Yep, die Omega drivers zijn cool.... want... wooohooo: ik heb een perfect gemodde club3d van MaxPC!!!! Dank u, dank u, dank u, MaxPC!!! Was eerst nog zwaar aan het twijfelen of ik hem wel moest houden, want kan eigenlijk die 200 euro niet betalen (wel al gedaan hoor, relax

) maar ja, nu hij zo goed gemod kan worden, is er geen haar op m'n hoofd die meer denkt aan terugbrengen, lol.
Ik weet het, als je mijn systeem in m'n sig ziet, is dat nu topzwaar, maar hiervoor had ik een TNT1 16mb, waar ik dus jaren mee heb moeten doen omdat ik geen poen had.. nu kan ik dus weer jaren vooruit, en als ik m'n systeem upgrade, doet die kaart vrolijk mee.. Ik ben erg blij, in elk geval!
Nu over die Omega drivers: ik had eerder vanavond dat willen vermelden, want ze werden aangeraden als oplossing voor een crashend Morrowind (rpg) bij de 9700 drivers. Bij sommige mensen lukt het dan wel met de Omega drivers.. helaas bij mij niet. Met diezelfde Omega drivers kun je de kaart ook weer terugzetten naar 9500, heel simpel allemaal, hoef je niet eens bij na te denken, (je kiest voor de 9100 drivers bij de setup), maar wat gebeurde toen? GLINFO gaf toen opeens aan dat er een 9800 in mijn kast zat!! Ik heb geen 3dmark gedraaid daarop, want mijn versie van Morrowind draaide er in elk geval ook niet op... dus toch maar weer teruggezet naar drivers die bij de kaart zelf zaten (9700/9500 series, driver v.6.13.10.6200)
De 3dmark 03 gedraaid, en zoals verwacht wordt de kaart zwaar geremd door processor (en moederbord?): als 9500 een score van 1863, als 9700 scoort hij 3564.... ik weet het, voor deze kaart erg slecht.. maar het verschil is ook duidelijk!
Maar als 9500 wil hij test 4, mother nature en de pixel shader 2 dus niet doen, en sound test doet hij sowieso al niet (door onboard sound??).. toch trekt een nieuwe processor natuurlijk erg, maar dat zal wel volgend jaar worden