*kick*
Iemand al een brief terug ontvangen van Orange of iig bericht gehad? Ik heb nog geen SMS of iets gekregen.
Iemand al een brief terug ontvangen van Orange of iig bericht gehad? Ik heb nog geen SMS of iets gekregen.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2003 18:36 ]
THUNDERDOME TILL WE DIE !!!
De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !
Verwijderd
Verwijderd
Ja nu moeten ze me wel nog ff afsluiten anders leveren ze alsnog slecht werk!!reuzekind schreef op 09 April 2003 @ 19:30:
Gisteren op de bus gedaan, vandaag een smsje! Goed werk orange!
Verwijderd
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Verwijderd
Volgens je profiel ben je nog geen 18 jaar. Dan moet een van je ouders tekenen voor de opzegging, dus als dat niet is gebeurd is het logisch dat je nog geen sms hebt gekregen.Verwijderd schreef op 10 April 2003 @ 15:47:
wij hebben een koophuis, en wat boeit mij het nou dat jij het zielig vindt ik heb toch niks met jou te maken
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2003 16:40 ]
lol nog geen 18haas schreef op 10 april 2003 @ 16:20:
[...]
Volgens je profiel ben je nog geen 18 jaar. Dan moet een van je ouders tekenen voor de opzegging, dus als dat niet is gebeurd is het logisch dat je nog geen sms hebt gekregen.
Lucky Goldstar
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
precies! zo denk ik nou ook over!Verwijderd schreef op 10 april 2003 @ 18:48:
Ik verwacht een negatieve reactie, maar goed, nee heb je, ja kun je krijgen!
Wat vind je daar nou zielig aan? De klant is koning hoor, dus vind ik dat ze best wel wat meer mogen doen om klanten in te lichten, in plaats van dat sneaky gedoe. Doen hun sneaky, ja dan doe ik ook sneaky en sta ik inderdaad vooraan!haas schreef op 10 april 2003 @ 15:38:
Maar de mensen die om de huidige veranderingen staan te springen om op te zeggen vind ik zielig.
Op 1 juli gaan de huurprijzen met gemiddeld 2,5 % omhoog. Gaan jullie dan ook allemaal de huur opzeggen?
Verwijderd
Als je volgens de consumentenbond gelijk hebt moet het wel lukkenVerwijderd schreef op 10 april 2003 @ 18:48:
ALS je gelijk krijgt van Orange... Ik heb op telecomvergelijker.nl gelezen dat je, volgens de juridische tak van de Consumentenbond, op basis van de wijziging van de algemene voorwaarden kan opzeggen. En ja, Orange, jullie hebben de algemene voorwaarden echt gewijzigd, ookal willen jullie graag doen overkomen dat het niet zo is. Zij zeggen dat er niets is veranderd in de tarieven en/of algemene voorwaarden, dus vermelden ze ook dat je niet kan opzeggen. Dit zal veel mensen die van plan waren op te zeggen hebben afgeschrikt, dus die doen er verder niets mee. Ik ben benieuwd wat Orange gaat zeggen. Ik verwacht een negatieve reactie, maar goed, nee heb je, ja kun je krijgen!
Verwijderd
Verwijderd
Ik denk dat het met terugwerkende kracht geretourneerd wordt op je bankrekening, dat was toen ook met mijn O² abonnementen.GFM schreef op 14 April 2003 @ 20:15:
Ze zullen wel zo lang mogelijk rekken. In ieder geval tot de volgende factuurronde. Nog ff snel geld incasseren dus...
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
lezen meneerMister_X schreef op 16 April 2003 @ 13:26:
jesus jullie kunnen toch wel een simpele brief maken waarin je zegt dat je ivm de nieuwe prijsverhogingen je abbo wilt opzeggen, vermeld je klant nr, je gsm nr je adres, en een krabbel eronder en klaar is kees
Verwijderd
Makkelijk gezegd, wijsneus! als Orange na 1 smsje niks meer van zich laat horen wordt het een beetje moeilijk he! nog tips!?Mister_X schreef op 16 April 2003 @ 13:26:
jesus jullie kunnen toch wel een simpele brief maken waarin je zegt dat je ivm de nieuwe prijsverhogingen je abbo wilt opzeggen, vermeld je klant nr, je gsm nr je adres, en een krabbel eronder en klaar is kees
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2003 23:04 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Maar krijgen we hier nog een brief van ofzo!? ik vind dat Orange wel even mag reageren op mensen die een brief gestuurd hebben!Verwijderd schreef op 18 april 2003 @ 11:56:
Goed, ik heb net gebeld, er was bericht. We kunnen NIET opzeggen, omdat het niet om een primaire dienst gaat, maar om een secundaire dienst. Was het een primaire dienst (tarieven verhogen naar andere telefoonnummers) dan had het dus wel gekund
Naja, dan zit ik nog maar ff met Orange, voor de rest zijn ze best ok
Verwijderd
bij mij deed ie het gewoon....dog4life schreef op 19 April 2003 @ 10:56:
dat van die gespecificeerde rekening zuigt idd bigtime! en het ophalen op internet is mij nog niet gelukt, maar dat komt misschien omdat ik mijn rekening nog niet binnen heb
en al wat gehad? Bij mij zat er vandaag niets van orange bij de post.....Verwijderd schreef op 18 april 2003 @ 17:57:
Ja we krijgen nog een brief. Die van mij zal er waarschijnlijk morgen al wel zijn, was vandaag om 11 uur met de post meegegaan.
Verwijderd
Verwijderd
Naja, er is denk ik dus niks aan te doen.Beste mevrouw Lucy,
Wij danken u voor uw brief van 02 april 2003 waarin u aangeeft bezwaar te hebben tegen de algemene voorwaarden van Orange.
Orange betreurt dat u bezwaar maakt tegen haar algemene voorwaarden, nu Orange de algemene voorwaarden juist duidelijker en toegankelijker heeft gemaakt voor haar klanten. In het algemeen moet opgemerkt worden dat het Orange is toegestaan haar algemene voorwaarden te wijzigen. In de nieuwe algemene voorwaarden staat bovendien geen beding dat onredelijk bezwarend is in de zin van de wet.
De klantenservice van Orange is een niet-primaire dienstverlening, en moet gezien worden als een extra service die wij verlenen aan onze klanten. Het feit dat voor deze service betaald dient te worden rechtvaardigt niet het voortijdig opzeggen van uw abonnement.
Inderdaad is de opzegtermijn verlengd van één naar twee maanden, doch de looptijd van uw abonnement blijft hetzelfde. Uw abonnement loopt af per 23/01/2005. Indien u daadwerkelijk wilt opzeggen, zult u dat voor 23/11/2004 moeten doen.
Uw abonnement zal derhalve niet per heden ontbonden worden. Voor aanvullende diensten is het ons toegestaan op ieder moment veranderingen aan te brengen of kosten ervan te wijzigen. Dat houdt immers geen verandering van het contract of de voorwaarden van het contract in.
Overigens hebben wij u begin april een informatiebrochure toegestuurd over de veranderingen.
Hebt u nog vragen? blablabla
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Misschien een grond voor ontbinding?Verwijderd schreef op 20 April 2003 @ 12:48:
hmmn.. ik heb hem nu ook binnen... helaas.. ik vind alleen wel dat ze ERRUG lang over hun antwoord hebben gedaan zeg!
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2003 22:33 ]
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Grappig. Mijn broer heeft zijn Dutchtone-nummer meegenomen naar Vodafone, en ik bel hem nog steeds tegen het lage tarief vanwege zijn 06-48 nummer. Op de rekening staat zijn nummer nog als Dutchtone/Orange nummer.Ballebek schreef op 22 april 2003 @ 10:58:
Als ik naar mijn vriendin bel die nu ook een abbo heeft bij D* dan moet ik alsnog betalen omdat ze een 06-23 (ex-KPN) nummer heeft
Affijn... Vroeger was alles beter en goedkoper... Mobiel bellen is duurder dan 6 jaar terug! Toen kon je echt voor 25cent bellen...
Verwijderd
Wanneer zijn de gesprekken gevoerd? 1244 is pas eind maart als shortcode geactiveerd zie ik op mijn rekening. Op 18 maart was het een gratis gesprek, op 13 maart staat het als 01244 op mijn rekening en dan als binnenlands gesprek berekend. Het is wel gratis, alleen was het nummer nog niet als gratis servicenummer geprogrammeerd lijkt het.mvdooren schreef op 22 April 2003 @ 14:24:
Had zaterdag mijn rekening op internet bekijken.
Staan er gewoon kosten vermeld voor rekening infoservice sinds het nieuwe nummer 1244.
Heb meteen gemaild maar nog geen reactie gehad.
Hebben meer mensen dit?
dezelfde ervaringmvdooren schreef op 22 April 2003 @ 14:24:
Had zaterdag mijn rekening op internet bekijken.
Staan er gewoon kosten vermeld voor rekening infoservice sinds het nieuwe nummer 1244.
Heb meteen gemaild maar nog geen reactie gehad.
Hebben meer mensen dit?
Maikel
dus de volgende factuur maar weer eens afwachten dan....De rekeninginfoservice is een kosteloze service.
We zien op uw factuur inderdaad een aantal gesprekken naar het nummer 1244 die toch berekend zijn.
wij bieden u onze welgemeende excuses aan voor het ongemak en zullen ook dit bedrag (ter waarde van €0,59) in mindering brengen op uw volgende factuur.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq