohan schreef op 13 augustus 2003 @ 19:00:
Ohh, fallox vertelde welleens over jou. Over dat je allemaa dingen zat te summonnen etc? kan dat?
Oja ik ben de lamer van TP genaamd Outl@w..
Elemental gaat ownen..
Feyenoord!
- Is dit spel gebaseerd op Unreal Tournament?
- Zo ja, is het een upgrade voor UT?
- Ik ben behoorlijk UT fan (id = Styno.nl), is de gameplay vergelijkbaar met bijvoorbeeld CTF?
- Zit er veel actie in of is het vooral veel sluipen en om hoekjes gluren?
Ik speel vaak op Boomtown, en de hoeveelheid cheats valt reuze mee hoor. Jolt hetzelfde, maar de admins daar zijn eikels. Btw, waar zijn al die Jolt servers gebleven??
Climatechange is a super-wicked problem, but:
"The stone age came to an end not for lack of stones. And the oil age will come to an end not for lack of oil." -- Sheikh Yamani, Saudi oil minister
8xLG Neon MonoX 290Wp SMA SB2100TL / MY SR '22
Mijn clanleader heeft ook in DK gezeten. Stoffy (of Mangler), bekend?
Ik zit in The Brave 600: *[600]*Amnesia
De laatste tijd gaat het niet echt super met onze clan (We stonden ongeveer op plaats 32 bij CB). Hebben wat moeilijkheden gehad met een paar toppers die vertrokken, maar nu zijn we weer op kracht en na de zomervakantie gaan we weer actief warren
Kom eens langs op onze server:
62.212.75.12:7777
Gameservers.net - AoT 3.40 *[600]* Public [TOST4140]
Er is bijna altijd een admin aanwezig, behalve bij een lege server natuurlijk
1) TO is begonnen als een mod voor UT. Nu is het te koop als zelfstandig spel dat de engine van UT gebruikt.Styno schreef op 15 August 2003 @ 15:30:
'k heb gister pas gehoord van tacopsmagoed ff een paar vraagjes:
- Is dit spel gebaseerd op Unreal Tournament?
- Zo ja, is het een upgrade voor UT?
- Ik ben behoorlijk UT fan (id = Styno.nl), is de gameplay vergelijkbaar met bijvoorbeeld CTF?
- Zit er veel actie in of is het vooral veel sluipen en om hoekjes gluren?
Ik speel vaak op Boomtown, en de hoeveelheid cheats valt reuze mee hoor. Jolt hetzelfde, maar de admins daar zijn eikels. Btw, waar zijn al die Jolt servers gebleven??
2) Niet echt dus...
3) Speel zelf geen CTF, wel eens gedaan, maar dat is echt maar 1 of 2 keer geweest. Zover ik kan zeggen is de gameplay zeker verschillend, maar er komen door het teamverband ook meer tactics bij kijken dan bij een DeathMatch game.
4) TO is redelijk actievol. Zeker vergeleken bij CS.
Ik blijf nog steeds 3.32 spelen omdat veel van m'n vrienden die versie nog steeds gebruiken en wil die community behouden, en omdat ik daar vrij goed 'own'
Hmm ken Stoffy nog wel vaag, maar ik zat beetje aan het einde van de clan in DK, en DK bestond nogal lang dus heb niet met iedereen kunnen spelen.woutertjez schreef op 15 August 2003 @ 15:40:
[...]
De laatste tijd gaat het niet echt super met onze clan (We stonden ongeveer op plaats 32 bij CB). Hebben wat moeilijkheden gehad met een paar toppers die vertrokken, maar nu zijn we weer op kracht en na de zomervakantie gaan we weer actief warren
Heeft ene Diablo ook niet in 600 gezeten? Das broer van Arny uit dTa, als je dat wat zegt
Verwijderd
Zie power flower ook al.
Cheaters ach gewoon TOP gebruiken en ownen.
Ben zelf een stuk slecht geworden, RSI en verotte muis etc.
owhja ik speel 3.4 nog maar even ook wel anders.
[ Voor 15% gewijzigd door gp500 op 16-08-2003 13:21 ]
Maar ik ken {dTa}Arny wel ja. Zoals waarschijnlijk iedereen die TO al een tijdje speelt
Komen er hier nog lui naar Elemental?
Ahhh amnesia... patserwoutertjez schreef op 15 August 2003 @ 15:40:
[...]
Offtopic: Zou je je sig even kunnen aanpassen? Zoals je ziet is m'n nick veranderdLampie schreef op 18 april 2003 @ 11:42:
3.x is echt vet mooier als 2.x hoor ... alleen kuttere gameplay ..
van Edah toch?Verwijderd schreef op 20 August 2003 @ 17:10:
<--- de magische Deurmat hierben clanless ( op funclan na ) omdat ik heel inactive ben
Verwijderd
ik zal er maar nie om lachen ... dalijk kill ik je
maar goed antwoord = NEEEEE!!!!! ( volume hard open )
Er staan maar 3 mutators op hoor... TOST, Mapvote en GnutGorePostov schreef op 20 August 2003 @ 15:09:
Ik kom wel eens op de LAW server staat in me favoritesMaar nu hebben jullie er zoveel mutators op staan dat et me wel eens teveel wordt
Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day
Nijntje , was ooit in 1.6 en speler die nijntje heette.n00bs schreef op 20 August 2003 @ 18:37:
hehe ik zie allemaal bekende namen voorbij komen...maar wie ik ben...
