Kijk even op de site van Motorola!Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 20:31:
en kan niemand mij helpen met dat e-mailen vanaf de v600 ?
Daar heb ik mijn instellingen vandaan. (Telfort)
Kijk even op de site van Motorola!Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 20:31:
en kan niemand mij helpen met dat e-mailen vanaf de v600 ?
hmm, oke dan heb ik nog steeds het nieuwe scherm!Prosperot schreef op 09 maart 2004 @ 19:24:
Zwatsverhaal van Motorola Nederland!!!
Op de doos staat Benelux versie èn er zitten franse en nederlandse handleidingen bij (en geen duitse) . Dus ALS de V600 al uit het buitenland komen, dan uit belgie of luxemburg, maar zeker niet uit duisland!!
Verder nog het schermpjes verhaal.... ik ben er inmiddels uit. De schermpjes met een kort zichtbaar groen scherm tijdens het opstarten van de gsm zijn de NIEUWE Sharp schermen. Krijg je geen groen scherm te zien, heb je een oud scherm.
Nieuwe scherm is (als je ze naast elkaar ziet) duidelijk helderder en scherper, heb de vorige keer denk ik toch niet goed gekekenm was al blij mij de groene bloem. Dat verhaal is dus net andersom GELE bloem is nieuw scherm en groene bloem het oude scherm. Sluit ook aan bij de discussie op HoFo.
Dus goed nieuws voor KrewCial enne ook voor mezelf, vanmiddag namelijk mn V600 omgeruild bij de BC, top service trouwens!
[ Voor 3% gewijzigd door _Administr8or_ op 10-03-2004 09:11 ]
Verwijderd
zo'n kleine antenne is inderdaad mooier!Motorola_V600 schreef op 10 maart 2004 @ 11:29:
over accessoires gesproken: deze mini-antenne van inovenda.de is ook wel mooi
http://inovenda.de/startseite.html
Verwijderd
Probleem is dat ie alleen in DuitslandMotorola_V600 schreef op 10 maart 2004 @ 11:29:
over accessoires gesproken: deze mini-antenne van inovenda.de is ook wel mooi
http://inovenda.de/startseite.html
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2004 12:14 . Reden: tikfoutjes ]
Is dat niet dezelfde als van inovenda?Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 12:09:
[...]
Probleem is dat ie alleen in Duitslandte leveren is, maar 'vorherig' voorspelt veel goeds.
Quote:
Ist eine Lieferung ins Ausland möglich ?
Derzeit sind Lieferungen nur innerhalb Deutschlands vorgesehen. Weltweiter Versand ist nur auf vorherige Anfrage möglich.
/quote
Heb ze even een e-mail gestuurd of het mogelijk is. De zoektocht naar de perfecte mini-antenne gaat door. Zag op marktplaats deze staan:
[afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door Snoop op 10-03-2004 13:59 ]

[ Voor 27% gewijzigd door mitchel op 10-03-2004 14:43 ]
Waar heb je gezocht? in dit topic ? op algemeen got search ? op google ? En met welke zoektermen....want er zijn al heel veel mensen die hun foto's geupload hebben. Zelfs in dit topic staan al links.en heeft al iemand foto's gemaakt met de v600 en geupt ergens?
Nog een site waar veel "idem" opstaat.Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 10:23:
Zo, morgen komt mijn toestelletje binnen. Net maar even gebeld met GSM.nl en zeer vriendelijk te woord gestaan moet ik zeggen. Waren wat problemen met mijn contractverlenging, maar dat gingen ze direct oplossen. Netjes dus... morgen morgen... oei oei, kan niet wachten !![]()
Als er nu nog een nieuwe versie wordt geleverd ben ik meer dan content over gsm.nl.
Hierbij nog wat Links:
http://daydeal.com/motv500/default.htm accesoires
http://v525.com.sapo.pt/ achtergronden en geluiden
http://wap.ranova.org/java.shtml idem
http://www.motclub.com/motomedia/ idem
http://www.v525downloads.de/ idem
http://www.mototone.co.uk/ idem
(ook handig voor deel 2)
[ Voor 3% gewijzigd door Cache op 10-03-2004 15:13 ]
Ik heb ze een week geleden een meeltje gestuurd. Ze zeiden dat het wel kon, maar dat je dit van tevoren moest melden, zodat ze alles in orde konden maken. Je kan dan alleen met vornahme betalen.Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 12:09:
[...]
