Toon posts:

Tactical Ops - Assault On Terror

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 982 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
gegroet en welkom in deze topic

het gaat hierbij om de game TO:AOT zoals jullie kunnen lezen in de TT

Het gaat hierom dat je als Special Forces de Hostages moet redden of de Terrorists moet neerschieten
en als je Terrorists ben moet je een bom planten (C4) of de Special Forces neerschieten
Gameplay
Dan zal ik nu met de game zelf beginnen. De gameplay is de inmiddels over bekende “terrorrist tegen anti-terrorist” à la CounterStrike dus. Zodra je een spel opstart (dit kun je doen zonder internet, dan speel je offline tegen de zogenaamde bots, en anders kun je online spelen tegen echte gamers van over de hele wereld, dit is verreweg het populairst en natuurlijk ook het leukst) moet je dus het team kiezen, kies je voor Terrorists dan heb je bijvoorbeeld echte “terroristen-wapens” als de Desert Eagle of AK47 en is het doel van het spel de tegenstanders zo snel mogelijk af te maken, kies je echter voor de Special Forces (anti-terroristen) dan heb je ook weer je eigen wapens en maar dan je doel om hostages (gegijzelden) te vinden en deze mee terug te nemen naar je basis, je wordt dan echter wel opgejaagd door de terroristen…

Overbekend is ook het rondesysteem. Je begint met een man of 8 in elk team aan een ronde, en moet zorgen dat je dus of de tegenstander uitmoord of de hostages red (vaak gebeurt het ook dat de Special Forces gewoon alleen de terroristen uitmoorden, en noch op- of omkijken naar de hostages). Word je echter voortijdig zelf neergeschoten voor de ronde voorbij is, dan ben je helaas tot het eind van de rond uitgeschakeld, je moet dus even wachten. De rondes duren ongeveer een minuutje of vijf, dus zo erg is het ook niet, je kunt altijd nog met de andere spelers meekijken (het is immers een FPS, en met een simpele muisklik kijk je vanuit een andere persoon).

Graphics
Omdat het een mod is, is er natuurlijk weinig verschil met het spel waarop het gebaseerd is qua graphics, in dit geval dus Unreal Tournament. Echter door de vele nieuwe levels, textures en skins (de kleding, en huid) van de mannetjes waar je mee speelt, maar ook de nieuwe wapens en het totaal andere gevoel van gameplay heb je helemaal niet het idee dat je een spelletje UT aan het doen bent, dat hebben de makers van deze mod dus goed gedaan…
Nu nog wat pics :)

Afbeeldingslocatie: http://www.gamersnet.nl/reviews/tactical_ops/scrshot1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamersnet.nl/reviews/tactical_ops/scrshot2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamersnet.nl/reviews/tactical_ops/scrshot3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamersnet.nl/reviews/tactical_ops/scrshot4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamersnet.nl/reviews/tactical_ops/scrshot5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamersnet.nl/reviews/tactical_ops/scrshot6.jpg

En niet te vergeten de download link :)

TO patch 3.3.2 vereist TacticalOps Retail 3.10 of hoger
let op! dit is de retail uit de winkel! niet gedownload!
download hier

TO patch 3.3.2 vereist TacticalOps Mod 3.15 2de editie
download hier

TO 3.1.5 2de editie vereist ut patch 436
download hier

X-Mas mappack
download hier

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2003 20:15 . Reden: kleine veranderingen ]

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
csme2

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Verwijderd schreef op 09 April 2003 @ 21:16:
[...]

wtf is csme2 nou weer?
CounterStrike Millennium Edition :?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Topicstarter
hou het aub op een rechte lijntje ;)

anders heb ik een modje achter me aan, of deze topic

maar keb vroeger goed gespeelt (2/1) maar nu SLECHTS 1/3

wie kent een goeie tactiek om mijn mikken te verbeteren? en ja, ik ben gewend aan CS

• Twistedmark
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:54
TO is vet. Tis wel al jaren oud. Ik speel het al sinds 2.2. De overschakeling CS --> TO maak je nie zomaar. HL engine is wel wat anders dan UT engine.

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:24
TO is zeker vet ;) Speel et al vanaf 1.6 en lieg niet als ik zeg dat ik in beste NL clan heb gezeten die nu helaas dood is :( Maarjah over het spel zelf. Velen vonden 1.6/2.2 stukken beter dan 3.1.5 of 3.3.2. Er komt als het goed is nog 1 laatste patch uit die alle bugs en zoveel mogelijk cheats moet verhelpen en de gameplay verbeteren.

Als je van snelle actie houdt zoals in UT en een beetje tactics als in CS dan zal je TO zeker bevallen :)

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
cs ik ook =\

naja geloof best dat deze mod meer te bieden heeft. maar ik heb wel een beetje genoeg van dit soort mods/spellen. als ze nou eens orginele shit uitbrengen zoals natrual-slection

[ Voor 89% gewijzigd door evilpin0 op 09-04-2003 22:50 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• Twistedmark
Postov schreef op 09 April 2003 @ 22:42:
TO is zeker vet ;) Speel et al vanaf 1.6 en lieg niet als ik zeg dat ik in beste NL clan heb gezeten die nu helaas dood is :( Maarjah over het spel zelf. Velen vonden 1.6/2.2 stukken beter dan 3.1.5 of 3.3.2. Er komt als het goed is nog 1 laatste patch uit die alle bugs en zoveel mogelijk cheats moet verhelpen en de gameplay verbeteren.

Als je van snelle actie houdt zoals in UT en een beetje tactics als in CS dan zal je TO zeker bevallen :)
KNIL? of een andere clan? Wil natuurlijk wel weten welke clan he.

• woutertjez
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Op dit moment staat TRUE toch bovenaan in NL of zo?

