ijdod schreef op 12 May 2003 @ 18:29:
Voorkomen kan je het nooit, maar MET TOP is de kans dat een n00b met een cheat bezig is aanmerkelijk kleiner. Prive cheats van ELF e.d. hou je per definitie niet tegen. Dat is dan ook geen excuus om het zelf niet te gebruiken; je laat toch immers ook je deuren niet open, ook al komen ze toch wel binnen als ze willen?
Mij bekruipt overigens al enige tijd het onaangename gevoel dat een hoop mensen iets te krampachtig naar redenen zoeken op TOP maar niet te hoeven draaien.
Weet nog niet of ik naar Elemental ga. Heb de laatste tijd wat mindere ervaringen met LANs; teveel zuipende pubertjes die de blits maken met de PC prive machine van pa, en dan ook nog eens denken dat CS het ultieme spel is

Hiermee ben ik het met je oneens, je zegt dat een n00b met een cheat met buhulp van die duffe TOprotect gestopt kan worden, wel dat is waar, maar ik cheat 'toevallig' nu zo'n half jaar in Tactical Ops, de reden doet er niet toe, maar ik kan je wel vertellen, die updates zijn zwaar bagger, het lijkt allemaal heel leuk zon update, maar als je kijkt, ELF gebruikt hacks, die uit de oertijd stammen, maar die nooit zijn opgemerkt/gefixt zijn in al die patches, ik ben zelf in bezit van een 'backdoor' in TO, deze door zit er al sinds versie 2.2, en het is afwachten of ie in 3.4 nog werkt, maar tot nu toe is ie zonder updates zelfs TOP 304 gebypassed, ik was zelf een n00b in cheaten eerst, daarna kan je net als alle cheater een beetje ELF achterna hobbelen en wachten op een cheat, die je leven even blij maakt

, je kan natuurlijk ook een cheatclan joinen en zo op die manier een cheat bemachtigen, lang niet alle cheaters die jij zal zien, zijn n00bs, ELF-members ownen alleen omdat ze op hun 11de begonnen zij met C++/VB , ik helaas niet

, en wat je over de anti-TOP zegt, is idd waar, ookal bypassed onze radar/wallhack/moneyhack/etc wel de TOP is het natuurlijk leuk om voor de gein een hack te releasen die de door jou genoemde 'n00b-cheater' even blij te maken, en het TOST/TOP-team aan het werk zetten

, ik kan je zeggen: zon hack is er (nog) niet, of iig niet public, hier zelfs nog niet eens internal gereleased, TOP is mooi gecode, maar het houd alleen bekende cheats tegen, en daar hebben de normale players niks aan

, hmz, iets teveel gel*lt