Probleem is dat ie alleen in Duitslandte leveren is, maar 'vorherig' voorspelt veel goeds.
Quote:
Ist eine Lieferung ins Ausland möglich ?
Derzeit sind Lieferungen nur innerhalb Deutschlands vorgesehen. Weltweiter Versand ist nur auf vorherige Anfrage möglich.
/quote
in het topic daarvoorfrankvanhoesel schreef op 10 maart 2004 @ 15:11:
[...]
Waar heb je gezocht? in dit topic ? op algemeen got search ? op google ? En met welke zoektermen....want er zijn al heel veel mensen die hun foto's geupload hebben. Zelfs in dit topic staan al links.
Ze sturen vandaag de mini antenne op. Ahhhh morgen m'n telefoon, over een paar dagen m'n mini antenne en wie weet binnenkort ook chromen faceplates!TripleM schreef op 10 maart 2004 @ 14:05:
Ik heb deze mini antenne besteld (bij www.antenne-alu.de):
[afbeelding]
Heb 1 maart betaald, toch es informeren of het geld al binnen is daar..
[ Voor 40% gewijzigd door TripleM op 10-03-2004 15:56 ]
Verwijderd
Koste dit dan nog iets extra's aan verzendkosten?KrewCial11 schreef op 10 maart 2004 @ 15:14:
[...]
Ik heb ze een week geleden een meeltje gestuurd. Ze zeiden dat het wel kon, maar dat je dit van tevoren moest melden, zodat ze alles in orde konden maken. Je kan dan alleen met vornahme betalen.
Da's inderdaad bling bling.. HEEL veel bling blingMotorola_V600 schreef op 10 maart 2004 @ 16:22:
@ TripleM:
Wat dacht je van deze faceplates?? bling bling
[afbeelding]
Verwijderd
Ik heb niks gevonden. Ik had ook een S45 en heb alles maar op mijn SIM gedumpt.Oh en weet iemand een goede tool om contactpersonen te beheren op de V600? Ik zal al m'n contactpersonen over moeten zetten vanaf m'n Siemens S45 en die contactpersonen staan in het toestel.
Woei, had ik maar wat langer geprobeerd, dan was het me eerder gelukt. Met Mobile Navigator heb ik alles geexporteerd naar een CSV file. Mooi, scheelt alweer 164 nummers met de hand overschrijvenVerwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 17:54:
Ik heb niks gevonden. Ik had ook een S45 en heb alles maar op mijn SIM gedumpt.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Snoop op 10-03-2004 19:47 ]
36 uur p/m gratis bellen binnen het Telfort netwerk + gratis vmMotorola_V600 schreef op 10 maart 2004 @ 19:46:
Ja dat denk ik wel; daar ga ik wel van uit althans
Als er geen spontane barsten en deuken ontstaan tenminste
waar? als ik vragen mag?Motorola_V600 schreef op 10 maart 2004 @ 19:29:
Dat is dus zeker te duur
Ik kan hem voor €99 krijgen icm met een 2jarig €12 p/m abonnement.
Dat wordt dus lekker "maar" €387
lol... dat wilde ik ook net gaan vragenProsperot schreef op 10 maart 2004 @ 19:53:
Weet iemand of/hoe dat bliepje uitkan dat je krijgt als je batterij bijna leeg is??
Hier het meeltje wat ik terug kreeg:Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 16:18:
[...]
Koste dit dan nog iets extra's aan verzendkosten?
zo ver was ik ook al ja... maar is het niet mogelijk om het geluid van de batterij zowiezo uit te zetten ongeacht of je je profiel op stil hebt of niet?KrewCial11 schreef op 10 maart 2004 @ 20:44:
[...]
Geluid uitzetten?
Ik weet niet of hij dan niet meer piept.
Tijdens de les piepte die van mij al toen de batterij bijna leeg was, terwijl ik dacht dat ik hem op stil, of iig vibracall, had gezet.
Lijkt me ook handig, vooral met deze batterijprestatiesXdeckX schreef op 10 maart 2004 @ 22:02:
[...]
zo ver was ik ook al ja... maar is het niet mogelijk om het geluid van de batterij zowiezo uit te zetten ongeacht of je je profiel op stil hebt of niet?
Verwijderd

hear hear, i rest my case ;-)Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 23:04:
Dus volgens deze bron is het gele bloempje het laatste scherm (sharp)
Verwijderd
En het idee dat BC die bon er zelf in heeft gestopt komt niet in je op?Prosperot schreef op 10 maart 2004 @ 23:16:
hear hear, i rest my case ;-)
en nog eentje over waar de BC V600's vandaan komen.... in mijn V600 doos trof ik ook nog een Motorola kortingsbon voor Snowworld Zoetermeer aan, kortom BC verkoopt NEDERLANDSE V600's
U zult de covers blank bij ons aan moeten leveren want ze zijn gepoedercoat en dat is moeilijk te verwijderen. Het beste is om ze blank bij de fabrikant te betrekken als dit mogelijk is. Verder moet het basismateriaal voldoende glad zijn voor een mooi resultaat. Eventuele materiaalstructuur of beschadigingen blijven zichtbaar in de chroomlaag. Als het materiaal niet glad genoeg is moet het vooraf nog geslepen en gepolijst worden. Dat maakt het erg kostbaar.
Verwijderd
Misschien moet je contact opnemen met Motorola en wat met ze regelen om de blanke faceplates te kunnen krijgen...TripleM schreef op 11 maart 2004 @ 12:18:
Een ander bedrijf verchroomt heel wat goedkoper:
Bij 1 stuks (set): € 25,00
Bij 10 stuks: € 10,00 per stuk
Bij 100 stuks: € 4,00 per stuk
Probleem is wel dat de covers blank aangeleverd moeten worden:
[...]
[ Voor 22% gewijzigd door Snoop op 11-03-2004 15:58 ]
Verwijderd
Ik weet dus iig wel dat ik CKER NIET het linker schermpje heb, dus dan wordt het rechts.Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 23:04:
nog eentje om de discussie over de schermpjes wat te verduidelijken
[afbeelding]
Dus volgens deze bron is het gele bloempje het laatste scherm (sharp)
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2004 14:55 ]
Verwijderd
Kheb hem binnen, heb ook een nieuw scherm, net als de anderen hier die bij GSM.nl besteld hebben. Super dus van die mensen!Verwijderd schreef op 11 maart 2004 @ 14:54:
Voor degene die hem bij gsm.nl besteld hebben .
Dit kreeg ik als antwoord op het scherm vraagstuk :
-------------------------------------------------------------------------------
Geachte ***********,
Wij leveren uitsluitend de nieuwe (sharp scherm) toestellen.
Morgen gaan wij over tot het verzenden van uw toestel. Uw kunt uw
bestelling in de loop van de volgende week verwachten.
--------------------------------------------------------------------------------
Nu word het dus afwachten of het ook zo is.
Die gasten zijn te vertrouwen. Tot nu toe meerdere keren een mini-antenne besteld (Samsung V200, S300 en E700) en elke keer goed aangekomen. Ze zijn snel in communicatie (die ballariniKrewCial11 schreef op 10 maart 2004 @ 20:40:
[...]Homepage: www.inovenda.de
inovenda.de
Hohlweg 1
34632 Jesberg
Germany
Holger Ballarini[/i]
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Verwijderd
Heb ook maar even geld overgemaakt aan hem. Ben benieuwd.Nitai schreef op 11 maart 2004 @ 15:30:
[...]
Die gasten zijn te vertrouwen. Tot nu toe meerdere keren een mini-antenne besteld (Samsung V200, S300 en E700) en elke keer goed aangekomen. Ze zijn snel in communicatie (die ballarinilol wat een naam). WIlde ik even kwijt, mocht je aan hem/haar(?) twijfelen.
Hoe heb je betaald dan? Kun je gewoon geld overmaken via internetbankieren ofzo?Verwijderd schreef op 11 maart 2004 @ 15:37:
[...]
Heb ook maar even geld overgemaakt aan hem. Ben benieuwd.
Ze komen ook wel betrouwbaar over, ik zag trouwens ook dat ze de antennes op ebay verkopen. Iig bedankt voor je reactie.Nitai schreef op 11 maart 2004 @ 15:30:
[...]
Die gasten zijn te vertrouwen. Tot nu toe meerdere keren een mini-antenne besteld (Samsung V200, S300 en E700) en elke keer goed aangekomen. Ze zijn snel in communicatie (die ballarinilol wat een naam). WIlde ik even kwijt, mocht je aan hem/haar(?) twijfelen.
Verwijderd
Verwijderd
Heb betaald met IBAN en BIC via SNS online banking. Die gegevens heb je nodig. Dat is voor betalingen binnen de EU, anders komen er flink veel kosten voor je bij. Beetje jammer van de postbank. Misschien even naar het postkantoor gaan? Of een andere optie aanklikken in de online-banking?Motorola_V600 schreef op 11 maart 2004 @ 15:46:
[...]
Hoe heb je betaald dan? Kun je gewoon geld overmaken via internetbankieren ofzo?
Want ik zit bij de Postbank en daar hoef je bij overschrijvingen alleen maar een rekeningnummer in te vullen en kun je helemaal geen IBAN nummer of BIC code invullen, terwijl deze gegevens toch juist nodig zijn bij internationale overschrijvingen...
Ik heb ze net een mailtje gestuurd, want ik kon echt nergens wat vinden waar ik de BIC en IBAN in kon vullen bij een overboekingVerwijderd schreef op 11 maart 2004 @ 16:57:
[...]
Heb betaald met IBAN en BIC via SNS online banking. Die gegevens heb je nodig. Dat is voor betalingen binnen de EU, anders komen er flink veel kosten voor je bij. Beetje jammer van de postbank. Misschien even naar het postkantoor gaan? Of een andere optie aanklikken in de online-banking?
waar haalt iedereen het toch vandaan dat de v600 uit duitsland komt ? en al helemaal met een nl en een Franse handleiding. ik kan nix duits vinden bij/op/aan/in mijn motoVerwijderd schreef op 11 maart 2004 @ 16:19:
Ik wacht trouwens ook liever af tot Motorola Nederland ze zelf levert ipv Duitsland.
I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*
Ja en ook een duits toestel is niet anders dan een nederlands toestel, wat hardware betreft. Moto heeft mij vertelt dat ik, als ik hardware problemen heb, mijn v600 gewoon kan opsturen. Wat software betreft zal ik hem naar duitsland moeten sturen.Dagobert schreef op 11 maart 2004 @ 17:17:
[...]
waar haalt iedereen het toch vandaan dat de v600 uit duitsland komt ? en al helemaal met een nl en een Franse handleiding. ik kan nix duits vinden bij/op/aan/in mijn moto![]()
d'r is nix mis mee hoor, die van mij is van de BC in amsterdam. goede scherm goede software versie etc. gewoon garantie geen vuiltje aan de lucht. waarom jezelf treiteren door jezelf zo'n regel op te leggen
En als je er dan gewoon Nederlandse software op flasht? Of mag dat volgens de garantie eigenlijk ook niet?KrewCial11 schreef op 11 maart 2004 @ 17:22:
[...]
Ja en ook een duits toestel is niet anders dan een nederlands toestel, wat hardware betreft. Moto heeft mij vertelt dat ik, als ik hardware problemen heb, mijn v600 gewoon kan opsturen. Wat software betreft zal ik hem naar duitsland moeten sturen.
[ Voor 5% gewijzigd door TripleM op 11-03-2004 18:36 ]
heb er wel wat opstaan ja.... prince of persia, xiii, splinter cell en nog wat andere meuk.Verwijderd schreef op 11 maart 2004 @ 19:46:
hebben mensen al wat gave games ergens vandaan gehaald??
Verwijderd
waar heb je ze precies vandaan?XdeckX schreef op 11 maart 2004 @ 19:48:
[...]
heb er wel wat opstaan ja.... prince of persia, xiii, splinter cell en nog wat andere meuk.
wel jammer dat ik thps4 niet goed aan de praat krijg.
Verwijderd
Tubes....It's what make music music!
wat hij zegtVerwijderd schreef op 11 maart 2004 @ 19:56:
Kijk in de startpost van de Motorola V525 thread. Have fun!
.....
5,4 mb oid...silitek schreef op 11 maart 2004 @ 20:03:
pleuries![]()
Hoeveel space hebben de v600 standaard? Ik heb opeens 6429kb
I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*
Dagobert schreef op 11 maart 2004 @ 20:23:
[...]
5,4 mb oid...
kan iemand mij vertellen hoe ik die standaard shit van moto er af kan halen ? zoals die 3 filmpjes die er op staan en al die beltonen. allemaal onzin die ruimte op slurpt... ik denk dat je zo al snel een mbtje of 2 a 3 terug kan krijgen, en dat is zeker leuk mee genomen op ene mobieltje
kenny89 schreef op 11 maart 2004 @ 21:13:
silitek , ik zou het niet zo zeker van zijn dat je het niet kunt vervangen , er is namelijk iemand op hofo forum bezig om dat te doen ( v525 naar v600 case ) hij heeft hem ook al geflasht + geflext dus als het lukt heb je zeker een goedkope v600 alleen zonder lichtje
Prosperot schreef op 11 maart 2004 @ 21:09:
Op HoFo loopt er een thread over het verwijderen van files... Het kan met P2k. Je schijnt uiteindelijk rond de 7.4Mb te kunnen krijgen,,, kijk wel uit dan je geen essentiele files weggooit!
Vraag van mij:
Ik wil de V600 aansluiten op mn carkit van MrHandsfree, maar helaas helaas, voor de V600 leveren ze geen connnector... Zou die van de V60 of V66 werken??
Verwijderd
ALs het dezelfde aansluiting is als bij de v525 , moet je de aansluiting even iets naar rechts duwen , dan moet die het als het goed is wel doen / beter d oen.TripleM schreef op 11 maart 2004 @ 22:58:
Zeg ga dit topic es uit met die nep V600's!
Ik had m'n foon daarstraks aan de lader gehangen, maar ik vind het maar een vreemd plugje. Net of ie soms geen contact maakt ofzo, hij wiebelt een beetje. Heel wat anders dan m'n Siemens S45 in ieder geval. Ik had em een tijdje opgeladen, dacht ik althans, kijk ik: staat de telefoon uit?! Ik had wel de batterijspaarstand aanstaan, is dat een soort standby functie? Toen ik de telefoon openklapte sprong ie namelijk weer aan.
Ik denk dat de kabel niet helemaal fris is. Als jullie op het uiteinde kijken zitten er drie kleine pinnetjes. Zijn die bij jullie alle drie even lang? Hier niet namelijk en ik denk dat dat voor een slecht contact zorgt.
Verder weet ik dat het niet de bedoeling is om hier uitgebreid over firmware flashen e.d. te praten, maar wat is er legaal en illegaal? Ook kunnen we misschien in de startpost van deel 2 iets zeggen over de verschillende firmwares en flex-versies, eventuele verschillen ertussen?
Nou, ik moet wel erg vreemd doen wil het ding a) op gaan laden en b) blijven zitten. Lang leve mijn Philips ToUCam Pro:Verwijderd schreef op 11 maart 2004 @ 23:33:
ALs het dezelfde aansluiting is als bij de v525 , moet je de aansluiting even iets naar rechts duwen , dan moet die het als het goed is wel doen / beter d oen.

[ Voor 5% gewijzigd door TripleM op 12-03-2004 00:18 ]
TripleM schreef op 11 maart 2004 @ 22:58:
Zeg ga dit topic es uit met die nep V600's!
Ik had m'n foon daarstraks aan de lader gehangen, maar ik vind het maar een vreemd plugje. Net of ie soms geen contact maakt ofzo, hij wiebelt een beetje. Heel wat anders dan m'n Siemens S45 in ieder geval. Ik had em een tijdje opgeladen, dacht ik althans, kijk ik: staat de telefoon uit?! Ik had wel de batterijspaarstand aanstaan, is dat een soort standby functie? Toen ik de telefoon openklapte sprong ie namelijk weer aan.
Ik denk dat de kabel niet helemaal fris is. Als jullie op het uiteinde kijken zitten er drie kleine pinnetjes. Zijn die bij jullie alle drie even lang? Hier niet namelijk en ik denk dat dat voor een slecht contact zorgt.
Verder weet ik dat het niet de bedoeling is om hier uitgebreid over firmware flashen e.d. te praten, maar wat is er legaal en illegaal? Ook kunnen we misschien in de startpost van deel 2 iets zeggen over de verschillende firmwares en flex-versies, eventuele verschillen ertussen?
KrewCial11 schreef op 12 maart 2004 @ 08:57:
Java games op: wap.rousso.net (lid worden is gratis!) en www.mototone.co.uk (lid worden en dan via html alles downloaden, want je mag maar 1 download per 4 dagen, leve html!!!)
@TripleM: Zou je mij op de hoogte willen houden met het hele flashen? als je dat doet tenminste.
