Ik heb net ff een gave beltoon gemaakt na een tip van iemand hier op de forum. Zodra ik gebeld word hoor je dat grietje van Black eyed Peas met Shut up, shut up. hahahaha. Echt cool. Het is heel simpel. Je neemt een mp3. Die knip je met een programma zoals mp3 wav editor. En tenslotte kopieren via mijn bluetooth locaties en Obex file transfer. Dat stomme programma van motorola kan mijn GSM niet detecten. Iemand nog leukere ideen voor mp3 beltoon.
Verwijderd
Wij hebben er ook net twee opgehaald. In de winkel hebben we om te checken gekeken naar de oplichtende ringen aan de voorkant. Deze lichtten naar mijn idee mooi en duidelijk (scherp) op. Hieruit heb ik maar op moeten maken dat het een nieuwe versie is. Het beeldscherm ziet er erg goed uit. Als deze twee oude versies zijn dan wil ik het wellicht helemaal niet weten 
Als mensen specifieke foto's willen zien, laat het me weten, ik kan ze zo online plaatsen.
Als mensen specifieke foto's willen zien, laat het me weten, ik kan ze zo online plaatsen.
als jullie nog meer ringtone's (mp3 willen ) dan kunnen jullie wellicht even kijken naar het V525 startpost topic ... daar staat een link met veel verkleinde ringtones
Ik post maar even een plaatje van mijn scherm ter vergelijking:

EDIT: Dit is op alle standaardwaarden, dus helderheid 3 etc. Denk dan toch dat ik het oude schermpje heb, alhoewel ik duidelijk de kringetjes zie van de event lights op de voorkant. Als Motorola_V600 er ook één heeft kunnen we wel wat plaatjes posten van de schermpjes naast elkaar.
EDIT: Dit is op alle standaardwaarden, dus helderheid 3 etc. Denk dan toch dat ik het oude schermpje heb, alhoewel ik duidelijk de kringetjes zie van de event lights op de voorkant. Als Motorola_V600 er ook één heeft kunnen we wel wat plaatjes posten van de schermpjes naast elkaar.
[ Voor 68% gewijzigd door Cache op 05-03-2004 16:03 ]
Verwijderd
AAARGH, ik heb dus ook een oud schermpje. De ringen zagen er in de winkel op beide toestellen scherp uit, maar toen mijn vriend zijn V600 aan zette zagen we direct verschil in beeldkwaliteit. Zijn standaard Motorola-achtergrond was idd rood-groen ipv rood-geel. Ik zal zo even twee foto's ter vergelijking plaatsen.
Ojaaa, ik heb de BelCompany gebeld en ze vinden het absoluut geen probleem als ik het toestel kom ruilen. Dit kan zelfs in een andere winkel wel.
Ojaaa, ik heb de BelCompany gebeld en ze vinden het absoluut geen probleem als ik het toestel kom ruilen. Dit kan zelfs in een andere winkel wel.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2004 16:21 ]
Balen zeg...
Het is echt dom van moto om 2 verschillende schermpjes in het toestel te zetten, want iedereen die de v600 haalt wil natuurlijk een goed schermpje. Aangezien je het toestel weer makkelijk kan omruilen blijven de v600 met oude schermpjes dus liggen en wat er met die toestellen gebeurt mag joost weten...
Het is echt dom van moto om 2 verschillende schermpjes in het toestel te zetten, want iedereen die de v600 haalt wil natuurlijk een goed schermpje. Aangezien je het toestel weer makkelijk kan omruilen blijven de v600 met oude schermpjes dus liggen en wat er met die toestellen gebeurt mag joost weten...
Nou ja, dat is dus bij Belcompany zo! Ik heb mijn V600 bij mobieltje.nu besteld, geen idee of dat een oude of nieuwe wordt en of ik em om kan ruilen als het een oude blijkt te zijn. Is het een echt defect dan? Zo niet dan valt het officieel niet onder de garantie...KrewCial11 schreef op 05 maart 2004 @ 16:42:
Verwijderd
Ik heb snel van beide schermpjes een foto gemaakt. Ze zijn niet allebei even scherp, maar wel is duidelijk te zien dat het rechterscherm een groenere bloem laat zien. Als je de schermen naast elkaar legt valt duidelijk op dat de rechter scherper en duidelijker is. Het verschil is niet zo groot al op de foto's
, de linker foto is wat onscherper.

Ik ga zo naar een andere BelCompany, daar hebben ze hun laatste twee toestellen voor mij apart gelegd, zodat ik er een goeie uit kan zoeken.

Ik ga zo naar een andere BelCompany, daar hebben ze hun laatste twee toestellen voor mij apart gelegd, zodat ik er een goeie uit kan zoeken.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2004 17:13 ]
Kan iemand mij nu vertellen of ik een nieuw of oud schermpje heb? Ik zie namelijk niet zo goed het verschil tussen groen en geel, als jullie begrijpen wat ik bedoel 
EDIT: Ik zie nu net dat er op de schermpjes een lijn 1 icoontje aanstaat, hoe heb je dat ingeschakeld meeuwes of stond dat al aan?
EDIT: Ik zie nu net dat er op de schermpjes een lijn 1 icoontje aanstaat, hoe heb je dat ingeschakeld meeuwes of stond dat al aan?
[ Voor 29% gewijzigd door Cache op 05-03-2004 17:18 ]
Verwijderd
Hé meeuwes, waarom hebben jullie een engelse versie?
* vermoedt dat ik ook een oud schermpje heb
* vermoedt dat ik ook een oud schermpje heb
Verwijderd
Dat 1-tje is de actieve lijn, heb ik ergens aangezet.
Ik heb de menu's altijd in het Engels staan. Dat kun je zelf wijzigen. Aangezien dit op de SIM zo staat ingesteld zijn beide screenshots in het Engels. De provider- en datumweergave wordt op het toestel opgeslagen, vandaar dat dit per screenshot verschilt.
Ik moet trouwens wel heel eerlijk zijn. Als ik beide toestellen niet had gezien had ik niet gemerkt dat het een 'oud' scherm is. Het oude scherm vind ik ook goed. De nieuwe is alleen net even beter.