Ik speel 't zelf vanaf 2.0 en ik heb nog nooit een spel zo intensief gespeeld als dit. Alleen heb ik 't altijd met de MOD gedaan, maar nu wordt het tijd om de retail te gaan kopen, omdat de nieuwe update niet voor de MOD zal worden gemaakt.

Heeft iemand enig idee waar deze verkrijgbaar is voor een redelijke prijs (lees: € 15.00 of minder). Ik hoorde dat ie bij de V&D 7.50 was, maar daar was ie al weg en wordt waarschijnlijk ook niet meer besteld, omdat de verkopen nou niet echt geweldig waren.

Wat zijn jullie nicks binnen TO?
Ik heet daar *[600]*Amnesia

[ Voor 7% gewijzigd door woutertjez op 09-04-2003 23:00 ]

• Twistedmark
TRUE staat 9e. Mijn nick is [AfE][Twistedmark].
Wat ik wel jammer vind aan TO is dat er ook veel cheaters zijn. Tis nog nie zo erg als in CS maar soms denk ik toch wel hhmmm dis nie goed.

• Pellaagarion
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-07 19:50

Pellaagarion

Jeroen D

ik ben ben Fork5

zit bij PrO clan maar is niet echt boeiend daar

Verwijderd

Topicstarter
woutertjez schreef op 09 April 2003 @ 22:59:
Op dit moment staat TRUE toch bovenaan in NL of zo?

Ik speel 't zelf vanaf 2.0 en ik heb nog nooit een spel zo intensief gespeeld als dit. Alleen heb ik 't altijd met de MOD gedaan, maar nu wordt het tijd om de retail te gaan kopen, omdat de nieuwe update niet voor de MOD zal worden gemaakt.

Heeft iemand enig idee waar deze verkrijgbaar is voor een redelijke prijs (lees: € 15.00 of minder). Ik hoorde dat ie bij de V&D 7.50 was, maar daar was ie al weg en wordt waarschijnlijk ook niet meer besteld, omdat de verkopen nou niet echt geweldig waren.

Wat zijn jullie nicks binnen TO?
Ik heet daar *[600]*Amnesia
als je msn heb, kan ik je zo links geven (legale ;) ) waar je ze kan bestellen icm top secret stores ;)

maar mijn nick is Gamer---NL--- en maybe binnenkort [MSPA]Gamer---NL---

MSPA = Most Stupid People Around (fun clan)

• woutertjez
  • Nu online
Verwijderd schreef op 10 April 2003 @ 07:35:
[...]

als je msn heb, kan ik je zo links geven (legale ;) ) waar je ze kan bestellen icm top secret stores ;)

maar mijn nick is Gamer---NL--- en maybe binnenkort [MSPA]Gamer---NL---

MSPA = Most Stupid People Around (fun clan)
Mn MSN staat nu in mn profile :)

• Twistedmark
Op welke servers spelen jullie meestal?

Verwijderd

Momenteel ben ik een eigen servertje aan het inrichten.

Verwijderd

Vroeger speelde ik T.O echt onwijs veel, toen ze alles omgegooid hebben ben ik mee gekapt, toen was het echt niet leuk meer, nieuwe menu's enzo, vond het gelijk bagger.

• Bluppy2
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-09 08:29

Bluppy2

Hip!

Verwijderd schreef op 10 April 2003 @ 15:41:
Vroeger speelde ik T.O echt onwijs veel, toen ze alles omgegooid hebben ben ik mee gekapt, toen was het echt niet leuk meer, nieuwe menu's enzo, vond het gelijk bagger.
same here..
de oude TO 'feeling' was gewoon heel gaaf.. sinds die M60 en al die rare menu's is die 'feeling' weg.. erg zonde, want het was een geweldig spel..

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

• Twistedmark
bluppy2 schreef op 10 April 2003 @ 16:14:
[...]

same here..
de oude TO 'feeling' was gewoon heel gaaf.. sinds die M60 en al die rare menu's is die 'feeling' weg.. erg zonde, want het was een geweldig spel..
Hoezo die rare menu's? Zo erg is het allemaal nie hoor. Die M60 wordt bijna nooit gebruikt alleen op van die lame servers.

• woutertjez
  • Nu online
Ik speel zelf nogal regelmatig op de jolt publics. Vind toch nog steeds Rapid Waters onwijs cool. En verder op een paar clanservers als ik weer eens iets anders wil.

• zeikstraal
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-10 17:18
Die m60 is sinds de laatste paar updates nie echt handig om te gebruiken. Van een beetje afstand kun je iemand die 'm gebruikt omleggen met een desert eagle.

Quidquid id est, timeo puellas, et oscula dantes

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-08 17:50
Vage review, zitten dus wat foutjes in ;) (DE is geen ter weapon, sf hoeft niet altijd hossies te redden), ook is het jammer dat de screenies van ontzettend lage kwaliteit zijn, normaal maak je screenies op een hogere res dan 640x480 ;)

Maar ik speel dus ook erg veel TO, het lijkt er trouwens op dat cheaten erg beperkt gaat worden met de komst van ToProtect (software die op client en server moet worden geinstalleerd, en voor de client bestaat uit een exe bestand, moeilijk te patchen dus).

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-11 13:12

johnwoo

3S-GTE

Ik speel het al sinds versie 1.1 of 1.2 ofzo, toen heette het nog SWAT. In tegenstelling tot de meeste mensen vind ik versie 3 net zo lekker spelen als versie 2. En die buyscreens, ach, die gebruik ik toch nooit, keybinds zijn veel makkelijker :Y)

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Venkeroz schreef op 10 april 2003 @ 19:16:
Vage review, zitten dus wat foutjes in ;) (DE is geen ter weapon, sf hoeft niet altijd hossies te redden), ook is het jammer dat de screenies van ontzettend lage kwaliteit zijn, normaal maak je screenies op een hogere res dan 640x480 ;)

Maar ik speel dus ook erg veel TO, het lijkt er trouwens op dat cheaten erg beperkt gaat worden met de komst van ToProtect (software die op client en server moet worden geinstalleerd, en voor de client bestaat uit een exe bestand, moeilijk te patchen dus).
Hij heeft niet zo'n goede compu ;) :+

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05 09:41
En wat ik al helemaal dom vind is dat ze vroeger altijd goed Mac support hadden maar dat het sinds versie 3 is geschrapt terwijl het makkelijk kan. Ze mochten het niet maken van de publisher, heel toevallig kan je wel de mod redelijk makkelijk aan het werk krijgen aangezien er ook een Mac Launcher bij zit.
Ik speel het eigenlijk nooit meer omdat versie 3 gewoon kut is eigenlijk. :P

[ Voor 1% gewijzigd door Sage op 10-04-2003 20:21 . Reden: goede versie :) ]

kleurbleur.nl

• hinse
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-10 08:38
Ik speel TO nog af en toe, maar ik vind het jammer dat er op de servers haast alleen gebruik gemaakt wordt van de 'classic' maps, terwijl er zoveel goeie custom maps zijn....

Verwijderd

Topicstarter
Blade_V schreef op 10 April 2003 @ 20:02:
[...]

Hij heeft niet zo'n goede compu ;) :+
@Venkeroz, screenies heb ik van een andere site geript en review ook :X

@Bleet, moet jij zonodig aankomen met je slowmotion games, een echte gamer betaald goede hardware ipv brakke zoals jij :P want ik speel gewoon op 1152x864 aangezien mijn monitor tot max 1280x1024 @ 60 hz draai (tijd voor een nieuwe monitor, maar geen cash :P )

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2003 21:02 ]

• MailMan
Twistedmark schreef op 09 april 2003 @ 22:51:
[...]

KNIL? of een andere clan? Wil natuurlijk wel weten welke clan he.
Nee niet KNIL :)

|M|-Memento

We zaten in de Eurocup met clans als LuNa, DkH, Majesty en UK2 als je weet welke dat zijn :)

Alleen is de clan paar dagen geleden dood gegaan en zit ik nu in [EFL] European Fighting League http://www.clanefl.com of kom keer langs op #clanefl irc.quakenet.org :)

Verwijderd

Topicstarter
met welke prog of tool (hetzelfde) kan je maps maken? als het kan ook een tutor :)

ben zelf al op zoek geweest maar (nog) geen resultaat

• Twistedmark
Postov schreef op 10 April 2003 @ 21:04:
[...]

|M|-Memento

We zaten in de Eurocup met clans als LuNa, DkH, Majesty en UK2 als je weet welke dat zijn :)

Alleen is de clan paar dagen geleden dood gegaan en zit ik nu in [EFL] European Fighting League http://www.clanefl.com of kom keer langs op #clanefl irc.quakenet.org :)
Hehe natuurlijk weet ik welke clans dat zijn. Wie kent Luna nou niet? |M|-Memento zegt me ook wel iets.

• woutertjez
  • Nu online
Postov schreef op 10 April 2003 @ 21:04:
[...]

|M|-Memento

|M|, daar heeft een huidige clanm8 ook nog bij gezeten, namelijk Enigm@, of Flower_XP of zo. Maar |M| is zeker geen slechte clan :)
Postov --> Wat is jou nick dan bij TO?

• MailMan
woutertjez schreef op 11 April 2003 @ 16:08:
[...]

|M|, daar heeft een huidige clanm8 ook nog bij gezeten, namelijk Enigm@, of Flower_XP of zo. Maar |M| is zeker geen slechte clan :)
Postov --> Wat is jou nick dan bij TO?
Yep klopt, Enigm@

Mijn nick is MailMan en ik idle beetje in #|M|-Memento en clanefl op quakenet :) Dus kom daar maar keer langs.

Check dit btw:

http://www.ossforce.nl/el...dcfd9f9e0f0c96d6db31f586f

Komen een boel top NL TO spelers ;)

@Gamer---NL---
met UnrealED :)

[ Voor 4% gewijzigd door MailMan op 11-04-2003 17:06 ]

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
Binnenkort komt alweer 3.4 uit. Oude bugs eruit en nieuwe erin :z

Ik heet ]MM[Rody en momenteel suck ik nog ff :) heb 4 maanden ofzo niet gespeeld :+

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Verwijderd schreef op 10 April 2003 @ 21:00:
[...]

@Venkeroz, screenies heb ik van een andere site geript en review ook :X

@Bleet, moet jij zonodig aankomen met je slowmotion games, een echte gamer betaald goede hardware ipv brakke zoals jij :P want ik speel gewoon op 1152x864 aangezien mijn monitor tot max 1280x1024 @ 60 hz draai (tijd voor een nieuwe monitor, maar geen cash :P )
offtopic:
Het ligt niet aan me hardware, maar aan me software hoor....

Last.fm |

Verwijderd

Topicstarter
Blade_V schreef op 11 April 2003 @ 18:10:
[...]

offtopic:
Het ligt niet aan me hardware, maar aan me software hoor....
ja lul je ermaar lekker onderuit hoor, tis gewoon een hardwarematige probleem

maar met unrealED, de map heeft dus dezelfde extensie maar hoe moet ik dan C4 bomb target plaatsen of plaats van hossies aanwijzen? :?

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Verwijderd schreef op 11 April 2003 @ 18:26:
[...]

ja lul je ermaar lekker onderuit hoor, tis gewoon een hardwarematige probleem

maar met unrealED, de map heeft dus dezelfde extensie maar hoe moet ik dan C4 bomb target plaatsen of plaats van hossies aanwijzen? :?
offtopic:
laatste offtopic post i hope: Het ligt niet aan me hardware! Wedde?