Ik heb namelijk dezelfde flexware en firmware en ik weet niet welke nieuwe flex versies ik op mijn foon mag zetten. Wij mogen, dacht ik wel de firmware die iedereen hier heeft op onze foon zetten.
Dezelfde functies, maar duidelijk niet dezelfde looks, en da's minstens zo belangrijk... die lelijke v525 of die mooie v600silitek schreef op 12 maart 2004 @ 07:58:
Auw, dat doet pijn he...ik heb nu de zelfde functie's als JOUW duure V600
Over het laden lees het draadje van de V525 eens word uitvoerend uitgelegd.
En over Flash en Flex mag je inderdaad niks over zeggen. Maar je mag wel tonen wat je heb![]()
[...]
Verwijderd
Heb hem ook binnen, maar geen headset, klopt dat? En heb verlengd bij GSM.nl maar zat geen simkaart bij, klopt dat ook? Heb nog nooit abbo verlengd namelijk. Anders neem ik ff contact op met die mensen.Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 15:30:
[...]
Mijn toestel (bij gsm.nl besteld) is al wel binnen.... GuestUser heeft hem sinds afgelopen vrijdag
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2004 11:24 ]
Mijn dure V600? Ik denk dat ik er minder voor heb betaald dan jij hoorsilitek schreef op 12 maart 2004 @ 07:58:
Auw, dat doet pijn he...ik heb nu de zelfde functie's als JOUW duure V600
Over het laden lees het draadje van de V525 eens word uitvoerend uitgelegd.
[ Voor 17% gewijzigd door TripleM op 12-03-2004 11:43 ]
Er zit standaard in ieder geval geen headset bij. En wat moet je met een nieuwe SIMkaart als je abonnement hetzelfde blijft?Verwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 10:50:
Heb hem ook binnen, maar geen headset, klopt dat? En heb verlengd bij GSM.nl maar zat geen simkaart bij, klopt dat ook? Heb nog nooit abbo verlengd namelijk. Anders neem ik ff contact op met die mensen.
Verwijderd
Geen idee, heb nog nooit verlengd, maar we kregen van Gsm.nl in februari een e-mail dat de telefoon niet leverbaar was en of je alvast de sim-kaart wilde hebben, maar dat kan een standaard e-mail zijn geweest. Dus conclusie, bij verlengen geen nieuwe sim-kaart nodig.TripleM schreef op 12 maart 2004 @ 11:35:
[...]
Er zit standaard in ieder geval geen headset bij. En wat moet je met een nieuwe SIMkaart als je abonnement hetzelfde blijft?
Je leert snelVerwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 11:47:
Geen idee, heb nog nooit verlengd, maar we kregen van Gsm.nl in februari een e-mail dat de telefoon niet leverbaar was en of je alvast de sim-kaart wilde hebben, maar dat kan een standaard e-mail zijn geweest. Dus conclusie, bij verlengen geen nieuwe sim-kaart nodig.
Verwijderd
[personal mode]
911GT2 schreef op 12 maart 2004 @ 10:40:
[...]
Dezelfde functies, maar duidelijk niet dezelfde looks, en da's minstens zo belangrijk... die lelijke v525 of die mooie v600
Bovendien ben je dan eigenlijk gewoon een cheap bastard, tis als een rolls kopen met een 1.2 nissan micra motor.... alleen dan andersom een nissan micra met een rolls motor, het blijft niet het echte ding...
Verwijderd
Dat hangt er vanaf wat je er voor neergeteld hebt natuurlijk. Wie zegt dat je met je nepperdCheap bastard...wat dach je van slim ...
Het blijft een v525 en idd waarschijnlijk is mijn v600 nog goedkoper ook...silitek schreef op 12 maart 2004 @ 12:12:
onzin..toestel zit toch meerendeel in je broekzak..of hou je hem in de lucht
by the way: als je de V525 een beetje tweak mini antenne, andere cover´s
ziet tie er toch erg vet uit.
Cheap bastard...wat dach je van slim...
offtopic: rij een Alfa GTV 3.0 turbo 24klepper tunning 260pk...daar gaat je 911![]()
[...]
[ Voor 12% gewijzigd door 911GT2 op 12-03-2004 12:57 ]
Verwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 12:45:
[...]
Dat hangt er vanaf wat je er voor neergeteld hebt natuurlijk. Wie zegt dat je met je nepperdgoedkoper uit was.