Wat de ringen op de voorkant betreft. Het lijkt erop dat dit per zelfde beelschermversie kan verschillen. Van beide toestellen die wij hebben zijn de ringen even duidelijk.
Ik heb de menu's altijd in het Engels staan. Dat kun je zelf wijzigen. Aangezien dit op de SIM zo staat ingesteld zijn beide screenshots in het Engels. De provider- en datumweergave wordt op het toestel opgeslagen, vandaar dat dit per screenshot verschilt.
Ik moet trouwens wel heel eerlijk zijn. Als ik beide toestellen niet had gezien had ik niet gemerkt dat het een 'oud' scherm is. Het oude scherm vind ik ook goed. De nieuwe is alleen net even beter.
Wat de ringen op de voorkant betreft. Het lijkt erop dat dit per zelfde beelschermversie kan verschillen. Van beide toestellen die wij hebben zijn de ringen even duidelijk.
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2004 17:36 ]
tnx meeuwes, nu weet ik iig zeker dat ik een goed schermpje heb. had ze nml nog nooit naast elkaar gezien. het verschil is zo goed te zien iig, maar ik betwijfel of je het merkt als je ze 1 voor 1 apart te zien krijgt. ben nu wel blij dat ik de goede heb
I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*
Zooow das nog eens een verschil!Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 13:37:
[afbeelding]
De plaatjes van kmf, verkleind. De grotere versie staat hier
Ik begrijp nu helemaal waarom je een nieuw schermpje wou!
net meeltjes gehad van gsm.nl dat mn toestel verzonden is... met een beetje geluk is ie hier dus morgen! dat wordt een leuke dag
Verwijderd
Mijn bloem is geel mar dan net zo scherp als het rechter plaatje..... ach wath the f*ck, het is gewoon een coole foon.Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 17:10:
Ik heb snel van beide schermpjes een foto gemaakt. Ze zijn niet allebei even scherp, maar wel is duidelijk te zien dat het rechterscherm een groenere bloem laat zien. Als je de schermen naast elkaar legt valt duidelijk op dat de rechter scherper en duidelijker is. Het verschil is niet zo groot al op de foto's, de linker foto is wat onscherper.
[afbeelding]
Eerlijk gezegd vind ik het linker schermpje mooier eruit zien, zit meer kleur in, terwijl de rechter wat grauwer is. Weet je zeker dat het rechter schermpje het nieuwe schermpje is, meeuwes?
Tenminste, ik neem aan dat je de rechter mooier vind, omdat je zegt dat ie scherper en duidelijker is.
Tenminste, ik neem aan dat je de rechter mooier vind, omdat je zegt dat ie scherper en duidelijker is.
Verwijderd
Ik heb dus een schermpje wat overeen komt met de linker foto en eerlijk gezegd vind ik hem ook mooier.KrewCial11 schreef op 05 maart 2004 @ 19:15:
Eerlijk gezegd vind ik het linker schermpje mooier eruit zien, zit meer kleur in, terwijl de rechter wat grauwer is. Weet je zeker dat het rechter schermpje het nieuwe schermpje is, meeuwes?
Verwijderd
Is er niet een andere manier om uit te zoeken of je een oude of nieuwe versie hebt?
Die ringen duidelijk / niet duidelijk zijn geloof ik bij iedereen duidelijk. De schermpjes meer een kwestie van smaak.
Is er iets van een serienummer of e.d.?
Die ringen duidelijk / niet duidelijk zijn geloof ik bij iedereen duidelijk. De schermpjes meer een kwestie van smaak.
Is er iets van een serienummer of e.d.?
Het enige wat uniek is aan de telefoon is het IMEI nummer, maar ik denk niet dat je daaraan kunt zien of je schermpje oud of nieuw is.
Tip voor iedereen:
Stuur eens een mailtje naar de klantenservice van Motorola! Als iedereen dit nu eens doet en wat zegt/vraagt over die verschillende schermpjes, dan weten ze er iig van! Misschien doen ze er dan wat aan en weten ze hoe je ze van elkaar kunt onderscheiden.
Ik heb net een mailtje gestuurd naar info.nl@motorola.com
of je kunt een vragenformuliertje invullen via de website.
Stuur eens een mailtje naar de klantenservice van Motorola! Als iedereen dit nu eens doet en wat zegt/vraagt over die verschillende schermpjes, dan weten ze er iig van! Misschien doen ze er dan wat aan en weten ze hoe je ze van elkaar kunt onderscheiden.
Ik heb net een mailtje gestuurd naar info.nl@motorola.com
of je kunt een vragenformuliertje invullen via de website.
Yahoooooo! toch ook maar een v600 gehaald bij BT, had ik wel verdiend na 4 maanden wachten 
Maar dat van die schermen volg ik niet helemaal, ik heb ook zo'n linkerscherm, en vindt in ieder geval de kleuren een stuk voller en mooier dan die rechterversie (maar ik ga morgen ff bij BT kijken hoe de verschillen er in het echt uitzien..).
Nou staan op de doos ook nog een hoop nummers, misschien dat daar wat van is af te leiden of je wel of geen nieuw scherm hebt?????
bijvoorbeeld bij mij:
model SE6418AD3N1
Seq 900743 ?????
Maar dat van die schermen volg ik niet helemaal, ik heb ook zo'n linkerscherm, en vindt in ieder geval de kleuren een stuk voller en mooier dan die rechterversie (maar ik ga morgen ff bij BT kijken hoe de verschillen er in het echt uitzien..).
Nou staan op de doos ook nog een hoop nummers, misschien dat daar wat van is af te leiden of je wel of geen nieuw scherm hebt?????
bijvoorbeeld bij mij:
model SE6418AD3N1
Seq 900743 ?????
Verwijderd
Hier nog een paar foto's van de verschillende schermen naast elkaar plus de originele foto.

[img][http://195.64.95.220/~blackb1rd/uploads/pics/V600-Sunset-small.jpg[/img]
Welke is de goede en welke de slechte?
Edit:
Die van ons zijn allebei:
Model: SE6418AD3N1
Seq: 900743

[img][http://195.64.95.220/~blackb1rd/uploads/pics/V600-Sunset-small.jpg[/img]
Welke is de goede en welke de slechte?
Edit:
Die van ons zijn allebei:
Model: SE6418AD3N1
Seq: 900743
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2004 21:44 ]
Geen idee. 
EDIT: Ik heb trouwens:
model: SE6450AD3F8
seq: 877700
EDIT: Ik heb trouwens:
model: SE6450AD3F8
seq: 877700
[ Voor 73% gewijzigd door Cache op 05-03-2004 21:42 ]
Als ik zo kijk naar de foto's dan lijkt mij persoonlijk de rechter wat beter...maar het is altijd zo moeilijk om op foto's te vergelijken ivm lichtinval en kwaliteit/gebruik/instellingen etc. van de camera.
Maar als ze beiden onder exact dezelfde omstandigheden zijn gemaakt, dan zou ik toch voor de rechter van T-Mobile kiezen
Maar als ze beiden onder exact dezelfde omstandigheden zijn gemaakt, dan zou ik toch voor de rechter van T-Mobile kiezen
Jullie mogen mij feliciteren ik ben de eerste die zijn V600 terug heeft ingeleverd omdat hij was gecrasht!Kezand schreef op 04 maart 2004 @ 21:15:
[...]
2. Waarschijnlijk een behoorlijk stomme vraag. Maar mij v600 schakelt als je 20 sec niets doet uit. Ik ben me gek aan het zoeken hoe je dat uitzet. iemand????
Maar ik heb weer een nieuwe. Heb gelijk bij BC hun voorraad opgemaakt
Wat ik wel vreemd vond dat bij de kapotte de tijd al was ingesteld en er meer ringtone's en thema's opstonden. Waarschijnlijk al eens gebruikt
Verwijderd
Het blijft moeilijk zo van een foto. De linkse lijkt het meest natuurgetrouw. Hij lijkt onscherper, maar hij is een tikje meer gedraaid dan de rechter. De rechter heeft vollere, warmere kleuren. Tja. Het blijft een foto. Ik geloof dat je ze toch in het echt moet zien voor het verschil. Helaas. Ik wil ook wel weten hoe het nu zit.
Verwijderd
Mijn nummer van de doos is ook,
model SE6418AD3N1
Seq 900743
Ik heb een wat voller kleuren scherm en echt scherp.
Ik ben er erg tevreden mee zo.
model SE6418AD3N1
Seq 900743
Allemaal van de BC?Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 21:50:
Mijn nummer van de doos is ook,
model SE6418AD3N1
Seq 900743
Wat zijn jullie flash en flex versies als ik vragen mag? TRIPLETS_G_0B.09.1DR_A?
Die heb ik namelijk hier op mn HD.
Verwijderd
In principe vind ik beide schermen wel goed. Het enige probleem zou dus zijn dat het oude scherm sneller stuk zou gaan dan het nieuwe scherm, voor de rest zou het me echt niet uitmaken.
Verwijderd
Ja ook van de bc
En hetzelfde flex nummer ook ja.
En nu voor hierboven. Waar staat dat dat ze sneller stuk gaan?????
Heb je een link waar dat te lezen is.
Ik heb trouwens ook een qtec bluetooth usb adaptertje gehaald. En mensen dat werkt geweldig.
En hetzelfde flex nummer ook ja.
Ik heb trouwens ook een qtec bluetooth usb adaptertje gehaald. En mensen dat werkt geweldig.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2004 22:26 ]
Uhm... das de firmware versie, niet de flex. 
Maar idd, zo'n usb adaptertje werkt geweldig, ik heb er één van sitecom.
Oh ja, kmf, ik zag dat op je foto's één van de externe displays van je v600's (!) minder helder oplicht dan de andere. Komt dit door de camera/lichtval of zie ik het echt goed?
Maar idd, zo'n usb adaptertje werkt geweldig, ik heb er één van sitecom.
Oh ja, kmf, ik zag dat op je foto's één van de externe displays van je v600's (!) minder helder oplicht dan de andere. Komt dit door de camera/lichtval of zie ik het echt goed?
[ Voor 45% gewijzigd door Cache op 05-03-2004 22:40 ]
Verwijderd
Zie deze thread een paar dagen terug:Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 22:21:
_Administr8or_ schreef op 04 maart 2004 @ 07:08:
Het oude display heeft slechtere kleuren, is (iets) minder fel, en het contrast lijkt minder.
En als ik andere internetsites moet geloven, dan zou het scherm aan de buitenkant ook sneller barsten dan de nieuwe
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2004 22:35 ]
Verwijderd
Het is inderdaad niet goed te zien op de foto's, maar het rechterschermpje is als je deze in het echt ziet beduidend beter. De foto's zijn nogal misleidend. De linker lijkt voller qua kleur dan de rechter, maar in het echt is dit niet zo.
Het duidelijkst zie je het als het toestel opstart. De intro met de bloem is op het nieuwe scherm een stuk groener dan op het oude scherm. Tevens zijn de menuboxjes (blauwe omranding etc.) scherper.
Ik ben vanavond weer bij de BelCompany geweest. Ze hadden twee toestellen voor me achteruit gelegd. De eerste die ik probeerde had het oude scherm, de tweede, gelukkig, het nieuwe. Even een papiertje invullen en een tevreden klant verliet het pand. Nu kan ik eindelijk gaan spelen
Het duidelijkst zie je het als het toestel opstart. De intro met de bloem is op het nieuwe scherm een stuk groener dan op het oude scherm. Tevens zijn de menuboxjes (blauwe omranding etc.) scherper.
Ik ben vanavond weer bij de BelCompany geweest. Ze hadden twee toestellen voor me achteruit gelegd. De eerste die ik probeerde had het oude scherm, de tweede, gelukkig, het nieuwe. Even een papiertje invullen en een tevreden klant verliet het pand. Nu kan ik eindelijk gaan spelen
Toch nog een happy end, maarruh...
... als jullie misschien je scherm met die van mij willen vergelijken via die foto die ik eerder postte, dan kan ik ook met een gerust hart naar bed.
TIA!
... als jullie misschien je scherm met die van mij willen vergelijken via die foto die ik eerder postte, dan kan ik ook met een gerust hart naar bed.