Last.fm |

• Fantomas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik speel het ook al tijden, en ik moet zeggen dat ik de Famas en de Steyr terug wil.
Het spel is er niet slechter op geworden vind ik, mijn wapens koop ik allemaal met keybinds (lekker makkelijk)

En ik speel voornamelijk op de Boomtown servers, en 32 Player madness levels.
Vooral Rapidwaters eigenlijk, en ik vind het wel jammer dat Rapidwaters Night nergens te vinden is voor TO 3.**, daar kon ik me vroeger helemaal op uitleven.

• Subz
  • Niet online
Fantomas, moet je even kijken naar de gamesserver.net rapid only server die heeft ook rapid watersnight, en ff zoeken naar het bestand zelf @ www.filemirrors.com zodat je em niet van de server hoeft te downloaden.

• MailMan
Boomtown = cheats :p

Ga gewoon op Gameservers.net Jolts (liefst van clans want daar vind je meestal admins) en .de servers van de top duitse clans. (DkH, GaB, BB, SaK en Pro)

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:17

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Wat ik jammer vind is dat de meeste servers friendly fire uit hebben staan. Overigens valt het in boomtown met de cheats nog wel mee, dat is in jolt echt vele malen erger.

[ Voor 40% gewijzigd door Bor op 12-04-2003 12:04 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• MailMan
Jolt heb je als je geluk hebt nog een keer een admin ;)

• Fantomas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
_subzero_ schreef op 11 April 2003 @ 21:55:
Fantomas, moet je even kijken naar de gamesserver.net rapid only server die heeft ook rapid watersnight, en ff zoeken naar het bestand zelf @ www.filemirrors.com zodat je em niet van de server hoeft te downloaden.
Te gek, dat wist ik dus niet. Dat ga ik dus meteen even checken.

edit: Ik kan hem op filemirror niet vinden, maar dat maakt niet uit.Als ze hem op gamesserver.net spelen, dan ga ik daar wel even kijken.
Postov schreef op 12 April 2003 @ 11:40:
Boomtown = cheats :p

Ga gewoon op Gameservers.net Jolts (liefst van clans want daar vind je meestal admins) en .de servers van de top duitse clans. (DkH, GaB, BB, SaK en Pro)
Met de cheats valt het de laatste tijd reuze mee op de Boomtown servers.Ik denk dat de mensen van TOST het toch wel goed doen want het is de laatste tijd wel rustig wat de cheaters betreft.

[ Voor 8% gewijzigd door Fantomas op 12-04-2003 13:00 ]

Verwijderd

Een paar nadelen van online TO:
-De public server sterft uit.
-Cheats worden niet toegestaan door tost protect, wat zuigt want er zijn toch van die cheats die erg handig zijn.
-Als je cheats wordt je meteen voor de rest van je leven ge-banned.
-Natuurlijk zijn er altijd lamers die te ver gaan met cheaten.
-Passwords op bijna iedere server.

Een heel groot voordeel, als je eens een goeie of juist slechte bui hebt dan is zelfs de single player super goed!!

Ik zit te wachten op de mod voor ut2003

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2003 13:10 ]

• Hahn
  • Nu online
Verwijderd schreef op 12 april 2003 @ 13:09:
-Cheats worden niet toegestaan door tost protect, wat zuigt want er zijn toch van die cheats die erg handig zijn.
Ik zie geen nadelen hoor :?
Je hoort niet te cheaten, ook al is het handig... En dat je gelijk voor de rest van je leven gebanned word vind ik gewoon terecht.

The devil is in the details.

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 April 2003 @ 13:09:

Een heel groot voordeel, als je eens een goeie of juist slechte bui hebt dan is zelfs de single player super goed!!

Ik zit te wachten op de mod voor ut2003
Cheats worden niet toegestaan....vind je het gek? Cheaten == valsspelen == unfair gaming. Wees blij dat je geen SOF2 speelt op Punkbuster enabled servers...daar krijg je al maanden een dikke ban aan je broek voor het gebruik van wallhacks, aimbots, cvar hacks etc. Er zijn nu 1-2 wallhacks die door PB heenkomen, maar goed...PB maakt ook nog serversided screenshotjes, dus bij het vermoeden dat iemand loopt te cheaten kunnen zijn shotjes ook nog eens nagelopen worden.

• MailMan
sorry hoor maar waar de f*ck slaat dat nou weer op?!

Verwijderd

onder welke nick speel jij TO?
want dan ban ik je gelijk als je op {True} & [D] komt.
want cheaten is zo lame.
ik vind cheaters zielig want je toont gewoon een zwakheid dan omdat je het spel niet kan spelen.

ik speel TO sins 2.2. speel onder nick [-KalfjeNL`D-]
Ik ben clan leader van Destiny. we hebben een publike server

• Subz
  • Niet online
Idd dit is echt kansloos als je cheats nodig hebt om een beetje met de rest mee te komen. Waarom zou je het spel gaan vergalen door cheats te gebruiken, ga dan lekker in je remie offline cheaten ofzow als je het toch leuk vind...

Verwijderd

Topicstarter
ik cheat alleen als ik offline ben en tegen monsters speel (TO: monster attack ;) )

dan gooi ik hem op slowmotion en godmode natuurlijk :)

• Rody
Verwijderd schreef op 12 April 2003 @ 15:15:
[...]

onder welke nick speel jij TO?
want dan ban ik je gelijk als je op {True} & [D] komt.
want cheaten is zo lame.
ik vind cheaters zielig want je toont gewoon een zwakheid dan omdat je het spel niet kan spelen.

ik speel TO sins 2.2. speel onder nick [-KalfjeNL`D-]
Ik ben clan leader van Destiny. we hebben een publike server
ik zit altijd op de server :) en die andere true server :)

[ontopic]
er niks positiefs aan cheaten, Tost is gelukkig nu redelijk "stabiel" zodat er geen enkele cheat er meer door heen komt.

