Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[D*Tone/Orange] Kostenloos opzeggen?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 415 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-11 22:53
Ik heb nu ook sinds 3 weken D* 30 :)
Als het jullie lukt moet ik me nog even beraden...het abo staat namelijk op m`n vaders naam, en die vind het misschien niet zo leuk als hij niet meer bij D* kan. Hij wil namelijk binnenkort zelf ook nog een abonnement afsluiten, en dan zou ik ook weer een nieuwe willen nemen bij D*. Of ze dat pikken is maar de vraag...
StephaN schreef op 05 april 2003 @ 11:19:
Ah ik zeg het wel op ga vandaag mijn brief versturen.
Even snel een andere vraag :) :
Hoe zit het trouwens met mobieltjes via het internet kopen? dus op ibazar of zo, hoe weet je of die wel of niet gestolen zijn? En wat zijn de gevolgen daarvaan?
offtopic:
volgens mij kan je niet weten of ie gejat is of niet...misschien dat je allemaal politie smsjes krijgt? :D Vraag gewoon om aankoopbewijs...

[ Voor 3% gewijzigd door marteltor op 05-04-2003 11:46 ]

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ja ik weet het niet wil nog een andere mobiel kopen, maar ja gestolen waar komt er niet in bij ons ;). Ik zeg in iedergeval dit abo op en dan sluit ik weer een nieuwe af met een nokia 7250 denk ik. Laat wel even horen of het gelukt is of niet.

Verwijderd

Ik heb mijn brief vrijdag de deur uit gedaan, maar als je je brief aangetekend stuurt kunnen ze hem weigeren. Dus heb ik hem niet aangetekend gestuurd

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verwijderd schreef op 06 april 2003 @ 13:34:
Ik heb mijn brief vrijdag de deur uit gedaan, maar als je je brief aangetekend stuurt kunnen ze hem weigeren. Dus heb ik hem niet aangetekend gestuurd
Als je de brief niet aangetekend verstuurt kunnen ze hem ook weigeren hoor, alleen weet je dat dan niet. Bij een aangetekende verzending kun je wel zien of hij is aangenomen. En jij denkt dus dat ze brieven weigeren? Denk eens na:
- elke dag zullen er daar honderden aangetekende brieven en pakketjes binnenkomen, waarvoor de facilitaire dienst (zo werkt het op mijn werk in ieder geval) moet tekenen. Die hebben verder niets te maken met de geadresseerde laat staan met de inhoud. Denk je echt dat ze juist jouw brief weigeren?
- wat is het nut voor de ontvanger van het weigeren van een brief? De verzender kan aangetekende post tracen via www.tracktrace.nl, dus kan het alleen maar tegen de ontvanger werken als deze weigert.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

*schopje* :o

Ik heb net keurig een smsje ontvangen van Orange dat mijn brief in behandeling is genomen. Ik krijg zo spoedig mogelijk bericht. Standaard-sms uiteraard, maar toch netjes dat ze dat zo doen!

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
StephaN schreef op 05 April 2003 @ 11:19:
Ah ik zeg het wel op ga vandaag mijn brief versturen.
Even snel een andere vraag :) :
Hoe zit het trouwens met mobieltjes via het internet kopen? dus op ibazar of zo, hoe weet je of die wel of niet gestolen zijn? En wat zijn de gevolgen daarvaan?
offtopic:
Wanneer je een telefoon krijgt met een simlock (waar de verkoper niets van lijkt te weten), of zonder lader en boekjes (maar met het plastic nog op het scherm), of met immitatielader (en zonder boekjes), of gloednieuw toestel voor minder dan de helft van de prijs (zeker wanneer die nog geseald in de originele verpakking zit), dat soort details. Ook even kijken hoe betrouwbaar de verkoper lijkt (positieve reacties, veel gegevens of niet etc.), nooit alleen gaan kijken naar een foon met contant geld op zak (altijd iemand meenemen), afspraak maken op plaats die je zelf vertrouwd en waar ook andere mensen aanwezig zijn etc. Vraag de eigenaar naar het aankoopbewijs van het toestel. Beetje logisch nadenken wil ook wel helpen :D

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 April 2003 @ 11:57:

Ik heb net keurig een smsje ontvangen van Orange dat mijn brief in behandeling is genomen. Ik krijg zo spoedig mogelijk bericht. Standaard-sms uiteraard, maar toch netjes dat ze dat zo doen!
Wauw, dit vind ik heel netjes!! _/-\o_ Ik moet wel zeggen, dat ze sowieso heel netjes omgaan met klanten bij Dutchtone/Orange. Wie weet, over een maandje weer een nieuw abo'tje van hen aanschaffen ;)

Mijn aangetekende brief is vandaag aangekomen volgens TPG. Zal ik waarschijnlijk morgen of overmorgen een sms-je ontvangen, denk ik.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 April 2003 @ 17:49:
[...]