![]()
A great thought in a small mind is a dangerous thing
Huur hem in de biebernst schreef op 22 August 2003 @ 22:48:
Weet iemand misschien waar ik TO AoT retail nog kan kopen ?
En ik zeg ook even hallo tegen alle TO'ers
-
Wees nou eens een vent, en zeg gewoon wie je bent!n00bs schreef op 20 August 2003 @ 18:37:
hehe ik zie allemaal bekende namen voorbij komen...maar wie ik ben...
![]()
Ik ben *[600]*Thunder.nl op dit moment (zit dus in clan met Woutertjez)
@ n00bs: zal ik iedereen eens vertellen wie je bent?
Als je iets doet, doe het dan goed.
600 dat is toch geen clan man.... ik versla jullie allemaal
Best veel mensen zijn er bij 2.0 mee opgehouden... te veel gerotzooi met de weapon balance, pas sinds 3 zijn de shotties weer bruikbaar
In 1.6 met een shottie in Forge in de gang een groepje van vier man uitschakelen, dat waren nog eens tijden...
Zeg nou maar wie je bent...n00bs schreef op 23 August 2003 @ 15:01:
LOL
-
Verslaat je clan GaB / het NL-team ook?n00bs schreef op 23 August 2003 @ 15:01:
LOL
Er zitten bij menig top clan spelers die opvallend veel kennis van zaken van de cheaters wereld hebben. Voeg daar aan toe dat 'private' cheats niet of nauwelijks door TOP en/of TOST onderschept worden. Het kan dus goed mogelijk zijn dat enkele topspelers private cheats gebruiken. Persoonlijk acht ik de kans dat dit zo is groter dan de kans dat dit niet zo is...Son_Gohan schreef op 13 August 2003 @ 13:22:
Moet zeggen dat ik al zeker een maand geen TO meer gespeeld heb; ben nu redelijk verslaafd geraakt aan Planetside. Eerste game dat me (op korte termijn) TO heeft doen vergeten.
[UK²]Aurora
Rebel.Fryslan will return volgen week
EN ik heb er zin in dus, een gewaarschuwde terror telt voor 10
Dat meen je niet.... dat heb ik nog niet gehad een game die voor mij plaats kan maken voor TOijdod schreef op 31 August 2003 @ 11:31:
Moet zeggen dat ik al zeker een maand geen TO meer gespeeld heb; ben nu redelijk verslaafd geraakt aan Planetside. Eerste game dat me (op korte termijn) TO heeft doen vergeten.
[UK²]Aurora
Ik speel TO sinds 1.6 en speel zoveel mogelijk, heb wel andere MP games geprobeerd, maar niets kwam in de buurt bij de gameplay van TO.
|M|emento pwnz
Maar als je ervan uitgaat dat niemand cheat is het spel een stuk leuker ..
[ Voor 88% gewijzigd door Hbeez op 31-08-2003 18:52 ]
Je houdt ze nooit allemaal tegen maar als iedereen Tost en TO-P draaid zijn niet zoveel cheaters meer.
EN zowieso zijn er veel minder dan het er geweest zijn.
Sinds ik Battlefield gekocht heb geen TO meer aangeraakt. TO gaat op een gegeven moment vervelen. Dan is het veel te arcade en met al die cheaters wordt het er ook niet leuker op. Sinds TOP zijn er alleen maar cheaters bij gekomen. Wel eens van TOPhack gehoord? Dat schijnt een gehackte TOP versie te zijn met cheats er in. Veel bekende clans cheaten bij het leven en dat maakt het er ook niet echt leuker op. Daarnaast komen er eigenlijk vrijwel nooit leuke maps bij die ook nog algemeen geaccepteerd (lees op veel servers draaien) worden.n00bs schreef op 31 augustus 2003 @ 13:28:
[...]
Dat meen je niet.... dat heb ik nog niet gehad een game die voor mij plaats kan maken voor TO
Ik speel TO sinds 1.6 en speel zoveel mogelijk, heb wel andere MP games geprobeerd, maar niets kwam in de buurt bij de gameplay van TO.
Verwijderd
en en ps: |M|-memento ownt ja
Maar het blijft de moeite, en wat ik vooral waardeer in TO zijn de "stamgasten" op onze server die het spel naast spannend ook gezellig houden; de oYo's, de HUGs en alle andere clans die regelmatig voorbij komen. Bovendien speel ik voornamelijk bij wijze van pauze op mn werk, en dan ga ik niet investeren in het leren van een nieuw spel, dan wil ik gewoon even een kwartiertje schieten
[ Voor 8% gewijzigd door PowerFlower op 01-09-2003 14:35 ]
Jij ook al hier
[41st]-raaf-
- specs - audioscrobbler -
Yoú ¢áñt CóMpéTe!!
#prodigy @ gamesnet oO
Feyenoord!
No sig!
Not true. Zo zat zelfs iemand van ELF in BuD!gp500 schreef op 01 September 2003 @ 09:45:
cheater zijn vaak juist wel makkelijk te verslaan, het ontbreekt hun vaak aan tactiek.
Er zijn uitzonderingen, maar ik heb over de meesten.
wordt wakkerxTmPizzaMan schreef op 03 september 2003 @ 17:40:
Word aot nog steeds gespeeld??? :x
het gaat om onopvallende cheaters die cheaten in wars ..
[ Voor 9% gewijzigd door Hbeez op 06-09-2003 21:43 ]