Ik heb TOProtectRC2.0 gedownload en draaien tijdens TO maar mijn lampje blijft knipperen op de server? Is dat TOprocect wel nodig want volgens mij zit het ook gewoon in Tost4.0 ingebouwd?

Verwijderd

nee tost 4.0 gebruikt top2 maar zit niet in gebouwt.

ben nog niet helemaal achter de kleur betekenis. groen is goed, geel weet niet, rood niet geistallert. knipperend: groen/rood cleint goed geinstaller server niet, geel/rood server niet goed cleint duno, rood zelfde als andere.

tost 4 readme staat:
You have to allow the TOprc2.exe to connect to the internet (depends on your firewall settings) - locally - port 11400 is needed by the client to connect to the Game(client) running locally

Verwijderd

Fantomas schreef op 11 april 2003 @ 18:37:
En ik speel voornamelijk op de Boomtown servers, en 32 Player madness levels.
Vooral Rapidwaters eigenlijk, en ik vind het wel jammer dat Rapidwaters Night nergens te vinden is voor TO 3.**, daar kon ik me vroeger helemaal op uitleven.
Boomtown word echt veel gecheat hoor.
Of doe je lekker mee? :+

• Twistedmark
OMG ik kots echt ongelooflijk op jou. Mensen zoals jij zijn de reden waarom iedereen in de TO-scene overal cheaters ziet. Ik ben blij dat er admins zijn die jou voor de rest van je leven bannen. :r

Ik denk dat iedereen die TO speelt het wel met eens is. Behalve die lamers zoals jij.

[ Voor 10% gewijzigd door Twistedmark op 12-04-2003 21:05 ]

• MailMan
Rody schreef op 12 April 2003 @ 16:12:
[...]

ik zit altijd op de server :) en die andere true server :)

[ontopic]
Ik heb TOProtectRC2.0 gedownload en draaien tijdens TO maar mijn lampje blijft knipperen op de server? Is dat TOprocect wel nodig want volgens mij zit het ook gewoon in Tost4.0 ingebouwd?
Als je icoontje opgestart hebt ff op dubbelklikken dat je een klein schermpje krijgt waarop staat "Check Update" en laten updaten, nieuwste versie is 303.

Groen is dat ie ok loopt, geel/groen is dat je niet goeie versie hebt, rood heb je em niet aan staan, en rood/geel weet ik niet, kan serverside zijn zoals hierboven al is gepost.

Verwijderd

Het is nog steeds zo met to, dat er op veel servers wordt gecheat.
En dan denk ik: fuck it, i`m cheating!
Iemand die dit begrijpt??

We kunnen trouwens de definitie van cheaten misschien herzien.
Is een keybind cheaten?
Is de mogelijkheid van het kopen van alle toegestane wapens cheaten?
Is het gebruiken van een hacked tost cheaten?

WAT IS CHEATEN??
Een discussie waar de mening van iederander zal verschillen.
Want men had to ook kunnen maken met radar`s, money hacks e.d.
:|

Twistedmark:
Waarom zou ik af en toe een cheat gebruiken??
Toch zeker voor mensen die cheaten op servers, waar je idd niet goed van wordt.
Ook ik ben nu blij met tost 4 en tost protect.
Maar niets is onmogelijk, vooral niet in de pc bizz })

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2003 00:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
flem @ fuck it, i'm cheating, dat begrijp ik wel

aangezien jij toch de uitzondering ben ;) word jij zometeen beschuldigt van cheaten terwijl jij niks doet en de overige mannen allemaal lopen te cheaten (nee dank je :P )

Is een keybind cheaten?
nee, dit versnelt alleen bepaalde dingen (bijv kopen van een wapen)
wat denk jezelf, if it's in the game, USE IT! of bedoel je hierbij een moneyhack? want dan is het zeker cheaten :P
dat zou ik binnen 1 2 3 niet weten, maar denk ut wel

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2003 09:46 ]

• Subz
  • Niet online
Hacked tost dat zegt het toch al het is een hack om te verkomen dat je word gepakt op bepaalde cheats, dus ja het is ook cheaten als je een gehackte tost gebruikt.
Ik hoop ook dat er snel meer TO-protect only servers komen waar je TO-protect MOET draaien om er in te kunnen spelen, zal heel wat van die lame cheaters schelen.
TO-protect kan je hier downloaden

• Bor

Bor

To-protect is ook allang weer gehacked -> NOTP Hacker en je hebt nergens geen last meer van. Overigens zie ik op de servers die To-Protect gebruiken bijna geen mensen die het programma ook echt hebben draaien.

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
Hoihoi :)

Deze thread had ik nog niet gezien. Speel sinds 1.6 onder Lampie of L@mpie :D
Speel meestal op Gameservers.net servers, Barrysworld of .de servers :)
Mijn clan [-V-] is door in de premier league van CB Open cup, maar in de playoffs wordt het wel lastig ...
Kom ook vaak langs op TRUE en [D] server, lekker vol altijd :)

//edit

Oh en Bor_de_wollef, dat komt omdat de server dat dan niet verplicht heeft. Er zijn ook servers zoals de LuNa server waar TO protect verplicht is, anders kom je er niet op..

[ Voor 22% gewijzigd door Lampie op 13-04-2003 16:32 ]

• Twistedmark
Verwijderd schreef op 13 April 2003 @ 00:20:
Het is nog steeds zo met to, dat er op veel servers wordt gecheat.
En dan denk ik: fuck it, i`m cheating!
Iemand die dit begrijpt??

We kunnen trouwens de definitie van cheaten misschien herzien.
Is een keybind cheaten?