Wauw, dit vind ik heel netjes!! _/-\o_ Ik moet wel zeggen, dat ze sowieso heel netjes omgaan met klanten bij Dutchtone/Orange. Wie weet, over een maandje weer een nieuw abo'tje van hen aanschaffen ;)

Mijn aangetekende brief is vandaag aangekomen volgens TPG. Zal ik waarschijnlijk morgen of overmorgen een sms-je ontvangen, denk ik.
dan zal die van mij ook wel vandaag aangekomen zijn denk, kheb hem vrijdag verstuurd. Can't wait for SMS and contract termination :7

Verwijderd

Het is idd heel netjes. Als ze nu ook nog akkoord gaan ben ik helemaal tevreden!
Ik wacht af...

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:23
Verwijderd schreef op 07 april 2003 @ 11:57:

Kosten: €0.45 p.o.b. >:) :P

Verwijderd

Ik zal maar eens met de klantenservice gaan bellen. Dit vind ik geen stijl! ;) >:)

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:40

-Stef-

Slainthe!

Wat is eigenlijk de reden dat iedereen hier zijn Orange-abonnement opzegt? Ik zie dat als reden wordt opgegeven dat je nu voor de klantenservice moet betalen maar wat is de echte reden?

Ik zit namelijk net te denken aan een Orange-abonnenment i.c.m. een S55 dus ik ben benieuwd.

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

Verwijderd

-Stef- schreef op 07 April 2003 @ 19:26:
Wat is eigenlijk de reden dat iedereen hier zijn Orange-abonnement opzegt? Ik zie dat als reden wordt opgegeven dat je nu voor de klantenservice moet betalen maar wat is de echte reden?

Ik zit namelijk net te denken aan een Orange-abonnenment i.c.m. een S55 dus ik ben benieuwd.
Het gaat erom, iig bij mij, dat je je abo kan opzeggen, je telefoon kan behouden (dus deze zeer goedkoop hebt kunnen aanschaffen) en daarna weer een nieuw abo kan afsluiten met weer een nieuwe (gratis of goedkope) telefoon. Telefoon die je overhebt, kun je weer eventueel verkopen, zodat je nog winst maakt ook...

Ik ben totaal niet ontevreden over Dutchtone/Orange. Bijna de enige provider waarbij ik thuis gewoon goed bereik heb. Plus de abo's zijn prima, alles in de bundel en onbeperkt meenemen. Service vind ik zelf ook heel erg goed.

Het zou dus heel goed zijn, dat ik straks weer een abo van Dutchtone neem.

• -Stef-

-Stef-

Slainthe!

Verwijderd schreef op 07 April 2003 @ 20:03:
[...]

Het gaat erom, iig bij mij, dat je je abo kan opzeggen, je telefoon kan behouden (dus deze zeer goedkoop hebt kunnen aanschaffen) en daarna weer een nieuw abo kan afsluiten met weer een nieuwe (gratis of goedkope) telefoon. Telefoon die je overhebt, kun je weer eventueel verkopen, zodat je nog winst maakt ook...

Ik ben totaal niet ontevreden over Dutchtone/Orange. Bijna de enige provider waarbij ik thuis gewoon goed bereik heb. Plus de abo's zijn prima, alles in de bundel en onbeperkt meenemen. Service vind ik zelf ook heel erg goed.

Het zou dus heel goed zijn, dat ik straks weer een abo van Dutchtone neem.
Dus je sluit hem binnen 3 maanden af en neemt dan bij een andere provider weer een abonnement? Ik neem tenminste aan dat dat niet nogmaals bij Orange kan (met weer een nieuw toestel). Ik zie dat "men hier nog hangende de opzegging" is. Ben benieuwd.

[ Voor 4% gewijzigd door -Stef- op 07-04-2003 20:18 ]

Verwijderd

-Stef- schreef op 07 April 2003 @ 20:09:
[...]

Dus je sluit hem binnen 3 maanden af en neemt dan bij een andere provider weer een abonnement? Ik neem tenminste aan dat dat niet nogmaals bij Orange kan (met weer een nieuw toestel). Ik zie dat "men hier nog hangende de opzegging" is. Ben benieuwd.
je kan twee abo's bij elke provider nemen. Geloof niet dat ze het zo erg vinden, als ik weer een abo neem bij hen, is weer een klant voor hen. Vorig jaar heb ik ook twee abo's van Dutchtone/orange gehad en ook weer opgezegd.

• StephaN900
  • Niet online
Van mij is sinds gisteren de deur uit ben ook benieuwd. Was het nu trouwens dat adres orange in arnhem? of moest het naar den haag gestuurd worden?
En dat ene mobieltje was dus gestolen ;), heb het maar niet gekocht.

