Ik heb nu ook sinds 3 weken D* 30 
Als het jullie lukt moet ik me nog even beraden...het abo staat namelijk op m`n vaders naam, en die vind het misschien niet zo leuk als hij niet meer bij D* kan. Hij wil namelijk binnenkort zelf ook nog een abonnement afsluiten, en dan zou ik ook weer een nieuwe willen nemen bij D*. Of ze dat pikken is maar de vraag...
Als het jullie lukt moet ik me nog even beraden...het abo staat namelijk op m`n vaders naam, en die vind het misschien niet zo leuk als hij niet meer bij D* kan. Hij wil namelijk binnenkort zelf ook nog een abonnement afsluiten, en dan zou ik ook weer een nieuwe willen nemen bij D*. Of ze dat pikken is maar de vraag...
StephaN schreef op 05 april 2003 @ 11:19:
Ah ik zeg het wel op ga vandaag mijn brief versturen.
Even snel een andere vraag:
Hoe zit het trouwens met mobieltjes via het internet kopen? dus op ibazar of zo, hoe weet je of die wel of niet gestolen zijn? En wat zijn de gevolgen daarvaan?
offtopic:
volgens mij kan je niet weten of ie gejat is of niet...misschien dat je allemaal politie smsjes krijgt?
Vraag gewoon om aankoopbewijs...
volgens mij kan je niet weten of ie gejat is of niet...misschien dat je allemaal politie smsjes krijgt?
[ Voor 3% gewijzigd door marteltor op 05-04-2003 11:46 ]