WAT IS CHEATEN??
Een discussie waar de mening van iederander zal verschillen.
Want men had to ook kunnen maken met radar`s, money hacks e.d.
:|

Twistedmark:
Waarom zou ik af en toe een cheat gebruiken??
Toch zeker voor mensen die cheaten op servers, waar je idd niet goed van wordt.
Ook ik ben nu blij met tost 4 en tost protect.
Maar niets is onmogelijk, vooral niet in de pc bizz })
Alles wat niet standaard in TO zit is cheaten. En ze hadden TO KUNNEN maken met cheats MAAR dat hebben ze NIET gedaan.

Dus als iedereen op een server cheat doe jij het ook maar? Beetje kuddeschaapmentaliteit. Je zou bv. ook naar een andere server kunnen gaan.

Maar ff iets anders. Is het zo dat die 3.40 patch alleen maar te gebruiken is door mensen met de retail versie? Zo ja dan voorzie ik een stuk minder TO spelers.

[ Voor 8% gewijzigd door Twistedmark op 13-04-2003 17:35 ]

• schroevendraaier
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-11 15:26
Twistedmark schreef op 13 April 2003 @ 17:33:
[...]
Maar ff iets anders. Is het zo dat die 3.40 patch alleen maar te gebruiken is door mensen met de retail versie? Zo ja dan voorzie ik een stuk minder TO spelers.
is idd waar, 3.40 kun je alleen installen op retail versies, dus to-scene zal kleiner worden, en er zullen zeker meer mensen met een minder-legale versie van TO retail komen :)

speel zelf to sinds 1.6 onder nick Screwdriver, speel nu voor ::DMI::, meeste op barryserver clanservers, ook op true servers, en soms gewoon op een random server met mensen erop :)

Arrows are made to fly, so are aeros.

Verwijderd

3.40 is alleen voor retail users. maar er komt wel een gratis SERVER versie

• Outl@w
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:30
Weer TO Thread :)

Ik speel het ook al iets langer dan 2 jaar, vanaf begin 1.6. Speel nu voor The Prodigy, [TP`Outl@w]. Vind et nog steeds een keigaaf spel. En ik kom dit jaar voor de 2e keer naar elemental.

Feyenoord!

• -Billy-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-04-2022

-Billy-

Oant Moan!

Ik speel ook sinds 1.6. Verschillende clans gehad.. heb zelfs met 1 clans 1e gestaan van de International ladder.

Nu ben ik leader van The Prodigy, en we staan 6e van International ladder (van de 215)
http://www.clanbase.com/rating.php?lid=268

ik ook @ elemental natuurlijk

• Subz
  • Niet online
oeh de 2 broertjes zijn d'r ook hoor :X :P

Subz is ook present @ Elemental (offcourse) O-)

[ Voor 43% gewijzigd door Subz op 13-04-2003 21:12 ]

• Twistedmark
Verwijderd schreef op 13 April 2003 @ 18:57:
3.40 is alleen voor retail users. maar er komt wel een gratis SERVER versie
Ik neem aan dat deze dus ook te gebruiken is voor de mod?

• Subz
  • Niet online
De nieuwe patch kan je niet gebruiken voor de mod, je moet dus de retail versie hebben van tactical ops om de patch te installeren.

• Twistedmark
hhm nou dan ga ik binnenkort toch maar eens de retail versie regelen

• woutertjez
  • Nu online
Twistedmark schreef op 13 April 2003 @ 22:36:
Dat zal niet echt meevallen, ik heb echt allerlei winkels afgezocht naar een Retail versie, maar kon 'm niet echt goed vinden. Maar heb 'm nu wel, en nu kan ik dus ook die single player missions spelen, die zijn wel cool, maar wel verdomde moeilijk.

• Bor

Bor

Bij dynabyte hebben ze hem meestal wel op voorraad.

• Twistedmark
Bor_de_Wollef schreef op 13 april 2003 @ 23:05:
[...]

Bij dynabyte hebben ze hem meestal wel op voorraad.
Thnx ga straks gelijk kijken. _/-\o_ _/-\o_

• Mystic_X
  • Laatst online: 22-09 13:34

Mystic_X

What does this button do

Ik speel sinds 1.0 alleen ik ben gestopt toen de retail uit kwam.
Sommige mensen kennen mij als {acs}Mystic_X , sommige als [>IrA<]Mystic_X , maar de meesten denk ik als {Ogre}Mystic_X en misschien Headadmin|Mystic (bij joltleague)
Ik heb het in geen tijden meer aangeraakt omdat ik de retail flut vond. Heb wel de meeste patches ff 1 of 2 potjes gespeeld kijken of het leuk was maar ik vind het tegen vallen.

A great thought in a small mind is a dangerous thing

Verwijderd

Intertoys ?

• Outl@w
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:30
Mystic_X schreef op 14 April 2003 @ 10:49:
Ik speel sinds 1.0 alleen ik ben gestopt toen de retail uit kwam.
Sommige mensen kennen mij als {acs}Mystic_X , sommige als [>IrA<]Mystic_X , maar de meesten denk ik als {Ogre}Mystic_X en misschien Headadmin|Mystic (bij joltleague)
Ik heb het in geen tijden meer aangeraakt omdat ik de retail flut vond. Heb wel de meeste patches ff 1 of 2 potjes gespeeld kijken of het leuk was maar ik vind het tegen vallen.
IrA was zeer geile clan :)

Jmr dat ik toen in 1.6 nog zo'n noob was :(

Feyenoord!

• Twistedmark
Hehe ik heb hem net bij de intertoys gehaald. Hij kostte 14,98 dus das nog wel te doen. Valt me wel wat tegen wat je extra t.o.v. de mod krijgt. Helemaal nix dus.

Volgens mij is het onzin dat ze de patch alleen nog maar uitbrengen voor de retail omdat ze teveel moeite hebben met het checken of de patch het in beide versies doet. De versies zijn bijna identiek dus zoveel moeitje zal het nie zijn. Tis volgens mij meer dat ze uit zijn op verkoop van de retail versie.

Verwijderd

anybody knows me? :)
(oYo)Fa||oX.tR

je ziet me meestal eerste staan :P .. zit op luna,true,law servers :)

ben voor veel clans gevraagd, maar oyo is nou eenmaal gezellig dus blijf ik daar :)

• Lampie
.tR

team roden? Met hbeez ? :)

Verwijderd

Ziet er gelikt uit deze game :9

ZIjn er al release dates bekend of misschien ander spannend nieuws? :Y)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 April 2003 @ 22:14:
Ziet er gelikt uit deze game :9

ZIjn er al release dates bekend of misschien ander spannend nieuws? :Y)
Deze game is al lang uit. MOD en retail versie dus.
De game is zeker strak.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 April 2003 @ 22:17:
[...]

Deze game is al lang uit. MOD en retail versie dus.
De game is zeker strak.
Zat ff te slapen :z

Ik ga m gelijk tjekke ;)

Verwijderd

als je maps download bij Levelreting
heb je vaak dat je nog files mist. de meeste TO files kan je hier downloaden:

http://www.wzinz.com.pl/~utto/files/ is alleen TO files (zonder ucc compress)

is redirect link voor server.
weet nog een paar met ucc compress alleen weet niet hoe die moet uitpaken is .uz

Verwijderd

Lampie schreef op 15 April 2003 @ 22:12:
.tR

team roden? Met hbeez ? :)
yup
he, ik heb jou toch ook op msn?
we waren nog een clan begonnen :P

Verwijderd

Ik speel het nog steed regelmatig.
Meestal onder de naam. ROGER WHITTAKER

Verwijderd

Topicstarter
ik wacht af op patch 3.40

wie heeft er enig idee wanneer die uitkomt?

in tussentijd ga ik wel oefenen door mijn noobtactiek :P

• Bor

Bor

Waarom wacht iedereen patch 3.40 af? Wat verwachten jullie voor nieuwtjes dan? Wat ik interessanter vind is wanneer de ut2003 patch uit zal komen. Het lijkt me dat het zaakje er dan ook grafisch behoorlijk op vooruit gaat.

• Twistedmark
De veranderingen en fixes zijn:

# Added
- last used player model in each team
- binoculars
- configurable ladder sounds (through UEd)
- last weapon used key bind
- new scoresystem
- punish teamkillers (active for 15 secs after TK)
- spamprotection: players can not transmit the same line twice in a row within 7 seconds
- spamprotection: players can not transmit a multiple line spamscript
- standard logging of players IPs
- console command "colorblind" changes xhair color to blue
- preferences entry for "SwitchToLastWeapon" after throwing a nade
- setting for allowing "PunishTK" & WebAdmin entry
- bAllowBehindView & WebAdmin entry
- ingame adminset commands for PunishTK & AllowBehindView
- level broadcast when a player is kicked/banned by WebAdmin

# Changed
- bullet impacts made more visible
- improved particles performance.
- knife damage type changed to 'stab'
- when you pull the pin on a nade and die, the nade explodes
- restored HandlePickupQuery mutator hook
- scoreboard layout
- flashbangs more effective
- upped max knife damage to 200
- marked teamsay as such
- admins can now communicate with / as dead players / when spectating
- first round preround is twice as long as defined so people can reconnect decently at mapchange
- upped displayed messages from 4 to 6
- killmessages stay longer
- crappy numbers in gamebrowser
- disallowed some characters in playernames
- calling fire() to avoid norecoil cheat
- upped aimerror while swimming
- adjusted players default eyeheight
- extended the banlist to a maximum of 250 bans
- reduced M16 to 20 bullet magazine
- upped maxdisplayed messages from 4 to 6
- "Now viewing from" message removed when resetting players
- dropped the "-" on HUD neg moneychange - now has 5 digits
- single shot / triple shot now have an accuracy bonus
- made M4m204 a //regular// M4 w/ m203 nade launcher
- upped Saigaprice by $250
- changed assaultrifle damage so they can compete with SMGs at close range
- rebalanced weapons
- scoreboard rendered translucent
- voting players with ID > 256 now possible
- upped SPAS price by $100

# Fixed
- Cheats (buyzone, ammo, money, aunt anim hack, taunt while fireing, centerview, norecoil (alookup keybind))
- Game crashing sometimes at map change
- Webserver displayed in scoreboard as spectator
- When you are dead and call up a tab the name of the person you are tracking still lights up and is rendered right into the tab
- When you're under positive cash you can't buy or sell anything in the menu
- buyweapon bind alt ammo is set to 0 now
- when in buymenu and you press console key twice, the buymenu disappears
- when you press the BuyMenu Key again the first time it doesn't work... (to close it). You have to press ESC. then it works fine.
- could not toss weapon while walking
- fixed the \n\n\n\n IRC bug
- enabled running the tacticalops.exe and directly get into a server handed over as commandline option WITHOUT the broken HUD and with the team-select window
- map fixes didn't seem to work online on servers
- stopped the continous nickchange script that some jokers have running
- made sure players didn't get an ID 0
- precaching removed when taking screenshots
- fixed knife ammo not being bought via keybind
- 3 rounds burst fire jam on M16
- when firing an automatic weapon and you duck you are still shown standing until you stop firing
- grenades: bar sometimes does not show up even though nade is being primed
- Raging Bull ejecting shells
- weapons offset calc - responsible for aim going wide when close to walls, OICW while being zoomed, etc.
- zoom replication when spectating
- roundnumber starting at 0 instead of 1
- TO_MessageMutator unregistering other Mutators while loading
- zoom not reverted when "gotostate('dying')"
- fixed accessed nones in the actorresetter caused by blockpath
- removed BuyKnives command
- WebAdmin ExplosionsFF checkbox not working
- IRC not connecting when using illegal chars
- animrate for walking
- xhair being very slightly off
- accessed none in botcode
- Console Timer bug
- Other minor fixes

bron http://tactical-ops.to

Maar om heel eerlijk te zijn zit ik niet zo op de patch te wachten. Ik ben bang dat als de retail verplicht is, de hele TO community een stuk kleiner wordt. Dat is geen goede ontwikkeling in mijn ogen.