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Best wel triest om van zo iets kleins misbruik te maken. Nu opzeggen en dan weer een dutchtone abo nemen, trieste actie hoor.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

• Millennium
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10 11:13

Millennium

Bug free !!!

CrashOne schreef op 08 april 2003 @ 08:49:
Best wel triest om van zo iets kleins misbruik te maken. Nu opzeggen en dan weer een dutchtone abo nemen, trieste actie hoor.
Mijn conclusie naar het lezen van dit topic...... (Dutchtone Allin/Orange Free 20 Gebruiker)

Rampen bak 2004

Verwijderd

Waarom is dat triest eigenlijk? Het is pas triest als je een D* abonnement neemt waarbij je van te voren zal weten dat je het eerder kan opzeggen. Nu neem je een D* abonnement met bijbehorende voorwaarden en tarieven. Als deze dan veranderen is dat een goede reden om te kappen, want je hebt niet voor deze tarieven getekend/gekozen.

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verwijderd schreef op 08 april 2003 @ 09:56:
Waarom is dat triest eigenlijk? Het is pas triest als je een D* abonnement neemt waarbij je van te voren zal weten dat je het eerder kan opzeggen. Nu neem je een D* abonnement met bijbehorende voorwaarden en tarieven. Als deze dan veranderen is dat een goede reden om te kappen, want je hebt niet voor deze tarieven getekend/gekozen.
Het opzeggen is niet wat triest genoemd wordt. Het gaat om het direct weer laten aansluiten van een nieuw abonnement bij dezelfde provider.
Dus men zegt op omdat men het niet eens is met de nieuwe voorwaarden, maar gaat met diezelfde voorwaarden een week later weer vrolijk accoord. Als men maar weer een gratis telefoon kan krijgen.

Verwijderd

Dan neem ik het terug... O-)

• stylezzz99
  • Laatst online: 08-12-2022
Daar komt bij:

Ik heb toentertijd mijn Vodafone opgezegd en nu heb ik het idee dat ik om die reden ben afgewezen... Ik ga het natuurlijk nog verder uitzoeken, ik heb al een brief met de vraag om verduidelijking verstuurd. Dus ik houd jullie op de hoogte...

THUNDERDOME TILL WE DIE !!!

• DJkim
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Hoi effe vraagje

Ik had 2 abos bij Dutchtone lopen en 1 abo werd door mijn neef gebruikt. En door zijn overmatig gebruik ging kosten omhoog en zonder dat ik wist, werd autoincasso ontzegd door mijn bank ( geld werd van mijn bankrekening afgeschreven) en ik kreeg een paar weken geleden een herinnering maar aangezien bedrag best wel hoog was (400 euro) heb ik vandaag betaald en faxje naar debiteuren gestuurd. Maar ter controle belde ik terug en die helpdesk zegt dat mijn abo defitief afgesloten was terwijl toen ik vorig week nog belde dat het geen probleem zou zijn als ik maar betaalde.

Mijn vraag is is mijn abo echt afgesloten? 1 abo heb ik langer dan 3 jaar en andere heb ik 5 maanden te gaan (namelijk 1 jaar abo)

Lucky Goldstar

• zugzug
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:55
Bel even naar de klantenservice. Als je een zielig genoeg verhaal ophangt / genoeg gaat zeiken, wil je wel eens geluk hebben. Houd wel in de gaten dat het nummer eigenlijk is vrijgegeven, maar hij is veel gevallen weer terug te halen.

Wijze sigs zijn voor wijze mensen. [Last.FM]!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
kun je beter direct debiteuren beheer bellen: 026-3726684

• Bezzerk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-10 23:17
CrashOne schreef op 08 April 2003 @ 08:49:
Het gaat mij niet om die nieuwe telefoon, meer om het laten zien dat ik het niet met hun geintjes eens ben en hun dus ook een hak kan zetten.

Verwijderd

*kick*

Iemand al een brief terug ontvangen van Orange of iig bericht gehad? Ik heb nog geen SMS of iets gekregen.

Verwijderd

Ik heb gisteren een brief de deur uit gedaan en kreeg vandaag een smsje dat mijn brief in behandeling is en dat ik zo snel mogelijk een reactie van ze krijg! we zullen zien dus! ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2003 18:36 ]

• stylezzz99
  • Laatst online: 08-12-2022
Ik heb ondertussen mijn tweede brief al de deur uit gedaan... Nog niks gehoord daarover...

THUNDERDOME TILL WE DIE !!!

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-11 15:47

reuzekind

Ik geloof in GoT

Gisteren op de bus gedaan, vandaag een smsje! Goed werk orange!

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Verwijderd

Ik heb mijn brief vrijdag al de deur uitgedaan, hebben degene die een SMSje ontvangen hebben hun telefoonnummer op de brief gezet anders ga ik er nog ff 1 sturen.

Verwijderd

reuzekind schreef op 09 April 2003 @ 19:30:
Gisteren op de bus gedaan, vandaag een smsje! Goed werk orange!
Ja nu moeten ze me wel nog ff afsluiten anders leveren ze alsnog slecht werk!! ;)

Verwijderd

en ja als je je abo opzegt moet je altijd je telefoonnummer erin vermelden! dat heb ik dus ook gedaan..

• StephaN900
  • Niet online
Ja heb vanmiddag ook een smsje ontvangen ;)

Verwijderd

Vanmiddag ook mijn sms-je ontvangen. Ben heel benieuwd wanneer ik er wat over hoor...

• koen
  • Niet online
hahaha, iedereen blij met z'n/haar smsjes :P

Orange verzamelt al die brieven en komt over een week met een standaard brief dat het niet mogelijk is kostenloos op te zeggen en iedereen krijgt een afkoopsom gepresenteerd...

hoop echter op meer succes, maar houdt rekening met het bovenstaande

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:21

WouterG

Dit is geen ondertitel

En ik ben bang dat jullie dat tweede abbonnement bij orange kunnen vergeten. Ze hebben daar gewoon een centrale database en bij jullie namen komt dan echt wel een aantekening.

Verwijderd

Ik ben ook bang voor bovenstaande situatie. Toen ik de vorige keer een opzegbrief naar D*tone had gestuurd kreeg ik twee dagen later een smsje dat m'n contract op die en die datum zou aflopen. (Toen betrof het een opzegging van rechtswege) Nu sturen ze iedereen een net smsje met de tekst dat ze zo snel mogelijk zullen reageren en binnenkort krijgen we allemaal een brief dat het niet mogelijk is kosteloos op te zeggen, maar dat je uiteraard wel kan afkopen! Ik begin steeds meer te beseffen dat het waarschijnlijk niet gaat lukken, maar goed, ik wacht het wel verder af...

Verwijderd

Ik ben de enige zonder SMSje :'( , kstuur nog wel ff een brief

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik denk ook dat opzeggers weinig kans maken. Het staat niet voor niets op de Orange-site dat opzeggen niet mogelijk is. Door die brieven zullen ze het echt niet alsnog mogelijk maken. Ik denk dat Orange alle mogelijke argumenten voor opzeggen allang heeft laten weerleggen door juristen, en dat ze nu bezig zijn met bij elke opzegbrief de juiste weigeringsbrief te zoeken ;).
De manier met een betere kans op succes is via consumenten- of juridische instanties, maar als er zo expliciet op de site staat dat opzeggen niet kan, zullen ze dat zelf ook wel goed hebben laten uitzoeken.
Vorig jaar zomer zijn de tarieven bij Dutchtone ook gewijzigd en toen stond nergens op de site dat opzeggen niet mogelijk was. Toen kon opzeggen zelfs telefonisch via de klantenservice. Ik heb destijds ook opgezegd, want ik moest opeens veel meer betalen. Als ze mij een compensatie zouden hebben aangeboden, had ik het abonnement gewoon gehouden.
Maar de mensen die om de huidige veranderingen staan te springen om op te zeggen vind ik zielig.
Op 1 juli gaan de huurprijzen met gemiddeld 2,5 % omhoog. Gaan jullie dan ook allemaal de huur opzeggen?

Verwijderd

wij hebben een koophuis :D , en wat boeit mij het nou dat jij het zielig vindt ik heb toch niks met jou te maken

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verwijderd schreef op 10 April 2003 @ 15:47:
wij hebben een koophuis :D , en wat boeit mij het nou dat jij het zielig vindt ik heb toch niks met jou te maken
Volgens je profiel ben je nog geen 18 jaar. Dan moet een van je ouders tekenen voor de opzegging, dus als dat niet is gebeurd is het logisch dat je nog geen sms hebt gekregen.

Verwijderd

Mijn ouders tekenen gewoon hoor geen probleem, die denken ook van hop 220 euro in the pocket :D en het abo staat ook op de naam van mijn ouders.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2003 16:40 ]

• DJkim
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

haas schreef op 10 april 2003 @ 16:20:
[...]

Volgens je profiel ben je nog geen 18 jaar. Dan moet een van je ouders tekenen voor de opzegging, dus als dat niet is gebeurd is het logisch dat je nog geen sms hebt gekregen.
lol nog geen 18 :)

Lucky Goldstar

• marteltor
wat boeit het of je 18 bent of niet?! Als je ouders tekenen helemaal _niets_

• StephaN900
  • Niet online
idd, ben wel 18, en ik geef toe het is een sneaky truukje, maar ja scheelt mij toch weer 500 euro voor een mobieltje.