TIA!
Vandaag emailtje van KTFW.de gehad, ze hadden wat problemen, ik krijg mijn geld terug. Dus naar BC gegaan, samen met mijn vriendin een V600 gehaald, laatste die er waren. Ze doen het
al even wat grappige mp3'tjes gedownload en foto's ( http://www.v525downloads.de/ ) alleen mijn duo sim kaart is volgens mij kapot, hij ging eerst goed erin, en toen moest ik bij BC ff demonstreren wat dat nou was, en toen ging hij niet meer dicht
Maar ben er errug blij mee, en bluetooth met mijn pc gaat goed, en ik heb die van mijn vriendin al gepaired met mijn carkit. En dat leek ook goed te werken !
Maar ben er errug blij mee, en bluetooth met mijn pc gaat goed, en ik heb die van mijn vriendin al gepaired met mijn carkit. En dat leek ook goed te werken !
Verwijderd
Volgens mij lichtinval, zie het tenminste niet als ik ze naast elkaar hou.KrewCial11 schreef op 05 maart 2004 @ 22:29:
Verwijderd
inmiddels kan ik ook melden dat ik mijn eerste kleine lading V600 gisteravond verstuurd heb! Maandag zijn de eerste gelukkige dus aan de beurt. Helaas waren het minder toestellen dan verwacht
maar je kan ook weer niet alles meehebben
Verwijderd
Heeft iemand dit toestel al ingesteld voor Vodafone live!? Ik heb vanochtend Vodafone Live! laten activeren (zonder voorraad). De instellingen heb ik automatisch laten doen via de Vodafone website door de V525 te selecteren. MMS heb ik ook volgens de V524 instellingen gecontroleerd. Zodra ik echter verbinding probeer te maken met Vodafone Live! krijg ik de melding "Network not available". Als ik een MMS verzend krijg ik even later de melding dat ie het bericht niet kon verzenden.
Ik belde net nog even met Vodafone (om te checken of live! echt was geactiveerd) en de jongen van de klantenservice meldde mij letterlijk het volgende: "Omdat uw toestel nog niet door ons wordt ondersteund is het logisch dat het niet werkt". Hier moest ik wel heel erg om lachen. Ik heb hem vervolgens proberen duidelijk te maken dat een dergelijk statement larikoek is. Maar goed, hij wilde het niet begrijpen en zei dat ik blijkbaar de expert ben en dat dat mijn mening is... ahum
Dus als ik een T.V. koop die Essent niet kent is het logisch dat ik geen ontvangst heb via de kabel?
Ik vind de instellingen van de websessies voor GPRS wel redelijk onlogisch. Bij Service Type kun je alleen maar WAP en HTTP selecteren en niet GPRS. Vervolgens moet je onderaan ergens de GPRS APN instellen. De automatisch gemaakte instellingen van Vodafone (V525 instellingen via SMS van de website van Vodafone) staan op slot en zijn niet te wijzigen. Na het kopieren van deze instellingen zie ik dat de Service Type leeg is. Dit kun je zelf niet doen. Wat is de logica hierachte?
Ik belde net nog even met Vodafone (om te checken of live! echt was geactiveerd) en de jongen van de klantenservice meldde mij letterlijk het volgende: "Omdat uw toestel nog niet door ons wordt ondersteund is het logisch dat het niet werkt". Hier moest ik wel heel erg om lachen. Ik heb hem vervolgens proberen duidelijk te maken dat een dergelijk statement larikoek is. Maar goed, hij wilde het niet begrijpen en zei dat ik blijkbaar de expert ben en dat dat mijn mening is... ahum
Ik vind de instellingen van de websessies voor GPRS wel redelijk onlogisch. Bij Service Type kun je alleen maar WAP en HTTP selecteren en niet GPRS. Vervolgens moet je onderaan ergens de GPRS APN instellen. De automatisch gemaakte instellingen van Vodafone (V525 instellingen via SMS van de website van Vodafone) staan op slot en zijn niet te wijzigen. Na het kopieren van deze instellingen zie ik dat de Service Type leeg is. Dit kun je zelf niet doen. Wat is de logica hierachte?
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2004 11:59 ]
Motorola_V600 : ze zeiden dat ze problemen hadden met leveringen etc, en dat ze het geld terug zouden overmaken. Dus dat moet nog gebeuren, maar ik heb iig mijn V600...en ben er zeer blij mee....mijn vriendin is iets te blij met die van haar
Verwijderd
Hallo,
Heeft iemand al ervaring met het synchroniseren met Outlook?
Ik ben benieuwd, want het zou toch wel mooi zijn!
groeten
Piet
Heeft iemand al ervaring met het synchroniseren met Outlook?
Ik ben benieuwd, want het zou toch wel mooi zijn!
groeten
Piet
Nee nog geen ervaringen met Outlook, maar ben ook heel benieuwd!
Vraag: Waarom trilt hij eerst en dan pas de beltoon ?
Ik wil natuurlijk beiden hebben, hoe en waar is dit mogelijk? Want ik krijg het niet aan de praat...
Ik wil natuurlijk beiden hebben, hoe en waar is dit mogelijk? Want ik krijg het niet aan de praat...
@frank: Helaas is dat niet mogelijk. Hij vibreert eerst en dan pas komt de ringtone.
Verwijderd
Ik heb Vodafone live! al aan de praat. Na het herstarten van de mobiel werkte alles wel, DOH
Ik wou dat andere foons dat haddenfrankvanhoesel schreef op 06 maart 2004 @ 12:24:
Nee nog geen ervaringen met Outlook, maar ben ook heel benieuwd!
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Verwijderd
Wat heb je nu gekocht of heb je toch op de V600 gewacht?JT schreef op 06 maart 2004 @ 13:19:
[...]
Ik wou dat andere foons dat haddenEerst trilt hij, kan je hem oppakken zonder dat iedereen in het winkelcentrum je aankijkt vanwege afgaande telefoon en als je het niet voelt dan hoor je het later wel
Ah, iemand die weet wat ik had gepost
Ik ben nog niet toegekomen aan het halen van een nieuwe phone
Ik wacht even af hoe lang men doet met de batterij en dan misschien toch een V600. Sendo X wordt me te duur.
[ Voor 7% gewijzigd door JT op 06-03-2004 16:27 ]
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
hoe krijgt de BC het dan voor elkaar dat ze alleen recht atm hebben op motorola producten ? en dan heb ik het over de v600 en de 525 prepay ( d8 ik, omdat ze die heel goedkoop kunnen leveren met veel bel tegoed ). want ik was gisteren bij een telefoonzaak waar ik lang lang geleden ook nog eens heb gewerkt en nog steeds goed bevriend ben, maar ze worden gewoon op afstand gehouden met de levering van de motorola v600. heeft iemand ze al ergens anders zien liggen dan de BC ?
wat btw ook frapant is, is dat zowel motorola EN orange NIET op de hoogte waren dat de v600 al geleverd werd in nederland. ik had beiden gesproken ivm de mms instellingen.
klantenservice/helpdesk van motorola: hallo kan ik u helpen ?
ik: ja, ik heb hier de motorola v600 en ik wil de mms instellingen weten
motorola: nee dat kan niet, de v600 is er nog niet in nederland
ik: nouw mevrouwtje, ik heb hem toch echt hier in me handen hoor
bij orange was het zo'n gelijk gesprek
wat btw ook frapant is, is dat zowel motorola EN orange NIET op de hoogte waren dat de v600 al geleverd werd in nederland. ik had beiden gesproken ivm de mms instellingen.
klantenservice/helpdesk van motorola: hallo kan ik u helpen ?
ik: ja, ik heb hier de motorola v600 en ik wil de mms instellingen weten
motorola: nee dat kan niet, de v600 is er nog niet in nederland
ik: nouw mevrouwtje, ik heb hem toch echt hier in me handen hoor
I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*
Flexversie SE6418AXXN10FAAllemaal van de BC?![]()
Wat zijn jullie flash en flex versies als ik vragen mag? TRIPLETS_G_0B.09.1DR_A?
Die heb ik namelijk hier op mn HD.
Software inderdaad de 9.1. Schijn een heel stuk stabiler te zijn dan 8.9 (die jij waarschijnlijk erop hebt zitten?!?) ik heb er in iedergeval nog geen problemen mee gehad.....
Jouw flexversie zal wel de O2 flex zijn...
net nog ff gecheckt bij BT, vond m'n scherm redelijk geel maar in vergelijking met de andere gsm van BT was ie groen! dusse zal wel een nieuw scherm zijn
grzzzz
Verwijderd
Hoi,
Heb ook een V 600
, maar als ik naar t-mobile bel en mijn wap en mms instellingen naar me laat smsen. Geeft de gsm aan dat ik een browser update moet uitvoeren. Hoe doe ik dat want hij vraagt ook om een pincode die ik niet weet
!
Groeten,
Jeffrey
Heb ook een V 600
Groeten,
Jeffrey
Verwijderd
Hoi,
Heb ook een V 600
, maar als ik naar t-mobile bel en mijn wap en mms instellingen naar me laat smsen. Geeft de gsm aan dat ik een browser update moet uitvoeren. Hoe doe ik dat want hij vraagt ook om een pincode die ik niet weet
!
Ik hoop dat jullie een oplossing weten zodat ik kan mmsen en wappen
Groeten,......
Heb ook een V 600
Ik hoop dat jullie een oplossing weten zodat ik kan mmsen en wappen
Groeten,......
Yep, ik heb de O2 flex, wel jammer.Prosperot schreef op 06 maart 2004 @ 16:46:
[...]
Flexversie SE6418AXXN10FA
Software inderdaad de 9.1. Schijn een heel stuk stabiler te zijn dan 8.9 (die jij waarschijnlijk erop hebt zitten?!?) ik heb er in iedergeval nog geen problemen mee gehad.....
Jouw flexversie zal wel de O2 flex zijn...
net nog ff gecheckt bij BT, vond m'n scherm redelijk geel maar in vergelijking met de andere gsm van BT was ie groen! dusse zal wel een nieuw scherm zijn. Je kan er zo gaan checken, doen ze niet moeilijk over!
grzzzz
Die firmware van jullie is dacht ik vrijgegeven door motorola duitsland, dus ik mag mn foon daar ook mee flashen... gelukkig!
De flex die daarbij komt haalt toch alle O2 spulletjes deraf, maar of die goed werkt
Dan zal ik toch even bij de bc langs moeten om te kijken of ik een oud of nieuw schermpje heb.
suc7!!
Trouwens, iemand al Orange world aan de praat???
Gewoon wappen lukt prima maar als ik naar wap.orange.nl/colour wil, krijg ik de foutmelding dat mn gsm niet wordt ondersteund.
Trouwens, iemand al Orange world aan de praat???
Gewoon wappen lukt prima maar als ik naar wap.orange.nl/colour wil, krijg ik de foutmelding dat mn gsm niet wordt ondersteund.
Mijn motorola V600...Belcompany 05-03-2004
Software TRIPLETS_G_0B.09.1DR_A
DSP 62E2E000
Doet het allemaal goed verder, niks mis mee!
Maar ik baal nog als een stekker dat het trillen niet gelijk met de beltoon kan
DSP 62E2E000
Doet het allemaal goed verder, niks mis mee!
Maar ik baal nog als een stekker dat het trillen niet gelijk met de beltoon kan
Verwijderd
Voor mensen die via Orange willen wappen kan je via de website een berichtje met de goede instellingen voor de V600 naar je toe laten sturen (Veelgestelde vragen \ Orange World \ Wat is Internet Access en hoe stel ik dit in? \ Geef mij de instellingen \ Motorola V600!) Probleempje is dan wel dat het me een browser update stuurt waar ik dan een pin moet invullen, weet dus niet meer of ik deze heb ingevuld of dat deze van Motorola zelf is, nou ja ik zoek wel verder.
Verwijderd
Trouwens via HowardForums komt het volgende (zie Motorola forum en dan de thread "Improved Screens on Unbranded V600?"):
De V600 met het groene bloempje (waarvan men dus zei dat het het nieuwe scherm was) heeft geen groen schermpje bij het opstarten, terwijl de andere met het iets geler bloempje het wel heeft. Dus eigenlijk precies omgekeerd van wat hier beweerd wordt.1- The old V600, when you turn it on, the screen is first black (dark grey) and then the Moto screen shows up (followed by AM startup). The new one starts with dark screen, then for a 0.5 sec. goes green and then shows the Moto screen followed by AM screen.
Verwijderd
Mijn plaatselijke TelecomToday (Stadskanaal) heeft de V600 gisteren net binnen gekregen.
Wat de software betreft, de mijne komt overeen met die van frank:
DSP 62E2E000
Painless, wat die update betreft. Dit vond ik eerst ook raar, maar het is normaal dat ie vraagt om een update. Ik heb mijn instellingen via de website van Vodafone laten toesturen. Daar doorliep ik een soort van 'wizard' die mij meldde welke pincode ik vervolgens moest opgeven. Ik raad je aan even contact op te nemen met T-mobile.
Wat trouwens wel vervelend is, is dat die toegestuurde instellingen dus met geen mogelijkheid meer zijn te verwijderen. Je kan de instellingen er niet van wijzigen en/of bekijken, wel kopieren (en zo dus bekijken). Een slotje achter de websessionnaam geeft aan dat deze beveiligd is.,
Wat de software betreft, de mijne komt overeen met die van frank:
DSP 62E2E000
Painless, wat die update betreft. Dit vond ik eerst ook raar, maar het is normaal dat ie vraagt om een update. Ik heb mijn instellingen via de website van Vodafone laten toesturen. Daar doorliep ik een soort van 'wizard' die mij meldde welke pincode ik vervolgens moest opgeven. Ik raad je aan even contact op te nemen met T-mobile.
Wat trouwens wel vervelend is, is dat die toegestuurde instellingen dus met geen mogelijkheid meer zijn te verwijderen. Je kan de instellingen er niet van wijzigen en/of bekijken, wel kopieren (en zo dus bekijken). Een slotje achter de websessionnaam geeft aan dat deze beveiligd is.,
Dat is toch de vergelijking tussen de 1e en 2e batch van de AM versie?Verwijderd schreef op 06 maart 2004 @ 18:21:
Trouwens via HowardForums komt het volgende (zie Motorola forum en dan de thread "Improved Screens on Unbranded V600?"):
[...]
De V600 met het groene bloempje (waarvan men dus zei dat het het nieuwe scherm was) heeft geen groen schermpje bij het opstarten, terwijl de andere met het iets geler bloempje het wel heeft. Dus eigenlijk precies omgekeerd van wat hier beweerd wordt.
Het zou misschien wel kunnen zijn dat ook de gewone V600's dit hebben, maar diegene van HoFo vergelijkt twee verschillende AM versies...
[ Voor 4% gewijzigd door Snoop op 06-03-2004 18:56 ]
Yeey!!! Mijne wordt ook eerst donker groen als je de foon aanzet!Verwijderd schreef op 06 maart 2004 @ 18:21:
[...]
De V600 met het groene bloempje (waarvan men dus zei dat het het nieuwe scherm was) heeft geen groen schermpje bij het opstarten, terwijl de andere met het iets geler bloempje het wel heeft. Dus eigenlijk precies omgekeerd van wat hier beweerd wordt.
Verwijderd
Die van mij word ook groen dus. Vandaar ook mijn vraag eerder. Wat is nieuw en wat is oud? En waar staat dat?Verwijderd schreef op 06 maart 2004 @ 18:21:
[...]
Bedankt ik kan daar dus ff lezen.
Verwijderd
Wat is de AM versie?Motorola_V600 schreef op 06 maart 2004 @ 18:49:
[...]
Dat is toch de vergelijking tussen de 1e en 2e batch van de AM versie?
kan iemand mij vertellen hoeveel smsjes je kan opslaan ? toen ik er nml 8 op had ( aantal dat op mijn sim kan ) begon die te zeuren over geheugen etc. heb ik toen niet veel aandacht aan besteed maar ben nu wel nieuwsschierig hoeveel ik er kwijt kan. zou wel heel kut zijn als ik ze alleen op me sim kwijt kan
Ik weet wel dat er een firmware is waarmee je maar 10-15 sms kan opslaan. Met een andere firmware werd dit alweer beter, toen kon je er cker meer dan 15 mee opslaan (ik dacht rond de 25Dagobert schreef op 06 maart 2004 @ 20:53:
kan iemand mij vertellen hoeveel smsjes je kan opslaan ? toen ik er nml 8 op had ( aantal dat op mijn sim kan ) begon die te zeuren over geheugen etc. heb ik toen niet veel aandacht aan besteed maar ben nu wel nieuwsschierig hoeveel ik er kwijt kan. zou wel heel kut zijn als ik ze alleen op me sim kwijt kan
Goed ik ben ff de foon van mijn vriendin aan het ontleden en kom zo achter wat data:
kapje voorkant weg, op stickertje eronder staat: 040216. Dat kan duiden dat ie op 16 februari 2004 gemaakt is. Vandaar dus de vertraging; bij de beeldschermpjes.
Achterkap weg: in het plastic staat een datum: 2 cirkeltjes. Bij mij: 12-03 dus december 2003. Daarnaast iets met 1 t/m 5 (?) Kan duiden op de 1e week van december. Dat is dus de body met toetsenbord. Accu is van 20040115.
Samenvattend:
front: 16 februari 2004
back: 1e week december 2003
accu: 15 januari 2004
Flex: SE6418AXXN10FA
Firmware: TRIPLETS_G_08.09.1DR_A
Scherm: geel bloempje bij allereerste gebruik
kapje voorkant weg, op stickertje eronder staat: 040216. Dat kan duiden dat ie op 16 februari 2004 gemaakt is. Vandaar dus de vertraging; bij de beeldschermpjes.
Achterkap weg: in het plastic staat een datum: 2 cirkeltjes. Bij mij: 12-03 dus december 2003. Daarnaast iets met 1 t/m 5 (?) Kan duiden op de 1e week van december. Dat is dus de body met toetsenbord. Accu is van 20040115.
Samenvattend:
front: 16 februari 2004
back: 1e week december 2003
accu: 15 januari 2004
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Leuke datum-theorieën heb je
Schuilt er achter die 20040115 van de accu ook geen datum dan? 
iets van 20:04 uur op 15 januari?
[ Voor 37% gewijzigd door Snoop op 06-03-2004 23:55 ]
erm dat staat er al, beter lezenMotorola_V600 schreef op 06 maart 2004 @ 23:10:
Leuke datum-theorieën heb jeSchuilt er achter die 20040115 van de accu ook geen datum dan?
amerikanen doen graag jaar eerst enzo
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Verwijderd
Jaja heb hem binnen!!!... 3 dagen geleden gekocht en heb al flinkkkk gebeld
V600 is echt een aanraderrrrrrrrrrrrrr
Pardon my French, maar wat is flex eigenlijk? Firmware ken ik wel, maar dat geflex van jullie zegt me niks 
Kun je allebei upgraden/flashen? Ik neem aan dat dat alleen met een datakabel kan en niet bv. via Bluetooth?
Kun je allebei upgraden/flashen? Ik neem aan dat dat alleen met een datakabel kan en niet bv. via Bluetooth?
Joh!Verwijderd schreef op 07 maart 2004 @ 00:48:
Jaja heb hem binnen!!!... 3 dagen geleden gekocht en heb al flinkkkk gebeld
Verwijderd
ik heb hem ook sinds gisteren
wat een geil ding
weet iemand hoe je het autoaanvullen bij het smsen af kunt zetten
dat ben ik niet echt gewend, en vind het hoogstens irritant!
wat een geil ding
Bij bij dus het groenere bloempje, en op de sticker staat:Sunder schreef op 06 maart 2004 @ 21:59:
kapje voorkant weg, op stickertje eronder staat: 040216. Dat kan duiden dat ie op 16 februari 2004 gemaakt is.
SHN9198A JY
040101 05D P7.0
1 januari 2004 dus, lijkt me een wat onwaarschijnlijke productiedatum, maar misschien dan toch de oudere versie?!?! zucht......
Met het hekje volgens mij, met de 0 kun je kiezen of je in hoofdletters/kleine letters wilt typen.Verwijderd schreef op 07 maart 2004 @ 10:21:
ik heb hem ook sinds gisteren
wat een geil ding
[ Voor 60% gewijzigd door Cache op 07-03-2004 10:41 ]
Je had toch twee verschillende schermpjes gezien bij BC?Prosperot schreef op 07 maart 2004 @ 10:40:
[...]
Bij bij dus het groenere bloempje, en op de sticker staat:
SHN9198A JY
040101 05D P7.0
1 januari 2004 dus, lijkt me een wat onwaarschijnlijke productiedatum, maar misschien dan toch de oudere versie?!?! zucht......
Ik weet het zelf ook niet goed, maar je verwijdert er de vodafone/O2 crap mee, zodat je net een unbranded versie hebt. Leesze.TripleM schreef op 07 maart 2004 @ 02:22:
Pardon my French, maar wat is flex eigenlijk? Firmware ken ik wel, maar dat geflex van jullie zegt me niks
[...]
Joh!
http://www.howardforums.c...ad.php?s=&threadid=171768
Ja, daarom snap ik er nu nix meer van..... ik vond (net als Administrator) dit "groenere" scherm helderder en scherper dan dat "geelige" scherm bij BC.KrewCial11 schreef op 07 maart 2004 @ 10:42:
[...]
Je had toch twee verschillende schermpjes gezien bij BC?
Maar ja, het is ook wel een kwestie van smaak welke kleuren je mooier vindt....
ik heb ergens eens gelezen hoe je die standaard meuk van de foon kon wegkrijgen (die standaard ringtones, plaatjes enzo) maar ik kan het natuurlijk niet meer terug vinden. iemand enig idee hoe ik dat ook weer voor mekaar kon krijgen.
en dan nog wat... mn vriendin heeft een SEt610 en die kan je dus heel relaxed benaderen met dat FLOAT programmatje. en dat wil natuurlijk weer niet met de v600. ook het bijgeleverde programma op die cd (die overigens maar 30 dagen geldig is... wat een bullshit) kan uberhaupt mijn telefoon niet vinden. via mijn bluetooth locaties wil het de ene keer wel goed de andere keer niet....
is er niet ergens een programma vergelijkbaar met float voor een v600.
en dan nog wat... mn vriendin heeft een SEt610 en die kan je dus heel relaxed benaderen met dat FLOAT programmatje. en dat wil natuurlijk weer niet met de v600. ook het bijgeleverde programma op die cd (die overigens maar 30 dagen geldig is... wat een bullshit) kan uberhaupt mijn telefoon niet vinden. via mijn bluetooth locaties wil het de ene keer wel goed de andere keer niet....
Verwijderd
ik heb het al gevondenKrewCial11 schreef op 07 maart 2004 @ 10:40:
[...]
Met het hekje volgens mij, met de 0 kun je kiezen of je in hoofdletters/kleine letters wilt typen.
in het bericht klik je op bovenste middelste toets
dan klik je op Invoer Setup
en dan eerste voorkeur: Multi tik Nederlands
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2004 11:52 ]
Je hebt het programma p2kman nodig en een kabeltje. Het programma kun je hier http://www.motclub.com downloaden. Hiermee kun je alle bestanden zien (ook de verborgen bestanden, pas dus op!).XdeckX schreef op 07 maart 2004 @ 11:09:
ik heb ergens eens gelezen hoe je die standaard meuk van de foon kon wegkrijgen (die standaard ringtones, plaatjes enzo) maar ik kan het natuurlijk niet meer terug vinden. iemand enig idee hoe ik dat ook weer voor mekaar kon krijgen.
Je kan ook het 0-byte truukje toepassen. Je maakt dan bestanden van 0 byte en zet deze over naar je telefoon met dezelfde naam als het bestand dat je weg wilt gooien. Het bestand wordt als corrupt beschouwt en je kunt het deleten. Hier http://195.64.95.220/~blackb1rd/uploads/pics/ClearFiles.zip is een zip bestand waar de meeste 0 byte bestanden al voor je zijn gemaakt.
Je moet de bestanden in de root directory zetten.
NB: Of je de garantie nog behoudt weet ik niet.
EDIT: Zip bestand werkt niet, maar als je op de link klikt kom je er wel in. Dan zie je alle bestanden die je kunt gebruiken.
Ooh, je bedoelde met een sms bericht. Sorry, ik begreep het verkeerd.Verwijderd schreef op 07 maart 2004 @ 11:29:
[...]
ik heb het al gevonden
in het bericht klik je op bovenste middelste toets
dan klik je op Invoer Setup
en dan eerste voorkeur: Multi tik Nederlands
[ Voor 15% gewijzigd door Cache op 07-03-2004 12:39 ]
Verwijderd
ik heb zelf al een paar mp3 tjes in elkaar getimmert als ringtone
ik heb jammer genoeg nog geen bluetooth adaptertje
http://www.hailey.nl/marc/v600/qosta.mp3
http://www.hailey.nl/marc/v600/nerd.mp3
http://www.hailey.nl/marc/v600/fatboy.mp3
Verwijderd
Weet iemand hoe je spelletjes kan installen via je bleutooth stick. heb 2 bestandjes *.jad *.jar
Dat zijn gewoon muziekfragmenten. Kun je niet een loopje maken? Of speelt ie dat niet mooi 'loopend' af? En wat is de maximale grootte van een MP3 die je als ringtone gebruikt, als daar een maximum aan zit?Verwijderd schreef op 07 maart 2004 @ 13:34:
Je kunt alleen de .jar files installeren, op http://www.annemiekevanro...st/tutorial-bluetooth.rtf kun je lezen hoe je dat kunt doen, is eigenlijk voor de V525 maar zal ook voor de V600 gelden.Verwijderd schreef op 07 maart 2004 @ 14:22:
Weet iemand hoe je spelletjes kan installen via je bleutooth stick. heb 2 bestandjes *.jad *.jar
Heb trouwens ook nog een leuke ringtone gemaakt
http://members.fast-xs.nl/arnomeijs/ringtones/shutup.mp3
Eerst moet je object push configureren. Dat doe je door in the setup wizard de eerste optie te kiezen en de instructies te volgen. Kies wel ergens PIM transfer en je foon. Als dat klaar is moet je in My bluetooth places eerst het .jar bestand naar het object push icoontje verplaatsen.Verwijderd schreef op 07 maart 2004 @ 14:22:
Als het niet werkt probeer dan je foon en pc weer met elkaar te laten paren.
Zou iemand 1 van deze 2 (of allebei, wat je wil) eens willen testen? Loopen ze netjes als je ze als ringtone gebruikt?
http://audio.dj-triplem.com/britney_spears-toxic.mp3
http://audio.dj-triplem.com/psy_man-get_on.mp3
Die laatste heb ik de subbass uitgefilterd btw, even snel, die ga je op die foon toch niet horen gok ik
Die laatste heb ik de subbass uitgefilterd btw, even snel, die ga je op die foon toch niet horen gok ik
Verwijderd schreef op 07 maart 2004 @ 13:34:
Jongens, maak ze wel ff 64kbps aub!! anders doen ze het niet (max 64 kbps)TripleM schreef op 07 maart 2004 @ 15:08:
Zou iemand 1 van deze 2 (of allebei, wat je wil) eens willen testen? Loopen ze netjes als je ze als ringtone gebruikt?
Verwijderd
doneMotorola_V600 schreef op 07 maart 2004 @ 15:30:
[...]
Jongens, maak ze wel ff 64kbps aub!! anders doen ze het niet (max 64 kbps)
kun je er 1 door sms-en?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2004 15:44 ]
De laatste klinkt wel vetTripleM schreef op 07 maart 2004 @ 15:08:
@Motorola_V600, hoe kom je erbij dat ze max 64 kbps moeten zijn?
[ Voor 4% gewijzigd door ®Otto op 07-03-2004 15:49 ]
ok check!
Anders doen ze het niet...de software kan het dan niet afspelen ofzo. Ze doen het dan gewoon niet, maar de kwaliteit blijft nog erg goed als je het hoort via je V600®Otto schreef op 07 maart 2004 @ 15:45:
[...]
De laatste klinkt wel vet![]()
Voor degenen die interesse hebben in wallpapers check mijn collectie:
ftp://ftp.filmshooting.com/upload/audio/Wallpapers.rar
Goeie uploadserver btw kunnen hele grote bestanden op geloof ik
[ Voor 11% gewijzigd door Snoop op 07-03-2004 15:55 ]
ik heb inmiddels een mp3 ringtone van 96kbps op mn foon... werkt prima hoor..Motorola_V600 schreef op 07 maart 2004 @ 15:50:
Anders doen ze het niet...de software kan het dan niet afspelen ofzo. Ze doen het dan gewoon niet, maar de kwaliteit blijft nog erg goed als je het hoort via je V600
Voor degenen die interesse hebben in wallpapers check mijn collectie:
ftp://ftp.filmshooting.com/upload/audio/Wallpapers.rar
Goeie uploadserver btw kunnen hele grote bestanden op geloof ik
enne zou het echt zo kunnen zijn dat je garantie verloopt als je die standaard plaatjes/ringtones van je foon weghaalt??
Owja sorry dat is waar...het maakt niets uit hoeveel kbps je mp3'tje is; ze doen het gewoon!!!XdeckX schreef op 07 maart 2004 @ 16:00:
[...]
ik heb inmiddels een mp3 ringtone van 96kbps op mn foon... werkt prima hoor..
ringtones van 128 kbps werken ook gewoon hoor...op die van mij iig...zie software versie een stukje naar boven..
[ Voor 3% gewijzigd door frankvanhoesel op 07-03-2004 16:07 ]
Hmm stom, dat doet ie bij het maken van de mp3. Ik heb de mp3's gemaakt met lame, enig idee hoe ik ze zo kan encoden dat ik niet dat kleine beetje ruimte krijg voor en achter de loop?®Otto schreef op 07 maart 2004 @ 15:45:
De laatste klinkt wel vetHij loopt echter niet zo mooi door
Dit topic is gesloten.
![]()