Intentionally left blank.
Ik had ergens gelezen dat dat pas vanaf Catalyst 3.3 was? Of kan iemand dit beamen?aKra schreef op 14 April 2003 @ 16:29:
9800 Pro heeft iets snellere drivers...
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Zaakje die al een paar keer is genoemd: http://www.maxpc.nlaKra schreef op 14 April 2003 @ 16:29:
White Dust, waar heb je hem gekocht?
Zonder problemen kunnen overclocken naar een pro
m'n kaart is een paar weken geleden aangekomen uit Canada, maar nu pas heb ik hem kunnen patchen, en hij werkt perfect in UT2003
If you come here... you'll find me... I promise
Kijk, bij 9800pro drivers zit er een hack voor de 9700(pro) kaarten, daardoor draaien ze iets sneller met AA.Maar vanaf 3.3 zou de hack en standaard in zitten.anandus schreef op 14 April 2003 @ 16:32:
[...]
Ik had ergens gelezen dat dat pas vanaf Catalyst 3.3 was? Of kan iemand dit beamen?
Verwijderd
3dmarks2003
Radeon 9500@ 9500 oc 380.300 3500
Radeon 9500@9700 oc 370.300 4750
Radeon 9500@9800 oc 370.310 5000
niet slecht al zeg ik het zelf....
maarja toch niet speelbaar vanwege het schaakspel
Verwijderd
Maar ze verkopen ook kaarten die vette checkers geven na de mod hoorZaakje die al een paar keer is genoemd: http://www.maxpc.nl
Zonder problemen kunnen overclocken naar een pro

softwaremod gedaan enzo...
is't nou gelukt

3dmarks zijn wel iets vooruit gegaan, 3344 bij 2003...
en...
't is een zwarte sapphire...
Geen inspiratie
Je moet er wel om vragen

Ik heb specifiek vermeld dat het om een modbare ging

Verwijderd
Verwijderd
komen?Verwijderd schreef op 14 April 2003 @ 22:41:
Er moet een topic komen met allemaal mogelijkheden om je artifacts/checkers weg te krijgen
Start er een zou ik zeggen: dit forum is open voor en door allen!
Het probleem zit hem in de basis: sommige non pro borden hebben een chip met een code die eindigd op A ipv F en die hebben allemaal schaakborden. Om dat te zien moet je die koeler eraf halen of testen of je schaakbordjes hebt. De 9500pro en 9700 hebben allemaal de F code.
Ik kan dit echter niet in de FAQ vinden? Op rage3d is dit een tijdje geleden al aan bod geweest en in het vorige deel van dit topic ook dacht ik.
Je kan soms wel de schaakborden verminderen maar das per kaart wisselend voor zover ik heb gelezen (veel). Ik beantwoord hier overigens alleen vragen die niet aan bod zijn geweest omdat echt. Verder nog de tip dat hynix geheugen veruit de beste resultaten geeft.
Ik heb nu mijn 2e connect3d kaartje, de eerste had heel lichte checkers, maar die loopt lekker, heb nog een wc blok liggen van DaMafkees die er nog op moet.

Voor wie zicht aangesproken voelen: maak er aub niet zo'n chattopic van. Vragen? Gebruik ff de search en zet je profile ff op 100 posts voor een beetje overzicht. Ik heb al zo veel zoekvragen gezien vanaf deel 3 al, dus zoek voornamelijk in deel 2 .......
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2003 23:15 . Reden: beetje geedit :P ]
Hmm... Terugsturen zou ik zeggen, maar je hebt geen bewijs dus ik denk dat je geen kans maakt...stefijn schreef op 14 April 2003 @ 22:33:
[...]
Hij is wel modbaar , je hebt alleen checkers.stefijn schreef op 14 april 2003 @ 22:33:
[...]
hmm wazig dit ....aKra schreef op 14 April 2003 @ 14:19:
Voltage 1.5 naar 1.6V gezet, en nu geen checkers meer.
Maar wel interessant!
Als je vraagt of hij modbaar is, en evt. vragen of hij geen checkers heeft kom je denk ik verder.dinges schreef op 15 April 2003 @ 00:37:
Ik heb er vandaag ook een besteld bij maxpc.... hopen dat het gaat lukken
modbaar is hij iig welaKra schreef op 15 april 2003 @ 08:32:
[...]