Verwijderd

lekker boeiend, wat loopt iedereen nou te zeiken, jaloers ofzo als het lukt!? laat ons toch lekker opzeggen als we dat willen! ;)

Verwijderd

ALS je gelijk krijgt van Orange... Ik heb op telecomvergelijker.nl gelezen dat je, volgens de juridische tak van de Consumentenbond, op basis van de wijziging van de algemene voorwaarden kan opzeggen. En ja, Orange, jullie hebben de algemene voorwaarden echt gewijzigd, ookal willen jullie graag doen overkomen dat het niet zo is. Zij zeggen dat er niets is veranderd in de tarieven en/of algemene voorwaarden, dus vermelden ze ook dat je niet kan opzeggen. Dit zal veel mensen die van plan waren op te zeggen hebben afgeschrikt, dus die doen er verder niets mee. Ik ben benieuwd wat Orange gaat zeggen. Ik verwacht een negatieve reactie, maar goed, nee heb je, ja kun je krijgen!

• StephaN900
  • Niet online
6doit begrijpt het ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 april 2003 @ 18:48:
Ik verwacht een negatieve reactie, maar goed, nee heb je, ja kun je krijgen!
precies! zo denk ik nou ook over!

ik heb nu 2 abo's Vodafone en Orange.. dat 2e abonnement van orange is dus niet per se nodig, maar aangezien ik ook 2 telefoons heb is het altijd handig! dus ik vind het geen ramp als het niet lukt...

maarja liever WEL natuurlijk! >:) want dan sluit ik ergens anders wel weer een nieuwe af over een maandje ofzo, dus wel blijven stiekem hopen! ;)

• reuzekind

reuzekind

Ik geloof in GoT

haas schreef op 10 april 2003 @ 15:38:
Maar de mensen die om de huidige veranderingen staan te springen om op te zeggen vind ik zielig.
Op 1 juli gaan de huurprijzen met gemiddeld 2,5 % omhoog. Gaan jullie dan ook allemaal de huur opzeggen?
Wat vind je daar nou zielig aan? De klant is koning hoor, dus vind ik dat ze best wel wat meer mogen doen om klanten in te lichten, in plaats van dat sneaky gedoe. Doen hun sneaky, ja dan doe ik ook sneaky en sta ik inderdaad vooraan!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 april 2003 @ 18:48:
ALS je gelijk krijgt van Orange... Ik heb op telecomvergelijker.nl gelezen dat je, volgens de juridische tak van de Consumentenbond, op basis van de wijziging van de algemene voorwaarden kan opzeggen. En ja, Orange, jullie hebben de algemene voorwaarden echt gewijzigd, ookal willen jullie graag doen overkomen dat het niet zo is. Zij zeggen dat er niets is veranderd in de tarieven en/of algemene voorwaarden, dus vermelden ze ook dat je niet kan opzeggen. Dit zal veel mensen die van plan waren op te zeggen hebben afgeschrikt, dus die doen er verder niets mee. Ik ben benieuwd wat Orange gaat zeggen. Ik verwacht een negatieve reactie, maar goed, nee heb je, ja kun je krijgen!
Als je volgens de consumentenbond gelijk hebt moet het wel lukken

• dog4life
  • Niet online
*kick* Hoe staat het ermee mensen? Ben wel benieuwd!!!

Verwijderd

Na het smsje van vorige week maandag dat m'n brief in behandeling is genomen, heb ik nog steeds niks gehoord. Ik denk dat ze een uitweg aan het zoeken zijn om eronder uit te komen. Ik hoop maar dat ze die uitweg niet vinden.... Ik kwam er trouwens zelf achter dat ik een verkeerde datum heb opgegeven wat betreft de ingang van m'n abo. (De werkelijke ingang was drie dagen later dan wat ik had opgeschreven in m'n opzegbrief) Zou dit consequenties kunnen hebben? Ik maar me daar wel zorgen over. Straks zeggen ze dat ze mij niet konden afsluiten omdat ik de verkeerde datum had opgegeven. Ik ben nu ook over de termijn van drie maanden heen dus nog een brief sturen heeft geen zin.... Ik ben benieuwd wat ze gaan zeggen.

Verwijderd

Ik heb vandaag gebeld, maar ze konden me nog geen antwoord geven helaas. Ik moet het woensdag weer proberen zei de klantenservice.

• StephaN900
  • Niet online
Ook nog geen antwoord hier..

• JJapie
Ze zullen wel zo lang mogelijk rekken. In ieder geval tot de volgende factuurronde. Nog ff snel geld incasseren dus...

• reuzekind

reuzekind

Ik geloof in GoT

GFM schreef op 14 April 2003 @ 20:15:
Ze zullen wel zo lang mogelijk rekken. In ieder geval tot de volgende factuurronde. Nog ff snel geld incasseren dus...
Ik denk dat het met terugwerkende kracht geretourneerd wordt op je bankrekening, dat was toen ook met mijn O² abonnementen.

Verwijderd

Ik heb express gevraagd of ze het abonnement per 21 april willen beëindigen, net voor de nieuwe factuurdatum. Ga woensdag wel weer bellen, zou willen dat ik meer wist.

• Paulum
  • Laatst online: 22-01 12:27
Ik ben ook benieuwd naar de eerste resultaten, ik heb nu enkele weken een Free 20, toen allin-20, lopen en ben zeer tevreden, maar ik ben wel zo krenterig om op te zeggen als dat mogelijk is :)

• StephaN900
  • Niet online
heb mijn factuur binnen net van 63 euro... :(

• JJapie
StephaN schreef op 15 April 2003 @ 21:39:
heb mijn factuur binnen net van 63 euro... :(
Verklaar u nader...

Verwijderd

ja die flikkers stuurden, me vandaag zo'n welkomstpakket met zo'n bloem "welkom bij Orange" sodemieter op, afsluiten die hap!! >:) ;)

• JJapie
Ja, ik kreeg hem ook vandaag... Stom verlepperd ding |:(

• marteltor
nu al :?
die kreeg ik een week geleden (welliswaar zonder bloem)

Verwijderd

Net weer gebeld. Ze weten nog niks... Ik moet wachten op een brief van de juridische afdeling en dan hoor ik meer. Naja, we zien het wel.

Verwijderd

Hier word je toch niet goed van! Eindelijk een brief van Orange bij de post, is het gewoon een rekening! Weten ze gewoon niet wat ze moeten doen met al die opzegbrieven of zijn ze een spelletje aan het spelen?!

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10 10:22
jesus jullie kunnen toch wel een simpele brief maken waarin je zegt dat je ivm de nieuwe prijsverhogingen je abbo wilt opzeggen, vermeld je klant nr, je gsm nr je adres, en een krabbel eronder en klaar is kees

Verwijderd

Dat heb ik al ruim twee weken geleden gedaan! Kan ik er wat aan doen dat Orange niet reageert...

• marteltor
Mister_X schreef op 16 April 2003 @ 13:26:
jesus jullie kunnen toch wel een simpele brief maken waarin je zegt dat je ivm de nieuwe prijsverhogingen je abbo wilt opzeggen, vermeld je klant nr, je gsm nr je adres, en een krabbel eronder en klaar is kees
lezen meneer

Verwijderd

Mister_X schreef op 16 April 2003 @ 13:26:
Makkelijk gezegd, wijsneus! als Orange na 1 smsje niks meer van zich laat horen wordt het een beetje moeilijk he! nog tips!? >:) 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2003 23:04 ]

Verwijderd

Goed, ik heb net gebeld, er was bericht. We kunnen NIET opzeggen, omdat het niet om een primaire dienst gaat, maar om een secundaire dienst. Was het een primaire dienst (tarieven verhogen naar andere telefoonnummers) dan had het dus wel gekund :(

Naja, dan zit ik nog maar ff met Orange, voor de rest zijn ze best ok

Verwijderd

Maar het gaat toch niet alleen om de tarieven die ze nu hanteren voor de klantenservice? Ze hebben ook de algemene voorwaarden gewijzigd. (ipv 1 mnd, 2 maanden opzegtermijn) Dit wordt een gevalletje voor de geschillencommissie!

Verwijderd

Ik vind dat we idd door moeten gaan, alleen verliezers geven nu op!!

Verwijderd

Ik vind het prima, alleen ik ben bang dat het niet zoveel zin heeft

• Bezzerk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-10 23:17
Ik kreeg net mn rekening, €2,10 extra afgeschreven voor de gespecificeerde rekening :(
Ik heb dus laatst (dutchtone tijd) die optie ingesteld omdat madame zo zat te drammen dat dat gratis was en leuk....

Ik bellen met Orange;
Orange: "Ja Meneer, de mensen met die optie hebben in janurai een SMSje gehad dat dit geld ging kosten"
IK:Ja leuk! Toen had ik het nog niet! Krijg ik dit geld nu nog terug via de volgende rekening of moet ik het zelf terughalen?!? :(
Orange: "Ik zal die optie nu uitzetten, op de volgende rekening zal dit bedrag meegenomen worden en als u het alsnog terug wilt zien kunt u op het i-net kijken"

Nou ben ik dus wéér pissed :( Sta te springen om het alsnog op te zeggen maarja zoals hierboven staat dus dat het geen primaire optie is... dan kan ik het wel vergeten :(

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 april 2003 @ 11:56:
Goed, ik heb net gebeld, er was bericht. We kunnen NIET opzeggen, omdat het niet om een primaire dienst gaat, maar om een secundaire dienst. Was het een primaire dienst (tarieven verhogen naar andere telefoonnummers) dan had het dus wel gekund :(

Naja, dan zit ik nog maar ff met Orange, voor de rest zijn ze best ok
Maar krijgen we hier nog een brief van ofzo!? ik vind dat Orange wel even mag reageren op mensen die een brief gestuurd hebben!

Verwijderd

Ja we krijgen nog een brief. Die van mij zal er waarschijnlijk morgen al wel zijn, was vandaag om 11 uur met de post meegegaan.

• dog4life
  • Niet online
dat van die gespecificeerde rekening zuigt idd bigtime! en het ophalen op internet is mij nog niet gelukt, maar dat komt misschien omdat ik mijn rekening nog niet binnen heb :)

• marteltor
dog4life schreef op 19 April 2003 @ 10:56:
dat van die gespecificeerde rekening zuigt idd bigtime! en het ophalen op internet is mij nog niet gelukt, maar dat komt misschien omdat ik mijn rekening nog niet binnen heb :)
bij mij deed ie het gewoon....
inloggen -> account -> rekening -> ik heb free en dan links rekening bekijken oid drukken

• zandpaddo
  • Laatst online: 27-02 21:46

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Verwijderd schreef op 18 april 2003 @ 17:57:
Ja we krijgen nog een brief. Die van mij zal er waarschijnlijk morgen al wel zijn, was vandaag om 11 uur met de post meegegaan.
en al wat gehad? Bij mij zat er vandaag niets van orange bij de post.....

Verwijderd

Ik heb een brief van Orange bij de post gehad vandaag waarin staat dat het abonnement niet onbonden wordt.

Verwijderd

Ja, ik heb mijn brief gekregen, zal em ff quoten:
Beste mevrouw Lucy,

Wij danken u voor uw brief van 02 april 2003 waarin u aangeeft bezwaar te hebben tegen de algemene voorwaarden van Orange.

Orange betreurt dat u bezwaar maakt tegen haar algemene voorwaarden, nu Orange de algemene voorwaarden juist duidelijker en toegankelijker heeft gemaakt voor haar klanten. In het algemeen moet opgemerkt worden dat het Orange is toegestaan haar algemene voorwaarden te wijzigen. In de nieuwe algemene voorwaarden staat bovendien geen beding dat onredelijk bezwarend is in de zin van de wet.

De klantenservice van Orange is een niet-primaire dienstverlening, en moet gezien worden als een extra service die wij verlenen aan onze klanten. Het feit dat voor deze service betaald dient te worden rechtvaardigt niet het voortijdig opzeggen van uw abonnement.

Inderdaad is de opzegtermijn verlengd van één naar twee maanden, doch de looptijd van uw abonnement blijft hetzelfde. Uw abonnement loopt af per 23/01/2005. Indien u daadwerkelijk wilt opzeggen, zult u dat voor 23/11/2004 moeten doen.

Uw abonnement zal derhalve niet per heden ontbonden worden. Voor aanvullende diensten is het ons toegestaan op ieder moment veranderingen aan te brengen of kosten ervan te wijzigen. Dat houdt immers geen verandering van het contract of de voorwaarden van het contract in.

Overigens hebben wij u begin april een informatiebrochure toegestuurd over de veranderingen.

Hebt u nog vragen? blablabla
Naja, er is denk ik dus niks aan te doen.

Verwijderd

lol dit ---> Overigens hebben wij u begin april een informatiebrochure toegestuurd over de veranderingen, staat er bij mij niet bij

Verwijderd

Dark_Neve, stonden er bij jou ook zoveel spelfouten in? Ik heb ze er maar uitgehaald.

En ik had trouwens in brief genoteerd, dat ik nergens van op de hoogte gesteld was.

Verwijderd

niet op gelet kzal zo eens kijken

• StephaN900
  • Niet online
ook die brief gekregen...

Verwijderd

hmmn.. ik heb hem nu ook binnen... helaas.. ik vind alleen wel dat ze ERRUG lang over hun antwoord hebben gedaan zeg!

Verwijderd

ja duh ze moesten natuurlijk wel een leuke manier vinden om ons ff teleur te stellen

• -Stef-

-Stef-

Slainthe!

Verwijderd schreef op 20 April 2003 @ 12:48:
hmmn.. ik heb hem nu ook binnen... helaas.. ik vind alleen wel dat ze ERRUG lang over hun antwoord hebben gedaan zeg!
Misschien een grond voor ontbinding? :)

Verwijderd

-Stef- schreef op 20 april 2003 @ 19:43:
[...]

Misschien een grond voor ontbinding? :)
We moeten niet te veel gaan pietlutten, twee weken valt best mee, vind ik.

Verwijderd

Mijn moeder heeft begin dit jaar een brief naar Vodafone gestuurd en werd de volgende dag gelijk afgesloten!.. geen gezeik, van nee dat kan niet enz.... maargoed..

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2003 22:33 ]

• VIC_TOR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-04-2024
De wijzigingen van vodafone zijn niet te vergelijken met die van orange.
Helaas moet ik nog een paar maanden wachten voordat ik kan stopzetten / verlengen.

Verwijderd

nee, ok.. maar het bewijst wel dat het wel ietjes sneller kon!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:51
Me belt al vanaf de eerste dag met D* -> Orange.
Ik denk dat jullie beter op kunnen geven; D* is een bedrijf met heel erg goede juristen in dienst en zal zeker niet toegeven aan EEN consument.
Wanneer bel je de klantenservice nou? Ik niet hoor, 1x gehad om me voicemail te activeren en dat was het in die fucking 4,5 jaar ofzo dat ik een abbo bij ze heb!
Moet toegeven dat toen het nog All In heette het een stuk beter was qua kosten; als je naar mobiel belde 90, naar vast 180 minuten in je bundel, geen gezeik met of iemand bij D* of KPN zit. Ikzelf heb me nummer van KPN geporteerd toendertijd en ook die van mijn vriendin. Als ik naar mijn vriendin bel die nu ook een abbo heeft bij D* dan moet ik alsnog betalen omdat ze een 06-23 (ex-KPN) nummer heeft :?

Affijn... Vroeger was alles beter en goedkoper... Mobiel bellen is duurder dan 6 jaar terug! Toen kon je echt voor 25cent bellen...

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ballebek schreef op 22 april 2003 @ 10:58:
Als ik naar mijn vriendin bel die nu ook een abbo heeft bij D* dan moet ik alsnog betalen omdat ze een 06-23 (ex-KPN) nummer heeft :?

Affijn... Vroeger was alles beter en goedkoper... Mobiel bellen is duurder dan 6 jaar terug! Toen kon je echt voor 25cent bellen...
Grappig. Mijn broer heeft zijn Dutchtone-nummer meegenomen naar Vodafone, en ik bel hem nog steeds tegen het lage tarief vanwege zijn 06-48 nummer. Op de rekening staat zijn nummer nog als Dutchtone/Orange nummer.

Mobiel bellen duurder dan 6 jaar terug? PARDON? Toen ik in 1997 mijn eerste abonnement kocht, betaalde ik 39,95 gulden om alleen nog maar te kunnen bellen en daarnaast nog 1,95 per minuut in piekuren en 0,65 per minuut in de daluren.
Je hebt gelijk als je zegt 4 jaar geleden. Toen kwamen eerst Telfort en later Dutchtone en Ben op de markt en daalden de prijzen enorm. Toen was bellen tijdelijk goedkoper dan nu, maar later werden de prijzen weer normaal. Op de belminuten in de beginperiode van Telfort, Dutchtone en Ben maakten ze namelijk alleen maar verlies.

• mvdooren
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-11 09:44
Had zaterdag mijn rekening op internet bekijken.
Staan er gewoon kosten vermeld voor rekening infoservice sinds het nieuwe nummer 1244.
Heb meteen gemaild maar nog geen reactie gehad.

Hebben meer mensen dit?

Maikel

• Jackbq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:02
hoe zit het nou met opzeggen vanwege een langer opzeg termijn, dit is toch een primaire dienst lijkt mij? en door wijzigen hiervan mag je opzeggen?

al mensen die puur een brief gestuurd hebben om dat opzegtermijn?

*jackel heeft net nieuwe T68i en wil die wel voor niets ;)*

Verwijderd

mvdooren schreef op 22 April 2003 @ 14:24:
Staan er gewoon kosten vermeld voor rekening infoservice sinds het nieuwe nummer 1244.

Hebben meer mensen dit?
Wanneer zijn de gesprekken gevoerd? 1244 is pas eind maart als shortcode geactiveerd zie ik op mijn rekening. Op 18 maart was het een gratis gesprek, op 13 maart staat het als 01244 op mijn rekening en dan als binnenlands gesprek berekend. Het is wel gratis, alleen was het nummer nog niet als gratis servicenummer geprogrammeerd lijkt het.

• koen
  • Niet online
mvdooren schreef op 22 April 2003 @ 14:24:

Hebben meer mensen dit?

Maikel
dezelfde ervaring :(

antwoord uit e-mail van Orange:
De rekeninginfoservice is een kosteloze service.

We zien op uw factuur inderdaad een aantal gesprekken naar het nummer 1244 die toch berekend zijn.

wij bieden u onze welgemeende excuses aan voor het ongemak en zullen ook dit bedrag (ter waarde van €0,59) in mindering brengen op uw volgende factuur.
dus de volgende factuur maar weer eens afwachten dan....

trouwens het directe mailadres (zonde rinloggen op de site en die poespas) is csbomail@orangemail.nl
Pagina: 1 2 Laatste