Offtopic: Zou je je sig even kunnen aanpassen? Zoals je ziet is m'n nick veranderdLampie schreef op 18 april 2003 @ 11:42:
3.x is echt vet mooier als 2.x hoor ... alleen kuttere gameplay ..
van Edah toch?Verwijderd schreef op 20 August 2003 @ 17:10:
<--- de magische Deurmat hierben clanless ( op funclan na ) omdat ik heel inactive ben
Verwijderd
ik zal er maar nie om lachen ... dalijk kill ik je
maar goed antwoord = NEEEEE!!!!! ( volume hard open )
Er staan maar 3 mutators op hoor... TOST, Mapvote en GnutGorePostov schreef op 20 August 2003 @ 15:09:
Ik kom wel eens op de LAW server staat in me favoritesMaar nu hebben jullie er zoveel mutators op staan dat et me wel eens teveel wordt
Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day
Nijntje , was ooit in 1.6 en speler die nijntje heette.n00bs schreef op 20 August 2003 @ 18:37:
hehe ik zie allemaal bekende namen voorbij komen...maar wie ik ben...
![]()
A great thought in a small mind is a dangerous thing
Huur hem in de biebernst schreef op 22 August 2003 @ 22:48:
Weet iemand misschien waar ik TO AoT retail nog kan kopen ?
En ik zeg ook even hallo tegen alle TO'ers
-
Wees nou eens een vent, en zeg gewoon wie je bent!n00bs schreef op 20 August 2003 @ 18:37:
hehe ik zie allemaal bekende namen voorbij komen...maar wie ik ben...
![]()
Ik ben *[600]*Thunder.nl op dit moment (zit dus in clan met Woutertjez)
@ n00bs: zal ik iedereen eens vertellen wie je bent?
Als je iets doet, doe het dan goed.
600 dat is toch geen clan man.... ik versla jullie allemaal
Best veel mensen zijn er bij 2.0 mee opgehouden... te veel gerotzooi met de weapon balance, pas sinds 3 zijn de shotties weer bruikbaar
In 1.6 met een shottie in Forge in de gang een groepje van vier man uitschakelen, dat waren nog eens tijden...
Zeg nou maar wie je bent...n00bs schreef op 23 August 2003 @ 15:01:
LOL
-
Verslaat je clan GaB / het NL-team ook?n00bs schreef op 23 August 2003 @ 15:01:
LOL
Er zitten bij menig top clan spelers die opvallend veel kennis van zaken van de cheaters wereld hebben. Voeg daar aan toe dat 'private' cheats niet of nauwelijks door TOP en/of TOST onderschept worden. Het kan dus goed mogelijk zijn dat enkele topspelers private cheats gebruiken. Persoonlijk acht ik de kans dat dit zo is groter dan de kans dat dit niet zo is...Son_Gohan schreef op 13 August 2003 @ 13:22:
Welke high ranked clans zouden dan cheats hebben?
Moet zeggen dat ik al zeker een maand geen TO meer gespeeld heb; ben nu redelijk verslaafd geraakt aan Planetside. Eerste game dat me (op korte termijn) TO heeft doen vergeten.
[UK²]Aurora
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
Rebel.Fryslan will return volgen week
EN ik heb er zin in dus, een gewaarschuwde terror telt voor 10
Dat meen je niet.... dat heb ik nog niet gehad een game die voor mij plaats kan maken voor TOijdod schreef op 31 August 2003 @ 11:31:
Moet zeggen dat ik al zeker een maand geen TO meer gespeeld heb; ben nu redelijk verslaafd geraakt aan Planetside. Eerste game dat me (op korte termijn) TO heeft doen vergeten.
[UK²]Aurora
Ik speel TO sinds 1.6 en speel zoveel mogelijk, heb wel andere MP games geprobeerd, maar niets kwam in de buurt bij de gameplay van TO.
|M|emento pwnz
Maar als je ervan uitgaat dat niemand cheat is het spel een stuk leuker ..
[ Voor 88% gewijzigd door Hbeez op 31-08-2003 18:52 ]
Je houdt ze nooit allemaal tegen maar als iedereen Tost en TO-P draaid zijn niet zoveel cheaters meer.
EN zowieso zijn er veel minder dan het er geweest zijn.
Sinds ik Battlefield gekocht heb geen TO meer aangeraakt. TO gaat op een gegeven moment vervelen. Dan is het veel te arcade en met al die cheaters wordt het er ook niet leuker op. Sinds TOP zijn er alleen maar cheaters bij gekomen. Wel eens van TOPhack gehoord? Dat schijnt een gehackte TOP versie te zijn met cheats er in. Veel bekende clans cheaten bij het leven en dat maakt het er ook niet echt leuker op. Daarnaast komen er eigenlijk vrijwel nooit leuke maps bij die ook nog algemeen geaccepteerd (lees op veel servers draaien) worden.n00bs schreef op 31 augustus 2003 @ 13:28:
[...]
Dat meen je niet.... dat heb ik nog niet gehad een game die voor mij plaats kan maken voor TO
Ik speel TO sinds 1.6 en speel zoveel mogelijk, heb wel andere MP games geprobeerd, maar niets kwam in de buurt bij de gameplay van TO.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Verwijderd
en en ps: |M|-memento ownt ja
Maar het blijft de moeite, en wat ik vooral waardeer in TO zijn de "stamgasten" op onze server die het spel naast spannend ook gezellig houden; de oYo's, de HUGs en alle andere clans die regelmatig voorbij komen. Bovendien speel ik voornamelijk bij wijze van pauze op mn werk, en dan ga ik niet investeren in het leren van een nieuw spel, dan wil ik gewoon even een kwartiertje schieten
[ Voor 8% gewijzigd door PowerFlower op 01-09-2003 14:35 ]
Jij ook al hier
[41st]-raaf-
- specs - audioscrobbler -
Yoú ¢áñt CóMpéTe!!
#prodigy @ gamesnet oO
Feyenoord!
No sig!
Not true. Zo zat zelfs iemand van ELF in BuD!gp500 schreef op 01 September 2003 @ 09:45:
cheater zijn vaak juist wel makkelijk te verslaan, het ontbreekt hun vaak aan tactiek.
Er zijn uitzonderingen, maar ik heb over de meesten.
wordt wakkerxTmPizzaMan schreef op 03 september 2003 @ 17:40:
Word aot nog steeds gespeeld??? :x
het gaat om onopvallende cheaters die cheaten in wars ..
[ Voor 9% gewijzigd door Hbeez op 06-09-2003 21:43 ]