Als je vraagt of hij modbaar is, en evt. vragen of hij geen checkers heeft kom je denk ik verder.
en testen doen ze niet meer....MAX'S LENTE-AANBIEDINGEN :
Ati Radeon 9500 128MB DVI/TV-Out (PCB radeon 9700)
Nu voor maar 189 Euro!
Geheugenlayout naast de GPU en 2 boven de GPU!
Voorraad artikel (nog 17 stuks)
zie ook de eerste post
PSN: Houtvlot
Ze testen dus niet meer, dus puur luck hebben klaar uit...
lijkt sneaky als je checkers krijgt na modden. (teleurstelling ok) maar helaas rekenen de meeste mensen zich al rijk als ze er 1 kopen. nou mooi niet. Eerlijk gezegd zou ik het eigenlijk raar vinden als winkels hun kaarten ook nog op checkers gaan testen. dan zouden ze de helft of meer van die 9500's kunnen 'weggooien' en niemand wil die kaart anders. waarom zou je in je eigen vingers snijden door aleen perfect werkende gemodde 9500's te verkopen? zou niemand meer een 9700/pro kopen. of de gok aan gaan zoals de meesten van ons nu doen. nee, Maxpc doet niks anders dan gewoon goed handel drijven.
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Verwijderd
Ik heb voor € 210 een 9700 non pro gekocht.NOFEAR schreef op 15 April 2003 @ 15:33:
Ik heb er ook een besteld voor 208€.. in Groningen ... deze kaart heeft de juiste layout
geflashed met warp11 bois, draait nu op 360/320.
Mag ik vragen waar?Verwijderd schreef op 15 April 2003 @ 16:22:
[...]
Ik heb voor € 210 een 9700 non pro gekocht.
Als je um bij Maxpc besteld... dan moet je ook verzendkosten dokken .. dan zit je al bijna op 208€, dan koop ik um liever dicht bij huis.. en als blijkt dat ie toch niet de goede layout heeft dan hoef ik hem niet te nemen
je bedoelt een 9500 neem ik aanVerwijderd schreef op 15 April 2003 @ 16:22:
[...]
Ik heb voor € 210 een 9700 non pro gekocht.
anders wil ik het adres even hebben waar je die 9700 hebt gekocht
Hij heeft hem denk ik 2e hands gekocht.Emcee schreef op 15 April 2003 @ 17:04:
[...]
je bedoelt een 9500 neem ik aan![]()
Verwijderd
Ik ben nl. gaan testen vandaag en kom tot de conclusie dat meer dan 75% foutloos te modden is.
Dat maakt Club3D tot de winnaar kwa foutloze mods overigens....
Dat betekend wel dat ik 25% van mijn voorraad zal moeten dumpen, de vraag is of dat al die moeite waard is
of denk ik nu te simpel
Ben ik even blij dat ik een club-3d heb besteldVerwijderd schreef op 15 April 2003 @ 18:29:
Ik zit te twijfelen of ik geteste 9500's zal verkopen waarbij de Mod 100% foutloos is.......
Ik ben nl. gaan testen vandaag en kom tot de conclusie dat meer dan 75% foutloos te modden is.
Dat betekend wel dat ik 25% van mijn voorraad zal moeten dumpen, de vraag is of dat al die moeite waard is
Verwijderd
Dat zal je mij niet horen zeggen, het hangt er vanaf wat mensen bereid zijn te betalen voor zo'n kaart.Cougar schreef op 15 April 2003 @ 18:33:
gewoon doen(als het je niet teveel moeite kost). Die andere 25% die niet te modden is, gewoon verkopen aan anderen die hem toch niet modden..
of denk ik nu te simpel![]()
Ik zat zelf aan 209 Euro te denken voor de 100% succesvolle Moddable en 169 Euro voor de niet succesvol Moddable
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2003 18:44 ]
Ik zou persoonlijk zeggen:Verwijderd schreef op 15 April 2003 @ 18:29:
Ik zit te twijfelen of ik geteste 9500's zal verkopen waarbij de Mod 100% foutloos is.......
1. Een prijs voor 100% zeker modbare 9500's naar 9700's.
2. Een 9500 die niet modbaar is...
Ik denk dat je er wel 20 a 30 Euro meer voor kan vragen.
Precies wat ik zegVerwijderd schreef op 15 april 2003 @ 18:43:
[...]
Dat zal je mij niet horen zeggen, het hangt er vanaf wat mensen bereid zijn te betalen voor zo'n kaart.
Ik zat zelf aan 209 Euro te denken voor de 100% succesvolle Moddable en 169 Euro voor de niet succesvol Moddable
(Oi Alex

Voor 209€ wil ik hem welVerwijderd schreef op 15 April 2003 @ 18:43:
[...]
Dat zal je mij niet horen zeggen, het hangt er vanaf wat mensen bereid zijn te betalen voor zo'n kaart.
[ Voor 7% gewijzigd door NOFEAR op 15-04-2003 18:47 ]
Nou, dat is al een verkochte

Nou das mooi, want ik heb er zo één bij jullie besteld donderdagVerwijderd schreef op 15 April 2003 @ 18:29:
[ Voor 4% gewijzigd door Stefke op 15-04-2003 18:56 ]
Ga je daar dan ook de garantie op geven dat de mod in alle pc's 100% werkt ??Verwijderd schreef op 15 April 2003 @ 18:29:
.. ach, 25% dumpen, het levert gemiddeld per kaart 10 euro extra marge op.. beetje afhankelijk van de tijd die je er in moet steken...
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
kan je die met drivers op PRO nivo krijgen?
of moet je dan gewoon overclocken...
ik ben een beetje een schijterd... wil liever niet overclocken...
is die kaart er voor gemaakt op om pro nivo te draaien (als ik overmoet clocken...) kan hij de temperaturen wel aan enzo?
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
Verwijderd
Mmmm.. Toch maar weer ff contact opnemen met hun.Verwijderd schreef op 15 April 2003 @ 18:29:
Club3d winnaar kwa foutloze mods--->allemaal goed of de meeste goed?
Verwijderd schreef op 15 April 2003 @ 20:23:
[...]
Club3d winnaar kwa foutloze mods--->allemaal goed of de meeste goed?
hmmz...Verwijderd schreef op 15 April 2003 @ 20:21:
Het scheelt alleen MHz dus overklokken ja. En het is er natuurlijk niet voor gemaakt, en daarom is het gewoon testen of het stabiel op PRO nivo wil draaien.
wat ik al zei, ben een schijterd...
het zou in theorie allemaal goed moeten gaan denken jullie?
een 9700 vs 9700 pro scheelt 100 euro...
dus als het allemaal goed gaat is het denk ik echt wel de moeite waard...
thanx iig voor jullie antwoord
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
Ik heb vandaag ook die 9500 van die lente-actie binnen gekregen die ik bij jullie besteld heb maar ik heb echt overal checkers (ook in WindowsVerwijderd schreef op 15 April 2003 @ 18:43:
[...]
Kan ik dit kaartje naar jullie terugsturen en dan voor wat extra geld een 100% modbare en zonder checkers en dergelijke krijgen?
Verwijderd
Niet bij maxpc.NOFEAR schreef op 15 april 2003 @ 17:02:
Mag ik vragen waar?
Als je um bij Maxpc besteld... dan moet je ook verzendkosten dokken .. dan zit je al bijna op 208€, dan koop ik um liever dicht bij huis.. en als blijkt dat ie toch niet de goede layout heeft dan hoef ik hem niet te nemen
Een 9700 non pro heeft zowiezo goede layout en beter geheugen.
Er zit 3,3 ns infineon geheugen op. Op een pro 2,8 ofzo.
Nee ik bedoel echt een Club 3D 9700 non pro.Emcee schreef op 15 April 2003 @ 17:04:
je bedoelt een 9500 neem ik aan![]()
Ik heb juist me 9500 non pro die ik had gekocht voor € 208 teruggebracht,
om de 9700 non pro te kopen voor € 210.
Ik heb hem gekocht via iemand van tweakers.
Hij vermelde in dit topic dat hij 9700 non pro kaarten kon krijgen voor €210,
ik heb hem toen gelijk gemailed en een deal gesloten.
Nope, gewoon een verse in plastic gesealde Club 3D 9700 doos. (dus nieuw)Hasib schreef op 15 April 2003 @ 17:14:
Hij heeft hem denk ik 2e hands gekocht.
Je moet de bios flashen om goed te kunnen overklokken.TepelStreeltje schreef op 15 April 2003 @ 19:53:
weet iemand hoe het zit met de Club3D ati9700 128mb?
kan je die met drivers op PRO nivo krijgen?
of moet je dan gewoon overclocken...
ik ben een beetje een schijterd... wil liever niet overclocken...
is die kaart er voor gemaakt op om pro nivo te draaien (als ik overmoet clocken...) kan hij de temperaturen wel aan enzo?
Ik kan na bios flash me 9700 non pro op 360 / 320 draaien.
Dat kon voor de flash niet.
Als me WC erop komt kan ie nog wel wat hoger.
Vermeld even waar dat bericht stond of de naam van die persoon is wel zo handig voor nog meer geinterseerdeVerwijderd schreef op 15 april 2003 @ 23:28:
Nee ik bedoel echt een Club 3D 9700 non pro.
Ik heb juist me 9500 non pro die ik had gekocht voor € 208 teruggebracht,
om de 9700 non pro te kopen voor € 210.
Ik heb hem gekocht via iemand van tweakers.
Hij vermelde in dit topic dat hij 9700 non pro kaarten kon krijgen voor €210,
ik heb hem toen gelijk gemailed en een deal gesloten.
Verwijderd
Het was in dit topic.TimTie schreef op 16 April 2003 @ 10:25:
[...]
Vermeld even waar dat bericht stond of de naam van die persoon is wel zo handig voor nog meer geinterseerde
Ik ga de naam niet zeggen van de persoon, zal ie niet echt leuk vinden.
En ik weet niet of hij aan meer kan komen, hij had er toen een paar liggen zij hij.
Ik had de laatse.
Ja, volgens mij stond het in deel 3, geloof ik. Ik had ook even getwijfeld, maar nu een 9500 die prima loopt, dus ach..Verwijderd schreef op 16 April 2003 @ 10:31:
[...]
Het was in dit topic.
Ik ga de naam niet zeggen van de persoon, zal ie niet echt leuk vinden.
En ik weet niet of hij aan meer kan komen, hij had er toen een paar liggen zij hij.
Ik had de laatse.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Verwijderd
Mijn 9500 liep opzich ook goed,anandus schreef op 16 April 2003 @ 10:33:
[...]
Ja, volgens mij stond het in deel 3, geloof ik. Ik had ook even getwijfeld, maar nu een 9500 die prima loopt, dus ach..
maar voor € 2 meer had ik 9700 non pro ipv een 9500 non pro.
Van de 9700 non pro wist ik zeker dat ik die op pro snelheden kon krijgen,
en geen last zou krijgen van checkers, dus gewoon wat meer zekerheid.
Hier zat ik ook aan te denken.Verwijderd schreef op 16 April 2003 @ 10:37:
[...]
Mijn 9500 liep opzich ook goed,
maar voor € 2 meer had ik 9700 non pro ipv een 9500 non pro.
Van de 9700 non pro wist ik zeker dat ik die op pro snelheden kon krijgen,
en geen last zou krijgen van checkers, dus gewoon wat meer zekerheid.
Verwijderd
Ik heb besloten het niet te doen, het blijft een gok voor iedereen dus.Verwijderd schreef op 15 april 2003 @ 18:29:
Dat betekent wel dat ik 25% van mijn voorraad zal moeten dumpen, de vraag is of dat al die moeite waard is
De kans van slagen is 75% en verdeel ze random (nog 25 stuks)
Verwijderd schreef op 16 april 2003 @ 12:36:
[...]
Ik heb besloten het niet te doen, het blijft een gok voor iedereen dus.
ik heb hem maandag bij je besteld en nu al binnen... ownend snel !Verwijderd schreef op 16 april 2003 @ 12:36:
[...]
eerst ff benchen en dan ga ik proberen te modden... dus ik ben wel weer een tijdje zoet
[ Voor 11% gewijzigd door TimTie op 16-04-2003 14:34 ]
ik hoop ook dat ik juiste heb.... heb um alleen niet besteld bij maxpc ..TimTie schreef op 16 april 2003 @ 14:02:
Heb der net ook eentje besteld bij MaxPC. Dus je weet 1 van die 75%
pipeline's zijn toch alleen verborgen is er geen speciale gemodde Bios voor?
geen last van... gelukkigNOFEAR schreef op 16 april 2003 @ 14:40:
[...]
Cool.... jammer dat er nog niet echt een oplossing is voor die checkers...
overklokken naar 9700 PRO lukt ook probleemloos
ding wordt alleen een beetje heet....
Dat houd van zelf wel weer een keer opdinges schreef op 16 April 2003 @ 18:27:
[...]
geen last van... gelukkig
overklokken naar 9700 PRO lukt ook probleemloos
ding wordt alleen een beetje heet....
Verwijderd
en waarom zou dan 75% het wel doen, en de andere 25% niet...
de kaarten zijn niet precies hetzelfde, het geheugen is minder van de 9500. Je loopt dus eerder tegen de limieten op.Verwijderd schreef op 16 April 2003 @ 19:15:
ik snap er niks van hoor, al die kaarten zijn toch gewoon hetzelfde
en waarom zou dan 75% het wel doen, en de andere 25% niet...
ik ben erg benieuwt
laten hopen dat ik er 1 krijg van de 75% die wel goed is
[ Voor 35% gewijzigd door Trancentral op 16-04-2003 21:28 ]
Same hereTrancentral schreef op 16 April 2003 @ 21:21:
ik heb er dinsdag ook 1 gekocht bij maxpc
ik ben erg benieuwt
laten hopen dat ik er 1 krijg van de 75% die wel goed is
Wat ik wel een beetje vaag vond tijdens het bestellen, dat er alleen onder rembours kan wordne betseld, terwijl je wel voor vooruitbetalen kan kiezen... mn hele verhaaltje staat hier.
Hmm, net even mijn pakketnummer opgezocht op TrackTrace, bestaat die combinatie niet
[ Voor 10% gewijzigd door Rafe op 16-04-2003 22:55 ]
Anyway, ik heb me trackingnummer van TPG binnen
geduld... komt er nog wel opRafe schreef op 16 April 2003 @ 22:51:
[...]
edit:
Hmm, net even mijn pakketnummer opgezocht op TrackTrace, bestaat die combinatie niet
duurt altijd ff.... ik keek vannacht iig om 1 uur en toen stond het er wel
om 11 uur stond het er nog niet ...
Idem hier, ik hoop hem vandaag hier te verwachten alhoewel ik denk dat morgen een betere schatting isRafe schreef op 16 April 2003 @ 22:51:
[...]
edit:
Ghe had eergisteren iets binnen moeten hebben dus ik tracktracen zonder resultaat en toen maar gebeld naar TPG bleek dat ze hem naar "mijn achternaam" in nieuwkuijk hadden gestuurd...
Was een foutje van de TPG
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb er zojuist 1tje bij je besteld. Niu maar hopen dat het 1 van de 75% is. Het is anders wel ver rijden vannuit zoetermeer richting zeelandVerwijderd schreef op 16 April 2003 @ 12:36:
[...]
Verwijderd
erhm.. nee?NOFEAR schreef op 17 April 2003 @ 13:16:
Is het eigenlijk nu wel verstandig een 9500 aan te schaffen? ...
Ik wacht al een maand of twee met kopen, in de hoop dat ze omlaag gaan in prijs. Echter: ze blijken er (volgens Tom's hardware) helemaal uit te gaan. Dus bedenk of je hem uberhaupt nog wel wil. De 9600 presteert beter dan de 9500 (non-pro), dus die zou er wel onder kunnen gaan liggen qua prijs, maar ja, als hij niet meer gemaakt wordt en de vraag opeens hierdoor stijgt, zullen ze 'm toch wel niet afprijzen.
Blijft een gok; ik wacht in elk geval. Maar bedenk ook dat het nog maar de vraag is of je nog een 9500 kunt vinden die te 'modden' valt..
En? als hij nou niet te modden valt is het dan een goede kaart ? kwa prestaties?Verwijderd schreef op 17 april 2003 @ 15:22:
[...]
erhm.. nee?
Ik wacht al een maand of twee met kopen, in de hoop dat ze omlaag gaan in prijs. Echter: ze blijken er (volgens Tom's hardware) helemaal uit te gaan. Dus bedenk of je hem uberhaupt nog wel wil. De 9600 presteert beter dan de 9500 (non-pro), dus die zou er wel onder kunnen gaan liggen qua prijs, maar ja, als hij niet meer gemaakt wordt en de vraag opeens hierdoor stijgt, zullen ze 'm toch wel niet afprijzen.
Blijft een gok; ik wacht in elk geval. Maar bedenk ook dat het nog maar de vraag is of je nog een 9500 kunt vinden die te 'modden' valt..
ik bedoel .. kheb nu een gf2mx200-32mb dus dat moet dan wel een forse voorruitgang zijn of valt dat tegen ? is het beter te wachten of te kopen ?
Idd, hier ook nog altijd: Er zijn geen zendingen gevonden voor deze combinatie.stefijn schreef op 17 April 2003 @ 10:01:
Gisterenmiddag mail gehad met trackingnummer, en nu vindt ie nog steeds niks. Niet echt actueel dat gebeuren. Heb al een keer gehad dat ik mijn pakketje al binnen had na 2 dagen en een uur later kreeg ik de eerste melding uit dat systeem. Handig.
Niet echt nuttig zo
Verwijderd
Verwijderd
Als dat kan? Ik heb trouwens een GA-7ZXE moederbord wat maar 4x agp ondersteund. Kan die de 9500 en als het lukt 9700pro eigenlijk wel aan en zo ja wordt de kaart dan wel ten volle benut?stefijn schreef op 17 April 2003 @ 16:51:
als je m niet kunt modden niet nee, maar dan ruil je m toch om voor een 9700 of zo?
En verder, ik heb die 9500 gekocht met de opmerking dat ik een modbare wilde hebben en ja deze was modbaar (dus met goed layout etc). Als ik m wil omruilen voor een duurdere kaart als blijkt dat ie niet modbaar is, wie klaagt daar over dan?
Verwijderd
Ja, alle aankopen via "Internet" (dus formuliertje invullen) en ook per rembours ontvangen vallen onder de colportage wet!Verwijderd schreef op 17 april 2003 @ 18:32:
Weet iemand trouwens of het kopen via internet onder de colportage wet valt? Zo ja dan mag je binnen 8 dagen je geld terug vragen als je niet tevreden bent.
Verwijderd
Ik ben een gelukkig mens wanneer ik counterstrike speel met mijn 9700pro kaartje. Ik heb het hele topic doorgelezen en kom tot de conqlusie dat 90% van de 9500 kaarten van Maxpc wel te moddden waren. En toch blijf ik dat bange gevoel houden.
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2003 18:55 . Reden: Een paar spelfoutjes er uit gehaald, maar nog steeds geen schoonheidsprijs ]
Moet jij eens in #nos @ irc.tweakers.net komen en aan ene 'dinges' vragen wat mijn link met de r9500 isVerwijderd schreef op 17 april 2003 @ 18:50:
Even rezumerend: Ik heb via de lente aanbieding van Maxpc een 9500 nonpro besteld (ik neem aan dat het een club kaartje is). Deze gaat mijn Ti4200 64 ddr vervangen. Ik hoop dat het wel een b-tje groot verschil is qwa qualiteit anders heb ik 200 euro weg gegooid.
Ik ben een gelukkig mens wanneer ik counterstrike speel met mijn 9700pro kaartje. Ik heb het hele topic doorgelezen en kom tot de conqlusie dat 90% van de 9500 kaarten van Maxpc wel te moddden waren. En toch blijf ik dat bange gevoel houden.
Ik zit al 2 dagen helemaal te flippen van angst dat die mod niet gaat lukken

he dat ben ik!JJJ schreef op 17 April 2003 @ 19:03:
[...]
Moet jij eens in #nos @ irc.tweakers.net komen en aan ene 'dinges' vragen wat mijn link met de r9500 is
Ik zit al 2 dagen helemaal te flippen van angst dat die mod niet gaat lukken
ik zit JJJ al de hele dag te stangen enzo... op zich best leuk
<JJJ> ik ga zo godsgloeiende pissig worden als ie niet te modden is
<dinges|SC> maar zo verrekte blij als het wel werkt
<JJJ> yuh!~
<JJJ> :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
<dinges|SC> echt niet normaal hoe blij ik was
<JJJ> dinges|SC jij klootzak
<dinges|SC> radeon 9700 lalalalala
<JJJ> dinges|SC
<JJJ> sterf
enz. enz. enz.<dinges|SC> en NOG vervelender als je radeon-mod niet gaat lukken
<JJJ> dinges|SC dat is _niet_ grappig
<dinges|SC> wel evil
Was mijn vraag ook al eens maar niemand volgens mij?!heeft iemand toevallig ook ervaring met de 9500 64 mb versie naar 9500 pro? dat lijkt mij nml er gleuk maar ik lees hier niks over in dit topic. Who?
Het is een interresante tweak dat zeker voor het geld E94,00 in de pricewatch
Ik ben vandaag precies 4 weken kaartloos (bye bye 8500) maar mijn 9500 128 komt over ETA 3 a 4 dagen.
(geen waardevolle toevoeging maar ik wou het eindelijk eens kwijt dat ie er aan komt
[ Voor 51% gewijzigd door -Nexus op 17-04-2003 19:39 ]
Dit topic is gesloten.