[ Voor 5% gewijzigd door Twistedmark op 17-04-2003 13:59 ]

• Lampie
Tuurlijk is het kleiner worden een goede ontwikkeling. Als de mod ondersteund wordt heb je er allerlei noobs bij en alleen de mensen die het een tof spel vinden (die het gekocht vinden) houd je over, en niet zon zooitje ongeregeld als nu het geval is.

• Twistedmark
Lampie schreef op 17 April 2003 @ 08:47:
Tuurlijk is het kleiner worden een goede ontwikkeling. Als de mod ondersteund wordt heb je er allerlei noobs bij en alleen de mensen die het een tof spel vinden (die het gekocht vinden) houd je over, en niet zon zooitje ongeregeld als nu het geval is.
Vind je? Ik heb altijd de mod gespeelt. Ik speelde het spel al voor er een retail versie was en velen met mij. En dat zijn echt geen noobs hoor. En daarnaast net alsof jij gelijk megascores haalde. Iedereen moet het leren. En je download het ook nie zomaar als je het nie tof vindt.

[ Voor 5% gewijzigd door Twistedmark op 17-04-2003 13:58 ]

Verwijderd

ik zit wil op die pach te wachten want er zijn de laaste maanden veel nieuwe players bij gekomen die op server alleen maar vote/spammen/lame doen en campen (mag in rapidwater als terro)
en als je er wat van zegt geven ze een grote bek net als een reset in 1e rond als iedereen er is. het valt wel op dat het meeste NL is die dat doen

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2003 13:36 ]

• MailMan
Verwijderd schreef op 17 April 2003 @ 09:06:
ik zit wil op die pach te wachten want er zijn de laaste maanden veel nieuwe players bij gekomen die op server en campalleen maar vote/spammen/lame doen en (mag in rapidwater als terro)
en als je er wat van zegt geven ze een grote bek net als een reset in 1e rond als iedereen er is.
helemaal mee eens, en het kan aan mij liggen, maar het zijn altijd of NLers of Duitsers 8)7

in die nieuwe patch kan je binnen 7 sec ofzo niet 2 keer hetzelfde zeggen, hulde! :7

• Lampie
Twistedmark schreef op 17 April 2003 @ 08:52:
[...]

Vind je? Ik heb altijd de mod gespeelt. Ik speelde het spel al voor er een retail versie was en velen met mij. En dat zijn echt geen noobs hoor. En daarnaast net alsof jij gelijk megascores haalde. Iedereen moet het leren. En je download het ook nie zomaar als je het nie tof vindt.
Zo bedoel ik et ook niet :P

Als je alleen retail mensen hebt, heb je mensen die echt in het spel geinteresseerd zijn zeg maar. Er zijn veel mensen die UT hebben en dan ff TO downen en dan kloten op een server ...

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ik heb het vanaf 1.1 beta gespeeld. Ik heb er veel plezier aan beleefd. 1.1 was phat, 1,6 über, 2.20 net niet über maar wel super vet, en 3.x zuigt.
Draait voor geen meter meer, ziet er lelijk uit (2.20 is de mooiste) speelt niet fijn, 't is gewoon pure bagger. Ik, en met mij zijn veel mensen gekapt toen het retail ging.
Hier nog een screenie uit 1.1 O+
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/henkvoss/SCREEN.JPG
het was toen nog swat, de engine onderdelen heten ook nog swat.xxx vanaf 2 is het tacops dacht ik

[ Voor 13% gewijzigd door Gisae op 17-04-2003 21:53 ]

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

• MailMan
1.6 met centerview en uber Mp5 :p

Had in 2.0-2.2 beste tijd en speelde lekkerst, alleen die buyzone bug was irri. 3.x.x was et net een ander spel :/

• Kouwe_Arie
  • Laatst online: 02-10 21:49
ik zie dat die models er nog steeds brak uit zien :p

• Lampie
3.x is echt vet mooier als 2.x hoor ... alleen kuttere gameplay ..

• Subz
  • Niet online
IDD ik hoop dat het allemaal met 3.4 wat beter word en dat die buyscreens wat beter worden ziet er allemaal nog een btje brak uit, net als de f1 bug waardoor je niet je score meer kan zien en niet meer kan kopen :|

• Twistedmark
Wat is er zo mis met de buyscreens dan? Ik vind dat het wel redelijk goed werkt. Gwoon ff dubbelklikken op het wapen dat je wil en je hebt het wapen + ammo.

• Rody
buyscreen werkt wel goed hoor. scorescherm is ook beter nu met tost.
ze moeten gewoon de vele bugs eruit halen en geen nieuwe erin stoppen

Verwijderd

2.0/2.2 zijn uber... 3.xx is zo nep, van de graphics tot de gameplay, gewoon nep

• Twistedmark
Verwijderd schreef op 20 April 2003 @ 22:11:
2.0/2.2 zijn uber... 3.xx is zo nep, van de graphics tot de gameplay, gewoon nep
Wat is nep voor een omschrijving? Het is veranderd ten op zichte van versie 2.2 dat klopt. Slechter? Dat moet iedereen voor zichzelf uitmaken. 3.15 was ff wennen maar speel het met net zoveel plezier als 2.2. Eigenlijk met meer plezier want nou heb ik een gezellige clan. :)
Pagina: 1 2 3 Laatste