Dat bluetooth probleem heb ik ook. Wat bij mij werkt is je bluetooth ff loskoppelen van je pc en de boel opnieuw pairen. Na elke download die je uitvoert wel te verstaan. Niet optimaal. Heel erg niet. Suggesties zijn altijd welkom (maar dat had ik al eerder gevraagd).
Abbo heb ik toch nodig, das dan ook meteen de reden dat ik mn V600 voor nog wat minder had dan 129 euro. Maar goed, dat is dus voor iedereen verschillend. Ik bel veel.silitek schreef op 12 maart 2004 @ 12:57:
1x v525 voor 129 eurie, 1x mini antenne voor 7 eurie en 1x datakabel 10euro
GEEN abbo..dus, word mijn nepperd erg echt op deze manier
Oh ja da's waar ook, daar ging ik achteraan. Ik ga er namelijk geen 50 dollar voor betalen, dat kunnen we zelf beterchrome cover´s uit U.S.A zijn onderweg $49.....als ik die heb, goh wat is die V600 lelijk
911GT2 schreef op 12 maart 2004 @ 12:53:
[...]
Het blijft een v525 en idd waarschijnlijk is mijn v600 nog goedkoper ook...
Offtopic: een alfaman ik dacht dat we het over auto's hadden
Als je goed leest zie je trouwens dat mijn naam niet 911 maar 911GT2 (3,6l 6-cyl. boxer motor
355 kW (483 pk) ) is en ik denk dat je alfa daar wel problemen mee heeft...
Enige waarin die alfa sneller is is in de afschrijving en de weg naar de sloop!![]()
ps: zelfs een gewone 911...The 911 engine is a six-cylinder unit displacing 3.6 litres and developing 235 kW (320 bhp) at 6,800 rpm. Maximum torque of 370 Nm is available from as low as 4,250 rpm.
Idd ik moet hem nog halen, maar weet dattie iig niet boven de 129 euro uit komt...TripleM schreef op 12 maart 2004 @ 13:01:
[...]
Abbo heb ik toch nodig, das dan ook meteen de reden dat ik mn V600 voor nog wat minder had dan 129 euro. Maar goed, dat is dus voor iedereen verschillend. Ik bel veel.
[...]
Oh ja da's waar ook, daar ging ik achteraan. Ik ga er namelijk geen 50 dollar voor betalen, dat kunnen we zelf beter
Verwijderd

Dat moeten we zeker. Daar had ik het ook al over, ik wil die best opstarten maar ik moet eerst nog meer informatie hebben. Iemand die goedkoop kan verchromen heb ik al wel (bij voldoende aantallen), maar een ander probleem is dat de setjes ongelakt aangeleverd moeten worden.911GT2 schreef op 12 maart 2004 @ 13:02:
Misschien moeten we een inkoopaktie houden voor de chromen face plates...
Zullen we het aan Chad vragen?TripleM schreef op 12 maart 2004 @ 13:36:
[...]
Dat moeten we zeker. Daar had ik het ook al over, ik wil die best opstarten maar ik moet eerst nog meer informatie hebben. Iemand die goedkoop kan verchromen heb ik al wel (bij voldoende aantallen), maar een ander probleem is dat de setjes ongelakt aangeleverd moeten worden.
Ik weet niet of de sets zoals je ze origineel bij je telefoon krijgt (en wellicht dus ook de setjes die je in de winkel koopt) geschikt zijn om onbewerkt te verchromen. Als ze voorbewerkt moeten worden, zal dat misschien in de vorm van zandstralen ofzo moeten, maar die setjes zijn ontzettend dun. Eigenlijk moeten we dus even weten van iemand die verchroomt hoe dat zit.
Ook moeten we proberen een goedkoop adres te vinden voor frontjes, liefst dus zelfs onbewerkt. Daar hoeven we Motorola niet om te vragen denk ik
Verwijderd
Ik ben toch hevig benieuwd hoe je dat allemaal geregeld hebt. En of het natuurlijk voor herhaling vatbaar is...silitek schreef op 12 maart 2004 @ 10:34::
[...]
FLEX : GIV600000AA0E9
Deze is..uhh heb ik
Duidelijk
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2004 14:43 ]
Gelukt! Ik had O.P. al geconfigureerd maar ik deed het in een scherm te vroeg geloof ik. Hoe dan ook, ik ga zoeken naar leuke games! Bedankt!
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq